Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben 

Létrehozta: korzo, 2009-01-10 20:09:16

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #18581 .Feco. | 2017-08-21 13:25:37

    Válasz Pilátus #18578. hozzászólására

    450 lesz az…

    540-est nem 40-et telelni 30 millió alatt, nemhogy 13 ért…

  • Válasz » #18580 .Feco. | 2017-08-21 13:24:21

    Válasz 6620 #18577. hozzászólására

    300 LE fölött már nem sok értelme van 6 sornak. ha sok a bérmunka, amit nem lehet nagyobb asztallal vágni, akkor nem szabad nagy kombájn venni. Amúgy 90 %-ban nem zavaró a nyolc sor, a maradékot meg le lehet Csipegetni úgy hogy két sort le hagyja az ember.

  • Válasz » #18579 Pilátus | 2017-08-21 09:24:09

    Milyen érdekes az élet mert nem is tervezetem venni kombájnt(nincs miből) de ehhez egyből odamentem...

  • Válasz » #18578 Pilátus | 2017-08-21 09:21:19

    Válasz 2266 #18576. hozzászólására

    Nem,5oo valamennyi... A tiéd mi????

  • Válasz » #18577 6620 | 2017-08-21 08:40:03

    Válasz szanberg #18573. hozzászólására
    Idén kevés lesz a hat sor de tavaly nem volt az!

    Itt mindenki 6 sorral vett és nem autókormánnyal!nem lenne jó a 8 sor!smile aikido

  • Válasz » #18576 2266 | 2017-08-21 08:37:27

  • Válasz » #18575 Pilátus | 2017-08-21 08:24:55

    Inkább arról beszélj mennyi az annyi?
    Most voltam a Ballánál és van ott egy Lexi amit a munkából vetek ki 540 de piros még,viszont nagyon egyben van 13,5 és beleülhetsz.
    AZ első sorban a sor végétől kb a hatodik,nézd meg legalább

  • Válasz » #18574 ermike | 2017-08-21 07:51:20

    Válasz decsi #18570. hozzászólására

    sokkal jobban tetszene a Jd csak nem túl nagy a választék!

  • Válasz » #18573 szanberg | 2017-08-20 22:13:21

    Válasz 6620 #18571. hozzászólására

    Megint azt mondom, hogy a 6 soros adapterekhez nagyon nagy a T-széria, illetve abból is 5 ládást kell akkor nézni, felesleges a 6 ládás nem bírod megetetni üresen járva sokat fog fogyasztani.

  • Válasz » #18572 szanberg | 2017-08-20 22:10:43

    Válasz ermike #18566. hozzászólására

    A CX6090-est nem lehet egy lapon említeni a T-szériával. Cx-ből csakis a nagyobb 80-asokat nézzed és elég belőle az 5 ládás! A 6090-es sokkal gagyibb, gyengébb minden porcikája, ha kettő egymás mellett áll meglátod a különbséget.

    Olyan ez mint claasnál, hogy a 6 ládás Tucanót megeszi az 5 ládás Lexion minden körülmények között és tovább is bírja mert több benne az anyag, más minőség.

  • Válasz » #18571 6620 | 2017-08-20 21:46:16

    Válasz ermike #18566. hozzászólására

    T 660 van nekem is!jo kis kombi!van egy hillem is,a 3 d meg sem közelití!gondolj bele abba hogy hiába van 3 d ha a szalmarázon elmegy egy oldalra az anyag!a hillnél ez nem történik meg,az mindig egyenesben van!smile thumbup

  • Válasz » #18570 decsi | 2017-08-20 20:54:50

    Válasz ermike #18566. hozzászólására

    Nem igazán érdeket soha hogy egy kombájn mennyit eszik.
    A legtöbb ami lejött egy müszakban 55ha 5.1 t-ás búza.Egy darabban volt.Kibirta 1tank 800l. És maradt is 800-ból.

  • Válasz » #18569 Pilátus | 2017-08-20 20:26:39

    00057081 c.szám jó?

  • Válasz » #18568 macska0 | 2017-08-20 19:37:05

    Válasz RkTomi #18564. hozzászólására

    Az scv-van hidromotor állás de van az elosztón két záródugó az egyik visszafolyás a másikon meg csak 10bar állandó nyomás van normális hogy hidromotor állásban zúg a szivattyú?

  • Válasz » #18567 Pilátus | 2017-08-20 19:36:12

    Nehéz ügy... de nálam is van most egy nehéz gond mert eltünt a rükverc 6920-nálsmile scared
    Az írányváltó elég vacak és lehet ettől??
    Tud valaki cikkszámot mert Kaposváron a lángnál minden megvan olcsón ha tudják mi kell?

  • Válasz » #18566 ermike | 2017-08-20 19:20:09

    Válasz decsi #18565. hozzászólására

    egy jd 660 T hm és a nh cx 6090 között vacilalok, a jd szerviz közel van de többet fogyaszt és lehet kicsit nagy lenne, cx szerviz messzebb van, kevesebbet fogyaszt de csak 3d rostás, méretben jobb, az ár kb ugyan az!

  • Válasz » #18565 decsi | 2017-08-20 18:38:34

    Válasz ermike #18561. hozzászólására

    Nekem 2010 T 660 van. 3000 ü órával. Második szezont megy hiba nélkül.Tartottam tőle,de még tartja magát.

  • Válasz » #18564 RkTomi | 2017-08-20 18:36:46

    Válasz macska0 #18563. hozzászólására
    Hidromotoros üzemmóddal is rendelkező SCV-ről. Valamint kell hozzá egy nyomásmentes visszafolyó ág amit vagy a traki farában lévő vakdugózott helyre vagy az olajbeöntő sapka helyére vezetsz vissza.

  • Válasz » #18563 macska0 | 2017-08-20 18:23:37

    Üdv kollégák adott egy jd6506 és egy jd624 vegyszerező a vegyszerező nyomkövetős és a szárny nyitása is mágnesszelepekről üzemel ami a gépen van ezeknek folyamatos olajárom kellene honnan tudnám levenni a traktorról ezt a kört?

  • Válasz » #18562 .Feco. | 2017-08-16 21:44:12

    Válasz ermike #18561. hozzászólására

    Nem akarsz te olyat, hidd el!

  • Válasz » #18561 ermike | 2017-08-16 21:38:47

    2010-es 670-es T kombájnok hogy szuperallnak, valaki dolgozik ilyen géppel?

  • Válasz » #18560 GREVEN | 2017-08-16 16:46:00

    Létezik olyan hátsó kerékméret ami passzol egy 8x20-as és egy 6930 -as traktor alá?

    Ikerkerékben gondolkodnék,ami jó lehet mindkét traktor alá.

    Köszönöm a válaszokat előre is.

  • Válasz » #18559 raba.steiger.320 | 2017-08-13 19:58:18

    Válasz ermike #18558. hozzászólására

    Az sem mindenható T ből nem mindegy melyik évjáratod veszed meg kérdezösköd . de szervíz nálunk is jobb. Ha tudsz akkor 4*4 vegyél.

  • Válasz » #18558 ermike | 2017-08-13 19:52:02

    Válasz szanberg #18557. hozzászólására

    a w 650 tetszik, kipróbaltam a t a w és a wts t is!
    A w lenne jó, a területeink 70 % partos, ezért szeretnék HM-t, a Nh is tetszik de a jd szervíz itt van a számban azért kezdtem azt keresni, egyébként az új betapl-t is nagyon jó áron adnák, de félek nem lesz aki foglalkozzon vele pláne ha már jövőre jön a kubota kombi is! Érted!

    A TC jó gép de már 15 éves és hamarosan jelentősen kell költeni kell majd rá, és most még van értéke ezért akarom cserélni, egy újabb fiatalabb nagyobb gépre!

    A hillmasterek nagyon megtetszettek, jó volt velük dolgozni! MEg a szerviz is jó!

  • Válasz » #18557 szanberg | 2017-08-13 19:29:49

    Válasz ermike #18556. hozzászólására

    Muszály az neked? Nincs ott annyi part, hogy nagyon megérje a felárat, amit meg használtan veszel ki lesz égetve a zsírja.

    Melyik típust nézed? W vagy T?
    W-ből mehet a 6 ládás is jobban a 6 soros adapterekhez de a T-ből csak 5 ládást végy mert nagyon nem lesz kihasználva a géped és fogyasztásban is magas lesz meg feleslegesen drága.

  • Válasz » #18556 ermike | 2017-08-13 19:26:48

    John Deere kombájn vásárlásán gondolkozom, szeretnék Hillmaster kivitelt venni, tanácsot véleményt tapasztalatokat kérnék.

  • Válasz » #18555 JD 4630 | 2017-08-11 13:02:59

    Ez az ülés kérdés érdekes téma, amit én látok, hogy nem mindegy hány kilós az ember, mert aki vasággyal 60, na annak az ülése sok ezer óra után is patika, ellenben nálunk mindenki 100+ os, és évi 1-1 ülés generál van, váztörés és szétfoszlás miatt is.

    A másik ami érdekes lehet, a szakadással kapcsolatban, az egyik nadrágomon van félig oldalt félig hátul fém csat, ez is tud csúnya munkát végezni nagyon gyorsan, az egyik autónkban rongyoltam el vele egy ülést, gyakorlatilag 1000 km /kb 7-10 nap alatt.

  • Válasz » #18554 kovacs22 | 2017-08-11 12:54:50

    Válasz otis #18551. hozzászólására Mi 5000-nél tettünk új ülést a traktorba, a traki kopót az ülés új ez van.smile rolleyes

  • Válasz » #18553 _NB_ | 2017-08-10 23:28:30





    Trakikat csak öregeket vezettem, de 3,5t-ás dobozost viszont, újkorától 15 éven át.
    Garantált 380ekm (menetlevél)volt benne, ez nem sok,
    - de a kormány az fényes kopáson túl volt kopva amikor már olyan porózus és apró lyukak is látszódnak,
    - a váltókar is fényesre volt kopva ahol az 1 fokozat száma már majdnem szintbe volt kopva,
    - az ülése már szét volt ülve, de még lyuk nem volt rajta, csak a baloldali díszítő műanyag szegőcsík vált le róla.
    Pedig ki-be ugrálás azért volt benne, a telephelyen:
    - oda állsz kiszállsz,
    - kinyitod, beszállsz
    - odatolatsz kiszállsz
    - megpakolod
    - beszállsz előrébb állsz
    - kiszállsz becsukod
    - beszállsz elhajtasz
    ha még portán is ugrálni kell vagy parkolóba félre papírért fel akkor ez még hozzájött, plusz ahova vitted ott is ezt eljátszani.

    Na de a lényeg, bár a traki üzemóra kicsit másképp számlálódik, de azért jó támpont pl a 3,5t-vel közúton kb: 65-70km/h átlagot tudtam hozni.
    Ha 4300üó megszorozzuk 65-70km/h-val akkor 279.500-301.000km kapunk, én kb így nézem a vasakat.

    Egy pl: 22.000üó traki akkor én szerintem 1.430.000-1.540.000km ez már amolyan kamion teljesítmény szint.
    Az olajcserék is rögtön érthetőbbek lesznek pl 200-300-400üó (70)-el 14.000-21.000-28.000km

    Na és akkor amikor egy "salamontökére" lekopott kormányú, kiült kiszakadt ülésű, a váltókar olyan fényes, hogy a legyek is lecsúsznak róla és a nepper benyögi az orvosházaspár második fűnyíró traktora volt a vidéki házban szöveget akkor már vigyorgok :D

    Szerintem ezen Jonin az első gumi az új a hátsó lehet az eredeti ? a felnit vagy festették és nem jól rakták össze majd fel vagy valami ilyesmi azért terpeszthet hátul ? a vonókarokról az oldó zsenór már hiányzik, a súlyok meg opciók ? oldalról nincs kép nem-e homlokrakodós traki volt azokra nem kell súly előre, és akkor értelmet nyerne az ülés kopása is a sok ki-be ugri-bugritól.

    Mindent összevetve ezek semmik, a motor és a hajtáslánc a lényeg ide kellene egy megbízható szerelő ember olvasó kütyüvel megnézni az értékeket

    és tényleg itt nincs olyan mint az automataváltós autókban, hogy a kilométerórát a váltó is rögzíti csak itt az üó-t és ha nepper eltekeri az km vagy üó-t a műszerfalnál akkor a váltóban marad a valós és a pofára esés ?

    és persze a kezelőszervek és minden funkció működjön.


  • Válasz » #18552 otis | 2017-08-10 21:45:21

    Válasz Sk Laci #18548. hozzászólására

    10+ ezer órás bográcsban még üléshuzat sincs, de ha az is ki lenne porszívózva, különbül nézne ki. Pedig ott néha mikor a klíma megmakacsolja magát, nyitva minden nyílászáró.
    Minden esetre nem ebből kell messze menő következtetéseket levonni, vagyis nem ebből akarok, de vajon véletlen lehet, hogy szinte az összes külföldről behozós cég túlnyomó részt ilyen 4-5 ezer órás szarvasokat kínál eladásra?

  • Válasz » #18551 otis | 2017-08-10 21:39:12

  • Válasz » #18550 _NB_ | 2017-08-10 21:27:47

    Ha megtudnánk nézni magyar honban melyik Joni "alkatrészből fogy a legtöbb, valószínűleg a sárga és a zöld festék lenne az :D

  • Válasz » #18549 *** HM *** | 2017-08-10 21:18:46

    Válasz otis #18544. hozzászólására

    Honnèt a pusztulatból tettek rá pont gy gumikat
    Pitonon meg mit huzott gabona dombokonpermetezőt?

  • Válasz » #18548 Sk Laci | 2017-08-10 21:16:28

    Válasz otis #18544. hozzászólására
    Lehet, hogy kiégete cigaretával, majd az anyag utána bomlot magától. A 13 éves 5000 órás Zetoromba ha ki lenne porszívózva, olyan lenne, mint az új, de üléshuzat van rajta, ami sokat véd a kopáson.
    A gumi kinézhet így kopásra, ha szállitot országuton, főleg partos helyeken.

  • Válasz » #18547 bandigh | 2017-08-10 21:13:13

    Válasz Drisa #18546. hozzászólására

    Rejtély h mire volt használva mert a hátsókerék sincs betéve sorba smile confused

  • Válasz » #18546 Drisa | 2017-08-10 20:42:32

    Válasz otis #18544. hozzászólására

    Gyanúsan kopottak a gumik, nálunk 6000 órás hasonló mindenes gépen a fő pótkocsizó traktor jobban néz ki a hátsó. A függesztőkar pedig túl kopott ahhoz hogy csak betonon pótkocsizott volna. Gyanús, de semmi nme kizárt. Az ülés meg olyan dolog ki hogy ül benne, lehet egy 120 kilós ember vezette ezért néz ki így.....

  • Válasz » #18545 bandigh | 2017-08-10 20:16:22

    Válasz otis #18544. hozzászólására

    Azt mondanám 4500-5000, első gumi cserés, hátsó még épp nem. Bár attól is függ mit csinált, de ez a tippem. Jajj, és az ülés 4700 nál még újszerű nekünk, de egy tépőzáras oldalzsebes nadrág is lehet a tettes.

  • Válasz » #18544 otis | 2017-08-10 19:57:59

    Vajon egy ülés 4000 óra alatt el tud így vásni? Vagy netán kérdőjelezzem meg a kereskedő hitelességét?https://www.agroinform.hu/galleria/view.php?id=6769361&nr=5

  • Válasz » #18543 MTZ1025.3 | 2017-08-09 13:57:21

    Válasz bobo77 #18542. hozzászólására

    Szinte ugyan az mint a 6920s
    Kissebb ujitasokkal tobb elektronikaval.
    Jo gepek szerkezetileg, elektronika mindnek hibalehetoseg.

  • Válasz » #18542 bobo77 | 2017-08-09 12:37:36

    Válasz bobo77 #18530. hozzászólására

    Senkinek nincs tapasztalata velük?Ismeretségi körben esetleg?Minden tapasztalatot szívesen vennék...

  • Válasz » #18541 bandigh | 2017-08-04 06:58:55

    Válasz Pilátus #18534. hozzászólására

    Szerintem a rugózott híd minden egyes plusszforintot megér. 20 év múlva főleg..

  • Válasz » #18540 MFM | 2017-08-04 00:24:45

    Válasz MTZ1025.3 #18537. hozzászólására

    6910S 15000 óra körül lett felújítva a híd mert már nagyon rotyogott. Kb 1 millából kijött.

  • Válasz » #18539 bobo77 | 2017-08-03 17:50:41

    Válasz Pilátus #18534. hozzászólására

    Egy 130 le trakeszt erősebbre mert az idő pénz...(két melóhely) automata kormány,rtk, sávművelés megoldható kipróbálható legyen. (Itt is nullahitel huszonéve hozzád képest kis miniatür családi gazdaságban)

  • Válasz » #18538 Drisa | 2017-08-03 16:15:16

    Válasz Pilátus #18536. hozzászólására

    Van egy csont alakú öntvény amiben van két csapagy a 20-as rugozott hídnál. 30-as nál már erősebb szélesebb gumi ágy van. Nincs is gond vele.

  • Válasz » #18537 MTZ1025.3 | 2017-08-03 12:19:34

    Válasz Pilátus #18536. hozzászólására

    A traktor hasa alatti ontveny haz, abba megy bele a kardan elol pedig a hid nyulvanya.
    Ilyen szakszavakkal...smile cowboy
    De 4 milliobol uj hidat veszel nemtom mit ujitol rajta fel annyibol.

  • Válasz » #18536 Pilátus | 2017-08-03 11:36:06

    Mwelyik csontot vagy csonkot?? Akkor mi a két favorit köt a különbség még hogy többen is lássák!?
    Na jó igaz jobb ha az egyik nem lesz teljesen olyan mint a másik...legyen

  • Válasz » #18535 Drisa | 2017-08-03 11:32:55

    Válasz Pilátus #18534. hozzászólására

    30-as rugozott hídja erősebb mint a 20-as, rengeteg rugozott Hidas 30-as van a közelben közel 10 ezer órával de híddal hiba nem volt, sőt pont 6920S- t adtak le 15000 órával sok baja volt kezelik miatt de a híd rendben volt, azokban sokszor kellett csapagyazni a csontot.

  • Válasz » #18534 Pilátus | 2017-08-03 11:27:00

    Válasz bobo77 #18530. hozzászólására

    Annak azért örülnék ha elmodanát mit cserélsz és főleg miért??
    6920 van és csak is ilyen lesz mégegy(valamikor) mert itt nincs rúgozott híd ami biztos 4millóból nem áll meg ha javítani kell!
    A 4955 kb 30éves a többi 18 évesek kombik is(tx) és ahogy látom 6920 is 30-40évig meglesz.(nullahitellegazdálkodom tízenéve)

  • Válasz » #18533 bobo77 | 2017-08-02 23:12:20

    Válasz *** HM *** #18532. hozzászólására

    Hát ez az de nincs errefelé ilyen...vagy pontosabban nem tudok róla...

  • Válasz » #18532 *** HM *** | 2017-08-02 21:23:08

    Válasz bobo77 #18530. hozzászólására

    Böcsületes parasztnál nem kéne nézegetni... onnét vegyél ....mint a kupecudvaron...

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-man
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Bakó János e.v.
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Inter Plant Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Markó István Egyéni Vállalkozó
Megazet Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.