Fórum

T-25/A kistraktor 

Létrehozta: Vendég, 2008-01-03 15:15:08

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22405 Magister | 2018-02-25 20:12:13

    Válasz harsfalvi #22403. hozzászólására

    Vegyél egy kis japán traktort, utána sohasem fogsz ruszkiba ülni...

  • Válasz » #22404 ÖSzabi | 2018-02-25 20:06:32

    Válasz harsfalvi #22403. hozzászólására

    Ha csak ilyenekre akarod használni akkor elég a T25-is! Kaszáláshoz, maróhoz nem feltétlenül kell az első hajtás, akkor viszont megúszod olcsóbban smile cowboy

  • Válasz » #22403 harsfalvi | 2018-02-25 19:43:15

    Köszi a válaszokat
    A 82-st el kellett adnom,mert jelenleg túl nagy volt.Nem beszélve arról,hogy jól szálltam ki belőle.

    Azért keresek kistraktor ami max 2,2t hogy tudjam trélerrel szállítani mert elég sok ipari parkot kell az idén megcsinálnom talajmaróval.
    De ha már veszek akkor olyat ami bírja a kaszálást és a 7 csillagos rendsodrót.

    a vtz-t mondta nekem is a traktorboltos ismerős csak nem nagyon hirdetnek belőle.
    az alkatrész meg ha van hozzá 3 szor több mint a t25-höz.
    szóval nem egyszerű a helyzet.

  • Válasz » #22402 ÖSzabi | 2018-02-25 19:22:07

    Válasz harsfalvi #22399. hozzászólására

    Szia! Szerintem is hiba volt eladni a 82-est, bár nem tudom hogy mire kell a gép neked!

    Én egyiket se venném! T30 szerintem qrva drága...
    Én ha már ilyenben gondolkodom akkor inkább VTZ-t nézegetnék, amennyiért tudsz venni T30-at annyiért már lehet találni VTZ-t is, max kell kicsit még hozzáraknod és azért a vtz újabb, talán jobban van alkatrész is hozzá

  • Válasz » #22401 stefi69 | 2018-02-25 19:02:17

    Válasz harsfalvi #22399. hozzászólására

    Kár volt eladni ! smile confusedA T-30 hoz nehéz alkatrészt találni,ha van is aranyáron. Ami aT-25 el megegyező alkatrész az van hozzá . Motor, hidraulika, sonkák, karosszéria. A többi alkatrész problémás,főleg az első hajtás,tudok olyan gépet amihez évek óta nem tudnak szerezni alkatrészt ,igy nincs első hajtás.A másik gép,nem igen ismert mert kevés van belőlle .Szerintem még problémásabb mint a T-30. De gondolom az importőr "mindent " be tud szerezni. Nem is értem miért adtad el a 82-est. Az árát közel oda kell adni a T-30-ért,a 320-meg sokkal drágább,igaz új gép. A fogyasztás,az kisebb,de annyit is teljesít. Azért ezeknek a gépeknek vannak korlátai,főleg ha valaki egy 82-es ből ül bele . Remélem jól döntöttél ! smile sneaky

  • Válasz » #22400 Gepi  | 2018-02-25 10:12:31

  • Válasz » #22399 harsfalvi | 2018-02-24 20:27:52

    Sziasztok
    A héten eladtam a 82-s mtz-met és szeretnék helyette venni egy fülkés kis traktort.
    Szerintetek melyik lenne jobb választás a T30 vagy a belarus 320.4 ?

    Talajmarózásra illetve kaszálásra és sodrásra lenne használva ezért volt nagy nekem a 82-s.

  • Válasz » #22398 dávidka234567 | 2018-02-24 10:49:05

    Válasz Wendelke #22397. hozzászólására

    Köszi várom a méreteketsmile thumbup

  • Válasz » #22397 Wendelke | 2018-02-24 09:01:33

    Válasz dávidka234567 #22396. hozzászólására

    Szerintem az első kérdésre tudod a választ, meg a lehetséges megoldást is.smile whistling Legrosszabb esetben megy rá vissza a gyári, 5 évente talán belefér.

    Ha érdekel, a kormánymű (kormányoszlop) alaplemezének a méreteit meg tudom majd adni, mert jelenleg bent figyel a garázsban. De majd csak holnap, vagy holnapután.

    Ez mondjuk egy lényeges dolog, mert én is sacc/kábé alapján álltam neki, és azért így vannak buktatói.smile scared

    Pld. a kormányoszlop nem merőleges, az alaplemezre, illetve a pozíciója, sem teljesen ott volt, amit felszerelt állapotban meg tudtam mérni.

    Az orbit (menetirány szerinti) bal oldalán nincs gond a csövezéssel, de a jobb oldalon közel van a vezértömb, na ezzel is szívtam.smile sweatdrop

  • Válasz » #22396 dávidka234567 | 2018-02-23 19:46:06

    Válasz Wendelke #22392. hozzászólására

    Nagyon jó lett munkahenger is 512 kombájné meg műszakin nemszolnal ezért az átalakitásért ??csak ezért kérdezem mert nekem is 512 kombájn munkahengerem meg orbitom van és énis szeretném megcsinálni amibe az orbitod van befogatva arról a lemezről méreteket tudsz nekem adni meg hogy a furatok holvannak pontosan?

  • Válasz » #22395 Attikaa | 2018-02-23 17:22:12

  • Válasz » #22394 Magister | 2018-02-23 17:13:59

    Válasz Wendelke #22393. hozzászólására

    Naggyon jóóóó!! Gratula.

  • Válasz » #22393 Wendelke | 2018-02-23 12:57:55

    Ja csak a link maradt le. smile crying

    T-25 orbit kormány próba

  • Válasz » #22392 Wendelke | 2018-02-23 12:57:03

    Beépítésre került az orbit. Igaz már egy ideje megcsináltam, de a videót, csak most sikerült feltölteni. (A minőségén, még lehet, hogy kicsit javítok, de ez más téma.smile sleep)

    Szóval ilyen lett, a hagyományos és az orbit erőszükséglete közötti különbséget is demonstrálom benne. smile lol

  • Válasz » #22391 Wendelke | 2018-02-22 20:01:07

    Válasz Wendelke #22390. hozzászólására

    Amit még elfelejtettem. Úgy néz ki, hogy nem hideg levegőt szív, hanem az utastér levegőjét forgatja, szóval olyan mint amikor az autóban belső keringetésre kapcsolsz, ami nagyban növeli a fűtés hatékonyságát.

  • Válasz » #22390 Wendelke | 2018-02-22 19:59:08

    Válasz ludwig #22389. hozzászólására

    A Trabantban elég "hatékony"smile thumbupcool volt, így szerintem, ha jól csinálták meg, akkor itt is hatékony lehet. Persze a kivitelezéstől sok függ. A Trabinál is akkor volt problémás, ha rosszak voltak a csövek, falsolt, stb.

    Én simán levezettem a hengerekről a meleg levegőt, egy terelő lemezzel. Ha nem lett volna elég hatékony, akkor még ezzel megspékeltem volna.

    A Trabinál is úgy volt megcsinálva, hogy a hengerekről jövő, és a kipufogódobról levett hővel fűtötte az utasteret.smile cowboy

  • Válasz » #22389 ludwig | 2018-02-21 15:47:38

    Nézzétek mivel találkoztam a metro parkolóban..:D
    Tetszik ez a fajta kabinfűtés, kérdés mennyire lehet hatékony?


  • Válasz » #22388 a2457 | 2018-02-16 21:19:46

    Válasz ludwig #22387. hozzászólására

    hát sajnos ugye ezek a szivattyúk mást nemigen szeretnek.. de annyi előnye van hogy a motorolaj annyira nem drága.

  • Válasz » #22387 ludwig | 2018-02-16 20:38:27

    Válasz Gepi #22386. hozzászólására

    Vettem rá egy ns-16ot, meg egy ns-10es szervo szivattyút, gondoltam akkor már mind2 legyen rajta új.smile smile
    És hallgattam rátok, felöntöttem mind2 rendszert motorolajjal. Tökéletes!smile thumbupcool
    Megszünt aza probléma hogy csak hidegen volt normális szervom..

  • Válasz » #22386 Gepi  | 2018-02-16 20:27:55

    Válasz ludwig #22385. hozzászólására

    smile thumbup,
    szivattyúval végül mire jutottál?

  • Válasz » #22385 ludwig | 2018-02-16 20:21:58

    Mai munkasmile thumbupcool:


    smile aikido

  • Válasz » #22384 ND | 2018-02-16 11:03:09

    Válasz titanatlantis76 #22382. hozzászólására

    Kényelmesen elfér. Az enyém alacsonyban van ilyen gumival

  • Válasz » #22383 ND | 2018-02-16 11:02:10

  • Válasz » #22382 titanatlantis76 | 2018-02-16 08:24:38

    Olvasom itt hogy 12.4 /28 as gumi,ez a méret alacsony beállításnál is befér ? smile confused

  • Válasz » #22381 Masina93 | 2018-02-15 22:10:01

    Válasz stefi69 #22378. hozzászólására

    Köszi! Erre gondoltam én is!! Csak azt hitem h a hátulja magas állásban van nem láttam még magasabra állított t25öst.. :)

  • Válasz » #22380 stefi69 | 2018-02-14 18:58:45

    Válasz ND #22379. hozzászólására

    Ettől balonosabbat ? smile mellow 12,4-es van rajta nem elég ? Végül is lehet hogy egyszerübb 4 db gumit megvenni ,átrakni. Mint 8db csavart átrakni. smile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #22379 ND | 2018-02-14 18:15:41

    Válasz stefi69 #22378. hozzászólására

    Vagy előre peres hátea meg ballonos gumi☺

  • Válasz » #22378 stefi69 | 2018-02-14 17:48:38

    Válasz Masina93 #22376. hozzászólására

    A te géped elől magas ,hátul közepes állásban van ! Az elejét ragd közepes állásba,akkor jól fog állni .smile wink

  • Válasz » #22377 bs80.td | 2018-02-13 20:46:22

    Válasz Masina93 #22376. hozzászólására

    Nekem also allasban van elol-hatul, de igy is dol hatrafele. Az en szemem is zavarja. Oroszos, moszkvics szeru formaterv. :)

  • Válasz » #22376 Masina93 | 2018-02-13 19:31:47

    Válasz bs80.td #22310. hozzászólására

    Köszönöm!
    Meg néztem ezek szerint nálam magasra van állítva, mert úgy van ahogy a c ábra mutatja!
    Csak akkor azt nem értem, hogy a hátsó kerekek is ara vannak szerintem állítva ahogy nézem vagy nem tudom van-e még ennél magasabb, de mégis dől kicsit hátra a gép... Ezek szerint közepes állásba kéne állítani??

  • Válasz » #22375 dávidka234567 | 2018-02-10 20:26:45

    Válasz a2457 #22374. hozzászólására

    Ugy ahogy mondod nekemis az mtzn kis öninditivan mégis 3omszor olyan nehézbeinditani mint a vlagyimat

  • Válasz » #22374 a2457 | 2018-02-10 20:18:22

    Válasz sanislo90 #22373. hozzászólására

    a másik logikával élve a tank motort meg betekeri egy ablaktörlő motor :)

    maradjunk annyiban hogy egy nagy motort nehezebb beindítani mint egy kis motort.
    az arány nem lineális ez tény.

  • Válasz » #22373 sanislo90 | 2018-02-10 19:36:07

    Válasz a2457 #22371. hozzászólására

    Ezen a logikán haladva akkor pl egy 500 lóerős traktor beindításához kellene egy 30-40 kW-os önindító? Nem hinném... smile nonono

    Az azért csak elgondolkodtató, hogy a két trakit gyárilag majdnem azonos teljesítményű önindítóval szerelik, miközben az MTZ-ben kétszer akkora motor van, háromszor olyan teljesítménnyel, ráadásul mi még kaptunk egy dekompresszort is a csomagba (tuti nem véletlenül)!

    Amúgy meg szerintem itt a kézzel való forgatás teljesen irreleváns.

  • Válasz » #22372 a2457 | 2018-02-10 00:38:53

    Válasz ND #22365. hozzászólására

    el, pont az a szerepe. így feltudja pörgetni nagyobb sebességre a motort az önindító, és a motor is örül neki, kompresszió hiányában van ideje az olajnak eljutni mindenhova mielőtt komoly munkát kéne végezni.
    persze ha belendült, felpörgött visszatolod a dekompresszort s a lendület végett szépen be is indul.

  • Válasz » #22371 a2457 | 2018-02-10 00:35:35

    Válasz sanislo90 #22368. hozzászólására

    rendben van, akkor kérlek forgass meg kézzel egy mtz motort, meg egy t-25 motort.

    vajon melyikhez kell nagyobb erő.
    melyik gépnek lehet nagyobb olajszivattyúja (szállítási mennyiségben) , melyiken hány és milyen hidraulika szivattyút forgatsz egyúttal (márha nem kapcsolod ki) , melyiken hány szelepet is mozgatunk, hány szeleprugó erejét kell nekünk legyőzni ?

    mtz is szarul indul a nagy adagolóval, kivéve egyes típusokat. pont azért mert lassan tekeri a motort. a sok henger = könyebb indulás annyiban igaz hogy ha minden stimmel annál kevesebb főtengely fordulat alatt fog beindulni, minnél több munkaütem jut egy fordulatra.

  • Válasz » #22370 a2457 | 2018-02-10 00:30:57

    Válasz sanislo90 #22364. hozzászólására

    rettenetesen, mivel diesel, a nyomás ami a gyulladásért felel.
    kopott motort nem valami jó indítani.
    következő nagy befolyásoló tényező a porlasztás minősége.

  • Válasz » #22369 titanatlantis76 | 2018-02-09 18:31:12

    Válasz sanislo90 #22368. hozzászólására

    Lehet valami abban,amit mondasz. A vlagy előtt t-40 volt.abban is két aku volt de az még -20 fok körül sem kérte a dekompresszort,pörgette és robbant. Pedug abban kétszer akkora motor van mint a vlagyiban

  • Válasz » #22368 sanislo90 | 2018-02-09 17:35:29

    Válasz a2457 #22342. hozzászólására

    Amúgy, hogy jön ide az MTZ? Ne keverjük már a szezont a fazonnal, az 4 hengeres, minden motor fordulatra kétszer annyi munkaütem jut mint a vlagyinál. Minél több a henger annál könnyeben indul, egymásra segítenek a hengerek. Ha pl a T25 ugyanilyen teljesítménnyel 4 hengeres lenne, szerintem egy 1,5 kW-os önindítóval is működne a mostani 3 kW-os helyett.

  • Válasz » #22367 sanislo90 | 2018-02-09 17:30:27

    Válasz ND #22365. hozzászólására

    Hát addig nem is fog berobbanni míg vissza nem nyomom a kart az tuti :D

  • Válasz » #22366 jozef19 | 2018-02-09 13:53:01

    Válasz sanislo90 #22363. hozzászólására

    Aki nem akar gyakran hidegben inditani,annak elég a 74 vagy még kisebb is.Nem kell azt csiszolgatni,az elöirás 12voltos rendszernél,hogy az inditáskor 9volt alá ne essen a feszültség.A 9 volt az öninditó kapcsain mérve értendö...

  • Válasz » #22365 ND | 2018-02-09 12:44:37

    Válasz sanislo90 #22364. hozzászólására

    dekompresszorral amúgy is elengeded a nyomást, nem?

  • Válasz » #22364 sanislo90 | 2018-02-09 11:56:35

    Válasz a2457 #22342. hozzászólására

    Egyébként a motor kompressziója mennyire befolyásolja a pöccre indulást? Ha túlságosan kopottak a gyűrűk a dugattyún akkor ez észrevehető lesz az indításoknál is?

  • Válasz » #22363 sanislo90 | 2018-02-09 11:53:09

    Válasz a2457 #22342. hozzászólására

    Egyszer kipróbáltam egymás után egy 74-es és egy 100-as aksival az indítást, mindkettő kb teljesen fel volt töltve, és az a helyzet hogy nem vettem észre számottevő különbséget a forgatásban. Annyi hogy a nagyobbikban több a szufla, többször lehet próbálkozni. De ha harmadikra se indul, ott már más a gond.

    Tény, hogy a forgatás nagyban függ az olajtól is, meg az önindító típusától is, pláne az adott akku töltöttségi szintjétől is, de szerintem a legnagyobb befolyással a kábelezés meg a test kapcsoló érintkezése van rá. Én pl évente legalább egyszer fényesre pucolom a főbb csatlakozási pontokat.

  • Válasz » #22362 titanatlantis76 | 2018-02-08 19:20:43

    Válasz Gepi #22359. hozzászólására

    Nem hiába volt anno szerb-horvát királyság itt is ott is el fajzottak a szavak.
    De mi tudjuj csak igazán cifrázni,magyarok smile thumbup

  • Válasz » #22361 titanatlantis76 | 2018-02-08 19:17:59

    Válasz ND #22360. hozzászólására

    Eredetileg amíg jól működött,ha felfelé toltam emelt amikor felért vissza ugrott középre(üresbe) ,ugyanígy volt lefelé is,ha leért visszaugrott a helyére(üresbe). Kivétel persze ha nem húztam le úszóig,mert ugye mindaddig lenn marad még máshivá nem kapcsolom. Ősszel kezdte ezt a hülyeséget aktívan csinálni, előtte is olykor megesett mikor már kevés volt benne az olaj mert ahol csatlakozás volt mindenhol eresztett

  • Válasz » #22360 ND | 2018-02-08 19:07:35

    Válasz titanatlantis76 #22358. hozzászólására

    Az enyém is addig emel v süllyeszt amíg tartom a kart. Ha elengedem megáll. De nem gondolkoztam rajta h ennek máshogy kellene lennie. Lefelé a kattanás után rögzül a kar de az az úszó

  • Válasz » #22359 Gepi  | 2018-02-08 19:03:00

    Válasz titanatlantis76 #22356. hozzászólására

    Nos a google barátom segítsége alapján
    igen, igen az vagyoksmile laugh
    De ez már horvátsmile surrender

  • Válasz » #22358 titanatlantis76 | 2018-02-08 18:58:49

    Válasz a2457 #22357. hozzászólására

    Azt tudom. Hiszen nálam van már 15 éve smile cowboy
    A gond az,hogy ha sülyeszteni akarom, nem akar lemenni, csak úgy ha tartom a kart,mert visszadobja. Az olajat is akkor habosítja ha kényszerítem (tartom a kart) hogy sülyesszen
    Ezt a levegő dolgot meg egyszerűen nem találom meg. Mert sehol nincs egy csepp szivárgás sem. De egy helyen még nézem holnap. Ott szilikon nélül raktam össze (a szűrőnél) csak sima pakolással. Esetleg az. De ha sem,akkor feladom

  • Válasz » #22357 a2457 | 2018-02-08 18:44:25

    Válasz titanatlantis76 #22349. hozzászólására

    az, hogy amikor lefele huzod a akkor nem marad ott, hanem visszaugrik az egy funkció. elvileg amikor mondjuk kiérsz egy soron amit tárcsázol, csak lenyomod a kart, amint elérte a felső állást az emelőszerkezet visszaugrik alapállásba.
    az nem hiba hanem egy funkció.


    habosodó olaj baj, valahol még jut be levegő.
    megfogja enni a szivattyút.

  • Válasz » #22356 titanatlantis76 | 2018-02-08 18:39:30

    Válasz Gepi #22354. hozzászólására

    Mi az te is naš čovek vagy smile wink

Kiemelt fórumtéma

Deflektor

Társkereső hirdetés

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
Cubilog Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
[bezárás x]