Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak633 FtBenzin árak647 FtEUR393.39 FtUSD367.51 FtCHF401.77 FtGBP459.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok !
Valaki ismeri a gerendelyre szerelhető váltvaforgatós ekét?
Hogyan kell azt felszerelni?
Ha az első kerék a barázdában megy, akkor a hátsó a szántáson tapos. Esetleg nem a barázdában megy a gép?
Koszonom a valaszokat! Ezekbol arra kovetkeztetek, hogy megsem jol van bekotve, mert az eloszto nincs is sehova csatlakoztatva. Amikor vetem sem volt, ugy gondoltam, hogy annak 2 munkahenger eseten van csak szerepe. Valakinek nincs veletlen kepe egy mukodo felallasrol, hogy mi hova csatlakozik?
A vezerlokarnak nekem ugy tunt, hogy csak 2 allasa van (lent, vagy fent).
Az elosztó nélkül nem működik , mert az határozza meg az olaj melyik felére megy a munkahengernek. hA MINDEN JÓ, AKKOR HA KIKAPCSOLOD A SZIVATTYÚT NEM ENGEDHET LE,MERT AZ ELOSZTÓBAN A VEZÉRLÖDUGATTYÚ (AMIT AZ OLAJNYOMÁS MŰKÖDTET) NYITJA A GOLYÓSSZELEPET.
A hidralika kar 3- állású emel tart süllyeszt. Vigyáz mert én is megszívtam az olajtartály sapkáját nem tetem vissza és nem működöt . Emelőkarokban lefele nincs nyomás. Figyeld az elosztón a kar állását az is meg tud cumiztatni
Nekem is felújítás alatt lévő géphez kapcsolódó hidraulika kérdésem lenne.
Én amit csináltam eddig (talán infó az előttem szólónak is): amennyire lehetett szétszedtem mindent és kimostam. Én gázolajat használtam, de ennél lehet vannak profibb és megfelelőbb szerek is. Nálam szükséges volt a szétszedésre, mert egyáltalán nem működött a hidraulika, és egy halom rozsda, valamint iszap került elő a rendszerből. A javítási kézikönyv alapján sikerült szétszedni és összerakni is, nem túl bonyolult művelet(mindennek megvan a helye).
És innentől kezdve jönnének a kérdéseim. Működés közben korábban még nem láttam, mert úgy össze volt rohadva minden. Most annyit sikerült elérnem, hogy a szivattyú bekapcsol és látszólag nyomja is az olajat. Két vékonyabb csövet levettem mindegyiket, ami a munkahengerre menne és és a hátsóból (ami a tartály felé közelebb van) jön az olaj.
Kérdések: ezt kézzel be kell tudjam fogni, vagy akkor kevés a nyomás?
A másik ágon is jönne az olaj... tehát két irányú, vagy ott visszafelé folyna?
Az ülésben ülve a legszélső bal karral kapcsolom a szivattyút és tolom előre (egyszerre) a tolattyút...ezáltal indul meg az olaj. Ennek lehet az irányát változtatni valamelyik másik karral? És ha vissza akarom engedni, akkor csak "lekapcsolom" és leenged magától(súlytól)? Ugyanebből kiindulva, amíg fenn akarom tartani pl az ekét... bekapcsolt állapotban kell lennie? (másik kar mozgatása közben nem láttam változást)
Légteleníteni kell a rendszert? ha igen, akkor hol?
Jelenleg az elosztó nincs fent,d e ahogy néztem ha jól van bekötve az nélkül is működne?!
Jelezném "hobbiból" újítom fel a gépezetet (bár dolgoznia is kellene), tehát nem vagyok szerelő... úgyhogy lehet kérdeztem másnak egyértelmű dolgokat.
Sziasztok !
A felújítás alatt lévő gépemben a hidraulika olajat szeretném kicserélni.
Van valami trükkje ennek, gondolok arra, hogy a tartályból, ha leengedem a fáradt olajat, még a renszerben marad belőle.
Ez nem szennyezi be a friss olajat? Hogyan lehet a rendszert átmosni, vagy nem kell?
Elnézést kérek ,de ez az oldal nem egy vita oldal , szerintem inkább maradjunk annyiban hogy segítsük egymást. Lehet , hogy neked van igazad ,lehet ,hogy nekem. De maradjunk annyiban ,hogy inkább egymás segitsük
Kérdezd a gyártóját!Az miért van,hogy a közvetlen befecskendezésű motort porlasztót 175 re lövik be!Az hogy mi a káros? Gondolom a porlasztott szemcse nagysága!Lehet könnyebben gyullad! Melyik turbós trakesz nyomása 135?
Érdekelne , hogy mi a káros abba ha én 135-re állítottam be a nyomást????Abból az elgondolásból , hogy nincs úgy igénybe véve az adagoló. Én több turbós trakeszt hajtottam de egyiknek se volt 145 a porlasztónyomása .
Sziasztok olyan problémám lett, hogy eddig tökéletesen emelt a gép, de egyszercsak meggondolta magát (nem volt használva de járatva igen és jól csinálta a dolgát) lassan emel max gázon úgyahogy emel de nem tökéletes, leengedésnél valami csoda folytán ugrál megáll egy fél másodpercre de úgy ugrál, hogy pattog a gép is ha rajta van az eke. (nem nehéz neki az eke!) Átnéztünk mindent új olajat kapott szivattyúja rendben van.Ötletek??
Válasz maraton84 #1843. hozzászólására
Sokszor a hárompont kategóriáját adják meg. Egy kis segítség hozzá:
Kategória Felső csap Alsó csapok Térköz Teljesítmény
0 17 mm (5/8 ") 17 mm (5/8 ") 500 mm (20 ") <15 kW (<20 LE)
1 19 mm (3/4 ") 22,4 mm (7/8 ") 718 mm-es (26 ") 15-35 kW (20-45 LE)
2 25,5 mm (1 ") 28,7 mm (1 1/8 ") 870 mm (32 ") 30-75 kW (40-100 LE)
3 31,75 mm (1 1/4 ") 37,4 mm (1 7/16 ") 1010 mm (38 ") 60-168 kW (80-225 LE)
4 45mm (1 3/4 ") 51 mm (2 ") 1220 mm (46 ") 135-300 kW (180-400 LE)
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólására
A szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
Válasz kisfröcs #1825. hozzászólására
Köszi a javaslatot!
Működött, de engedte sok helyen a gázolajat. Meg van a hiba: az ékszíj feszítő görgő alatt van egy kar, ami szakadáskor leállítja a motort. Na ez szorult be. Megmozgattam, és láss csodát - remekül megy. Még a töltéssel van gondom, de remélem nem dinamó felújítás lesz belőle.
Három év után sikeresen indult a gép! A töltés gyenge parázslik a visszajelző. A nagyobbik gondom, hogy indítás után fél-egy perc múlva visszaesik a fordulat, nem veszi a gázt, majd le is áll. A simán ráindítok, nem indul. Felpumpálom a tápszivattyút, míg hallom a visszafolyást, azonnal indul, és kezdődik elölről. Tápszivattyú hiba, vagy valahol elengedi az adagoló a nyomást?
Szia!
Rajz az nincs csak fejbe volt meg,az meg nem fér be a nyomtatóba .
A munkahenger az egy ksmk kultivátoré.
Majd leméricskélem és elküldöm az adatokat,meg a címet is és megnézheted,én nagyon megvagyok vele elégedve,
3419 hozzászólás
Sziasztok !
Valaki ismeri a gerendelyre szerelhető váltvaforgatós ekét?
Hogyan kell azt felszerelni?
Ha az első kerék a barázdában megy, akkor a hátsó a szántáson tapos. Esetleg nem a barázdában megy a gép?
Válasz imre.bondor #1867. hozzászólására
Nevére kattintasz és küldheted!
Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólására
Szia!
Küldj egy e-mail címet az imre.bondor@freemail.hu-ra, küldöm.
Válasz karibácsi #1865. hozzászólására
Koszonom a valaszokat! Ezekbol arra kovetkeztetek, hogy megsem jol van bekotve, mert az eloszto nincs is sehova csatlakoztatva. Amikor vetem sem volt, ugy gondoltam, hogy annak 2 munkahenger eseten van csak szerepe. Valakinek nincs veletlen kepe egy mukodo felallasrol, hogy mi hova csatlakozik?
A vezerlokarnak nekem ugy tunt, hogy csak 2 allasa van (lent, vagy fent).
Egy 2 hengeresrol van szo.
Koszonom
Válasz zulu23 #1863. hozzászólására
Az elosztó nélkül nem működik , mert az határozza meg az olaj melyik felére megy a munkahengernek. hA MINDEN JÓ, AKKOR HA KIKAPCSOLOD A SZIVATTYÚT NEM ENGEDHET LE,MERT AZ ELOSZTÓBAN A VEZÉRLÖDUGATTYÚ (AMIT AZ OLAJNYOMÁS MŰKÖDTET) NYITJA A GOLYÓSSZELEPET.
Válasz zulu23 #1863. hozzászólására
A hidralika kar 3- állású emel tart süllyeszt. Vigyáz mert én is megszívtam az olajtartály sapkáját nem tetem vissza és nem működöt . Emelőkarokban lefele nincs nyomás. Figyeld az elosztón a kar állását az is meg tud cumiztatni
Üdv!
Nekem is felújítás alatt lévő géphez kapcsolódó hidraulika kérdésem lenne.
Én amit csináltam eddig (talán infó az előttem szólónak is): amennyire lehetett szétszedtem mindent és kimostam. Én gázolajat használtam, de ennél lehet vannak profibb és megfelelőbb szerek is. Nálam szükséges volt a szétszedésre, mert egyáltalán nem működött a hidraulika, és egy halom rozsda, valamint iszap került elő a rendszerből. A javítási kézikönyv alapján sikerült szétszedni és összerakni is, nem túl bonyolult művelet(mindennek megvan a helye).
És innentől kezdve jönnének a kérdéseim. Működés közben korábban még nem láttam, mert úgy össze volt rohadva minden. Most annyit sikerült elérnem, hogy a szivattyú bekapcsol és látszólag nyomja is az olajat. Két vékonyabb csövet levettem mindegyiket, ami a munkahengerre menne és és a hátsóból (ami a tartály felé közelebb van) jön az olaj.
Kérdések: ezt kézzel be kell tudjam fogni, vagy akkor kevés a nyomás?
A másik ágon is jönne az olaj... tehát két irányú, vagy ott visszafelé folyna?
Az ülésben ülve a legszélső bal karral kapcsolom a szivattyút és tolom előre (egyszerre) a tolattyút...ezáltal indul meg az olaj. Ennek lehet az irányát változtatni valamelyik másik karral? És ha vissza akarom engedni, akkor csak "lekapcsolom" és leenged magától(súlytól)? Ugyanebből kiindulva, amíg fenn akarom tartani pl az ekét... bekapcsolt állapotban kell lennie? (másik kar mozgatása közben nem láttam változást)
Légteleníteni kell a rendszert? ha igen, akkor hol?
Jelenleg az elosztó nincs fent,d e ahogy néztem ha jól van bekötve az nélkül is működne?!
Jelezném "hobbiból" újítom fel a gépezetet (bár dolgoznia is kellene), tehát nem vagyok szerelő... úgyhogy lehet kérdeztem másnak egyértelmű dolgokat.
Köszönöm előre is az infókat!
Sziasztok !
A felújítás alatt lévő gépemben a hidraulika olajat szeretném kicserélni.
Van valami trükkje ennek, gondolok arra, hogy a tartályból, ha leengedem a fáradt olajat, még a renszerben marad belőle.
Ez nem szennyezi be a friss olajat? Hogyan lehet a rendszert átmosni, vagy nem kell?
Válasz medikus #1856. hozzászólására
Elnézést kérek ,de ez az oldal nem egy vita oldal , szerintem inkább maradjunk annyiban hogy segítsük egymást. Lehet , hogy neked van igazad ,lehet ,hogy nekem. De maradjunk annyiban ,hogy inkább egymás segitsük
Válasz medikus #1852. hozzászólására
Hát te tudod, nekünk 1975 óta van meg a gép még sohasem állítottam 130 bar fölé. 120-130 közé szoktam belőni ahogy a hézagoló lemezek engedik.
Most már a kép is itt van.
Nekem így van megoldva a féklámpa kapcsoló.
Válasz kisfröcs #1855. hozzászólására
Annyira állítod,amennyire akarod,nem kívánok vitázni. Nálunk az 50-es Mtz 145,a Dominator Rába motorján,a szelep deknin 190 van írva!
Válasz medikus #1854. hozzászólására
120-MTZ-Rába-Jondér
Válasz kisfröcs #1853. hozzászólására
Kérdezd a gyártóját!Az miért van,hogy a közvetlen befecskendezésű motort porlasztót 175 re lövik be!Az hogy mi a káros? Gondolom a porlasztott szemcse nagysága!Lehet könnyebben gyullad! Melyik turbós trakesz nyomása 135?
Válasz medikus #1852. hozzászólására
Érdekelne , hogy mi a káros abba ha én 135-re állítottam be a nyomást????Abból az elgondolásból , hogy nincs úgy igénybe véve az adagoló. Én több turbós trakeszt hajtottam de egyiknek se volt 145 a porlasztónyomása .
Válasz Relsaca #1850. hozzászólására
Vagy 140-45 re!
Válasz GSA #1795. hozzászólására
A fékpedál karja mögé lehet felszerelni a padló lemezre. Pl az MTZ-ét. Ha érdekel küldök képet.
Válasz csibész #1816. hozzászólására
Ha csak a porlasztó csúcsra gondolsz akkor a Csepel teherautóké vagy a régi MTZ-50-esé is jó bele. A nyomást 120 bárra kell beállítani!
Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására
Az attól függ milyen karter van rajta, ha egyenes akkor 3,8-4 liter, ha pedig öblös akkor 4,5 liter.
Válasz apailaci99 #1846. hozzászólására
A kormány melletti hidraulika választó tömb nem jó állásba van ott kellene kutakodni.
Válasz GSA #1844. hozzászólására
Köszi, ezek alapján már könnyebb lesz választanom.
Sziasztok olyan problémám lett, hogy eddig tökéletesen emelt a gép, de egyszercsak meggondolta magát (nem volt használva de járatva igen és jól csinálta a dolgát) lassan emel max gázon úgyahogy emel de nem tökéletes, leengedésnél valami csoda folytán ugrál megáll egy fél másodpercre de úgy ugrál, hogy pattog a gép is ha rajta van az eke. (nem nehéz neki az eke!) Átnéztünk mindent új olajat kapott szivattyúja rendben van.Ötletek??
Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólására
Hirdetnek gépkönyveket CD-n,ott próbálkozz!
Válasz maraton84 #1843. hozzászólására
Sokszor a hárompont kategóriáját adják meg. Egy kis segítség hozzá:
Kategória Felső csap Alsó csapok Térköz Teljesítmény
0 17 mm (5/8 ") 17 mm (5/8 ") 500 mm (20 ") <15 kW (<20 LE)
1 19 mm (3/4 ") 22,4 mm (7/8 ") 718 mm-es (26 ") 15-35 kW (20-45 LE)
2 25,5 mm (1 ") 28,7 mm (1 1/8 ") 870 mm (32 ") 30-75 kW (40-100 LE)
3 31,75 mm (1 1/4 ") 37,4 mm (1 7/16 ") 1010 mm (38 ") 60-168 kW (80-225 LE)
4 45mm (1 3/4 ") 51 mm (2 ") 1220 mm (46 ") 135-300 kW (180-400 LE)
Válasz GSA #1840. hozzászólására
Köszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólására
A szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására
4.5-5-L.De van rajta nívópálca, gondolom én .
Sziasztok!
A 4 hengeres RS-be hány liter motorolaj kell?
Sziasztok!
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
Válasz takacs.zoltan #1834. hozzászólására
Köszönöm szépen,csak 2 hete jutottam hozzá a géphez és szeretném kicsit rendbe rakni,csak az ember ilyenkor még tudatlan.
Válasz kisromoda #1833. hozzászólására
Motor: 4,5 liter
Sebváltó:- 16 + 3 + 3 Liter a lehajtásokba
Üdv,érdeklödnék hogy Rs-09.2 hengeres motorjába hány liter olajat kell tölteni.És a váltójába is.
Válasz Fe ró #1831. hozzászólására
Lehet.Eszköz hordozó!Csak be kell bizonyítanod,némely okmányirodánál!Olvass vissza!
Üdv az idelátogatóknak! Egy kérdésem lenne!Az Rs-re lehet zöldrendszámo kapni?A válaszokat előre is köszönöm!
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólására
A te.sz. 0620-597-4072. Egy próbát megér.
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólására
Szia. Kiskőrösön láttam egy hirdetést, bontásból eladó
Sziasztok valaki tud-e eladó hidraulika szivattyút?Előre is köszi
Válasz GSA #1826. hozzászólására
Nekem van egy dinamó , mert én felraktam egy generátort. Ha érdekel írjál.
Válasz kisfröcs #1825. hozzászólására
Köszi a javaslatot!
Működött, de engedte sok helyen a gázolajat. Meg van a hiba: az ékszíj feszítő görgő alatt van egy kar, ami szakadáskor leállítja a motort. Na ez szorult be. Megmozgattam, és láss csodát - remekül megy. Még a töltéssel van gondom, de remélem nem dinamó felújítás lesz belőle.
Válasz GSA #1824. hozzászólására
Te írtad , hogy ha felpumpálod akkor indul. ezek szerint a tápszivattyú működöt, miért cserélted ki???Nézd át a rendszert , Szűrök csövek, stb .
Válasz GSA #1823. hozzászólására
Úgy látom, mindenki dolgozik :) Cseréltem tápszivattyút a leállási jelenség ugyan az. Én is dolgozni szeretnék....
Három év után sikeresen indult a gép! A töltés gyenge parázslik a visszajelző. A nagyobbik gondom, hogy indítás után fél-egy perc múlva visszaesik a fordulat, nem veszi a gázt, majd le is áll. A simán ráindítok, nem indul. Felpumpálom a tápszivattyút, míg hallom a visszafolyást, azonnal indul, és kezdődik elölről. Tápszivattyú hiba, vagy valahol elengedi az adagoló a nyomást?
Válasz imre.bondor #1819. hozzászólására
Szia!
Rajz az nincs csak fejbe volt meg,az meg nem fér be a nyomtatóba .
A munkahenger az egy ksmk kultivátoré.
Majd leméricskélem és elküldöm az adatokat,meg a címet is és megnézheted,én nagyon megvagyok vele elégedve,
Szia!
Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.
Imre
Szia!
Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.
Imre