Igen a másik csuszkára meg két fekete megy talán ha jól rémlik... vagy két piros egy fekete. Fene se emlékszik rá. De a pozitívnak ott kell lenni az biztos.
Ne vedd ki, csak nézd meg a vezetékeket rajta hogy meg e vannak. Ha megvannak rendesen akkor húzd le őket és köss a helyükre egy próbalámpát feszültséggel. Kérj meg valakit hogy pofozza bent a váltókart. Amikor pofont kap világítani kell a lámpának. Ha elengeded a kart akkor el kell aludnia. Ha jól rémlik. Ha nme akkor majd Pisti kijavít. Ha nem ad impulzusjelet a gapcsoló akkor ott a hiba. Ha ad és a autotronickból sincsenek kirohadva drótok akkor valszeg panel hiba. De reméljük nem. Nekem beszórja a műkakakit az autotronic hoz és megette a stekkerekbe a drótot. nézd meg azt is hogy ne legyen véletlenül se kontakthiba ott. Ha mégse lesz jó akkor szólj, tudok alternatív megoldást a nyúl-béka kiváltására. Ja és vigyázz nehogy testre érjen valami drót mert akkor elszáll a panel.
Nem kell okvetlenül kivenni, csak húzd le róla a kanócokat, tegyél rá egy csipogót, és valaki tolja el a váltókart ütközésig. Rövidzárat kell jeleznie. Valami rémlik hogy az egyik szál piros, és ott +12-nek kell lenni gyújtáson.
Válasz #18738. hozzászólásra
Pont erre próbáltam utalni, hogy ami lényeges, azt nem látod, és nem tudod megnézni. ( ezért szeretjük jobban azokat a gépeket, amik látókörben vannak, mert tudjuk az előéletét, ki mikor mit javíttatott, mennyire viselte gondját, stb.)
Nézd meg nem-e lóg a híd, első híd behajtó csonkja, vigyél emelőt, kicsit meg kell emelni a hidat.
Emelő tengely semmilyen irányban nem lóghat.
Az ülés javítás sem olcsó, ha lóg, alkudd le az árból.
Minden működjön, EHR nem adhat hibakódot.
Váltót, ha volt benne olaj, nem tudják megölni, de vannak csodák. Legyen meg minden sebesség, ne zakatoljon, ha visít az nem baj. Nyúl/brekkencs legyen.
Hátsó féltengelyeknél ha látsz alulról zsírzószemet, az jó pont.Ha nem, ne legyen olaj a környéken.
Motornál termosztátház, vízszivattyú környékéről ne folyjon az fagyálló.
Meg nyilván általános állapot. Tákolt traktor rövid úton bosszúságot okoz az álmoskönyv szerint.
Válasz #18735. hozzászólásra
Alapjaiban szerintem az egyik legjobban sikerült gépe az MF-nek a 300-asok mellett. Pofás, már kellően kiforrott, még meglehetősen túlméretezett. Arányos.....olyan "traktor-traktor". Nem túl nagy, nem túl kicsi. Nehéz munkára alkalmas, de még mozgékony. Stabil motor, hajtáslánc, egyszerű elektronika, már légmentes csatlakozásokkal.
Viszont: ezt is tönkre lehet tenni. Bármilyen baja lehet egy használtnak, hiszen nem tudjuk az előéletét, mit dolgozott vele milyen kezelő. Azért a nyugatabbra élő kezelők között is van pár gyilkos, és a tulajdonosok is lehetnek kotonstoppolók, akik nem tartják rendben a gépet. Láttam példákat.....
De: ha rendbe van rakva, és jól bánsz vele, akkor örök élet, és ugyanúgy húzza az ekét mint egy mai 140 le-s "űrhajó".
Ha viszont meg akarod venni, és csak hajtani, akkor előbb utóbb meg lehet utálni.
Teljesen mindegy hogy 5000, 3000, vagy 8000 óra van benne. Csak a fényezés a különbség. A lényeg belül van, azt meg nem látja senki.
Ti mernétem ennyi pénzt fektetni egy kb 8ezer üzemórás 6290es MF-be? Mert amiben kevés az üzemóra az túl sok ami meg elérhető lenne az meg legalább 8ezer üzemórás. Már egy ideje több gépet nézegetek de kb hetente meggondolom magam, hogy mi is lenne a jó döntés, végül is jobb sokáig/többször átgondolni mint 3 nap alatt elkapkodni valamit 6290
Igaz traktorokhoz apróságokon kívül nemkellett semmi, kombájnokhoz főleg a régihez többminden kopó fogyó elfáradó alkatrészek, de minden másnapra megvan. Nyílván a kereskedőnél, ha ők még neked postázzák akkor második napra kapod meg, ha sürgős akkor érte mész.
Nekem 200km a Kétkata de ha olyan volt aratásban akkor hajnalban indultam reggelre itthonvoltam délelőtt már ment ki a kombájn vágni, persze egy kis autókázást meg fáradtságot igényelt de az üzem nem kicsi haladni kell nincs mese.
Sziasztok! Nem tudom,hogy jó helyen járok, mert lenne pár kérdésem.Néztem MF traktorokat, szeretnék venni egy jobb trakit egy mtz árában.Annyi lenne a kérdésem,hogy érdemes-e régebbi MF-et megvenni, mivel zsír új azért nem két forint ,jól tudjuk. Sokan írják,olvasgattam a fórumon,hogy mtz-t vagy nyugati gépet vagyünk-e, elég megosztott a vélemény.Az érdekelne legjobban,hogy egy MF-nek mennyire jó az alkatrész ellátottsága,ezalatt azt értem,hogy bemegyek a legközelebbi városba és kereskedő tud nekem alaktrészt egyből,vagy várni kell egy MF-nél heteket mire megérkezik? Tévedek, javítsatok ki. Végül miben gondolkodjak,egy régebbi MF költségei nagyon magasak(alkatrész)? kicsi a gazdaság,csak egy komfortosabb gépre lenne szükségem.Várom jó tanácsotokat..köszi
Traktor Massey Ferguson 3660-4F
MF3660 - 75/102 kW/LE (ISO) 3 hengeres. AGCO Sisu Power TIER 3 Common Rail, Kipufogó oldalt, Emelőmű 2500 daN, High Flow - 62l/p hidraulika
szivattyú, TLT 540/750E hidraulikus, Kerék alátét ék 1 db, 3-pont emelőmű vezérlés mechanikus, Belső oldalstabilizátorok, Magasságban gyorsan
állítható pótkocsi vonó egy kézzel bedugható csapszeggel, Első kerék sárvédő összkerék hajtás, Külső visszapillantó tükör, Fehér fényszóró jobb oldali
közlekedéshez, Biztonsági forgó jelzőlámpa, 2-2 munkalámpa elöl és hátul a vezetőfülke tetején, Frontsúlytartó beépített vonószemmel és csappal,
Szerszámos láda, szerszámkészlet nélkül
Jah, azt hiszem olaszba, de a rápakolt dolgokkal volt a baj leginkább, fronthidraulika az folyt szinte mindenütt meg annak a rögzítései.Lemaradt egy két burkolat rögzítő patent, sárvédőív.Ajtózsanér nem volt meghúzva etc.
Késtek a szállítással marha sokat, és szerintem kicsit kapkodva rakták össze.
De ezekkel se lett volna baj, ha reagálnak rá. Eljöttek lefényképezték, mondták hogy jelzik a szállítónak, és maradt minden a régiben.
Igen.
Amúgy olaszban rakják össze ezeket a kicsiket még???
Nagyokon nemkellett utánahúzigálni, talán egykét csavart összevissza.
Megintcsak azt tudom mondani, hogy a hellyel van a baj, de ezen már nemtudsz változtatni sajnos. Jól működő szervíz és garancia háttér is létezik a fergákhoz, és ezen a helyen megvan a prémium gép prémium ára mögött a prémium felkészültség.
Pont ez a gáz , hogy mint gép tetszene. Miután meghúztuk a lógó csavarokat, ráhúztunk a hidraulika-rendszer csatlakozásokra, a géppel magával nincs baj, sőt egy jól kezelhető, marha jó fogyasztású, nyomatékos motorú ügyes kis gép lenne. De 52000 EUR egy ilyen kis traktorért ez a felső kategóriát kéne hogy jelentse. (hozzáteszem jól felszerelt gép) És ehhez felső kategóriás kiszolgálást is elvárna az ember. Nem B..szakodást 60000+áfás hibákon . Én se akarok szőrszálat hasogatni mert lenyeltem, kifizettem. De mindenért mi nyeljünk állandóan, mindenki csak kicsivel b szik át év végére meg a kicsikből összejön egy fél autó ára.....
Értelek és jogos a felháborodásod. De AD kereskedő és AD kereskedő között is van elég nagy különbség amennyire nekem rálátásom van a témára. És egy rossz kereskedővel szerzett tapasztalat alapján nem érdemes általánosítani.
Igazad van. Én se a gagyi noname-kre értettem hanem a nem gyári cuccokra amik ugyanolyan minőségűek (gyakran ugyanott készülnek mint a gyáriak csak más a csomagolásuk mégis jóval olcsóbban beszerezhetőek egy kis utánna járással) De ez így van többi márkánál is.
Hátsó ablakzsanér eltörött a teleszkóp kifeszítette és a hátsó ablak berobbant. 1.5 hónapja nem reagálnak rá a válasz : üvegkárt nem térítenek.
Mondom ez nem üvegár eltört a zsanér ( 120 üzemórás gép) , ettől robbant be az ablak.
Gondolhatod , hogy nem hagyom úgy a gépet 1.5 hónapig ősszel.
170 km autózás, üveg vétel , zsanér vétel, saját költségen beszerelés.
Amikor történt , hívtam őket jöjjenek ki nézzék meg nehogy az legyen hogy mi vertük be az ablakot, nézzék meg az eset helyszínén.
Így 1.5 hónap múlva eszükbe jutott, hogy küldjem el a zsanért az agco-hoz vizsgálatra.
Hát mondom nem, ha vizsgáljuk akkor azt független szakértő fogja vizsgálni. Ha az úgy olcsóbb lesz, legyen.
Ha kiadom a kezemből a részükre , semmi nem lesz amivel az igazamat bizonyítom.
Nem a no name cuccokkról van szó, hanem arról hogy ugyanaz az agco-s alkatrész van Mf csomagba Mc Cormick csomagba meg Landini csomagba és 3 ára van.
Ez tudom hogy nem a forgalmazó hibája , de ez gyomorforgató. És legális becsapás.
Keressél korrekt forgalamazót! Ne olyat akiről lerí hogy nincs meg a felkészültsége ilyen gépek kiszolgálásához. Lehet találni! Másfelől pedig mindegyik géphez drágább a gyári leszervizelés költsége mintha te megadnak noname forrásból szerzed be a hozzávalókat.
24508 hozzászólás
Válasz #18758. hozzászólásra

Kettő Katáéktól
Sziasztok!
MF 8140 traktorhoz honnan érdemes alkatrészt, olajat stb. rendelni?
Válasz #18756. hozzászólásra
Nem tudom........nem foglalkoztam vele.
Csörgesd meg Jenőt, megmondja.
Válasz #18754. hozzászólásra
Csak úgy kiváncsiságból... mennyi lehet az ára annak a 9240-nek?
Válasz #18752. hozzászólásra
Fene se emlékszik rá.
De a pozitívnak ott kell lenni az biztos. 
Igen a másik csuszkára meg két fekete megy talán ha jól rémlik... vagy két piros egy fekete.
Válasz #18746. hozzászólásra
A 9240-est nem ismerem személyesen.
A steyr egy barátomé, teljesen rendbe van téve. A nagy részét én csinákoltam. Patent.
Válasz #18751. hozzászólásra
Ne vedd ki, csak nézd meg a vezetékeket rajta hogy meg e vannak. Ha megvannak rendesen akkor húzd le őket és köss a helyükre egy próbalámpát feszültséggel. Kérj meg valakit hogy pofozza bent a váltókart. Amikor pofont kap világítani kell a lámpának. Ha elengeded a kart akkor el kell aludnia. Ha jól rémlik. Ha nme akkor majd Pisti kijavít. Ha nem ad impulzusjelet a gapcsoló akkor ott a hiba. Ha ad és a autotronickból sincsenek kirohadva drótok akkor valszeg panel hiba. De reméljük nem. Nekem beszórja a műkakakit az autotronic hoz és megette a stekkerekbe a drótot. nézd meg azt is hogy ne legyen véletlenül se kontakthiba ott. Ha mégse lesz jó akkor szólj, tudok alternatív megoldást a nyúl-béka kiváltására. Ja és vigyázz nehogy testre érjen valami drót mert akkor elszáll a panel.
Válasz #18751. hozzászólásra
Nem kell okvetlenül kivenni, csak húzd le róla a kanócokat, tegyél rá egy csipogót, és valaki tolja el a váltókart ütközésig. Rövidzárat kell jeleznie. Valami rémlik hogy az egyik szál piros, és ott +12-nek kell lenni gyújtáson.
Válasz #18750. hozzászólásra
És ha kiveszem,mennyi olaj folyik az ölembe?
Válasz #18748. hozzászólásra
Ahol bemegy váltókar a váltó oldalán, valahol a kar környékén, a kerek fedélen besüllyesztve 2 vagy 3 drót megy rá.
Válasz #18746. hozzászólásra
Brutális gép lehet. Mennyit kérnek érte, lehet tudni?
Válasz #18745. hozzászólásra
Az hol van?
Válasz #18744. hozzászólásra
mágnesszelep vezetéke nem ment zárlatra véletlenül?
Válasz #18743. hozzászólásra
Erről valamit nem tudsz?Ára?És ez?Kicsit sok az ára.
Válasz #18744. hozzászólásra
kapcsoló jó?
Válasz #18743. hozzászólásra
Nem alszik el.
Válasz #18742. hozzászólásra
Valami miatt feszültség marad a kanócon.
Lámpa átvált? ( elalszik a nyuszi? )
Válasz #18741. hozzászólásra

MF 8140 csak akkor van béka,ha lehúzom a csatlakozót a mágnesszelepről.Miért??
Válasz #18740. hozzászólásra
Szia Robi!
Akár jó lehet!
Az ár szerintem jó, kérdés: adaptációs készlettel együtt adja-e ezt az univerzális szeleptömböt?
Pisti ! Véleményed szerint ez jó lehet az 550-es re ? http://www.ebay.com/itm/62744-Massey-Ferguson-Selector-Valve-with-Spool-Valve-Monoblock-/141000488124?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CommercialVehicleParts_SM&hash=item20d448b4bc
Válasz #18738. hozzászólásra
Pont erre próbáltam utalni, hogy ami lényeges, azt nem látod, és nem tudod megnézni. ( ezért szeretjük jobban azokat a gépeket, amik látókörben vannak, mert tudjuk az előéletét, ki mikor mit javíttatott, mennyire viselte gondját, stb.)
Nézd meg nem-e lóg a híd, első híd behajtó csonkja, vigyél emelőt, kicsit meg kell emelni a hidat.
Emelő tengely semmilyen irányban nem lóghat.
Az ülés javítás sem olcsó, ha lóg, alkudd le az árból.
Minden működjön, EHR nem adhat hibakódot.
Váltót, ha volt benne olaj, nem tudják megölni, de vannak csodák. Legyen meg minden sebesség, ne zakatoljon, ha visít az nem baj. Nyúl/brekkencs legyen.
Hátsó féltengelyeknél ha látsz alulról zsírzószemet, az jó pont.Ha nem, ne legyen olaj a környéken.
Motornál termosztátház, vízszivattyú környékéről ne folyjon az fagyálló.
Meg nyilván általános állapot. Tákolt traktor rövid úton bosszúságot okoz az álmoskönyv szerint.
Válasz #18737. hozzászólásra
De modjuk mi az amit érdemes jobban megellenőrizni a használt gépen, hol látszik leginkább az állapota?
Válasz #18735. hozzászólásra
Alapjaiban szerintem az egyik legjobban sikerült gépe az MF-nek a 300-asok mellett. Pofás, már kellően kiforrott, még meglehetősen túlméretezett. Arányos.....olyan "traktor-traktor". Nem túl nagy, nem túl kicsi. Nehéz munkára alkalmas, de még mozgékony. Stabil motor, hajtáslánc, egyszerű elektronika, már légmentes csatlakozásokkal.
Viszont: ezt is tönkre lehet tenni. Bármilyen baja lehet egy használtnak, hiszen nem tudjuk az előéletét, mit dolgozott vele milyen kezelő. Azért a nyugatabbra élő kezelők között is van pár gyilkos, és a tulajdonosok is lehetnek kotonstoppolók, akik nem tartják rendben a gépet. Láttam példákat.....
De: ha rendbe van rakva, és jól bánsz vele, akkor örök élet, és ugyanúgy húzza az ekét mint egy mai 140 le-s "űrhajó".
Ha viszont meg akarod venni, és csak hajtani, akkor előbb utóbb meg lehet utálni.
Teljesen mindegy hogy 5000, 3000, vagy 8000 óra van benne. Csak a fényezés a különbség. A lényeg belül van, azt meg nem látja senki.
Válasz #18735. hozzászólásra
mernék
Ti mernétem ennyi pénzt fektetni egy kb 8ezer üzemórás 6290es MF-be? Mert amiben kevés az üzemóra az túl sok ami meg elérhető lenne az meg legalább 8ezer üzemórás. Már egy ideje több gépet nézegetek de kb hetente meggondolom magam, hogy mi is lenne a jó döntés, végül is jobb sokáig/többször átgondolni mint 3 nap alatt elkapkodni valamit
6290
MF 5608, 5609 vagy 5610-es traktora van valakinek? Vagy bármi közelebbi tapasztalat ezekkel a típusokkal?
Válasz #18730. hozzászólásra



Kemény legyél Barbara
Válasz #18728. hozzászólásra
Németből hozta a 2K csinálta az irányváltóját! Üzemóra reális.
Válasz #18728. hozzászólásra





Szépen le van festegetve, és lehet benne dupla óra mint amit állítanak!! szerintem sumákolás van!!
Válasz #18729. hozzászólásra
Majd adik én neki!
Válasz #18728. hozzászólásra
Hívd fel Pistibátyót,és elmondja,van tipus amivel érdemes foglalkozni,van amivel nem.
Megtetszett ez a trakesz!Ismeri vki?
Válasz #18724. hozzászólásra
Igaz traktorokhoz apróságokon kívül nemkellett semmi, kombájnokhoz főleg a régihez többminden kopó fogyó elfáradó alkatrészek, de minden másnapra megvan. Nyílván a kereskedőnél, ha ők még neked postázzák akkor második napra kapod meg, ha sürgős akkor érte mész.
Nekem 200km a Kétkata de ha olyan volt aratásban akkor hajnalban indultam reggelre itthonvoltam délelőtt már ment ki a kombájn vágni, persze egy kis autókázást meg fáradtságot igényelt de az üzem nem kicsi haladni kell nincs mese.
Válasz #18725. hozzászólásra:
Nem, még az Agromash-on lestem ki
Válasz #18722. hozzászólásra
Te voltál Agárdon egy ilyet nézni?
Válasz #18721. hozzászólásra

Sziasztok! Nem tudom,hogy jó helyen járok, mert lenne pár kérdésem.Néztem MF traktorokat, szeretnék venni egy jobb trakit egy mtz árában.Annyi lenne a kérdésem,hogy érdemes-e régebbi MF-et megvenni, mivel zsír új azért nem két forint ,jól tudjuk. Sokan írják,olvasgattam a fórumon,hogy mtz-t vagy nyugati gépet vagyünk-e, elég megosztott a vélemény.Az érdekelne legjobban,hogy egy MF-nek mennyire jó az alkatrész ellátottsága,ezalatt azt értem,hogy bemegyek a legközelebbi városba és kereskedő tud nekem alaktrészt egyből,vagy várni kell egy MF-nél heteket mire megérkezik? Tévedek, javítsatok ki. Végül miben gondolkodjak,egy régebbi MF költségei nagyon magasak(alkatrész)? kicsi a gazdaság,csak egy komfortosabb gépre lenne szükségem.Várom jó tanácsotokat..köszi
Válasz #18707. hozzászólásra
mit szeretnél tudni?
Traktor Massey Ferguson 3660-4F
MF3660 - 75/102 kW/LE (ISO) 3 hengeres. AGCO Sisu Power TIER 3 Common Rail, Kipufogó oldalt, Emelőmű 2500 daN, High Flow - 62l/p hidraulika
szivattyú, TLT 540/750E hidraulikus, Kerék alátét ék 1 db, 3-pont emelőmű vezérlés mechanikus, Belső oldalstabilizátorok, Magasságban gyorsan
állítható pótkocsi vonó egy kézzel bedugható csapszeggel, Első kerék sárvédő összkerék hajtás, Külső visszapillantó tükör, Fehér fényszóró jobb oldali
közlekedéshez, Biztonsági forgó jelzőlámpa, 2-2 munkalámpa elöl és hátul a vezetőfülke tetején, Frontsúlytartó beépített vonószemmel és csappal,
Szerszámos láda, szerszámkészlet nélkül
24/12 - 40km/h PowerShuttle +Speedshift,elektr./hidr. diff. zár
5 kiadószelep: Tandemszivattyú 31 + 31 Liter a széria helyett –
3 szelep (hátul) , 2 szelep (középen) mech. joystickkel
Fronthidraulika 2 t
Légfék berendezés 1+2 vezetékes
Emelőmű, Kat.2 fogókampóval stabilizáló rúddal
Elektro-hidraulikus emelőmű vezérlés oldalstabilizátorokkal
Karbon (3909436M11)
Vezetőfülke szellőzéssel, fűtéssel, légkondicionálóval
Elbillenthető kormányoszlop
Vezető ülés légrugós szövet huzattal
Válasz #18719. hozzászólásra:
Jah, azt hiszem olaszba, de a rápakolt dolgokkal volt a baj leginkább, fronthidraulika az folyt szinte mindenütt meg annak a rögzítései.Lemaradt egy két burkolat rögzítő patent, sárvédőív.Ajtózsanér nem volt meghúzva etc.
Késtek a szállítással marha sokat, és szerintem kicsit kapkodva rakták össze.
De ezekkel se lett volna baj, ha reagálnak rá. Eljöttek lefényképezték, mondták hogy jelzik a szállítónak, és maradt minden a régiben.
Válasz #18718. hozzászólásra
Milyen számut adnak ennyi pénzért?
Válasz #18718. hozzászólásra
Igen.
Amúgy olaszban rakják össze ezeket a kicsiket még???
Nagyokon nemkellett utánahúzigálni, talán egykét csavart összevissza.
Megintcsak azt tudom mondani, hogy a hellyel van a baj, de ezen már nemtudsz változtatni sajnos. Jól működő szervíz és garancia háttér is létezik a fergákhoz, és ezen a helyen megvan a prémium gép prémium ára mögött a prémium felkészültség.
Válasz #18717. hozzászólásra:
Pont ez a gáz , hogy mint gép tetszene. Miután meghúztuk a lógó csavarokat, ráhúztunk a hidraulika-rendszer csatlakozásokra, a géppel magával nincs baj, sőt egy jól kezelhető, marha jó fogyasztású, nyomatékos motorú ügyes kis gép lenne. De 52000 EUR egy ilyen kis traktorért ez a felső kategóriát kéne hogy jelentse. (hozzáteszem jól felszerelt gép) És ehhez felső kategóriás kiszolgálást is elvárna az ember. Nem B..szakodást 60000+áfás hibákon . Én se akarok szőrszálat hasogatni mert lenyeltem, kifizettem. De mindenért mi nyeljünk állandóan, mindenki csak kicsivel b szik át év végére meg a kicsikből összejön egy fél autó ára.....
Az a baj, a faxomagrar pont olyan (ellen)fél akivel te szót nemfogsz érteni, holott jogos a felháborodásod.
Máshol az első telefonra annyit mondtak volna, hogy küld el a hibás alkatrészt (zsanért) holnap vagy jössz az újért helyette vagy kiküldik postán.
Nagyon sok ilyen panaszt hallani és a piros márkát baxtatják holott háttér kérdése az egész.
Válasz #18714. hozzászólásra
Értelek és jogos a felháborodásod. De AD kereskedő és AD kereskedő között is van elég nagy különbség amennyire nekem rálátásom van a témára. És egy rossz kereskedővel szerzett tapasztalat alapján nem érdemes általánosítani.
Válasz #18713. hozzászólásra
Igazad van. Én se a gagyi noname-kre értettem hanem a nem gyári cuccokra amik ugyanolyan minőségűek (gyakran ugyanott készülnek mint a gyáriak csak más a csomagolásuk mégis jóval olcsóbban beszerezhetőek egy kis utánna járással) De ez így van többi márkánál is.
Válasz #18712. hozzászólásra:
Másik topicban leirtam a problémámat.
Hátsó ablakzsanér eltörött a teleszkóp kifeszítette és a hátsó ablak berobbant. 1.5 hónapja nem reagálnak rá a válasz : üvegkárt nem térítenek.
Mondom ez nem üvegár eltört a zsanér ( 120 üzemórás gép) , ettől robbant be az ablak.
Gondolhatod , hogy nem hagyom úgy a gépet 1.5 hónapig ősszel.
170 km autózás, üveg vétel , zsanér vétel, saját költségen beszerelés.
Amikor történt , hívtam őket jöjjenek ki nézzék meg nehogy az legyen hogy mi vertük be az ablakot, nézzék meg az eset helyszínén.
Így 1.5 hónap múlva eszükbe jutott, hogy küldjem el a zsanért az agco-hoz vizsgálatra.
Hát mondom nem, ha vizsgáljuk akkor azt független szakértő fogja vizsgálni. Ha az úgy olcsóbb lesz, legyen.
Ha kiadom a kezemből a részükre , semmi nem lesz amivel az igazamat bizonyítom.
Válasz #18712. hozzászólásra:
Nem a no name cuccokkról van szó, hanem arról hogy ugyanaz az agco-s alkatrész van Mf csomagba Mc Cormick csomagba meg Landini csomagba és 3 ára van.
Ez tudom hogy nem a forgalmazó hibája , de ez gyomorforgató. És legális becsapás.
Válasz #18711. hozzászólásra
Keressél korrekt forgalamazót! Ne olyat akiről lerí hogy nincs meg a felkészültsége ilyen gépek kiszolgálásához. Lehet találni! Másfelől pedig mindegyik géphez drágább a gyári leszervizelés költsége mintha te megadnak noname forrásból szerzed be a hozzávalókat.
Sió agrár rendezte, de közvetlen az Ad-tól.
Én nem mondtam ,hogy hidd el. Csak jókedvemből szórakozásból irkálom.
És a legnagyobb baj az , hogy a traktor beválna ha nem kavarogna a gyomrom a lentiek miatt, ha a közelébe megyek.
Válasz #18709. hozzászólásra

Nem hinném, mégha onnan is akkorsem hiszem el