Fel bírom fogni azt amit írtál, de mivel a (szerintem) hozzáértő szerelő is kb. 3-4 óra hosszat pettingelt a hézagolással, és Ő is alulról támasztotta meg, oda tett még egy vastagabb hézagolólemezt, ahogy Te is írtad, így gondoltam, hogy talán nem ez lehet a gond. Még az egyik ismerős hülyének is nézett bennünket, hogy miért nem síkban van kihézagolva...! Mondom azért mert ez MTZ...!
Nem tudok rajtad segíteni, mert annyira nem értesz hozzá, h. azt sem birod felfogni amit írtam. . Még egy esélyed van, ha ezt a dumát, mármint az enyémet egy évvel ezelőttről, megmutatod a constaros szerelőnek. Ha annak van annyi esze, h. felfogja, akkor nyertél, + még másnak is tud segíteni az a nagytudásúúúú. Ha nem, akkor .............
Mivel megállt a jobb oldali szöghajtás, ezért a két kúpkerék és a hüvely cserélve lett, azok nem lógnak! Lehet, hogy a bal oldali kopás miatt szorulhat?
Na ezt jól elb.sztam!
Hátulról kellene visszafelé olvasni.
Így már jó lesz:
Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond
Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan
lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.
Nem kap töltést az egyik akksi, mert az elektronikus feszültségosztó úgy sz@r, ahogy van. Cserélgesse az a hibbant az akksit, aki kitalálta. Ki kell vágni a kukába az egészet, és beletenni egy párhuzamkapcsolót.
A kormány azért nem megy jobbra, mert már kopik a híd, (vagy valami más baja van, ami miatt szorul) és nagyobb erő kell a szervótól, h. tekerje.A szervó pedig jobbra kisebb erőt tud adni, mert akkor az a része kap nyomást a munkahengernek, amelyikben a szár van.
Köszönöm a fáradozásod, mivel már összeraktuk, és eddig bírta is, ha nem adja meg magát, akkor rá fogok próbálni!
Ja, és köszönet Szeni mesternek is!
De azért a 82-es kormány -gondra, és a 1025 akksi gondra is írhatna valaki valami okosat!
Ha a hézagolás lenne a megfejtés, akkor jelentem hogy nem nyert, mert tavaly télen ahogy írtam is, egy Contstar-os szerelő hézagolta ki, eddig tartott, na de azért évente cserélgetni szerintem túlzás. Még valami olajnyomást is méregetett, de az is rendben volt.
Kedves hozzáértők hehe!
1025 hátujján a kít pár hidraulika csatlakozón túl van egy 5. (jobbódat a fülke tartó gumibak mellett ) ,az a tartályba mehet-é vissza, vagy nem???
A lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan.Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond.
Ma vettünk két db Galaxy típusú 12V/110 Ah-s 950A indítóáramú akksit, a faszi azt mondta, hogy 2-3 havonta cseréljük meg. Na de nincs valami más megoldás erre?
Keress vissza már kivesézték párszor ezt a témát de valahogy úgy van ,hogy az egyik akksit közvetlenül a másikat a műszerfalon keresztül tólti.fél évente meg kell cserélni az akksikat.
1. Miért van az, hogy a 1025.3-nál az egyik akkumulátor megy csak tönkre kb. 2 évenként? A menetirány szerinti bal oldalit relatíve sűrűn kell cserélni, állítólag azért, mert az indít, és azt terheli le az önindító. Mi lehet ennek az oka?
2. 82-nél üzemmeleg állapotban jobb oldalra tekerve a kormányt jelentős ellenállás tapasztalható, míg bal oldalra nem. Viszont hidegen semmi különbséget nem tapasztaltam! Valami ötlet?
200q volt a hagyományoson 230 faáról (10 éve kihúzás érett!)
az új telepítésen ami idén 5 éves egy része pedig 4 éves 750q volt 4300fa
Jövőre remélem arányosan hozza ezt a teljesítményt!
Meg vagyunk vele elégedve a szárazság ellenére.
A késői fajtánál volt egy 5-10%-os veszteség.
Válasz #28705. hozzászólásra
Üdv. na .. a mi .820.2-esünkbe 1951 üzemóra van sajnos sokat kapott az elmúlt évekbe pl. megyyes kihuzgálása elakadás mentés stb . okt. 23-án vetni mentümk ,és utközbe 9 dikbe felkapcsoltam ráengedtem a kuplungot és megcsuszott eléggé a kuplung . vetés befejeztével levettem alul a kuplungház ablakát és a kinyomo csapágynak teljesen nekifeszült a villák hogy semmi hézag nem volt sőt kb. 1mm tertsorja volt a kinyomócsapágy karimáján.Visszább álittotam mind a három karon hagytam neki egy kis pedálhotjátékot számolva a hőtágulásra is igy már a szántást is be tudtam fejezni a másik táblába háromfejes ih-val. csak nagyon fent fog a kuplung igy is de nem csuszott meg drasztikusan csak meg meg nyiszorgott egy picit. én nemszivesen hagynám igy én meg kuplungoznám,de egyik ismerősöm azt monta hogy az még birja. kinyomócsapágy meg kotyog amugy kapott egy kicsit.tudom hogy nagyon korai ezzel az üzemórával de ez van.
Ma hazahoztam a gépet! :) 110Km ~4óra. Itthon néztem a forgalmit és a járműkategóriánál "J" T1 van írva. A hátulján a forgalminak a hivatalos feljegyzésnél van egy 25Km/h sebességkorlátozás. Most akkor ez vontatónak vagy lassújárműnek minősül? Valaki megnézné,hogy van beírva? Ja természetesen piros rendszámos. Bocs a sok kérdésért!
Én a nyiregyhĺzi Dorkernčl vettem a Debreceni uton. Mtz 820,erössětettet. Az eredeti 9čvet birt ůgy,hogy 5čve khr van rajta.Kezelö fűggö. Nem a tŕrcsa jĺrt szegecsen,hanem indulĺskor nagyot korcolt a kuplung. Utobb kiderül, a tŕrcsĺn a gumis dugok lötyögtek. Korrektek voltak. A kuplung szerk 45 volt a tĺrcsa vmi 8e, A szerkezetböl 3 van Belarus az 1ho mire jön,Litvŕn, Ukrŕn. Az enyémben litvan jelzčs volt ezt vettem meg. A litvĺn szett Belarus csomagolĺsban volt. Pont a gagyitol tartottam ezčrt mentem oda,mert a helyi boltos is onnan viszi,csak mindig a legolcsobbikat ahogy mondtŕk. A tĺrcsa volt orosz, ukrŕn. Az oroszt vette 3e volt drŕgŕbb. A kinyomocsapŕgybol viszont kb 10db probŕltam,ami nem kotyogott. Valamint van Debrecenben egy Ukrĺn koma a Monostorpŕlyi ůton,a Pegazus udvarban/kčk čpület,a tĺvhöüzem felöli utcarčszen. Annŕl minden van,de tényleg čs jo ŕron! Eredeti ciril betüs is,csak mondani kell hogy az eredetit kčred.Este tudok szĺmot adni,csak most szŕntok. Tengelyt vettem a szöghajtĺsoshoz,mert eltört a könyöknčl. A hazai boltos meg kikönnyitettet ŕrul ĺt van furva,2db ifaszerelvčny csuhčt tudott feltolni,s eltört a legnagyobb munkĺban. Az oroszé birja. Szervocsapszeg 8fčle mind van itthon 1-2 amit esztergŕnyoltak. AZ JO HELY. Viszont a kuplungtárcsĺbol a kerŕmicetétest kellett volna venni,az 22ezer,de a lendkereket eszi meg olyan sokat bir.Nekem a 2007 turbosban mŕr az van,ahogy belestem az ablakŕn. Az nem čg le nefélj! DOrkernél van,csak mond milyet akrsz! Én Hajdubol mentem črte,de birja. //Dagadtmadŕr Milyen lett az almŕsodon a termés? Biztos jo,mert olyan szép kertet ami a fotoidon volt nem mindennap látni. Olyan nivos volt, Mint felénk a 130q kukoricŕk./Az idén ilyen nem volt/
Hát igen HBR 2 hónapot bírt a 820.2 gépben most cserélték megint de az egész szettetNekem mikor tavaly belerakták az orosz tárcsát még a másik gépembe úgy vitte a hármas ekét homokdombra felfelé ,hogy még én is meglepődtem
köszi szépen a telefonszámot megkérdezem de beszerelést semmi féleképpen nem kérem azt én megoldom magam is szakmabeli vagyok. esetleg máshol ? egyik ismerősöm azt mondta hogy pest mellet Horton van mtz_ésnél van gyári belarusszos kuplungszett . nem tudom hogy hallottál_e rola. HBR kuplung az jominőségü szerinted?
Akkor adok egy számot neki szokott lenni eredeti csak azt szereti berakni a gépekbe ,de lehet csak úgy ad ha ő szereli be mert gépszerelő szaki06203329804 Mondjad neki ,hogy Kótajban szokott nekem szerelni így lehet könnyebb lesz
Üdv. mindenkinek. segitséget kérnék töletek hogy 820.2.-es hez keresek kuplung szettet hogy milyet vegyek ami jo és nem gagyi? belarus kuplungszettet szeretnék venni de nem kaptam nyiregyházán. legyetek szivesek segiteni köszi előre is.
93665 hozzászólás
Válasz #28745. hozzászólásra

Fel bírom fogni azt amit írtál, de mivel a (szerintem) hozzáértő szerelő is kb. 3-4 óra hosszat pettingelt a hézagolással, és Ő is alulról támasztotta meg, oda tett még egy vastagabb hézagolólemezt, ahogy Te is írtad, így gondoltam, hogy talán nem ez lehet a gond. Még az egyik ismerős hülyének is nézett bennünket, hogy miért nem síkban van kihézagolva...! Mondom azért mert ez MTZ...!
Válasz #28746. hozzászólásra
Az lenne...
Válasz #28742. hozzászólásra
Mi az a DVM? Digitális Volt - mérő készülék?
Válasz #28735. hozzászólásra





. Még egy esélyed van, ha ezt a dumát, mármint az enyémet egy évvel ezelőttről, megmutatod a constaros szerelőnek. Ha annak van annyi esze, h. felfogja, akkor nyertél, + még másnak is tud segíteni az a nagytudásúúúú. Ha nem, akkor .............
Nem tudok rajtad segíteni, mert annyira nem értesz hozzá, h. azt sem birod felfogni amit írtam.
Válasz #28734. hozzászólásra
HA belőköd a 3.dik kart uszóba akkor mehet rajta visssza olaj a tartájba
Válasz #28740. hozzászólásra

Na ezt most így elmentem, aztán hozzáértőknek megmutatom a technikát. Remélem okulunk belőle!
Válasz #28738. hozzászólásra
Meggyözödök róla DVM-el mennyi jut el az akku sarkaira.Helyes érték 14-14,4 volt...
Válasz #28738. hozzászólásra

Mivel megállt a jobb oldali szöghajtás, ezért a két kúpkerék és a hüvely cserélve lett, azok nem lógnak! Lehet, hogy a bal oldali kopás miatt szorulhat?
Na ezt jól elb.sztam!
Hátulról kellene visszafelé olvasni.
Így már jó lesz:
Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond
Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan
lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.
Válasz #28736. hozzászólásra
12 v-os!
Válasz #28725. hozzászólásra
Nem kap töltést az egyik akksi, mert az elektronikus feszültségosztó úgy sz@r, ahogy van. Cserélgesse az a hibbant az akksit, aki kitalálta. Ki kell vágni a kukába az egészet, és beletenni egy párhuzamkapcsolót.
A kormány azért nem megy jobbra, mert már kopik a híd, (vagy valami más baja van, ami miatt szorul) és nagyobb erő kell a szervótól, h. tekerje.A szervó pedig jobbra kisebb erőt tud adni, mert akkor az a része kap nyomást a munkahengernek, amelyikben a szár van.
Válasz #28732. hozzászólásra



Köszönöm a fáradozásod, mivel már összeraktuk, és eddig bírta is, ha nem adja meg magát, akkor rá fogok próbálni!
Ja, és köszönet Szeni mesternek is!
De azért a 82-es kormány -gondra, és a 1025 akksi gondra is írhatna valaki valami okosat!
Válasz #28730. hozzászólásra
Milyen generátor van rajta 24 v. 12...
Válasz #28731. hozzászólásra

Ha a hézagolás lenne a megfejtés, akkor jelentem hogy nem nyert, mert tavaly télen ahogy írtam is, egy Contstar-os szerelő hézagolta ki, eddig tartott, na de azért évente cserélgetni szerintem túlzás. Még valami olajnyomást is méregetett, de az is rendben volt.
Kedves hozzáértők hehe!
1025 hátujján a kít pár hidraulika csatlakozón túl van egy 5. (jobbódat a fülke tartó gumibak mellett ) ,az a tartályba mehet-é vissza, vagy nem???
Válasz #28732. hozzászólásra
Elnézést!
a név helyesen SZENI
Válasz #28729. hozzászólásra
Parancsolj!
Szemi Mester hozzászólásaiból:
A lényeg az,h. nem biztos h. nektek is pont abba az irányba van elmenve a kúpkerék,ezért a hibafeltárás(nem találtam jobb szót)lényeges.Én úgy csináltam,h. egy 5 vattos fogyasztóra vezetéket forrasztottam,és az olajleeresztő lyukon bedugtam (ja és körbetekertem szigetelő szalaggal),én pedig az olajbeöntőn keresztűl néztem a fogaskereket.Mikor kihúztam a kúpkereket,a tányérkerék fogait krétával jól bedörzsöltem a HAJTÓ oldalon,majd visszaszereltem a kúpkereket a helyére.Egyik első kerék alá emelő,fel a levegőbe,h. forogni tudjon. Lámpa be,kardánt tekerni előre,közben nézni,hol kopik le a kréta.Aztán a szükséges irányba hézagolás,újra krétázás,újra teker,megnéz, újra és újra,amíg pontosan szabályosan végig mutatja a kréta a fogon a kapcsolódást.Én 10 éve csináltam,azóta volt már párszor vallatva,de semmi baja.Ha jól emlékszem,kétfajta hézagoló lemez volt hozzá.A véknyabbikból vettem párat,és a következő képen faragtam el,és tettem be.Tehát az volt a cél,h. orra buktassam a kúpkereket,ezért az alja alá kellett több hézagoló.Egy lemezt a kúpkerék ház középső,és felső csavarja között félúton vágtam el,és a nagyobbik (alsó)részt tettem be,tehát ezt a lemezt a középső,és az alsó csavar fogta.A levágott lemezdarabot amin egy lyuk van,betettem az alsó csavarra.Tehát a felső csavaron nincs plusz lemez,a középsőn van egy,és az alsó csavaron kettő.Ugyanezt természetesen a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy megcsináltam.Erre a korrekcióra állt be a kúpkerekem normálisan.Az első híddal kapcsolatban a következő van.Nekem is összetört kétszer,és elkezdtem keresni az okát.Mikor másodszor cseréltem,pár nap használat után leengedtem az olajat,és belenéztem a diffibe. A fogak egyik vége volt kifényesedve teljesen,és a másik vége felé egyre keskenyedett,majd a fog másik végén egyáltalán nem volt fényes rész.Tisztán látszott,h. a fog féloldalason érintkezik.Kivettem a kúpkereket,és megnéztem,hogy a kopásból ítélve merrefelé lehet "elmenve" a kúpkerék.Úgy néztem,h. kissé hátrafelé van eldőlve,ezért orra kellene buktatni.Mivel a tömítés gumigyűrűs,ez nem volt nagy gond.
Válasz #28729. hozzászólásra
Ne az enyémet nézd, hanem a magadét.Még képet is tettél fel a ledarált kúpkerékről.Annak a dátuma után megtalálod a lényeget.
Válasz #28727. hozzászólásra



Ma vettünk két db Galaxy típusú 12V/110 Ah-s 950A indítóáramú akksit, a faszi azt mondta, hogy 2-3 havonta cseréljük meg. Na de nincs valami más megoldás erre?
Válasz #28726. hozzászólásra


Szia!
Sajnos nem, pedig végigbogarásztam a neved alatt az összes hozzászólást...
Válasz #28725. hozzászólásra
Azért meggy tönkre,mert piacgazdaság van...
Válasz #28725. hozzászólásra
Hali!
Keress vissza már kivesézték párszor ezt a témát de valahogy úgy van ,hogy az egyik akksit közvetlenül a másikat a műszerfalon keresztül tólti.fél évente meg kell cserélni az akksikat.
Válasz #28725. hozzászólásra
Megtaláltad az elsőhíddal kapcsolatos hsz.t ?
Sziasztok!



Két kérdést szeretnék feltenni a hozzáértőknek!
1. Miért van az, hogy a 1025.3-nál az egyik akkumulátor megy csak tönkre kb. 2 évenként? A menetirány szerinti bal oldalit relatíve sűrűn kell cserélni, állítólag azért, mert az indít, és azt terheli le az önindító. Mi lehet ennek az oka?
2. 82-nél üzemmeleg állapotban jobb oldalra tekerve a kormányt jelentős ellenállás tapasztalható, míg bal oldalra nem. Viszont hidegen semmi különbséget nem tapasztaltam! Valami ötlet?
Válasz #28706. hozzászólásra

Köszönöm Neked is! Csak most láttam
Válasz #28719. hozzászólásra
vajon ha az MTZ lefelezi az 1-est akkor is így elhúzza a T25-ös?
na meg a guminak a minősége sem mindegy :)
Válasz #28707. hozzászólásra
200q volt a hagyományoson 230 faáról (10 éve kihúzás érett!)
az új telepítésen ami idén 5 éves egy része pedig 4 éves 750q volt 4300fa
Jövőre remélem arányosan hozza ezt a teljesítményt!
Meg vagyunk vele elégedve a szárazság ellenére.
A késői fajtánál volt egy 5-10%-os veszteség.
Válasz #28705. hozzászólásra
Üdv. na .. a mi .820.2-esünkbe 1951 üzemóra van sajnos sokat kapott az elmúlt évekbe pl. megyyes kihuzgálása elakadás mentés stb . okt. 23-án vetni mentümk ,és utközbe 9 dikbe felkapcsoltam ráengedtem a kuplungot és megcsuszott eléggé a kuplung . vetés befejeztével levettem alul a kuplungház ablakát és a kinyomo csapágynak teljesen nekifeszült a villák hogy semmi hézag nem volt sőt kb. 1mm tertsorja volt a kinyomócsapágy karimáján.Visszább álittotam mind a három karon hagytam neki egy kis pedálhotjátékot számolva a hőtágulásra is igy már a szántást is be tudtam fejezni a másik táblába háromfejes ih-val. csak nagyon fent fog a kuplung igy is de nem csuszott meg drasztikusan csak meg meg nyiszorgott egy picit. én nemszivesen hagynám igy én meg kuplungoznám,de egyik ismerősöm azt monta hogy az még birja. kinyomócsapágy meg kotyog amugy kapott egy kicsit.tudom hogy nagyon korai ezzel az üzemórával de ez van.
Válasz #28718. hozzászólásra

igen igen
És mi van ilyenkor?
Válasz #28717. hozzászólásra
<-- ez az igent jelentené? 
Válasz #28715. hozzászólásra
Kössz! Gyors vagy! Akkor Neked is így van? T1 a J betűnél és hátul a korlátozás?
Válasz #28713. hozzászólásra

Lassú jármű
sziasztok kicseréltem uj hidrolika elosztot a régire és szántotam műkődik a régi uj nemtudom mi van vele
Ma hazahoztam a gépet! :) 110Km ~4óra. Itthon néztem a forgalmit és a járműkategóriánál "J" T1 van írva. A hátulján a forgalminak a hivatalos feljegyzésnél van egy 25Km/h sebességkorlátozás. Most akkor ez vontatónak vagy lassújárműnek minősül? Valaki megnézné,hogy van beírva? Ja természetesen piros rendszámos. Bocs a sok kérdésért!
Válasz #28711. hozzászólásra

Kösz így vettem gyárilag ilyen
Válasz #28708. hozzászólásra
Te alakítottad át oldalváltósra?
Jól néz ki!
Válasz #28692. hozzászólásra
a 10oldalonItt
Válasz #28706. hozzászólásra




Azért a fiam is besegített ,a kis gépész
Válasz #28706. hozzászólásra
Holnap hátsó kardán szímering csere



Mai nagytakarítás sártenger után
Én a nyiregyhĺzi Dorkernčl vettem a Debreceni uton. Mtz 820,erössětettet. Az eredeti 9čvet birt ůgy,hogy 5čve khr van rajta.Kezelö fűggö. Nem a tŕrcsa jĺrt szegecsen,hanem indulĺskor nagyot korcolt a kuplung. Utobb kiderül, a tŕrcsĺn a gumis dugok lötyögtek. Korrektek voltak. A kuplung szerk 45 volt a tĺrcsa vmi 8e, A szerkezetböl 3 van Belarus az 1ho mire jön,Litvŕn, Ukrŕn. Az enyémben litvan jelzčs volt ezt vettem meg. A litvĺn szett Belarus csomagolĺsban volt. Pont a gagyitol tartottam ezčrt mentem oda,mert a helyi boltos is onnan viszi,csak mindig a legolcsobbikat ahogy mondtŕk. A tĺrcsa volt orosz, ukrŕn. Az oroszt vette 3e volt drŕgŕbb. A kinyomocsapŕgybol viszont kb 10db probŕltam,ami nem kotyogott. Valamint van Debrecenben egy Ukrĺn koma a Monostorpŕlyi ůton,a Pegazus udvarban/kčk čpület,a tĺvhöüzem felöli utcarčszen. Annŕl minden van,de tényleg čs jo ŕron! Eredeti ciril betüs is,csak mondani kell hogy az eredetit kčred.Este tudok szĺmot adni,csak most szŕntok. Tengelyt vettem a szöghajtĺsoshoz,mert eltört a könyöknčl. A hazai boltos meg kikönnyitettet ŕrul ĺt van furva,2db ifaszerelvčny csuhčt tudott feltolni,s eltört a legnagyobb munkĺban. Az oroszé birja. Szervocsapszeg 8fčle mind van itthon 1-2 amit esztergŕnyoltak. AZ JO HELY. Viszont a kuplungtárcsĺbol a kerŕmicetétest kellett volna venni,az 22ezer,de a lendkereket eszi meg olyan sokat bir.Nekem a 2007 turbosban mŕr az van,ahogy belestem az ablakŕn. Az nem čg le nefélj! DOrkernél van,csak mond milyet akrsz! Én Hajdubol mentem črte,de birja. //Dagadtmadŕr Milyen lett az almŕsodon a termés? Biztos jo,mert olyan szép kertet ami a fotoidon volt nem mindennap látni. Olyan nivos volt, Mint felénk a 130q kukoricŕk./Az idén ilyen nem volt/
Válasz #28696. hozzászólásra
A miénknek a forgalmijába 14030kg van írva.
Válasz #28703. hozzászólásra
Nekem mikor tavaly belerakták az orosz tárcsát még a másik gépembe úgy vitte a hármas ekét homokdombra felfelé ,hogy még én is meglepődtem 
Hát igen HBR 2 hónapot bírt a 820.2 gépben most cserélték megint de az egész szettet
Válasz #28703. hozzászólásra
HBR nem valami jó , nagyobb terhelést nem igen bírja a közepe, kihullanak a gumidugók stb, biliacélból van
Válasz #28702. hozzászólásra
köszi szépen a telefonszámot megkérdezem de beszerelést semmi féleképpen nem kérem azt én megoldom magam is szakmabeli vagyok. esetleg máshol ? egyik ismerősöm azt mondta hogy pest mellet Horton van mtz_ésnél van gyári belarusszos kuplungszett . nem tudom hogy hallottál_e rola. HBR kuplung az jominőségü szerinted?
Válasz #28701. hozzászólásra
06203329804 Mondjad neki ,hogy Kótajban szokott nekem szerelni így lehet könnyebb lesz 
Akkor adok egy számot neki szokott lenni eredeti csak azt szereti berakni a gépekbe ,de lehet csak úgy ad ha ő szereli be mert gépszerelő szaki
Válasz #28700. hozzászólásra
igen.nyiregyházi vagyok.
Válasz #28699. hozzászólásra
Nyíregyháza környéki vagy?
Üdv. mindenkinek. segitséget kérnék töletek hogy 820.2.-es hez keresek kuplung szettet hogy milyet vegyek ami jo és nem gagyi? belarus kuplungszettet szeretnék venni de nem kaptam nyiregyházán. legyetek szivesek segiteni köszi előre is
.