Válasz #18703. hozzászólásra:
Az Ad-s gari...... Nah pont ezért keresek más beszerzési forrást.
A AD-s gari addig terjed míg fizetsz, dupla áron szűrőt , meg olajat. Aztán ha valami romlik akkor csináltatom saját zsebből -.-
Meg egy bemutatón nyer a fiam egy Mf es gyárlátogatást nagy nyilvánosság előtt , aztán a megvalósításról mindenki elfelejtkezik.
Kisstílű, pénzvadász módszerek. Nekem az ilyen partner nem partner. És a javát ne fokozzam, több hónap csúszás a szállításban, több hónap után leszállított gép, szétesik, nem az amit rendeltünk. Addig álltak szóba velem még pénzel tudtam zsarolni őket.
dermedéssel van gond ezek annyira finom szűrők h nem engedik át a dermedt gázolajat, mikor bemelegszik már nyom annyi meleget a ventilátor h nincs dermedés. Én nagyon keveset megyek télen omw alpesit használok így nincs ilyen gond-de aki sokat megy annak mást kell kitalálni
dermedéssel van gond ezek annyira finom szűrők h nem engedik át a dermedt gázolajat, mikor bemelegszik már nyom annyi meleget a ventilátor h nincs dermedés. Én nagyon keveset megyek télen omw alpesit használok így nincs ilyen gond-de aki sokat megy annak mást kell kitalálni
Válasz #18698. hozzászólásra
A baratomnak is igy kezdte a challengerbe mt636b egy parnap utan meg megalt 320 euro volt az vele a baj hogy javitani se lehet meg alandoan megyen menet kozbe is es 3000 vagy 4000 bir csak ki . Ha mar nem bir nyomni csokent a nyomas hiba kod es a fordulatot is levete.
A gázolaj minősége is okozhatja,...... vagy dermedésgátló, vagy egy kevés benzin,s úgy próbáld, .....ha úgy is csinálja akkor lehet hogy az a baj amit írtál.
Lehet, hogy a 6497-esnek kezd gyengélkedni az elektromos AC pumpája.
Reggelente míg hideg (-10-12fok) van gyengébb nem pörög rendesen fel szűrőtömődés hibakódot ír ki közben új szűrők vannak rajta.
Ha bemelegszik utána megy szépen egésznap jól.
Szerintem ez a kis elektormos zümmögő a szűrőház tetején kezdi kilehelni lelkét és a hideg sűrűbb anyagot nehezebben szállítja
Csak tudnŕm minek van rendörsčg? Azčrt,hogy a bokorbol a stop tŕblŕt lesse ki ne ŕll meg,meg ki ŕll meg forgalommal szembe a hŕza elött stb stb. Az internet rendörsčg mit csinĺl. De az is hülye aki bedöl.Egy egyenes hidas mtz re hŕtso taurus 18,4*34 240-270e Ft Felgumizni meg vagy 7-800e Ft. Nčztem egy iht azt hiszem 600/65*38 ha jol iro hŕtuljĺra Firestone kb480e volt ahol 580e ft.4db ot 500ba ůjba kizŕrt ugrani ŕt. Mert kamu,vagy lopott!
Már értem, ezt nem láttam! Az exodust meg se merem kérdezni, mire kellett bele... Valami egyházi traktor lehetett. Erre utalhat, hogy az olaj is megváltozott benne.. ...gondolom borrá.
Akkor ez az a tipikus eset, amikor az első tulaj vidéki, nem dohányzó pap, aki csak hétvégén misére járt vele...
De van még csaló fent ! Én találtam 580/70R38 480/70R28 Continental garnitúrában a 4db 508.000ft !!! (igaz nettó de így is gyanús) Biatorbágyon a bia-guminál na ez volt a gond nekem 20km sincs de tegnap még ott is mentem el így benéztem persze a kis (népművészeti cserépedény) nem gondolt rá , senki sem tud Veres Lászlóról mondanom sem kell tegnap még hívott vagy ötször mikor utalok előleget nem mondtam neki hogy tudom hogy kamu az egész valahogy kp-ben akarom "odaadni" az előleget de úgy elverem a kis......... csak jöjjön össze ! Most néztem már kijavította a címet Maglódra !!
Közben levették szerintem, mert a hírdetéseket is visszanéztem és nem található. (átverős hírdetés volt egyébként)
A lényeg, a felszereltségeben zuhany is szerepelt.
A csalók hirdetése MF3080-as, 50-es körzetszámmal ! ---------
Ár: 1000000
Év: 1991
Futott (h): 7945
Teljesítmény: 95,7 LE (71,4 kW)
Equipment 4 WD
Zuhany, rádió, Exodus, hidraulikus, pneumatikus ülés
Traktor 7945 óra, és jó állapotban van, az olaj megváltozott az utóbbi időben
Kérjük, lépjen kapcsolatba velem e-mailben, én válaszolni a kérdésekre gyorsan
A töltés jó lehet mert az utóbbi napokban indítottuk vagy ötvenszer de nem kellett tölteni az aksikat pedig tegnap mínusz 3 fok volt és még ígyis rendesen indult
Azt még nem mértük ki de az lessz a következő csak ma nem tudok vele foglalkozni (sajnos) már gondoltam rá hogy kikellene mérni megvan e a feszkó rendesen mert ha indítok van hogy égve marad a töltés jelző lámpám addig nem is emelt eddig sem még a sárvédőről sem csak egy kis gázfröccs után ha már elaludt a töltés lámpa . Tegnap este néztem mikor már ránk sötétedett hogy sötétben egész halványan világít a töltés lámpa amit nappal nem látni
Az erőmérővel lesz a gond.Végig kell nézni a vezetékeket.Nállam be van víve a sárvédőről,és a munka megy.Az enyém hidegen nem működik,aztán napközbe megjavul.
A generátortól jövő 6V-os váltó meglétét ellenőrizni. Csillagpontra kötve, "W" kapocs.
A panel onnan tudja hogy jár a motor.
Ha a led világít, azt jelenti üzemkész.
Ezeket még nem lehet kalibrálni, a pozíció szenzort kell úgy állítani, hogy 3mm-rel a felső pont előtt megálljon a munkahenger.
Azért még mindig ezen jár az agyam, mert valamiért úgy gondolom, ez nem kéne, hogy olyan komoly baj legyen.
Azt mondod, a szenzorból jó jel jön. De meddig megy?
A kábeleket végig mérted?
Ott van de csak világít viszont ha széthúzok egy csatlakozót akkor kivillogja mi a hiba ha visszadugom megint csak világít senki sem érti (tudja) mi van vele
24508 hozzászólás
Válasz #18708. hozzászólásra

seven tattas ?
Válasz #18706. hozzászólásra
Írd ki kitől vetted a traktorodat!
Az Axiálos és a Két Katás 9240-es Massey Ferguson trakiról van valakinek "bennfentes" információja?
Válasz #18703. hozzászólásra:
Az Ad-s gari...... Nah pont ezért keresek más beszerzési forrást.
A AD-s gari addig terjed míg fizetsz, dupla áron szűrőt , meg olajat. Aztán ha valami romlik akkor csináltatom saját zsebből -.-
Meg egy bemutatón nyer a fiam egy Mf es gyárlátogatást nagy nyilvánosság előtt , aztán a megvalósításról mindenki elfelejtkezik.
Kisstílű, pénzvadász módszerek. Nekem az ilyen partner nem partner. És a javát ne fokozzam, több hónap csúszás a szállításban, több hónap után leszállított gép, szétesik, nem az amit rendeltünk. Addig álltak szóba velem még pénzel tudtam zsarolni őket.
Vicc kategória.
Válasz #18698. hozzászólásra
dermedéssel van gond ezek annyira finom szűrők h nem engedik át a dermedt gázolajat, mikor bemelegszik már nyom annyi meleget a ventilátor h nincs dermedés. Én nagyon keveset megyek télen omw alpesit használok így nincs ilyen gond-de aki sokat megy annak mást kell kitalálni
Válasz #18698. hozzászólásra
dermedéssel van gond ezek annyira finom szűrők h nem engedik át a dermedt gázolajat, mikor bemelegszik már nyom annyi meleget a ventilátor h nincs dermedés. Én nagyon keveset megyek télen omw alpesit használok így nincs ilyen gond-de aki sokat megy annak mást kell kitalálni
Válasz #18702. hozzászólásra
elvileg igen.
Gyakorlatilag meg máshonnan nem érdemes, mert a garis ügyvitel gyilkolna meg.
Itt Magyarországon csak a AD- keresztül lehet MF-et venni?
Válasz #18676. hozzászólásra
Meg van a megfejtés?
Válasz #18698. hozzászólásra
A baratomnak is igy kezdte a challengerbe mt636b egy parnap utan meg megalt 320 euro volt az vele a baj hogy javitani se lehet meg alandoan megyen menet kozbe is es 3000 vagy 4000 bir csak ki . Ha mar nem bir nyomni csokent a nyomas hiba kod es a fordulatot is levete.
Válasz #18698. hozzászólásra
A gázolaj minősége is okozhatja,...... vagy dermedésgátló, vagy egy kevés benzin,s úgy próbáld, .....ha úgy is csinálja akkor lehet hogy az a baj amit írtál.
Lehet, hogy a 6497-esnek kezd gyengélkedni az elektromos AC pumpája.
Reggelente míg hideg (-10-12fok) van gyengébb nem pörög rendesen fel szűrőtömődés hibakódot ír ki közben új szűrők vannak rajta.
Ha bemelegszik utána megy szépen egésznap jól.
Szerintem ez a kis elektormos zümmögő a szűrőház tetején kezdi kilehelni lelkét és a hideg sűrűbb anyagot nehezebben szállítja
Válasz #18693. hozzászólásra
Csak tudnŕm minek van rendörsčg? Azčrt,hogy a bokorbol a stop tŕblŕt lesse ki ne ŕll meg,meg ki ŕll meg forgalommal szembe a hŕza elött stb stb. Az internet rendörsčg mit csinĺl. De az is hülye aki bedöl.Egy egyenes hidas mtz re hŕtso taurus 18,4*34 240-270e Ft Felgumizni meg vagy 7-800e Ft. Nčztem egy iht azt hiszem 600/65*38 ha jol iro hŕtuljĺra Firestone kb480e volt ahol 580e ft.4db ot 500ba ůjba kizŕrt ugrani ŕt. Mert kamu,vagy lopott!
Válasz #18689. hozzászólásra

5ezer lassacskán. Eddig maximálisan elégedett vagyok vele.
Válasz #18690. hozzászólásra
Valami egyházi traktor lehetett. Erre utalhat, hogy az olaj is megváltozott benne.. ...gondolom borrá.

Már értem, ezt nem láttam! Az exodust meg se merem kérdezni, mire kellett bele...
Akkor ez az a tipikus eset, amikor az első tulaj vidéki, nem dohányzó pap, aki csak hétvégén misére járt vele...
A hirdetés kód : 4775614
De van még csaló fent ! Én találtam 580/70R38 480/70R28 Continental garnitúrában a 4db 508.000ft !!! (igaz nettó de így is gyanús) Biatorbágyon a bia-guminál na ez volt a gond nekem 20km sincs de tegnap még ott is mentem el így benéztem persze a kis (népművészeti cserépedény) nem gondolt rá , senki sem tud Veres Lászlóról mondanom sem kell tegnap még hívott vagy ötször mikor utalok előleget nem mondtam neki hogy tudom hogy kamu az egész valahogy kp-ben akarom "odaadni" az előleget de úgy elverem a kis......... csak jöjjön össze ! Most néztem már kijavította a címet Maglódra !!
Válasz #18691. hozzászólásra

Köszönöm.
Válasz #18686. hozzászólásra

Amúgy ITT (katt a zöldre) a működőképes link
Válasz #18686. hozzászólásra
Közben levették szerintem, mert a hírdetéseket is visszanéztem és nem található. (átverős hírdetés volt egyébként)
A lényeg, a felszereltségeben zuhany is szerepelt.
Válasz #18678. hozzászólásra
cselid hogy működik?
mennyi óra van már benne?
Válasz #18684. hozzászólásra
A csalók hirdetése MF3080-as, 50-es körzetszámmal ! ---------
Ár: 1000000
Év: 1991
Futott (h): 7945
Teljesítmény: 95,7 LE (71,4 kW)
Equipment 4 WD
Zuhany, rádió, Exodus, hidraulikus, pneumatikus ülés
Traktor 7945 óra, és jó állapotban van, az olaj megváltozott az utóbbi időben
Kérjük, lépjen kapcsolatba velem e-mailben, én válaszolni a kérdésekre gyorsan
Válasz #18685. hozzászólásra

még beillesztre kattints rá és elvileg jó lesz
Válasz #18684. hozzászólásra
Na még egyszerhttp://www.agroinform.com/aprohirdetes/Massey-Ferguson-3080/20131126-4779630/
Válasz #18684. hozzászólásra
Válasz #18683. hozzászólásra
alul használd az úl link funkciót 
Nem lehet megnyitni...
Válasz #18682. hozzászólásra
Olvastad a hírdetést?
Főképp a zuhanyt?
Válasz #18681. hozzászólásra

Na most már kezd érdekelni, milyen traktorod van.
Válasz #18680. hozzászólásra

Abba meg zuhany nincs.
Válasz #18679. hozzászólásra
Akkor neked egy MTZ kell, abban van. Főleg nyáron.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Massey-Ferguson-3080/20131126-4779630/

Majd ha szauna is lesz benne, talán érdekelni fog.
Válasz #18676. hozzászólásra
Ha netán mégis a töltésed a gond, bax rá egy töltőt és úgy nézd meg a hibát. Elég 0,1 volt hiány és már akság van.
Válasz #18675. hozzászólásra
Az erőmérő csapokat már néztük jók ki is lettek mérve amikor széthúztuk ki is villogta a hibát
Válasz #18675. hozzászólásra
A töltés jó lehet mert az utóbbi napokban indítottuk vagy ötvenszer de nem kellett tölteni az aksikat pedig tegnap mínusz 3 fok volt és még ígyis rendesen indult
Válasz #18674. hozzászólásra
Akkor meg nemlesz meg a kellő töltésed!!!
Erőmérő csapok vezetékét húzd szét elsőre ha még nem próbáltad
Válasz #18671. hozzászólásra
Azt még nem mértük ki de az lessz a következő csak ma nem tudok vele foglalkozni (sajnos) már gondoltam rá hogy kikellene mérni megvan e a feszkó rendesen mert ha indítok van hogy égve marad a töltés jelző lámpám addig nem is emelt eddig sem még a sárvédőről sem csak egy kis gázfröccs után ha már elaludt a töltés lámpa . Tegnap este néztem mikor már ránk sötétedett hogy sötétben egész halványan világít a töltés lámpa amit nappal nem látni
Válasz #18672. hozzászólásra
Az erőmérővel lesz a gond.Végig kell nézni a vezetékeket.Nállam be van víve a sárvédőről,és a munka megy.Az enyém hidegen nem működik,aztán napközbe megjavul.
Válasz #18670. hozzászólásra
Igen megnéztük feljön a számítógép csatlakozójához 1-2-5 ös jó a jel is kiadja a jelet szépen ha emeled a sárvédőről
Válasz #18664. hozzászólásra
A generátortól jövő 6V-os váltó meglétét ellenőrizni. Csillagpontra kötve, "W" kapocs.
A panel onnan tudja hogy jár a motor.
Ha a led világít, azt jelenti üzemkész.
Ezeket még nem lehet kalibrálni, a pozíció szenzort kell úgy állítani, hogy 3mm-rel a felső pont előtt megálljon a munkahenger.
Válasz #18667. hozzászólásra
Azért még mindig ezen jár az agyam, mert valamiért úgy gondolom, ez nem kéne, hogy olyan komoly baj legyen.
Azt mondod, a szenzorból jó jel jön. De meddig megy?
A kábeleket végig mérted?
Válasz #18668. hozzászólásra
Igen az az de még ott van 13 hektár amit meg kell szántanom és kb 40-50 amit meg bérbe szánthatnék
Válasz #18667. hozzászólásra
Az a gép amit árultok?
Válasz #18666. hozzászólásra
Hát már én is ott tartok mert 8140 es nincs a környéken hogy kölcsön kérjek egy vezérlőt nem e az csinálja a galibát
Válasz #18665. hozzászólásra
Akkor jöhet a szervizes. Én legalábbis itt feladnám.
Válasz #18663. hozzászólásra
Már azt is próbáltuk de úgy sem akar működni ,levettük az aksi sarut is pár percre hátha észhez tér de semmi változás
Válasz #18662. hozzászólásra
Ott van de csak világít viszont ha széthúzok egy csatlakozót akkor kivillogja mi a hiba ha visszadugom megint csak világít senki sem érti (tudja) mi van vele
Lehet, hogy csak újra kellene kalibrálni? Előtte a külső kapcsolókkal párszor ütközéstől ütközésig átmozgatni.
Válasz #18660. hozzászólásra
Közép állásba legyen a kapcsoló,akkor villogni kellene.
Sajnos mennem kell de 8 körül már itt leszek !
Válasz #18652. hozzászólásra
Igen a felkiáltó jel de nem villog csak világít de olyan hibajel nincs