Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3419 hozzászólás
Nincs profilkép
#1869 Gubovica Gusztáv
2015-08-26 07:14:22

Sziasztok !
Valaki ismeri a gerendelyre szerelhető váltvaforgatós ekét?
Hogyan kell azt felszerelni?
Ha az első kerék a barázdában megy, akkor a hátsó a szántáson tapos. Esetleg nem a barázdában megy a gép?

#1868 medikus
2015-08-25 19:47:39

Válasz imre.bondor #1867. hozzászólására
Nevére kattintasz és küldheted!smile thumbup

Nincs profilkép
#1867 imre.bondor
2015-08-25 18:01:30

Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólására

Szia!

Küldj egy e-mail címet az imre.bondor@freemail.hu-ra, küldöm.

Nincs profilkép
#1866 zulu23
2015-08-24 23:31:22

Válasz karibácsi #1865. hozzászólására

Koszonom a valaszokat! Ezekbol arra kovetkeztetek, hogy megsem jol van bekotve, mert az eloszto nincs is sehova csatlakoztatva. Amikor vetem sem volt, ugy gondoltam, hogy annak 2 munkahenger eseten van csak szerepe. Valakinek nincs veletlen kepe egy mukodo felallasrol, hogy mi hova csatlakozik?

A vezerlokarnak nekem ugy tunt, hogy csak 2 allasa van (lent, vagy fent).

Egy 2 hengeresrol van szo.

Koszonom

Nincs profilkép
#1865 karibácsi
2015-08-24 19:06:08

Válasz zulu23 #1863. hozzászólására

Az elosztó nélkül nem működik , mert az határozza meg az olaj melyik felére megy a munkahengernek. hA MINDEN JÓ, AKKOR HA KIKAPCSOLOD A SZIVATTYÚT NEM ENGEDHET LE,MERT AZ ELOSZTÓBAN A VEZÉRLÖDUGATTYÚ (AMIT AZ OLAJNYOMÁS MŰKÖDTET) NYITJA A GOLYÓSSZELEPET.

Nincs profilkép
#1864 kisfröcs
2015-08-24 17:18:06

Válasz zulu23 #1863. hozzászólására

A hidralika kar 3- állású emel tart süllyeszt. Vigyáz mert én is megszívtam az olajtartály sapkáját nem tetem vissza és nem működöt . Emelőkarokban lefele nincs nyomás. Figyeld az elosztón a kar állását az is meg tud cumiztatni

Nincs profilkép
#1863 zulu23
2015-08-24 13:02:50

Üdv!

Nekem is felújítás alatt lévő géphez kapcsolódó hidraulika kérdésem lenne.

Én amit csináltam eddig (talán infó az előttem szólónak is): amennyire lehetett szétszedtem mindent és kimostam. Én gázolajat használtam, de ennél lehet vannak profibb és megfelelőbb szerek is. Nálam szükséges volt a szétszedésre, mert egyáltalán nem működött a hidraulika, és egy halom rozsda, valamint iszap került elő a rendszerből. A javítási kézikönyv alapján sikerült szétszedni és összerakni is, nem túl bonyolult művelet(mindennek megvan a helye).

És innentől kezdve jönnének a kérdéseim. Működés közben korábban még nem láttam, mert úgy össze volt rohadva minden. Most annyit sikerült elérnem, hogy a szivattyú bekapcsol és látszólag nyomja is az olajat. Két vékonyabb csövet levettem mindegyiket, ami a munkahengerre menne és és a hátsóból (ami a tartály felé közelebb van) jön az olaj.

Kérdések: ezt kézzel be kell tudjam fogni, vagy akkor kevés a nyomás?
A másik ágon is jönne az olaj... tehát két irányú, vagy ott visszafelé folyna?
Az ülésben ülve a legszélső bal karral kapcsolom a szivattyút és tolom előre (egyszerre) a tolattyút...ezáltal indul meg az olaj. Ennek lehet az irányát változtatni valamelyik másik karral? És ha vissza akarom engedni, akkor csak "lekapcsolom" és leenged magától(súlytól)? Ugyanebből kiindulva, amíg fenn akarom tartani pl az ekét... bekapcsolt állapotban kell lennie? (másik kar mozgatása közben nem láttam változást)
Légteleníteni kell a rendszert? ha igen, akkor hol?
Jelenleg az elosztó nincs fent,d e ahogy néztem ha jól van bekötve az nélkül is működne?!



Jelezném "hobbiból" újítom fel a gépezetet (bár dolgoznia is kellene), tehát nem vagyok szerelő... úgyhogy lehet kérdeztem másnak egyértelmű dolgokat.

Köszönöm előre is az infókat!

Nincs profilkép
#1862 Gubovica Gusztáv
2015-08-21 20:55:42

Sziasztok !
A felújítás alatt lévő gépemben a hidraulika olajat szeretném kicserélni.
Van valami trükkje ennek, gondolok arra, hogy a tartályból, ha leengedem a fáradt olajat, még a renszerben marad belőle.
Ez nem szennyezi be a friss olajat? Hogyan lehet a rendszert átmosni, vagy nem kell?

Nincs profilkép
#1861 kisfröcs
2015-08-21 20:48:58

Válasz medikus #1856. hozzászólására

Elnézést kérek ,de ez az oldal nem egy vita oldal , szerintem inkább maradjunk annyiban hogy segítsük egymást. Lehet , hogy neked van igazad ,lehet ,hogy nekem. De maradjunk annyiban ,hogy inkább egymás segitsük

Nincs profilkép
#1860 Relsaca
2015-08-21 12:54:57

Válasz medikus #1852. hozzászólására

Hát te tudod, nekünk 1975 óta van meg a gép még sohasem állítottam 130 bar fölé. 120-130 közé szoktam belőni ahogy a hézagoló lemezek engedik.

Nincs profilkép
#1859 Relsaca
2015-08-21 12:52:06

Nincs profilkép
#1858 Relsaca
2015-08-21 12:45:38

Most már a kép is itt van.

Nincs profilkép
#1857 Relsaca
2015-08-21 12:41:59

Nekem így van megoldva a féklámpa kapcsoló.

#1856 medikus
2015-08-21 09:38:47

Válasz kisfröcs #1855. hozzászólására
Annyira állítod,amennyire akarod,nem kívánok vitázni. Nálunk az 50-es Mtz 145,a Dominator Rába motorján,a szelep deknin 190 van írva!

#1854 medikus
2015-08-21 07:36:58

Válasz kisfröcs #1853. hozzászólására

Kérdezd a gyártóját!Az miért van,hogy a közvetlen befecskendezésű motort porlasztót 175 re lövik be!Az hogy mi a káros? Gondolom a porlasztott szemcse nagysága!Lehet könnyebben gyullad! Melyik turbós trakesz nyomása 135?smile thumbup

Nincs profilkép
#1853 kisfröcs
2015-08-21 07:21:40

Válasz medikus #1852. hozzászólására

Érdekelne , hogy mi a káros abba ha én 135-re állítottam be a nyomást????Abból az elgondolásból , hogy nincs úgy igénybe véve az adagoló. Én több turbós trakeszt hajtottam de egyiknek se volt 145 a porlasztónyomása .

Nincs profilkép
#1851 Relsaca
2015-08-20 18:09:47

Válasz GSA #1795. hozzászólására

A fékpedál karja mögé lehet felszerelni a padló lemezre. Pl az MTZ-ét. Ha érdekel küldök képet.

Nincs profilkép
#1850 Relsaca
2015-08-20 18:04:33

Válasz csibész #1816. hozzászólására

Ha csak a porlasztó csúcsra gondolsz akkor a Csepel teherautóké vagy a régi MTZ-50-esé is jó bele. A nyomást 120 bárra kell beállítani!

Nincs profilkép
#1849 Relsaca
2015-08-20 17:58:13

Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására

Az attól függ milyen karter van rajta, ha egyenes akkor 3,8-4 liter, ha pedig öblös akkor 4,5 liter.

Nincs profilkép
#1848 Lencsés Sándor
2015-08-20 17:54:20

Válasz apailaci99 #1846. hozzászólására

A kormány melletti hidraulika választó tömb nem jó állásba van ott kellene kutakodni.

Nincs profilkép
#1847 maraton84
2015-08-17 16:28:21

Válasz GSA #1844. hozzászólására

Köszi, ezek alapján már könnyebb lesz választanom. smile thumbupcool

#1846 apailaci99
2015-08-17 15:33:13

Sziasztok olyan problémám lett, hogy eddig tökéletesen emelt a gép, de egyszercsak meggondolta magát (nem volt használva de járatva igen és jól csinálta a dolgát) lassan emel smile angry max gázon úgyahogy emel de nem tökéletes, leengedésnél valami csoda folytán ugrál megáll egy fél másodpercre de úgy ugrál, hogy pattog a gép is ha rajta van az eke. (nem nehéz neki az eke!) Átnéztünk mindent új olajat kapott szivattyúja rendben van.Ötletek??

#1845 medikus
2015-08-17 10:30:41

Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólására
Hirdetnek gépkönyveket CD-n,ott próbálkozz!smile thumbup

Nincs profilkép
#1844 GSA
2015-08-17 08:42:53

Válasz maraton84 #1843. hozzászólására
Sokszor a hárompont kategóriáját adják meg. Egy kis segítség hozzá:
Kategória Felső csap Alsó csapok Térköz Teljesítmény
0 17 mm (5/8 ") 17 mm (5/8 ") 500 mm (20 ") <15 kW (<20 LE)
1 19 mm (3/4 ") 22,4 mm (7/8 ") 718 mm-es (26 ") 15-35 kW (20-45 LE)
2 25,5 mm (1 ") 28,7 mm (1 1/8 ") 870 mm (32 ") 30-75 kW (40-100 LE)
3 31,75 mm (1 1/4 ") 37,4 mm (1 7/16 ") 1010 mm (38 ") 60-168 kW (80-225 LE)
4 45mm (1 3/4 ") 51 mm (2 ") 1220 mm (46 ") 135-300 kW (180-400 LE)

Nincs profilkép
#1843 maraton84
2015-08-16 21:52:42

Válasz GSA #1840. hozzászólására

Köszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.

Nincs profilkép
#1842 Gubovica Gusztáv
2015-08-16 21:19:23

Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.

Nincs profilkép
#1841 GSA
2015-08-16 14:59:06

Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.

Nincs profilkép
#1840 GSA
2015-08-16 14:55:59

Válasz maraton84 #1839. hozzászólására
A szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.

Nincs profilkép
#1839 maraton84
2015-08-16 13:36:16

Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?

Nincs profilkép
#1838 kisfröcs
2015-08-13 07:45:01

Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására

4.5-5-L.De van rajta nívópálca, gondolom én .

Nincs profilkép
#1837 ggabor1028
2015-08-12 22:11:41

Sziasztok!
A 4 hengeres RS-be hány liter motorolaj kell?

Nincs profilkép
#1836 ggabor1028
2015-08-10 22:04:22

Sziasztok!

Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?

Nincs profilkép
#1835 kisromoda
2015-08-09 22:04:28

Válasz takacs.zoltan #1834. hozzászólására

Köszönöm szépen,csak 2 hete jutottam hozzá a géphez és szeretném kicsit rendbe rakni,csak az ember ilyenkor még tudatlan.

Nincs profilkép
#1834 takacs.zoltan
2015-08-09 21:28:38

Válasz kisromoda #1833. hozzászólására

Motor: 4,5 liter
Sebváltó:- 16 + 3 + 3 Liter a lehajtásokba

Nincs profilkép
#1833 kisromoda
2015-08-09 17:05:02

Üdv,érdeklödnék hogy Rs-09.2 hengeres motorjába hány liter olajat kell tölteni.És a váltójába is.

#1832 medikus
2015-08-09 14:21:17

Válasz Fe ró #1831. hozzászólására

Lehet.Eszköz hordozó!Csak be kell bizonyítanod,némely okmányirodánál!Olvass vissza!smile thumbup

#1831 Fe ró
2015-08-09 11:20:39

Üdv az idelátogatóknak! Egy kérdésem lenne!Az Rs-re lehet zöldrendszámo kapni?A válaszokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#1830 kisfröcs
2015-07-28 08:39:41

Válasz apailaci99 #1828. hozzászólására

A te.sz. 0620-597-4072. Egy próbát megér.

Nincs profilkép
#1829 kisfröcs
2015-07-28 08:33:59

Válasz apailaci99 #1828. hozzászólására

Szia. Kiskőrösön láttam egy hirdetést, bontásból eladó

#1828 apailaci99
2015-07-27 10:13:43

Sziasztok valaki tud-e eladó hidraulika szivattyút?Előre is köszi

Nincs profilkép
#1827 kisfröcs
2015-07-22 13:51:09

Válasz GSA #1826. hozzászólására

Nekem van egy dinamó , mert én felraktam egy generátort. Ha érdekel írjál.

Nincs profilkép
#1826 GSA
2015-07-21 22:54:30

Válasz kisfröcs #1825. hozzászólására
Köszi a javaslatot!
Működött, de engedte sok helyen a gázolajat. Meg van a hiba: az ékszíj feszítő görgő alatt van egy kar, ami szakadáskor leállítja a motort. Na ez szorult be. Megmozgattam, és láss csodát - remekül megy. Még a töltéssel van gondom, de remélem nem dinamó felújítás lesz belőle.

Nincs profilkép
#1825 kisfröcs
2015-07-21 14:23:56

Válasz GSA #1824. hozzászólására

Te írtad , hogy ha felpumpálod akkor indul. ezek szerint a tápszivattyú működöt, miért cserélted ki???Nézd át a rendszert , Szűrök csövek, stb .

Nincs profilkép
#1824 GSA
2015-07-21 07:10:22

Válasz GSA #1823. hozzászólására
Úgy látom, mindenki dolgozik :) Cseréltem tápszivattyút a leállási jelenség ugyan az. Én is dolgozni szeretnék....

Nincs profilkép
#1823 GSA
2015-07-13 16:10:21

Három év után sikeresen indult a gép! A töltés gyenge parázslik a visszajelző. A nagyobbik gondom, hogy indítás után fél-egy perc múlva visszaesik a fordulat, nem veszi a gázt, majd le is áll. A simán ráindítok, nem indul. Felpumpálom a tápszivattyút, míg hallom a visszafolyást, azonnal indul, és kezdődik elölről. Tápszivattyú hiba, vagy valahol elengedi az adagoló a nyomást?smile surrender

#1822 csibész
2015-06-26 06:34:39

Válasz imre.bondor #1819. hozzászólására

Szia!
Rajz az nincs csak fejbe volt meg,az meg nem fér be a nyomtatóba smile lol.
A munkahenger az egy ksmk kultivátoré.
Majd leméricskélem és elküldöm az adatokat,meg a címet is és megnézheted,én nagyon megvagyok vele elégedve,smile thumbup

Nincs profilkép
#1821 imre.bondor
2015-06-25 20:39:27

Szia!

Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.

Imre

Nincs profilkép
#1820 imre.bondor
2015-06-25 20:39:22

Szia!

Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.

Imre

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
A reméltnél kevesebb gabonát takaríthatnak be.
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Folyamatosan emelkedik az étrendi korlátozásokkal küzdők száma.
Bika borjú eladó
Bika borjú eladó

5 Ft

Kuhn 320cmes fűkasza
Kuhn 320cmes fűkasza

1.499.999 Ft

Káptalantótiban a Bodoki-dűlőben eladó felújítandó présház és pince szőlőbirtokkal
Káptalantótiban a Bodoki-dűlőben eladó...

23.000.000 Ft

Szivattyú átemelő szivattyú öntözö szivattyú
Szivattyú átemelő szivattyú öntözö...

85.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]