Csak azt tudom mondani, amit már leírtam néhányszor a fórumokba. TL90, TL90A, T5000.
Minek szenvednél mtz-ben?
Ezek a gépek roppant mozgékonyak, fordulékonyak, kényelmesek, minden kezelőszerv kézre áll, rendes kilátást biztosít minden irányba, egész napi munka után sem fáradsz el úgy mint fél nap után az mtz-ben. Szászor megbízhatóbbak mint az mtz, gépek fel és lecsatlakoztatása 2 perces művelet, finoman kezelhető kihelyezett hidraulikák, ráadásul belül sem olyan zajos. Nekem ez a tapasztalatom, tehát minek szívnál mtz-vel?
Nem fogod megbánni.
Válasz #736. hozzászólásra
én tudtam,hogy rossz a villa csak féltem a fülkelevételtől + volt két nagykockabálázó amit szezonra összekellett nézni mivel 110-120 km-re bérmunkáztunk velük (gond nélkül végigcsinálták a szezont )
szétszedés lazán 2 nap kényelmesen mert aki még nem szedte szét az lassan de biztosan egy nap a fülke másiknap váltószéthúz utána lehet alkatrész után járni
én meg tudok adni telszámot olyat aki a gyártól tud közvetlen alkatrészt hozni olcsóbban mint bárhol !!!
összerakás meg megint laza 2 nap aki sietni akar és már tudja meg van hamarabb de amig nem lehet tudni mi kell hozzá lehet számolni plusz egy hetet mire megjön hozzá a cucc
a fülke 3-4óra alatt lent volt a 2es tartomány a legfelső tengelyen van nemtudom honnan irsz én nagyigmándtól 30km-re lakom az alkatrészt az investől vettem 10%-kal volt olcsóbb alapból az enyém jó lett már fordúltam 1-2 tárcsával holnap gumikeresgetés az elejére aztán márcsak dolgozni kell vele reméllem
helo igen szedtünk szét mi magunk szervíz nem tom milyen áron csinálja de aki kicsit ért a gépekhez az szét tudja szedni meg össze is tudja rakni
mint már irták mások is 2 módja van szét szedni
mi úgy szedtük le ahogy viszonylag egyszerűbb hogy fülkét le van aki nem szedi le de az kínlódás
a motort nem hiszem ki kéne szedni ezt nem tom ki mondta ??? még a kuplungoláshoz se kell leszedni a motort mert mi ott huztuk szét de ha csak váltós akkor meg elég a fülkét leszedni és hátul széthúzni a háznál tlt felől
ha kellenek még részletek akkor kérdezz tudok mesélni sajnos
én most csinálom a sajátom korábban cseréltem a csapágyakat tűgörgöket jó lett de nagyobb terhelésnél mozdult a váltókar most az idő miatt áll a gép hétfőn szedtem szétt most már csak a fülke belséjét kell takarítani a villa volt a rossz még benne az lett most cserélve estére próba tárcsával
Pici olvastam , hogy ti már szedtetek szét tl váltót!
Ti magatoknak vagy a szervízben? Mert nekünk is szét kell szedni és nem tudjuk hogy milyen munka mert azt mondták a szervizesek , hogy fülke le motor ki.
Ti, hogy csináltátok?
nekem csak hasonló van , a kerregést hallani kéne , lehet hogy a szinkron gyűrűbe bele ér még a fogaskerék mert valószínű nem eltörve van hanem elhajolva a villa bár olyan edzett anyag az nem hajlik szóval vagy tört vagy kopott és nem ugrik a helyére a csoport fogaskereke
Sziasztok!Kérdésem lenne!Nem tudom jó helyre írok-e?Nekünk van 1 NH TL90A és olyan probléma jött elő,hogy a 2-es csoportban kerreg a váltója és rázza a csoportváltó kart,azt mondják a léptetővillája törhetett el és már most meg is szorúlt!Volt-e már valakinek hasonló tapasztalata és mi volt a problémája?(Ez 24X24-es váltó Hi-Lo,Terhelés alatt kapcsolható irányváltóval.)1400 üó-val.
Válasz #723. hozzászólásra
most meg elment a gáz a klímából azért nem hűtött,a multkor nem ment el a gáz de akkor meg a termosztát vagy valamelyik szelep miatt nem volt jó,
már tisztára az agyamra megy
ohh bár csak az lett volna ma szétszedtük és a hidraulika szelep nem zárt visszza !!!! folyamatosan emelt és ráadásul túl is emelte a cuccot a karmantyút szétvágta a hengert meg nekinyomta az öntvényháznak és még most hogy ripityára van szedve a szelep így se látszik mi volt a baja
de kap új tömítést meg összrakjuk megnézzük mi lehetett a baja mert ez olyan hogy télleg nem tudni miért csinálta egyszer csak elindult felfele a hidraulika és folyamatosan nyomta a szelep nem határolt le és csak nyomta és fütyült még a motort is fogta és most szétszedve kézzel mozgatva meg jó minden
Ez a direktre zárás nem jó ötlet,mert a gázban lévő olaj keni a kompresszort,és ha véletlenül nincs gáz akkor a kompresszornak kakukk az meg minimum egy százas
én is arra gyanakszok,először a termosztátra gondoltunk,de egyik reggelre magától megjavult,délig jól működött aztán egyszer csak állandóan kikapcsolt,még jó hogy adtam neki direktbe áramot így tudom hogy nem a termosztát miatt nem megy.
Válasz #708. hozzászólásra
2500 óra van benne de még nem volt cserélve,ha a szárítószürőre gondolsz.A könyvbe nem írnak semmit se a klímájáról ha jól emlékszek.
tm traktor klímájával van valakinek tapasztalata?
gáz van benne de valami dugulás lehet benn mert állandóan kikapcsol a kompresszor.Ha meg direkt adok áramot neki akkor melegszik a kompresszor de akkor se hűt semmit.
4456 hozzászólás
Válasz #755. hozzászólásra
mtz-s
Válasz #754. hozzászólásra



ez nem így van itt egy mtz mondta nekem többett költ ő olajra mint én az állandó csere miatt
Válasz #753. hozzászólásra




MTZ-n egy komolyabb javítás annyi, mint a TL-en egy olajcsere..................ezt akartad hallani ???????????
Köszi srácok. Gondoltam hogy ez írjátok de azért szerettem volna egy két véleményt hallani.
Válasz #749. hozzászólásra

mégegy szavazat a tl-re
Válasz #749. hozzászólásra
TL-re szavazok.
Volt szerencsém anno egy L-85-höz, az nagyon ott van !!!
Csak azt tudom mondani, amit már leírtam néhányszor a fórumokba. TL90, TL90A, T5000.

Minek szenvednél mtz-ben?
Ezek a gépek roppant mozgékonyak, fordulékonyak, kényelmesek, minden kezelőszerv kézre áll, rendes kilátást biztosít minden irányba, egész napi munka után sem fáradsz el úgy mint fél nap után az mtz-ben. Szászor megbízhatóbbak mint az mtz, gépek fel és lecsatlakoztatása 2 perces művelet, finoman kezelhető kihelyezett hidraulikák, ráadásul belül sem olyan zajos. Nekem ez a tapasztalatom, tehát minek szívnál mtz-vel?
Nem fogod megbánni.
Helló srácok. Ki segítene? Gondolkodom hogy lecserélem a 80as mtz-met 1 TL 90-re v. mtz892re. Szerintetek melyikkel járnék jobban? 80ha szántora kéne mindenesnek.
Válasz #747. hozzászólásra

g.poti-@hotmail.com
Pici
Ha megadnád az msn címed akkor ott jobban megtudnánk beszélni a dolgokat erről a szétszedésről!
Ugy hogy ha van akkor felveszlek írd le!
Na helló
Válasz #745. hozzászólásra
freemail meghalt szóval régi mailről ment
általában olcsóbban hozza de nem árt szétnézni de eddig jó volt nekünk
Válasz #744. hozzászólásra

tityike@citromail.hu
Válasz #742. hozzászólásra
emailt írj
Zoli26 tól kaptam a számot ha jól tudom de biztos megadhatom
Válasz #740. hozzászólásra

ez a rossz idő tényleg jól jött mert van kis idő törődni vele mire jó idő lesz toppon lesz minden aztán csak nyomni kell tovább
Válasz #739. hozzászólásra
traktorból is bálázóból is
telefonszám érdekelne engem is mivel nh van
Válasz #738. hozzászólásra


az sokat számít ilyen szerelésnél de azért nem jó ilyenekkel kínlódni
de már van összeköttetés
a tapasztalat azért már meg van
nekem meg remélem nem kell darabig alkatrész
Válasz #736. hozzászólásra

)
én tudtam,hogy rossz a villa csak féltem a fülkelevételtől + volt két nagykockabálázó amit szezonra összekellett nézni mivel 110-120 km-re bérmunkáztunk velük (gond nélkül végigcsinálták a szezont
Válasz #735. hozzászólásra
szétszedés lazán 2 nap kényelmesen mert aki még nem szedte szét az lassan de biztosan egy nap a fülke másiknap váltószéthúz utána lehet alkatrész után járni
én meg tudok adni telszámot olyat aki a gyártól tud közvetlen alkatrészt hozni olcsóbban mint bárhol !!!
összerakás meg megint laza 2 nap aki sietni akar és már tudja meg van hamarabb de amig nem lehet tudni mi kell hozzá lehet számolni plusz egy hetet mire megjön hozzá a cucc
Válasz #735. hozzászólásra


a fülke 3-4óra alatt lent volt a 2es tartomány a legfelső tengelyen van nemtudom honnan irsz én nagyigmándtól 30km-re lakom az alkatrészt az investől vettem 10%-kal volt olcsóbb alapból az enyém jó lett már fordúltam 1-2 tárcsával holnap gumikeresgetés az elejére aztán márcsak dolgozni kell vele reméllem
Válasz #734. hozzászólásra



akkor te is kínlódsz ebben az évben már másodjára
mi most a hidraulikáját ismertük meg közelről de most már jó lesz talán
Válasz #733. hozzászólásra

ezt nem tom ki mondta ??? még a kuplungoláshoz se kell leszedni a motort mert mi ott huztuk szét de ha csak váltós akkor meg elég a fülkét leszedni és hátul széthúzni a háznál tlt felől

tudok mesélni sajnos 
helo igen szedtünk szét mi magunk szervíz nem tom milyen áron csinálja de aki kicsit ért a gépekhez az szét tudja szedni meg össze is tudja rakni
mint már irták mások is 2 módja van szét szedni
mi úgy szedtük le ahogy viszonylag egyszerűbb hogy fülkét le van aki nem szedi le de az kínlódás
a motort nem hiszem ki kéne szedni
ha kellenek még részletek akkor kérdezz
Köszönm szépen!Én is úgy hallottam,hogy nagymeló fülke le motor ki ahogy mondod!Szétszedni másfél nap hallomásból.
Válasz #733. hozzászólásra
én most csinálom a sajátom korábban cseréltem a csapágyakat tűgörgöket jó lett de nagyobb terhelésnél mozdult a váltókar most az idő miatt áll a gép hétfőn szedtem szétt most már csak a fülke belséjét kell takarítani a villa volt a rossz még benne az lett most cserélve estére próba tárcsával
Pici olvastam , hogy ti már szedtetek szét tl váltót!
Ti magatoknak vagy a szervízben? Mert nekünk is szét kell szedni és nem tudjuk hogy milyen munka mert azt mondták a szervizesek , hogy fülke le motor ki.
Ti, hogy csináltátok?
Válasz #731. hozzászólásra



nekem csak hasonló van , a kerregést hallani kéne , lehet hogy a szinkron gyűrűbe bele ér még a fogaskerék mert valószínű nem eltörve van hanem elhajolva a villa bár olyan edzett anyag az nem hajlik szóval vagy tört vagy kopott és nem ugrik a helyére a csoport fogaskereke
1400 üo nál ez szzívás
Sziasztok!Kérdésem lenne!Nem tudom jó helyre írok-e?Nekünk van 1 NH TL90A és olyan probléma jött elő,hogy a 2-es csoportban kerreg a váltója és rázza a csoportváltó kart,azt mondják a léptetővillája törhetett el és már most meg is szorúlt!Volt-e már valakinek hasonló tapasztalata és mi volt a problémája?(Ez 24X24-es váltó Hi-Lo,Terhelés alatt kapcsolható irányváltóval.)1400 üó-val.
Üdv Mindenkinek!
A tm 155-ösünk kiír két kódot F20 és TEI vagy TE1 ezeket írja az elsőt ha rájön a másikat kaszálásnál szokta.
Válasz #726. hozzászólásra
csak a klímával van gondom,a generátorján kívül más nem romlott el rajta ,igaz még csak 2500 órát ment.
Válasz #707. hozzászólásra

Tömbszelence cserés. Klímás bácsi cseréli 8-10000 Ft.
Válasz #726. hozzászólásra
4365-ös ferguson,2000 üó-val,3. sebességjeladót eszi,az sem sokkal jobb
Válasz #724. hozzászólásra

Vegyél fergát azzal nem lesz ennyi bajod!
Válasz #723. hozzászólásra
ok kössz
Válasz #723. hozzászólásra
most meg elment a gáz a klímából azért nem hűtött,a multkor nem ment el a gáz de akkor meg a termosztát vagy valamelyik szelep miatt nem volt jó,
már tisztára az agyamra megy
Válasz #722. hozzászólásra
Nekem tm-em van elektromos lehet, hogy nálad nincs ilyen. Majd túrok valami cikkszámot, mert az alapján az internetről tudok képet tenni.
Válasz #720. hozzászólásra
hát akkor nem tom mire gondolsz mert ezen jobb hátul max a nyomatékhatároló van de az bent van és nem eshet ki pontosan hol s és mit is kell nézni ???
Válasz #719. hozzászólásra


Próbáltam keresgélni interneten nh alkatrész katalógusból képet de az istennek sem találok róla
Válasz #719. hozzászólásra
Ez nagyon kicsi bizgentyű
Válasz #717. hozzászólásra

az a helyén van és volt is és hozzá se lett nyúlva mert kaszáláskor csinálta akkor meg nem kell
Válasz #707. hozzászólásra










Az ok, hogy gáz van benne...........de mennyi ?????????
Amúgy hasonló cipőben járok.........
Válasz #716. hozzászólásra
Kicsúszott jobboldalt hátólról a szint visszajelző pálcikája............
Válasz #715. hozzászólásra

ohh bár csak az lett volna ma szétszedtük és a hidraulika szelep nem zárt visszza !!!! folyamatosan emelt és ráadásul túl is emelte a cuccot a karmantyút szétvágta a hengert meg nekinyomta az öntvényháznak és még most hogy ripityára van szedve a szelep így se látszik mi volt a baja
de kap új tömítést meg összrakjuk megnézzük mi lehetett a baja mert ez olyan hogy télleg nem tudni miért csinálta egyszer csak elindult felfele a hidraulika és folyamatosan nyomta a szelep nem határolt le és csak nyomta és fütyült még a motort is fogta és most szétszedve kézzel mozgatva meg jó minden
Szia pici ! Sztem a lift o matic a "kikattintód" alján leesett a biztosító! Nekünk is volt ilyen!
Válasz #711. hozzászólásra
a fülketetőben,a hűtőradiátornál van 1 kis fekete doboz/elderesedés érzékelő/ azt nézd még meg!
Válasz #711. hozzászólásra
Ez a direktre zárás nem jó ötlet,mert a gázban lévő olaj keni a kompresszort,és ha véletlenül nincs gáz akkor a kompresszornak kakukk az meg minimum egy százas
ma betört a jobb oldalsó ablakom az NH n kaszáláskor ki honnan szokott ilyet szerválni én már kértem olcsó ajánlatot 38 plusz fuvar

meg az este úgy áltam le hogy nem teszi le a hidraulikája folyamatosan emel még az is rejtély lesz pedig minden kart hátul megnéztem
Válasz #710. hozzászólásra
én is arra gyanakszok,először a termosztátra gondoltunk,de egyik reggelre magától megjavult,délig jól működött aztán egyszer csak állandóan kikapcsolt,még jó hogy adtam neki direktbe áramot így tudom hogy nem a termosztát miatt nem megy.
Válasz #709. hozzászólásra
Az a fekete hengeres valami,amiben a nyomásérzékelő is van,2-3000 oránként sajnos cserélni kellet idáig sok gépemben
Válasz #708. hozzászólásra
2500 óra van benne de még nem volt cserélve,ha a szárítószürőre gondolsz.A könyvbe nem írnak semmit se a klímájáról ha jól emlékszek.
Válasz #707. hozzászólásra
szűrő mikor volt cserélve?
tm traktor klímájával van valakinek tapasztalata?
gáz van benne de valami dugulás lehet benn mert állandóan kikapcsol a kompresszor.Ha meg direkt adok áramot neki akkor melegszik a kompresszor de akkor se hűt semmit.