Fórum

T-25/A kistraktor 

Létrehozta: Vendég, 2008-01-03 15:15:08

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22120 Güzü | 2017-12-10 09:13:02

    Mai maszek. Megy a vasba.
    15 évig állt egyhelyben 1esben alapjáraton kihúzta :)

  • Válasz » #22119 a2457 | 2017-12-09 22:22:11

    Válasz tiboca69 #22117. hozzászólására

    ha mástnem kitudod méreteznimekkorasizvattyúés motor kell.örülök ha segítettem vele.

  • Válasz » #22118 tiboca69 | 2017-12-09 21:31:11

    Válasz sanislo90 #22112. hozzászólására

    Csak sajnos (tudomásom szerint) az ára 1 millió zseton felett kezdődik. smile wink

    Használtan még nem láttam eladót...

  • Válasz » #22117 tiboca69 | 2017-12-09 21:28:16

    Válasz a2457 #22108. hozzászólására

    smile thumbup

    Ez igen! ...alaposan kidolgozott válasz.
    Szóval ez így tényleg elég húzósnak látszik...

    Nekem nem is a T25-re érdekes a "megoldás" hanem egy jóval kisebb trakira kellene hidraulikát esetleg valami kihajtás"félét" gyártanom.
    Annak a gépnek 10 lovas dízel mocija van és ékszíj-kuplungos. (Igen kéretik nem nevetni, ilyen megoldás is létezik. smile wink )
    Ezen agyaltam amikor a kérdező "belekérdezett" sűrűjébe...
    Innen eredt az "ötletem".

    Nekem segített a válaszod.

  • Válasz » #22116 ÖSzabi | 2017-12-09 13:16:36

    Válasz stefi69 #22103. hozzászólására

    Hát idő hiányában nem nagyon írogatok ide, de szoktalak olvasna benneteket! :) Sajna nincs 25-öm, de már jó párszor visszasírtam a kis szörnyet! Most egy 820-as MTZ van.
    De látom még vannak azért itt a régi emberekből is még többen! :)

  • Válasz » #22115 ÖSzabi | 2017-12-09 13:13:14

    Válasz sanislo90 #22112. hozzászólására

    Ez inkább való a T25-nek! Anno én is gondolkodtam kis kocka bálázón, utána érdeklődtem és amikor jöttek olyan infok hogy TLT tengelyt törte el meg ilyesmi finomságok akkor én is beláttam hogy a bálázás az izmosabb gépeknek való! smile cowboy

  • Válasz » #22114 Güzü | 2017-12-09 11:46:41

    Válasz sanislo90 #22113. hozzászólására

    Kazánba kellene de oda akkor ezis megfelelő elvileg...

  • Válasz » #22113 sanislo90 | 2017-12-09 11:37:37

    https://www.youtube.com/watch?v=cYxCSXEN4Vc

  • Válasz » #22112 sanislo90 | 2017-12-09 11:34:26

    Válasz Güzü #22100. hozzászólására

    Ha már bálázó, akkor inkább a kör, ilyeneket kifejezetten kis traktorokhoz is gyártanak, amihez még a 20 ló is bőven elég. Ez a típus 50cm átmérőjű 70cm hosszú kör bálákat csinál.

  • Válasz » #22111 sanislo90 | 2017-12-09 11:28:58

    Válasz Gepi #22102. hozzászólására

    Vékony renden, kis méretű lazán kötött bálákkal valószínű elboldogulna. Viszont én amit a próbáltam azt egy MTZ-ről tettük át, ami úgy volt beállítva, hogy 85-90 cm hosszú és 26-28 kg-os bálákat csinált, a rend kb 1 méter széles volt meg majdnem ilyen magas.

  • Válasz » #22110 a2457 | 2017-12-09 11:19:34

    Válasz Güzü #22109. hozzászólására

    köszönöm,ez általában nagy mániám.
    a túl rövid és indoklás nélküli válasz csak újabb kérdést vet fel, ami nem célravezető szerintem. mivel énsem szoktam választ indoklás nélkül elfogadni. aztán meg lehet vitatni hogy jó e az indoklás, nincsen e benne tévedés.

  • Válasz » #22109 Güzü | 2017-12-09 11:01:17

    Válasz a2457 #22108. hozzászólására

    Ennyire jól összefoglalt és kidolgozott választ még nem olvastam itt a fórumon
    100% építő jelleg!smile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #22108 a2457 | 2017-12-08 23:49:09

    Válasz tiboca69 #22105. hozzászólására

    ha tét-ről hajtanád a szivattyút akkor ott az 540 es fordulat ugye adott.

    namost ha meg a főtengelyről akarod hajtani, az nem egy rosz megoldás, de megvan a maga hátránya. kezdésnek elég testes szivattyú kéne.
    ugye van cirka 25 lovunk, jó volna mondjuk ha 20 at le tudnánk venni a hajtásról.
    legyen az 15 Kw. namost p * Q / 600 a képlet, p a nyomás BAR ban, Q az átfolyási mennyiség liter/perc ben, a végeredmény Kw.
    szóval a nyomás és a mennyiség szorzatnak 9000 et kellene kiadnia. főtengelyen van 1800 fordulatunk / perc. tegyünk fel egy egészséges 160 BAR üzemi nyomást, és akkor vehetünk olcsóbb szivattyúkat is.
    akkor 9000/160 ~ 56 litert kéne percenként áttolni ahhoz hogy jók legyünk.
    ez pont 56000 köbcenti, ezt elosszuk gyorsan a fordulatszámmal ami 1800. 31 köbcenti / fordulat amit kell tudnia szállítani a szivattyúnak.
    egy kis fölé méretezéssel ez meg is felel :

    katt ide

    és szerintem már látjuk is mi a baj.
    na nem mondom neki lehetne futni elvileg egy mtz főszivattyúval, de nemtudom az mennyit szállít 1800 as fordulaton.
    s még ott a probléma hogy kén egy hidraulika motor is.

    motornak ez megteszi:
    motor

    s akkor jöhet a gépmunka. mert ha a főtengelyről akarsz levenni kakaót, ennyit nemigen célszerű ékszíjjal. ha mégis akkor csináltathatnál szíjtárcsákat, de nem szerencsés. ha tengellyel akarod levenni, akkor útban a tankja a t-25 nek. és kéne egy felfogató konzol, és persze kettőskardán az összeköttetéshez. a diesel motor oldalán is kéne ügyeskedni hogy le tudd venni a kakaót.

    aztán ott a motor oldal, szintén kéne konzol, és valahogy bordás tengely külsejű hüvely a motorra. meg még el kéne helyezned valahova egy hidraulika tartályt, a sajátja túl kicsi a trakinak. meg persze a szokásos, tömlők, vezérlő szelep, túlnyomás szelep.

    a végén kiderül hogy ez sem olcsó, és amikor nem használod ... a szivattyút akkor is tekerteted, a t-25 amúgysem erőtől duzzadó traki, azt a 25 lovat be kell osztani. egy ilyen fölös terhelés nyilván ezt a helyzetet nem fogja megkönnyíteni.

    akkor már majdnem érdemesebb lenne egy 3.3:1 fix áttételt felszerelni a trakira, és egy kuplungot. és úgy levenni a motorról a kakaót. de persze a tank megint útban van, és szükség lenne egy kuplung szerkezetre is.


    értem hogy bonyolultabbnak tűnik hátulról előre hozni, de végeredményben szerintem az volna az egyszerűbb. mert adott a kuplung, adott az erő levételének helye, oldható, és sanszos hogy olcsóbb. és nincsen útban úgymond semmi. persze ingyen ebéd nincsen, természetesen ez is kompromisszumokkal jár.

  • Válasz » #22107 Maszek Zs | 2017-12-08 21:25:49

    Válasz tiboca69 #22105. hozzászólására

    Meg ehhez másik fajta specialistára van szükség.

  • Válasz » #22106 pityubacsi5 | 2017-12-08 20:48:18

    Lehet, hogy a 10 E Ft-tal kicsit vékonyan fog a ceruza, de mégsem több százezer. Valami olyasmire emlékszem, hogy: lada vezérműlánc, két vezérműlác fogaskerék(egyik a TLT tengelyen, másik a kardánon)(mondjuk kardán nem is volt rajta, csak egy egyenes acélcső becsapágyazva) és az orrsúlyoknál a TLT másik vége. Videón működött...hosszú távon meg ki tudja? Én az ilyen házi eszközöket mindig MÉH telepen szedem össze és átfaragom. tényleg fillérekből meg lehet oldani bármit, de az tény, hogy gépműhely is kell hozzá. Nekem az a furi, hogy kb egy másik fél trakesz árát szerintem túl sok rákölteni egy ilyen megoldásra. Persze mindenkinek a szíve-joga, hogy mennyit áldoz a kedvencére.

  • Válasz » #22105 tiboca69 | 2017-12-08 20:13:27

    Válasz a2457 #22093. hozzászólására

    Persze lehet nem az ára lenne kisebb, de mondjuk nem kellene esztergályos, marós, és egyéb (tisztelt!!! ) specialista. ;-)
    Miért kellene 5440-s fordulatú?
    Nem a TLT-re kellene ráépíteni az olajpumpát hanem elöl a motorra, akár egy szervópumpát.
    ...és nem lenne a hasmagasság negatívan befolyásolva. :-)
    De ne essék félreértés, én nem csináltam még ilyen kiegészítést (de "tervezgetem")...

  • Válasz » #22104 stefi69 | 2017-12-08 20:00:07

    Válasz pityubacsi5 #22091. hozzászólására

    "kb 10E Ft " smile confused
    Jó lenne ha olyan erős lenne a Forint !!!

  • Válasz » #22103 stefi69 | 2017-12-08 18:56:43

    Válasz ÖSzabi #22097. hozzászólására

    Na ! Egy régi fórumos, merre jársz,van újra T- trakid ?

  • Válasz » #22102 Gepi  | 2017-12-08 18:55:06

    Válasz Güzü #22100. hozzászólására

    Pedig itt elég jól megysmile thumbup:
    Т-25 с Sipma #Z-224
    Ha pedig lassú akkor:
    Vladimirec T25 lehet gyorsítanismile laugh
    találni számos videót, biztos tudsz mihez hasonlítani, meg kell próbálnismile hammer.

  • Válasz » #22101 stefi69 | 2017-12-08 18:49:44

    Válasz papp.janos #22068. hozzászólására

    " Ha láttad volna a videóm a T25 felújításról." Megnéztem a videót. A felújításról nem sok mindent látni benne,hacsak nem a festésre gondolsz. Ami szép lett! De az én szememben a felújítás az nem csak ez a része a dolognak .Ettől még a gép szerkezeti állapota lehet nagyon gyenge. Hidd el, elég sok ilyen munkát csináltam már mint amit te itt feltettél a youtube-ra , bár egy picivel kevesebbet szoktam erre a részére szentelni,mert a fülkét nem veszem le a festés miatt.De viszont a gumikat gyönyörűen le gőzborotvázóm ,és utána átkenem több réteg gumi ápolóval. Itt van 1 PL:PL

  • Válasz » #22100 Güzü | 2017-12-08 18:45:08

    Válasz sanislo90 #22099. hozzászólására

    Szomorú vagyok... gép adot.. csak bálázó kellene, szalmás jazán lesz tavasszal, és nem lenne hátráby ha magamnak megtudnám kötni.
    Simpa bálázókat előszeretettel használják a ruszkik evvel könyebben elbír vagy egyszerűen csak azokkal dolgoznak ?!

  • Válasz » #22099 sanislo90 | 2017-12-08 18:03:03

    Válasz Güzü #22095. hozzászólására

    Én egyszer próbáltam valamilyen lengyel bálázót, hát, az első vastagabb szénakupacnál majd lefulladt a kicsike smile lol

  • Válasz » #22098 sanislo90 | 2017-12-08 18:00:08

    Válasz Güzü #22095. hozzászólására

    A fordulat hiába van meg, ha kevés a szufla :) a bálázáshoz sajna teljesítmény is kell.

  • Válasz » #22097 ÖSzabi | 2017-12-08 15:51:46

    Válasz Güzü #22095. hozzászólására

    Nem fordulattal lesz a baj, hanem hogy kevés olyan bálázó van amit elbír hajtani nehézségek nélkül, vagy csak nagyon laza bálákat tudsz köttetni!

  • Válasz » #22096 ND | 2017-12-08 15:27:35

    Válasz Güzü #22095. hozzászólására

    Nyélgázon 540 a max.
    alatta kevesebb

  • Válasz » #22095 Güzü | 2017-12-08 13:30:32

    Srácok t25nek 540es a kardán fordulata ugye!?
    Milyen kisbálázó smakkolna hozzá?

  • Válasz » #22094 dani 1980 | 2017-12-08 05:18:21

    Válasz a2457 #22093. hozzászólására

    Kardanost találtam többet is homarot hajtottak így keress rá: t25 snowblowersmile thumbupcool

  • Válasz » #22093 a2457 | 2017-12-07 20:52:40

    Válasz tiboca69 #22085. hozzászólására

    hát, szerinted mibe fájna egy szivattyú és egy motor, meg tartály, nyomás határoló szelep, vezérlő szelep ?
    meg a csövek amik előre mennek.
    ráadásul olyan kéne aminek elég az a max 540 es fordulat. vagy lehet csinálni hajtóművet ami gyorsítja.
    de ha már hajtóművet csinál az ember akkor ki lehet váltani a hidromotor, szivattyút, tartályt, tömlőt, vezérlést, egy kardánnal.
    és oda jutunk amit vázoltam.

  • Válasz » #22092 tunde0918 | 2017-12-07 19:51:03

    Sziasztok!
    Egy kis segitséget kérnék !smile helpsmilie
    Van egy vtz 2048a trakim és gépkönyvet keresek magyarúl. ha valaki eltudna küldeni egyet elektronikusan az megköszönném! (oroszt találtam de azzal nem boldogulok)
    elérhetőségem tunde0918@gmail.com

  • Válasz » #22091 pityubacsi5 | 2017-12-07 19:16:04

    Jutubon láttam múltkor egy ruszki megoldást: a TLT-re láncfogaskerék, a trakesz alatt egy hosszú kardánt hajtott, amit előre vitt, ha jól emlékszem frontkaszához. Csapágyazva, merevítve, egész jól működött a videón. Szerintem a bekerülési összeg kb 10E Ft, a ráfordított munka kb egy nap. a videó címére nem emlékszem...

  • Válasz » #22090 ND | 2017-12-07 13:38:15

    Válasz tiboca69 #22089. hozzászólására

    Talán. Mi is itt akadtunk el

  • Válasz » #22089 tiboca69 | 2017-12-07 12:45:37

    Válasz ND #22087. hozzászólására
    ...hát gondolom a Wlagyi saját meglévő rendszere kevés hozzá, ezért esetleg egy külön hidrópumpa (és tartály) kellene hozzá.

    Persze ez is barkácsolós lehet, de talán egyszerűbben (és olcsóbban?)kivitelezhető...

  • Válasz » #22088 .Richard. | 2017-12-07 11:23:54

    Válasz tiboca69 #22085. hozzászólására

    Pl. egy Niva osztòmű. Àttètelt làtni rajt. Szerintem jò. Talán el is fèr. Talajmaròt csak nem kell hajtania.meg lehetne csinálni levehetőre. Azt a vonòszàrakhoz fabrikàlni. Mehet előre a kardàn. Többi elöl barkàcsolàs. Csak egy ötlet volt.

  • Válasz » #22087 ND | 2017-12-07 11:22:03

    Válasz tiboca69 #22085. hozzászólására

    Csak honnan legyen hozzá olaj ami hajtja?

  • Válasz » #22086 tiboca69 | 2017-12-07 10:26:03

  • Válasz » #22085 tiboca69 | 2017-12-07 10:19:42

    Válasz a2457 #22082. hozzászólására

    Nem lenne "egyszerűbb" egy TLT meghajtást, hidraulika-motorral meghajtani?

  • Válasz » #22084 papp.janos | 2017-12-06 20:55:55

    Válasz dani 1980 #22074. hozzászólására
    Olyat láttam régebben valahol, hogy az oldaláról szöghajtással vitték előre az első híd fölé. Majd elöl még használtak egy egyenes hajtásházat. Eléggé furán nézett ki a sok konzol végett. Ha jól emlékszem, hómarót használtak vele.

  • Válasz » #22083 papp.janos | 2017-12-06 20:52:16

    Válasz dani 1980 #22071. hozzászólására

    Húzólapot csináltam, az érdekel esetleg?

  • Válasz » #22082 a2457 | 2017-12-06 18:44:46

    Válasz ND #22081. hozzászólására

    ház ezt már csak szerintem házi megoldásba lehet legyártani.
    nem hiszem hogy beszerezhető volna.
    4 fogaskerék, 2 kardán csonk , egy jó esztergályos meg egy jó lakatos, egy hoszabb cső, és egy Z kardán elvileg elég hozzá. meg némi vas, és csavarok. meg egy marógépes...
    meg 8 csapágy, és csapágyházak.
    van hátulütő mert a hasmagasság csökkenne..
    ami elöl lenne kardáncsonk azt rendkívül központosan rá kéne hegeszteni a fogaskerékre.
    akkora csapágy kéne amit rá lehet húzni a kardánra. ami hátul a gépre megy és levesi a hajtást az már bonyolultabb, illeszkednie kéne a traki csonkjára a fogaskerék közepének. ki kéne maratni hogy a bordákhoz passzoljon. aztán lehetséges hogy kiemelő gyűrű is kéne, és persze rá kéne hegeszteni az "új" hátsó csonkot. szintén kérne 2 nagy csapágyat házastul.
    ráadásul hátul ezt a hajtóművet fel is kéne fogatni úgy hogy útban se legyen, de jól álljon.
    nem lenne olcsó mulattság. szerintem bőven 150 ben állna meg a végeredmény.
    és el kéne dönteni milyen irányú legyen az első kardán forgása. vagy egy kis extra munkával lehetne olyat is hogy 2 csonk, ellentétes forgásiránnyal. de akkor meg egyforma fogaskerekek kellenek hogy a sebességből ne legyen gond.
    Z kardánt is illene csonkkal kapcsolni, akárhonnan nézzem nem kis összeg ennyi kardán csonkot összevásárolni.
    a többiről nem is beszélve.kenést is meg kéne oldani, szimmeringnek helyet csinálni. olaj feltöltő és leeresztő csavar, szint pálca, kétirányú szuszogó.

    természetesen nem lehetetlen.
    fogakerekek horror áron mennek sajna.
    az se volna olcsó mulattság.

  • Válasz » #22081 ND | 2017-12-06 05:57:26

    Válasz dani 1980 #22080. hozzászólására

    Ez az első tlt engem is érdekelne. Ha vtzre volt gyári lehet külön utólag is venni és rászabni a 25re?

  • Válasz » #22080 dani 1980 | 2017-12-06 05:25:42

    Válasz a2457 #22078. hozzászólására

    Valami ilyesmi de csinált már valaki ilyet?
    Pop

  • Válasz » #22079 atti212. | 2017-12-05 23:04:52

    Válasz a2457 #22077. hozzászólására

    Hiába van nyomásod ha a sűrű anyag csak lassan tud kijönni.

  • Válasz » #22078 a2457 | 2017-12-05 22:02:30

    Válasz tiboca69 #22076. hozzászólására

    úgy szokták hogy kap egy hajtúmvet a tlt, ez egyben áthajtómű is.
    tehát megmarad hátul a kardáncsonk.
    a fogaskerék hajtás meg a traki hasa alatt visz előre , ott megint fogaskerék áttétel, s máris van elölis egy tlt.
    vtz ből volt így gyári, hó eltakarító cuccot mőködtetett.

  • Válasz » #22077 a2457 | 2017-12-05 21:50:40

    Válasz atti212. #22075. hozzászólására

    adott keresztmettszeten híg meg sűrű olajjal is , ha nagyobb a nyomás akkor van nagyobb átfolyás.
    adott keresztmettszeten , ugyanazzal a nyomással természetesen a hígabb olajjal van nagyobb átfolyás.

    mi a gond ? a szűrőt nem a mennyiség hanem a nyomás hajszolja.

  • Válasz » #22076 tiboca69 | 2017-12-05 20:37:11

    Válasz dani 1980 #22074. hozzászólására

    Érdekes téma...
    Talán egy hidraulikus tlt-kimenettel???

    smile cool

  • Válasz » #22075 atti212. | 2017-12-05 19:57:47

    Válasz a2457 #22067. hozzászólására

    Rendben ! De akkor te pedig próbáld ki ugyanezt egy híg aztán egy sűrű olajjal. smile thumbupcool

  • Válasz » #22074 dani 1980 | 2017-12-05 16:33:26

    Éhes vagyok a tudásra...hogy lehetne a kardán hajtást előre hozni?????

  • Válasz » #22073 Güzü | 2017-12-05 13:28:43

    Gondolom nem én találtam fel a spanyol viaszt, de hátha jól jön valakinek.
    Eléggé gyenge az aksi a t25be, nehézkes az indítás, viszont! A levegőcsövet széthúztam, hőlégfúvót 2fokozatba kapcsolva a motorfele fordítva fujatom a levegőt (550°c ) kb. 15 mp-ig majd inditok, 2. Fordulásra indul bikázás, rátöltés nélkül. Nekem besmile thumbupvált!

  • Válasz » #22072 Güzü | 2017-12-05 13:23:35

    Válasz dani 1980 #22071. hozzászólására

    https://youtu.be/CA9PYVA79j8

    Eléggé primitív de frankó kis gép, nézd meg remélem látsz benne fantáziát

  • Válasz » #22071 dani 1980 | 2017-12-05 05:52:46

    Hotolot epitenek pár képpel tud valaki segíteni?

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gresham & Eastwick Aukciók
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Hidro Master Kft
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Nomád KFT.
Nowton Bt.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
RETI HUNGARY Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Vitay Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
Cubilog Kft.
Diós-Gumi Kft
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wild Control Kft.
Zetor-Vas