Te KPisti, örülök neki, hogy rajongsz a JD-ért, de ha beleszólsz, akkor legalább nézz utána mit irsz le, Az MF cerea-nak semmi köze a laverdához, a motorok jó része pedig a SISU-tól jön. Én is sokra tartom a zöldeket, de hallottam már egy két WTS tulajt, aki azt mondta, hogy az utolsó zöld dolog volt, amit valaha megvett.
minek vállaljam?
Én nem akarok eladni itt semmit, se magam mutogatni.
De majd leszólítalak legközelebb az expón, hogy: ne nézd már mind1ik parasztot hülyének!
Van amelyik nem vesz be minden maszlagot mindig.
Te Jani!
Te be mered vállalni önmagad?
Fel mersz hívni holnap a saját számodról?
Mert ugye gondolom az is eszedbe jutott,hogy idepofázhatnék gipszjakab néven is,és oszthatnám az észt,de inkább nem teszem.
Te be mered vállalni magad?
Nem hinném.
Csak ezt ismerem.
Figyelj kisunokám!
Adj nyugodtan egy telefonszámot,és eloszlatom az összes félre értésed.
Nem hinném hogy velem kéne kekeckedned.
Így most jobb?
Sziasztok!
Szerintem jó kis kombájnok.
Egyszerű,jól kitalált,ötletes megoldások.Nagyon mozgékony.Jó cséplő,három dobosnál nagyon jó leválasztó,és a rostái magyon érdekesek.
A régebbi MF-hez képest érzéketlenebb a beállításra.
Viszont a szíjjak sajnos nem MF minőség.
A nagyobb három dobos kivitel az MF,F,CH-nál már PF asztalos.
Azért van vlm. hagyománya a Laverdának nem?
Meg csaknem hiába tették oda a CH F MF gyártást...
Árban meg azért alatta vannak a nagyoknak vlmvel.
És sok pár100 ha-os parasztnál ez sokat nyom a latba.
Pár 100 ha vágására azért csaknem olyan rossz.
Mert bizony azért nemolyan rossz az. :-))))
Állítólag, hallomásból...
Tényleg nem vitatkozni akarok veletek, de feltehettem volna úgy is a kérdést, hogy challenger, esetleg Massey ferguson, ez utóbbira szerintem legkevésbé se mondhatja senki, hogy kaotikus lenne a márka alkatrészellátása, tekintve hogy schwechatban elég nagy központjuk van. Remélem ebben Mfpisti is megerősít. Konstrukció??
159 hozzászólás
Válasz #58. hozzászólásra
Te is a pityu embere vagy?
Van itt valaki aki ismeri janix-et. Vagy csak "messziről jött ember azt mond amit akar" alapon garázdálkodik itt?
Válasz #56. hozzászólásra
:-))))))))))))))
Fáj a segged,mi?
Válasz #54. hozzászólásra
Nem igazán ismerkednék olyanokkal, akik édesemnek szólítanak és kopaszodnak!
Válasz #49. hozzászólásra
én irtam Activa helyett Cerea-t
Válasz #44. hozzászólásra
Látod mekkora NYÚL vagy édesem!:-))))
Válasz #43. hozzászólásra
Az az MF-nél aztiva néven fut.
A beta az már sisu motoros,és PF.
Az activát csak hallomásból ismerem,de azt mondják nem rossz.
Válasz #45. hozzászólásra
bocs, a szám stimmelt(7244-7246, de természetesen nem Cerea a neve hanem Activa
Válasz #47. hozzászólásra
1-et
az egyik tavaly elment
Válasz #46. hozzászólásra
azt nyomtam én is. jó volt!
Válasz #45. hozzászólásra
ácsi.ácsi!
Mi most tényleg nem a cerea(centora)-ról beszéltünk,hanem az olasz(nekem activa,beta) sorozatról
Válasz #45. hozzászólásra
( de jóóó, holnap lesz itt buliiiiii, csak ébredjenek föl a WTS esek :-))))))) )
Válasz #40. hozzászólásra
A sisus áráért már kapni rendes kombájnt nézd meg a Héjja air mióta árulja azt a két szerencsétlen MF-et , francnak se kell
Válasz #42. hozzászólásra
Ja,jó ott a halászlé.:-)
Válasz #30. hozzászólásra
Te KPisti, örülök neki, hogy rajongsz a JD-ért, de ha beleszólsz, akkor legalább nézz utána mit irsz le, Az MF cerea-nak semmi köze a laverdához, a motorok jó része pedig a SISU-tól jön. Én is sokra tartom a zöldeket, de hallottam már egy két WTS tulajt, aki azt mondta, hogy az utolsó zöld dolog volt, amit valaha megvett.
Válasz #41. hozzászólásra
Ha hülyeségekről akarnék beszélgetni önkritika nélküli kereskedővel, akkor helyi tarifával hívnám Gyulát!
:DDDD
Válasz #37. hozzászólásra
ami itt van az Fendt néven fut , nem PowerFlow-os az asztala, szerintem ezeket a kicsiket nem szerelik ilyen "drága kinccsel "
de azt tudom hogy a kaszameghajtó szíjak 20-30 óra után SZARRÁ mentek, meg még elég sok kellemetlenség
Válasz #39. hozzászólásra
de az nem mol? vagy van még1 kút? én a halászba járok
Válasz #28. hozzászólásra
Akkor gondolom nem probléma megadni nevet,címet telefonszámot,stb.
Válasz #34. hozzászólásra
Sisussat kell venni.
Válasz #38. hozzászólásra
A kútnál
Válasz #35. hozzászólásra
a kút mellet a kis büfében a tesco-val szemben?
Válasz #30. hozzászólásra
a gyenge minőséget én is hallottam,de még nem tapasztaltam
A laverdánál is van PF?
Válasz #32. hozzászólásra
Nekem úgy is jó:)))
Válasz #30. hozzászólásra
és a hab a tortán IVECO szív dobog bennük :DDDDDDDDDDDDD
Válasz #32. hozzászólásra
agipnál szoktam kávézni szarvason
Válasz #31. hozzászólásra
nem elég munka volt megcsinálni őket, még állandóan foglalkozni is kell velük
Válasz #28. hozzászólásra
azt nehogy ő szólítson meg Szarvason a Mol kút mellett a büfében :-)))))))))
Válasz #29. hozzászólásra
holnap munka van,meg gyerekekcsomahjahazaszállításerdeitáborból:-))
Válasz #22. hozzászólásra
Laverda 225 -256
Fendt 5220-5250
Mf cerea 7244-7266
ugyanaz a kombájn , gyenge minőségü , a nagy nevü Zöldekhez képest gagyi szerkezet.
Válasz #24. hozzászólásra
úgy se veszed fel, mert holnap verseny
Válasz #24. hozzászólásra
minek vállaljam?
Én nem akarok eladni itt semmit, se magam mutogatni.
De majd leszólítalak legközelebb az expón, hogy: ne nézd már mind1ik parasztot hülyének!
Van amelyik nem vesz be minden maszlagot mindig.
Válasz #25. hozzászólásra
nehéz is a megélhetés, mert jó gépeket nem kell szerelni és hát a szerelésből jönne a lé :-)))))))
Válasz #24. hozzászólásra
( nahát még gipszjakab se vótam :-DDDD )
Válasz #20. hozzászólásra
Hú! Akkor nehéz lehet a megélhetés, most már értek mindent.
Válasz #21. hozzászólásra
Te Jani!
Te be mered vállalni önmagad?
Fel mersz hívni holnap a saját számodról?
Mert ugye gondolom az is eszedbe jutott,hogy idepofázhatnék gipszjakab néven is,és oszthatnám az észt,de inkább nem teszem.
Te be mered vállalni magad?
Válasz #22. hozzászólásra
Bizony!
A kérdés továbbra is az, h. Jó verda e a La verda????
Válasz #19. hozzászólásra
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hát nem hát:)))
Válasz #18. hozzászólásra
nem akarok Mfpisti védelmére kellni(elég nagy, hogy megvédje magát), de szerencsére jobb szerelő, mint kereskedő
Válasz #18. hozzászólásra
Nem hinném hogy ezt írtam.
Viszont azt igen,hogy nem mint kereskedő járkálok ide.
Nem is hinném hogy így szólnék hozzá.
Válasz #17. hozzászólásra
Szóval csak fáj.
Nem hiszem, hogy a kereskedők véleményére lenne szükség, mert, akkor tudná mindenki, hogy marha jó! :))))
Válasz #16. hozzászólásra
Nem hinném.
Csak ezt ismerem.
Figyelj kisunokám!
Adj nyugodtan egy telefonszámot,és eloszlatom az összes félre értésed.
Nem hinném hogy velem kéne kekeckedned.
Így most jobb?
Válasz #15. hozzászólásra
Fáj az igazság?
Válasz #14. hozzászólásra
Tényleg nagyon csodélkoztam volna ha nem szólsz bele.
Muszáj ezt?
Válasz #13. hozzászólásra
Ennyit a marketigről!
Válasz #10. hozzászólásra
Sziasztok!
Szerintem jó kis kombájnok.
Egyszerű,jól kitalált,ötletes megoldások.Nagyon mozgékony.Jó cséplő,három dobosnál nagyon jó leválasztó,és a rostái magyon érdekesek.
A régebbi MF-hez képest érzéketlenebb a beállításra.
Viszont a szíjjak sajnos nem MF minőség.
A nagyobb három dobos kivitel az MF,F,CH-nál már PF asztalos.
Azért van vlm. hagyománya a Laverdának nem?
Meg csaknem hiába tették oda a CH F MF gyártást...
Árban meg azért alatta vannak a nagyoknak vlmvel.
És sok pár100 ha-os parasztnál ez sokat nyom a latba.
Pár 100 ha vágására azért csaknem olyan rossz.
Mert bizony azért nemolyan rossz az. :-))))
Állítólag, hallomásból...
Válasz #7. hozzászólásra
igen,amig nincs gond addig jó,de a kombájnnál előfordulnak hibák minden márkánál
Válasz #9. hozzászólásra
Tényleg nem vitatkozni akarok veletek, de feltehettem volna úgy is a kérdést, hogy challenger, esetleg Massey ferguson, ez utóbbira szerintem legkevésbé se mondhatja senki, hogy kaotikus lenne a márka alkatrészellátása, tekintve hogy schwechatban elég nagy központjuk van. Remélem ebben Mfpisti is megerősít. Konstrukció??