Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Rövidtárcsák új
- Kukorica várhatóan........! új
- Legelő telepítés, gondozás, stb... új
- HW 60-11 pótkocsi új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Poénok új
- Pályázat NFA földekre új
Cikkajánló

Szeptemberi agrárnaptár – fontos dátumok, amelyekre ügyelni kell
Akár az AÖP gyepfenntartásról, akár a kárenyhítési hozzájárulásról van szó,...
2 hozzászólás
Válasz Csuka.bk #1. hozzászólásáraSzerinten nézd meg hogy megy e olajnyomás a lamella sorhoz , ha hozzá férhető.egyébként a valtráknál/ nekem az van/ ha leállítod bekapcsolja az elejét. tehát valószínű ha elveszed a nyomást akkor kapcsol be. tehát nézd meg hogy van -e változás levett csőnél ha kapcsolod , ki be az első hajtást. Vagy az hogy a "mágnes szelep dolgozik ", ez alatt ezt érted?? Vagy csak azt hogy ha adsz neki áramot akkor hallod a csattanást, szerintem vedd ki a dugattyút a mágnes szelepből , és nézd meg nem e szorúl. Ha igen 500 as papirral csiszold meg. Ha esetleg meg van a hiba , akkor légyszíves" homályosíts " fel minket , köszönöm.
Tiszteletem!
Segítségre lenne szükségem egy New Holland TM155 traktor 4wd meghajtásának szétkapcsolásában.
Ugyan is nem lehet kikapcsolni az összkerék hajtást. Az EMU panel ellenőrizve, a mágnes és a szelep dolgozik ahogy kell, de még sem kapcsol szét a 4wd. Hibakód nem jelez a kijelző. Hol kezdjem a hiba elhárítást?