Válasz ..MZ/X.. #208. hozzászólásáraSzia, érdekelne a kezelési mindenféleképpen esetleg hova valósi vagy, mert lefénymásolom vagy szkennelem én, hogy ne neked teljen vele az időd.
Azt esetleg tudja valaki, hogy ezekből a nyamvadt feszítő görgőkből amik hátul, felül vannak hogyan lehet kivarázsolni a csapágyat? Az egyik megállt mint a gerely, hiába ütöm meg sem akar mozdulni a csapágy.
Válasz Isssti #207. hozzászólásáraNekem 5670 Auto van, kezelő monitoron kívül lényegében ugyan az a kettő. Ha tudok segítek szívesen.
Kezelésim is van H-hoz, lefényképezem és feltöltöm szívesen ha kell.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, boldog tulajdonosa lettem egy 5670 h bálázónak de semmi tapasztalatom nincs még az üzemeltetéshez, valaki tudna e küldeni egy használati utasítást/kézikönyvet vagy röviden leírná mit mikor miért kapcsoljak. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv hesstonosok Amatőr bálázást nem éppen ismerő emberként De szeretem a kihívásokat Mennyire érdemes nekem foglalkozni egy 5580as bálázóval csak saját részre évi nem olyan sok bálára Nem olyan veszett összegekért hirdetnek jó pár darabot
Hali!Nekem magyar körbálázom van,feszitőben megállt egy csapágy,kivettem,hát atöbbi is off-os ráadásul lötyögnek a görgőkben a csapágyk!!Esztergályos haverral arra gondoltunk,h az eredeti colos hesston csapágyak javítóméretként jó lehetne-e?Valaki tudna colos méretet mondani?Köszönöm! itt az alapméret:80x40x21
Válasz Lacibá59 #202. hozzászólására5670-el én gurítok zöldet. Nem tekeri fel, mert minden hengernél van lehúzó kés. Lovakat kéri rendesen, 120-ig elviszi a turbos ruszki, 140-hez már az MX120 IH húzza.
Gyárilag van is hozzá opciós szilázs görgő ami lekorlátoza 140-re a max átmérőt.
Válasz nagypistivagyok2 #201. hozzászólásáraKösz a tanácsot az okos ember a más kárán tanul akkor marad a száraz .Pedig az első luci mindig gázos.Azt azért már tapasztaltam hogy ahol vastag a rend puhább a cucc ott szenved.A csomagoltat eddig úgy oldottuk meg hogy egy fix kamrás egy 150 le-s trakival becsavarta jó lett volna megoldani házon belül...
Válasz Lacibá59 #199. hozzászólásáraÜdv.Én azt tapasztaltam,hogy a nedves lucernát a négyszögletes tömörítő henger a mellette lévő henger közé úgy bepréselte,hogy a középső négy szalag elszakadt,és szó szerint véső kalapáccsal tudtam csak kivésni az anyagot.Meg ennek a tömörítő hengernek mennek szét a csapágyai általában mert ez kapja a legjobban az ívet,a nedves cucc biztos kinyírja hamar.Én csak szárazra használom évi kb 800 bála 10 éve.
Válasz szabi-kallay #198. hozzászólásáraaz M1300-as monitorján is nyilak jelzik hogy mely oldal van elmaradva s hogy etesse a dolgozó a bálaforma és méret miatt.világít-visszajelez egyébként?
Válasz ..MZ/X.. #195. hozzászólásáraMost vettem egy jó karban lévő hesstont.Azt szeretném tőletek megtudni hogy tudok e én ezzel csomagolt legalább 120-as bálákat csinálni.A z előző tulaj nem tudta megmondani mert ő csak szárazra használta,arra tökéletes már kb300 szénát becsavartunk eddig szuper.Mtz 80-al viszem de félek hogy a nyers luciban elvérzünk.Ha valakinek van tapasztalata ebben kérem írja meg
Sziasztok Mindenkinek!
Segitségeteket kérem: mit ábrázolhat a pirossal bekarikázott? Ez egy fiatagri 5880-as körbálázó monitotja.
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Válasz ronkhuzo #194. hozzászólására5580-M1300 vezérlőgörgője szerintem ilyen, talán még a pálya is passzol, vagy átalakítható. Ha nem akkor fel kell hegeszteni vagy kipótolni mondjuk féder lapból.
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraMagyar hesston csapágya jó bele (RAE40), csak ki kell cserélni a betétet, meg M20-as csavar kell hozzá, nem jó ami bent volt.
Válasz ..MZ/X.. #190. hozzászólásáraKöszönom, nemtudom, hogy ugyan az. Csak az a probléma, hogy a két végébe kétféle méretű volt, vagyis a széllesége. Valaki biztosan már cserélt benne.
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraHa ugyan az mint az 5670-nél akkor este megnézem neked. De csapágyboltos beazonosítja. INA lesz benne és collos az biztos.
Üdv. Segítséget szereték kérni.Kiment egy csapágyam egyik görgöből (pontosabban a legalsoból) és nem tudom beazonosítani mert a kétfelén nem egyforma. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraKoszonom ez sokat segit, nekem ball oldalt aholl majdnem osszeer a ket heveder ott nincs behuzva. Remelem megoldja a gondot.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraÉn véletlen az elején hagytam ki azt a hengert, ami kicsit hárafelé húzza a hevder.. Gyakorlatilag a bal alján az a háromszög a kezdő kamra.
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraAzt hiszem nekem se nincs jol befuzve azert nem tudok rendes balat csinalni. Ma megneztem es eszrevettem hogy a magfeszito utolso elotti gorgobe ninncs visszavezetve, ami adna a kezdo kamra haromszog alakjat, vagyis az also meghajto hengertol felmegy egyenesen a heveder nem megy at a fesziton nekem.
Ott hogy kell legyen, a ket utolso gorgo kozott ket hevedernek kellene lenie?
Válasz Zolly87 #173. hozzászólásáraÉn egy görgő mögé nem tettem be, ami kb 5 centivel teszi odébb a hevedert és nem volt jó. Ha gépen lesz, akkor fotózom hogy van nekem a heveder bent. Érdekes hogy nem egyforma. Én nem néztem még az enyémet. De szerintem az nem sok vizet zavar....
Válasz Gábor81 #172. hozzászólásáraAbbol gondolom ahogy elhelyeszkedik a bala benne. Azt nem tudom meg h a fix meg a nyilo kamra szelessege egyforma kell legyen v kulombozo, esetleg osszevolt cserelve egy masik modelell. mert a nyilo keskenyebb mindket oldalon kb 1-1cm-el.
Válasz Zolly87 #171. hozzászólásáraHonnan gondolod hogy jól van? :) Sajnos kézikönyvem nekem sincs. Én is örülnék neki. Anno talátam online katalógust hozzá neten, de most azt se találom... én az alapján fűztem be a hevedereket.
Válasz Gábor81 #170. hozzászólásáraGondolom jol van ahogy neztem, nemreg vettem a gepet meg csak ismerkedek vele.
Valaki esetleg nem tudna egy konyvet hozza? Megkoszonnem.
Válasz Zolly87 #164. hozzászólásáraJól van befűzve a heveder? Én most tavasszal újrakapcsoztam és veletlenül nem jó helyen húztam el... nem is akart bálázni...
Válasz Zolly87 #167. hozzászólásáraAz alsó henger nem állítható. Fent van egy henger ami hivatott vezetni a hevedereket. De ha a kapcsozás nem merőleges, akkor is mehet összevissza a heveder. Meg hát vészhelyzere az ajtó alján is egy résen bújik át, meg vannak vezetőujjak is az alsó meghajtó hengernél.
Válasz ..MZ/X.. #166. hozzászólásáraA munkahenger akkor húzza fel a kilincset, amikor az ajtó felütközik a gépvázon. A kidobót a hátsó ajtó nyomja vissza, és azalatt megtelik porral nem tud visszamenni a helyére, akkor elöbb tehermentesül a munkahenger és emeli fel a kilincset, csak sajnos a köröm elé. A végálláskapcsoló pedig az néz, felemelte-e a körmöt, nem azt, hogy az ajtó bezárt-e. Épp az a tervem, hogy kötök be még egy kapcsolót az ajtóra is párhuzamosan a másik két végálláskapcsoló mellé.
Válasz ..MZ/X.. #165. hozzászólásáraNem, hanem a hengert tarto konzolon ami bemegy a kamraba amikor becsulodik, nem lattam rajta allitasi lehetoseget mivel ket sulyesztett feju belso imbusz csavar van
316 hozzászólás
Válasz ..MZ/X.. #215. hozzászólásáraKöszönöm áttanulmányozom és utána biztos kérdezni fogok még.
Válasz Isssti #214. hozzászólásáraA kezelésit elkavartam valahová, meg kell keresnem majd. Viszont egy prospektust találtam, azt scanneltem.
Fiatagri 5670 prospekt
Ha van kérdésed akkor segítek szívesen.
Válasz ..MZ/X.. #213. hozzászólásáraKöszönöm előre is, miután áttanulmányoztam biztos lesznek majd okos kérdéseim.
Válasz Isssti #212. hozzászólásáraHa megtalálom, vagy újra scannelem akkor ide rakom fel.
Válasz ..MZ/X.. #211. hozzászólásáraHa megtalálod és emailben átküldöd az tökéletes
, de jövő héten megyek az M7-esen arra.
Válasz Isssti #210. hozzászólásáraSzékesfehérvár mellett vagyok.
Annyira nem hosszú az iromány, de talán már fel is töltöttem valakinek.
Válasz ..MZ/X.. #208. hozzászólásáraSzia, érdekelne a kezelési mindenféleképpen esetleg hova valósi vagy, mert lefénymásolom vagy szkennelem én, hogy ne neked teljen vele az időd.
Azt esetleg tudja valaki, hogy ezekből a nyamvadt feszítő görgőkből amik hátul, felül vannak hogyan lehet kivarázsolni a csapágyat? Az egyik megállt mint a gerely, hiába ütöm meg sem akar mozdulni a csapágy.

Válasz Isssti #207. hozzászólásáraNekem 5670 Auto van, kezelő monitoron kívül lényegében ugyan az a kettő. Ha tudok segítek szívesen.
Kezelésim is van H-hoz, lefényképezem és feltöltöm szívesen ha kell.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, boldog tulajdonosa lettem egy 5670 h bálázónak de semmi tapasztalatom nincs még az üzemeltetéshez, valaki tudna e küldeni egy használati utasítást/kézikönyvet vagy röviden leírná mit mikor miért kapcsoljak. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv hesstonosok Amatőr bálázást nem éppen ismerő emberként De szeretem a kihívásokat Mennyire érdemes nekem foglalkozni egy 5580as bálázóval csak saját részre évi nem olyan sok bálára Nem olyan veszett összegekért hirdetnek jó pár darabot
Válasz sanyi1965 #200. hozzászólásáraNem vilagit, Csak lehet állitani 0-tól 10-ig, ha megnyomom a képernyőn egyszerre a + és - -al.
Hali!Nekem magyar körbálázom van,feszitőben megállt egy csapágy,kivettem,hát atöbbi is off-os ráadásul lötyögnek a görgőkben a csapágyk!!Esztergályos haverral arra gondoltunk,h az eredeti colos hesston csapágyak javítóméretként jó lehetne-e?Valaki tudna colos méretet mondani?Köszönöm! itt az alapméret:80x40x21
Válasz Lacibá59 #202. hozzászólására5670-el én gurítok zöldet. Nem tekeri fel, mert minden hengernél van lehúzó kés. Lovakat kéri rendesen, 120-ig elviszi a turbos ruszki, 140-hez már az MX120 IH húzza.
Gyárilag van is hozzá opciós szilázs görgő ami lekorlátoza 140-re a max átmérőt.
Válasz nagypistivagyok2 #201. hozzászólásáraKösz a tanácsot az okos ember a más kárán tanul akkor marad a száraz .Pedig az első luci mindig gázos.Azt azért már tapasztaltam hogy ahol vastag a rend puhább a cucc ott szenved.A csomagoltat eddig úgy oldottuk meg hogy egy fix kamrás egy 150 le-s trakival becsavarta jó lett volna megoldani házon belül...
Válasz Lacibá59 #199. hozzászólásáraÜdv.Én azt tapasztaltam,hogy a nedves lucernát a négyszögletes tömörítő henger a mellette lévő henger közé úgy bepréselte,hogy a középső négy szalag elszakadt,és szó szerint véső kalapáccsal tudtam csak kivésni az anyagot.Meg ennek a tömörítő hengernek mennek szét a csapágyai általában mert ez kapja a legjobban az ívet,a nedves cucc biztos kinyírja hamar.Én csak szárazra használom évi kb 800 bála 10 éve.
Válasz szabi-kallay #198. hozzászólásáraaz M1300-as monitorján is nyilak jelzik hogy mely oldal van elmaradva s hogy etesse a dolgozó a bálaforma és méret miatt.világít-visszajelez egyébként?
Válasz ..MZ/X.. #195. hozzászólásáraMost vettem egy jó karban lévő hesstont.Azt szeretném tőletek megtudni hogy tudok e én ezzel csomagolt legalább 120-as bálákat csinálni.A z előző tulaj nem tudta megmondani mert ő csak szárazra használta,arra tökéletes már kb300 szénát becsavartunk eddig szuper.Mtz 80-al viszem de félek hogy a nyers luciban elvérzünk.Ha valakinek van tapasztalata ebben kérem írja meg
Sziasztok Mindenkinek!
Segitségeteket kérem: mit ábrázolhat a pirossal bekarikázott? Ez egy fiatagri 5880-as körbálázó monitotja.
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Hát sajnos szépen kitört.
Már rendeltem alkatrészt, de a HABI elég körülményes.
1988 as a technika.-)
Válasz ronkhuzo #194. hozzászólásáracsúnyán kiütötte,ha jól látom nem egyforma az M1300-al.hány szalagos,évjárat?
Válasz ronkhuzo #194. hozzászólására5580-M1300 vezérlőgörgője szerintem ilyen, talán még a pálya is passzol, vagy átalakítható. Ha nem akkor fel kell hegeszteni vagy kipótolni mondjuk féder lapból.
bocsesz a kép lemaradt :(
Sziasztok.
hesston 5800 hoz keresek kényszerpályát és görgőket tengellyel
van ötlet??
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraMagyar hesston csapágya jó bele (RAE40), csak ki kell cserélni a betétet, meg M20-as csavar kell hozzá, nem jó ami bent volt.
Válasz ..MZ/X.. #190. hozzászólásáraKöszönom, nemtudom, hogy ugyan az. Csak az a probléma, hogy a két végébe kétféle méretű volt, vagyis a széllesége. Valaki biztosan már cserélt benne.
Válasz Zolly87 #189. hozzászólásáraHa ugyan az mint az 5670-nél akkor este megnézem neked. De csapágyboltos beazonosítja. INA lesz benne és collos az biztos.
Üdv. Segítséget szereték kérni.Kiment egy csapágyam egyik görgöből (pontosabban a legalsoból) és nem tudom beazonosítani mert a kétfelén nem egyforma. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném.
Válasz Zolly87 #187. hozzászólásáraBIztos, mert nekem is az maradt ki..
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraKoszonom ez sokat segit, nekem ball oldalt aholl majdnem osszeer a ket heveder ott nincs behuzva. Remelem megoldja a gondot.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraÉn véletlen az elején hagytam ki azt a hengert, ami kicsit hárafelé húzza a hevder.. Gyakorlatilag a bal alján az a háromszög a kezdő kamra.
Válasz Gábor81 #184. hozzászólásáraÉrtelemszerűen a kép bal oldala a gép eleje :)
Na, sikerült!

Válasz Zolly87 #182. hozzászólásáraHa valaki be tud lépni a katalógusba, ott van egy ábra, amin látszik szépen merre megy a heveder.
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraAzt hiszem nekem se nincs jol befuzve azert nem tudok rendes balat csinalni. Ma megneztem es eszrevettem hogy a magfeszito utolso elotti gorgobe ninncs visszavezetve, ami adna a kezdo kamra haromszog alakjat, vagyis az also meghajto hengertol felmegy egyenesen a heveder nem megy at a fesziton nekem.
Ott hogy kell legyen, a ket utolso gorgo kozott ket hevedernek kellene lenie?
Válasz ..MZ/X.. #180. hozzászólásáraEz volt az... csak emlékeznék a felhasználónevemre :)
Válasz Gábor81 #172. hozzászólásáraCNH online katalógus
Válasz Gábor81 #169. hozzászólásáraMa megnéztem, nem a legalsó állítható ami a rendfelszedőnél van, hanem egyel hátrébb.
Válasz Gábor81 #168. hozzászólásáraÁhh értem. Akkor ez nem egyezik a két gépen. Nekem egy sima rugóval megtámasztott rámpa van rajta.
Válasz Zolly87 #175. hozzászólásáraNem működik jól? :)
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraEgy kepnek nagyon orvendenek, hogy hogyan kell befuzni
Válasz Gábor81 #174. hozzászólásáraErtem es koszonom. Miben nyilvanul meg ha nincs jol befuzve
Válasz Zolly87 #173. hozzászólásáraÉn egy görgő mögé nem tettem be, ami kb 5 centivel teszi odébb a hevedert és nem volt jó. Ha gépen lesz, akkor fotózom hogy van nekem a heveder bent. Érdekes hogy nem egyforma. Én nem néztem még az enyémet. De szerintem az nem sok vizet zavar....
Válasz Gábor81 #172. hozzászólásáraAbbol gondolom ahogy elhelyeszkedik a bala benne. Azt nem tudom meg h a fix meg a nyilo kamra szelessege egyforma kell legyen v kulombozo, esetleg osszevolt cserelve egy masik modelell. mert a nyilo keskenyebb mindket oldalon kb 1-1cm-el.
Válasz Zolly87 #171. hozzászólásáraHonnan gondolod hogy jól van? :) Sajnos kézikönyvem nekem sincs. Én is örülnék neki. Anno talátam online katalógust hozzá neten, de most azt se találom... én az alapján fűztem be a hevedereket.
Válasz Gábor81 #170. hozzászólásáraGondolom jol van ahogy neztem, nemreg vettem a gepet meg csak ismerkedek vele.
Valaki esetleg nem tudna egy konyvet hozza? Megkoszonnem.
Válasz Zolly87 #164. hozzászólásáraJól van befűzve a heveder? Én most tavasszal újrakapcsoztam és veletlenül nem jó helyen húztam el... nem is akart bálázni...
Válasz Zolly87 #167. hozzászólásáraAz alsó henger nem állítható. Fent van egy henger ami hivatott vezetni a hevedereket. De ha a kapcsozás nem merőleges, akkor is mehet összevissza a heveder. Meg hát vészhelyzere az ajtó alján is egy résen bújik át, meg vannak vezetőujjak is az alsó meghajtó hengernél.
Válasz ..MZ/X.. #166. hozzászólásáraA munkahenger akkor húzza fel a kilincset, amikor az ajtó felütközik a gépvázon. A kidobót a hátsó ajtó nyomja vissza, és azalatt megtelik porral nem tud visszamenni a helyére, akkor elöbb tehermentesül a munkahenger és emeli fel a kilincset, csak sajnos a köröm elé. A végálláskapcsoló pedig az néz, felemelte-e a körmöt, nem azt, hogy az ajtó bezárt-e. Épp az a tervem, hogy kötök be még egy kapcsolót az ajtóra is párhuzamosan a másik két végálláskapcsoló mellé.
Válasz ..MZ/X.. #165. hozzászólásáraNem, hanem a hengert tarto konzolon ami bemegy a kamraba amikor becsulodik, nem lattam rajta allitasi lehetoseget mivel ket sulyesztett feju belso imbusz csavar van