Válasz Gergő, #3989. hozzászólásáraAz összes T70xx,T7.xxx modellben ugyan ez a blokk van,a T60xx és T6.xxx 6 hengeres változataiban
is.Használják még a CNH csoport más traktoraiban is (Case,Steyr) valamint a Claas a 8xx Axionoknál.A motorvezérlés,a feltöltés,az üzemanyagrendszer és a kipufogógáz kezelés egyes sorozatoknál eltérhet.
Válasz Sk Laci #3986. hozzászólásárahttps://www.mycnhistore.com/eu/en/newhollandag/tractors/agricultural/euba01agr034t7000/tractor/general/maintenance-parts-filters/cn/EBEE6C65-A865-4EDF-A526-8995F7DF2AA3?modelCode=FC0DAD4F-E6BE-E111-9FCE-005056875BD6&isSnFilterEnabled=false
Válasz sirhanzoltan #3984. hozzászólásáraNem találom a NH T 7040 sorozatot.
Segítségre lenne szükségem, főleg akinek megy az angol.
2008 évjárat, T 7040 modell, ha jól emlékszem a gyártási száma 12888 /nem biztos/.
Kartergáz szürő számát keresem, ami a szelepfedélben van beszerelve.
Válasz yzfzoltan #3981. hozzászólásáraTudod a kartergázszürő katalógus számát?
Mindenhol azt kérik, de nem kaptam a traktorral semilyen katalógust a használatin kívül, nehogy a szervizeseknek elvegyem a munkát.
Válasz Lacihunt84 #3980. hozzászólására16 év New Holland tapasztalattal mondom:a motor nagyon megbízható(Iveco 6.7L),arra kell figyelni,ha olajszivárgás van a blokk hátsó részén akkor a kartergázszűrő cserére szorul.Ehhez le kell venni a szelepdeknit,így a szelephézag is ellenőrizhető egyúttal,ami ajánlott 2500-3000 üzemóránként.
Jellemző hibák:TLT fékszalag kopása(huszonezer forint,nem nehéz cserélni,de zsiráf ajánlott hozzá,TLT forgásérzékelő hiba(kívül van,nem drága),kormánymunkahengerek belső csapjai nem veszik be a zsírt.Jobb felső függőcsapszeg nem zsírozható,mert abban van a kerékszögállás-érzékelő,ezért néha berohad és/vagy beázik a jeladó.
Előfordulhat olajszivárgás a hajtóműolaj szívószűrő alsó csövénél,1db gumigyűrűt kell cserélni,de a teljes olajmennyiséget le kell engedni hozzá(90-100l).
A powershift váltó kiforrott,megbízható,viszont az autocommand kényelmesebb,alacsonyabb fogyasztást tud produkálni.
Üdv! Tudnátok egy kicsit segíteni? Traktor vásárlás előtt állok, kineztem egy t7040 est mondanátok róla véleményeket akinek van mennyi hiba van velük mire kell figyelni a vásárláskor? Illetve fogyasztás tekintetében mik a tapasztalatok? Főleg talajmunkaban szantasra tarcsazasra lenne használva!
Valaki tudna nekem t6-os komplett hibakód listát küldeni? Volt letöltve a telefonomra, de sajnos elromlott és nem volt lementve máshová. Azóta nem találom sehol...
Előre is köszönöm!
Válasz Ban_ #3977. hozzászólásáraA TLT fülke kapcsolója, vagy az automatikus TLT kapcsoló, vagy a TLT távirányító sárvédő kapcsolója be van kapcsolva a traktor működése közben
Szép napot mindenkinek.
Valaki meg tudná mondani nekem, hogy a t6-os 4hengeres illetve a t7-es 6hengeres motor szelephézag értékei mennyinek kell lennie?
Válasz KooL #3970. hozzászólásáraHiába zárod rövidre ellenállás kell legyen,én ezt már megoldottam,csak nem emlékszem az ellenállás nagyságára.Tegyél be egy potit,aztán addig csavard amíg nem lesz jó.
Üdv.
Érdeklődnék hogy a t5. 95 ös traktor ülésszenzora ha tömkremegy, rövidre lehet e zárni a kábelt?
Vagy cserélni kell e mindenképp, a müszerfalon világit a szék előtt álló ember plussz a kézifékikon.
Köszönöm.
Válasz Koszi. #3964. hozzászólásáraNem folyik el oda az olaj meg kell hogy súgjam, két szimering van benne ami szembe van forgatva hogy az olaj se ki se be! Továbbá a belső csapágynál meg van egy megint szimering ami zárja a bolygómű olaját kifelé! Ha már ott kimegy az olaj akkor lehet szarrá szedni az egészet! Nekem most van lekapva az oldala gyere el és nézd meg ha érdekel a dolog!
Válasz pangi #3962. hozzászólásáraMajd ha nem felejtem el lefényképezem de csak egy negyedet tekertünk rajta az nem sokat változtatott rajta.. Gyárilag egy plomba van rajta azt le kell vágni óvatosan. Jelentősen nem akartam tekerni rajta mert szállításban így is "sokat" eszik. Talajmunkában pedig nincsenek túlméretezett gépek mögé elég a gyári teljesítmény.
Válasz fexco #3961. hozzászólására5400 lesz benne hamarosan, van egy ismerősöm neki már majd 6 ezer körül jár azthiszem most írtam meg neki a kérdést hogy az övén van e zsírzó, az övé már váltófelújítás miatt szét volt kapva egyszer,de ez a része nemhiszem hogy volt szétszedve.
Válasz Ares 826 #3960. hozzászólásáraSzomszédom claas arion 640 essel jár azon már eltört a külső csapágy :S Mi van akkor ha netán a külső csapágy zárt és azért nem is raktak rá zsírzógombot?... ha pedig nyitott akkor nem kell megijedni vannak itt olyan meredek partoldalak ( 12-17 százalék se ritka, elfolyt oda az olaj azon nem kell aggódni :D ) Ennek ellenére foglalkoztat még a téma csak ma elfelejtettem telefonálni ezügyben. De szerintem akinek teljesen ugyan ilyen gépe van abban sincs zsírzó gyárilag nemhiszem hogy csak az enyémből hagyták ki egy gyári vakdugó van a helyén egybefestve az gyári az biztos.
Válasz Géza15 #3946. hozzászólásáraKell ott mindkettőt kenni ??? Nem úgy van hogy a felsőt kicsavarod, és addig nyomod az alsón még nem jön ki felül ???
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraHelló.
Mikor vetted a t6030-asod...akkor írtad,hogy akarsz tekerni az adagolón,hogy kicsit izmosabb legyen a gép.
Megcsinàltad azt a tekergetést?
Ha igen,lefotóznád nekem az adagolón ,hogy pontosan melyik csavaron àllítottál?Köszi.
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraMajd akkor fog érdekelni ha szarrá törik a csapágy, megeszi az oldalát a kihajtásnak vagy épp eltöri aztán vehetsz másikat milliós tételben! de továbbá még nem lesz géped neked kell majd húzni a tárcsát vagy az ekét! Vagy gondolj bele közúton törik szarrá az oldala a gépnek és ütközöl valakivel, netán meghal az illető és téged fog kihozni a szakértő felelősnek mindenért mert te vagy a gép tulaja és üzembentartója, nem a hozzá nem értő balfasz szerelő! add már meg annak az okostojásnak a számát had beszéljek már vele??? Esetleg akkor nem kellene zsírozni a csapágyat ha teljesen zárt lenne mert akkor meg van tömve zsírral! Én akkor is kivenném azt a szar porvédőt és zsíroznám minden negyed évben munkától függően! de azt csinálsz amit akarsz, én balfasz szerelő miatt nem akarok "mozigépész tanfolyamra menni" az tutker!
Válasz fexco #3958. hozzászólásáraa kicsin egyforma szar zsirozni mindket oldalt mert mindket tengely felett van 1-1 legtartaly amitol nehez odaferni. ezert 2 emberes. az egyik szerencsetlenkedik belul a masik a felnin keresztul atdugja a zsirzot
Válasz horvath.agro #3955. hozzászólásáraEz a kibaszott tablett mindig mást ír.meg plusz még az agroiform.hu is túl sok ideje nem válaszol.kb 5.nekifutásból remélem most elküldi.és jól:a scv-k egy oldalon vannak,vagy osztottak?
Válasz horvath.agro #3941. hozzászólásáraEgyedűl csak ezzel az egyel van nekem is gondom.nekem a felninek két kis lyuk van.meg én úgy szoktam amúgy mindig zsírzó i,hogy a gombot tisztára tőrlom.a kicsi a tied tier4a vagy b?(a s vok egy oldalon vannak,vagy két oldalon)
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraKöszi!Nagyon jól megoldották ok.nemértem miért nem lehetett ezt a gyárba.holnap negnézem az enyimen,hogy van alul is.ha jól látom ez a tier4b változat már.—-ennek a jobboldalán is lehetetlen hozzáférni…..
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraNagyon is jó hírű szerelő a környéken, abban nincs kétség hogy ért hozzá, annyit mondott ha gyárilag nincs rajta zsírzó akkor nem is kell rá, mondjuk ebben van logika talán... Vagy 600 üzemórára tervezték a trakit talán ? Most engem is elkezdett érdekelni ez a téma kérdezősködök kicsit azoktól akiknek ugyan ilyen gépük van mint nekem.
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.
Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
4441 hozzászólás
Válasz Gergő, #3989. hozzászólásáraAz összes T70xx,T7.xxx modellben ugyan ez a blokk van,a T60xx és T6.xxx 6 hengeres változataiban
is.Használják még a CNH csoport más traktoraiban is (Case,Steyr) valamint a Claas a 8xx Axionoknál.A motorvezérlés,a feltöltés,az üzemanyagrendszer és a kipufogógáz kezelés egyes sorozatoknál eltérhet.
Válasz i.batyity #3988. hozzászólásáraKöszönöm
Ez

[kep1][kep2]
Mondjuk ez T7.200 de gyanús hogy ugyan az a motor benne 6,7 literes
87304662
Válasz Sk Laci #3986. hozzászólásárahttps://avspare.com/spare/new.holland/87304662/
Válasz Sk Laci #3986. hozzászólásárahttps://www.mycnhistore.com/eu/en/newhollandag/tractors/agricultural/euba01agr034t7000/tractor/general/maintenance-parts-filters/cn/EBEE6C65-A865-4EDF-A526-8995F7DF2AA3?modelCode=FC0DAD4F-E6BE-E111-9FCE-005056875BD6&isSnFilterEnabled=false
13-as tétel?
Válasz sirhanzoltan #3984. hozzászólásáraNem találom a NH T 7040 sorozatot.

Segítségre lenne szükségem, főleg akinek megy az angol.
2008 évjárat, T 7040 modell, ha jól emlékszem a gyártási száma 12888 /nem biztos/.
Kartergáz szürő számát keresem, ami a szelepfedélben van beszerelve.
Válasz jakabsandor1106 #3979. hozzászólásáraItt próbálj rá, hátha meglesz:
https://valley-implement.com/error-codes/
Válasz Sk Laci #3983. hozzászólásáratrattore.it
Válasz yzfzoltan #3981. hozzászólásáraTudod a kartergázszürő katalógus számát?
Mindenhol azt kérik, de nem kaptam a traktorral semilyen katalógust a használatin kívül, nehogy a szervizeseknek elvegyem a munkát.
Válasz yzfzoltan #3981. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm!!!!
Válasz Lacihunt84 #3980. hozzászólására16 év New Holland tapasztalattal mondom:a motor nagyon megbízható(Iveco 6.7L),arra kell figyelni,ha olajszivárgás van a blokk hátsó részén akkor a kartergázszűrő cserére szorul.Ehhez le kell venni a szelepdeknit,így a szelephézag is ellenőrizhető egyúttal,ami ajánlott 2500-3000 üzemóránként.
Jellemző hibák:TLT fékszalag kopása(huszonezer forint,nem nehéz cserélni,de zsiráf ajánlott hozzá,TLT forgásérzékelő hiba(kívül van,nem drága),kormánymunkahengerek belső csapjai nem veszik be a zsírt.Jobb felső függőcsapszeg nem zsírozható,mert abban van a kerékszögállás-érzékelő,ezért néha berohad és/vagy beázik a jeladó.
Előfordulhat olajszivárgás a hajtóműolaj szívószűrő alsó csövénél,1db gumigyűrűt kell cserélni,de a teljes olajmennyiséget le kell engedni hozzá(90-100l).
A powershift váltó kiforrott,megbízható,viszont az autocommand kényelmesebb,alacsonyabb fogyasztást tud produkálni.
Üdv! Tudnátok egy kicsit segíteni? Traktor vásárlás előtt állok, kineztem egy t7040 est mondanátok róla véleményeket akinek van mennyi hiba van velük mire kell figyelni a vásárláskor? Illetve fogyasztás tekintetében mik a tapasztalatok? Főleg talajmunkaban szantasra tarcsazasra lenne használva!


Valaki tudna nekem t6-os komplett hibakód listát küldeni? Volt letöltve a telefonomra, de sajnos elromlott és nem volt lementve máshová. Azóta nem találom sehol...
Előre is köszönöm!
Válasz Ban_ #3977. hozzászólásáraA TLT fülke kapcsolója, vagy az automatikus TLT kapcsoló, vagy a TLT távirányító sárvédő kapcsolója be van kapcsolva a traktor működése közben
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy mit jelent a 5001 hibakód meg kardán szimbólummal? Le is kapcsolja a kardábt.
Válasz jakabsandor1106 #3975. hozzászólásáraGenerátoron az ékszílytárcsát ami rögzíti anya,rá a dugokulcs.,Az mf-en ott tekerem.
Válasz pangi #3974. hozzászólásáraÉs a motort, hogy a fenében lehet forgatni?
Mert a főtengely szíjtárcsában nincs középen csavar.
Válasz jakabsandor1106 #3973. hozzászólásáraT6000: szívó:0.25 +,- 0,05mm
kip:0.51 +,- 0,05 mm
4 és 6 hengeresnek ugyanaz,legalábbis a T6000-es modelleknél.
Szép napot mindenkinek.
Valaki meg tudná mondani nekem, hogy a t6-os 4hengeres illetve a t7-es 6hengeres motor szelephézag értékei mennyinek kell lennie?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz lac* #3971. hozzászólásáraKöszönöm, gondoltam nem elég ha rövidre zárom. Köszi
Válasz KooL #3970. hozzászólásáraHiába zárod rövidre ellenállás kell legyen,én ezt már megoldottam,csak nem emlékszem az ellenállás nagyságára.Tegyél be egy potit,aztán addig csavard amíg nem lesz jó.
Üdv.
Érdeklődnék hogy a t5. 95 ös traktor ülésszenzora ha tömkremegy, rövidre lehet e zárni a kábelt?
Vagy cserélni kell e mindenképp, a müszerfalon világit a szék előtt álló ember plussz a kézifékikon.
Köszönöm.
Válasz Koszi. #3964. hozzászólásáraNem folyik el oda az olaj meg kell hogy súgjam, két szimering van benne ami szembe van forgatva hogy az olaj se ki se be! Továbbá a belső csapágynál meg van egy megint szimering ami zárja a bolygómű olaját kifelé! Ha már ott kimegy az olaj akkor lehet szarrá szedni az egészet! Nekem most van lekapva az oldala gyere el és nézd meg ha érdekel a dolog!


Válasz mtz1221 #3963. hozzászólásáraIlyet még nem hallottam
Válasz Koszi. #3966. hozzászólásáraKöszi.
Én visszább akarok venni mert sztem túltolta ezt a rátekerősdit előző gazda.
Válasz pangi #3962. hozzászólásáraMajd ha nem felejtem el lefényképezem de csak egy negyedet tekertünk rajta az nem sokat változtatott rajta.. Gyárilag egy plomba van rajta azt le kell vágni óvatosan. Jelentősen nem akartam tekerni rajta mert szállításban így is "sokat" eszik. Talajmunkában pedig nincsenek túlméretezett gépek mögé elég a gyári teljesítmény.
Válasz fexco #3961. hozzászólására5400 lesz benne hamarosan, van egy ismerősöm neki már majd 6 ezer körül jár azthiszem most írtam meg neki a kérdést hogy az övén van e zsírzó, az övé már váltófelújítás miatt szét volt kapva egyszer,de ez a része nemhiszem hogy volt szétszedve.
Válasz Ares 826 #3960. hozzászólásáraSzomszédom claas arion 640 essel jár azon már eltört a külső csapágy :S Mi van akkor ha netán a külső csapágy zárt és azért nem is raktak rá zsírzógombot?... ha pedig nyitott akkor nem kell megijedni vannak itt olyan meredek partoldalak ( 12-17 százalék se ritka, elfolyt oda az olaj azon nem kell aggódni :D ) Ennek ellenére foglalkoztat még a téma csak ma elfelejtettem telefonálni ezügyben. De szerintem akinek teljesen ugyan ilyen gépe van abban sincs zsírzó gyárilag nemhiszem hogy csak az enyémből hagyták ki egy gyári vakdugó van a helyén egybefestve az gyári az biztos.
Válasz Géza15 #3946. hozzászólásáraKell ott mindkettőt kenni ??? Nem úgy van hogy a felsőt kicsavarod, és addig nyomod az alsón még nem jön ki felül ???
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraHelló.
Mikor vetted a t6030-asod...akkor írtad,hogy akarsz tekerni az adagolón,hogy kicsit izmosabb legyen a gép.
Megcsinàltad azt a tekergetést?
Ha igen,lefotóznád nekem az adagolón ,hogy pontosan melyik csavaron àllítottál?Köszi.
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraKonkrétan mennyi óra van a traktorodba?
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraMajd akkor fog érdekelni ha szarrá törik a csapágy, megeszi az oldalát a kihajtásnak vagy épp eltöri aztán vehetsz másikat milliós tételben! de továbbá még nem lesz géped neked kell majd húzni a tárcsát vagy az ekét! Vagy gondolj bele közúton törik szarrá az oldala a gépnek és ütközöl valakivel, netán meghal az illető és téged fog kihozni a szakértő felelősnek mindenért mert te vagy a gép tulaja és üzembentartója, nem a hozzá nem értő balfasz szerelő! add már meg annak az okostojásnak a számát had beszéljek már vele??? Esetleg akkor nem kellene zsírozni a csapágyat ha teljesen zárt lenne mert akkor meg van tömve zsírral! Én akkor is kivenném azt a szar porvédőt és zsíroznám minden negyed évben munkától függően! de azt csinálsz amit akarsz, én balfasz szerelő miatt nem akarok "mozigépész tanfolyamra menni" az tutker!


Válasz fexco #3958. hozzászólásáraa kicsin egyforma szar zsirozni mindket oldalt mert mindket tengely felett van 1-1 legtartaly amitol nehez odaferni. ezert 2 emberes. az egyik szerencsetlenkedik belul a masik a felnin keresztul atdugja a zsirzot
Válasz horvath.agro #3957. hozzászólásáraAkkor a jobbhátsó tengelyt pedig te is könnyen zsírzó.(v agy a két traktorra értettted a 2zsirzot ami nem jó helyen van.)
Válasz fexco #3956. hozzászólásáraigy mar ertem.
1 oldalon, a 3. pont jobb oldalan, egymas alatt parban.
Válasz horvath.agro #3955. hozzászólásáraEz a kibaszott tablett mindig mást ír.meg plusz még az agroiform.hu is túl sok ideje nem válaszol.kb 5.nekifutásból remélem most elküldi.és jól:a scv-k egy oldalon vannak,vagy osztottak?
Válasz fexco #3954. hozzászólásárahu a zarojelben irtakat nem ertem.
2017es a kicsi nekem
Válasz horvath.agro #3941. hozzászólásáraEgyedűl csak ezzel az egyel van nekem is gondom.nekem a felninek két kis lyuk van.meg én úgy szoktam amúgy mindig zsírzó i,hogy a gombot tisztára tőrlom.a kicsi a tied tier4a vagy b?(a s vok egy oldalon vannak,vagy két oldalon)
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraKöszi!Nagyon jól megoldották ok.nemértem miért nem lehetett ezt a gyárba.holnap negnézem az enyimen,hogy van alul is.ha jól látom ez a tier4b változat már.—-ennek a jobboldalán is lehetetlen hozzáférni…..
Válasz határjáró #3949. hozzászólásáranalam a minden muvelet a vetes az udrillel es rovidtarcsa. igy igen
maximum a kukorica vetesnel hagyom nyitva, de azt nem ezzel a traktorral csinalom, amannal pedig mashogy van megoldva
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAutomatastabilizátor beállitó
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraNagyon is jó hírű szerelő a környéken, abban nincs kétség hogy ért hozzá, annyit mondott ha gyárilag nincs rajta zsírzó akkor nem is kell rá, mondjuk ebben van logika talán... Vagy 600 üzemórára tervezték a trakit talán ? Most engem is elkezdett érdekelni ez a téma kérdezősködök kicsit azoktól akiknek ugyan ilyen gépük van mint nekem.
Válasz horvath.agro #3948. hozzászólásáraMinden műveletnél zárva van?
Válasz Géza15 #3947. hozzászólásárasemmi értelme annak a láncnak szerintem, nekem állandóan zárva van a függesztő, minek járjon oldalra???
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraAz a lifegő lánc meg minek oda?????


Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraneked alul van a gomb?
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.



Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
Válasz Géza15 #3940. hozzászólásáracsinálj légyszives.