Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 577 Ft EUR 384.47 Ft USD 330.91 Ft CHF 416.84 Ft GBP 435.73 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség
94638 hozzászólás
#14188 Antesz
2012-03-13 08:51:36

Milyen képekre gondoltál gjoni?

#14187 gjoni
2012-03-13 08:13:00

Válasz #14186. hozzászólásra
Van ez így csak garanciás legyen,mert akkor szopacs ha pont utána lesz pl: hengerfejes.Három éves 820.2 1800 üzemórás van egy ismerősömnek.Most figyelj adagoló már javítva lett rajta. A gyári porlasztók tönkre mentek csere az is.A hengerfejet cserélni kellett,kuplung tárcsát 500 üzemóránál.Fogaskoszorút szintén. Elektromos műszerek az órák most se működnek.A traktort egy ember hajtja és nem mondanám ,hogy üti ,mert napi szinten lehet látni ,hogy melózik vele vigyáz rá.A kis ablakon ugyanúgy rajta a levonó meg minden tehát Minski az tuti !!

#14186 MTZ1025.3
2012-03-13 06:52:41

Válasz #14182. hozzászólásra

2009es konsztáros és 700óránál eltört a főtengely ugyhogy igenis számit hol rakják össze és milyen minöségü alkatrészekkel.ez külsőlakatos és nem volt rajta 0 szerviz matrica.van 820.2es abba 2100 óra van és annak jó a motorja meg a 952.2nek is ezek máshol lettek véve.
De ugy láttam tavaly óta az emlitett cég is áttért a minszki gyártású mtz forgalmazására ugyanis már van rajta a kisablakon matrica és befelé húz a lakat.

Nincs profilkép
#14185 attila905
2012-03-13 00:53:40

Helló mindenkinek!

Nekem van egy 952.2 Mtz-ém

Következő a problémám! el romlót a menet sebesség jel adom, és az egész országba nem kapok hozzá AP70. 3843-01 ez a cinkszáma és a csatlakozása kerek dugós! de viszont van AP70. 3843-02 ez ugyan az a típus csak a csatlakozása kocka alakú és cikkszám nem passzol a 01 02 és az Órám Lettországi változat!

Mert vettem egyet és nem mutat vele semmit valószínű az orosz órához való! vagy nem tudom!

Ha valaki szerelt már ilyet kérem írjon!
Vagy ha tudja mi a külümbség a kettő jeladó kötöz?
mert nem akartam a dugót le vágni és össze kötni a két drótot mert nem olcsó ez a jeladó!

Nincs profilkép
#14184 Salas
2012-03-12 21:56:51

Válasz #14180. hozzászólásra
Mostmár tényleg nézzük megértetem e!
Fordulat 1600
1. Alsó csavart addig tekerem befelé amíg kb. 3,5 bart nem mutat az óra.
2. A felső csavart addig tekerem kifelé amíg 3 barra vissza nem megy a nyomás.
3. Itt (számolva) kétszer annyit betekerek vissza, és itt van a 4 baron történő nyitás.
4. Alsó csavaron beállítom 3 barra a nyomást.

Megértettem?

Nincs profilkép
#14183 Salas
2012-03-12 21:50:38

Válasz #14180. hozzászólásra
Ha a felsőt kintebb tekrem teszemazt 2 fordulatot, és úgy kezdem el állítani hogy az alsót betekerem kb 3,5 barra....ahogy leírtad.
Erre gondoltam.

#14182 fexco
2012-03-12 21:47:37

Válasz #14181. hozzászólásra
a892-es mennyi idös?vannak vele gondok?

#14181 MTZ1025.3
2012-03-12 21:40:37

Válasz #14179. hozzászólásra

.2es a váltó bontatlan(5700üó)!
bálázó miatt a hátúljában kellett cserélni 1 csapágyat a tltben, meg baloldali féltengelycsapágy.

#14180 Szeni
2012-03-12 21:35:21

Válasz #14174. hozzászólásra

A fél az kevés,mert a menetemelkedés szerintem kb 1,5-ös,tehát 7 tized nyitás biztos h, nem elég.
Ha a felsőn kijjebb csavarsz,és elengedi a nyomást,akkor nem értem,h. hogy jön meg a nyomás ismét,ha az alsót beljebb tekered smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused
Ha az egyik vissza enged 2,8-nál,akkor mindegy h. a másikat hova tekered, akkor is vissza enged 2,8-nál.Ez még nekem zavaros,de ha érted,amit eddig írtam, rá fogsz jönni a helyes beállításra.

#14179 fexco
2012-03-12 21:32:23

Válasz #14175. hozzászólásra
a952es az .2es?a váltoja birja még?nálunk a faluba 1 van,de az totál k.o. a váltoja komplett csere80asra,hidraulikais elég kehes neki azt mondja a tulaja a motorral van megelégedve egyedül

Nincs profilkép
#14178 Salas
2012-03-12 21:31:55

Válasz #14174. hozzászólásra
A 3. kérdés felejtős, látom már mi a különbség.

Nincs profilkép
#14176 Salas
2012-03-12 21:26:59

Válasz #14175. hozzászólásra
Alakul, már majdnem annyi mint az enyémben.smile smile

Nincs profilkép
#14174 Salas
2012-03-12 21:23:27

Válasz #14170. hozzászólásra
1.Egy felet visszatekertem hogy ne legyen teljesen behajtva.
2.Ha a biz szelep csavarját kintebb hajtom akkor az alsó csavar még beljebb kell tekerni hogy a nyomás meg legyen. Nem tudom mennyit lehet még tekerni rajta de tartok tőle hogy túl sokat már azon sem lehet.
3. A rugók nem egyforma hosszúak?

#14173 fexco
2012-03-12 21:22:55

Válasz #14169. hozzászólásra
nyugi nekem a másik892esen utn adagolo van az is szegényke hisztizik induláskor...meg 1500 alatt nemszereti ha terhelik...

#14172 fexco
2012-03-12 21:20:02

Válasz #14169. hozzászólásra

oké,csak nemtudtam eldönteni hogy milyen ez az adagolo.járatod a gépet?mennyi oránál jársz?

#14170 Szeni
2012-03-12 21:15:09

Válasz #14168. hozzászólásra

Elég érdekes,h.a felső szelep állítója már szűk 4 barnal kikoppan.Használtan vetted ezt a gépet?Lehet h. hozzá piszkált már valaki?Valójában az a 3,8 bar bőven jó lenne, (én is ennyire állítottam vissza az enyémet,nem kell neki,h. 5 baron feszegesse a rendszert),csak attól félek,h. ha koppra betekerted az állítót,nem nyomta-e össze teljesen a rugót,ami azt jelenti,h.nem tud rendesen kinyitni a szelep,ha kell.Ez a jelenség mindenhol megfigyelhető az MTZ-nél, levegő nyomás szabályozó , kormány nyom. szab. stb.A biztonsági (felső) szelep rugójának láthatóan erősebbnek kell lenni, mint a nyomásszabályozónak(alsó szelep).Vedd ki,és nézd meg,nincs-e felcserélve.Egyenlőre ennyit tudok mondani.Remélem a szelep állításnak érted a logikáját,és jól csináltad.Majd írd meg,mi lett a vége.

#14169 MTZ1025.3
2012-03-12 21:12:45

Válasz #14141. hozzászólásra

ezen eredeti cseh van nem olyan mint a 892eseken hogy ruszki irás van az adattábláján, és közben licensz alapján gyártott.
ezen rajta van hogy made in czeh republic, a 952esünkön is ilyen van azis jól ment gyáribeállitással mig a licenszes adagolós 892esünk 1500 fordulat alatt megdöglött szinte minden munkánál főleg induláskor.

Nincs profilkép
#14168 Salas
2012-03-12 20:56:16

Válasz #14165. hozzászólásra
A biztonsági szelep majdnem teljesen be volt hajtva és úgy fogtam hozzá (ami nem biztos hogy szerencsés volt.
Az általad leírtak szerint csináltam de (a csavar furdulatból saccolok) kb 3,7-3,8 bar-nál koppra bent van a biz. szelep csavarja.
Meg fogom próbálni azt kintebb tekerni és ahogy leírtad újra beállítani.
Egyébként most is 3 bar az olajnyomás a szűrő meg pörög mint állat!!!!! Úgyhogy akár így is jó lehet azt hiszem.(?)

#14167 Szeni
2012-03-12 20:54:31

Na mi lett veletek?????????? Csak nem elrabolt benneteket a NASA ??????????????

#14166 Szeni
2012-03-12 20:51:46

Válasz #14139. hozzászólásra

csak nem elmentél olajnyomást keresni????????????????????????????????smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#14164 Salas
2012-03-12 20:46:37

Válasz #14162. hozzászólásra
Üdv Szeni,
Nem bírtam ki beállítottam a szelepeket.

#14162 Szeni
2012-03-12 20:43:02

Válasz #14146. hozzászólásra

Hogy nyomattátok a levegővel????????????

#14161 gjoni
2012-03-12 20:39:27

Válasz #14159. hozzászólásra

Fasza az a homlokrakodó is!smile thumbupcool

#14160 gjoni
2012-03-12 20:38:05

Válasz #14157. hozzászólásra

Az a lényeg Minszki ,nagy kerék turbó kell ennél jobb?

#14159 fexco
2012-03-12 20:35:51

Válasz #14158. hozzászólásra

ez kapja a kiképzést...

#14157 fexco
2012-03-12 20:31:39

Válasz #14149. hozzászólásra
amugy én is azt mondom hogy mindegy milyen összeszerelésű,csak itt a forumon volt nagyon téma,egy kicsit engem is kezdett érdekelni.jo legyen oszt kész.amugy van egy 1994-es mtz82 kék,arra egy csomo porcikájra az van irva:made in ukrajna.voltak hibái.de már kiforrta magát.most nemsokáraeléri a 7000 ü.orát,ja homlokrakodozik.

#14156 gjoni
2012-03-12 20:29:02

Válasz #14117. hozzászólásra
Antesz küldjél már nekem ilyen képeket ,a faterommal elnézegetjük! gjoni@citromail.hu

#14155 ATIS78
2012-03-12 20:27:24

Válasz #14153. hozzászólásra

100 ft-ért én rakok rá amerikai matricát oké???smile biggrin

#14154 ATIS78
2012-03-12 20:26:12

Válasz #14146. hozzászólásra

Mert kuka és egy 50 rongyos blokkra felénk nem költenek 100 ezreket....!!
Feltéve ha tényleg mindent jól megnéztetek és a nívópálca is megfelelő hosszú a blokkba és az olajszint is tökéletes meg a mérő óra is valós értéket mutat... !!!!főtengő centrifug szűrő kétszeri szerelés mennyi lé??? Egy új fűzött meg 216+fa és tuti egy darabigsmile biggrin

#14153 fexco
2012-03-12 20:23:48

Válasz #14151. hozzászólásra
a motorpal felirat alatt ruszki szöveg van,akkor is cseh??

#14152 fexco
2012-03-12 20:21:15

Válasz #14150. hozzászólásra

ok.adagolo képek??

#14151 ATIS78
2012-03-12 20:21:10

Válasz #14147. hozzászólásra

Cseh...!!
A jazda az az orosz változat és az Nagyobb(hosszabb)

#14150 ATIS78
2012-03-12 20:19:00

Válasz #14148. hozzászólásra

Akkor hortról vitték oda tehát minszki gyártmány mert a koncstár is a horti vámudvarról veszi!!!De Pszt mert Diesel Tibi Bácsi ezt nem tudja!!!!smile biggrin

#14149 gjoni
2012-03-12 20:18:14

Válasz #14144. hozzászólásra
Nekem mindegy milyen össze szerelésű cseréljünk,ha neked kétségeid vannak.Az már új ,de kipróbálnám!!!smile thumbupcool

#14148 fexco
2012-03-12 20:16:48

Válasz #14145. hozzászólásra
konsztár.vélemény???

#14147 fexco
2012-03-12 20:15:16

Válasz #14143. hozzászólásra
nem tudom erröl megtudod mondani milyen??

Nincs profilkép
#14146 Joci01
2012-03-12 20:15:04

Válasz #14140. hozzászólásra

miért kuka? nincs repedve, kompresszorral nyomattunk az olajfuratokon kívül nem jön más helyen az olaj.

#14145 ATIS78
2012-03-12 20:13:48

Válasz #14144. hozzászólásra

honnan vetted...???????

#14144 fexco
2012-03-12 20:11:39

Válasz #14039. hozzászólásra
ez szerinted milyen összeszerelésű?

#14143 ATIS78
2012-03-12 20:11:02

Válasz #14141. hozzászólásra

Nem jazda az a motorpál adagoló?????

#14142 Claastra
2012-03-12 20:09:36

Válasz #14141. hozzászólásra

kedvenc topikom,qrva jó ,a cse nem cse, a szerb szar ,mia jó akkor?smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#14141 fexco
2012-03-12 20:05:37

Válasz #14087. hozzászólásra

hali!a cseh motorpal,az ruszki gyártmány,vagy tényleg cseh?csak azért,mert az enyémen ruszki motorpal van.(akkor a kettő nemugyan az?)amugy néztem en is az1025ösöket,volt 3db,monoblokkos,nagyon erősnek tünik a hátujja!!ezt a lakatot a feszitő orsora érted?ha kivül van az szerinted nem jo?

#14140 ATIS78
2012-03-12 20:04:50

Válasz #14139. hozzászólásra

kuka maga a blokk!!!!!

Nincs profilkép
#14139 Joci01
2012-03-12 20:01:37

Válasz #14138. hozzászólásra

az az érdekes hogy ez a gép már régóta ezt csinálja, és eddig nem tudtak rájönni hogy miért, már korábban cseréltek benne főtengelyt és ugyan ez volt a probléma. Úgy néz ki hogy rajtunk is kifog, valahol elmegy az olaj...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Gyenge kelés, kevés csapadék? Így mentsd meg az őszi vetéseket!
Gyenge kelés, kevés csapadék? Így mentsd meg az őszi vetéseket!
Az elhúzódó kelés, a száraz talaj és a tápanyaghiány idén különösen...
Érdemes-e késő ősszel meszezni?
Érdemes-e késő ősszel meszezni?
Igen, ha a körülmények engedik.
Saxas tandem pótkocsi eladó
Saxas tandem pótkocsi eladó

1.750.000 Ft

Eladó baromfitrágya 250 Ft/q áron
Eladó baromfitrágya 250 Ft/q áron

250 Ft

Pulyka eladó
Pulyka eladó

2.400 Ft

Gyöngyös, gyöngytyúk eladó
Gyöngyös, gyöngytyúk eladó

2.800 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]