forogni foroghat ha a szivatyu nem nyom en levetem a szivatyut belemartotam egy veder olajba befogtam a nyomoagat a szukeb jukat en megtekertem a fogaskereket es tutam forgatni tehat nemcsina nyonast kopot az ujat meg nem birtam fel kortsem
Válasz Adrián m #24285. hozzászólására21.1106420 cikkszámu alkatrész cserés! Nem tartja meg az adagoló a nyomást! Az olajszivattyura a megoldást már olvashattad az előttem szólótol.
Válasz Lala5995 #24283. hozzászólásárabocs hogy beleszolok HYLMET T25 ez a szivatyu oldota meg az en gondomat is a habitol vet szivatyu t fel se raktam ujonan eldobtam ha be tudod szerezni vigyazni kel a felrakasnal at kel forgatni a fotengejt fogrol fogra es lotyogtetni a szivatyu fogaskereket nehogy valamek fognal szoruljon ha igen meglazitani es kalapacsnyelel a sarkait lentebutni adig mig nem kotyog szepen korbe . visza kelet a szabajzot alitani kepes volt kiakasztani a 6 baros orat megeri utanajarni
Válasz Adrián m #24282. hozzászólásáraNem jó ledugózni! A szabályzó betekerése azt mutatja, hogy a csapágysornem a legjobb. Valahol máshol is szökhet el az olaj? Valami nem került a helyére.
Válasz Lala5995 #24280. hozzászólásáraHello beindítottam a gépet de csak úgy tudtam h a rés olaj csövet ami a tankra megy levaddugoztam, így a táp szivattyú felkeménedik jó ez így vagy nem?? Olaj nyomásom nincs 1 bár de nem ment még fel a hengerfejbe szabályzot kimostam majdnem teljesen bevan tekerve. Mit csináljak??
Joestet mindenkinek tanacsra lene szuksegem megint. oszeraktam a t25 trakit uj szet csapagyak hengerfej porlaszto csucs mindent ahogy kel a gondom a befecskendezesi szog bealitotam szijtarcsa a jelre 1 es henger holander+atlatszos gojostolbetet ahogy a konyvbe irja az olitotarcsat ket lyukal eloreb kelet teni namost a motor megy kekes feher fust gazadaskor eros femes motorhang elhivtam egy nyugdijas adagolost es azt monta nem jo a motor gazadaskor feketen kel fustolnie es utana szintelenul a regi bealitas szerint szinte igy is van es simaban is megy letezik hogy a gyari bealitas nem szazas az adagolosnak lene igaza
Válasz Adrián m #24274. hozzászólásáraDekompresszort lehet használni a szelephézag beállításához. De csak amig a főtengelyt forgatod! Amikor állítasz a dekompresszor véletlenül se legyen bekapcsolva!
Válasz Adrián m #24278. hozzászólásáraLassan öntve, amikor megjelenik. Mindig ugy forgassuk a fótengelyt, adagolót, stb, hogy a tengelyen lévő csavar meg ne lazulhasson!
Válasz Tom250 #24275. hozzászólásáraSemmi csak érdeklődtem hétvégén indítok s megpróbálom befogni a szivocsonkot h mit reagál hátha könnyebben megy ezt csak teszt
Válasz Adrián m #24272. hozzászólásáraNincs mit. A török fojtást miért szeretnéd a de kompresszor helyett? Ha nem működik a de kompresszor a gépeden akkor állítsd be a szelephézagot.
Válasz Adrián m #24270. hozzászólásáraHelló
Szerintem javítsd fel vagy cseréld ki a gépi tápszivattyút mert általában ott szokott az adagolóba befolyni a gázolaj.
Válasz Adrián m #24267. hozzászólásáraMindkettő egy elemes. Az egyik 4, a másik 2 hengeres motorra szerelhető. Az adagoló tengely mérete akkor fontos, ha nincs rajta a meghajtó. Amennyiben kompletten kapod, csak fel kell szerelni olajfeltöltés után! Azért jó előtte, mert az esetleges szimmering hiba miatt nem kell leszerelni.
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraA 17 mm s a 20 mm tengelyvégel azt jelenti h a körmös meghajtás alatti tengely az ék pályás mekkora? Mindegy melyiket veszem meg?
Válasz Adrián m #24259. hozzászólásáraUj adagolóba olaj kell és mehet a gépre. Felujitás sem rossz megoldás. Ha van aki szedett már szét olyan adagolót! Beállítani a felujitás után kell! Uj elvileg be van állítva.
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraAdagoloban kettő szimering van a hátsó nagyobb szimering mögött van gázolaj h át tud folyni az olaj helyéjre vagy az adagolo elem rossz?
Válasz Adrián m #24241. hozzászólásáraNem Newton-métert irnak! Fél méteren a megadott értékü Newtont! Amely csak fél Newton-méter! Lejjebb már másképpen adják meg! Ezért kell figyelmesen olvasni!280N fél méteren 140 Nm lesz!
Ukrán logika volt a könyv megirásakor...
25336 hozzászólás
forogni foroghat ha a szivatyu nem nyom en levetem a szivatyut belemartotam egy veder olajba befogtam a nyomoagat a szukeb jukat en megtekertem a fogaskereket es tutam forgatni tehat nemcsina nyonast kopot az ujat meg nem birtam fel kortsem
Válasz Adrián m #24285. hozzászólására21.1106420 cikkszámu alkatrész cserés! Nem tartja meg az adagoló a nyomást! Az olajszivattyura a megoldást már olvashattad az előttem szólótol.
lengyelbol interneten keresztul nekem egy ceg tulaj rendezte szivesegbol odatelefonalt beszeltek valamit angolul s kultek a ceghez a szivatut
Válasz hajdumaria75 #24286. hozzászólásáraEzt hol lehet beszerezni? Körbe forog minden ok de nincs nyomás,
Válasz Lala5995 #24283. hozzászólásárabocs hogy beleszolok HYLMET T25 ez a szivatyu oldota meg az en gondomat is a habitol vet szivatyu t fel se raktam ujonan eldobtam ha be tudod szerezni vigyazni kel a felrakasnal at kel forgatni a fotengejt fogrol fogra es lotyogtetni a szivatyu fogaskereket nehogy valamek fognal szoruljon ha igen meglazitani es kalapacsnyelel a sarkait lentebutni adig mig nem kotyog szepen korbe . visza kelet a szabajzot alitani kepes volt kiakasztani a 6 baros orat megeri utanajarni
Válasz Adrián m #24284. hozzászólásáraHa ledugozom egyből indul ha nem akkor gondolkodik míg elkapja?
Válasz Lala5995 #24283. hozzászólásáraSzivattyú nem lehet hibás?
Válasz Adrián m #24282. hozzászólásáraNem jó ledugózni! A szabályzó betekerése azt mutatja, hogy a csapágysornem a legjobb. Valahol máshol is szökhet el az olaj? Valami nem került a helyére.
Válasz Lala5995 #24280. hozzászólásáraHello beindítottam a gépet de csak úgy tudtam h a rés olaj csövet ami a tankra megy levaddugoztam, így a táp szivattyú felkeménedik jó ez így vagy nem?? Olaj nyomásom nincs 1 bár de nem ment még fel a hengerfejbe szabályzot kimostam majdnem teljesen bevan tekerve. Mit csináljak??
Joestet mindenkinek tanacsra lene szuksegem megint. oszeraktam a t25 trakit uj szet csapagyak hengerfej porlaszto csucs mindent ahogy kel a gondom a befecskendezesi szog bealitotam szijtarcsa a jelre 1 es henger holander+atlatszos gojostolbetet ahogy a konyvbe irja az olitotarcsat ket lyukal eloreb kelet teni namost a motor megy kekes feher fust gazadaskor eros femes motorhang elhivtam egy nyugdijas adagolost es azt monta nem jo a motor gazadaskor feketen kel fustolnie es utana szintelenul a regi bealitas szerint szinte igy is van es simaban is megy letezik hogy a gyari bealitas nem szazas az adagolosnak lene igaza
Válasz Adrián m #24274. hozzászólásáraDekompresszort lehet használni a szelephézag beállításához. De csak amig a főtengelyt forgatod! Amikor állítasz a dekompresszor véletlenül se legyen bekapcsolva!
Válasz Adrián m #24278. hozzászólásáraLassan öntve, amikor megjelenik. Mindig ugy forgassuk a fótengelyt, adagolót, stb, hogy a tengelyen lévő csavar meg ne lazulhasson!
Válasz Adrián m #24277. hozzászólásáraAdagloba 1 dl olaj kell vagy amíg a feltolton megjelenik?
Válasz Adrián m #24270. hozzászólásáraAz adagolot mindegy melyik irányba forgatom összerakáskor??
Válasz Tom250 #24275. hozzászólásáraSemmi csak érdeklődtem hétvégén indítok s megpróbálom befogni a szivocsonkot h mit reagál hátha könnyebben megy ezt csak teszt
Válasz Adrián m #24274. hozzászólásáraEgyébként mi a baja a dekompresszornak?
Válasz Szentgyörgyi József #24273. hozzászólásáraCsak úgy gondoltam h könnyebb hajtani a motort ha nincs bent “levegő” mint hogy kipréselje a szelepen keresztül
Válasz Adrián m #24272. hozzászólásáraNincs mit. A török fojtást miért szeretnéd a de kompresszor helyett? Ha nem működik a de kompresszor a gépeden akkor állítsd be a szelephézagot.
Válasz Szentgyörgyi József #24271. hozzászólásáraRendben màr megvan az új tàpszivttyu kiprobalom köszönöm
Válasz Adrián m #24270. hozzászólásáraHelló
Szerintem javítsd fel vagy cseréld ki a gépi tápszivattyút mert általában ott szokott az adagolóba befolyni a gázolaj.
Válasz Lala5995 #24268. hozzászólásáraMindegy melyiket veszem mert a 20 as kicsit olcsobb
Válasz Lala5995 #24268. hozzászólásáraMindegy melyiket veszem mert a 20 as kicsit olcsobb
Válasz Adrián m #24267. hozzászólásáraMindkettő egy elemes. Az egyik 4, a másik 2 hengeres motorra szerelhető. Az adagoló tengely mérete akkor fontos, ha nincs rajta a meghajtó. Amennyiben kompletten kapod, csak fel kell szerelni olajfeltöltés után! Azért jó előtte, mert az esetleges szimmering hiba miatt nem kell leszerelni.
Válasz Adrián m #24266. hozzászólására
Válasz veszelka #24263. hozzászólására
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraA 17 mm s a 20 mm tengelyvégel azt jelenti h a körmös meghajtás alatti tengely az ék pályás mekkora? Mindegy melyiket veszem meg?
Válasz veszelka #24263. hozzászólásáraEz most jó kérdés lefényképezem felteszem
Válasz Adrián m #24262. hozzászólásáraSzia!

Milyenek az adagolók?
Állandó egyelemes,vagy többelemes?
Válasz Adrián m #24261. hozzászólásáraVan kettő adagolom azt nemtudom h ele lehetne adni érdekelne valakit?
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraAz a baj én nem merek hozzányúlni nem értek hozzá ezért gondolkodom az új ban
Válasz Adrián m #24259. hozzászólásáraUj adagolóba olaj kell és mehet a gépre. Felujitás sem rossz megoldás. Ha van aki szedett már szét olyan adagolót! Beállítani a felujitás után kell! Uj elvileg be van állítva.
Válasz Lala5995 #24256. hozzászólásáraHa véletlen új adagolot vennnék azzal van még teendő vagy egyből mehet a gépre?
Válasz Adrián m #24257. hozzászólásáraHabinal van készlet azokat kéne kicserélni?
Válasz Lala5995 #24256. hozzászólásáraMit tudnék tenni?
Válasz Adrián m #24255. hozzászólásáraNem a szimmering engedi át a gázolajat! Az adagolóelm kopott, vagy a tömitőgyürüje engedi a házna a gázolajat. Szimmeringet érdemes cseélni. De nem lesz jó az adagoló!http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=28&model=229&group=40
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraAdagoloban kettő szimering van a hátsó nagyobb szimering mögött van gázolaj h át tud folyni az olaj helyéjre vagy az adagolo elem rossz?
Válasz Adrián m #24253. hozzászólásáraSikerült szét szednem de tele van gázolajjal összerakhatom v valahol átengedheti a gázolajat??
Válasz Adrián m #24252. hozzászólására
hogy tudom levenni az adagolo elejét szimeringet akarok cserélni mert folyik
Válasz Adrián m #24251. hozzászólásáraFotengely ékszij tárcsa hegesztheto? Az éknél kinyílt
Válasz Adrián m #24244. hozzászólásáraTz4 k kerek jó a t 25 re??
Válasz Sanyi74 #24248. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Adrián m #24234. hozzászólásárahideg motor és az érték jó0.3
Válasz Adrián m #24247. hozzászólásáraigen
Válasz Adrián m #24246. hozzászólásáraA centrifugal szűrőn a gomba a hőmérsékletet méri??
Válasz Maszek Zs #24245. hozzászólásáraRendben koszi
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraHát elég szarul adták meg! Mondjuk én lehúztam 180NM lesz ami lesz alapon
Válasz Adrián m #24243. hozzászólásáraDe kompresszor helyett próbált már valaki torok folytást beépíteni?
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraMegfelezem s úgy lehuzom.
Válasz Adrián m #24241. hozzászólásáraNem Newton-métert irnak! Fél méteren a megadott értékü Newtont! Amely csak fél Newton-méter! Lejjebb már másképpen adják meg! Ezért kell figyelmesen olvasni!280N fél méteren 140 Nm lesz!
Ukrán logika volt a könyv megirásakor...
Válasz Lala5995 #24239. hozzászólásáraSzóval a 280 nm er az 140 lesz?