Nem a 45 lóereje miatt tettem bele ilyen motort, hanem mert ez az amit a legkönnyebben bele lehet építeni. Na meg abban is biztos vagyok, hogy ez a motor jóval nagyobb élettartammal bír majd mint a gyári, főleg amelyikben a főtengely már 3 szor fel lett köszörülve.
Az meg nem árt ha kicsit erősebb, persze nem földet akarok én ezzel túrni...
Azt sem tudom, hogy eddig mennyi munkát lehetett vele elvégezni mert még sosem dolgoztam vele, de holnap rákötöm a diófát és kiderül.
Most így nincs elöttem de baloldalon a fogasív a kézigázhoz van. Meg ott van még a hidraulika emelés sülyestés. Meg ott van az hidraulika elosztó "tekerős" karja. más nem rémlik
bal oldali kormány oszlop mellet tudtomal 3 kar van nekem csak a balrol az elsö második a 3 valoszinü hiányzik sztem a fogasiv az a 3, karnak van az a kar mi célt szolgál(na) ha meg lenne
Nem baj, én értem
Persze, lehet venni nagyobb gépet kompletten csak nem ennyiért amibe nekem ez fog kerülni és felét se tudja mint ez (gondolok ezalatt a funkciókra).
Ez tuti multikár motor. De nem értem miért éri meg ennyit dolgozni vele. RSbe gyári motor tökéletes. Ha jobbat akar az ember akkor vegyen jobb trakit komplettba.
Multicar motort bele lehet tenni viszonylag nem nagy átalakításokkal.
De bármit bele lehet építeni, csak egyszer sem szabad elszúrni, mert akkor már nem éri meg. . .
Ezt én is hallottam már,a harmadik helyére tettek valamit és többet megy mint negyedikbe.Itt van a környékemen valahol,ezeknek van vagy 8 rs-ük csak ilyen traktorjuk van semmi más.
Attól "sír" hogy van benne egy nagy kosár egyenesfogazású homlokfogaskerék. A lehajtásokban ráadásul elég nagy áttétellel. Ez a hatvanas évek technikája... ha ötven évet kibírt akkor még biztosan kibír ötvenet... hagy zúgjon.
Nem tudsz,nem tudsz,dehogynem tudsz. Töltsd le a PDF-XChange viewr progit.Azzal megnézheted a fájlokat és oldalt is tudsz belőle menteni,ami csak kell.Utána a lementett képet küldöd el akárhová.
Válasz #799. hozzászólásra
Ha gondolod
Ez a 2 kiadvány a kereskedelem részére készült, alkatrész jegyzék. Nincs benn szerelésre vonatkozó ötlet, jó tanács stb. ( Ha van valakinek ilyen akkor szívesen fogadnám, ill. cserélném. . . . . .) Ami nekem van: a két kiadvány: RS-09 ez 85MB-os és a négy hengeresé: RS-09/GT-124 jelű eszközhordozó traktor alkatrész katalógusa. Címem a személyes adatoknál megadtam, de csak akkor kérj, ha postai utánvét érdekelnek a fenti katalógusok. A méretük miatt nem küldhető a NET-en és ha meggondolod akár tízezret is elkérhetnek egy hasonló könyvért, akkor a postázás és egy CD ára miért lenne gond. Még egy apróság. Mert, ha már lúd akkor legyen kövér! Az említett lengyel oldalról amit RS-alatt volt, mindent letöltöttem. Ez 3 file, 63; 22 és 10MB-os adatmennyiség. Ha szeretnéd azt is, akkor kérj óhajod szerint. U.i.: Van még egy HATALMAS egy megabájtos file is ami fotókon mutat mindent amit eme csoda masina valaha a hátára vett. íme egy oldal belőle mellékletként
Válasz #793. hozzászólásra
5.hidraulika szivattyú kapcsoló. 4.hidraulika munkahenger irányitó(pl billentés).7. kézigáz. és a jobb oldalon a kardán be-ki, és kardán sebesség kapcsoló.
3443 hozzászólás
Válasz #840. hozzászólásra

Nem a 45 lóereje miatt tettem bele ilyen motort, hanem mert ez az amit a legkönnyebben bele lehet építeni. Na meg abban is biztos vagyok, hogy ez a motor jóval nagyobb élettartammal bír majd mint a gyári, főleg amelyikben a főtengely már 3 szor fel lett köszörülve.
Az meg nem árt ha kicsit erősebb, persze nem földet akarok én ezzel túrni...
Azt sem tudom, hogy eddig mennyi munkát lehetett vele elvégezni mert még sosem dolgoztam vele, de holnap rákötöm a diófát és kiderül.
Válasz #841. hozzászólásra
Most így nincs elöttem de baloldalon a fogasív a kézigázhoz van. Meg ott van még a hidraulika emelés sülyestés. Meg ott van az hidraulika elosztó "tekerős" karja. más nem rémlik
bal oldali kormány oszlop mellet tudtomal 3 kar van nekem csak a balrol az elsö második a 3 valoszinü hiányzik sztem a fogasiv az a 3, karnak van az a kar mi célt szolgál(na) ha meg lenne
Válasz #839. hozzászólásra
Akkor jó, de abban biztos lehetsz hogy egy centivel se fog jobb vagy több munkát végezi a multikár motorral mint az rsel.
Válasz #838. hozzászólásra


Nem baj, én értem
Persze, lehet venni nagyobb gépet kompletten csak nem ennyiért amibe nekem ez fog kerülni és felét se tudja mint ez (gondolok ezalatt a funkciókra).
Válasz #837. hozzászólásra
De nem értem miért éri meg ennyit dolgozni vele. RSbe gyári motor tökéletes. Ha jobbat akar az ember akkor vegyen jobb trakit komplettba.
Ez tuti multikár motor.
Válasz #831. hozzászólásra
Láttam egyet, amiben a kamion Thermoking hűtőaggregátjának a kb 1600cm3-s Merci motorja volt. Ez is valami ilyesmi nem?
Válasz #834. hozzászólásra
Szia!
Látom a hirdetésedben hogy rs alkatrészt keresel. Mire lenne szükséged?
EZ MINEK A MOTORJA ?????? LÁTOM NEM SOK MIT KELLET VARIÁLNI HOGY STIMMELJEN
én is szeretném tudni
Válasz #828. hozzászólásra

Kiváncsi vagyok
Válasz #831. hozzászólásra

Igy már jobb.
Az a két szám két kép akarna lenni, de hogy miért így sikerült azt nem tudom.
Válasz #787. hozzászólásra


Multicar motort bele lehet tenni viszonylag nem nagy átalakításokkal.
De bármit bele lehet építeni, csak egyszer sem szabad elszúrni, mert akkor már nem éri meg. . .
Válasz #827. hozzászólásra
Hát valami olyasmi.Majd ha arra járok megkérdezem,és megírom.
Válasz #826. hozzászólásra

Hát erre én is kiváncsi lennék.Fogaskerék párt cserélhettek benne más fogszámokkal?
Válasz #823. hozzászólásra
Ezt én is hallottam már,a harmadik helyére tettek valamit és többet megy mint negyedikbe.Itt van a környékemen valahol,ezeknek van vagy 8 rs-ük csak ilyen traktorjuk van semmi más.
Válasz #822. hozzászólásra

Igaza van SZJ-nek, a homlokfogaskerekeknek ilyen hangja van.
Válasz #823. hozzászólásra

Erről nem tudok.
OJAT HALLOTAM VALAHOL VALAMI FOGASKEREKET MEGLEHET CSERÉLNI HOGY GYORSABB LEGYEN ÉS HA IGEN AKKOR HOL ??
KÖSZÖNET
Válasz #816. hozzászólásra
Attól "sír" hogy van benne egy nagy kosár egyenesfogazású homlokfogaskerék. A lehajtásokban ráadásul elég nagy áttétellel. Ez a hatvanas évek technikája... ha ötven évet kibírt akkor még biztosan kibír ötvenet... hagy zúgjon.
IGEN MENET KÖZBEN ZUG MINT EGY ROSZ IKARUSZ HID DE NEM UGY MINT KOMBÁJNOKNÁL MÁR MESZIRÖL IS HALLHATO HÜMMÖGÖS ZUGÁS
VAN BENNE OLAJ.... ESETLEG CSAPÁGY??? VAGY PERSELY KOPÁS LOGÁS?
Ha nincs benne olaj rettenetes tud lenni az biztos.Menet közben "zúg" ?
Válasz #816. hozzászólásra


Amitől a Volga!........
Nem tudom. Van benne olaj??
MITÖL ZUG A VÁLTO???
Válasz #814. hozzászólásra

Köszönöm
motorszám a motorblokk bal oldalán a táblán az alvázszám a válto job elején egészen a sarkán
Szevasztok!
Komari azt szeretném kérdezni,hol találom a motor illetve az alvázszámot?
Előre is köszönöm.
Válasz #811. hozzászólásra
meglestem de nekem ez elsőre nem tiszta!
Válasz #808. hozzászólásra



Ja. meg még millió félét tud,teljesen én sem ismerem,csak amit kipróbáltam rajta.Van ennek profi változata is ,de az fizetős........már akinek
Válasz #807. hozzászólásra

K Ö SZ Ö N ö M !
ezt a progit nem ismerem. Oldalakra lehet szedni vele a PDF-et?!
Válasz #797. hozzászólásra

Feltöltöttem a netre a dokumentumot.Fogsz kapni egy emilt ,hogy honnan töltheted le.
Válasz #804. hozzászólásra

Nem tudsz,nem tudsz,dehogynem tudsz. Töltsd le a PDF-XChange viewr progit.Azzal megnézheted a fájlokat és oldalt is tudsz belőle menteni,ami csak kell.Utána a lementett képet küldöd el akárhová.
talán most
és ugye a dokumentum PDF formátumú amiből (ki)lopni nem tudok most!
Válasz #802. hozzászólásra

na ja; így sikeredett. de akkor hogyan is? persze utólag (meglestem) s magam sem látom!
Válasz #801. hozzászólásra

Miért képernyőképet illesztesz ide be? Nem látni rajta semmit.
Válasz #799. hozzászólásra

Ha gondolod
Ez a 2 kiadvány a kereskedelem részére készült, alkatrész jegyzék. Nincs benn szerelésre vonatkozó ötlet, jó tanács stb. ( Ha van valakinek ilyen akkor szívesen fogadnám, ill. cserélném. . . . . .) Ami nekem van: a két kiadvány: RS-09 ez 85MB-os és a négy hengeresé: RS-09/GT-124 jelű eszközhordozó traktor alkatrész katalógusa. Címem a személyes adatoknál megadtam, de csak akkor kérj, ha postai utánvét érdekelnek a fenti katalógusok. A méretük miatt nem küldhető a NET-en és ha meggondolod akár tízezret is elkérhetnek egy hasonló könyvért, akkor a postázás és egy CD ára miért lenne gond. Még egy apróság. Mert, ha már lúd akkor legyen kövér! Az említett lengyel oldalról amit RS-alatt volt, mindent letöltöttem. Ez 3 file, 63; 22 és 10MB-os adatmennyiség. Ha szeretnéd azt is, akkor kérj óhajod szerint. U.i.: Van még egy HATALMAS egy megabájtos file is ami fotókon mutat mindent amit eme csoda masina valaha a hátára vett. íme egy oldal belőle mellékletként
Válasz #799. hozzászólásra

Nincs mit.
Válasz #780. hozzászólásra
Köszönöm keresek tovább. Valmilyen javítási kézikönyv, vagy alkatrész katalógus sokat segítene.
Mégegyszer köszönöm!!
Válasz #796. hozzászólásra
dél-somogy.alkatrészeim nincsenek mert ami volt felhasználtam én is géphez.
MEGYEK ALUDNI MAJD KÉRDEZGETNÉK HA NEM PROBLEM JOÉJSZAKÁT
OH KÖSZÖNTEM SZÉPEN EGYÉBKÉNT VAN ALKATRÉSZED RS HEZ?? AM SZEGEDTÖL MESZIRE LAKSZ?
Válasz #793. hozzászólásra

5.hidraulika szivattyú kapcsoló. 4.hidraulika munkahenger irányitó(pl billentés).7. kézigáz. és a jobb oldalon a kardán be-ki, és kardán sebesség kapcsoló.
Válasz #791. hozzászólásra

