Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 577 Ft EUR 384.62 Ft USD 330.8 Ft CHF 416.15 Ft GBP 435.35 Ft

Fórum

Milyen gépek a JUMZ traktorok?

Létrehozta: alesi007 , 2008-06-08 14:20:34

Kedvencekhez Segítség
1297 hozzászólás
#247 Június Cézár
2009-10-03 20:09:22

Válasz #246. hozzászólásra

Az milyen az a "fullos MTZ nyolcvanas"?????????

#246 gjoni
2009-10-03 18:28:21

A jumzomat nem adnám oda egy fullos MTZ nyolcvanasért.Szántottam én már úgy is ,hogy állt a barázdában a víz.

#245 gjoni
2009-10-03 18:21:10

Sziasztok ! Képzeljétek csináltunk a jumz traktorunkhoz hashúzó kampót ,csak annyi bibije van ,hogy rá kell emelni a pótkocsit a kampóra.Majdnem olyan, mint az MTZ traktoré ugyanolyan közel van hozzá az EB-7 s pótkocsi.Nem volt könnyű de jó erős masszív lett.

Nincs profilkép
#244 Gini
2009-07-19 19:17:01

Sziasztok Jumz-sok!
Szeretnék érdeklődni hogy nincs-e valakinek sok-sok alkatrésze jumzhoz! én egy 26 éves hölgy vagyok, kezdő a szakmában!!! Szert tettem egy jumz 65-re,de még sokat kell tanulnom! Nincs valakinek valami leírása róla? és kardán kihajtás tengely?
Köszi
gini_80@citromail.hu

Nincs profilkép
#243 dzso
2009-05-28 22:50:43

Válasz #242. hozzászólásra

akkor tényleg nincs jól beállítva a kuplung mert ugy viszont a traki nem áll meg

Nincs profilkép
#242 Jani X
2009-05-28 22:48:19

Válasz #241. hozzászólásra

Hogy csak a menet kuplungot emelje ki, ne a kardánt is.

Nincs profilkép
#241 dzso
2009-05-28 22:45:31

Válasz #239. hozzászólásra

oké köszönöm a segítséget.Még olyan kérdésem van hogy, a kuplung pedálnál van egy kar ha lenyomom akkor csak félig lehet benyomni a pedált ennek mi a szerepe?

Nincs profilkép
#240 Jani X
2009-05-28 22:32:16

Válasz #239. hozzászólásra

arra 2-3 millimétert ír a könyv.

Nincs profilkép
#239 rsándor
2009-05-28 22:31:06

Az 1 értelmü hogy a3-at egyformára kell, de azt kérdezte a csáko hogy mennyi hézagot hagyjon a villák és a csapágy között igy lehet a legkisebbet .A nyomcsapágyat azért kell hátrébbhuzni hogy tudjon engedni a villákon, de mindenki ugy csinálja ahogy akarja

Nincs profilkép
#238 dzso
2009-05-28 22:18:54

Válasz #236. hozzászólásra
valóban túl lehetnek feszítve avillák mert ha elálítom messzebre a nyomcsapágyat akkor is csúszik a kuplung.

Nincs profilkép
#237 Jani X
2009-05-28 22:16:16

Válasz #236. hozzászólásra

Csak így nincsenek 1formára állítva a villák.
Inkább azokat kell beállítani.

Nincs profilkép
#236 rsándor
2009-05-28 22:08:04

A csapágy állitó rudazat a kuplungház oldalán van kivül, ott semmi nen forog mozog azt kell állitani, csak azért montam hogy feküdjön alá mert akkor látszik mikor áll meg a nyomcsapágy csak be kell nézni a szerelö nyiláson

Nincs profilkép
#235 dzso
2009-05-28 21:52:03

Válasz #233. hozzászólásra
üdv neked kuplung rásegítő még rajt van? Mert én ledobtam róla,dőlt az olaj belőle.

Nincs profilkép
#234 Jani X
2009-05-28 21:45:20

Válasz #233. hozzászólásra

Inkább nem másszon alá járó motornál!!!!
Főleg ne nyúlkáljon sehova!

Nincs profilkép
#233 rsándor
2009-05-28 21:23:47

kb 1 gyufaszálnyi max. én ugy állitottam be hogy hozzáhuztam a villákhoz a nyomcsapágyat járo motornál aláfeküdtem és addig tekertem visszafelé amig meg nem állt aztán kontrázás,ha uj kupluntárcsával is csúszik akkor nézd meg nincsenek e tulhuzva a kiemelő villa csavarok mert akkor ezek már akkor elemelik a nyomlapot a tárcsátol amikor még a nyomcsapágy hozzá se ér, huzd hátrébb a nyomcsapágyat és engedj a villál csavarjain kb egy két fordulatot

Nincs profilkép
#231 dzso
2009-05-28 17:07:35

helló jumzosok!segítséget szeretnék kérni a kuplungtárcsám vadi új a jumzba mennyi kell hogy legyen az a távolság a villáknál a szerkezethez képest hogy, ne csússzon a kuplung?

Nincs profilkép
#230 rsándor
2009-05-20 22:20:45

a gyári kormánymüre ha ránézel van 1 hengeres része ugyan ugy mint az mtz-n az 1 munkahenger, ezt nem tudod variálni, de ha a helyére beteszel 1 orbit szivattyut az irányitokar helyére meg 1 munkahengert akkor a munkahenger hossza határozza meg a fordulási szöget minél hosszabb annál jobban fordul a traki az enyémnél még a gyári ütközőkből is köszörültem ami az első hidon van

Nincs profilkép
#229 Arpi 82
2009-05-19 19:40:07

Válasz #227. hozzászólásra


Ezt nem igazán értem,az enyémen nincs munkahenger. Csak egy sima kormánymű olajrásegítéssel.Töbféle kormány művel szerelték a Jumzokat?

Nincs profilkép
#228 Mészáros Csaba
2009-05-19 09:02:29

Sziaztok! Én is egy Jumboval dolgozok már 14éve:))). Most már pár éve nehéz munkát nem csinálok vele csak a magágyelökészítést, pótkocsihúzást meg a növényápolási munkákat. Nem tudom ha majd egyszer sikerül szert tennem egy komolyabb trakira az kidolgozza-e úgy az árrát mint a Jumz! Szerintem jó traki a Jumz a maga kor és árkategóriájában.

Nincs profilkép
#227 rsándor
2009-05-18 22:11:33

Ilyet nem lehet mert a munkahenger csak annyit mozdul, ha azt akarod hogy balra jobban forduljon azt csak a jobb rovására lehet a gyári kormánymüvel, vagy csináld meg orbitosra és ha megfelelö munkahengert teszel be akkor jobra balra fordul min állat

Nincs profilkép
#226 Arpi 82
2009-05-18 21:37:15

Esetleg abban tud valaki segíteni hogy hol tudnék állítani pontosan azon, hogy a kormányt balra jobban , illetve hogy a kerekek jobban elforduljanak balra? De ezt úgy kéne, hogy a jobrakormányzásom így maradjon, és ne változzon, ne csökkenjen. Talán a kormányművön tudok ezen állítani?

Nincs profilkép
#225 Arpi 82
2009-05-18 21:21:09

Válasz #210. hozzászólásra

Sziasztok, tökéletesem működik a kuplungom.
A rasnis csavar volt rosszul beállítvaa. Nem mind1 hogy 4-kattanás, vagy 4 fordulat.........:)

Thx a segítséget mindenkinek!

Nincs profilkép
#224 Arpi 82
2009-05-18 21:19:49

Válasz #210. hozzászólásra

Sziasztok, tökéletesem működik a kuplungom.
A rasnis csavar volt rosszul beállítvaa. Nem mind1 hogy 4-kattanás, vagy 4 fordulat.........:)

Thx a segítséget mindenkinek!

Nincs profilkép
#223 MERKÚRY
2009-05-18 14:54:50

Válasz #218. hozzászólásra

Jumz 65 villamosság.Ez van...

Nincs profilkép
#222 Jani X
2009-05-17 13:14:40

Válasz #221. hozzászólásra

Az már vízzel töltött kerekekkel.

Nincs profilkép
#221 rsándor
2009-05-17 12:33:01

Az én jumzom forgalmijába 3940 kg önsuly volt irva mérlegen is igy körül. Szántásnál szerintem jobb a 82-es a jumzba az a 60.5 lóerö kevés és szarabb a difizárat folyamatosan müködtetni mert ha az mtz-n megcsimálod levegösre a sirály.

Nincs profilkép
#220 Jani X
2009-05-17 09:02:23

Válasz #219. hozzászólásra
Ezt a 45 mázsát honnét szedted?

Nincs profilkép
#219 pucor
2009-05-17 01:43:02

a jumz-hoz igaz hogy nem olcsó az alkatrész viszont ha kiszámolod akkor gázolajban visszahozza neked. ja és a 65-ös jumz a 65le-hez kb 45 mázsa tartozik súlyok nélkül még a 80-as- hoz 35 mázsa súlyokkal annyit tud szántásban hanem többet mint a 82-es én próbáltam mind a kettőt ahol a 82-es fúladt meg kapart ott a jumz inkább kétkerékre ágaskodott és húzta az ekét

Nincs profilkép
#218 Gini
2009-05-16 20:22:53

Helló Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni! Ha bárkinek valamilyen dokumentációja (szerelési útmutató, Robbantott ábrák, Villamos kötési rajz...stb.) van Jumz 65-ről, és hajlandó lenne velem megosztani azt nagyon megköszönném!!!
Emai:gini_80@citromail.hu

Nincs profilkép
#217 fpeti007
2009-05-13 17:58:08

köszönöm

Nincs profilkép
#216 Jani X
2009-05-12 23:37:01

Válasz #215. hozzászólásra

1:20 keverék
2ütemű

Nincs profilkép
#215 fpeti007
2009-05-12 23:35:20

a kismotorba milyen benzin kell? tiszta vagy kevert?

Nincs profilkép
#214 Arpi 82
2009-04-16 08:34:55

Válasz #213. hozzászólásra

Hello,
Thx a segítséget.
Lecsekkolom a hézagokat újra, ha nem lesz jó, akkor széthúzom....

Nincs profilkép
#213 rsándor
2009-04-15 21:32:25

10 évig volt jumzom és gyakran használtam a kardánját én mindig igy állitottam be kb 200 üzemóránként ujra kell állitani az a 3 csavar nyomja ki a második a kardán kuplungtárcsa nyomlapját Ha igy nem müködik akkor a kiemelővillákat rosszul nézted meg vagy keveset mozdul a csapágykinyomó tengelyed a váltó oldalán lévő rugót ugy állitsd be hogy a kuplungpedált tolja fel a legfelsö állásba Vagy az egyik villaállitó csavarrol elment a menet stb k.rva sok baja lehet

Nincs profilkép
#212 Jani X
2009-04-15 19:10:13

Válasz #211. hozzászólásra

Mindegyik kiemelő karnál megmérted a hézagoz??????

Nincs profilkép
#211 Arpi 82
2009-04-15 10:27:09

Válasz #210. hozzászólásra
Ok de akkor váltani is fogok tudni, vagy csak a kardánom lesz ok? Mivel váltani is nehezen tudok annak ellenére, hogy a hézagom a nyomcsapágy és a békák között 2-3 mm.

Nincs profilkép
#210 rsándor
2009-04-14 21:54:22

van 3 rugós csavar a kiemelő villák között tekerd be teljesen mind a hármat, ez egy fordulatra 4 et kattan ha kiütközött, egyfomán mind a hármat tekerd ki kb három vagy négy kattanásra és emelni fog a kardán kuplungod

Nincs profilkép
#209 Jani X
2009-04-14 21:10:02

Válasz #208. hozzászólásra
A kinyomó csapágynál a hézag 2-3mm
és valamivel nagyobb a tlt kuplung nyomólapja, és az ütközőcsavarja között a hézag.

Nincs profilkép
#208 Arpi 82
2009-04-14 18:55:08

Hi,
Lsz. valaki segítsen.
Problémám van a kuplungommal. Sajna hiába nyomom ki tövig, nem emel ki rendesen.
A hézag a nyomcsapágy, és a békák között:2-3 mm között van. A kardánt is elég nehezen tudom kapcsolni, és de ha sikerült beraknom, az is folyamatosan forog...
Ha valaki le tudná írni a kuplungbeállítás pontos folyamatát, hogy mire kell dafigyelni, illetve ha valakinek bármilyen ötlete van, azt szívesen fogadom.

Thx!

Nincs profilkép
#207 Jani X
2009-02-13 13:16:40

Az első topic cím távoztatás, aminek látom értelmét.

Nincs profilkép
#206 K-ROLY
2009-02-13 12:45:54

Megpróbálom beírni a linket újra. A szóközöket távolítsátok el!!!!
www . traktoralkatresz . hu

Nincs profilkép
#204 Jani X
2009-02-13 11:45:14

Válasz #203. hozzászólásra

Ja!
Például kínait.
:D

#203 Lajosgazda
2009-02-13 11:44:04

Válasz #202. hozzászólásra

Tökéletes ,akinek nem tetszik keressen jobb magyarázatot.:)

Nincs profilkép
#202 Jani X
2009-02-13 11:42:53

Válasz #200. hozzászólásra

Ennél érthetőbben nem tom elmagyarázni :DDDDDDD

#200 Lajosgazda
2009-02-13 11:40:59

Engem meggyőzött!
:P

Nincs profilkép
#198 Jani X
2009-02-13 11:37:15

Válasz #196. hozzászólásra

Nem így terveztem.
úgy látszik nem másolható

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jelentős kamattámogatás érhető el az élelmiszeripari vállalkozásoknak
Jelentős kamattámogatás érhető el az élelmiszeripari vállalkozásoknak
A program célja az ágazat működésének fenntartása, likviditásának erősítése, és...
Ütemterv szerint halad a trieszti kikötő építése
Ütemterv szerint halad a trieszti kikötő építése
Magyarország tengeri kijárata néhány éven belül részleges, majd teljes...
Eladó Zetor Major 80 Trac Lift TL 120 SLX homlokrakodóval
Eladó Zetor Major 80 Trac Lift TL 120...

11.000.000 Ft

GIEMME FMR fűnyíróadapter készletről
GIEMME FMR fűnyíróadapter készletről

499.000 Ft

GIEMME EFLH mulcser készletről
GIEMME EFLH mulcser készletről

599.000 Ft

GIEMME DRH kultivátor készletről
GIEMME DRH kultivátor készletről

549.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]