Válasz Gandhy #1247. hozzászólásáraMielőtt bele ugrasz más valamibe , ha rám hallgatsz néz körbe egy 1025.7-est. Utána megérted miért írtam. Adblue-t ki kell kötni belőle, és felnyomatni 120-30 lóerőre.
úgy érzem vége a 1523-as kapcsolatnak, előleg visszaküldve, 15-en vannak előttem és havonta 3 traktor jön be Hort-ra, a legjobb esetben is június, szerintem már el kell engednem Lukasenka kezét
Válasz szinyor9 #1239. hozzászólásáraNekem nincs ilyen gépem de megkerestem neked a kezelési útmutatóját, sajnos angol nyelvű de ccak van köztünk valaki aki érti az inglist és segít neked.
Válasz Földönfuto #1240. hozzászólásáranekem 3300 óra és a szerkezet közepe szakadt át, tárcsák még rendben voltak, azok még bírtak volna 1-2ezret. Kötött fekete kukorica tarlót szántottam és a forgónál a barázdavégi kiállásnál, fordulaton megállította a talaj a gépet, akkor ránthatta ki a közepét.
Válasz Földönfuto #1240. hozzászólásáraAz övé duplakuplungos, nem tudom a tied milyen MTZ pontosan.
Egyébként el kéne neki sokat menni, ha nem nagy lábad van és nem csúsztatod állandóan. Nekünk 4ezer körül van benne, most kapja az első tárcsát. Igaz 250 óránál szét kellett szedni, mert a kinyomó csapágy nem jól lett feltéve a gyárban és nem volt térdbarát benyomni.
Válasz Gandhy #1236. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam,mert nekem most cseréltek MTZ-be 110-ért maszekba és egy kicsit sokalltam.Valami eltört a kuplungszerkezetben,azért lett cserélve 2850 óránál.Amúgy hány órát bír egy kuplung?
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek! 1221.3 traktor műszerfalának a középső részén van egy állított téglalap amiben fel szoktak villanni sárga és piros jelzések! Azoknak a leírását, jelentését valaki nem tudja elküldeni! Esetleg interneten hol lehet ezt elérni?
Válasz máris szomszéd #1237. hozzászólásáraM 9540. Pár éve írtam 2600 óra körül elment benne egy csapágy, japán delegáció pont az újvidéki kiállítás idején meglátta szétszedve, azt mondták új váltót bele ( garancia után) ennyi óránál nem mehetett el a csapágy. Mindenki heppi le a kalappal a japán előtt stb. Új váltóban 2000 óra után megint egy csapágy a tlt tengely körül. Szólt nekik hogy morog valami. Kijöttek próbálgatták ide oda, egyszer csak reccs a tulaj udvarában. Majdnem idegosztályra került. Szét ment a kuplung valami tengely, meg egy valami csapágyház fogaskerék egyben. Teszem hozzá traktor nem dolgozott soha nehéz munkát, csak két éve kapott valamilyen claas bálázót, amilyennel 82-es mtz-vel szaladgálnak. Pedig 10 mazda autó megfordult az udvarában, de azt mondja narancssárga többet soha.
Válasz mtz1221 #1235. hozzászólásárana ezért támogatnám az MTZ vásárlást, 200ezerből meg volt a kuplungcsere , alkatrésszel, szereléssel, helyszínen, 6 órát számlázott és kiszállást a szerelő
Válasz Gandhy #1234. hozzászólásáraNa az még gép volt .... Nekem nem biztos hogy kéne powerosba 5000 órás. Kis 90 lovas kubotában csapágy miatt kuplung tengely meg valami közdarab 7000 euróba került pár hete.
volt egy, amit kihagytam sajnos, a régi Steyr 140A 2000-2001 évjárat, első gazdájától, 20.000 euró és 4700 óra
a fotók alapján patikaállapotú volt a gép, beszámítással adta le a kereskedőnél, az meg szabadult volna tőle
Válasz Gumóka #1229. hozzászólásáraNe sajnálj, nincs miért, eddig nem kellett, meg kicsit kíváncsi voltam erre a helyzetre, eddig abban a hitben éltem, ha kell egy MTZ, akkor bemegyek az MTZ boltba és fizetés után elviszem .
Ha gép kell, hasonló áron kapok már a szomszédban, jó erőben lévő gépet a gazdájától. Steyr 6140-et néztem párat.
Megvárom a pályázat eredményét és utána meglódulok
Válasz Gandhy #1211. hozzászólásáraAz én kereskedőmhöz jövögetnek be a kicsik mellett a nagyok is .A multkor 1221.3 kéthét múlva a 153 le volt az udvaron.Engem biztatt.Én augusztusba rendeltem meg a 1025.3 at de már örülök hogy nem jött mert ét megyek jövőre áfásba.
Válasz dnsv #1214. hozzászólásáraItt 48000 euró bruttó körül beszéltek pár hónapja a 1025.7-ért( ahol egy az egyben a 1221-esre raktak cat motort, meg komolyabb hidraulika kezelő rendszert) szerintem nem rossz ár az. Csak azt kellene leérdeklődni hogy a kis cat motort szoftveresen lehetne e még feljebb húzni a 115 lóerőtől.
Válasz dnsv #1214. hozzászólásáramár ott tartok, hogy használttraktorokat nézek, mióta letérdelt a 1025, igaz, megkapta a gyógykezelést, egyelőre messze még a nyugdíj neki is, úgy tűnik
Válasz Gandhy #1213. hozzászólásáraAhogy kinéz a helyzet MTZ fronton, úgy nem hiszem, hogy hamarabb lesz MTZ-d, mint Kubotád
Szerintem most a Lengyelek biztos nem partnerei a Fehéroroszoknak a forgalomhelyezés tekintetében (sem).
Új .7-es MTZ-k árát nem ismerem, de nem hinném, hogy túl barátságos lehet. Így biztosan csökkennek az MTZ eladási számai itthon. Szerintem.
Válasz dnsv #1212. hozzászólásáraHogy a Kubotával jobban járok-e? Gondolom igen.
Képes leszek-e megfelelni a pályázatban előírt és vállalt kötelezettségeknek? Fogalmam sincs
Na ezért nem engedem el egyelőre az MTZ-t, azt megveszem, (bár ez most itt túlzóan nagyképű megfogalmazás) és használom.
szegény kereskedő ma szégyenében visszaküldte az előleget , de a rendeléslistán fennmaradtam, bár kicsit variáltam, mert módosítottam 1523.3-ra
konklúzió: nem lesz ebből semmi, márciusban előlegeztem le
Kérdeznék: megrakott kocsival 3as csoportban indulok, de vannak helyek ahol már a 4 es csoportot is elviselik az útviszonyok a határban! Plusz amikor ugye kiérek a közútra ott már mindenképp kell a 4 es csoport! Hogy szoktátok váltani menet közben, hogy teherrel ne öljem a kuplungot és a váltót..?
4353 hozzászólás
a gyári oldalon csak a 1025.6 van fent, az meg a hagyományos motorral szerelt még
Válasz mtz1221 #1251. hozzászólásáraamit kinéztem, abban 30 centis az osztás, így 300-240-210
Válasz Gandhy #1250. hozzászólására300~260~220
Válasz mtz1221 #1249. hozzászólásáravajon mekkora grúbert húz el szenvedésmentesen, 210 vagy 240?
Válasz Gandhy #1247. hozzászólásáraMielőtt bele ugrasz más valamibe , ha rám hallgatsz néz körbe egy 1025.7-est. Utána megérted miért írtam.
Adblue-t ki kell kötni belőle, és felnyomatni 120-30 lóerőre.
Válasz Gandhy #1247. hozzászólásáraPedig a kereskedők meg készletes gépeket hirdetnek, mindenhol tele az udvar emtézével (?)
úgy érzem vége a 1523-as kapcsolatnak, előleg visszaküldve, 15-en vannak előttem és havonta 3 traktor jön be Hort-ra, a legjobb esetben is június, szerintem már el kell engednem Lukasenka kezét
Válasz Gandhy #1244. hozzászólásáraPersze így már nincs nagy különbség.Ha megint elmegy ennyit,azt már én nem bírom ki.11 év alatt ment ennyit.
Válasz szinyor9 #1239. hozzászólásáraNekem nincs ilyen gépem de megkerestem neked a kezelési útmutatóját, sajnos angol nyelvű de ccak van köztünk valaki aki érti az inglist és segít neked.

Innen töltöttem le a kezelésik winrar tömörítésűek
Válasz Földönfuto #1240. hozzászólására100ezer nettó a munkadíj, 2x kiszállással és 100ezer nettó az anyag
a szerkezet ára szabadult el, 70ezer körül volt
Válasz Földönfuto #1240. hozzászólásáranekem 3300 óra és a szerkezet közepe szakadt át, tárcsák még rendben voltak, azok még bírtak volna 1-2ezret. Kötött fekete kukorica tarlót szántottam és a forgónál a barázdavégi kiállásnál, fordulaton megállította a talaj a gépet, akkor ránthatta ki a közepét.
Válasz dnsv #1241. hozzászólásáraNekem 820.4-es van.
Válasz Földönfuto #1240. hozzászólásáraAz övé duplakuplungos, nem tudom a tied milyen MTZ pontosan.
Egyébként el kéne neki sokat menni, ha nem nagy lábad van és nem csúsztatod állandóan. Nekünk 4ezer körül van benne, most kapja az első tárcsát. Igaz 250 óránál szét kellett szedni, mert a kinyomó csapágy nem jól lett feltéve a gyárban és nem volt térdbarát benyomni.
Válasz Gandhy #1236. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam,mert nekem most cseréltek MTZ-be 110-ért maszekba és egy kicsit sokalltam.Valami eltört a kuplungszerkezetben,azért lett cserélve 2850 óránál.Amúgy hány órát bír egy kuplung?
Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek! 1221.3 traktor műszerfalának a középső részén van egy állított téglalap amiben fel szoktak villanni sárga és piros jelzések! Azoknak a leírását, jelentését valaki nem tudja elküldeni! Esetleg interneten hol lehet ezt elérni?
Válasz máris szomszéd #1237. hozzászólásáraM 9540. Pár éve írtam 2600 óra körül elment benne egy csapágy, japán delegáció pont az újvidéki kiállítás idején meglátta szétszedve, azt mondták új váltót bele ( garancia után) ennyi óránál nem mehetett el a csapágy. Mindenki heppi le a kalappal a japán előtt stb. Új váltóban 2000 óra után megint egy csapágy a tlt tengely körül. Szólt nekik hogy morog valami. Kijöttek próbálgatták ide oda, egyszer csak reccs a tulaj udvarában. Majdnem idegosztályra került. Szét ment a kuplung valami tengely, meg egy valami csapágyház fogaskerék egyben. Teszem hozzá traktor nem dolgozott soha nehéz munkát, csak két éve kapott valamilyen claas bálázót, amilyennel 82-es mtz-vel szaladgálnak. Pedig 10 mazda autó megfordult az udvarában, de azt mondja narancssárga többet soha.
Válasz mtz1221 #1235. hozzászólásáraKonkrétan mennyi üzemóra és a pontos típus?
Válasz mtz1221 #1235. hozzászólásárana ezért támogatnám az MTZ vásárlást, 200ezerből meg volt a kuplungcsere
, alkatrésszel, szereléssel, helyszínen, 6 órát számlázott és kiszállást a szerelő
Válasz Gandhy #1234. hozzászólásáraNa az még gép volt ....
Nekem nem biztos hogy kéne powerosba 5000 órás. Kis 90 lovas kubotában csapágy miatt kuplung tengely meg valami közdarab 7000 euróba került pár hete.
Moderátor által módosítva: 2021-12-04 10:20:02
Válasz Gandhy #1233. hozzászólásáraAusztria
volt egy, amit kihagytam sajnos, a régi Steyr 140A 2000-2001 évjárat, első gazdájától, 20.000 euró és 4700 óra
a fotók alapján patikaállapotú volt a gép, beszámítással adta le a kereskedőnél, az meg szabadult volna tőle
Válasz agrogal #1232. hozzászólásáraa legolcsóbb:
2015 - 5000óra - powershift - 42ezer netto
CVT váltós 60ezer júró
Válasz Gandhy #1230. hozzászólásáraSzomszéd az Ausztria?Ezek a kissebb 6 hengeres jó állapotú Steyerek mi pizbe vannak ot?
Válasz mtz1221 #1219. hozzászólásáraigen,kérdeztem olyan 600nm körül..a le pedig 140 talán
Válasz Gumóka #1229. hozzászólásáraNe sajnálj, nincs miért, eddig nem kellett, meg kicsit kíváncsi voltam erre a helyzetre, eddig abban a hitben éltem, ha kell egy MTZ, akkor bemegyek az MTZ boltba és fizetés után elviszem
.
Ha gép kell, hasonló áron kapok már a szomszédban, jó erőben lévő gépet a gazdájától. Steyr 6140-et néztem párat.
Megvárom a pályázat eredményét és utána meglódulok
Válasz mtz1221 #1228. hozzászólásáraAmit ....., nekem arra egy élet is kevés.


Egyébként nem tervezek másikat venni, a meglévőnek se álltam még neki, az idő meg pörög, a nők jönnek-mennek...
Ez inkább a poén oldala, de azért sajnálom is, lassan már 1 éve várja a traktort.
Ha meg lenne mindenből annyi, én is 6 hengerest venném.
Moderátor által módosítva: 2021-12-04 10:16:09
Válasz Gumóka #1224. hozzászólásáraÚgy legyen.
Én is az egyensúlyt szeretem. Amit az ősök ....., te szerezd vissza.
Moderátor által módosítva: 2021-12-04 10:15:39
Válasz Gandhy #1225. hozzászólásáraEgye fene 5liter tolnai vörösbor, meg 2-2 szál szalámi és kolbász cocából
Válasz Gandhy #1225. hozzászólásáraplusz, adom hozzá a régit is
Válasz Gumóka #1224. hozzászólásáraúj a kuplung kéccázé, valamit még dobj rá
Válasz mtz1221 #1216. hozzászólásáraMondom!



2 milla kp. Aztán már ülök is a buszra, lábán hazahozom
Ne tartogassa a moháknak
Válasz mtz1221 #1220. hozzászólásárajajj, nehogy
Válasz agrogal #1221. hozzászólásáraegy januári rendelés ide is bejött, de az nem én voltam, már a 820-ra is 3 hónap a kivárási idő
Válasz Gandhy #1211. hozzászólásáraAz én kereskedőmhöz jövögetnek be a kicsik mellett a nagyok is .A multkor 1221.3 kéthét múlva a 153 le volt az udvaron.Engem biztatt.Én augusztusba rendeltem meg a 1025.3 at de már örülök hogy nem jött mert ét megyek jövőre áfásba.
Válasz Gandhy #1217. hozzászólásáraOk.
Nehogy legyenek majd érdekes dolgok ha a kuboták elkezdik érni a 2-3000 órás munkaórákat.
Válasz dnsv #1214. hozzászólásáraItt 48000 euró bruttó körül beszéltek pár hónapja a 1025.7-ért( ahol egy az egyben a 1221-esre raktak cat motort, meg komolyabb hidraulika kezelő rendszert) szerintem nem rossz ár az. Csak azt kellene leérdeklődni hogy a kis cat motort szoftveresen lehetne e még feljebb húzni a 115 lóerőtől.
Válasz Gandhy #1217. hozzászólásáraahogy a 1523 sem fog beleférni, permetezés, műtrágyaszórás lesz a feladata
Válasz mtz1221 #1216. hozzászólásáramindenképp marad, Kubota nem fér bele a sorba
Válasz Gandhy #1213. hozzászólásáraHa megveszed a kubotát, azért hagyd meg a 1025-öst is, még nem lesz a kubotában 2000 óra.
Válasz dnsv #1214. hozzászólásáramár ott tartok, hogy használttraktorokat nézek, mióta letérdelt a 1025, igaz, megkapta a gyógykezelést, egyelőre messze még a nyugdíj neki is, úgy tűnik
Válasz Gandhy #1213. hozzászólásáraAhogy kinéz a helyzet MTZ fronton, úgy nem hiszem, hogy hamarabb lesz MTZ-d, mint Kubotád
Szerintem most a Lengyelek biztos nem partnerei a Fehéroroszoknak a forgalomhelyezés tekintetében (sem).
Új .7-es MTZ-k árát nem ismerem, de nem hinném, hogy túl barátságos lehet. Így biztosan csökkennek az MTZ eladási számai itthon. Szerintem.
Válasz dnsv #1212. hozzászólásáraHogy a Kubotával jobban járok-e? Gondolom igen.
Képes leszek-e megfelelni a pályázatban előírt és vállalt kötelezettségeknek? Fogalmam sincs
Na ezért nem engedem el egyelőre az MTZ-t, azt megveszem, (bár ez most itt túlzóan nagyképű megfogalmazás) és használom.
Válasz Gandhy #1211. hozzászólásáraÚgyis jön a Kubota neked. Ne vedd el mástól a lehetőséget, hogy MTZ-je legyen
Kubuval amúgy is jobban jársz.
új időpont van a traktorra, február
, de a rendeléslistán fennmaradtam, bár kicsit variáltam, mert módosítottam 1523.3-ra
szegény kereskedő ma szégyenében visszaküldte az előleget
konklúzió: nem lesz ebből semmi, márciusban előlegeztem le
Válasz Bigyófelügyelő #1209. hozzászólására1025-nél a következőképp:
3/4-be kihúzatom,utána kidobom mindkét váltót üresbe....utána tartományt átteszem országútiba(itt kicsit recseg mindenképpen).....ezután szinkront 1-esbe,majd kuplung fel,kicsi gázfröccs,aztán tartományt a 4esbe......
Kérdeznék: megrakott kocsival 3as csoportban indulok, de vannak helyek ahol már a 4 es csoportot is elviselik az útviszonyok a határban! Plusz amikor ugye kiérek a közútra ott már mindenképp kell a 4 es csoport! Hogy szoktátok váltani menet közben, hogy teherrel ne öljem a kuplungot és a váltót..?
Válasz mtz1221 #1207. hozzászólásáraOtt van mellette,úgyhogy én emlékeztem rosszul valószínűleg.
Válasz Ká01 #1206. hozzászólásáraNem Oromhegyes volt ???
Válasz mtz1221 #1204. hozzászólásáraNéhány éve jártam arra egy traktoros rendezvényen- talán Magyarkanizsa volt a falu neve.Jól éreztem magam.
Válasz Bigyófelügyelő #1200. hozzászólásáraFék lámpa kapcsolóról le kell a vezetéket venni ami az első húzáshoz megy.
Válasz Ká01 #1203. hozzászólásáraBácska Topolya közelében.