In de afgelopen jaren is de Nederlandse gokmarkt drastisch veranderd. Sinds de legalisering van online kansspelen in 2021 is de naam Toto Casino steeds prominenter geworden onder gokliefhebbers. Wat ooit begon als een eenvoudige sportweddenschapsaanbieder, is nu uitgegroeid tot een volwaardig online casino met een uitgebreid spelaanbod en een sterke reputatie op het gebied van betrouwbaarheid en verantwoord spelen.
Válasz Sk Laci #25232. hozzászólásáraArra számítok,hogy a 6 ládás Wts kb annyit fog tudni mint az 5 ládás lexion.Csak mondom kíváncsiságból mi az a gyengepontjuk amire oda kell figyelni meló közben?
Sziasztok,
2266 kombájn 820-as vágóasztalán a motolla emelő jobb oldali munkahenger visszaenged.
Ősszel karmantyúzva lett erre a hibára. azóta nem volt használva. A bal oldali kettős működésű, a jobb pedig egy utas. A bal oldali felső teréből megy az olaj a jobb oldali alsó teréhez. Csak a jobb oldali enged vissza. Mi lehet a baj?
Válasz Gazda12 #25231. hozzászólásáraOk.
Nem rossz gépek a WTS kombájnok, ha rendben vannak. De egy rotorostól vagy "dupla dobostól" elmaradnak.
Valaha én is WTS vagy W kombájt nézegettem - szerettem volna venni, de nem találtam normális áron és normális állapotban.
Ezért Case-t vettem.
Mióta megtapasztaltam, mire képes egy rotoros gép, többet szalmarázós felé nem "kacsingatok".
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraSzia jók ezek a 8-12 soros nagykombájnok képesek is 1-2 nap alatt a szárítósikat megborítani anyaggal aztán 2-3 napig /patkány rágja a can kábelt/.
Válasz Sk Laci #25226. hozzászólására400 eurót keresnek, rájuk van hagyva. Ősszel ha olyan időben szántanak hogy nem bírnak hozzájuk kimenni, akkor minden szmenában megy 100 liter a földre.
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraPont ez a 480as ismerős beszokott segíteni szétlopott tsz-ve is, első nap szóltak neki valamit csináljon, mert az övébe 270 litert tankoltak, a tszébe meg 620at. Végén rábacznak miatta.
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraaz fiftiitázend juró az itt és most mondjuk 300 tonna száraz cucc naponta. az egy fasza gazdaság lehet, ahol 21 nap átlgába ez leszedik nyáron meg ősszel. a szégyen az, hogy lassan repcéből se tudsz ennyit leszedni naponta, kivéve aki klórpirifoszozik.
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraHát én nemtom de 21nap x50000 az eggggyyyy milliooo euroooo értékű magv.
Többit meg bérmunkázza 40000ért orrba szájba
Hova a picsába veszik el a pénz ha egyszer képes egy nagy kombájn betermelni ennyit a placcra?
Válasz $HMP$ #25219. hozzászólásáraIgen, csak nyáron egy hétig, meg ősszel 2 hétig szedi le azt az értéket, előtte utána kötötte pedig rágja a patkány a Can kábeleit...
Amúgy meg nem értem ki veszi az új nagy kombájnokat a csókos támogatás lenyúlók?
Mikor leszed egy nap 50 100000eu értékű árut hova sok a 200 millió?
Alul vannak árazva
Válasz $HMP$ #25216. hozzászólásáraNagy motor jó, ha nagyok a táblák és nagyok az asztalok hozzá.
Tudom, mert a C13 cater motor is a 12 soros kukorica adapterrel fogyasztott nagyon jól, a 8sorossal akármennyire hajtottam utána, nem tudta azt a hektáronkénti értéket elérni. 4 literrel evett többet átlagosan utána. Mert ez az én motorom is 12soros kombájn méretben van.
Válasz szanberg #25215. hozzászólásáraSzerintem jó ez a s7 vonal.
Minek a nagyobb motor semminek....
S670 ugyanez elvileg azt meg nagyon szereti a koma.
Jó a fogyasztás is.
Rotor ala america itt kezdődik a kombájnos élet....
Bagó pénzekért van használtban.
Nincs min gondolkodni.
Max a cr esetleg ....
Többit húzzák a ......
Válasz Sk Laci #25209. hozzászólásáraAkkor a kolléga vagy nagyon jól áll másik lábon, vagy nagyon össze kaparta a nagy lóvét egész élete során, de ha kiszámolod, hogy évi 4 millióért learatnak neki akármikor, akkor ki is jön, hogy 30 esztendő alatt fogja kifizetni a kombájn árát bérmunkára és nem kell egy kumma órát sem keccsolni a gépben...
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraTomi kolléga itt meg éppen azt írja, hogy tök jól fogyaszt.
Megjegyzem, ismerek olyat aki S690-el 6sorral arat aztán csodálkozik, hogy sokat eszik. 13.5 liter meg soronként 600loero
Egy ladás lexion biztosan kevesebből elmegy gabonában, de a rotoros hibrid na az nem igen!!!
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraEzekben benne van gyárilag a JD-Link azt nem tudom, hogy lehet átvágni pláne be van kötve a Kitéhez is meg elvileg figyeli az AI
Válasz szanberg #25208. hozzászólásáraNem tudom számít-e itt van 3 új (1-2 éves) rotoros JD, az egyik gépkezelő mondta hogy 1 nap max 30 hektárt vág le és kiürül a tank.
Jelzem Lajos korabeli 360 Mega 20 hektárt szokott vágni, Tucano 25 körül nem tudom a Lexion mennyit vághat 30 fölött?
A legtöbb kombájnos ismerősöm esetében nincs becsülete a rotorosnak feltételezem a szalma végett.
Válasz szanberg #25208. hozzászólására500 ha körül vagytok, ha jól emlékszem.
Nem tudom mibe kerül az S 770, de talan egy hónapja az ismerősöm alig 100 ha-jával bevállalt egy tiszta új NH 8.80 /remélem jól írtam a modelt, de a NH legnagyobb ládás kombájnját vette meg.
Egyébként most az új nagyobb ládások is nagyon bitangok már, nagyok a cséplő átmérők, átfogási szögek, van hozzá lóerő és puttony.
Egy új T670 (nem tudom mi az új széria megnevezése) ott körül tudhat mint az S770, de egy Lexion 6700-6800 is kb.
Annyi, hogy ha nem orrnehéz a vetés szerkezet, hanem inkább több az őszi munka, akkor a rotor mindig iparibb lesz, ezért is nézem ezt a kategóriát.
Persze mindenből a nagyobb a jobb, de a területi tagoltságok miatt 8sortól nem kell nagyobb adapter mert csak kínlódás a kocsizás vonulás. Így olyan kell ami a 12sort el vinné normálisan, de a 8-al játszik igazán. Vele szemben nyáron a 7.6m gabona asztal neki. Napraforgó adapter mehet 12 soros az nem nehéz cséplés. Na erre az egyik legjobb megoldás az S770 vagy új nevén S7.700 vagy hogy is van írva.
A gond már csak az, hogy a mi féle közép üzemünk nem bírja kitermelni, megvenni. Huncut időben meg majdnem kevés a teljesítmény, mikor két nap alatt kell megváltani a világot, mert állandóan esik aratáskor mondjuk....
100millió lenne a reális ára, nem 170. Plussz 30 egy új csukós 8-as kukorica adapter még hozzá...
Válasz szanberg #25205. hozzászólásáraLehet. 2 dobos nyuszival láttam egy táblában, 3z sokkal szebben dolgozott ott, tálcás asztallal. De lehet beállítás problémák voltak a nyuszinál. Viszont szomszéd méhlegelőnek kinéző búzáját, letudta vágni, én meg csak tátott szájjal figyeltem.
Válasz szanberg #25203. hozzászólásáraAkkor lehet igazad van. Én itt nyáriban nézem mit tud gyomos szarban is, azt semmi más nem tudja.Sőt napra és szójában sem hiszem.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraHát a 480-ast inkább hagyjuk
Egy új 7500-7600 jó lenne viszont!
De nálunk sokkal több az őszi aratás, szerintem a szimpla rotoros jobban ide való, mint a hibrid rendszerek.
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMi volt a gond az Alliance gumikkal?
Mondjuk nekem a BKT se jött be. 17 gumiból 13 elment /szétmentek az oldalaik - szétnyíltak/.
Válasz Sk Laci #25194. hozzászólásáraLátod ez épp olyan, hogy kinek mi jön be.
A 20 évvel ezelőtti mitassal rossz tapasztalatod volt, bàr lehet mára teljesen más a gyártás, mégsem veszed. Nekem alliance gumiból volt kétféle gépen, ami után azt mondtam hogy többet az életben nem jön be olyan márka az udvarra, tehát kinek mi.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraHozzám jártak 570, 580, és az újabb 770 /ha jól emlékszem a számozásra, de rotoros az biztos, 10,5 m körüli asztalla van/.
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraMitasban nem bízok. Nem tudom mára milyen a minüségük, de 2004 ben legyártott gumik /ezekkel jött a Zetor Forterra a gyárból/ 1 éven belül minden körömnél megrepedezett az oldalán. Nagyon csunyán nézett ki. De nem ismerték el gyártási hibának, mert a vásznak nem voltak megrepedve. Sajnos a rendőrök nézete nem mindig egyezett a gumiforgalmazó nézetével.
25237 hozzászólás
Online szántóföldi bemutató 2025 - Precíziós megoldások a mindennapokban
In de afgelopen jaren is de Nederlandse gokmarkt drastisch veranderd. Sinds de legalisering van online kansspelen in 2021 is de naam Toto Casino steeds prominenter geworden onder gokliefhebbers. Wat ooit begon als een eenvoudige sportweddenschapsaanbieder, is nu uitgegroeid tot een volwaardig online casino met een uitgebreid spelaanbod en een sterke reputatie op het gebied van betrouwbaarheid en verantwoord spelen.
Válasz K. Ákos #25233. hozzászólásáraSzia.
Gerendelyben nem szivárog a cső? Bár az egybidő után látványos, mert ki fog folyni az olaj a vázból.
Válasz Sk Laci #25232. hozzászólásáraArra számítok,hogy a 6 ládás Wts kb annyit fog tudni mint az 5 ládás lexion.Csak mondom kíváncsiságból mi az a gyengepontjuk amire oda kell figyelni meló közben?
Sziasztok,
2266 kombájn 820-as vágóasztalán a motolla emelő jobb oldali munkahenger visszaenged.
Ősszel karmantyúzva lett erre a hibára. azóta nem volt használva. A bal oldali kettős működésű, a jobb pedig egy utas. A bal oldali felső teréből megy az olaj a jobb oldali alsó teréhez. Csak a jobb oldali enged vissza. Mi lehet a baj?
Válasz Gazda12 #25231. hozzászólásáraOk.
Nem rossz gépek a WTS kombájnok, ha rendben vannak. De egy rotorostól vagy "dupla dobostól" elmaradnak.
Valaha én is WTS vagy W kombájt nézegettem - szerettem volna venni, de nem találtam normális áron és normális állapotban.
Ezért Case-t vettem.
Mióta megtapasztaltam, mire képes egy rotoros gép, többet szalmarázós felé nem "kacsingatok".
Válasz Sk Laci #25175. hozzászólásáraMaradjunk annyiban,hogy munkahelyet váltottam! ????
Válasz Garfield #25229. hozzászólásáraAz nem baj, mert közben át ülök a hevederesbe oszt amit levágtam azt be is húzom a discripperrel
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraSzia jók ezek a 8-12 soros nagykombájnok képesek is 1-2 nap alatt a szárítósikat megborítani anyaggal aztán 2-3 napig /patkány rágja a can kábelt/.
Válasz mtz1221 #25227. hozzászólásáraDe itt lop az igazgató is, csak ő nagyban.
Válasz Sk Laci #25226. hozzászólására400 eurót keresnek, rájuk van hagyva. Ősszel ha olyan időben szántanak hogy nem bírnak hozzájuk kimenni, akkor minden szmenában megy 100 liter a földre.


Válasz mtz1221 #25225. hozzászólásáraHúúú, nem is viszik túlzásba a diesel biznist
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraPont ez a 480as ismerős beszokott segíteni szétlopott tsz-ve is, első nap szóltak neki valamit csináljon, mert az övébe 270 litert tankoltak, a tszébe meg 620at. Végén rábacznak miatta.
Válasz szanberg #25222. hozzászólásáraHudejo lenne ha a nyakunkon lenne annyi ugrálnánk bele mint dagobert ...
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraaz fiftiitázend juró az itt és most mondjuk 300 tonna száraz cucc naponta. az egy fasza gazdaság lehet, ahol 21 nap átlgába ez leszedik nyáron meg ősszel. a szégyen az, hogy lassan repcéből se tudsz ennyit leszedni naponta, kivéve aki klórpirifoszozik.
Válasz $HMP$ #25221. hozzászólásáraAnnyi, hogy kell hozzá egy millió júrónyi gabona...
Neked van?
Válasz szanberg #25220. hozzászólásáraHát én nemtom de 21nap x50000 az eggggyyyy milliooo euroooo értékű magv.
Többit meg bérmunkázza 40000ért orrba szájba
Hova a picsába veszik el a pénz ha egyszer képes egy nagy kombájn betermelni ennyit a placcra?
Válasz $HMP$ #25219. hozzászólásáraIgen, csak nyáron egy hétig, meg ősszel 2 hétig szedi le azt az értéket, előtte utána kötötte pedig rágja a patkány a Can kábeleit...
Amúgy meg nem értem ki veszi az új nagy kombájnokat a csókos támogatás lenyúlók?

Mikor leszed egy nap 50 100000eu értékű árut hova sok a 200 millió?
Alul vannak árazva
Válasz $HMP$ #25216. hozzászólásáraNagy motor jó, ha nagyok a táblák és nagyok az asztalok hozzá.
Tudom, mert a C13 cater motor is a 12 soros kukorica adapterrel fogyasztott nagyon jól, a 8sorossal akármennyire hajtottam utána, nem tudta azt a hektáronkénti értéket elérni. 4 literrel evett többet átlagosan utána. Mert ez az én motorom is 12soros kombájn méretben van.
Egyébként szerintem a Cr nyuszi az egyik legjobb rotor rendszer, viszont a minőségében már nincsen annyira bizodalmam...mármint a márkának.
Válasz szanberg #25215. hozzászólásáraSzerintem jó ez a s7 vonal.
Minek a nagyobb motor semminek....
S670 ugyanez elvileg azt meg nagyon szereti a koma.
Jó a fogyasztás is.
Rotor ala america itt kezdődik a kombájnos élet....
Bagó pénzekért van használtban.
Nincs min gondolkodni.
Max a cr esetleg ....
Többit húzzák a ......
Válasz Sk Laci #25209. hozzászólásáraAkkor a kolléga vagy nagyon jól áll másik lábon, vagy nagyon össze kaparta a nagy lóvét egész élete során, de ha kiszámolod, hogy évi 4 millióért learatnak neki akármikor, akkor ki is jön, hogy 30 esztendő alatt fogja kifizetni a kombájn árát bérmunkára és nem kell egy kumma órát sem keccsolni a gépben...
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraTomi kolléga itt meg éppen azt írja, hogy tök jól fogyaszt.
Megjegyzem, ismerek olyat aki S690-el 6sorral arat aztán csodálkozik, hogy sokat eszik. 13.5 liter meg soronként 600loero
Egy ladás lexion biztosan kevesebből elmegy gabonában, de a rotoros hibrid na az nem igen!!!
Válasz termelo #25212. hozzászólásáraEnnyi telemetria birtokàban minden bizonnyal tudják is, hogy mi a válasz a rejtélyre.
Válasz hashtag #25211. hozzászólásáraEzekben benne van gyárilag a JD-Link azt nem tudom, hogy lehet átvágni pláne be van kötve a Kitéhez is meg elvileg figyeli az AI
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraLehet lajos korabeli napszítta műanyagkannàban köt ki egyrésze
Válasz szanberg #25208. hozzászólásáraNem tudom számít-e itt van 3 új (1-2 éves) rotoros JD, az egyik gépkezelő mondta hogy 1 nap max 30 hektárt vág le és kiürül a tank.
Jelzem Lajos korabeli 360 Mega 20 hektárt szokott vágni, Tucano 25 körül nem tudom a Lexion mennyit vághat 30 fölött?
A legtöbb kombájnos ismerősöm esetében nincs becsülete a rotorosnak feltételezem a szalma végett.
Válasz szanberg #25208. hozzászólására500 ha körül vagytok, ha jól emlékszem.
Nem tudom mibe kerül az S 770, de talan egy hónapja az ismerősöm alig 100 ha-jával bevállalt egy tiszta új NH 8.80 /remélem jól írtam a modelt, de a NH legnagyobb ládás kombájnját vette meg.
Egyébként most az új nagyobb ládások is nagyon bitangok már, nagyok a cséplő átmérők, átfogási szögek, van hozzá lóerő és puttony.

Egy új T670 (nem tudom mi az új széria megnevezése) ott körül tudhat mint az S770, de egy Lexion 6700-6800 is kb.
Annyi, hogy ha nem orrnehéz a vetés szerkezet, hanem inkább több az őszi munka, akkor a rotor mindig iparibb lesz, ezért is nézem ezt a kategóriát.
Persze mindenből a nagyobb a jobb, de a területi tagoltságok miatt 8sortól nem kell nagyobb adapter mert csak kínlódás a kocsizás vonulás. Így olyan kell ami a 12sort el vinné normálisan, de a 8-al játszik igazán. Vele szemben nyáron a 7.6m gabona asztal neki. Napraforgó adapter mehet 12 soros az nem nehéz cséplés. Na erre az egyik legjobb megoldás az S770 vagy új nevén S7.700 vagy hogy is van írva.
A gond már csak az, hogy a mi féle közép üzemünk nem bírja kitermelni, megvenni. Huncut időben meg majdnem kevés a teljesítmény, mikor két nap alatt kell megváltani a világot, mert állandóan esik aratáskor mondjuk....
100millió lenne a reális ára, nem 170. Plussz 30 egy új csukós 8-as kukorica adapter még hozzá...
Válasz mtz1221 #25206. hozzászólásáraTeljesen más kategóriákat írsz most, ezek már más kávéház!!!
Válasz szanberg #25205. hozzászólásáraLehet. 2 dobos nyuszival láttam egy táblában, 3z sokkal szebben dolgozott ott, tálcás asztallal. De lehet beállítás problémák voltak a nyuszinál. Viszont szomszéd méhlegelőnek kinéző búzáját, letudta vágni, én meg csak tátott szájjal figyeltem.
Válasz mtz1221 #25204. hozzászólásáraSzerintem azért ez nem így van, napraforgóban meg kifejezetten törekesen dolgoztak a hibrid kombájnok mindigis.
Válasz szanberg #25203. hozzászólásáraAkkor lehet igazad van. Én itt nyáriban nézem mit tud gyomos szarban is, azt semmi más nem tudja.Sőt napra és szójában sem hiszem.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraHát a 480-ast inkább hagyjuk
Egy új 7500-7600 jó lenne viszont!
De nálunk sokkal több az őszi aratás, szerintem a szimpla rotoros jobban ide való, mint a hibrid rendszerek.
Válasz hashtag #25201. hozzászólásáraAz újabbak úgysem a vacak V6al jönnek tán ? Azon kívül a régiben hiba nincs.
Válasz mtz1221 #25200. hozzászólásáraPont azért?
Válasz szanberg #25192. hozzászólásáraAkkor miért nem abból keresel újabbat/újat, ha ismered ?
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMegint igazad van
Válasz Sk Laci #25193. hozzászólásáraEzt írtam:
Continental(Mitas)
A magyarázat hozzá:
http://www.terrakondi.hu/hirek/continental-%C3%BAj-n%C3%A9ven-mitas
Válasz hashtag #25196. hozzászólásáraMi volt a gond az Alliance gumikkal?
Mondjuk nekem a BKT se jött be. 17 gumiból 13 elment /szétmentek az oldalaik - szétnyíltak/.
Válasz Sk Laci #25194. hozzászólásáraLátod ez épp olyan, hogy kinek mi jön be.
A 20 évvel ezelőtti mitassal rossz tapasztalatod volt, bàr lehet mára teljesen más a gyártás, mégsem veszed. Nekem alliance gumiból volt kétféle gépen, ami után azt mondtam hogy többet az életben nem jön be olyan márka az udvarra, tehát kinek mi.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraHozzám jártak 570, 580, és az újabb 770 /ha jól emlékszem a számozásra, de rotoros az biztos, 10,5 m körüli asztalla van/.
Válasz Sk Laci #25193. hozzászólásáraOlcsóbb gumikból eddig az Aliance márka nyerte el a tetszésem.
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraMitasban nem bízok. Nem tudom mára milyen a minüségük, de 2004 ben legyártott gumik /ezekkel jött a Zetor Forterra a gyárból/ 1 éven belül minden körömnél megrepedezett az oldalán. Nagyon csunyán nézett ki. De nem ismerték el gyártási hibának, mert a vásznak nem voltak megrepedve. Sajnos a rendőrök nézete nem mindig egyezett a gumiforgalmazó nézetével.
Válasz mtz1221 #25191. hozzászólásáraVan egyik cimboráméknak 480.
Válasz szanberg #25189. hozzászólására480as lexiont láttál már dolgozni, vagy újabbat belőle ?
Válasz szanberg #25189. hozzászólásáraNem. Soha nem volt már márkájú kombájnunk, így csak ebben gondolkodtunk.
Válasz RkTomi #25174. hozzászólásáraVásárlás előtt a 770-est mással hasonlítottátok össze esetleg?
Cr nyuszi vagy egyéb masínákkal
Válasz termelo #25187. hozzászólásáraAkkor itt a gond, nem keletit kéne venni.