Válasz JD 4630 #4611. hozzászólásáraÜdv!
Most olvasom a kérdések sorozatát.
A helyzet az,hogy a könyv mit ír,arról fogalmam sincs,nem is tartom magam elméleti embernek.
Azt viszont tudom hogy Én hogy szoktam csinálni,és az hosszú évek óta jól bevált.
Ha gondolod hívj fel,és elmondom.
Ide csak azért nem írom le,mert rögtön lesz egy-két okostojás,aki kétségbevonja,és nincs kedvem vitatkozni senkivel.
Válasz 4755 #4605. hozzászólására225 re lehet max a 9/16odos csavart húzni a könyv szerint, mi is annyira húztuk kb, pontosat nem tudom mert 125 +90 fokos húzást választottam, de kb 45 foknál már nem mért tovább a nyomatékkulcs annak meg 200 nm a vége.
Válasz bolha1112 #4601. hozzászólásáraKönyv szerint a nyomaték 100 aztán 125 aztán 1 óra múlva 90 fok csigavonalban lehúzva
Vagy másik fajta csavarnál 80 nm és 90 fok aztán megint 90 és mégegyszer 90 fok
Válasz JD 4630 #4599. hozzászólásáraHát először 142 Nm húzgáld át! Aztán ha le van húzva mind 197-211 Nm ez a végső lehúzas. 2 szélénél kezdbe átlósan az egymással szembe lévőket és így haladsz befele.
A szívónál 0,41-0,51mm
Kipufógó 0,66-0,76mm ebbe a tartományba legyenek
A porlasztónál igen nem mindegy,hogy új vagy használt.
Az új 262 +- 7 bar eltérés lehet
A használtnál pedig 241 bar a nyitónyomás.
Válasz Czibko530 #4595. hozzászólásáraVáltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraHa már igy bele merültünk a dolgokba akkor még annyi kérdésem lenne, hogy a sebességeket van amelyiket szépen egyenletessen veszi van néha egy egy amikor szinte ugrik egy nagyobbat a traktor. Ezt hogyan lehet orvosolni? Vagy ez mindegyiknél ilyen? 4 éve hajtom a gépet minimális 60ha dolgozik. Hitron olajat kapott eddig is meg nálam is. Most cseréltem 80litert benne. De ez 4 éve ilyen. És nem érzek különbséget olajcsere után se. Köszönöm szépen
Válasz Czibko530 #4592. hozzászólásáraÜdv.Menjünk sorba,nem ismerjük a gépedet,ezért nem esünk neki egyből a "főtengelynek".
Szerintem az üzemanyag cső ami a tankból jön eldugult,lehet még bent a tankban a csőcsonk.első tipp,második ,valamelyik szűrő lett tele....
Nem tudom mennyi ideje hajtod,ezek csak alap problémák,ha nem,akkor lépünk tovább...
Sziasztok.
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni. 4650 john deere tárcsázás közben leáll szép lassan mint ha lefulladna. A tárcsát régóta huzza, soha ilyen gond nem volt, ha kiemelem szépen megy tovább. Víz nem melegszik semmi baja, hibakodot se dobb be. Van valakinek valami ötlete mi nem tetszik neki? Előre is köszönöm.
Válasz számüzött #4583. hozzászólásáraAz oké hogy a fö ki lett cserélve. De a feltöltő is lényeges nagyon. Hiába új a fő ha nem kap elég olajat a feltöltőtől. Ez volt nekünk is a baj.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraLehet ehhez kapni javító készletet.Csak utána a beállítás lesz egy kicsit nyűgös. Ha meg rázkódva emel meg kellene mérni az olajnyomást és a szállítási litert is. Nekünk azon a feltöltő szivattyú csere segített. Utána ég és föld lett az emelése.
Tiszteletem urak! nagy kérdésem lenne, barátoméknak van egy 4230-asa, és a hidraulika makacskodik rajta. Olyat csinál, hogy a bálázót 7*-8*kinyitja, utána csak kattog valami a tömbben de nem csinál semmit, ha le van állítva a traki és újra indítva ugyan ezt csinálja. Hátul a jobb oldali tömbre van csatlakoztatva, mert a bal meg egyáltalán nem működik, nem találtak hozzá javító készletet, vagy másik tömböt. Ha esetleg volna valakinek ötlete hogy mi lehet köszönném a segítséget, vagy hogy hol lehetne találni hozzá alkatrészt???
Válasz JD 4630 #4570. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak a klasszikus felnikből van,ami van.
Gépem van olyan amin hasonló méretek vannak,de azt nem akarom lebombázni,mert ugye oda való.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia kolléga!!Kifogástalanul príma lesz mint ahogy az eddigiek ,nagy átalakulás ez a novemberi látottak óta :)
Delco geri van rajta ha jó látom ?
Ez remek választás annak aki egy 4755 Johniba szerelmes annak minden "bájával,szépségével"
5212 hozzászólás
Válasz JD 4630 #4611. hozzászólásáraÜdv!
Most olvasom a kérdések sorozatát.
A helyzet az,hogy a könyv mit ír,arról fogalmam sincs,nem is tartom magam elméleti embernek.
Azt viszont tudom hogy Én hogy szoktam csinálni,és az hosszú évek óta jól bevált.
Ha gondolod hívj fel,és elmondom.
Ide csak azért nem írom le,mert rögtön lesz egy-két okostojás,aki kétségbevonja,és nincs kedvem vitatkozni senkivel.
Válasz 4755 #4609. hozzászólásáraÚj csavar?
Nekem 250 körül már ropogós hangot adott, az új 180 -as csavar
Válasz 4755 #4609. hozzászólására300?
Válasz JD 4630 #4606. hozzászólásáranem akarom itt ki irni de mi sokkal töbre huztuk
Válasz JD 4630 #4607. hozzászólásáranem tudom hirtelen kérdezd meg Benedeket,ha meg akadok valamivel mindig segit
Válasz 4755 #4605. hozzászólásáraSzelephézagot mennyire vettétek?
Válasz 4755 #4605. hozzászólására225 re lehet max a 9/16odos csavart húzni a könyv szerint, mi is annyira húztuk kb, pontosat nem tudom mert 125 +90 fokos húzást választottam, de kb 45 foknál már nem mért tovább a nyomatékkulcs annak meg 200 nm a vége.
Válasz bolha1112 #4601. hozzászólásáraüdv a 197-211 szerintem karcsú
Válasz bolha1112 #4601. hozzászólásáraEz egyébként a 4650-esnél lévő adat a porlasztót tekintve meg a szelephézagot.
Válasz bolha1112 #4601. hozzászólásáraKöszi egyébként csak most ott vok hogy a kettő helyett kaptam egy 3. féle megfejtést.


Válasz bolha1112 #4601. hozzászólásáraKönyv szerint a nyomaték 100 aztán 125 aztán 1 óra múlva 90 fok csigavonalban lehúzva
Vagy másik fajta csavarnál 80 nm és 90 fok aztán megint 90 és mégegyszer 90 fok
Szívó 0,13-0,17 collban középértéken 0.36mm
kipuff 0,18-0,22 kb 0,54mm
A porlasztónál 290-300 újra
260 a használtra
Válasz JD 4630 #4599. hozzászólásáraHát először 142 Nm húzgáld át! Aztán ha le van húzva mind 197-211 Nm ez a végső lehúzas. 2 szélénél kezdbe átlósan az egymással szembe lévőket és így haladsz befele.

A szívónál 0,41-0,51mm
Kipufógó 0,66-0,76mm ebbe a tartományba legyenek
A porlasztónál igen nem mindegy,hogy új vagy használt.
Az új 262 +- 7 bar eltérés lehet
A használtnál pedig 241 bar a nyitónyomás.
Üdv Afrikából! ... ja nem
Válasz JD 4630 #4599. hozzászólásáraMindenki nyaral???
55-ösnél ki mire esküszik hengerfej csavar lehúzàsi sorrendben és nyomatékban?

Szelephézagban?
Porlasztónyomásra?
És ami miatt kèrdezem mert a motor javítási könyv csavartípustól függően màst ír elő.
Szelephézagra is tól ig van megadva, a porlasztónál meg mást ír az újra és a hasznàltra.
Szóval semmi sem eggyértelmű.
Válasz Spetrix #4597. hozzászólásáraKöszönöm a segitségeteket. Ha elakadok akkor jelentkezem ha nem akkor is beszámolok.
Válasz Czibko530 #4595. hozzászólásáraVáltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.
Válasz Czibko530 #4594. hozzászólásáraElőször cseréld a két gázolajszűrőt, aztán nézd a csövet szerintem.
Ha egyik sem volt már, hogy a tápszivattyúban az egyik szelep adta meg magát.
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraHa már igy bele merültünk a dolgokba akkor még annyi kérdésem lenne, hogy a sebességeket van amelyiket szépen egyenletessen veszi van néha egy egy amikor szinte ugrik egy nagyobbat a traktor. Ezt hogyan lehet orvosolni? Vagy ez mindegyiknél ilyen? 4 éve hajtom a gépet minimális 60ha dolgozik. Hitron olajat kapott eddig is meg nálam is. Most cseréltem 80litert benne. De ez 4 éve ilyen. És nem érzek különbséget olajcsere után se. Köszönöm szépen
Válasz John Deere Power Shift #4593. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Akkor ezeknek neki ugrok és jelentkezem, hogy mi lett belöle.
Köszönöm
Válasz Czibko530 #4592. hozzászólásáraÜdv.Menjünk sorba,nem ismerjük a gépedet,ezért nem esünk neki egyből a "főtengelynek".
Szerintem az üzemanyag cső ami a tankból jön eldugult,lehet még bent a tankban a csőcsonk.első tipp,második ,valamelyik szűrő lett tele....
Nem tudom mennyi ideje hajtod,ezek csak alap problémák,ha nem,akkor lépünk tovább...
Sziasztok.
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni. 4650 john deere tárcsázás közben leáll szép lassan mint ha lefulladna. A tárcsát régóta huzza, soha ilyen gond nem volt, ha kiemelem szépen megy tovább. Víz nem melegszik semmi baja, hibakodot se dobb be. Van valakinek valami ötlete mi nem tetszik neki? Előre is köszönöm.
Válasz Gépesített paraszt #4588. hozzászólására
Válasz Gépesített paraszt #4588. hozzászólására

Kapott is egy új lazítót, olyan jól muzsikál 



Boldog a Kroki is!




Azt se tudja melyik szerszámot mérte... Ránézésre a lazítót.


Válasz számüzött #4583. hozzászólásáraAz oké hogy a fö ki lett cserélve. De a feltöltő is lényeges nagyon. Hiába új a fő ha nem kap elég olajat a feltöltőtől. Ez volt nekünk is a baj.
Válasz Fsanyi88 #4587. hozzászólásáraJól muzsikál a kecske

Nekem is jó érzés ezt látni,hallani,mert csak a kezeim közül ment ki a technika
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraPróbálgatják...


https://www.youtube.com/watch?v=s9CkRce5o0Y
https://www.youtube.com/watch?v=jqkbksYUJ_4
https://www.youtube.com/watch?v=2za3Z76hqwA
Válasz Fsanyi88 #4585. hozzászólásáraÉn se :)
Ennyit tudtam jómagam is...
Válasz John Deere Power Shift #4584. hozzászólásáraNa olyat még nem találtam, de 400 körül.
Válasz Fsanyi88 #4581. hozzászólásáraMennyi a mutatvány a legjobb helyen ?
Válasz hejjatamas79 #4580. hozzászólásáraA fő szivattyú volt cserélve.
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraRE53201 a cikiszáma.
Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólására
6466 és 6076-hoz is írják ezt a tengelyt. Így néz ki a mutatvány!
Válasz számüzött #4578. hozzászólásáraFeltöltő vagy fő szivattyú az új?
Köszönöm a segítséget!!!!


Télen kapott új szivattyút, úgyhogy az elméletileg jó, a rángatást csak akkor csinálja mikor a bálázót se akarja nyitni, amúgy emel rendesen.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraErre jó a 4630-asé abból van bontott rogyásig még nekünk is van ilyenből jó pár darab a polcon.
Válasz számüzött #4575. hozzászólásáraLehet ehhez kapni javító készletet.Csak utána a beállítás lesz egy kicsit nyűgös. Ha meg rázkódva emel meg kellene mérni az olajnyomást és a szállítási litert is. Nekünk azon a feltöltő szivattyú csere segített. Utána ég és föld lett az emelése.
Még a függesztő karokat is rángatva emmeli, közben a tömbben meg valami szelep folyamatosan kattog. Ezek lennének:





Válasz számüzött #4573. hozzászólásáraRakj fel képet a tömbről, ha lehet 30-assal helyettesíteni abból találsz rogyásig olcsón.
Tiszteletem urak! nagy kérdésem lenne, barátoméknak van egy 4230-asa, és a hidraulika makacskodik rajta. Olyat csinál, hogy a bálázót 7*-8*kinyitja, utána csak kattog valami a tömbben de nem csinál semmit, ha le van állítva a traki és újra indítva ugyan ezt csinálja. Hátul a jobb oldali tömbre van csatlakoztatva, mert a bal meg egyáltalán nem működik, nem találtak hozzá javító készletet, vagy másik tömböt. Ha esetleg volna valakinek ötlete hogy mi lehet köszönném a segítséget, vagy hogy hol lehetne találni hozzá alkatrészt???


Válasz Gépesített paraszt #4571. hozzászólásáraPersze világos.
A klasszikusból akad itt is, de nem akarnám átszerelni az 55-ösöket, meg így 650-es gumikkal betyárul fog.
Válasz JD 4630 #4570. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak a klasszikus felnikből van,ami van.
Gépem van olyan amin hasonló méretek vannak,de azt nem akarom lebombázni,mert ugye oda való.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia!

Jól sikerült
42-es hátsó és 30-as első felnid nincs eladó?
Válasz Gépesített paraszt #4568. hozzászólására


Akkor még jobb, még én is beneveznék rá !!!
Adok érte 2 db 4650 bartelbe...
Válasz John Deere Power Shift #4566. hozzászólásáraÜdv!

4955-ös,ez persze nehezen vehető ki ezekből a képekből,így bocsi hogy pontosítottam
Válasz csontii #4565. hozzászólásáraBármit,amire kíváncsi vagy.
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraSzia kolléga!!Kifogástalanul príma lesz mint ahogy az eddigiek ,nagy átalakulás ez a novemberi látottak óta :)
Delco geri van rajta ha jó látom ?
Ez remek választás annak aki egy 4755 Johniba szerelmes annak minden "bájával,szépségével"
Válasz Gépesített paraszt #4564. hozzászólásáraMit lehet róla tudni?
Üdv Kollégák!






Újabb gép van előrehaladott állapotban a portán
Íme egy kis ízelítő
Lassan készül


