Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.2 Ft USD 342.47 Ft CHF 428.27 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3443 hozzászólás
Nincs profilkép
#1943 niki989
2015-10-06 19:05:50

Válasz medikus #1940. hozzászólására leírom persze mi kell,tudsz segíteni esetleg? Köszönöm szépen ha van vmi tipped vagy ismerőseid körében valaki aki tudna segíteni.Megköszönnénk.

Nincs profilkép
#1942 niki989
2015-10-06 19:03:49

Köszönöm szépen a válaszokat

#1941 csalabek
2015-10-06 18:11:06

Válasz niki989 #1938. hozzászólásáraSzia!
Nagyon sok hírdetést találhatsz az internet segítségével. Az oldalak leírása érdekeket sérthet de használd a jó magyar szinonima-készletet. Ezek a bűvös RS-09 után: eladó; olcsó, apró; alkatrész; használt stb. Sok sikert kívánok! :)

#1940 medikus
2015-10-06 14:32:01

Válasz niki989 #1938. hozzászólásáraMi volna,ha leírnád mi kell?

Nincs profilkép
#1939 niki989
2015-10-06 12:17:46

Telefonszám elírtam. 06309009686.igy a helyes.

Nincs profilkép
#1938 niki989
2015-10-06 12:16:04

Válasz csalabek #1937. hozzászólására. Hello.segítséget szeretnék kérni tőled vagy valaki ha tud segíteni megköszönnénk.Rs 08 bontott traktor alkatrész kellene nekem,de nehezen találok,hol lehet bontott alkatrészek rs08-hoz kapni vagy vkinek van esetleg? Légyszi segítsetek,van egy multicar motorom 4 hengeres. Illetve egy 2 hengeres motor.alkatrész bontott kellenne.bővebben telefonon elmondom vagy ide írjátok vmi elérhetőséget hogy hol találok ilyesmit. Egyik ismerősömnek kell. Tel száma:06209009686 email cimet is irom mindjárt.vagy ide irjatok.köszönöm szépen ha tud vki segíteni.

#1937 csalabek
2015-10-05 18:46:32

NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.

#1936 csalabek
2015-10-05 17:29:18

Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak!smile cowboy Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.

Nincs profilkép
#1935 matizbacsi
2015-10-04 17:51:30

Válasz Relsaca #1933. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Ez volt a sejtésem ,de jóval több olaj van benne.így vettem.hát veri is kifelé az olajat rendesen. Köszi mégegyszer.
smile cowboy

Nincs profilkép
#1934 Relsaca
2015-10-04 17:49:49

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraA következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.

Nincs profilkép
#1933 Relsaca
2015-10-04 17:34:18

Válasz matizbacsi #1932. hozzászólásáraAz ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)

Nincs profilkép
#1932 matizbacsi
2015-10-03 20:48:29

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre

#1931 medikus
2015-10-02 11:34:35

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraAzért van bemarva,mert azt ott kell rögzíteni!Állítani a csavarorsón kell!Az nem adja a méretet?Hogy-hogy?

Nincs profilkép
#1930 maraton84
2015-10-02 11:28:17

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraSZia,

amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.

Üdv

Nincs profilkép
#1929 kisfröcs
2015-10-02 06:48:24

Válasz kralik76 #1928. hozzászólásáraCsak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.

Nincs profilkép
#1928 kralik76
2015-10-01 23:17:13

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)

Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor smile confused

#1927 csalabek
2015-09-29 13:03:22

kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni. kormány összekötő és a rúd

#1926 csalabek
2015-09-29 12:54:05

Válasz kisfröcs #1925. hozzászólásárasmile thumbupcool
így okosodunk mindannyian!

Nincs profilkép
#1925 kisfröcs
2015-09-27 13:43:11

Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .

Nincs profilkép
#1923 gardonyerdokft
2015-09-18 16:10:09

Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott. smile smile

#1922 csalabek
2015-09-18 11:54:10

Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!

#1921 csalabek
2015-09-18 11:46:51

Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!

Nincs profilkép
#1920 nyírségi
2015-09-18 07:00:55

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraOlvasd a márc.10-i. hozzászólásom.

Nincs profilkép
#1919 nyírségi
2015-09-18 06:44:09

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraÜdv.Hívj a 0620 5484866-on és tájékoztatlak.

Nincs profilkép
#1918 gardonyerdokft
2015-09-17 22:38:54

Véglehajtást bocsánat smile thumbup

Nincs profilkép
#1917 gardonyerdokft
2015-09-17 22:37:16

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet leszedni a végrehajtást féltengelytokról. Előre is köszönöm! Tomi

#1916 medikus
2015-09-17 16:32:40

Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!

Nincs profilkép
#1915 GSA
2015-09-17 15:57:42

Válasz medikus #1892. hozzászólásáraNem mozdul annyit a fékpedál, hogy behúzzon.

Nincs profilkép
#1914 kisfröcs
2015-09-15 19:37:29

Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.

#1913 medikus
2015-09-15 13:09:57

Válasz csalabek #1912. hozzászólásáraSőt kar is kevesebb van jobbról!

#1912 csalabek
2015-09-15 10:10:41

Válasz Relsaca #1901. hozzászólásáraVáltozó a kapcsolókarok kivitelezése is. Az én gépemen nincs ilyen tábla, sőt a karok megoldása is más.

#1911 csalabek
2015-09-15 09:53:24

Válasz csalabek #1910. hozzászólásárabocsánat, az imént nem a balos, a jobbost akartam írni!!

#1910 csalabek
2015-09-15 09:51:31

Ötletem van! smile cowboyTalán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.

#1909 csalabek
2015-09-15 09:47:14

és még 1 fotó a szerkezetről, ám a váltó másik oldaláról.Ezen a h.szivattyú a helyén van (fent) s alatta helyezkedik el az említett kuplung szerkezet.

#1908 csalabek
2015-09-15 09:13:04

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
belesve

Nincs profilkép
#1907 kisfröcs
2015-09-12 21:28:28

Válasz Relsaca #1906. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet.Valószínű megprobálok megbarátkozni a maradék gardán hajtással

Nincs profilkép
#1906 Relsaca
2015-09-12 10:56:38

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.

Nincs profilkép
#1905 kisfröcs
2015-09-12 05:49:48

Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.

Nincs profilkép
#1904 Relsaca
2015-09-12 01:03:59

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraEgyébként nekem ez a tábla gyárilag fel van szegecselve a kormányoszlopra a kapcsoló karok alá, vagy inkább mögé.






Nincs profilkép
#1903 Relsaca
2015-09-12 01:00:42

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraUpsz az egyik képet sikerült ötször föltenni. smile oops

Nincs profilkép
#1902 Relsaca
2015-09-12 00:58:35

Válasz GSA #1890. hozzászólásáraIgen egy forgatórugó van belül olyan mint az ajtókilincseken az mozgatja a kapcsoló kart.

Nincs profilkép
#1901 Relsaca
2015-09-12 00:52:21

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraItt vannak a TLT kapcsolókarok állásai.

Nincs profilkép
#1900 nagy0szilard
2015-09-11 22:53:12

Válasz csalabek #1898. hozzászólásáraAz első kihajtás tökéletesen működik!

Nincs profilkép
#1899 sancynagy
2015-09-11 19:37:08

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az RS56-2 trakeszon van-e difizár?

#1898 csalabek
2015-09-11 19:19:30

Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.

#1897 csalabek
2015-09-11 19:07:40

Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.

Nincs profilkép
#1896 nagy0szilard
2015-09-11 14:20:33

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??

Nincs profilkép
#1895 Gubovica Gusztáv
2015-09-09 20:25:04

A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.

Nincs profilkép
#1894 karibácsi
2015-09-09 14:30:06

Válasz torako #1893. hozzászólásáraHideg motornál a szívó és kipufogó szelepnél is 0.25 mm.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Európa-szerte hatalmas a felháborodás a KAP-reform miatt, az EU biztos szerint nem csökkennek a források
Európa-szerte hatalmas a felháborodás a KAP-reform miatt, az EU biztos szerint nem csökkennek a források
Tüntetések, heves bírálatok és sok bizonytalanság: így reagált Európa a...
Hirdetés
Hagyományos vagy íves csarnokot építene a mostani terménytárolós pályázaton?
Hagyományos vagy íves csarnokot építene a mostani terménytárolós pályázaton?
A DAV Mérnöki Kft. az optimális épületszerkezet kiválasztásában és a...
Sárgadinnye eladó
Sárgadinnye eladó

180 Ft

Görög- és sárgadinnye eladó
Görög- és sárgadinnye eladó

160 Ft

Új M30-as rekesz,  láda,  zöldséges
Új M30-as rekesz, láda, zöldséges

1.500 Ft

Kuhn PRO 210 "Y" késes front mulcsozó
Kuhn PRO 210 "Y" késes front mulcsozó

1.090.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]