Hirdetés
Fórum
Becenév: | Spetrix |
---|---|
Csatlakozott: | 2009-09-18 18:27:51 |
Utolsó belépés: | 2023-01-26 07:21:43 |
Fórum hozzászólás: | 35 |
Fórumhozzászólásai
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Napraforgó-termesztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Epple Mobil 211 kombájn új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Körbálázót, de milyet? új
Cikkajánló
Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
Előzmény: ermike #271 hozzászólása
CFX 750 kezelésijében ez van:
Előzmény: duka #206 hozzászólása
Szia!
A traktor hátulján jobb oldalt van a kapcsoló mágnesszelepe. A tekercs ellenállása 10 Ohm ha jól emlékszem. Esetleges próba esetén a polaritást nem szabad megcserélni, mert tönkre megy. Ha ez jó, akkor meg kell nézni, hogy a vezetékén jön-e áram. Ha nem, akkor lehet kábel szakadás, vezérlő hiba, fülkében kapcsoló hiba. A fülkében a kapcsolót terheléssel kell kimérni, mert lehetséges, hogy annyi áram átmegy rajta, hogy a vezérlő tudja, hogy be van kapcsolva, de a mágnesszelephez nem megy áram. Ha van a traktoron külső kardán kapcsoló a sárvédőn, annak a korróziója, kontakthibája is okozhatja. A TLT szenzor hiba esetén a bekapcsolást követően a kardánnak forognia kellene kb 10 másodpercig, és ha a szenzor nem érzékel forgást, mert rossz, akkor kikapcsol. Ha elektronikusan minden jó, akkor megszorulhatott a mágnesszelep hidraulikus része, vagy a kapcsoló kupplungnál van tömítetlenség. Érdemes mérőórával rámérni a nyomásokra bekapcsolt és kikapcsolt pozícióban, mikor a TLT fékezve van.
Sziasztok!
Bogballe actuatort keresek aminek a szár része jó. A képen szereplő típus. Ha van valakinek elfekvőben érdekelne.
Előzmény: Spetrix #7345 hozzászólása
Előzmény: Spetrix #7344 hozzászólása
Lemaradt a kép :)
Sziasztok!
Bogballe actuatort keresek aminek a szár része jó. A képen szereplő típus. Ha van valakinek elfekvőben érdekelne.
Előzmény: Czibko530 #4595 hozzászólása
Váltó jobb oldalán van egy hidroakksi, 6 bár nyomás kell benne legyen (nitrogén). Sima nyomásmérő órával meg tudod mérni, ha kevesebb töltesd fel, de előfordulahat, hogy kiszakadt.
Előzmény: Claastra. #3985 hozzászólása
A ládák fölötti dugulás jelző szokott bejelezni egy-egy pillanatra döccenőnél, rossz úton.
Előzmény: Büresz #231 hozzászólása
Bocs, nem láttam a 227-es hozzászólást...
Akkor tényleg villog a stop, de a 70%-os jelnek is világítania kell. Valószínű gomb/relé/vezeték gond.
Előzmény: Büresz #231 hozzászólása
Mikor villog csak a stop? (Azt írtam, hogy szerintem valamelyik lámpának kell még villogjon a stoppal együtt)
Előzmény: Ktmracing101 #223 hozzászólása
A stop lámpák nem villognak magukban, valamelyik részegységnek a lámpája is kell, hogy világítson/villogjon. Nézd meg, hogy az égők jók-e a többi visszajelzőnél. Mikor csinálja? Ha elindítod a motort vagy ha megy a cséplő is. A gombbal elvileg csak a magtartály telítettség jelző hangját lehet kikapcsolni.
Előzmény: Gabesz78 #3924 hozzászólása
Érzésre beállítod, és nézed, hogy mi van a tartályban, meg mit hoz vissza a kalászvisszahordó, és ezek alapján finomítod a beállítást. Ha kopottak a csuklók az állítókarnál, akkor a rosta nyílása más méretű lesz ha húzod vagy tolod a kart az adott számig.
Előzmény: Mf-es? #119 hozzászólása
Megnéztem, a szelelő fúvóka állítását írja düzninek...
Előzmény: Mf-es? #119 hozzászólása
A rostán másképp áramlik az anyag. 500-as Lexionon repcére a szelelő fúvókát előről az első furatba, a szélterelő lemezt pedig előröl a második furatba.
Előzmény: Mf-es? #117 hozzászólása
Esetleg a toklászoló lemezek zárása? (árpához ajánlott)
Előzmény: Mf-es? #114 hozzászólása
Hányas Lexion?
Előzmény: VMisi #652 hozzászólása
Passz... Mérd meg a felfogatási pontokat (csavarok helyeit, meg a füleket elöl).
Előzmény: VMisi #650 hozzászólása
Igen, de minden szezon után leveszem, kitakarítom a szemetet róla, meg csak így lehet letakarítani az alját. Már mentette meg a csigavályúkat sérüléstől...
Előzmény: KP #825 hozzászólása
A márka mindegy, 1.0-ás legyen.
Előzmény: medikus #220 hozzászólása
Egy barátomtól kaptam, már nem használta a gitárt. Keress rá neten, piezo érzékelő. Gyárilag forrasztva van, én ragasztottam.
Előzmény: felirtam #218 hozzászólása
Nem akarlak elkeseríteni, de nem fog működni. Leszakadt egy réteg a piezo érzékelőről. Nem javítható, csak cserével. (Elég kicserélni a kis korongot (piezo érzékelőt). Én egy gitárét ragasztottam fel, azzal jól működik.)
Előzmény: felirtam #214 hozzászólása
A kijelző ha jól emlékszem 3 panelből áll, az összefogató csavarok is vezetnek áramot, előfordul, hogy meglazulnak. Vagy az érzékelő leszakadt a burkolat alatt (ahol állítod a mag súlyához).
Előzmény: Ktmracing101 #6762 hozzászólása
Milyen gyári beállításra gondolsz?
Cséplődob-dobkosár beállítás vagy komplett gép?
Előzmény: musits #3286 hozzászólása
Szia!
A jeladót ki tudod mérni egy multiméterrel,ha jól emlékszem 900-1000 Ohm ellenállásnál jó. Vezetékhiba szokott lenni, főleg a csatlakozók oxidálódnak el. Kár pucolgatni, le kell vágni és másikat tenni. Előfordulhat még a forgásellenőrző modul hiba is.
Előzmény: Tomka Pál(tompika100) #108 hozzászólása
Tennél fel képet dombos vidékről is?
Előzmény: Claaastra #41 hozzászólása
Küld át légy szíves privátban, érdekelne, hogy mit mond. Beszéltem olyanokkal, akik 5-600 Ha-t arattak eddig vele (1-2 éves gépek), ők dicsérték.
Előzmény: Claaastra #36 hozzászólása
Milyen problémák vannak vele? Miben különbözik a NAS-tól?
Előzmény: zsolt.kocsis #371 hozzászólása
Ezt így elég meredek kijelenteni, hogy egy szériában 3 trakinak ugyan az a váltója meg a motorja. Nekem az Agrooptima csinálta, mutattak táblázatokat a szériákban található traktorok felépítéséről, és van ahol 10 lóerőként eltér a váltó, vagy a motor alkatrészei, de van ahol tényleg egyforma 3 traki. Ez nálad eléggé hasraütéses marketing dumának néz ki...
Sziasztok!
Oros Sun asztalról van tapasztalatotok? Szemszórás, dugulási hajlam, megbízhatóság...
Előzmény: Ares 826 #2135 hozzászólása
Csak alapjáraton csinálja vagy teljes fordulaton is?
Előzmény: Büresz #327 hozzászólása
Ha megoldódott, írd majd meg, hogy mi volt a hiba.
Előzmény: Büresz #325 hozzászólása
Hali!
Cseréld meg a vezértömbön a nyomó ági hidraulika csöveket a vezértömb kilépő felén. A ferdefelhordó emelésre tedd a motollát és próbáld meg (mindkettő egy körös). Ha jó lesz akkor vagy a vezértömb egy elemével vagy a mágnesszeleppel, esetleg a vezérlésével van gond. Ha nem lesz jó, akkor az asztalon a gyorscsatlakozó. Német nyelvű szerelési útmutatót tudok küldeni ha az segít (hidraulika, elektronika).
Részletes leírásotok van róla? A kérdőívből nem derült ki, hogy milyen lesz. A programok nagy része bonyolult, informatikusnak kéne lenni hozzá...
Tesztelésben, fejlesztésben szívesen segítenék, ha tényleg felhasználóbarát és egyszerű lesz.
Előzmény: Dekalb #286 hozzászólása
:
Ez a traktoros oldaluk:
www.agrooptima.hu
Előzmény: Tommy 7# #195 hozzászólása
Szia!
Üresjárati fordulat: 2.392 (+20; -30) 1/perc
Fordulatszám terheléssel: 2.200 1/perc
Alapjárat: 1.350 (+- 25) 1/perc