Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.04 Ft USD 339.67 Ft CHF 428.45 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93600 hozzászólás
Nincs profilkép
#47650 Petiiii
2016-12-27 19:39:09

Válasz sanyi1965 #47648. hozzászólásáraJó ha meg lesz 135 bárra lesz állítva előtte ki mosom gázolajba vagy benzinbe nem_?

#47649 csferri
2016-12-27 19:21:36

Válasz VDénes #47644. hozzászólásáraSzia , azt ne hagyd kottyanósra!Azt hiszem oda nem is ír a könyv csapágyhézagot , most nem esküszöm meg ,de ilyesmi rémlik. Könnyen forogjon, ha most kotyogósra hagyod az első komoly meló után még jobban fog, kikészíti a fölső tengely csapágyazását amin a 6.-9. fogaskerék van.

Nincs profilkép
#47648 sanyi1965
2016-12-27 18:34:55

Válasz Petiiii #47645. hozzászólására135 Atm,a ROBUR-ban 100 az előírt de olyan jó-finom a csapos fúvókája és ugye pont előkamrásba való hogy a 110 fokos tölcsére jól dolgozik az 50-es MTZ motorban.a gyári ezt nem tudja egyik sem, nem elvárható tőle.
pattogva-recsegve kell tartania a nyomást s utócsepegés nélkül ködöl,csak ajánlani tudom.próbáltuk annak idején a SEAT-FIAT-WV-ZETOR porlasztócsúcsokat de ez vált be.az utángyártottak minőségét nem ismerem ez még DDR áru volt.

Nincs profilkép
#47647 Richard.
2016-12-27 18:33:13

Válasz quados #47646. hozzászólásáraAkkor az nem àsvànyi olaj volt?

Nincs profilkép
#47646 quados
2016-12-27 18:23:59

Válasz Richard. #47634. hozzászólásáraelég ha a 20 literes kanna aljába marad 1-2 deci hidrolika olaj észrese veszed beöntéskor de kinyirja a porlasztokat nekem a liaz járt igy az összes porlasztó elszált ,kikellett pucolni az üzemanyag rendszert

Nincs profilkép
#47645 Petiiii
2016-12-27 18:11:40

Válasz sanyi1965 #47639. hozzászólásáraSzia Sanyi ilyent rendeltem bele csak még nem jött meg! te mennyire állítottad ennek a nyomását? Karos műszerrel állították be az orosz csúcsokat és az is gond h nem tölcsér alakba porlaszt hanem hegyesen és mondták is hogy ez nem jó!

Nincs profilkép
#47644 VDénes
2016-12-27 17:31:57

Válasz Szeni #47642. hozzászólásáraDe kell annak is kis kottyanás? Picit lesz nehezebb forgatni ha meghúzom a csavarokat. Vagy tegyek alá még lemezt hogy tudjon kottyanni picit a kúpgörgős csapágy?

#47643 jaminka
2016-12-27 17:21:11

Sziasztok!82-es MTZ napi első indítás után szinte rögtön nyomja a kartergázt ez mitől lehet?20w50-es turbós olaj van benn igaz Hardt-os!A másik kérdésem pedig,hogy egy kis idő után ha pörgetve van elkezd benn valami kerregni,csattogni!Ez mitől lehet?szelephézag rendbe!

#47642 Szeni
2016-12-27 16:45:30

Válasz VDénes #47630. hozzászólásáraHa összehúztad nagyon, akkor szorulni fog. Egész könnyen kell neki futni. Kell az olajnak is hely. Valaki majd megmondja itt, h. mennyi a kúpkerék csapágyhézaga. ???????? Valaki ??????

#47641 zsoltrs
2016-12-27 16:20:44

Hali

Segítséget szeretnék kérni abban, hogy hogyan is tudom ellenőrizni ill. szükség esetén beállítani egy 80-as szervójának az olajnyomását.
Úgy olvastam h kitekert állapotban olyan 70-80 barnak kell lennie.

Legfőképpen, a nyomásmérő óra helye ill. a beállító csavar holléte érdekel.

Még rajta van a géptető és még be se látok...

Nincs profilkép
#47640 kori01
2016-12-27 15:48:28

a nyomás az jó 130al.
de nézd meg a porlasztó alatt a tűzkarikát,azt minden kivételnél cserélni kell,szerintem az a baj hogy fel tudd jutni a láng és beégeti hamar.
jártunk igy.
na meg az uj csucsot mielőtt beteszed kimosni gázolajba.

Nincs profilkép
#47639 sanyi1965
2016-12-27 14:11:29

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraSD2Z45,ROBUR.bírja az 50-es nyomását teljesen más a sugárképe,na meg az ára is.ja és te magad állítsd be karos műszerrel precízen.fogyasztás-indítás teljesen más vele.bármilyen csúcsot teszel be,elmosni rendesen mikor megvan a 45 fokban siklást ellenőrizd majd porlasztóházba szerelés és beállítás, tetőfixálás után újra kontroll.semmi spricc csak köd ez nem IVAN.

#47638 Bandita29
2016-12-27 13:59:21

Válasz Petiiii #47637. hozzászólásáraBallagj be egy autós boltba,és kérj 93-as évjáratu 1.7 dizel, német motoros F astrához csucsokat. Azok talán jobbak egy picit.

Nincs profilkép
#47637 Petiiii
2016-12-27 13:48:11

Nem egyszerre romlik el hanem amit eladnak mar az szar uj szuro mindenhol ki is lett takaritva! :)

Nincs profilkép
#47636 Richard.
2016-12-27 13:37:31

Válasz csoppika #47635. hozzászólásáraJa,hogy amúgy. Az nem baj. 40liter gázolaj helyére 40hidraulikàt beönt,az dicsèrétes cselekedet! Annyi cipekedèsèrt megèri a csere.smile lololyan,mint aki homokèrt ...ik a sivatagban.

Moderátor által módosítva: 2017-04-06 10:13:33

#47635 csoppika
2016-12-27 08:48:19

Válasz Richard. #47634. hozzászólásáraBiztos nem arra gondolt, hogy vhol belefolyiksmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#47633 Richard.
2016-12-27 06:17:35

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraSzűrő ház kipucol,szűrőcsere, adagolòt meg kinyomatni forgattatva,hátha maradt benne kosz. Már szopatott meg a porlasztò anya,amivel a csûcsot a porlasztòba rögzited. Megfeszítette a csúcsot és megszorult. De nem mind a négy. Mert nálad mind a nègy szar egyszerre?

Nincs profilkép
#47632 quados
2016-12-27 01:42:03

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásárahidraulika olaj került a gázolajba

Nincs profilkép
#47631 Petiiii
2016-12-26 23:45:42

nincs abba semmi :/

Nincs profilkép
#47630 VDénes
2016-12-26 23:42:03

Válasz Szeni #47617. hozzászólásáraAzt honnan tudom, hogy nem feszítem e túl a 2 kúpgörgös csapágyat?

#47629 mtz1221
2016-12-26 23:31:17

Válasz Petiiii #47628. hozzászólásáraA nagy nyomású cső mivel csatlakozik a házhoz?Ha egy hollanderral akkor csavard ki és ott lesz alatta.

Nincs profilkép
#47628 Petiiii
2016-12-26 23:28:01

én ebbe nem igazán láttam szűrő házat sajna

#47627 mtz1221
2016-12-26 23:24:10

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraA 82-esnek van a porlasztó házba szűrője,mikor az szétesett akkor csinált ilyent.Ha az 50 esnek is van,akkor ott a gond.

Nincs profilkép
#47626 Petiiii
2016-12-26 23:17:30

Sziasztok olyan problémám van hogy sorba veszem az 50-es hez a porlasztó csúcsokat és nem bírnak ki egy napot és csere esetleg valaki rakott e már bele más porlasztó csúcsokat? Vagy esetleg próbáljam a nyomást feljebb állítani? mert eddig 130 ra lettek be állítva..

#47625 rigás
2016-12-26 21:27:39

Válasz denkolevente #47621. hozzászólásáraTele!!!smile scaredsmile scaredsmile scaredJujj!!!
Az nem létezik,smile nonono Ha mégis akkor nagy a baj!smile whistling
Két helyről kerülhet oda olaj, a motorból illetve a váltóból. Ha fekete az motor olaj hiba, főtengely szimering. ha hajtómű olal az három helyen tud folyni leggyakoribb felül a szivattyú meghajtás közlőkerék tengelyénél, aztán alul ha tömítetlen a tlt tengelyvég deknije és a nyeles tengelynél ez a legritkább szimering ill ó gyűrű cserék megoldják.
Sajnos mindkét esetben szét kell húzni a gépet. Főtengely szimeringet minőségi hőtűrő szilikonost vegyél, és ha cseréled egyúttal nézd meg nem mozog e a tengely irányban a forgattyús tengely, ha mozdul akkor a támcsapágyak is rosszak cserélni kell azt is mert az új szimering sen lesz hosszú életű és a motornak sem tesz jót ha csúszkál a főtengelye.

Nincs profilkép
#47624 rsándor
2016-12-26 21:16:49

Válasz denkolevente #47621. hozzászólására Ha tele van az a jó mert ha minimum alatt van az a baj.A lendkerék veri fel oda mert ereszt a szimering szerintem.

Nincs profilkép
#47623 denkolevente
2016-12-26 21:10:23

Válasz Bandita29 #47622. hozzászólásáraIgen azt észre vettem hogy a Mukit mindig lehet szerelni de főleg akkor ha dolgozni kéne vele :D

#47622 Bandita29
2016-12-26 21:08:28

Válasz denkolevente #47619. hozzászólásáraCsak azért olajozza össze magát,hogy ne rozsdásodjon!smile thumbup

Baj csak akkor lesz,ha majd tócsa lesz alatta,de általában ez szezonban jön elő ugyis,mikor nincs idő barkácsolni.

Nincs profilkép
#47621 denkolevente
2016-12-26 21:03:09

Válasz rsándor #47620. hozzászólásáraIgen ezt tudom hogy mindig csepeg valahol már bele törödtem csak akkor hogy kerül oda olaj ?:S és felül jön ki tehát tele van :D

Nincs profilkép
#47620 rsándor
2016-12-26 21:01:14

Válasz denkolevente #47619. hozzászólására Hát el kell keserítselek, mert nem olajban hanem levegőben forog. Az olajszivárgás az MTZ traktoroknál teljesen normális, ha jelentősen nem fogy a motorból akkor hagyd békén, mert ha azt akarod hogy az mtz-ből sehol sem jöjjön az olaj akkor az egész életedet szereléssel kell töltened!!!!

Nincs profilkép
#47619 denkolevente
2016-12-26 20:46:10

Sziasztok egy kérdés mtz 80 lendkerék olajban forog? (tudom hülye kérdés) Mert a kuplungház és a motor kapcsolatánál felül valami jön ki az illesztésnél elsőre olajnak nézki ez mennyire normális ?

Nincs profilkép
#47618 rsándor
2016-12-26 20:20:30

Válasz Endy #47611. hozzászólására Az enyémbe azt tettem, kb 250 óra van benne eddig még az olajat nem eszi de ettől még nem esek hanyatt,kompressziót nem mértem benne.Mondjuk a kimunkálásán látszik hogy nem 3 deci vodka után csinálták, és vagy ,lehet nem ferde szeműek.

#47617 Szeni
2016-12-26 19:39:27

Válasz VDénes #47615. hozzászólásáraIgazság szerint a szétszedés előtt kellett volna megmérni, és ugyanoda, v. csak kicsit szűkebbre visszaállítani. Nem tudom, mennyire kopott, de így vakra 3-4 tized közé valahova. Jól kopottat ettől állítottam már sokkal többre is. Lemezt ráérsz akkor venni, mikor már tudod, h. mennyi kell.

#47616 Vinkó75
2016-12-26 18:40:24

Válasz Celtises #47608. hozzászólásáraMivel télen volt így 2 hét. Úgy hogy nyersanyagban illesztésre leküldték egy mintát fogprofil és borda illesztések miatt. Majd ezek után legyártották. A Mercinél 1,5 hét mivel összevárták az edzést. Ha gyorsabban kell akkor nyilván drágább.

Nincs profilkép
#47615 VDénes
2016-12-26 18:25:56

Válasz Szeni #47613. hozzászólásáraNem olyan kopott amúgy de már használt. Mennyire állítsam?
A kúpgörgős csapágyakat cseréltem. A hézagoló lemezeket vegyek hozzá? Most egy oldalon 4-4 vastagabb a másik oldalon pedig 4-4 vastag plusz 3-3 vékonyabb.

#47613 Szeni
2016-12-26 14:19:04

Válasz VDénes #47612. hozzászólásáraHa ez egy kopott fogaskerék, akkor én nem állítanám ilyen szűkre, mert úgy fog vonyítani, h. nem lehet majd megmaradni benne.

Nincs profilkép
#47612 VDénes
2016-12-26 12:23:31

Válasz csferri #47610. hozzászólásáraMég mindig foghézag mérés van smile lol
Ha ónt forgatok be akkor a képződő 3szög 2 szárát kell megmérni és annak az összege kell, hogy 0,25 mm legyen ugye? smile blink

Nincs profilkép
#47611 Endy
2016-12-26 09:34:43

Sziasztok!
Kellemes ünnepeket kívánok!
Motor felújutás előtt állok. Horse powerröl hűvelyröl vélemény? Megéri az árát?
Előre is köszönöm.

#47610 csferri
2016-12-26 07:47:41

Válasz VDénes #47609. hozzászólásáraHasonlóval valami fix pontra, az óra mérőcsúcsa meg a tányérkerék valamelyik fogához merőlegesen, kis kúpkereket meg lefixálni. A gumigyűrű ha megvágódott cseréld ki mert tuti folyni fog, és utána nem tudod!

Nincs profilkép
#47609 VDénes
2016-12-25 23:22:56

Válasz csferri #47602. hozzászólásáraKöszönöm. Tényleg 0,25 a gyári foghézag. smile thumbup
Arra állítom. Az indikátor óra az hogy vagy hova kell tenni? Nem hallottam még ilyen módszert.
Ahogy lentebb írta a kolléga a forrasztó ónos megoldás könnyen kivitelezhető.
Ahogy tettem vissza a féktengely tokokat a gumigyűrűt megvágta a difiház. Szedjem inkább vissza és cseréljem vagy hagyjam? A régi gumigyűrűk is be voltak vágva smile huh bár nem a legfiatalabb gumigyűrűknek néz ki a most vásárolt smile censored

Nincs profilkép
#47608 Celtises
2016-12-25 21:21:50

Válasz Vinkó75 #47607. hozzászólásáraKössz az infót. Jó tisztában lenni az ilyenekkel. Mi volt a legtöbb idő amit vártál egy ilyen gyártásra?

#47607 Vinkó75
2016-12-25 21:17:32

Válasz Celtises #47604. hozzászólásáraTermészetesen. Mivel a DF-ben is 3 éve gond nélkül megy. A Merci track...annak a fog profilja érdekes. De ha van hozzá szerszám simán oda is megoldódik. Mikor célszerszám gyártása volt. A Beta szerszám adta az alapot. Mint kiderült beméréskor jobban sikerült. Mint a Beta ! Ma minden adott itthon minőségi alkatrész gyártásra. Sőtt folyik is szépen ez irányban az alaksorban a meló. Itt ott...Nem véletlen egy két autós áruház alkatrész kínálatában a különböző felhozatal. És nem árulok el titkot. Ott nem mindegyik Kínai-Egyiptomi-Indiai...stb Simán hazai...Jól álcázva. A legmodernebb gépsorok dolgoznak az alaksorban. A BME-n végzősöket "vadásszák".

Nincs profilkép
#47606 bukócsöves-50
2016-12-25 21:15:18

le tudná valaki írni nekem mekkora csapágyak vannak a váltóban ja és melyikből mennyi van?

#47605 mtz1221
2016-12-25 21:12:36

Válasz Vinkó75 #47601. hozzászólásáraGondolom
ŐK voltak.Ez egy jó példa miért kell a gyerekeket jó iskolába járatni.Az apjuk alakította céget,de a fiuk mikor befejezték külföldön az iskolákat átvették.Ős itt látszik hogy ha tanulnak marketinget,nyelveket meg akarják akkor a világ kinyílik előttük. Amúgy már a 90es évek végén a vacak Mf 8160-as traktorokba csináltak az első véglehajtásokba olyan fogaskerekeket.amik a gyárinál 3x többet elmentek smile cursing

Nincs profilkép
#47604 Celtises
2016-12-25 20:56:42

Válasz Vinkó75 #47601. hozzászólásáraA gyári minőséget is letudják gyártani?
Mi a véleményed ezzel kapcsoltaban?

Nincs profilkép
#47603 bukócsöves-50
2016-12-25 20:43:40

Válasz mtz1221 #47600. hozzászólásáraez a gép 10 éve van nálam és nem én csináltattam

#47602 csferri
2016-12-25 20:38:31

Válasz VDénes #47597. hozzászólásáraHa jól emlékszem 0,25mm a gyári érték, de 0,4 tuti jó még. Az ujságpapíros megoldás azért nem igazán nyerő.Szerezz valami vastagabb rajzlapszerűt, ha passzosan átmegy és megnyomja de nem vágja el akkor jó , legjobb az indikátoróra.

#47601 Vinkó75
2016-12-25 20:37:46

Válasz mtz1221 #47600. hozzászólásáraNyilván hozzá szoktam a finomabb dolgokhoz.smile laugh Baján kompletten legyártották-le edzették a fogaskereket. Ami bolti áron 100..az így 25 volt. De a 300 ezres buzogány tengelyt a DF-be 70 ért csinálta egy Balaton környéki cég ha jól emlékszem. Még játékban lett volna egy Vajdasági cég is. Állítólag váltó alkatrészeket gyártanak. Amcsiba is szállítanak. De mivel megoldódott a dolog így arról a cégről csak ennyit tudok.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
Lehangoló eredménnyel ért véget az aratás Békésben
A termésátlagok jóval elmaradnak az előző évekétől. A vihar a napraforgót, az...
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
Szántóföldtől a silóig: hol fertőznek a kukorica gombabetegségei?
A fertőzés nem csak tároláskor történik – a mechanikai sérülések és klimatikus...
Eladó tehén borjàval
Eladó tehén borjàval

600.000 Ft

Vogel&Noot EN 300 N forgóborona
Vogel&Noot EN 300 N forgóborona

1.350.000 Ft

Háromfejes eke eladó
Háromfejes eke eladó

250.000 Ft

John Deere 5270
John Deere 5270

12.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]