Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 395.73 Ft USD 336.81 Ft CHF 423.19 Ft GBP 452.49 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
#14038 sanyeee
2012-01-26 19:22:23

Válasz #14038. hozzászólásra

nem piszkálgatok holmit csak úgy, amin meg látom h komolyabban van csatlakoztatva hozzá se nyúlok pl mint jobboldalt hátul a szelepeknél.

#14037 Sz J
2012-01-26 19:17:01

Válasz #14037. hozzászólásra

Stekerekkel óvatosan bánni, ha öregek a drótok, megkeményedtek a szigetelések a melegtől vagy olajtól ha rájuk folyt, véletlenül tekersz egyet a csatin mikor visszateszed a tövénél megpattan a szigetelés és máris kész baj.smile scared

#14036 sanyeee
2012-01-26 19:14:30

Válasz #14033. hozzászólásra

vigyázok, az akksi felett azokat a biytositékokat még nem láttam, de holnap megnézegetem azokat is

#14035 Sz J
2012-01-26 19:14:11

Válasz #14035. hozzászólásra


Ha valami villog az ABCDből az hibára utal, állítólag kivillogja a hibát de még nem láttam olyat hogy valaki megmondta volna melyik villogás milyen hibára utal. A váltó jobb oldalán ahol a váltókar is bemegy van egy rézgomba. Az a hőfok jeladója.( Már jártam úgy hogy a kökénybokrok lesodorták róla a drótot. Egíből megállt a dínó.) Felette van besülyesztve a nyúl-béka jeladója. Szerintem tutira a hideg miatt villogott. Az hogy lassabban kapcsol az a dermedt olaj miatt van.

#14034 sanyeee
2012-01-26 19:09:26

Válasz #14031. hozzászólásra

hideg volt -6 körül, akkor azért is lehetett, mondjuk én abból gondoltam h érintkezéssel volt gond mert utánna amikor lehúztam a szálakat ugyanugy A meg D villogott
A teknős meg a nyúl az müködik, csak kicsit lassabban vált át.

#14032 Sz J
2012-01-26 19:07:37

Válasz #14030. hozzászólásra

Vigyázz nehogy zárlatot csinálj a mágnesszelepek drótjainál, direkbe megy minden a vezérlő dobozból és ha ott elolvad valami akkor párszázezer ki a zsebből.smile scared Be van öntve műgyantával az egész nem igazán lehet javítani. Elól a akksi fölött a jobbo ldalon van kétlengő biztosíték egyik piros másik sárga drótokkal. Egyik az autotronic vezérlásé (dínó, kardán, difizár, összkerék) másik a hidraulika panelé (EHR) De a panelek előbb elolvadnak mint a biztik.smile scared

#14031 ARES-826
2012-01-26 19:07:28

Válasz #14028. hozzászólásra

Csak ezt nem tudja mindenki!!!smile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blink

#14030 Sz J
2012-01-26 19:03:17

Válasz #14030. hozzászólásra

khmmm... nem lehet hogy hideg volt? Mert ha 0 fok alatt van az olaj hőmérséklet akkor direktbe rakja dínót és nem lehet kapcsolgatni amíg be nem melegszik kicsit az olaj ez kb fél óra. smile rolleyesMenni lehet vele de csak a mechanikus fokozatokat tudod kapcsolni a váltókarral. Azt nem tudom hogy a nyúl-béka működik e olyankor de azt hiszem az igen. Csak a power van pihentetve. De mire kiérsz a föld szélére pont bemelegszik annyira hogy működjön.smile thumbupcool

#14029 sanyeee
2012-01-26 18:53:40

Válasz #14029. hozzászólásra

az ugy volt h beinditom, s hát a dynashift kijelzőjén pillog az A meg a D,már gondoltam szivás van, aztán úgy fél óra keresgélés után rájöttem h csak nem érintkezik a váltó oldalára vezető két szál a csatlakozónál.

#14027 Sz J
2012-01-26 18:47:39

Válasz #14026. hozzászólásra

Nem kapcsol szét. Parasztnak legyen annyi esze hogy nem fordul difizárral. Ekével, gruberrel, lazítóval amúgy se szokás forgolódni felénk. 15 km/h fölött szétkapcsol difi is összkerék is. Ha 15km/fölött visszakapcsoljuk akkor viszont úgymarad.

#14026 sanyeee
2012-01-26 18:41:42

Válasz #14024. hozzászólásra

ma szorakoztam vele, jól megy a hófuvásokban smile thumbup
mondjuk reggel megszivatott...

#14025 ARES-826
2012-01-26 18:41:27

Válasz #14024. hozzászólásra

És akkor mi van ha tekered a kormányt jobbra balra meló közben, szétkapcsol??????smile blinksmile blink

#14024 sanyeee
2012-01-26 18:39:51

Válasz #14023. hozzászólásra

pontosan ugy van ahogy irod, tehát jól sejtettem smile smile

#14023 Sz J
2012-01-26 18:38:43

Válasz #14022. hozzászólásra

Ha olyan mint a 36xxes széria akkor talajmunkánál lehet kapcsolni bátran, ahogy emelésre teszed a három pont vezérlést automatikusan kikapcsolja a difizárat, lesülyeszted akkor visszakapcsolja. Szántásnál, nehéz munkáknál jól jön. a Ferga ajánlja a használatát nehéz munkáknál. smile thumbupcool

#14022 Sz J
2012-01-26 18:36:42

Válasz #14022. hozzászólásra

A híd tetején van a szervó mh. arra megy két cső. És a difibe menetirány szerinti bal oldalon bemegy egy cső. Az az első difizár. a Hátsóval együtt kapcsol.

#14021 sanyeee
2012-01-26 18:34:50

sziasztok
lenne valami amire kiváncsi lennék: mire szolgálnak a hidraulika slagok, amik az első difibe mennek be?
valami zár féle netán?

#14020 szanberg
2012-01-25 23:07:53

Válasz #14020. hozzászólásra

De nekem 8 kell!
Hogyanfog kinézni ha az inasok kék ződ szatyrokkal járkálnak majd.... elestek nyóóóóc full reklámarctól rögtönsmile lol

jaja én safőr leszek megy egyik kolega, azonkívül ketten csak non-alkohol témában jártasak szóval 4aktív versenyző marad hehesmile cowboy

Nincs profilkép
#14019 BolliKat
2012-01-25 23:04:52

Válasz #14019. hozzászólásra

Olyan már van készítve a törzsfőnököknek :)
Ha jöttök majd átvonulok a zöldekhez vagy a kékekhez smile lol
Te leszel a sofőr?

#14018 szanberg
2012-01-25 23:02:38

Válasz #14018. hozzászólásra

Ha Teis ottleszel akkor elkerüljüksmile lolsmile lolsmile lol

(készítsél szatyrokat tollakat bele meg egykét promócuccot, pl asszonynak kis kártyanaptár kell:-)

Velem lesznek a traktorosok is felkéne buzdítani őket egykét dologgal hehe

Nincs profilkép
#14017 BolliKat
2012-01-25 22:32:19

Válasz #14017. hozzászólásra

Megnézitek a piros standot?smile biggrin

#14016 szanberg
2012-01-25 21:59:44

holnap megyünk hungexpora, viszem az inasokat is.
Sör pálesz beiktatva hogy megállóknál ne legyenek száraz pofák
smile thumbup

#14015 szanberg
2012-01-25 21:35:44

Válasz #14015. hozzászólásra

nem, egy kamionos transz vállalkozóé volt

#14014 Sz J
2012-01-25 21:30:29

Válasz #14013. hozzászólásra

Nem vlami önkéntes tűzoltó csávóé volt a 36890? Az volt nálam is 1x EHRt tesztelni hogy az én trakimba működi e? Itt működött. smile rolleyes

Beugrott Baranyi Bélának hívták a csáküt, apósáé volt a gép.

#14013 Sz J
2012-01-25 21:28:31

Válasz #14013. hozzászólásra

Kikérem magamnak! Én ilyen állapotban már rendszámmal a homlokomon szoktam számháborúzni.smile lolsmile lolsmile lol

#14012 szanberg
2012-01-25 21:25:03

Válasz #14011. hozzászólásra

smile lol
láttam, meg olvastam ittis amit írtál hehesmile lolsmile lolsmile lol
A colos tuti Pisti volt a másik meg te lehettél háháháháááá

Pityu ismeri azt a gépet majd megmondja, mert javította hárompont elektronikáját.

Egyébként aki most vette ismerős, egy másik ismerőstől vette meg, az az ismerős meg vett egy 8170-et de az már nem ismerőstől hehe

#14011 Sz J
2012-01-25 21:16:05

Válasz #14006. hozzászólásra

Próbáld megtudni honnan került oda a traki. Hátha lelehet nyomozni az előéletét.

#14010 Sz J
2012-01-25 21:13:01

Válasz #14009. hozzászólásra

Nézd meg a videók topicot!smile lolsmile lolsmile lol

#14009 Sz J
2012-01-25 21:12:28

Válasz #14009. hozzászólásra

Háááát.. Pistit kérdezd de én se hallottam még ilyenről.smile scared Ott vlami svindli lehet. Hogy alakították át a hidraulikáját mechanikusra? Azt se tudom elképzelni. smile blink Hány fokozat van így a váltójába?

#14008 szanberg
2012-01-25 21:10:19

Szj cimbora!
Vett itt a környéken egyik ismerősöm egy 3690-es trakit, és aztmondja ful mechanikus váltós!
Láttál már te ilyet?
Átalakították a hidraulikáját is mechanikusra aztmondja nagyon jól dübörög a gép.

Én azthittem mindegyik ilyen gép dynás nemtudtam hogy van mechanikus váltó is

#14007 Sz J
2012-01-25 21:04:39

Válasz #14006. hozzászólásra

Nekem is 100haktáron dolgozik de a gruberolástól a kiskockabálázáson keresztül a permetezésig, műtrágyaszórásig minden munkát ez csinál nincs másik trakim.smile sweatdrop

#14006 Sz J
2012-01-25 21:03:09

Válasz #14006. hozzászólásra

Forgalmiba 5935kg van. De nekem nincsenek hozzá orsúlyok, gondolom ez lejön belőle. Viszont a felnijeim első is hátsó is öntvény közepűek. A 4 felniagy 2x70 + 2x135 azaz 340kg. Szóval sulyozástól függően 6t körül mozog. Kérdezd azért meg MFpistit is neki több rálátása van más tipushoz viszonyítva. Én csak azt ismerem.

#14005 bendix
2012-01-25 20:48:15

Válasz #14005. hozzászólásra
Az teljesen jó sztemsmile rolleyes

Csak egy kicsit tartunk a használt vasaktól, de az új meg baromi sok, arra nincs keret.
Igazából 100 ha területre kellene, szántani, elmunkálni, lazítani, ilyesmi. A többi munkára lenne másik gép. Szóval nem nagyon lenne megölve sztem.
Ja még egy, mennyi a SÚLYA?

#14004 Sz J
2012-01-25 20:44:37

Válasz #14001. hozzászólásra

Fogyasztás pl 4 fejes váltvaforgatós rabewerk ekével. Gyeptörésnél ( a traki első kereke egy fél méterre a levegőbe volt emelkedve többszáz métereken keresztül) eke nyakig letéve 30-35 centire 30-35l/ha a fogyasztás. 3méteres carier tárcsával 7l/ha. 4,2ih tárcsa + cambridge henger utána kötve. 9-10l/ha. Kaszálás 2.4es kaszával 5-6 l/ha. Gruberozás 7késes 3méteres gruberral. 20-25 centi mélyen 16 liter. Ilyesmi.

#14003 bendix
2012-01-25 20:41:03

Válasz #14002 hozzász
Köszi mégegyszer!

#14002 Sz J
2012-01-25 20:40:03

Válasz #14001. hozzászólásra

Volt baj a váltóval de az csak faxság volt, nem a traki hibája.

#14001 Sz J
2012-01-25 20:38:59

Válasz #13999. hozzászólásra

Motor elnyűhetetlen, váltón a fokozatok nagyon elvannak találva, minden feladathoz találsz rajta sebességet, a lazítózástól a kiskockabálázásig.

Perkins motor a pocakját kicsit jobban szereti mint a valmet, de cserébe őserő dübörög benne. smile thumbupcool

Kardánfordulatváltás csak csonkcserével oldható meg. Eco fordulatok nincsenek rajta.

Elsőhíd királycsap ha lóg az a difi kúpkerék tengelyét is tönkreteszi gyári alkatrészek drágák, de van rá más megoldás is.

Elektromos rendszere precíz üzembiztos. Van rajta radar, ehr, sleep control. Klíma is faxa benne.

Ha mész megnézni csörgess meg és elmondom mire kell figyelni.

Nem bírok ide mindent leírni. smile rolleyes

#14000 bendix
2012-01-25 20:34:14

Válasz #14000. hozzászólásra
Köszi!
Még annyit kérdeznék, hogy milyen a fogyasztása a tiednek, ill. pontosan a váltóval volt-e bajotok?
Sztem holnap felhívom az ürgét és meglátjuk!

#13999 Sz J
2012-01-25 20:30:16

Válasz #13998. hozzászólásra

Elméletileg az ugyanaz mint az enyém csak 10 pacival gyengébb. Ha valóban 97es évjáratú akkor annak már zártrendszerű hidraulikásnak kell lennie.smile thumbupcoolAz sokkal komlyabb mint az enyém.

Én 10000órával vettem, most van benne 13300 de már vagy két éve nyirkos időben megáll a fordszámmérőm és az üzemóraszámlálóm is. Tehát már közel lehetek a 14000órához. Volt mit javítani rajta de még most is csak egy hasznmált MTZt kapnák azért az összegért amennyiért vettem meg amit ráköltöttem együtt. Minőségben, kényelemben, teljesítményben pedig egy bolygón se lehet említeni őket.smile thumbupcool Rengeteg mnident tudnák róla mesélni, itt oldalakat töltene meg. Csörgess meg és elmondom miket kell megnézni rajta. Hirdetéseimben van telefonszám.

Amúgy ak épen jólnéz ki a vas, a gumik is jónak tűnnek rajta. Ha nem véres a torka akkor szerintem megérheti az árát. Főleg ha még alkudni is lehet belőle picit. smile thumbupcool

#13998 bendix
2012-01-25 20:25:14

Válasz #13997. hozzászólásra
Mik a gép gyengéi/erősségei?
Mire kell odafigyelni?

#13997 bendix
2012-01-25 20:22:37

Válasz #13997. hozzászólásra
A dorkernél van egy 97-es évjáratú, 9800 órával 3,8-ra írják, de még nem hívtam fel.
Óra nem sok benne?

#13996 Sz J
2012-01-25 20:20:32

Válasz #13995. hozzászólásra

3655van. Kb ismerem is a gépet. Kérdezz ha tudok segítek.smile rolleyes

#13995 Sz J
2012-01-25 20:19:24

Válasz #13992. hozzászólásra

jól nem tévedsz. A dyna 4 ben a csoportok is kuplung nélkül kapcsolhatók és csoportváltáskor automatikusan sebességhez illeszti a dínót. És még vannak más részletek is...

#13994 bendix
2012-01-25 20:16:53

Válasz #13993. hozzászólásra
Csak azért kérdezősködök, mert kinéztem egy 3645-öst és látom te otthon vagy a témában!smile rolleyes

#13993 sanyeee
2012-01-25 20:16:27

Válasz #13991. hozzászólásra

Én is olajat cserélek egyszer es megvárom h mi lesz, nem állok neki addig szétszedni.

#13992 bendix
2012-01-25 20:14:31

Válasz #13991. hozzászólásra
Neked milyen típus van Mf-ből?

#13991 sanyeee
2012-01-25 20:14:05

Válasz #13990. hozzászólásra

Dynashift van benne, ami nem ugyanaz mint a dyna4 ha jól tévedek smile smile

#13990 Sz J
2012-01-25 20:12:57

Válasz #13989. hozzászólásra

Nézd meg a szintet benne. Félig kell lennie. Úgy állítsd a kerékagyat hogy a tengeyl küzépvonalában legyen a nívócsavar. Mondjuk a nyáron nekem is leindult belóle, meg is illyedtem. Aztán néztem egy szintet benne. Fullra tel volt öntve. És arra jöttem rá hogy mióta nálam van a gép, kb 3500-4000óra se olajcsere se szintnézés nem volt. smile scared Mikor megvettem nem foglalkoztam vele gondolván hogy majd később ha lesz idő alaposan át lesz minden nézve rajta aztán ez valahogyan kimarad a szórásból. Kicseréltem benne az olajat rendesen nívóig öntöttem tengelyközépig és azóta megint porszáraz. smile thumbupcool

#13989 bendix
2012-01-25 20:09:53

Válasz #13989. hozzászólásra
Sziasztok!
Ebben a szériában DYNA váltó van?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
Milliárdos haszon a háború árnyékában – kié lesz Ukrajna földje?
A földek a globális tőkepiacokon cserélnek gazdát.
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Dél-Heves: 2 millió köbméter víz betárolva
Az öntözésre felhasználható vízkészlet jelentősen növeli a mezőgazdasági...
GRIMME KS 3000A,  4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  FRONTBAKHÁTSZÁRZÚZÓ
GRIMME KS 3000A, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.150.000 Ft

Amazone D9 4000 gabonavetőgép
Amazone D9 4000 gabonavetőgép

5.400.000 Ft

Burgonya
Burgonya

120 Ft

Farmtech ZDK 1800 pótkocsi
Farmtech ZDK 1800 pótkocsi

6.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]