Gázolaj árak 592 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.72 Ft CHF 422.65 Ft GBP 457.04 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24508 hozzászólás
#18758 jamo
2014-01-02 20:47:57

Válasz #18758. hozzászólásra

Kettő Katáéktólsmile rolleyes

#18757 bendix
2014-01-02 19:17:15

Sziasztok!

MF 8140 traktorhoz honnan érdemes alkatrészt, olajat stb. rendelni?

#18756 Mfpisti
2013-12-30 09:08:22

Válasz #18756. hozzászólásra

Nem tudom........nem foglalkoztam vele.
Csörgesd meg Jenőt, megmondja.

#18755 jamo
2013-12-30 08:39:50

Válasz #18754. hozzászólásra

Csak úgy kiváncsiságból... mennyi lehet az ára annak a 9240-nek?

#18754 jamo
2013-12-30 08:38:55

Válasz #18752. hozzászólásra

Igen a másik csuszkára meg két fekete megy talán ha jól rémlik... vagy két piros egy fekete.smile confused Fene se emlékszik rá.smile rolleyes De a pozitívnak ott kell lenni az biztos. smile smile

#18753 Mfpisti
2013-12-30 08:38:16

Válasz #18746. hozzászólásra

A 9240-est nem ismerem személyesen.
A steyr egy barátomé, teljesen rendbe van téve. A nagy részét én csinákoltam. Patent.

#18752 jamo
2013-12-30 08:37:09

Válasz #18751. hozzászólásra

Ne vedd ki, csak nézd meg a vezetékeket rajta hogy meg e vannak. Ha megvannak rendesen akkor húzd le őket és köss a helyükre egy próbalámpát feszültséggel. Kérj meg valakit hogy pofozza bent a váltókart. Amikor pofont kap világítani kell a lámpának. Ha elengeded a kart akkor el kell aludnia. Ha jól rémlik. Ha nme akkor majd Pisti kijavít. Ha nem ad impulzusjelet a gapcsoló akkor ott a hiba. Ha ad és a autotronickból sincsenek kirohadva drótok akkor valszeg panel hiba. De reméljük nem. Nekem beszórja a műkakakit az autotronic hoz és megette a stekkerekbe a drótot. nézd meg azt is hogy ne legyen véletlenül se kontakthiba ott. Ha mégse lesz jó akkor szólj, tudok alternatív megoldást a nyúl-béka kiváltására. Ja és vigyázz nehogy testre érjen valami drót mert akkor elszáll a panel.

#18751 Mfpisti
2013-12-30 08:36:23

Válasz #18751. hozzászólásra

Nem kell okvetlenül kivenni, csak húzd le róla a kanócokat, tegyél rá egy csipogót, és valaki tolja el a váltókart ütközésig. Rövidzárat kell jeleznie. Valami rémlik hogy az egyik szál piros, és ott +12-nek kell lenni gyújtáson.

#18750 Mf-es
2013-12-30 08:25:44

Válasz #18750. hozzászólásra

És ha kiveszem,mennyi olaj folyik az ölembe?

#18749 jamo
2013-12-30 08:24:29

Válasz #18748. hozzászólásra

Ahol bemegy váltókar a váltó oldalán, valahol a kar környékén, a kerek fedélen besüllyesztve 2 vagy 3 drót megy rá.

#18748 jamo
2013-12-30 08:22:29

Válasz #18746. hozzászólásra

Brutális gép lehet. Mennyit kérnek érte, lehet tudni?

#18746 jamo
2013-12-30 08:12:59

Válasz #18744. hozzászólásra

mágnesszelep vezetéke nem ment zárlatra véletlenül?

#18742 Mfpisti
2013-12-30 07:29:11

Válasz #18742. hozzászólásra

Valami miatt feszültség marad a kanócon.
Lámpa átvált? ( elalszik a nyuszi? )

#18741 Mf-es
2013-12-30 06:50:04

Válasz #18741. hozzászólásra

MF 8140 csak akkor van béka,ha lehúzom a csatlakozót a mágnesszelepről.Miért??smile hammer

#18740 Mfpisti
2013-12-29 20:52:06

Válasz #18740. hozzászólásra

Szia Robi!

Akár jó lehet!
Az ár szerintem jó, kérdés: adaptációs készlettel együtt adja-e ezt az univerzális szeleptömböt?

#18738 Mfpisti
2013-12-23 17:04:46

Válasz #18738. hozzászólásra
Pont erre próbáltam utalni, hogy ami lényeges, azt nem látod, és nem tudod megnézni. ( ezért szeretjük jobban azokat a gépeket, amik látókörben vannak, mert tudjuk az előéletét, ki mikor mit javíttatott, mennyire viselte gondját, stb.)
Nézd meg nem-e lóg a híd, első híd behajtó csonkja, vigyél emelőt, kicsit meg kell emelni a hidat.
Emelő tengely semmilyen irányban nem lóghat.
Az ülés javítás sem olcsó, ha lóg, alkudd le az árból.
Minden működjön, EHR nem adhat hibakódot.
Váltót, ha volt benne olaj, nem tudják megölni, de vannak csodák. Legyen meg minden sebesség, ne zakatoljon, ha visít az nem baj. Nyúl/brekkencs legyen.
Hátsó féltengelyeknél ha látsz alulról zsírzószemet, az jó pont.Ha nem, ne legyen olaj a környéken.
Motornál termosztátház, vízszivattyú környékéről ne folyjon az fagyálló.
Meg nyilván általános állapot. Tákolt traktor rövid úton bosszúságot okoz az álmoskönyv szerint.

#18737 tibi16
2013-12-20 10:38:59

Válasz #18737. hozzászólásra
De modjuk mi az amit érdemes jobban megellenőrizni a használt gépen, hol látszik leginkább az állapota? smile mellow

#18736 Mfpisti
2013-12-19 23:07:38

Válasz #18735. hozzászólásra
Alapjaiban szerintem az egyik legjobban sikerült gépe az MF-nek a 300-asok mellett. Pofás, már kellően kiforrott, még meglehetősen túlméretezett. Arányos.....olyan "traktor-traktor". Nem túl nagy, nem túl kicsi. Nehéz munkára alkalmas, de még mozgékony. Stabil motor, hajtáslánc, egyszerű elektronika, már légmentes csatlakozásokkal.
Viszont: ezt is tönkre lehet tenni. Bármilyen baja lehet egy használtnak, hiszen nem tudjuk az előéletét, mit dolgozott vele milyen kezelő. Azért a nyugatabbra élő kezelők között is van pár gyilkos, és a tulajdonosok is lehetnek kotonstoppolók, akik nem tartják rendben a gépet. Láttam példákat.....
De: ha rendbe van rakva, és jól bánsz vele, akkor örök élet, és ugyanúgy húzza az ekét mint egy mai 140 le-s "űrhajó".
Ha viszont meg akarod venni, és csak hajtani, akkor előbb utóbb meg lehet utálni.
Teljesen mindegy hogy 5000, 3000, vagy 8000 óra van benne. Csak a fényezés a különbség. A lényeg belül van, azt meg nem látja senki.

#18734 tibi16
2013-12-19 19:14:21

Ti mernétem ennyi pénzt fektetni egy kb 8ezer üzemórás 6290es MF-be? Mert amiben kevés az üzemóra az túl sok ami meg elérhető lenne az meg legalább 8ezer üzemórás. Már egy ideje több gépet nézegetek de kb hetente meggondolom magam, hogy mi is lenne a jó döntés, végül is jobb sokáig/többször átgondolni mint 3 nap alatt elkapkodni valamit smile mellow 6290

#18733 .:Jäger:.
2013-12-19 19:00:20

MF 5608, 5609 vagy 5610-es traktora van valakinek? Vagy bármi közelebbi tapasztalat ezekkel a típusokkal?

#18732 (Claastra)
2013-12-13 11:50:57

Válasz #18730. hozzászólásra

Kemény legyél Barbarasmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#18731 Fergis
2013-12-13 09:11:31

Válasz #18728. hozzászólásra

Németből hozta a 2K csinálta az irányváltóját! Üzemóra reális.

#18730 ARES-826
2013-12-13 08:37:19

Válasz #18728. hozzászólásra

Szépen le van festegetve, és lehet benne dupla óra mint amit állítanak!! szerintem sumákolás van!!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile sweatdropsmile sweatdrop

#18728 (Claastra)
2013-12-12 07:26:37

Válasz #18728. hozzászólásra

Hívd fel Pistibátyót,és elmondja,van tipus amivel érdemes foglalkozni,van amivel nem.

#18727 kutyalaci
2013-12-11 22:57:05

Megtetszett ez a trakesz!Ismeri vki?

#18726 szanberg
2013-12-11 21:39:30

Válasz #18724. hozzászólásra

Igaz traktorokhoz apróságokon kívül nemkellett semmi, kombájnokhoz főleg a régihez többminden kopó fogyó elfáradó alkatrészek, de minden másnapra megvan. Nyílván a kereskedőnél, ha ők még neked postázzák akkor második napra kapod meg, ha sürgős akkor érte mész.

Nekem 200km a Kétkata de ha olyan volt aratásban akkor hajnalban indultam reggelre itthonvoltam délelőtt már ment ki a kombájn vágni, persze egy kis autókázást meg fáradtságot igényelt de az üzem nem kicsi haladni kell nincs mese.

#18725 Szőlős
2013-12-11 21:36:38

Válasz #18725. hozzászólásra:

Nem, még az Agromash-on lestem ki


#18724 Fergis
2013-12-11 21:32:58

Válasz #18722. hozzászólásra

Te voltál Agárdon egy ilyet nézni?

#18723 nyekkamion
2013-12-11 21:31:02

Válasz #18721. hozzászólásra

Sziasztok! Nem tudom,hogy jó helyen járok, mert lenne pár kérdésem.Néztem MF traktorokat, szeretnék venni egy jobb trakit egy mtz árában.Annyi lenne a kérdésem,hogy érdemes-e régebbi MF-et megvenni, mivel zsír új azért nem két forint ,jól tudjuk. Sokan írják,olvasgattam a fórumon,hogy mtz-t vagy nyugati gépet vagyünk-e, elég megosztott a vélemény.Az érdekelne legjobban,hogy egy MF-nek mennyire jó az alkatrész ellátottsága,ezalatt azt értem,hogy bemegyek a legközelebbi városba és kereskedő tud nekem alaktrészt egyből,vagy várni kell egy MF-nél heteket mire megérkezik? Tévedek, javítsatok ki. Végül miben gondolkodjak,egy régebbi MF költségei nagyon magasak(alkatrész)? kicsi a gazdaság,csak egy komfortosabb gépre lenne szükségem.Várom jó tanácsotokat..köszismile thumbupcool

#18722 Mézga
2013-12-11 21:29:17

Válasz #18707. hozzászólásra

mit szeretnél tudni?

#18721 Szőlős
2013-12-11 21:22:06

Traktor Massey Ferguson 3660-4F
MF3660 - 75/102 kW/LE (ISO) 3 hengeres. AGCO Sisu Power TIER 3 Common Rail, Kipufogó oldalt, Emelőmű 2500 daN, High Flow - 62l/p hidraulika
szivattyú, TLT 540/750E hidraulikus, Kerék alátét ék 1 db, 3-pont emelőmű vezérlés mechanikus, Belső oldalstabilizátorok, Magasságban gyorsan
állítható pótkocsi vonó egy kézzel bedugható csapszeggel, Első kerék sárvédő összkerék hajtás, Külső visszapillantó tükör, Fehér fényszóró jobb oldali
közlekedéshez, Biztonsági forgó jelzőlámpa, 2-2 munkalámpa elöl és hátul a vezetőfülke tetején, Frontsúlytartó beépített vonószemmel és csappal,
Szerszámos láda, szerszámkészlet nélkül

24/12 - 40km/h PowerShuttle +Speedshift,elektr./hidr. diff. zár
5 kiadószelep: Tandemszivattyú 31 + 31 Liter a széria helyett –
3 szelep (hátul) , 2 szelep (középen) mech. joystickkel
Fronthidraulika 2 t
Légfék berendezés 1+2 vezetékes
Emelőmű, Kat.2 fogókampóval stabilizáló rúddal
Elektro-hidraulikus emelőmű vezérlés oldalstabilizátorokkal
Karbon (3909436M11)
Vezetőfülke szellőzéssel, fűtéssel, légkondicionálóval
Elbillenthető kormányoszlop
Vezető ülés légrugós szövet huzattal

#18720 Szőlős
2013-12-11 21:17:57

Válasz #18719. hozzászólásra:

Jah, azt hiszem olaszba, de a rápakolt dolgokkal volt a baj leginkább, fronthidraulika az folyt szinte mindenütt meg annak a rögzítései.Lemaradt egy két burkolat rögzítő patent, sárvédőív.Ajtózsanér nem volt meghúzva etc.
Késtek a szállítással marha sokat, és szerintem kicsit kapkodva rakták össze.

De ezekkel se lett volna baj, ha reagálnak rá. Eljöttek lefényképezték, mondták hogy jelzik a szállítónak, és maradt minden a régiben.

Nincs profilkép
#18719 007
2013-12-11 21:16:27

Válasz #18718. hozzászólásra

Milyen számut adnak ennyi pénzért?

#18718 szanberg
2013-12-11 21:02:35

Válasz #18718. hozzászólásra

Igen.
Amúgy olaszban rakják össze ezeket a kicsiket még???

Nagyokon nemkellett utánahúzigálni, talán egykét csavart összevissza.

Megintcsak azt tudom mondani, hogy a hellyel van a baj, de ezen már nemtudsz változtatni sajnos. Jól működő szervíz és garancia háttér is létezik a fergákhoz, és ezen a helyen megvan a prémium gép prémium ára mögött a prémium felkészültség.

#18717 Szőlős
2013-12-11 20:58:31

Válasz #18717. hozzászólásra:

Pont ez a gáz , hogy mint gép tetszene. Miután meghúztuk a lógó csavarokat, ráhúztunk a hidraulika-rendszer csatlakozásokra, a géppel magával nincs baj, sőt egy jól kezelhető, marha jó fogyasztású, nyomatékos motorú ügyes kis gép lenne. De 52000 EUR egy ilyen kis traktorért ez a felső kategóriát kéne hogy jelentse. (hozzáteszem jól felszerelt gép) És ehhez felső kategóriás kiszolgálást is elvárna az ember. Nem B..szakodást 60000+áfás hibákon . Én se akarok szőrszálat hasogatni mert lenyeltem, kifizettem. De mindenért mi nyeljünk állandóan, mindenki csak kicsivel b szik át év végére meg a kicsikből összejön egy fél autó ára.....


#18716 szanberg
2013-12-11 20:50:04

Az a baj, a faxomagrar pont olyan (ellen)fél akivel te szót nemfogsz érteni, holott jogos a felháborodásod.

Máshol az első telefonra annyit mondtak volna, hogy küld el a hibás alkatrészt (zsanért) holnap vagy jössz az újért helyette vagy kiküldik postán.

Nagyon sok ilyen panaszt hallani és a piros márkát baxtatják holott háttér kérdése az egész.

#18715 jamo
2013-12-11 20:46:20

Válasz #18714. hozzászólásra

Értelek és jogos a felháborodásod. De AD kereskedő és AD kereskedő között is van elég nagy különbség amennyire nekem rálátásom van a témára. És egy rossz kereskedővel szerzett tapasztalat alapján nem érdemes általánosítani.

#18714 jamo
2013-12-11 20:40:12

Válasz #18713. hozzászólásra

Igazad van. Én se a gagyi noname-kre értettem hanem a nem gyári cuccokra amik ugyanolyan minőségűek (gyakran ugyanott készülnek mint a gyáriak csak más a csomagolásuk mégis jóval olcsóbban beszerezhetőek egy kis utánna járással) De ez így van többi márkánál is.

#18713 Szőlős
2013-12-11 20:36:11

Válasz #18712. hozzászólásra:
Másik topicban leirtam a problémámat.

Hátsó ablakzsanér eltörött a teleszkóp kifeszítette és a hátsó ablak berobbant. 1.5 hónapja nem reagálnak rá a válasz : üvegkárt nem térítenek.
Mondom ez nem üvegár eltört a zsanér ( 120 üzemórás gép) , ettől robbant be az ablak.
Gondolhatod , hogy nem hagyom úgy a gépet 1.5 hónapig ősszel.

170 km autózás, üveg vétel , zsanér vétel, saját költségen beszerelés.

Amikor történt , hívtam őket jöjjenek ki nézzék meg nehogy az legyen hogy mi vertük be az ablakot, nézzék meg az eset helyszínén.

Így 1.5 hónap múlva eszükbe jutott, hogy küldjem el a zsanért az agco-hoz vizsgálatra.

Hát mondom nem, ha vizsgáljuk akkor azt független szakértő fogja vizsgálni. Ha az úgy olcsóbb lesz, legyen.
Ha kiadom a kezemből a részükre , semmi nem lesz amivel az igazamat bizonyítom.

#18712 Szőlős
2013-12-11 20:30:31

Válasz #18712. hozzászólásra:

Nem a no name cuccokkról van szó, hanem arról hogy ugyanaz az agco-s alkatrész van Mf csomagba Mc Cormick csomagba meg Landini csomagba és 3 ára van.
Ez tudom hogy nem a forgalmazó hibája , de ez gyomorforgató. És legális becsapás.

#18711 jamo
2013-12-11 20:27:21

Válasz #18711. hozzászólásra

Keressél korrekt forgalamazót! Ne olyat akiről lerí hogy nincs meg a felkészültsége ilyen gépek kiszolgálásához. Lehet találni! Másfelől pedig mindegyik géphez drágább a gyári leszervizelés költsége mintha te megadnak noname forrásból szerzed be a hozzávalókat.

#18710 Szőlős
2013-12-11 20:19:58

Sió agrár rendezte, de közvetlen az Ad-tól.

Én nem mondtam ,hogy hidd el. Csak jókedvemből szórakozásból irkálom.

És a legnagyobb baj az , hogy a traktor beválna ha nem kavarogna a gyomrom a lentiek miatt, ha a közelébe megyek.

#18709 szanberg
2013-12-11 20:07:08

Válasz #18709. hozzászólásra

Nem hinném, mégha onnan is akkorsem hiszem elsmile closedeyes

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Akár az AÖP gyepfenntartásról, akár a kárenyhítési hozzájárulásról van szó,...
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya, mint erőforrás – új korszak az állattartásban + VIDEÓ
A hígtrágya már nem csupán kellemetlen melléktermék – megfelelő kezeléssel...
MTZ 50
MTZ 50

350.000 Ft

MTZ 82.1
MTZ 82.1

4.200.000 Ft

500/50r17 gumi felnivel együtt eladó
500/50r17 gumi felnivel együtt eladó

110.000 Ft

MTZ 82
MTZ 82

2.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]