Tárcsázgattam vele a napokban. Pihentetett fődeket is illetve idén tavasszal minden egyes helyrajzi számról kikértem a térképszelvényt GPS koordinátákat meg mindent és gatyába lett rázva a földhasználat, így volt ahol az eddig művelt területünkből elment aztán másikhoz meg hozzájött. Persze a mienk szép tarlóként lett otthagyva leszecskázva, ami meg idejött gordonyos libatopos perlyés gazos mindenes évekóta elhanyagolt terület... Megfogom lazítani még, igaz pár hektár csak de legyen rendben aztán ezt ki is szántjuk ősszel a gyomok végett kicsit alakuljon illetve könyebb legyen jövőre.
Sziasztok!
Akarok a közel jövőben osztrákból venni egy 4345-ös Fergusont. Tud róla valaki véleményt? Mit kell megnézni egy használtnál? Ropi közel lakik hozzám, nem tudja valaki a tel számát?
És egy utolsó: A fergusonoknak lehet visszafelé forgatni a tlt tengelyét?
Én tavaly kérdeztem rá, akkor alapkivitel 15mft(kb.), ami meg nekem kellett volna (Lapított orr+homlokrakodó+fronthidr+TLT) így 20milla volt. Tényleg jó gépek, én 45-öset hajtottam, rakodásra kiválló a powercontrol miatt elsősorban. Egy ismerősnek van valtra+MF5445, Ő is az MF-re esküszik, (pedig már sokféle gépet kipróbált), Állíttólag az MF-el még sohasem volt semmi gondja, bezzeg a Valtrával...
Hali
Én megléptem. Érdemes -e? hát kiszámítható leszámítva az euró árfolyam ingadozásait de szerintem nem rossz konstrukció ha kitudja használni a gépet az ember.
Egyébként ültél a 6497-be valamikor a nagy eke volt utána. Akkor törtük fel vele a fődeket amit előtte széttapostak évtizedeken keresztűl és mtz-kkel kapargálták.
Tehát a gép bármire képes akármilyen domboldalon is hozzávaló eszközzel.
pl.: a büdöskúti domboldalak erdei lazább fődek ott repül mindennel a partnak ellenére is
Régen kijöttek a 6400 utódjai.
7400 is kifutott a 6400-al együtt.
Az új közös széria a 7600-as sorozat, ha Dyna6 váltóval kéri az ember akkor lényegében a 6400 utódját veszi ha Varió fokozatmentessel akkor pedig a 7400utódját kapjuk.
Viszont a 95-97-99-es utójelzések már eltűnnek, lóerők alapján van kategorizálva.
pl.: 7620-as 200 lovas, 7624 pedig 240 lovas, az utolsó két számból érthetően.
Dyna6 váltóval szabad megvenni ha variós kell mindenképpen akkor megkell venni a 8650-est azis valami 250-280ló közötti de ottmár jó a varijóóóó.
Havalamit félre írok adatot entschuldigung bitte, nemvagyok én lexikon.... de nagyjából ez a felállás mint írom.
Válasz #16366. hozzászólásra
hát ezt nehéz így hasonlítani a nyuszi a a 180as renault gépeit viszi a cvx 1 4650 es johnival van 1 gépsoron azt tudja mint a 4650 es 4es ih eke 5 méteres tárcsa 17 kapás gruber 6,3 as cambrige henger simítossan ebbe pár a 4650essel fogyasztásban viszont ég és föld a kettő a nyuszi bálázásban jobb a röncsinél ha jó a szalma bálára vetített fogyasztásba de ha gyenge a szalma akkor a röncsi kevesebbel is beéri bálára számolva ha dimbes domos akkor a röncsi kicsi egy kicsit mindkettő new holland bb 960 a-s bálázot húz kényellemre a röncsi a nyerő ( hüttő nagy fülke kézre álló kezelő szervek) azt a kézi aztán messze lemaradva a 7060as a tervezőt beültetném napi tizen pár óra melóra) majd elgondolkodna mit ba..... el
júúúújjjjjjjjjjjjjjjjjj!
6499-est kell nézni helyette mert!
mert...
A 6499-7499-es gépek ugyan azon paraméterekkel rendelkeznek, csak a 7000-es sorozatnak fokozatmentes Vario hajtóműve van, és sajnos csak 1 hidromotoros a rendszer pedig ekkora nagy gépbe már a hidrós kell-ene, nehéz talajmunkát nemszereti az a helyzet.
6499-ben pedig Dyna6váltó van, 4csoport ezeken belül 6terhelés alatt fel le kapcsolható fokozat. Strapabíró egyszerű ügyes fínom váltók. Motor gépméretek lóerők megegyeznek. 6499-ben van egyszerűsített monitor nélküli, mechanikus hidraulika tömbbel szerelt változat egyszerűbb embernek egyszerűbb szerkezet. 7499-ben minden a legokosabb, egyébként ugyanazt tudja.
nekem 6190es van 5200órás nekem tetszik fogyasztása akkor jó ha megfelelő munkagép van utánna testre nagy így erőt jól tud leadni ami nem tjó benne irányváltásnál kell kuplung ez nagyon furcsa elektromos irányváltónál párszor már megtréfált (én használlok renaultot 2db-ot nyuszit 7060ast és egy case 150es cvx-et ) ezért nagyon tréfás gép a fergi de 12éves létére se oljfolyás se hang a fülkébe... halkabb mint a 7060as 2éves létére
Sziasztok!
Nem tudna nekem mondani véleményt a 6180-as traktorokról!?A külföldi fórumok nem éppen dicsérik!!!Mi a tapasztalatotok és véleményetek róla!?Köszönöm a segítségeteket!
24488 hozzászólás
Válasz #16386. hozzászólásra



jaja!
Tárcsázgattam vele a napokban. Pihentetett fődeket is illetve idén tavasszal minden egyes helyrajzi számról kikértem a térképszelvényt GPS koordinátákat meg mindent és gatyába lett rázva a földhasználat, így volt ahol az eddig művelt területünkből elment aztán másikhoz meg hozzájött. Persze a mienk szép tarlóként lett otthagyva leszecskázva, ami meg idejött gordonyos libatopos perlyés gazos mindenes évekóta elhanyagolt terület... Megfogom lazítani még, igaz pár hektár csak de legyen rendben aztán ezt ki is szántjuk ősszel a gyomok végett kicsit alakuljon illetve könyebb legyen jövőre.
Válasz #16385. hozzászólásra



Na ez már traktor!
Válasz #16385. hozzászólásra


Szóval ez a tavalyi ződ.
Sziasztok!
Akarok a közel jövőben osztrákból venni egy 4345-ös Fergusont. Tud róla valaki véleményt? Mit kell megnézni egy használtnál? Ropi közel lakik hozzám, nem tudja valaki a tel számát?
És egy utolsó: A fergusonoknak lehet visszafelé forgatni a tlt tengelyét?
Válasz #16380. hozzászólásra

Ezt ved meg "öcsi"...
Válasz #16381. hozzászólásra
5465-től.
Válasz #16380. hozzászólásra
Már lehet ebbe szériába rugózott hidat kérni? 2 éve még nem lehetett...
Válasz #16378. hozzászólásra
Ez az 5400-es széria egyszerűen hibátlan.
Igaz itt még csak 2600óra után van benne valahol, kétés fél éves de stabil príma gépezet.
Ha magad ülsz benne majd és szállítani is akarsz vele akkor egy elsőhíd rugózást kérjél bele semmi mást!!!
Megéri a felárat! Semmi más nemkell bele csak ez, illetve még póttank hogy ritkábban kelljen tankolni, ez egyébként filléres dolog idézőjelben.
Válasz #16378. hozzászólásra

Én tavaly kérdeztem rá, akkor alapkivitel 15mft(kb.), ami meg nekem kellett volna (Lapított orr+homlokrakodó+fronthidr+TLT) így 20milla volt. Tényleg jó gépek, én 45-öset hajtottam, rakodásra kiválló a powercontrol miatt elsősorban. Egy ismerősnek van valtra+MF5445, Ő is az MF-re esküszik, (pedig már sokféle gépet kipróbált), Állíttólag az MF-el még sohasem volt semmi gondja, bezzeg a Valtrával...
egy 5455-ös vagy 5445-ös mibe kerül kb?problémák nincsenek velük?ugyhalotam jógépek!
Válasz #16376. hozzászólásra
Hali
Én megléptem. Érdemes -e? hát kiszámítható leszámítva az euró árfolyam ingadozásait de szerintem nem rossz konstrukció ha kitudja használni a gépet az ember.
Valaki vásárolt ferguson traktort az éves fizetési akcióra?érdemes belevágni?
Tárcsázunk!!!

oda elég egy kicsi,szárzúzóval.
a vadakkal harcolok itthon éppen eleget!!!
Egyébként ültél a 6497-be valamikor a nagy eke volt utána. Akkor törtük fel vele a fődeket amit előtte széttapostak évtizedeken keresztűl és mtz-kkel kapargálták.


Tehát a gép bármire képes akármilyen domboldalon is hozzávaló eszközzel.
pl.: a büdöskúti domboldalak erdei lazább fődek ott repül mindennel a partnak ellenére is
Válasz #16371. hozzászólásra
Nemondmár!
Régen kijöttek a 6400 utódjai.
7400 is kifutott a 6400-al együtt.
Az új közös széria a 7600-as sorozat, ha Dyna6 váltóval kéri az ember akkor lényegében a 6400 utódját veszi ha Varió fokozatmentessel akkor pedig a 7400utódját kapjuk.
Viszont a 95-97-99-es utójelzések már eltűnnek, lóerők alapján van kategorizálva.
pl.: 7620-as 200 lovas, 7624 pedig 240 lovas, az utolsó két számból érthetően.
Dyna6 váltóval szabad megvenni ha variós kell mindenképpen akkor megkell venni a 8650-est azis valami 250-280ló közötti de ottmár jó a varijóóóó.
Havalamit félre írok adatot entschuldigung bitte, nemvagyok én lexikon.... de nagyjából ez a felállás mint írom.
6400-sorozat kifutós,uccsó darabok nem tudom mi jön ezek után azt még nem rebesgetik
Válasz #16366. hozzászólásra
hát ezt nehéz így hasonlítani a nyuszi a a 180as renault gépeit viszi a cvx 1 4650 es johnival van 1 gépsoron azt tudja mint a 4650 es 4es ih eke 5 méteres tárcsa 17 kapás gruber 6,3 as cambrige henger simítossan ebbe pár a 4650essel fogyasztásban viszont ég és föld a kettő a nyuszi bálázásban jobb a röncsinél ha jó a szalma bálára vetített fogyasztásba de ha gyenge a szalma akkor a röncsi kevesebbel is beéri bálára számolva ha dimbes domos akkor a röncsi kicsi egy kicsit mindkettő new holland bb 960 a-s bálázot húz kényellemre a röncsi a nyerő ( hüttő nagy fülke kézre álló kezelő szervek) azt a kézi aztán messze lemaradva a 7060as a tervezőt beültetném napi tizen pár óra melóra) majd elgondolkodna mit ba..... el
Válasz #16368. hozzászólásra
júúúújjjjjjjjjjjjjjjjjj!
6499-est kell nézni helyette mert!
mert...
A 6499-7499-es gépek ugyan azon paraméterekkel rendelkeznek, csak a 7000-es sorozatnak fokozatmentes Vario hajtóműve van, és sajnos csak 1 hidromotoros a rendszer pedig ekkora nagy gépbe már a hidrós kell-ene, nehéz talajmunkát nemszereti az a helyzet.
6499-ben pedig Dyna6váltó van, 4csoport ezeken belül 6terhelés alatt fel le kapcsolható fokozat. Strapabíró egyszerű ügyes fínom váltók. Motor gépméretek lóerők megegyeznek. 6499-ben van egyszerűsített monitor nélküli, mechanikus hidraulika tömbbel szerelt változat egyszerűbb embernek egyszerűbb szerkezet. 7499-ben minden a legokosabb, egyébként ugyanazt tudja.
7499
Válasz #16365. hozzászólásra
Ez egy kicsit tág fogalom...típust írjál.
Nekünk van amiben ültél is az 217lóerő meg van egy 250-es 8270Xtra még.
Válasz #16352. hozzászólásra

...Légyszi.hasonlisd össze a CVX-et a 7060 trakit
ferga-240-le tud valaki tapasztalatot,mekkora eszközökkel boldogul kicsit dimbes-dombos helyeken
Válasz #16363. hozzászólásra



Nalátode... Vegyetek Fergát és pont!
Ja meg Zetor.. Nehogy kitagadjon már az ember...
Válasz #16362. hozzászólásra




mindent emondtá----------
mindennek vige----------
Válasz #16361. hozzászólásra

Van topikja? de kár rá pazarolni
Válasz #16357. hozzászólásra















Számoljál majd be Mónikám a topikjában......
Kivannak erre má itten éhezve a agrohimek......
Hogyugymondjam elégitsed ki efféle vágyaikat.......
Válasz #16358. hozzászólásra
Engem?
úúú ha kérdezhetem mivel tudtak rávenni erre ???
nem bántás képpen
Nálunk az új családtag a egy Hattat A100...
Mindég az az érzésem benne, hogy orra akar bukni...
Egy Lambónak jobb örültem volna
Válasz #16355. hozzászólásra

de persze a fergivel...
Válasz #16354. hozzászólásra
én nem csak bérbe szedtem
Válasz #16352. hozzászólásra

fasza dolog hehe
szóval krumplizol
AZ MFFFFFF EL
Válasz #16343. hozzászólásra

Komoly?Kitől?
Válasz #16351. hozzászólásra
há mire való dolog leskelődni? he?
Válasz #16350. hozzászólásra

jóvanhá
megláttam lengyelt
Válasz #16349. hozzászólásra
áááááááá ott nem fér el oda ott a kis tl
Válasz #16348. hozzászólásra




ááááááá krumplikiszántóóóóóó
Válasz #16340. hozzászólásra
nekem 6190es van 5200órás nekem tetszik fogyasztása akkor jó ha megfelelő munkagép van utánna testre nagy így erőt jól tud leadni ami nem tjó benne irányváltásnál kell kuplung ez nagyon furcsa elektromos irányváltónál párszor már megtréfált (én használlok renaultot 2db-ot nyuszit 7060ast és egy case 150es cvx-et ) ezért nagyon tréfás gép a fergi de 12éves létére se oljfolyás se hang a fülkébe... halkabb mint a 7060as 2éves létére
Válasz #16346. hozzászólásra
Ki az a Máté????
Jaaa, Ő még sok mindent nem látott!!!
Válasz #16345. hozzászólásra
engem az érdekel amit Máté nem látott
Válasz #16344. hozzászólásra



Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy MF5465 SÜSÜ motorral
Alszol más????
Válasz #16343. hozzászólásra
meséljél már a sisu 5465-ről 650-es gumival
Válasz #16342. hozzászólásra
Szerintem már valakitől biztosan kaptál választ!
Válasz #16341. hozzászólásra

Gyerünk srácok!!!!!!!Valami infó!?
Válasz #16340. hozzászólásra


Senki???
Sziasztok!
Nem tudna nekem mondani véleményt a 6180-as traktorokról!?A külföldi fórumok nem éppen dicsérik!!!Mi a tapasztalatotok és véleményetek róla!?Köszönöm a segítségeteket!