Stekerekkel óvatosan bánni, ha öregek a drótok, megkeményedtek a szigetelések a melegtől vagy olajtól ha rájuk folyt, véletlenül tekersz egyet a csatin mikor visszateszed a tövénél megpattan a szigetelés és máris kész baj.
Ha valami villog az ABCDből az hibára utal, állítólag kivillogja a hibát de még nem láttam olyat hogy valaki megmondta volna melyik villogás milyen hibára utal. A váltó jobb oldalán ahol a váltókar is bemegy van egy rézgomba. Az a hőfok jeladója.( Már jártam úgy hogy a kökénybokrok lesodorták róla a drótot. Egíből megállt a dínó.) Felette van besülyesztve a nyúl-béka jeladója. Szerintem tutira a hideg miatt villogott. Az hogy lassabban kapcsol az a dermedt olaj miatt van.
hideg volt -6 körül, akkor azért is lehetett, mondjuk én abból gondoltam h érintkezéssel volt gond mert utánna amikor lehúztam a szálakat ugyanugy A meg D villogott
A teknős meg a nyúl az müködik, csak kicsit lassabban vált át.
Vigyázz nehogy zárlatot csinálj a mágnesszelepek drótjainál, direkbe megy minden a vezérlő dobozból és ha ott elolvad valami akkor párszázezer ki a zsebből. Be van öntve műgyantával az egész nem igazán lehet javítani. Elól a akksi fölött a jobbo ldalon van kétlengő biztosíték egyik piros másik sárga drótokkal. Egyik az autotronic vezérlásé (dínó, kardán, difizár, összkerék) másik a hidraulika panelé (EHR) De a panelek előbb elolvadnak mint a biztik.
khmmm... nem lehet hogy hideg volt? Mert ha 0 fok alatt van az olaj hőmérséklet akkor direktbe rakja dínót és nem lehet kapcsolgatni amíg be nem melegszik kicsit az olaj ez kb fél óra. Menni lehet vele de csak a mechanikus fokozatokat tudod kapcsolni a váltókarral. Azt nem tudom hogy a nyúl-béka működik e olyankor de azt hiszem az igen. Csak a power van pihentetve. De mire kiérsz a föld szélére pont bemelegszik annyira hogy működjön.
az ugy volt h beinditom, s hát a dynashift kijelzőjén pillog az A meg a D,már gondoltam szivás van, aztán úgy fél óra keresgélés után rájöttem h csak nem érintkezik a váltó oldalára vezető két szál a csatlakozónál.
Nem kapcsol szét. Parasztnak legyen annyi esze hogy nem fordul difizárral. Ekével, gruberrel, lazítóval amúgy se szokás forgolódni felénk. 15 km/h fölött szétkapcsol difi is összkerék is. Ha 15km/fölött visszakapcsoljuk akkor viszont úgymarad.
Ha olyan mint a 36xxes széria akkor talajmunkánál lehet kapcsolni bátran, ahogy emelésre teszed a három pont vezérlést automatikusan kikapcsolja a difizárat, lesülyeszted akkor visszakapcsolja. Szántásnál, nehéz munkáknál jól jön. a Ferga ajánlja a használatát nehéz munkáknál.
A híd tetején van a szervó mh. arra megy két cső. És a difibe menetirány szerinti bal oldalon bemegy egy cső. Az az első difizár. a Hátsóval együtt kapcsol.
Háááát.. Pistit kérdezd de én se hallottam még ilyenről. Ott vlami svindli lehet. Hogy alakították át a hidraulikáját mechanikusra? Azt se tudom elképzelni. Hány fokozat van így a váltójába?
Szj cimbora!
Vett itt a környéken egyik ismerősöm egy 3690-es trakit, és aztmondja ful mechanikus váltós!
Láttál már te ilyet?
Átalakították a hidraulikáját is mechanikusra aztmondja nagyon jól dübörög a gép.
Én azthittem mindegyik ilyen gép dynás nemtudtam hogy van mechanikus váltó is
Nekem is 100haktáron dolgozik de a gruberolástól a kiskockabálázáson keresztül a permetezésig, műtrágyaszórásig minden munkát ez csinál nincs másik trakim.
Forgalmiba 5935kg van. De nekem nincsenek hozzá orsúlyok, gondolom ez lejön belőle. Viszont a felnijeim első is hátsó is öntvény közepűek. A 4 felniagy 2x70 + 2x135 azaz 340kg. Szóval sulyozástól függően 6t körül mozog. Kérdezd azért meg MFpistit is neki több rálátása van más tipushoz viszonyítva. Én csak azt ismerem.
Csak egy kicsit tartunk a használt vasaktól, de az új meg baromi sok, arra nincs keret.
Igazából 100 ha területre kellene, szántani, elmunkálni, lazítani, ilyesmi. A többi munkára lenne másik gép. Szóval nem nagyon lenne megölve sztem.
Ja még egy, mennyi a SÚLYA?
Válasz #14000. hozzászólásra
Köszi!
Még annyit kérdeznék, hogy milyen a fogyasztása a tiednek, ill. pontosan a váltóval volt-e bajotok?
Sztem holnap felhívom az ürgét és meglátjuk!
Elméletileg az ugyanaz mint az enyém csak 10 pacival gyengébb. Ha valóban 97es évjáratú akkor annak már zártrendszerű hidraulikásnak kell lennie.Az sokkal komlyabb mint az enyém.
Én 10000órával vettem, most van benne 13300 de már vagy két éve nyirkos időben megáll a fordszámmérőm és az üzemóraszámlálóm is. Tehát már közel lehetek a 14000órához. Volt mit javítani rajta de még most is csak egy hasznmált MTZt kapnák azért az összegért amennyiért vettem meg amit ráköltöttem együtt. Minőségben, kényelemben, teljesítményben pedig egy bolygón se lehet említeni őket. Rengeteg mnident tudnák róla mesélni, itt oldalakat töltene meg. Csörgess meg és elmondom miket kell megnézni rajta. Hirdetéseimben van telefonszám.
Amúgy ak épen jólnéz ki a vas, a gumik is jónak tűnnek rajta. Ha nem véres a torka akkor szerintem megérheti az árát. Főleg ha még alkudni is lehet belőle picit.
jól nem tévedsz. A dyna 4 ben a csoportok is kuplung nélkül kapcsolhatók és csoportváltáskor automatikusan sebességhez illeszti a dínót. És még vannak más részletek is...
Nézd meg a szintet benne. Félig kell lennie. Úgy állítsd a kerékagyat hogy a tengeyl küzépvonalában legyen a nívócsavar. Mondjuk a nyáron nekem is leindult belóle, meg is illyedtem. Aztán néztem egy szintet benne. Fullra tel volt öntve. És arra jöttem rá hogy mióta nálam van a gép, kb 3500-4000óra se olajcsere se szintnézés nem volt. Mikor megvettem nem foglalkoztam vele gondolván hogy majd később ha lesz idő alaposan át lesz minden nézve rajta aztán ez valahogyan kimarad a szórásból. Kicseréltem benne az olajat rendesen nívóig öntöttem tengelyközépig és azóta megint porszáraz.
24488 hozzászólás
Válasz #14038. hozzászólásra
nem piszkálgatok holmit csak úgy, amin meg látom h komolyabban van csatlakoztatva hozzá se nyúlok pl mint jobboldalt hátul a szelepeknél.
Válasz #14037. hozzászólásra

Stekerekkel óvatosan bánni, ha öregek a drótok, megkeményedtek a szigetelések a melegtől vagy olajtól ha rájuk folyt, véletlenül tekersz egyet a csatin mikor visszateszed a tövénél megpattan a szigetelés és máris kész baj.
Válasz #14033. hozzászólásra
vigyázok, az akksi felett azokat a biytositékokat még nem láttam, de holnap megnézegetem azokat is
Válasz #14035. hozzászólásra
Ha valami villog az ABCDből az hibára utal, állítólag kivillogja a hibát de még nem láttam olyat hogy valaki megmondta volna melyik villogás milyen hibára utal. A váltó jobb oldalán ahol a váltókar is bemegy van egy rézgomba. Az a hőfok jeladója.( Már jártam úgy hogy a kökénybokrok lesodorták róla a drótot. Egíből megállt a dínó.) Felette van besülyesztve a nyúl-béka jeladója. Szerintem tutira a hideg miatt villogott. Az hogy lassabban kapcsol az a dermedt olaj miatt van.
Válasz #14031. hozzászólásra
hideg volt -6 körül, akkor azért is lehetett, mondjuk én abból gondoltam h érintkezéssel volt gond mert utánna amikor lehúztam a szálakat ugyanugy A meg D villogott
A teknős meg a nyúl az müködik, csak kicsit lassabban vált át.
Válasz #14032. hozzászólásra

annak MTZ való
Válasz #14030. hozzászólásra
Be van öntve műgyantával az egész nem igazán lehet javítani. Elól a akksi fölött a jobbo ldalon van kétlengő biztosíték egyik piros másik sárga drótokkal. Egyik az autotronic vezérlásé (dínó, kardán, difizár, összkerék) másik a hidraulika panelé (EHR) De a panelek előbb elolvadnak mint a biztik.
Vigyázz nehogy zárlatot csinálj a mágnesszelepek drótjainál, direkbe megy minden a vezérlő dobozból és ha ott elolvad valami akkor párszázezer ki a zsebből.
Válasz #14028. hozzászólásra





Csak ezt nem tudja mindenki!!!
Válasz #14030. hozzászólásra
Menni lehet vele de csak a mechanikus fokozatokat tudod kapcsolni a váltókarral. Azt nem tudom hogy a nyúl-béka működik e olyankor de azt hiszem az igen. Csak a power van pihentetve. De mire kiérsz a föld szélére pont bemelegszik annyira hogy működjön.
khmmm... nem lehet hogy hideg volt? Mert ha 0 fok alatt van az olaj hőmérséklet akkor direktbe rakja dínót és nem lehet kapcsolgatni amíg be nem melegszik kicsit az olaj ez kb fél óra.
Válasz #14029. hozzászólásra
az ugy volt h beinditom, s hát a dynashift kijelzőjén pillog az A meg a D,már gondoltam szivás van, aztán úgy fél óra keresgélés után rájöttem h csak nem érintkezik a váltó oldalára vezető két szál a csatlakozónál.
Válasz #14027. hozzászólásra
Miért is?
Válasz #14026. hozzászólásra
Nem kapcsol szét. Parasztnak legyen annyi esze hogy nem fordul difizárral. Ekével, gruberrel, lazítóval amúgy se szokás forgolódni felénk. 15 km/h fölött szétkapcsol difi is összkerék is. Ha 15km/fölött visszakapcsoljuk akkor viszont úgymarad.
Válasz #14024. hozzászólásra

ma szorakoztam vele, jól megy a hófuvásokban
mondjuk reggel megszivatott...
Válasz #14024. hozzászólásra


És akkor mi van ha tekered a kormányt jobbra balra meló közben, szétkapcsol??????
Válasz #14023. hozzászólásra

pontosan ugy van ahogy irod, tehát jól sejtettem
Válasz #14022. hozzászólásra

Ha olyan mint a 36xxes széria akkor talajmunkánál lehet kapcsolni bátran, ahogy emelésre teszed a három pont vezérlést automatikusan kikapcsolja a difizárat, lesülyeszted akkor visszakapcsolja. Szántásnál, nehéz munkáknál jól jön. a Ferga ajánlja a használatát nehéz munkáknál.
Válasz #14022. hozzászólásra
A híd tetején van a szervó mh. arra megy két cső. És a difibe menetirány szerinti bal oldalon bemegy egy cső. Az az első difizár. a Hátsóval együtt kapcsol.
sziasztok
lenne valami amire kiváncsi lennék: mire szolgálnak a hidraulika slagok, amik az első difibe mennek be?
valami zár féle netán?
Válasz #14020. hozzászólásra


De nekem 8 kell!
Hogyanfog kinézni ha az inasok kék ződ szatyrokkal járkálnak majd.... elestek nyóóóóc full reklámarctól rögtön
jaja én safőr leszek megy egyik kolega, azonkívül ketten csak non-alkohol témában jártasak szóval 4aktív versenyző marad hehe
Válasz #14019. hozzászólásra

Olyan már van készítve a törzsfőnököknek :)
Ha jöttök majd átvonulok a zöldekhez vagy a kékekhez
Te leszel a sofőr?
Válasz #14018. hozzászólásra



Ha Teis ottleszel akkor elkerüljük
(készítsél szatyrokat tollakat bele meg egykét promócuccot, pl asszonynak kis kártyanaptár kell:-)
Velem lesznek a traktorosok is felkéne buzdítani őket egykét dologgal hehe
Válasz #14017. hozzászólásra

Megnézitek a piros standot?
holnap megyünk hungexpora, viszem az inasokat is.

Sör pálesz beiktatva hogy megállóknál ne legyenek száraz pofák
Válasz #14015. hozzászólásra
nem, egy kamionos transz vállalkozóé volt
Válasz #14013. hozzászólásra

Nem vlami önkéntes tűzoltó csávóé volt a 36890? Az volt nálam is 1x EHRt tesztelni hogy az én trakimba működi e? Itt működött.
Beugrott Baranyi Bélának hívták a csáküt, apósáé volt a gép.
Válasz #14013. hozzászólásra



Kikérem magamnak! Én ilyen állapotban már rendszámmal a homlokomon szoktam számháborúzni.
Válasz #14011. hozzászólásra




láttam, meg olvastam ittis amit írtál hehe
A colos tuti Pisti volt a másik meg te lehettél háháháháááá
Pityu ismeri azt a gépet majd megmondja, mert javította hárompont elektronikáját.
Egyébként aki most vette ismerős, egy másik ismerőstől vette meg, az az ismerős meg vett egy 8170-et de az már nem ismerőstől hehe
Válasz #14006. hozzászólásra
Próbáld megtudni honnan került oda a traki. Hátha lelehet nyomozni az előéletét.
Válasz #14009. hozzászólásra



Nézd meg a videók topicot!
Válasz #14009. hozzászólásra
Ott vlami svindli lehet. Hogy alakították át a hidraulikáját mechanikusra? Azt se tudom elképzelni.
Hány fokozat van így a váltójába?
Háááát.. Pistit kérdezd de én se hallottam még ilyenről.
Szj cimbora!
Vett itt a környéken egyik ismerősöm egy 3690-es trakit, és aztmondja ful mechanikus váltós!
Láttál már te ilyet?
Átalakították a hidraulikáját is mechanikusra aztmondja nagyon jól dübörög a gép.
Én azthittem mindegyik ilyen gép dynás nemtudtam hogy van mechanikus váltó is
Válasz #14006. hozzászólásra

Nekem is 100haktáron dolgozik de a gruberolástól a kiskockabálázáson keresztül a permetezésig, műtrágyaszórásig minden munkát ez csinál nincs másik trakim.
Válasz #14006. hozzászólásra
Forgalmiba 5935kg van. De nekem nincsenek hozzá orsúlyok, gondolom ez lejön belőle. Viszont a felnijeim első is hátsó is öntvény közepűek. A 4 felniagy 2x70 + 2x135 azaz 340kg. Szóval sulyozástól függően 6t körül mozog. Kérdezd azért meg MFpistit is neki több rálátása van más tipushoz viszonyítva. Én csak azt ismerem.
Válasz #14005. hozzászólásra
Az teljesen jó sztem
Csak egy kicsit tartunk a használt vasaktól, de az új meg baromi sok, arra nincs keret.
Igazából 100 ha területre kellene, szántani, elmunkálni, lazítani, ilyesmi. A többi munkára lenne másik gép. Szóval nem nagyon lenne megölve sztem.
Ja még egy, mennyi a SÚLYA?
Válasz #14001. hozzászólásra
Fogyasztás pl 4 fejes váltvaforgatós rabewerk ekével. Gyeptörésnél ( a traki első kereke egy fél méterre a levegőbe volt emelkedve többszáz métereken keresztül) eke nyakig letéve 30-35 centire 30-35l/ha a fogyasztás. 3méteres carier tárcsával 7l/ha. 4,2ih tárcsa + cambridge henger utána kötve. 9-10l/ha. Kaszálás 2.4es kaszával 5-6 l/ha. Gruberozás 7késes 3méteres gruberral. 20-25 centi mélyen 16 liter. Ilyesmi.
Válasz #14002 hozzász
Köszi mégegyszer!
Válasz #14001. hozzászólásra
Volt baj a váltóval de az csak faxság volt, nem a traki hibája.
Válasz #13999. hozzászólásra

Motor elnyűhetetlen, váltón a fokozatok nagyon elvannak találva, minden feladathoz találsz rajta sebességet, a lazítózástól a kiskockabálázásig.
Perkins motor a pocakját kicsit jobban szereti mint a valmet, de cserébe őserő dübörög benne.
Kardánfordulatváltás csak csonkcserével oldható meg. Eco fordulatok nincsenek rajta.
Elsőhíd királycsap ha lóg az a difi kúpkerék tengelyét is tönkreteszi gyári alkatrészek drágák, de van rá más megoldás is.
Elektromos rendszere precíz üzembiztos. Van rajta radar, ehr, sleep control. Klíma is faxa benne.
Ha mész megnézni csörgess meg és elmondom mire kell figyelni.
Nem bírok ide mindent leírni.
Válasz #14000. hozzászólásra
Köszi!
Még annyit kérdeznék, hogy milyen a fogyasztása a tiednek, ill. pontosan a váltóval volt-e bajotok?
Sztem holnap felhívom az ürgét és meglátjuk!
Válasz #13998. hozzászólásra
Az sokkal komlyabb mint az enyém.
Rengeteg mnident tudnák róla mesélni, itt oldalakat töltene meg. Csörgess meg és elmondom miket kell megnézni rajta. Hirdetéseimben van telefonszám.

Elméletileg az ugyanaz mint az enyém csak 10 pacival gyengébb. Ha valóban 97es évjáratú akkor annak már zártrendszerű hidraulikásnak kell lennie.
Én 10000órával vettem, most van benne 13300 de már vagy két éve nyirkos időben megáll a fordszámmérőm és az üzemóraszámlálóm is. Tehát már közel lehetek a 14000órához. Volt mit javítani rajta de még most is csak egy hasznmált MTZt kapnák azért az összegért amennyiért vettem meg amit ráköltöttem együtt. Minőségben, kényelemben, teljesítményben pedig egy bolygón se lehet említeni őket.
Amúgy ak épen jólnéz ki a vas, a gumik is jónak tűnnek rajta. Ha nem véres a torka akkor szerintem megérheti az árát. Főleg ha még alkudni is lehet belőle picit.
Válasz #13997. hozzászólásra
Mik a gép gyengéi/erősségei?
Mire kell odafigyelni?
Válasz #13997. hozzászólásra
A dorkernél van egy 97-es évjáratú, 9800 órával 3,8-ra írják, de még nem hívtam fel.
Óra nem sok benne?
Válasz #13995. hozzászólásra

3655van. Kb ismerem is a gépet. Kérdezz ha tudok segítek.
Válasz #13992. hozzászólásra
jól nem tévedsz. A dyna 4 ben a csoportok is kuplung nélkül kapcsolhatók és csoportváltáskor automatikusan sebességhez illeszti a dínót. És még vannak más részletek is...
Válasz #13993. hozzászólásra
Csak azért kérdezősködök, mert kinéztem egy 3645-öst és látom te otthon vagy a témában!
Válasz #13991. hozzászólásra
Én is olajat cserélek egyszer es megvárom h mi lesz, nem állok neki addig szétszedni.
Válasz #13991. hozzászólásra
Neked milyen típus van Mf-ből?
Válasz #13990. hozzászólásra

Dynashift van benne, ami nem ugyanaz mint a dyna4 ha jól tévedek
Válasz #13989. hozzászólásra
Mikor megvettem nem foglalkoztam vele gondolván hogy majd később ha lesz idő alaposan át lesz minden nézve rajta aztán ez valahogyan kimarad a szórásból. Kicseréltem benne az olajat rendesen nívóig öntöttem tengelyközépig és azóta megint porszáraz. 
Nézd meg a szintet benne. Félig kell lennie. Úgy állítsd a kerékagyat hogy a tengeyl küzépvonalában legyen a nívócsavar. Mondjuk a nyáron nekem is leindult belóle, meg is illyedtem. Aztán néztem egy szintet benne. Fullra tel volt öntve. És arra jöttem rá hogy mióta nálam van a gép, kb 3500-4000óra se olajcsere se szintnézés nem volt.
Válasz #13989. hozzászólásra
Sziasztok!
Ebben a szériában DYNA váltó van?