Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben 

Létrehozta: korzo, 2009-01-10 20:09:16

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #17998 Gergő, | 2017-02-21 20:11:23

    Kívülről szép állapotba van amúgy smile thumbup

  • Válasz » #17997 Vinkó75 | 2017-02-21 19:52:20

    Válasz GREVEN #17993. hozzászólására

    Igazából csak azt nem értem, az oldal kezelőknek ez nem tűnik fel? Már az is zavaró ha valahol 1ft, vagy ár nincs is feltüntetve.Alapból görgetem tovább. Az az igazi mikor az eladó úgy kezdi, mennyit adnék érte. Kapásból nyomom ki a telefont ! Erre nincs időm. Ma egy sima okos telefonnal akár a bolygó másik feléről is rendelek(alkatrészt) max 3 hetes átfutással. Max 5 perc ! Erre majd neki állok a telefonba pénzért...pénzről alkudozni. smile nononosmile nonono

  • Válasz » #17996 Büresz | 2017-02-21 19:40:10

    Válasz Kisvuk #17994. hozzászólására

    2412-nél kell majd cserélni.

  • Válasz » #17995 GREVEN | 2017-02-21 19:38:45

    Válasz Kisvuk #17994. hozzászólására

    Biztos akkor kell legközelebb. Long Life olaj meg szürö smile innocent

  • Válasz » #17994 Kisvuk | 2017-02-21 19:36:13

    Válasz GREVEN #17993. hozzászólására

    Csak 1995 üzemórávalsmile lol az olajszűrőn meg ott van hogy 3412-nél lett cserélve,csak az a szomorú hogy van olyan aki ezt el is hiszi neadjisten még utal is lóvét előre.

  • Válasz » #17993 GREVEN | 2017-02-21 19:28:19

  • Válasz » #17992 4755 | 2017-02-20 12:07:33

    Válasz Mf-es? #17990. hozzászólására

    üdv nem kell le venni róla mert le vizsgáztatják légfék nélkül is

  • Válasz » #17991 szanberg | 2017-02-20 11:10:09

    Válasz Mf-es? #17990. hozzászólására

    majd megveszi rá 600ezerért a vásárló ha kell neki

  • Válasz » #17990 Mf-es? | 2017-02-20 10:50:26

    Válasz Dinnyés Laci #17989. hozzászólására

    És miért veszi le róla?Úgy nézem,így eladhatatlan.

  • Válasz » #17989 Dinnyés Laci | 2017-02-20 10:42:17

    Válasz Mf-es? #17974. hozzászólására

    kinti gép volt Kereskedő műszakiztatja
    műszaki után leveszi róla

  • Válasz » #17988 Vadmalac | 2017-02-20 10:23:10

    Válasz csoppika #17986. hozzászólására

    Nem tudom, hogy ez a szerelvény mennyire megy tényleg amúgy, mert az alsó húzóra van akasztva a pót. Lehet hogy csak a telep körül szaladgál. Meg talán még naprával megrakva is több lenne a bruttó súly, mint 40 tonna.

  • Válasz » #17987 szanberg | 2017-02-20 09:56:57

  • Válasz » #17986 csoppika | 2017-02-20 09:45:59

    Válasz Vadmalac #17975. hozzászólására
    Szerintem ez a szerelvény itt a hossza miatt nem biztos, hogy mehetne hivatalosan...
    "c) vontatóból vagy mezőgazdasági vontatóból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél: 22,00 méter,

    d) tehergépkocsiból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél, továbbá csuklós lassújárműnél: 24,00 méter."
    A két kocsi kb 20 méter...

  • Válasz » #17985 Vadmalac | 2017-02-20 09:39:44

    Válasz Vadmalac #17983. hozzászólására

    Közben a link meg lemaradt:
    https://www.youtube.com/watch?v=JU1L-ydIlmk
    (Jól teleböfögtem ezt a topicot hirtelen. smile whistling)

  • Válasz » #17984 Vadmalac | 2017-02-20 09:38:46

    Válasz .Feco. #17977. hozzászólására

    A másik, hogy ez a 2 pót nem tudom elférne-e a hídmérlegen?

  • Válasz » #17983 Vadmalac | 2017-02-20 09:36:40

    Válasz szanberg #17980. hozzászólására

    Nekem inkább ez a gumi kellene rá. De a legjobb a Mitas PneuTrack lenne hasonló szélességben. Ha már álmodozunk! smile whistling

  • Válasz » #17982 Vadmalac | 2017-02-20 09:35:31

    Válasz Mf-es? #17974. hozzászólására

    Vagy úgy, hogy ha szerelsz rá légféket, akkor ennyi vontatást kap a típusa alapján.

  • Válasz » #17981 Vadmalac | 2017-02-20 09:32:35

    Válasz .Feco. #17977. hozzászólására

    Ne legyél ennyire negatív! smile cowboy

  • Válasz » #17980 szanberg | 2017-02-20 09:27:04

    Válasz Vadmalac #17975. hozzászólására

    Nekem ez lenne a tökély, annyi, hogy én kintebb forgatnám a kerekeit mert így keskenyebb mint egy 250-es univerzális traki.

    https://www.youtube.com/watch?v=U2U3H1O1mvI&t=60s

  • Válasz » #17979 Büresz | 2017-02-20 09:14:43

    Válasz Mf-es? #17974. hozzászólására

    Külföldi és ott javarészt olajfék van.

  • Válasz » #17978 JD 4630 | 2017-02-20 08:52:52

    Válasz .Feco. #17977. hozzászólására

    sima mezei 3 tengelyessel jártam így, de ilyenkor jön az, hogy golyó át a konkurenciához lebillenteni

  • Válasz » #17977 .Feco. | 2017-02-20 08:22:41

    Válasz Vadmalac #17975. hozzászólására

    Jah, a szaritoban meg benyögik hogy repce van a garaton, a búzát be kell önteni hatra a kismagtarba, told be...

    Csórikám lehet oralisan kényeztetni kezdené magát...

  • Válasz » #17976 MFM | 2017-02-20 07:59:29

  • Válasz » #17975 Vadmalac | 2017-02-20 07:42:43

    Azért ezzel a szerelvénnyel gondolom szívesen elgurulgásznánk egy páran! smile whistling
    https://www.youtube.com/watch?v=myhw7Zg8zOQ&index=131&list=PL713B6F796C321CBA

  • Válasz » #17974 Mf-es? | 2017-02-20 07:33:43

    Hogy lehet az,hogy több olyan JD-t hirdetnek,hogy nincs légfék,és vontathat 30-32 tonnát.

  • Válasz » #17973 szanberg | 2017-02-19 22:56:07

    Szó mi szó, itt térségben a sokezer hektáros nagy cég ahol 8330-asok meg 8430-asok vannak meg minden más jd traki, van csuklós 9420-as is igaz az már eléggé széjjelvan de tavaly megvették a legnagyobb 9000T-s hernyót, 560? lóerős hevederest mert a nehéz munkához az kellett mese nem volt.

  • Válasz » #17972 szanberg | 2017-02-19 22:52:30

    verszály szánt
    https://www.youtube.com/watch?v=4w7iCidm_Go

    hernyó szánt
    https://www.youtube.com/watch?v=eKfnnieppZw

    nekem ezek teccenek

  • Válasz » #17971 szanberg | 2017-02-19 22:47:49

    Válasz 4964 #17964. hozzászólására

    hát a nagy cégeknél ahol spécik ott kombájn után már megy is a legnagyobb gépezet vakarózni, és ősszel is tud szántani mivel mert olyan helyen ahogy írod vannak 200plusszos gépek mindenhol.

    de amúgy szántanak a nagyokkal is feszt

  • Válasz » #17970 szanberg | 2017-02-19 22:43:33

    Válasz RkTomi #17968. hozzászólására

    félre értetted. Nem vagy képben miről beszélgetünk itt napok óta és hogy mit mire írtunk. így értettem.

    A 4km/h-t is arra írtam, hogyha nekiállsz a 8R-el egész nyáron 500hektárt lelazítani ilyen körülmények, ilyen tempó mellett-között szerintem meg is roppanna valamilye még ha új akkor is, ezek a nagy csuklósok meg így is bírják "ezerévig".

    Ha nagy gépet kéne, hogy vegyünk én akkor sem vennék 60milláért 8R-t vagy 939-es Fendet és társait mert egy 4méteres Tiger MT-előtt fél mélységnél lecsücsülnek rögtön a nyirokban főleg parton. Nekem meg ilyenre kéne gép, nálunk a kultivátort nemtudod jól megválasztani, mert egy univerzális gép után a 3méteres topdown vagy tigermt való, legyen az 370-es akár, tök mindegy, viszont ott meg ha kicsit is hajlik a főd valamerre már annyira elfarol, hogy rátartással kell dolgozni és taposni a megművelt pályát.
    tudom mert demóztam 3méteres topdown-t ráadásul teljesen összevannak forgatva a mostani nagytraki kerekei és még ígyis ez volt a gond.

    Szóval nekem hevederes kéne vagy csuklós 800-as gumikkal és a 4méteres nehézvakaró mehet gond nélkülsmile thumbupcool

  • Válasz » #17969 Elitjocko | 2017-02-19 21:54:00

    Olvasom itt a hozzászólásokat és minden igaz Győrre nem lehet át menni rajta, mert valahol tuti kivagyunk tiltva! Nagy gépre vissza térve mindenki inkább 8r-t vesz, mert azzal lehet közlekedni! Egy versatilrol tudok Nagyszentjánoson, de azzal közlekedés rémálom , mert egyszerűen nincsen olyan út, ahol nyugodtan haladhatna, Lexionnal 800 papucsokkal is öröm át menni a városon főleg csúcs időben! Helybeli zrt-nél van 4m-s rapid, de csak szigoruan földutakon halad, mert közúton veszélyes, meg nem férni el vele!smile thumbdown

  • Válasz » #17968 RkTomi | 2017-02-19 21:40:56

    Válasz szanberg #17961. hozzászólására
    4 km/h-val semmilyen talajmunkát nem ajánlanak mert akkor már gond van, a 14-el nincs gond. Jól össze kell párosítani az erő és a munkagépet ennyi. Jobban képben vagyok a témával mint gondolod. A 8R miért nem jó nehéz talajmunkára? Az előzőt is 9000 óránál cseréltük le de a motor és a váltó bontatlan volt. Egy gép egy kezelő. Nem csak szeretni hanem tudni is kell dolgozni.

  • Válasz » #17967 RkTomi | 2017-02-19 21:36:14

    Válasz bandigh #17960. hozzászólására

    A 17964-ben van az érem másik oldala, és igaz is. Az hogy nem univerzálisak. És minek rúgatni a gépet? Akkor már mással van a baj. A szomszéd céggel együtt 5e Ha-t művelünk ők Fendt mi JD pártiak vagyunk és semmi gond nincs sem a lazítózással sem mással. Az ember lehet a legnagyobb gond, de az nem a gép hibája.

  • Válasz » #17966 Drisa | 2017-02-19 20:25:19

    Válasz 4964 #17964. hozzászólására

    Hat igen egy ideális világban ahol minden tábla legalább 30 hektáros és 1 km hosszú lenne, és az utak is jók lennének, venne az ember ilyen nagy cuccokat, de vonulni kell sokszor 10-15 km-t 8 hektár ért. Hiába van 650 hektár állandó munka elképzelhetetlen lenne ekkora géppel melózni.

  • Válasz » #17965 4964 | 2017-02-19 20:11:13

    Válasz Vadmalac #17963. hozzászólására
    Van egy 390-es nh csuklós az egyik cégnek.
    Szimpla ballonos gumikkal van de a 6m terrano előtt látni hogy szabályosan sokkal gyorsabban forognak a kerekek mint ahogy halad. A kezelő szerint homokban szinte ássa el magát, a kötöttben meg pattog.
    A domboldalaknál meg csúszik le.
    Előtte duplakerekes volt de azzal nem lehetett elférni.
    Többek között kitapostak egy fénysorompót.

  • Válasz » #17964 4964 | 2017-02-19 20:06:35

    Válasz szanberg #17961. hozzászólására
    Elvileg ezek a csuklós gépek hatékonyabbak és gazdaságosabbak ha nagyok a táblaméretek.
    Van 3 nagy hátrányuk. Az egyik a vonulás.
    A másik az hogy nem lehet vele magot hordani míg egy univerzálissal akár naponta 200 tonnákat is be lehet vinni. Míg ez otthon áll mert általában aratáskor a pilótája arat és nincs rá ember. A legfőbb hátrány hogy a csuklós és hevederes gépek eszközei nagyon drágák. Ráadásl ezeken a nagy eszközökön kismillió kerék van és amikor jön a sár akkor megáll az élet. Amikor a 200 lovas traktor a 4-es függesztett ekével még szánt vagy a henger nélküli lazítóval szikkasztó lazítást végez vagy grubberol akkor a törzscsuklós masina általában a telephelyen parkol a jobb időket várva.

  • Válasz » #17963 Vadmalac | 2017-02-19 20:01:07

    Válasz szanberg #17962. hozzászólására

    Na erre a gumielforgásra nem gondoltam. De akkor nem tévedtem nagyot a 400Le-vel. Akkor valószínűleg nagyobb méretben csak a heveder a jobb megoldás.

  • Válasz » #17962 szanberg | 2017-02-19 19:43:44

    Válasz Vadmalac #17959. hozzászólására

    Azt mondják az a baj, hogy egy felsúlyozott steiger ami mondjuk 24tonna, az már 4 keréken nem mehet nehéz munkában mert egyszerűen elforog a felni a gumikban és itt mindegy, hogy 650-es vagy 1000-es a gumi a peremen ugyanakkora a fogó felület. Nyílván a 650-es gumival inkább elkaparna tapadó felület híjján de érted a lényeget.
    Szerintem a 350-380-as csuklósok a 8-900-as gumikkal még bevethetőek büntetlenül azzal a kb 18.500kilós súlyukkal de e felett már lehet kérdéses lenne kemény melónál a végkifejlet.
    Igaz 380-as versatile dolgozik nehéz munkát 710-es gumikkal ismerős helyen.

  • Válasz » #17961 szanberg | 2017-02-19 19:39:19

    Válasz RkTomi #17958. hozzászólására

    nem vagy képben a témával, itt nem az volt a lényeg, hogy a 8R-t hasonlítsam össze bármivel is, hanem ahogy bandigh is írta, hogy nehéz talajmunkára ilyen traktor kell, nem a 8r és kategória társai.
    látod még ez a verszály is meg slippel kicsit, illetve fogódik benne a motor a forgóban, de 95%-ban kompromisszum nélkül teszi a dolgát mindegy, hogy melyik fokozatban van a váltó, ezeknél az sem számít, hogy 4km/h- val húzol esetleg valamit vagy 14-el tök mindegy.

  • Válasz » #17960 bandigh | 2017-02-19 19:21:08

    Válasz RkTomi #17958. hozzászólására

    A lényeg az vot h ezerhektáros cégek rugatják a 8R-t meg a 936-ost a lazító előtt, aztán mindenki aggódik mikor szakad szét. Egy ilyen gép meg játszva kidolgozná őket ugyanannyiért vagy kevesebbért. Egy 9420R árban nemtudom hol jár egy piroshoz képest..

  • Válasz » #17959 Vadmalac | 2017-02-19 19:15:23

    Mekkora Le lehet maximum, amit még le lehet vinni talajra szimpla kerékkel, mondjuk 1200-as gumival? Nem nagyon vagyok ikerkerék párti, főleg sárban. Meg tetszett is mindíg az ilyen dundi gumi! smile loveye Mondjuk 400Le? Mert gondolom nem véletlenül vannak néhol tripla kerekezéssel a nagy csuklósak? Azzal még el lehetne járni.

  • Válasz » #17958 RkTomi | 2017-02-19 19:03:34

    Válasz szanberg #17908. hozzászólására

    Láttál már 435 Le-s 8R-est? Miért nem raksz mellé egy 9420R-est ami kategórgiában kb ott van. Jó hogy 50-es MTZ-vel hasonlítod össze.

  • Válasz » #17957 borda77 (Joe) | 2017-02-19 18:53:25

    Az a baj győr 15km-es körzetében ez van én meg itt gazdálkodom... győrtől 30-ra már nem ez van...És hát Győr mellett körbe mindenhol van föld nem csak délre vagy északra így át kell menni rajta sajna...

  • Válasz » #17956 borda77 (Joe) | 2017-02-19 18:51:07

    Válasz szanberg #17953. hozzászólására

    De persze megvan az előnye jó áron tudom kiadni a lakásokat és iszonyat jó áron tudom eladni...

    DE drága amúgy itt minden. A D-maxot pl 450 ezerrel olcsóbban vettem a Wallisnál pesten mint itt. Ide bementem azt mondták nem engednek semmit sem mret itt mindent megvesznek bármilyen áron... hát ezért van itt minden kocsi vagy audi vagy bmw de tényleg agyrém ami rongyrázás + itt vásárol az 9sszes szlovák ezért mondom... + a mérhetetlen sok kamion ami mindenhonnan jón az autóipar miatt...

  • Válasz » #17955 borda77 (Joe) | 2017-02-19 18:47:26

    Válasz szanberg #17952. hozzászólására

    amikor mi aratunk a 650 lexivel éjjel megyünk kizárólag városon keresztül...amúgy meg és nagy kerülőkkel meg a földutakon...

    De napközben nem is lehet közlekedni ilyen gépekkel, mert itt az audi miatt olyan dugók vannak a városba és a bevezető utakon hogy pest kb. 5-9-ig halott a közlekedés és 2-5-ig szintén vagy délbe megyünk akkor elviselhető vagy késő este és éjjel sajna ez van!

  • Válasz » #17954 borda77 (Joe) | 2017-02-19 18:44:36

    Válasz szanberg #17953. hozzászólására

    Én 3méterest tudok és pronto van mint a tenger de a 4-esek is összecsukhatósak....

    Biztosan van bakonyba pl vagy a semmi közepén lévő rábaközi településeken de a közelünkbe semmi.. itt már IH tárcsakat sem látok mindenki csak 3-mrre összecsukható cuccokkal jár...

    Már régen vettem volna prontót 4m-st de nem összecsukhatót de nem tudok vele közlekedni...

  • Válasz » #17953 szanberg | 2017-02-19 17:42:05

    Válasz borda77 (Joe) #17928. hozzászólására

    Akkor győr megyében nincsen 1db 4méteres rapid sem mondjuk?

  • Válasz » #17952 szanberg | 2017-02-19 17:38:01

    Válasz borda77 (Joe) #17914. hozzászólására

    Nem értem miért akarsz saját magad ellensége lenni mindig.

    Ács-on az Invest központban jártam talán egy éve, a 350 Steiger törzscsuklóst nagyon nézegettem, 800-as szimpla kerekezése volt neki és pontosan ugyanolyan széles volt mint a 300x-es magnum ami mellette állt.

    de megértem nálatok nem lehet persze....németben igen meg mindenhol máshol de nálatok nem...

    kíváncsi vagyok hogyan férnek el a nagy lexionok jd-kombájnok nh-k? ja vagy azok elférnek mert jó a színük, az nem számít hogy 370cm széles a nyomtávuk a steigernek meg 300 volt...

    mindig azt hittem, hogy nálunk nagygép nem való, sőt megvoltam bizonyosodva róla, így TC56os kombájnunk volt annó, ami egy sávban elfért, igaz errefelé több olyan út van aminek a szélessége épen ennyi és még busz közlekedés is van rajta... most a kombájnjaink 430centi nyomszélességgel bírnak, a nagytraki ikerkerekeivel majdnem 450 és mindenhol elférünk, kombájnnal bejártam már a fél országot.

    de persze nem ellenkezem

  • Válasz » #17951 borda77 (Joe) | 2017-02-19 15:07:59

    Válasz Vinkó75 #17950. hozzászólására

    Valami lehet ebben amit mondasz mondom miért saját példa... Most voltam negyedéves áfa ellenőrzésen múlt héten. Mindig 1 nap szokott lenni az ellenőrzés az utóbbi 3 évben voltam vagy 6szor.. most erre az ellenőrzésre 8 napot írtak rá, ami azt jelenti nem 45 napra kapom meg hanem 45+8 nap!!! Aztán volt vagy kb 20 számlám amit 1 óra alatt átnéztek...Szóval ÉRDEKES!!! Eddig mindig 45+1 nap volt... Ott a jövedék eddig 15-e volt idén 20-a ot is 5 nap...

    Szóval nincsen itt pénz egy fikarcnyi sem!

  • Válasz » #17950 Vinkó75 | 2017-02-19 14:27:51

    Válasz borda77 (Joe) #17949. hozzászólására

    Nem azért...egyszerűen annyira tapsolják a lét, hogy jelenleg üres a kassza ilyen kiadásokra. Volt már ilyen. Közben januártól folynak a tagdíj behajtások...stb. Számos kifogást találhatnának de valójában nagy a csend,ami ugyebár gyanús. Ha minden rendben van a portán és környékén nyugodtan jöhet a revízió. Én nem rezzenek meg a rendőrtől de a KPM-es vizsga biztostól sem. A NAV többszöri felszólításomra sem halad egy ingatlan ügyben nálam. A következő levél az ügyvédemtől megy irányukba. De inkább őzikézzünk itt !smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #17949 borda77 (Joe) | 2017-02-19 14:11:35

    Válasz .Feco. #17948. hozzászólására

    Sajna megint egyet kell hogy értsek...

    Lehet azért nem kaptam földalaput még szart sem mert itt pofázom!!! Meg lehet Feco te is azért :)

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Tisza Consult Bt.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vega Fruit Tész Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Busa Bt.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Väderstad Kft.
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas