Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben 

Létrehozta: korzo, 2009-01-10 20:09:16

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #19949 ermike | 2018-06-21 23:36:05

    Válasz .Feco. #19947. hozzászólására

    nekem a hillmastert fel kell emelni csak úgy ferek oda a kerekektol, de hely az van bőven, ez a billegtetes sok időt elvesz, de le kell engedni mert pattanak a villanegra kábelek, amit kérdezni szeretnék,hogy az urites ekszijtarcsajaban a nyiro csavart mennyire hozzátok meg nekem nagyon lóg az egész, nem is értem hogy bírja???

  • Válasz » #19948 ermike | 2018-06-21 23:27:42

    A mai nap szereléssel telt, kiment egy csapagy és a hozzá tartozó két szimering fùjni kezdte az olajat! khgskgfdkgfdjmcdj

  • Válasz » #19947 .Feco. | 2018-06-20 04:30:59

    Válasz szanberg #19946. hozzászólására

    Nem sok változtatni való van, a két fülnek pontosan a kengyelbe kell esnie, ha változtatni akarnék magát az asztalt kellene szét vágni nem a kocsit, de ugye azt nem akarjuk... amúgy ritka hogy egyszer is korrigálni kelljen, meg szerintem kényelmes a kocsi is, az ember odafordul, felkapja és már viszi is... lefelé ha kell kicsit oldalazni a kocsit csak elbillented, akkor az egyik már jó, és teszed lefelé meg billented vissza egyenesbe és tolja magának alatta a kocsit ahova kell... nem gond egyáltalán... csak passzos

  • Válasz » #19946 szanberg | 2018-06-19 23:38:35

    Válasz .Feco. #19942. hozzászólására

    Nekem kb. 50 centis tartományban lerakható az asztal, vagyis 25-25centin belül tudok vele akasztani, ez naggyon kényelmes megoldás, nem is nagyon kell célozgatni ráállok nekifutásból ledobom oszt megyek.

    A 2 cm az marha szűk, főleg mikor ódalgósban kell akasztani az eléggé xopatós lehet, de sima parton is mikor a gép gurulna el, rákell tartani a linde karral persze mikor ilyenkor tekered a kormányt meggurul azért a gép ha nem gurul meg akkor sokat toltál neki és megy, dombnak háttal visszafelé, orral előre felé, taposod a féket közben centizgetsz ideges vagy szembe süt a nap húzod a kart ami ráadásul elektromos már, semmi reakció aztán hirtelen megugrik.....


    Szóval javíts rajta mert a 2 centi az halál

  • Válasz » #19945 ÁkosZsolt | 2018-06-19 21:35:01

    Válasz TDavid #19944. hozzászólására

    Szia!Köszi a választ.Elektronikus igen.Megy tovább csak sűrűn dobálja amíg hideg.Melyik érzékelő volt nem tudod?

  • Válasz » #19944 TDavid | 2018-06-19 13:58:53

    Válasz ÁkosZsolt #19943. hozzászólására

    elektronikus irányváltós? ha kiveszed üresbe és vissza irányba akkor megy tovább ugye? 6170m-nek is volt egy ilyen hibája, egy jeladót kellett cserélni.

  • Válasz » #19943 ÁkosZsolt | 2018-06-19 13:07:10

    Sziasztok!Segítségre lenne szükségem. 6920-as trakink tobálja ki az irányvátót főleg reggel indulás után.Délutánra ha melegszik van ,hogy tökéletes.
    Valakinek tapasztalat javításra vagy problémára?
    Esetleg keleti országrészben szerelőt aki ért is hozzá?
    Válaszokat előre is köszönöm!!!smile helpsmilie

  • Válasz » #19942 .Feco. | 2018-06-19 08:18:08

    Válasz 72 #19940. hozzászólására

    Nem tudom a Ferguson milyen lehetett de szerintem a JD-re sokkal kényelmesebb felvenni az asztalt mint pl a Claas-ra...

  • Válasz » #19941 bandigh | 2018-06-19 06:58:07

    Válasz 72 #19940. hozzászólására

    A vágóasztalon lévő rögzítőcsövet elvágtam és összevettem a felére, így kicsit több a mozgástér.

  • Válasz » #19940 72 | 2018-06-19 06:38:10

    Válasz szanberg #19938. hozzászólására
    Mind két oldalra kimegy az öt volt.
    Terület teljesítményben jóval nagyobb,a kocsizás se vészes,bár nagyon pontosan rákell állni,hiba határ +-2centi,ez még gyakorlós.

  • Válasz » #19939 VMisi | 2018-06-18 22:58:11

    Válasz .Feco. #19929. hozzászólására

    Pont azon gondolkodtam ma, hogy hogyan lehetne ezt a szórás visszajelzőt leellenőrizni? Valami ötlet? Van amikor csak úgy felkúszik a pirosba egy rövid ideig, aztán visszaáll. Anyag, sebesség állandó, nem igazán értem, hogy miért.

  • Válasz » #19938 szanberg | 2018-06-18 22:46:25

    Válasz 72 #19936. hozzászólására

    Mértél feszültséget a potiknál? Ezzel kéne kezdeni mert akkor lehetne tudni honnan közelítsd meg a bajt. Kités szerelőt nem tudsz kihívni amúgy?
    Síkon nem nehéz vele aratni kontúr nélkül sem főleg ha nem süppedős a talaj, annyit tudsz még segíteni magadon, hogy a lebegés funkciót belövöd, ami a ferdefelhordó nyomását szabályozza, mármint a nyomás alapján lehet az asztal talajnyomását szabályozni vele és ennek semmi köze a kopírozó papucsokhoz.

    Amúgy hogy megy a gép? Mi az első érzésed ferga után?

  • Válasz » #19937 medikus | 2018-06-18 22:46:01

  • Válasz » #19936 72 | 2018-06-18 22:38:03

    Válasz szanberg #19935. hozzászólására
    Nem teljesen,sőtt egyáltalán nem,de már rá hagytuk mert akkor még nem is arattunk volna!
    Szintezés nélkül megyek,azt hittem sokkal nehezebben boldogulok vele,dem egyáltalán nem vészes.
    Valalahol ki lehet dörzsölődve a vezeték, mert ahogy rászkódik a gép úgy néha eltünik néha előjön a probléma!

  • Válasz » #19935 szanberg | 2018-06-18 22:30:00

    Válasz 72 #19934. hozzászólására

    Itt az egyik kolléga meggyorsította a T-n a ládákat azt írta tavaly jelentősen nőtt a betakarítási sebessége e végett.

    Asztal gondod megoldódott? Mi volt a baja végülis?

  • Válasz » #19934 72 | 2018-06-18 22:28:49

    Nekem is a ládánál szór,bár az árpámnak kicsit nyerses a szára,így nehezebb kidolgozni belőe.

  • Válasz » #19933 Vinkó75 | 2018-06-18 19:07:47

    Válasz Drisa #19932. hozzászólására

    A levegőt az előkészítő asztal végéhez irányítani. Az alsó rostán így lehet,nyitni. Kevesebb a visszaforgó anyag. És éppen hogy csépeljen. lexionnál idén, a hatásnövelőt ki is lehet szedni a kosár elejéről.

  • Válasz » #19932 Drisa | 2018-06-18 14:16:08

    Válasz .Feco. #19929. hozzászólására

    Rosta semmit nem szór, a láda akad ki 5-6 tonnás árpában 2-3 km/h között elfogadható a szórás....

  • Válasz » #19931 .Feco. | 2018-06-18 10:51:41

    Válasz Sk Laci #19930. hozzászólására

    Működik minden ahogy kell, amikor azt látom hogy szór van alatta is, amikor nem szór akkor nincs... ésszerűen porzik szét a szalma...

  • Válasz » #19930 Sk Laci | 2018-06-18 10:41:43

    Válasz .Feco. #19929. hozzászólására
    Levegő, ventilátorfordulat? /Nem hibásodot meg a szenzor, írja,hogy lejeb veted, és valóságban nem állitódot, nem ragadt be semi?
    Nálam volt egy szolgáltató kombájnál, őneki előfordult.

  • Válasz » #19929 .Feco. | 2018-06-18 10:08:04

    Válasz Drisa #19928. hozzászólására

    Az idei év az arpaban igencsak trükkös... nekem rostán szór előbb, és nem tudok vele mit kezdeni... avas a szára, törik mint állat és megy az egész dzsuva a rostakra... a gyári 11 helyett már 18-as kosarnyilassal, 850 helyett 700-750 dobfordulattal mégis tiszta torek... a rosta végén külön lehet állítani, a kalasz vissza hordó felett már maxon van mégis rostán szór... franc se érti...

  • Válasz » #19928 Drisa | 2018-06-18 09:01:31

    Válasz Lacika... #19927. hozzászólására

    Ládán nem szórja? Mert itt a szalma érett de nem az igazi nyúlós, ezért szórja mint állat....

  • Válasz » #19927 Lacika... | 2018-06-18 05:40:09

  • Válasz » #19926 72 | 2018-06-17 23:03:54

    Válasz Lacika... #19924. hozzászólására
    Hány tonnás árpát vágsz ezzel a beállítással,és sebességgel?

  • Válasz » #19925 Lacika... | 2018-06-17 22:41:47

    Válasz Lacika... #19924. hozzászólására

    Toklászoló lemezek a dobkosár elején elzárva!

  • Válasz » #19924 Lacika... | 2018-06-17 22:40:15

    Válasz Drisa #19923. hozzászólására

    850 dob fordulat,12mm hézag,1050 szél,szemveszteség érzékelő érzékenység 15, szemveszteség mag méret 5. Max1 jelet mutat a rosta és a læda műszer! 7km sebesség.előtisztitó 2kőrre ,törekrosta 14,mag rosta 4-5.

  • Válasz » #19923 Drisa | 2018-06-17 12:50:45

    T660 nal ki milyen dob fordulattal és dob hezaggal arat árpát? Illetve mennyi szórás mekkora tempónál? Mennyi az érzékelő érzékenysége?

  • Válasz » #19922 borda77 (Joe) | 2018-06-16 17:24:26

  • Válasz » #19921 .Feco. | 2018-06-16 16:33:23

    Nekem ilyeneket szokott csak kiírni a kombájn...

  • Válasz » #19920 szanberg | 2018-06-16 13:58:24

    Válasz 72 #19913. hozzászólására

    Canbusos a rendszer más is okozhat bajt, 3kábel megy egy potméterre a kopírozó papucsnál egy test egy 5v és vissza a jel kábel. Akassz rá multimétert test és betáp kábelek közé, meg kell lennie az 5 voltnak,ha megvan megtudod mérni de szerintem néznimis a monitorban hány voltot ad ki a poti. Ha nincs meg az 5v betáp akkor nem a potival lesz gond, nézd végig testkábeleket és a pozitív sarkakat

  • Válasz » #19919 Mf-es? | 2018-06-16 07:59:24

    Válasz 72 #19915. hozzászólására

    Néha nagyon megtudja szívatni az embert a technika.A monitorba nem tapasztalt szerelők kuksolnak.Azok mást írnának ki.smile sweatdrop

  • Válasz » #19918 ermike | 2018-06-16 07:31:45

    Válasz 72 #19917. hozzászólására

    tedd be amit korábban kivétel hátha!

  • Válasz » #19917 72 | 2018-06-15 21:38:34

    Válasz ermike #19916. hozzászólására
    Kalibráltuk,így jó lett a jobb oldal most meg a ballra írja kalibrálás közben hogy 1.2 volt alatt van a feszültség!
    Lehet hogy az apotméter is rossz?!smile confusedsmile wacko

  • Válasz » #19916 ermike | 2018-06-15 11:07:26

    Válasz 72 #19915. hozzászólására

    sőt a klíma is azért volt rossz!!! egy kis feszültség ingadozás mi re nem képessmile aikido

  • Válasz » #19915 72 | 2018-06-15 06:46:00

    Válasz ermike #19912. hozzászólására
    Tehát rossznak írta a cséplőhézag állítást,de a dugulás jelző volt a hibás?

  • Válasz » #19914 72 | 2018-06-15 06:44:04

    Válasz ermike #19912. hozzászólására
    Nekem csak az egyik dugulás jelző van fent a másiknak a vezetéke csak lóg a levegőbe.

  • Válasz » #19913 72 | 2018-06-15 06:41:14

    Válasz Lacika... #19911. hozzászólására
    A multi csatlakozót is meg mozgattuk oda vissza többször is meg befújtuk kontakt tisztitóval.
    Ma megpróbáljuk még egyszer,mert tegnap már elfáradtunk!

  • Válasz » #19912 ermike | 2018-06-15 06:35:08

    Válasz 72 #19901. hozzászólására

    szervusz, nekem ezt a hibakodot a ladaeldugulas jelző szenzor tesztelése okozta, kis időbe beletelt míg rájöttemhagdkd

  • Válasz » #19911 Lacika... | 2018-06-15 06:27:47

    Válasz 72 #19901. hozzászólására

    A multicsatlakozót is nézd meg!

  • Válasz » #19910 Lacika... | 2018-06-15 06:25:18

    Válasz 72 #19901. hozzászólására

    Ha nincs vezeték szakadás,akkor valószínűleg szenzort kell cserélni!
    Szenzor csere után kalibralni kell a vagoasztalt!

  • Válasz » #19909 Lacika... | 2018-06-15 06:25:14

    Válasz 72 #19901. hozzászólására

    Ha nincs vezeték szakadás,akkor valószínűleg szenzort kell cserélni!
    Szenzor csere után kalibralni kell a vagoasztalt!

  • Válasz » #19908 ermike | 2018-06-15 04:33:39

    Válasz jabovo58 #19905. hozzászólására

    Ha garancias jelentse be és kész!!!
    Oldjaeg a szakszerviz,
    De a zetoros topikban légyszives folytatni mert az a rendje a dolognak, ha valaki utána akár keresni valaminek akkor az aktuális topikot célszerű vissza olvasni!!! Ugyan ez igaz a Jd re is, Ezért kérlek ne ezt a topikot használd!!!smile offtopic

  • Válasz » #19907 jabovo58 | 2018-06-14 23:18:23

    Hát nem tudom ez valami más.Elötte utána ugyanaz a hangja és csak az elsö hajtás bekapcsolásánál van egy pillantanyi hang . Csak nem hagy nyugodni ha egyszer már ujj a gép(hátha hiba ez a tönet). Neked is eza 20.14 es híd van? Akkor nálad ez a kerékcsuszás szabályzó ha jól értem? Vagy legalább is valahogy igy kéne mök9dni ahogy irod,.

  • Válasz » #19906 mg_ attila_ | 2018-06-14 22:51:24

    Válasz jabovo58 #19905. hozzászólására

    Nekünk forterra van, ez alatt is carraro hid van de én nem tapasztaltam még ilyet! Annyit tudok hogy ha az egyik kerék nagy terhelést kap akkor le differál és akkor a másik oldali kerék pőrőg mint a hülye na ekkor szokott lenni hangja ilyen sikítós vonyitás! Mását nem hallottam ,amúgy sztm nem rossz híd de kinek hogy válik be!

  • Válasz » #19905 jabovo58 | 2018-06-14 22:28:18

    Üdv!
    Az a baj a gép most lette újonnan vásárolva márciusban ,ezért nem nagyon akartam eddig belepiszkálni.. Szervizeseknek mondtam a jelenséget ,hát nem mondtak rá semmit .A meghajtást mechanikusan egy karral kapcsolom BE vagy KI nincs több állás ,bekapcsolva van egy visszajelzöje. Az első híd carraro 20.14 .Ahogy a gugliba beirom ugy hozza ki hogy ezzel a hiddal szerelt gépek ,pont a zetor majort hozta ki idézem: Carraro 20.14 kerékcsúszás szabályozóval .

    Ennyit találtam róla. Ötletek? Válaszokat elöre köszönöm szépen.

  • Válasz » #19904 Vinkó75 | 2018-06-14 21:00:55

    Válasz 72 #19903. hozzászólására
    Akkor egy végállás lementés-mérés. A WTS-en a kezelésiben benne voltak a lépések. Kivéve a ferde felvonó pozíció szenzor kalibrálása. Több mint 15 éve volt, már halványak a részletek. Sajnos a potik nem bírták sokáig. Valamint nem közvetlen kapcsolat volt a kopírozó és a szenzor közt. Volt még átviteli kis tengely. Ha az is kopott, már nem jó értéket adott a szenzor. 2 és 4,5 volt között kell lennie a végállásoknál. Ha eltér akkor már viccelhet. A talaj követés, nem az erőssége.

  • Válasz » #19903 72 | 2018-06-14 20:45:21

    Válasz Vinkó75 #19902. hozzászólására
    A szerzortól a vezetéket kisípoltattuk a multi gyors csatlakozóig mind két oldalt, az jó volt,nem játszott össze!

  • Válasz » #19902 Vinkó75 | 2018-06-14 20:41:33

    Válasz 72 #19901. hozzászólására

    Nézzétek végig a köteget. Már volt az adapter hátsó részén is szétcsiszolódott. Esetleg egy szenzor kalibrálás. Ha nem akkor maga a kopírozó szenzor. Nálam úgy fogyott mint a gyertya láng. Egy párat ki kellett cserélni. Végül,csak szójában használtam a talaj követést.

  • Válasz » #19901 72 | 2018-06-14 20:31:36

    Szükségem lenne egy kis segítségre!smile helpsmilie
    Felvettem a kombájnra az asztalt és kiírta a gép hogy a két talaj érzékelő feszúltsége határ értéken túl van. Kibontottuk a két oldali fenéklemezt az asztalon, a ball oldali vezetékek szétvoltak rágva ezt megcsináltuk,jobb oldalt nem volt baj de ezt is kitakarítottuk,összerakuk.
    Ráadtam a gyújtást és ball oldalinál nincs rendben továbrase valami!
    Mit nézzek meg rajta,mi lehet a baj?smile confused

  • Válasz » #19900 Vinkó75 | 2018-06-14 18:34:59

    Válasz jabovo58 #19896. hozzászólására
    Milyen opciók vannak az első kerék hajtásra ? Tehát, automata difizár,kerékszög állásra kapcsol,fékpedálra,vagy hidraulika 3-dik pontra. Az is adhat kapcsoló hangot.Olaj le átnéz. Az nagy vonalakban már mindent elárul.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szendi és Társai Mezőgazdasági Termelő Szolgáltató és Értékesítő Betéti Társaság
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
[bezárás x]