Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraTakarítsd ki az üzemanyag rendszert! A tankból a búvarcsövet ki,ezzel kezd.Az összes áteresztő csavart is fújd át.Szűrőházakat stb. Jó munkát! Most pont jó az ídő!
Egy T25-ös trakiban kicserétem mindkét hengert és a dugattyút új csapszeggel. Előtte pöccre indult, a szerelés után is, aztán egy idő után az lett a jeenség, hogy indításkor nem pörög fel a motor. Elpöfög 5-10 másodpercig nagyon alacsony fordulatszámon, de hiába nyomom a gázpedált, nem reagál rá. Az 5-10 másodperc pöfékelés után általában lefullad. Kb 4-5. indítózásra nagynehezen felpörög, közepestől magas fordulatszámokon szépen jár, az alapjáratra állítva a kézi gázkart viszont foyamatosan csökken a forduatszám és lefullad. Porlasztó cseréltem már és beállíttattam. Volt már ilyen jelenségetek és tudtok rá megoldást javasolni?
Válasz szeki 2 #18844. hozzászólásáraa könyvben az van írva hogy t16-nál teljes fordulaton sem éri el az 540, a t25 meg 1775 fordulaton 549 es a tlt fordulat
Válasz Gege #18839. hozzászólására A t16 osomnál 1800 as fordulatnál van az 540 es tlt fordulat a vtz 2048 as nál ez 2000 res fordulatnál van oda van irva hogy /Bom/ !!
Válasz Gege #18839. hozzászólására A fordulat szám mérö órádon bevan jelölve az összes sebesség fokozat hoz tartozó fordulat s a tlt fordulat is csak nézd meg figyelmessen az órádat !!
Sziaszok. Sehol sem találom hogy a T25 tlt fordulata mikor forog 540et? Maximális motorfordulatnál? Vagyis a főtengely fordulata osztva 4 el?
Aki már szedte szét írja le legyen szives.
üdv a segítségetek kellene t25 traktoromra szeretném kiépíteni a légfék rendszer lég tartály felfogatásáról és annak elhelyezkedéséről kellene nekem fénkép meg a béka fej felfogatásáról a fénképeket előre is kössz
Válasz Myrrdin #18830. hozzászólásáraHát ezzel nem sokra megyek.engem egy olyan könyv érdekelt volna amit a traktorhoz adnak,szóval egy komplett könyv,amit meg lehet fogni ,lapozni.
De azért nagyon köszi
Sziasztok!
Eladó Iseki 160 cm es talajmaró,új kapákkal, hibátlan állapotban.
T-25 után tökéletes megoldás.Szépen dolgozik vele.
Nagykanizsa
Tel: 06302555182
Válasz Gerimur #18825. hozzászólásáraSziasztok!
A T-16-oson elöl nekem is török traktormintás gumi van, nekem kb.:50 óra van benne...még látszanak a vulkanizálási nyomok!! Nagyon meg vagyok vele elégedve!!!!!!!!!
Bátran ajánlom.
Sziasztok.
Nincs valamelyikőtöknek egy t25-ös orosz javítási kézikönyve?
Persze nem kérném ingyen.
Mindenképp orosz kell,magyar van,de ne kérdezzétek,hogy miért.
Köszönöm.
Válasz stefi69 #18822. hozzászólására Helló!
Igen jól tudod Török gumi.Egyik ismerősöm már második éve használja de, egyenlőre nem panaszkodott rá.Sacc/kb 140-150 üzemórát megy a szerkezet évente.
Lehet hogy, megkockáztatom?!
Köszi a választ!
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraEzek a gumik az alsó sorból valók,a BKT-vel együtt.De ettől még az is drágább.Bár az már elég sok gépen megtalálható. Elég elfogatható minőség,ár érték arányban. Nem MICHELIN .De az ára sem. Tehát így kell a minőséget is elvárni. Ha túl teljesít az csak jó!
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraHelló.
Ha jól tudom akkor Török gumi,az Özka is az.Láttam már gépen Az ARMATRAC gépeken ilyen gumik vannak.Múltjuk még itt MO-n nem nagyon van.Özka van 1 ismerősnek kb6-7 éves lehet ,azt mondta pár éve ,hogy neki tetszik,nem olyan kemény mint az Orosz. Az ára nagyon baráti.
Sziasztok!
Erről a gumiról van valakinek tapasztalata?Érdemes megvenni?
https://alkatreszek.hu/6_00_16_knk30_6pr_seha_gumi_kormanyzott_traktor_gumiabroncs_seha/60016knk306_un
Üdv a héten vásároltam egy T25A traktort még soha nem volt ilyen gépem nagyon kezdő vagyok ezzel a tipussal nagyon hálás lennék ha valaki segítene rajtam egy gépkönyvel, szerelési útmutatóval.Persze nem ingyen gondoltam!
Válasz a2457 #18804. hozzászólásáraNekem akarod bemutatni a T-25 T-30 on az MTZ adagolót. Én hoztam be először a fórumra ezt az átalakítást! Akkor te még véletlen sem jártál erre felé !
Válasz Gerimur #18800. hozzászólásáraMondjuk az alapjárat az én fejemben erős 850-900-as fordulat. Nem is tudom elképzelni,hogy 4-500-on elketyeg. Ezek nem a Dutrák. Még 700 nál is java része sétál.
Válasz Gerimur #18798. hozzászólásáraMost is azt mondom,hogy a jó motor nem kapja fel az olajat. Olvasd vissza mit írtál,mind a három verzió amit felsoroltál,néhány Üó volt bennük. Hol vannak azok a csúszó alkatrészek összekopva ennyi idő alatt ,sehol ! Az új vagy felújított henger v hüvely is képes ,és nem ritka az olajfogyasztása amíg nincs összekopva.De nem kéne összehasonlítani a pillanatnyi felhordást a tartóssal.Amikor azt írja a illető,hogy már a henger aljáról folyik le az olaj. Az nem éppen felkapás.Ha tudod mikor volt ,hogy azt írtam az új hengerezésedhez,hogy meg van ragadva az olajlehúzó gyűrű,légyszi mutasd már meg.Mert ezt én ritkán mondom. De nem lehetetlen. Bár tudok olyant itt a fórumon aki ezt sokszor elsütötte,bár már nem igen szólógat a dolgokhoz.Ha legközelebb fűrészelsz próbáld meg megint így az összeállt motorral.Bár ezek a 7-10e ft-os henger szettek már meg sem közelítik az eredetit.De ennyi pénzért nem is lehet minőségi az is biztos.Egy Japán robogó hengerszett 8-10e ft.
1000-es fordulatszám alatt nem érdemes szenvedtetni.700-asfordulat {alapjárat}is csak addig van amíg átmegyek egy kereszteződésen vagy amíg átszerelek.
Ezeket csak magasabb fordulatszámon szabad üzemeltetni.{a 400-600-as fordulatszámokon erősen ingadozhat az alapjárat}.
jam, ez jellemző az orosz dieselre.
1100-1200 alatt nemigen szabad dolgoztatni mert fossssa az olajat.
ezt szeretem alapjáratnak is belőni amikor indulok, és akkor biztosan nem kapja fel.
"És a jó motornak nem szabad felkapnia az olajat,ha felkapja ott már bajok vannak."
Na ebben részben nem értek egyet.Attól független igazatok van hogy, több dolog is okozhatja az olajfolyást.{henger,szelepvezető,gyűrűk stb}.
Az ismerőseim között van olyan{2-is} hogy még új korában pár tíz üzemóra után felkapta az olajat,de olyan szinten hogy, még a szélvédő is kapott egyik esetben.Alapjáraton terhelték a motort.Nekiállt vele szántani kidolgozta magát és azóta is szépen megy nekik.Azóta magasabb fordulatszámon üzemeltetik és sacc/kb 1500-1600 üzemóra van bennük.
Én is jártam így a felújitott motorral.900-as fordulaton fűrészeltem és a csonknál nekiált folyni az olaj.Aztán felvittem a fordulatot 1000-re és megszünt a folyásAnno még Te montad hogy kopottak az olajlehúzó gyűrűim.
Bocs,nem kötekedésképp írtam csak eddig ez volt a tapasztalatom.
25342 hozzászólás
Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraTakarítsd ki az üzemanyag rendszert! A tankból a búvarcsövet ki,ezzel kezd.Az összes áteresztő csavart is fújd át.Szűrőházakat stb. Jó munkát! Most pont jó az ídő!
Sziasztok,
Egy T25-ös trakiban kicserétem mindkét hengert és a dugattyút új csapszeggel. Előtte pöccre indult, a szerelés után is, aztán egy idő után az lett a jeenség, hogy indításkor nem pörög fel a motor. Elpöfög 5-10 másodpercig nagyon alacsony fordulatszámon, de hiába nyomom a gázpedált, nem reagál rá. Az 5-10 másodperc pöfékelés után általában lefullad. Kb 4-5. indítózásra nagynehezen felpörög, közepestől magas fordulatszámokon szépen jár, az alapjáratra állítva a kézi gázkart viszont foyamatosan csökken a forduatszám és lefullad. Porlasztó cseréltem már és beállíttattam. Volt már ilyen jelenségetek és tudtok rá megoldást javasolni?
Válasz szeki 2 #18844. hozzászólásáraa könyvben az van írva hogy t16-nál teljes fordulaton sem éri el az 540, a t25 meg 1775 fordulaton 549 es a tlt fordulat
Válasz Gege #18839. hozzászólására A t16 osomnál 1800 as fordulatnál van az 540 es tlt fordulat a vtz 2048 as nál ez 2000 res fordulatnál van oda van irva hogy /Bom/ !!
Válasz Gege #18839. hozzászólására A fordulat szám mérö órádon bevan jelölve az összes sebesség fokozat hoz tartozó fordulat s a tlt fordulat is csak nézd meg figyelmessen az órádat !!
Válasz t25bandit #18827. hozzászólásáraNekem van. Mit ajánlsz értre ?
Válasz t25bandit #18826. hozzászólásáraHirdetéstől számítva kb 3-napra elvitték.De miért nem orbitosra csináljátok meg? Inkább arra költsd a pénzed.
Válasz Gege #18839. hozzászólásáralegalábbis annak a közelében, igen.
Sziaszok. Sehol sem találom hogy a T25 tlt fordulata mikor forog 540et? Maximális motorfordulatnál? Vagyis a főtengely fordulata osztva 4 el?
Aki már szedte szét írja le legyen szives.
Válasz Myrrdin #18837. hozzászólásáraMajdnem olyan mint a t25 ös találsz több képet is sokat tettem fel..
Válasz szeki 2 #18835. hozzászólására

ez lenne az? nem sok kép van magáról a rendszerről de ez vtz traki
Hello! Első-hátsó gumikat szeretnék cserélni műszaki miatt, új, használt is szóba jöhet. Tudtok segíteni hol találok jó áron valamelyik opciót? Köszi
Válasz dávidka234567 #18834. hozzászólásáraNálam visza lapozva találsz pár képet,Szeki.
üdv a segítségetek kellene t25 traktoromra szeretném kiépíteni a légfék rendszer lég tartály felfogatásáról és annak elhelyezkedéséről kellene nekem fénkép meg a béka fej felfogatásáról a fénképeket előre is kössz
Válasz t25bandit #18832. hozzászólásárakinyomtatod
Válasz Myrrdin #18830. hozzászólásáraHát ezzel nem sokra megyek.engem egy olyan könyv érdekelt volna amit a traktorhoz adnak,szóval egy komplett könyv,amit meg lehet fogni ,lapozni.
De azért nagyon köszi
Sziasztok!
Eladó Iseki 160 cm es talajmaró,új kapákkal, hibátlan állapotban.
T-25 után tökéletes megoldás.Szépen dolgozik vele.
Nagykanizsa
Tel: 06302555182
Válasz t25bandit #18827. hozzászólásáranekem csak ez van,tessék
t-25 könyv
Válasz Gerimur #18825. hozzászólásáraSziasztok!
A T-16-oson elöl nekem is török traktormintás gumi van, nekem kb.:50 óra van benne...még látszanak a vulkanizálási nyomok!! Nagyon meg vagyok vele elégedve!!!!!!!!!
Bátran ajánlom.
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraNézd meg a Petlast is. Nekem olyan van rajta, de eddig bevált nagyon.
Sziasztok.
Nincs valamelyikőtöknek egy t25-ös orosz javítási kézikönyve?
Persze nem kérném ingyen.
Mindenképp orosz kell,magyar van,de ne kérdezzétek,hogy miért.
Köszönöm.
Válasz stefi69 #15774. hozzászólásáraMeg van még a t25 kormánymű?Érdkelne.
Válasz stefi69 #18822. hozzászólására Helló!
Igen jól tudod Török gumi.Egyik ismerősöm már második éve használja de, egyenlőre nem panaszkodott rá.Sacc/kb 140-150 üzemórát megy a szerkezet évente.
Lehet hogy, megkockáztatom?!
Köszi a választ!
Válasz stefi69 #18814. hozzászólásáraSzia Stefi!
mail címem:desnx51@gmail.com
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraEzek a gumik az alsó sorból valók,a BKT-vel együtt.De ettől még az is drágább.Bár az már elég sok gépen megtalálható. Elég elfogatható minőség,ár érték arányban. Nem MICHELIN .De az ára sem. Tehát így kell a minőséget is elvárni. Ha túl teljesít az csak jó!
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraHelló.
Ha jól tudom akkor Török gumi,az Özka is az.Láttam már gépen Az ARMATRAC gépeken ilyen gumik vannak.Múltjuk még itt MO-n nem nagyon van.Özka van 1 ismerősnek kb6-7 éves lehet ,azt mondta pár éve ,hogy neki tetszik,nem olyan kemény mint az Orosz. Az ára nagyon baráti.
Sziasztok!
Erről a gumiról van valakinek tapasztalata?Érdemes megvenni?
https://alkatreszek.hu/6_00_16_knk30_6pr_seha_gumi_kormanyzott_traktor_gumiabroncs_seha/60016knk306_un
Válasz stefi69 #18817. hozzászólására

Válasz drajkotam #18818. hozzászólásáraMegoldható ! Keress itt: kimi69 kukac gmail.hu
Üdv a héten vásároltam egy T25A traktort még soha nem volt ilyen gépem nagyon kezdő vagyok ezzel a tipussal nagyon hálás lennék ha valaki segítene rajtam egy gépkönyvel, szerelési útmutatóval.Persze nem ingyen gondoltam!
Maszek Zs !
Remélem Poénnak vetted te is .
Válasz Maszek Zs #18815. hozzászólásáraHelló !
Hallani semmi képen sem !!!
Max olvashatod. "Bocsi ezt nem hagyhattam ki".
Válasz stefi69 #18814. hozzászólásáraMiért a háttérben sugdoloztok??? Más nem halhatja?????


Válasz Nándi #18796. hozzászólásáraNándi.
Keress privátban,vagy adj email címet.
Válasz Myrrdin #18810. hozzászólásárapassz, semmi provokálót nem tettem.
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/11_2x20_Orosz_mezogazdasagi_abroncs_tomlovel_Akcio_27004033.htm
Válasz janos34 #18809. hozzászólásárafeltöltöd a képet és ki lesz írva hogy "beilleszt" katt rá és kész
Válasz a2457 #18806. hozzászólásárajaj ne veszekedjetek már ,azért nem jár ide senki
itt egy kép 12,4×28 taurusz
itt egy kép 12,4×28 taurusz
üdvözlet a fórumozóknak volna 2db 12,4×24 gumim taurusz márkában ha valakit érdekel+rábaman kerekek aminek a felnije hozá van alakitva az is 2db
Válasz stefi69 #18805. hozzászólására?
nem akarok én neked semmit bemutatni.
Válasz a2457 #18804. hozzászólásáraNekem akarod bemutatni a T-25 T-30 on az MTZ adagolót. Én hoztam be először a fórumra ezt az átalakítást! Akkor te még véletlen sem jártál erre felé !
Válasz stefi69 #18802. hozzászólásáraadagolótól függ.
mtz adagolósból van ami simán jár 500 on.
máskérdés hogy nincsen értelme :D
Válasz a2457 #18799. hozzászólására
Válasz Gerimur #18800. hozzászólásáraMondjuk az alapjárat az én fejemben erős 850-900-as fordulat. Nem is tudom elképzelni,hogy 4-500-on elketyeg. Ezek nem a Dutrák. Még 700 nál is java része sétál.
Válasz Gerimur #18798. hozzászólásáraMost is azt mondom,hogy a jó motor nem kapja fel az olajat. Olvasd vissza mit írtál,mind a három verzió amit felsoroltál,néhány Üó volt bennük. Hol vannak azok a csúszó alkatrészek összekopva ennyi idő alatt ,sehol ! Az új vagy felújított henger v hüvely is képes ,és nem ritka az olajfogyasztása amíg nincs összekopva.De nem kéne összehasonlítani a pillanatnyi felhordást a tartóssal.Amikor azt írja a illető,hogy már a henger aljáról folyik le az olaj. Az nem éppen felkapás.Ha tudod mikor volt ,hogy azt írtam az új hengerezésedhez,hogy meg van ragadva az olajlehúzó gyűrű,légyszi mutasd már meg.Mert ezt én ritkán mondom. De nem lehetetlen. Bár tudok olyant itt a fórumon aki ezt sokszor elsütötte,bár már nem igen szólógat a dolgokhoz.Ha legközelebb fűrészelsz próbáld meg megint így az összeállt motorral.Bár ezek a 7-10e ft-os henger szettek már meg sem közelítik az eredetit.De ennyi pénzért nem is lehet minőségi az is biztos.Egy Japán robogó hengerszett 8-10e ft.
1000-es fordulatszám alatt nem érdemes szenvedtetni.700-asfordulat {alapjárat}is csak addig van amíg átmegyek egy kereszteződésen vagy amíg átszerelek.
Ezeket csak magasabb fordulatszámon szabad üzemeltetni.{a 400-600-as fordulatszámokon erősen ingadozhat az alapjárat}.
jam, ez jellemző az orosz dieselre.
1100-1200 alatt nemigen szabad dolgoztatni mert fossssa az olajat.
ezt szeretem alapjáratnak is belőni amikor indulok, és akkor biztosan nem kapja fel.
"És a jó motornak nem szabad felkapnia az olajat,ha felkapja ott már bajok vannak."
Anno még Te montad hogy kopottak az olajlehúzó gyűrűim.
Na ebben részben nem értek egyet.Attól független igazatok van hogy, több dolog is okozhatja az olajfolyást.{henger,szelepvezető,gyűrűk stb}.
Az ismerőseim között van olyan{2-is} hogy még új korában pár tíz üzemóra után felkapta az olajat,de olyan szinten hogy, még a szélvédő is kapott egyik esetben.Alapjáraton terhelték a motort.Nekiállt vele szántani kidolgozta magát és azóta is szépen megy nekik.Azóta magasabb fordulatszámon üzemeltetik és sacc/kb 1500-1600 üzemóra van bennük.
Én is jártam így a felújitott motorral.900-as fordulaton fűrészeltem és a csonknál nekiált folyni az olaj.Aztán felvittem a fordulatot 1000-re és megszünt a folyás
Bocs,nem kötekedésképp írtam csak eddig ez volt a tapasztalatom.