Amúgyis majd holnap jön Pisticsávó hozza a szűrőket addig nemtudok vele semmit kezdeni.
Akkut is csak holnap kapom ma csukva az ótósbóóóót.
Elől a diffiből tudnék olajat cserélni.
A csepplyányom egy esztendős volt 8-án, ma születésnapozunk anyja főz készül énmeg gépészkedek vele itthon közben írok olvasok figyelek, videózok, dallas ilyesmi...
a powercontrol váltónál van egy nagy durung váltókar, amibe nyúl-békában 4 csoportot tudsz váltani és a kormányon az irányváltóval meg 4-et csoportonként terhelés alatt. nagyon jó az átfedése a sebességeknek
Ennyiből örülök hogy pár héttel hamarabb kaptam a kezembe a gép használati utasítását, mint magát a gépet
Egyébként ezekben milyen váltók vannak? Mármint nem a márka hanem típus.
Hogy ne tudj magasabb sebességben elindulni és ne gyilkold a váltót meg kuplungot. Nekünk is csinálja, 11-nél nagyobb sebességbe nem indul hiába rakod álló helyzetben 13-ba, vissza kapcsol.
7272?
azt láttam.
A nyuszi helyett kellene, a mienkféle ferga majdnem tök ugyanaz csak picit régebbi.
Ha még azis mf lenne lehet aztmondanák a többiek fanatikus fergás vagyok
8270-ben???
Az a váltókar ezt kell pofozni fel le, illetve ha oldalra kirakom akkor Parklock-ba van és megfékezi magát.
A 6497-en is ott a váltókar azis pöckölős, viszont annak a parklock az irányváltókarnál van baloldalon.
Azt vettem észre, hogy mocorgásokkot előr hátra ahogy váltom az irányt mindig visszavált 13-ba előremenetnél rükvercnél meg 5-be.
Sőt nem is engedi feljebb tolni állóhelyben.
2000-2002 között sima 8270 volt a gép, 2002-2004-ig pedig Xtra kiegészítést kapott.
Powercontrol van benne amiről fogalmam sincsen hogy mi és mit művel benne
Meg egykét egyéb széria fejlesztést kapott minden bizonnyal.
Ahogy én láttam pl az elsőhíd már olyan benne mint az újabb 8400-es szériában meg ilyenek, de majd Pistabátyjád felvilágosít ezekről
Fogalmam sincsen, tudtam, hogy elfelejtettem valamit!!!!!!
mérlegelni.
Akartam, igaz ezen semmi súly nincsen, illetve van az orrában egy vasdarab a vázközt híd előtt de lamellás súly vagy akasztós frontsúly nincsen.
Szerintem ez súly nélkül annyi mint a 6497-es víz nélkül súllyal, de majd a mázsa igazol
Az viszont igen!
A 6497-es sokkal jobban fordúl mint a 8270-es!
Igaz az utóbbi eggyel nagyobb kategóriás gép.
Valóban a 6485-6490 lenne a legjobb számodra!
Meglepődnél mit jelent egy komfortos fínom gép!
Nekem eddig fel sem tűnt, beleszoktam a jóba.
Most hogy minőségileg visszalépés történt végülis, nagyon érzem azt hogy melyik a jobb traktor.
6497-es egyértelműen. Ez egy műszer szépen símul fínoman duruzsol semmi hang, jobban fordúl mint egy kisebb személyautó, hidraulikája hatalmasat tud emelni ésatöbbi.
Most hogy belegondoltam egy fullos 6480körüli gépet kellett volna hoznom, hogy Ermikét ette volna a fene, meg téged is
6480-6485-6490!
Ezek közül mindegyik jóvolna. de ha veszel minél nagyobbat! Úgysem kerül többe és úgysincsen méretbéli különbség igazán. Tartalék meg ha van sosem gond
nagy
két variáció van. vagy veszek egy olcsó öreg nagy gépet 160-190 pacit csak talajozni. vagy beáldozom a 6280-at és veszek fiatalt talajozni, de vetni is azzal kéne a kukit, szotyát
24499 hozzászólás
Válasz #12598. hozzászólásra
Majd írd meg hanyadikban húztad milyen gázon mennyivel
Válasz #12598. hozzászólásra
Őzpörkölt meg krumpligombóc meg ilyenek
Válasz #12596. hozzászólásra
Akkor boldogat Neki! Kellemes főzőcskézést az arával! Mi lészen a menü?
(ih 7,2-vel tárcsázás lesz.)
Válasz #12593. hozzászólásra
Amúgyis majd holnap jön Pisticsávó hozza a szűrőket addig nemtudok vele semmit kezdeni.
Akkut is csak holnap kapom ma csukva az ótósbóóóót.
Elől a diffiből tudnék olajat cserélni.
Válasz #12594. hozzászólásra
majd írjad mit húztál hogyan mimódon hogyvitte...
A csepplyányom egy esztendős volt 8-án, ma születésnapozunk anyja főz készül énmeg gépészkedek vele itthon közben írok olvasok figyelek, videózok, dallas ilyesmi...

Mámma xarok az összes Fergára!!!
Válasz #12592. hozzászólásra






Jaaaaaa! Valszeg hétfőtől én is xtra-s leszek.
Válasz #12592. hozzászólásra





Ott az új masina a telepen,Te meg otthon?????????
Válasz #12589. hozzászólásra

Ezen nem úgyvan koma! Ezen kis váltókar van pöckölős odavissza és kész, ez más váltó.
Szamorodni ittis volt!
volt...
Válasz #12587. hozzászólásra

el is fogyott a szomorodni
Válasz #12576. hozzászólásra
a powercontrol váltónál van egy nagy durung váltókar, amibe nyúl-békában 4 csoportot tudsz váltani és a kormányon az irányváltóval meg 4-et csoportonként terhelés alatt. nagyon jó az átfedése a sebességeknek
Válasz #12578. hozzászólásra


Ezt a motor versenyzőknek titkon beszerelik.
Válasz #12572. hozzászólásra

Látom a formában vagy.
Válasz #12568. hozzászólásra
3-t...Válasz #9510. hozzászólásra
a 6.2 IH-t a 3traki most már elhúzza. smile biggrinsmile lol
Válasz #12584. hozzászólásra
8270-ben 18/8-as powershift van, márkára meg valami szar-vas
Válasz #12583. hozzászólásra

Ennyiből örülök hogy pár héttel hamarabb kaptam a kezembe a gép használati utasítását, mint magát a gépet
Egyébként ezekben milyen váltók vannak? Mármint nem a márka hanem típus.
Válasz #12582. hozzászólásra

Ez nyílvánvaló.
de én csak ma vettem észre igazából
Válasz #12578. hozzászólásra
Hogy ne tudj magasabb sebességben elindulni és ne gyilkold a váltót meg kuplungot. Nekünk is csinálja, 11-nél nagyobb sebességbe nem indul hiába rakod álló helyzetben 13-ba, vissza kapcsol.
Válasz #12580. hozzászólásra

Még jó, hogy így nem mondja senki!
Válasz #12579. hozzászólásra

7272?
azt láttam.
A nyuszi helyett kellene, a mienkféle ferga majdnem tök ugyanaz csak picit régebbi.
Ha még azis mf lenne lehet aztmondanák a többiek fanatikus fergás vagyok
Válasz #12578. hozzászólásra
Értem.
Pistiéknél láttad milyen használt kombájn van? Az kellene még neked!
Válasz #12577. hozzászólásra

8270-ben???
Az a váltókar ezt kell pofozni fel le, illetve ha oldalra kirakom akkor Parklock-ba van és megfékezi magát.
A 6497-en is ott a váltókar azis pöckölős, viszont annak a parklock az irányváltókarnál van baloldalon.
Azt vettem észre, hogy mocorgásokkot előr hátra ahogy váltom az irányt mindig visszavált 13-ba előremenetnél rükvercnél meg 5-be.
Sőt nem is engedi feljebb tolni állóhelyben.
Lehet ezis valami control
Válasz #12576. hozzászólásra
A karfában az a joystick féle mit csinál?
Válasz #12575. hozzászólásra

2000-2002 között sima 8270 volt a gép, 2002-2004-ig pedig Xtra kiegészítést kapott.
Powercontrol van benne amiről fogalmam sincsen hogy mi és mit művel benne
Meg egykét egyéb széria fejlesztést kapott minden bizonnyal.
Ahogy én láttam pl az elsőhíd már olyan benne mint az újabb 8400-es szériában meg ilyenek, de majd Pistabátyjád felvilágosít ezekről
Válasz #12574. hozzászólásra
Olvasom hogy vettél masinát. Grat hozzá!
Mit jelent az xtra ?
Fogalmam sincsen, tudtam, hogy elfelejtettem valamit!!!!!!
mérlegelni.
Akartam, igaz ezen semmi súly nincsen, illetve van az orrában egy vasdarab a vázközt híd előtt de lamellás súly vagy akasztós frontsúly nincsen.
Szerintem ez súly nélkül annyi mint a 6497-es víz nélkül súllyal, de majd a mázsa igazol
Válasz #12572. hozzászólásra



Válasz #12571. hozzászólásra

annak a kerekei betonnal lesznek kiöntve nem vízzel
Válasz #12570. hozzászólásra
Súlyban hogy vannak? a 64xx tudom hogy 110q körül. A nagy milyen testes?
Válasz #12569. hozzászólásra
azabaj nemjó sehogysem.
most a nagyobb nagyon nincs gumi semmi de ha meg újat kap akkor meg a kisebb nagyon nemlesz ahhoz képest...
Válasz #12568. hozzászólásra

Mert sejtjük hogy a jövőhéten
A kérdést még senki sem tette fel eddig.....
)
MIKOR????
(akasztom össze a két nagygépet muhahahahaha
tééleeen?
most is -7fok van bazzeg...
viheted!
Na most már beszélgessünk traktorokrol is


Válasz #12564. hozzászólásra

figyi koma! nem irigylek én tőled semmit. föleg azt a rohadt hideget, ami télen nálatok van
Válasz #12563. hozzászólásra

Az viszont igen!
A 6497-es sokkal jobban fordúl mint a 8270-es!
Igaz az utóbbi eggyel nagyobb kategóriás gép.
Valóban a 6485-6490 lenne a legjobb számodra!
Meglepődnél mit jelent egy komfortos fínom gép!
Nekem eddig fel sem tűnt, beleszoktam a jóba.
Most hogy minőségileg visszalépés történt végülis, nagyon érzem azt hogy melyik a jobb traktor.
6497-es egyértelműen. Ez egy műszer szépen símul fínoman duruzsol semmi hang, jobban fordúl mint egy kisebb személyautó, hidraulikája hatalmasat tud emelni ésatöbbi.
Most hogy belegondoltam egy fullos 6480körüli gépet kellett volna hoznom, hogy Ermikét ette volna a fene, meg téged is
Válasz #12562. hozzászólásra
szerintem a 64 fordulékonyabb lenne
Válasz #12561. hozzászólásra
és egy 8220Xtra-8240Xtra?
160-180 lópaci és talajon többet tudnak szerintem a 6480-90-től mert nehezebb gépek.
Válasz #12560. hozzászólásra

erre már én is rájöttem, hogy a legjobb egy 85, 90 lenne rugózott híddal
6480-6485-6490!
Ezek közül mindegyik jóvolna. de ha veszel minél nagyobbat! Úgysem kerül többe és úgysincsen méretbéli különbség igazán. Tartalék meg ha van sosem gond
Válasz #12558. hozzászólásra
ha nincs más, akkor lehetne, de 10qás a műkakitartályom
meg egyéb dolgokra kell
Válasz #12557. hozzászólásra
az 5455.el nem lehet vetni?
Válasz #12556. hozzászólásra
nagy
két variáció van. vagy veszek egy olcsó öreg nagy gépet 160-190 pacit csak talajozni. vagy beáldozom a 6280-at és veszek fiatalt talajozni, de vetni is azzal kéne a kukit, szotyát
Válasz #12553. hozzászólásra
a Pistabácsi által árult 7060 NH az nagy volna? vagy a se való semmire? nem kérdezted ?
Válasz #12554. hozzászólásra

meg pénz
nézegetek több masinát, de nem egyszerű a választás
Válasz #12551. hozzászólásra

ennél nehezebbet nem is tudtál volna kérdezni
tényleg passzolom a kérdést , szerintem bármit veszel szerencse kell hozzá
Válasz #12549. hozzászólásra
fergáról meg zöldre
Válasz #12550. hozzászólásra




ugyanezt mondtam neki
Válasz #12550. hozzászólásra
mit ajánlanál?