Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Poénok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kertészeti géptámogatás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi új
- Claas Ranger teleszkópos milyen gép? új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Warynski K406A kotrógép új
Cikkajánló
Hirdetés
Előzmény: Zsolty 79 #7 hozzászólása
Le25
Előzmény: A.I. #4911 hozzászólása
Pista 3 hsz. - el előtted írta ki, hogy egy felújított gép hagyta el Mohacsot. Ő az a valaki Mohacsi
Előzmény: A.I. #4911 hozzászólása
Pista 3 hsz. - el előtted írta ki, hogy egy felújított gép hagyta el Mohacsot. Ő az a valaki Mohacsi
Lassan lehet menni újra. Egy kis visszatekintés, nem csak 4650... Egyik barátom ügyes vidije https://www.youtube.com/watch?v=ekO4Jy4gUY8
Előzmény: JD 4630 #4654 hozzászólása
Ha Pista nem ezt említette nekem valamelyik nap, lehet érdekelne engem is.
Előzmény: JD 4630 #4647 hozzászólása
Megegyezik. A Quag Range váltó alapja a Syncro Range, egy Hi-Low bolygóval kiegészítve. A 30-asban a 4 csoport ami síkidommal van jelölve, a 40-esben Betűvel Kör-A, Rombusz-B, Négyzet-C , Háromszög-B. A 30-asban a szinkron gyűrűvel kapcsolod a fokozatot, a 40-esben ugyanez a 2-3 közti váltás. Eddig egyezik, annyival változik, hogy előtte van egy Hi-Low bolygó fék/kuplunggal így lesz 1-2 vagy 3-4-ed.
Előzmény: Gépesített paraszt #4588 hozzászólása
Előzmény: Gépesített paraszt #4588 hozzászólása
Kapott is egy új lazítót, olyan jól muzsikál
Boldog a Kroki is! Azt se tudja melyik szerszámot mérte... Ránézésre a lazítót.
Előzmény: Gépesített paraszt #4571 hozzászólása
Próbálgatják...
https://www.youtube.com/watch?v=s9CkRce5o0Y
https://www.youtube.com/watch?v=jqkbksYUJ_4
https://www.youtube.com/watch?v=2za3Z76hqwA
Előzmény: John Deere Power Shift #4584 hozzászólása
Na olyat még nem találtam, de 400 körül.
Előzmény: Gépesített paraszt #4571 hozzászólása
RE53201 a cikiszáma.
Előzmény: Gépesített paraszt #4571 hozzászólása
6466 és 6076-hoz is írják ezt a tengelyt. Így néz ki a mutatvány!
Előzmény: JD 4630 #4556 hozzászólása
Valmont lineár.
Murphy ablakban a mechanikus hibakód.[
Előzmény: JD 4630 #4550 hozzászólása
Neeeem már félig letárgyaltuk az irányt, csak a vizuális élményt osztom meg mindenkivel.
Előzmény: Gépesített paraszt #4541 hozzászólása
Előzmény: Gépesített paraszt #4541 hozzászólása
Nyilván nem tudták, hogy sterivel nem mosunk hűtőt! 9-ig húztam a napot zseblámpával. De hnap már pár apróság van s tolom le az elejét. Vízhűtő is lukas, csupa fagyálló volt az alja.
Előzmény: Vinkó75 #4521 hozzászólása
Kötött a kéz, itt az nyer ahol nem kell fizetni azonnal, bár az sztem többnyire jóval többe kerül.
Előzmény: Vinkó75 #4518 hozzászólása
Ez tuti, KITÉnél rendeltünk Isobus csatlakozó aljat az egyik 8R-hez a cégnél. Cikkszám alapján semmit se tudnak kezdeni, kikerestük, lediktáltuk. A belső csatlakozó aljzat kupakja jött, de sehol a hiba,mert a cikkszám egyezett. Az alkatrészes irodalom tanár, nem sokat sejt a dologról, de diploma kell a többi nem számít. Amúgy turbó csere lesz a járgány, többe kerül majdnem a turbó, mint amennyiért a 30-ast vettem. még 2-3 kités kint lesz értetlenkedni, mert igazából olyan gyorsan változnak a dolgok nem igazán tudják tartani a lépést. Ez sem jobb, mint a piros idős kókányolás, csak jobbnak tűnik. Aki tényleg jó szaki felénk maszek lesz,ahogy csak tud.
Előzmény: mtz1221 #4500 hozzászólása
HA annyit futott jó volt a javítás
Előzmény: mtz1221 #4489 hozzászólása
Amit a képen látsz az a 2. henger mellől való, amelyik megforgult azt nem bírtam kivenni sem, be volt fordulva szépen.
Előzmény: 4755 #4488 hozzászólása
megbeszéltünk az útirányt, csak még a "-os kulcs hasrarántott pár napja, most meg esik, a nagy garázsomban is!
Előzmény: csoppika #4490 hozzászólása
A kis ablaknak nincsen meg a csapja, az volt kikötve a kardán kapcsolóhoz
Előzmény: JD 4630 #4485 hozzászólása
Motort szét kell borítanom, de Pistával telefonos kapcsolatban vagyunk. Bár jelenleg úgy meg vagyok fázva, mire a kiscsővel, kulcssal hátramentem a másik nyugvót levenni, mellé kellett ülni megpihenni. 6. henger és a kuplung közti megforgott, ez a fő gond egyenlőre.
Még néhány kép az új szerzeményről. Van mit csinálni.
Előzmény: csoppika #4482 hozzászólása
46! De amúgy tolta láncon a 77-est,
Nagy a csend itt mostanság. 30-as 1970, 30-as 2000 után.
Előzmény: JD 4630 #4472 hozzászólása
4630-asnál a felső " váltókar" a váltó oldalán miért felelős? A csoportokért? Vagy a szinkron Hi-low-ért?
Előzmény: csoppika #4471 hozzászólása
Azért tolatott a kocsihoz. 8.ban ballagott itt, de nagy volt a szlip. 3 fejjel 9-10.
https://www.youtube.com/watch?v=8WgRxd5LNqc
Előzmény: JD 4630 #4467 hozzászólása
A silózókban mindhárom motor típus megtalálható. Pl az 5440-esben 6404-es motorok vannak. Ahogy egyre fiatalabb vagy nagyobb gépeket nézel megtalálod a 6466 vagy 6619-est motorokat is.
Előzmény: John Deere Power Shift #4465 hozzászólása
A csatornás "nagy" lineárban 6619 es van. A kissebbikben 6466-os.
Előzmény: JD 4630 #4455 hozzászólása
Milyen lazítót húztál vele? Régi IH-t?
Előzmény: Horváth Róbert_55088 #4447 hozzászólása
Mászó fokozatot többnyire TLT-t igénylő melónál használsz.Bakhátazás, palántázásvagy árok ásásnál:
De ebben az esetben szinte a gép csak a saját és a munkagép súlyát viszi. Ha egy kicsit rászámolsz/ végig gondolod szántás esetén is jobban jársz, ha csuksz be az ekén s lendületesen tudsz menni, mint rígatni végig, vagy kapcsolgatni, ha lehet. Jobb a fogyasztásod, terület teljesítményed mindamellett a szántás képed is!
Előzmény: JD 4630 #4363 hozzászólása
Ha minden igaz Pécsudvardon volt egy 7810. Zsír állapotban. 500 üó felújjított motorral. Rendbe volt a járgány. Amikor Gépesítettnél is néztük a 50-est, megnéztünk a 78-as is szállítás véget.
Előzmény: Fsanyi88 #4289 hozzászólása
Bár azoknál ez csak a hajtókar csapágynál jött össze. Nyugvó az mindig valami gördülő elemes csapágy volt.
Előzmény: nikola #4287 hozzászólása
Azt írják, hogy nincs túlméretes csapágy, így már érthető a buli. Krossz- enduro motorkat bűvöltem. Azoknál volt 2-3 lépcső az alapméret után.
Előzmény: Fsanyi88 #4281 hozzászólása
*hengertömböt
Előzmény: Gépesített paraszt #4275 hozzászólása
Hátha Te is haladnál a dologgal! Vannak benne érdekességek. Azt hittem a full power különbözik az 50-esétől, de teljesen ugyan az az elvi felépítése, csak nincs benne a Hi-Low. C1-C2-B1-B2-B3-B4-C3 ból áll. Angol nyelvű, de az nem akadály. Amivel nem tudok düllőre jutni, hogy ha vonalba fúrják a hengert, mitől megy el a foghézag? Mármint elméletileg a forgás középpont nem a helyén? Vagy nem túlméretes csapágycsészék kerülnek bele? Azóta töröm rajta a fejem, de nem jövök rá a megfejtésre. Ma is a kisfülkéssel küzdöttem, építettem rá a homlokrakodómat, de az a fülke, az a gép...
Előzmény: Gépesített paraszt #4260 hozzászólása
Az okos más kárán tanul a hülye a sajátján sem!!!! Ma vettem 30-ashoz 1050 oldalas javításit
Előzmény: Gépesített paraszt #4256 hozzászólása
Halááál?? Ez azért már komoly dolog
Előzmény: Gépesített paraszt #4246 hozzászólása
Még tavaly nyáron sem, a 40-es előtt megnéztük, imádkoztunk, h. ahol állt odáig visszaguruljunk vele
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/JD_4630_as_150_LE_traktor_elado_75616378.htm
Előzmény: Gépesített paraszt #4219 hozzászólása
1-1,5 m körül a kettőért. Először a kormánya rakoncátlankodott, aztán elfogyott minden hidraulika funkció.
Előzmény: Gépesített paraszt #4211 hozzászólása
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/john-deere-4630/h_6826294 Már hírdetik a két gépet amiről meséltem. De nagyon az 50 es felé húz az eszem.
Előzmény: Gépesített paraszt #4118 hozzászólása
Király minden!
Előzmény: Gépesített paraszt #4118 hozzászólása
https://www.youtube.com/watch?v=8WgRxd5LNqc
Előzmény: John Deere Power Shift #4164 hozzászólása
NE szarj be, menj el, próbáld ki. Jó hogy jöttetek, jobb ha mentek. Éppen nem ez volt a hozzáállás! A gép kétesélyes volt. Ha viszonylag normálisan szólt volna, elhozom. De ha normálisan szól így áll a dologhoz?!?!?! Bár gondolom nem mi voltunk az elsők akik megnézték, meg ott hagyták. Valószínű ez is hozzájátszhatott a dologhoz. Én meg nem akadékoshatok, hogy márpedig indítsuk már be, próbáljuk ki. Neki eladó! Én csak megvenném, ha meg tudunk egyezni, de körbenézve nem az a gép volt amit gondolkodás nélkül, háttal állva,azonnal.
Előzmény: JD 4630 #4159 hozzászólása
4630 volt, nem átépített járgány, de hát elég érdekes volt a hozzáállás. Beindítani akkor lett volna hajlandó, ha biztosan meg is nézhettük veszem. A barátom akivel mentem Ő 6-7000-esekben is gondolkodik szállítások miatt. Mondta ott hátul a szinben van az is. Megnézhettük vagy 200 m-ről, majd tovább indultunk.
Előzmény: kori01 #4154 hozzászólása
Hogy 4620 vagy 4630?