Hirdetés
Fórum
- Kukorica terményárak új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Csapágyak, láncok a mezőgazdaságban új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Videók új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
100 hozzászólás
Válasz #49. hozzászólásra Melegen alapjárato ha 1.5 az elég,van 1 kétfokozatu nyomástartó szelep a centrifugál szürő oldalán mig az nem jol volt beállitva enyémen alapjáraton melegen 1 alá esett beállitottam most alapjáraton 2 bár fordulaton meg 3.5
Indításkor az indító motoron lévő szivattyú fölnyomja 6-ig Amikor hideg akkor olyan 4-6 körül, elkezd melegedni leesik 2-1.5-ig
Válasz #43. hozzászólásra
csak akkor méregess ha van mikrométered,vagy órás tolómérőd mert tizedekről századokról van szó,a csapágy belső méretét csak intóval,a hajókarban ,a megfelelő nyomatékkal összehuzva
Válasz #46. hozzászólásra
dehogynem harapdáltam is
Válasz #45. hozzászólásra Amelyik kutya ugat az nem harap!!!
Válasz #43. hozzászólásra
ha elintézem házastársi kötelességem ,talán még ma
Válasz #34. hozzászólásra Az olajnyomás csak alapjáraton kicsi vagy üzemi fordulaton is?
Meg osztanád velem
Válasz #41. hozzászólásra
azt hiszem türési értékekben tudok segiteni mármint a csapok vastagságát és ovalitását illetően
Akkor utánamérek és meglátom mit mutat.A csapágyak be voltak marva gondolom valamit bekapott.Persze az előző tulaj MT3 porlasztókat használt dobáltam is ki belőle.
Köszönöm az infókat.
Válasz #39. hozzászólásra
Igy igaz ha csak csapágyat cserélsz lehet hogy pénzkidobás volt a főtengelyt is köszörülni kellett volna de legalábbis megmérni microval hogy milyen a kopása ill ovalitása
Csapágy csere az nem szokott össze jönni ha a főtengely marad a régi ovalitása úgyis van a f tengelynek vagy meg szorul vagy be kopog és akkor lehet dúr ni szét a motort
Válasz #37. hozzászólásra
igazad van fáradt vagyok nem gondolkodtam.
Válasz #35. hozzászólásra
A hajtókar csapágycsésze a főtengelyen keresztül kap olajat
Válasz #34. hozzászólásra
Ha a hajtókar is lyukas akkor nem árt ,de az enyémben nincs kifurva sem a csapágy sem a hajtókar a tiéd biztos módositott változat
Válasz #34. hozzászólásra
Nem árt ha a hajtókar csapágycsésze kap olajat.
Sziasztok most cseréltönk motort a 150-es ben és alacsony volt az olajnyomás ezért kicseréljük a sikló csapágyakat a forgattyús tengelyen,vettünk új csapágyakat csak az a gond,hogy az új hajtórúd csapágyai nincsenek kifúrva ami benne volt az ki van fúrva.Ki kell e fúrni vagy sem mert a fölső csap kenésére az a lyuk szolgálna!
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Válasz #30. hozzászólásra
40 fokon indul a skála ,ha nem terhelem a motort ilyen idő mellett sem indul meg a mutató.
Válasz #30. hozzászólásra
Ez pont így igaz.
Válasz #29. hozzászólásra
Így igaz, 3-ból 2 ben nálam is van, a tartalék gépben viszont nincs, télen az legfeljebb a másikat megy menteni ha elakadok vagy 1 kocsi fát hozok be vele.
Tavaly kiesett a talajmunkás traktor tavasszal és a tartalék lett befogva hirtelenjében akkor jöttek elő ezek a hüttő problémák.
Válasz #29. hozzászólásra
Nyáron se éri el, ha nincs terhelve eléggé.
Válasz #28. hozzászólásra
Nyáron oké hogy nincs termosztát de ősszel nem igazán fasza a motornak ha nem éri el az üzemi hőfokot!!!!!!
Válasz #24. hozzászólásra
Vizkőoldót bele 1 estére(csak a hütőbe!), de ha valaki elötted vizüveggel vagy valami más csodaszerrel gyógyította a hüttőt, akkor kuka sajnos én is így jártam tavaj tavasszal, lecseréltem a vizszivattyút kisavaztam 2* a hűtőt kimentem a földra és a tábla végére 95 fokon állt a viz olanyomás meg alig, kicseréltem a hütőt 1 másikra az savazás nélkül is birta termosztátok nélkül 70 fok fölé nem ment vele a vizem, azóta is az vaan benne.
Válasz #24. hozzászólásra
Nálunk a tsz-ben anno a felyőház fertőtlenítő perecet savval mosták a rába hűtőét és utána sokáig bírta. A művelet utánn legalább háromszor átkell mosni vizzel a hűtőt!!!!! De mielőtt mosol nézd át a rendszert hogy nem más-e a oka a melegedésnek!!!!!
ha olajos akkor jó a trisó,de ha vizköves akkor ecet 20%-os,max fele fele arányba vizzel,fél napot dolgozol vele,utána mosasd át a rendszert vízzel,de álltalában más gond is szokott lenni ha melegszik
Válasz #24. hozzászólásra
Szerintem meg először nézd meg, a vízszivattyút, hogy 1általán keringeti-e a vizet, ha ennyire melegszik.
Aki tud segítsen!
T150-es traktoromban még könnyű munkavégzéssel is forr a víz. Mivel lehetne a hűtőt és a blokkot kitisztítani?
Trisóval már próbálkoztam. Hallottam, hogy sósavval is csinálták, de nem tudom a keverési arányokat és a hatást.Ha valaki tud esetleges megoldást, írja meg!
Köszönettel: Laci 21
Válasz #22. hozzászólásra
A merci ha megbizható ,jó állapotu 30%-al is kevesebbet eszik 170 loerős az bőven elég a 150-esbe
de mék fogyaszt többet?
Ja az nem lenne rossz!!!:PPPP
Válasz #19. hozzászólásra
Főleg a számát a telefonodba! :-))))))))
Rábát tedd bele szerintem!!
jaja:DDDDDDDDDD:PPPPPPPPPP
Válasz #16. hozzászólásra
Én is aszondom!!!!
Főleg ha RÁBA TÍMEÁRÓL dumálunk!
10 éve mondjuk elég tuti volt a konstrukciója!!!! :-)))))
Szerintem is a rábánál nincs jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #1. hozzászólásra
Rába motort tedd bele, erősebb is olcsóbb is kell még ennél több indok.
Válasz #13. hozzászólásra
Az a jó ha folyik belőle!!!!
Válasz #11. hozzászólásra
BNV kiállitáson ott voltam. Egy 1221.3-es új gépe olajfolyás volt!!!!!
Válasz #11. hozzászólásra
:-))))
Válasz #10. hozzászólásra
Már nem szabad új Mtz-ét venni szerintem se.Pláne ezeket a műanyagosakat,ezek még rondák is ráadásul.
Válasz #9. hozzászólásra
MÉM gödöllöi vizsgálati gépeket. Már sok-sok évben régi Dutra, ZT, MTZ, stb....
Sok próbálni munkagépekkel, ha jó teljesítményet. Sajnos mai legkevésebb tudtak MTZ-1025.3, 1221.3-ok. "Kereskedőnél azt mondták, hogy új traktort nagyon jó gépe". Ez nem hiszem. Ha új gépet elhozni akkor vizsgálni kell.
Válasz #8. hozzászólásra
:DDD
2 évvel ezelőtt vásároltam Szlovákia bontó ZTS motort. Ez nem volt traktor, hanem Tatra gyári felépitő árokásógép. Kivettem a motort. ZTS 16145-ban, olyan mint újat a motort. Eredeti 161 motor volt eltört fötengely és 3 db nyuvócsapágytartók és vezérlőtengely fogaskereék eltört is. 2 szer eltört fötengelyt.
Sok hallotam MTZ-82.1 sok bajot adagolót, váltót, fötengely, félvázok. Öregebb MTZ-50, kisfülkés 80-as nem mindig eltört a fötengelyet. Újak MTZ másik anyagok, nem ugyanaz minősége 50-é.
Sok hallotam 5. helyezés jó minősége: MTZ-50,80-82 (csak piros)
1-3. helyezés új MTZ-ek.
Mai MTZ gyárban hibás nem megfelelő keménységmérőt (Rockwell-méres).
Érdekes van 2-3 szor láttam MTZ-820 és 920.3-ot, alsó függ.karot eltört. Egyszer emel fel a ekét, aztán leesett.
Szerintem jó gépe: 10 éves MTZ-1025 nem egyenes, hanem régi hagyományos hídat nagyon jó gépe, mint .3-é.
Sok ember nem akartak eladni 1025-ot.
Sok eladtak 820.1, 892.2.3, 920.3-ok.
Válasz #7. hozzászólásra
ügyesek vagytok
Ismersőm fuvarozásnál egy van Anglia gyártmány CHARLES rakodógépet. Nincs semmi alkatrészek, motorcsere IFA 4 hengeres átalakitni. Máris jobb van.
És Volvo BM-homlokrakodógép eltört fötengelyet. Nagyon drága új fötengely kb. 500 ezer ft. Csere: Prága teherautóból összerakni Volvo rakodógépet. Nem kell vízhütés, hanem léghűtés van.
Válasz #5. hozzászólásra
igazad van. Gyári T-150 V6-os felújitott után még több erősebb fog. 165 le jó bír a motorteljesítményet.
Válasz #1. hozzászólásra
Hagyd benne az eredetit,csak újítsd fel.Nem rossz az.
JA A RÁBA MEG HA ARRA A MOTORRA GONOLDOK AMIRE Ö AKKOR 250!! NA MELYIK JOBB??:DDDDDDDDDDDDDDDD
Válasz #1. hozzászólásra
Hülye kérdés,csakis merci (170paci)
Válasz #1. hozzászólásra
Merci hány lovas?
105 dominator mercedes motor vagy rába motor a jobb ?