Válasz Adrián m #24234. hozzászólásáraMindkettőnél 0,3 mm a hézag. Amikor a felső holtponton van a dugattyu, akkor állíthatod. Arra figyelj, hogy akkor kellene a porlasztónak befecskendezni( Vagyis kicsivel előbb)Ne akkor állítsd, amikor a szelep nyitva. Mivel a vezérlés: 1-2-0-0 (gyujtási sorrend) Ezért amikor valamelyik szelep a felső holtponton nyitva van, akkor egy teljes fordulatot fordits a főtengelyen! Addig nem érdemes visszarakni a porlasztót sem.
Porlasztási nyomás: 170 +_5 BarInkább 175 Bar legyen!
Válasz Tom250 #24231. hozzászólásáraSemmi gond örülök az észrevételeknek csak idom kevés jön a szezon mezőgazdaságba azt alig lesz idom ra én is szeretném patikara
Válasz Lala5995 #24227. hozzászólásáraÉn se arra gondoltam hogy katasztrofális állapotban van, de ha már ennyire szét van kapva, akkor lehet h megérné! Hogy ne kelljen pl.: 10 év múlva csak ezért szétszedni..
Válasz Adrián m #24226. hozzászólásáraAmikor összeraktad, milyen volt a csapágy? Lógott, mindenhol felfeküdt? Nem annyira rossz a főtengely a képek szerint. Deamikor a csapágy a helyén van jó lenne tudni, mekkora a hézag! Szineezőpasztával megkened vékonyan, amjd rakd össze! Utána forgasd át. Majd szedd szét! Ha csak kis felületen maradt épen a szinezőpaszta, akkor jó lesz. Ellenkező esetben kicsi lesz az olajnyomás. Felujitásnál( köszörülés) másik méretü csapágyak kellenek! Ha nincsenek forgásirányban hornyok a tengelyen, akkor van más megoldás is. A hónolás. De az óvatosan a siklócsapágynál!
Válasz Adrián m #24216. hozzászólásáraErre irtam, hogy rossz megoldás! A zsírt ugy tudod eljuttatni a csapágyba, ah kifurtad, goy egy kis hornyot csinálsz a furattól a csapágy közepéig furóval, marófejjel a házra.Akkor biztosan eljut a zsir.A gyárin máshogy van a furat. Ott dugóval lezárták a hátoldalonVagy furj egy lyukat a csapágy közepénél a tengely felé. Ez nem a legjobb megoldás, de jobb, mint zsir nélkül. Tehát egy furat a bal csapon + a csapágynak.
Válasz Adrián m #24214. hozzászólásáraA csapágy külső része egy vékony lemez. abba menetet vágni, anyát ráhegeszteni sem lesz egyszerú. A bejutó hő és kosz kinyirja a csapágyat.Üsd le és furd ki a házat, vagy vegyél egyet!
Válasz Adrián m #24207. hozzászólásáraNem régebbi! De nem a gyári.Üsd le a csapágyat és vegyél hozzá eredeti csapágyházat. Amely ki ven furva. Vagy furd ki te. Menetet is tudsz vágni. Bal oldali csapo teljesen átfurod 4-es furóval. Majd a csapágy helyén is, amig a kéte furat találkozik. Utána belefursz a 6-os menetnek a furatok találkozásáig. Menet és zsirzógomb. Vagy vehetsz egy olyant, amiben van.
Válasz Adrián m #24195. hozzászólásáraNem gond!. Ha nehezen menne a helyére, akkor érdemes lenne edzeni! Kissé zsugorodik, tartósabb lesz. Amennyiben most jó, szereld össze vele és sokáig birja majd!
Válasz Lala5995 #24192. hozzászólásáraVezérmű persely maradhat?? Másik kettő bronz perselyt dorzsaraztam a ballasztnal sonkanal ezt esztergalyossal szedetem ki
25336 hozzászólás
Válasz Adrián m #24236. hozzászólásáraMotor ugyan az többit ne nézd.
Válasz Lala5995 #24238. hozzászólására54. oldalon láthatod, hogy a porlasztóleszorító anyánál mit ad meg! Ezért érdemes figyelni erre!
Válasz Lala5995 #24237. hozzászólásáraDe vigyázz vele! Mert fél méteres karon van megadva! A Nm pedig méterben számol! Igy felezni kell!
Válasz Adrián m #24236. hozzászólására52.oldal:https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20171126113441_t25_traktorok_javitasi.pdf
Válasz Lala5995 #24235. hozzászólásáraA hengerfejet hajtokart s a fotengely anyáit mennyi nm-méterrel kel lehúzni?
Válasz Adrián m #24234. hozzászólásáraMindkettőnél 0,3 mm a hézag. Amikor a felső holtponton van a dugattyu, akkor állíthatod. Arra figyelj, hogy akkor kellene a porlasztónak befecskendezni( Vagyis kicsivel előbb)Ne akkor állítsd, amikor a szelep nyitva. Mivel a vezérlés: 1-2-0-0 (gyujtási sorrend) Ezért amikor valamelyik szelep a felső holtponton nyitva van, akkor egy teljes fordulatot fordits a főtengelyen! Addig nem érdemes visszarakni a porlasztót sem.
Porlasztási nyomás: 170 +_5 BarInkább 175 Bar legyen!
Válasz Adrián m #24233. hozzászólásáraSzelephézag 0.30 mind kettőnél, mi a módszere a beálitásnak?
Válasz Adrián m #24232. hozzászólásáraHello érdeklődnék a porlaszto nyomás hány bár?
Válasz Tom250 #24231. hozzászólásáraSemmi gond örülök az észrevételeknek csak idom kevés jön a szezon mezőgazdaságba azt alig lesz idom ra én is szeretném patikara
Válasz Adrián m #24230. hozzászólásáraNe haragudj hogy szóvátetten, csak én egy kicsit maximalista vagyok....


Ez egy fehérorosz gyártású gép, ez majd csak valamelyik ükunokádnál fog olyat produkálni, hogy csak padlógázoz csinál 1 Bár olajnyomást....
De még utána is elfog muzsikálni vagy még 15 évig!
Ez nem egy nyugati gép! Ez nem fogja összeszarni magát egy szúnyogfingtól..
Válasz Lala5995 #24229. hozzászólásáraÖssze raktam szépen forog nem lötyög s régi velsem lotyogot inkább a tamcsapagy kotyant kicsit
Válasz Tom250 #24228. hozzászólásáraIgazad van! De ő dönt, mennyit áldoz rá.
Válasz Lala5995 #24227. hozzászólásáraÉn se arra gondoltam hogy katasztrofális állapotban van, de ha már ennyire szét van kapva, akkor lehet h megérné! Hogy ne kelljen pl.: 10 év múlva csak ezért szétszedni..

Feltéve hogy hosszútávra tervez a trakival..
Válasz Adrián m #24226. hozzászólásáraAmikor összeraktad, milyen volt a csapágy? Lógott, mindenhol felfeküdt? Nem annyira rossz a főtengely a képek szerint. Deamikor a csapágy a helyén van jó lenne tudni, mekkora a hézag! Szineezőpasztával megkened vékonyan, amjd rakd össze! Utána forgasd át. Majd szedd szét! Ha csak kis felületen maradt épen a szinezőpaszta, akkor jó lesz. Ellenkező esetben kicsi lesz az olajnyomás. Felujitásnál( köszörülés) másik méretü csapágyak kellenek! Ha nincsenek forgásirányban hornyok a tengelyen, akkor van más megoldás is. A hónolás. De az óvatosan a siklócsapágynál!
Válasz Tom250 #24225. hozzászólásáraOk majd még atgondolom
Válasz Adrián m #24224. hozzászólásáraPedig ha már ennyire szét van szedve,

Hidd el megérné!
A Jumz-nak a főtengelyét (ami 4 hengeres) 19-ért csinálták meg
Ezt jóval olcsobban megcsinánák, és utána olyan lenne mint ha új lenne....
Legalábbis ami a csapágysort illeti
Gondold át!
Válasz Tom250 #24223. hozzászólásáraAz most sajnos elmarad
Válasz Adrián m #24177. hozzászólásáraNem akarlak elkeseíteni, de erre igencsak ráférne egy köszörulés!

legalábbis a fénykép alapján!!
Válasz Adrián m #24221. hozzászólásáraOtt és a hátsó felén bejut.
Válasz Adrián m #24220. hozzászólásáraA csapágy közepén tudd bemenni a zsír? Ott valami sárga lemez v papír szeruseg van
Válasz Lala5995 #24219. hozzászólásáraMajd megnézem H könnyebb
Válasz Adrián m #24216. hozzászólásáraErre irtam, hogy rossz megoldás! A zsírt ugy tudod eljuttatni a csapágyba, ah kifurtad, goy egy kis hornyot csinálsz a furattól a csapágy közepéig furóval, marófejjel a házra.Akkor biztosan eljut a zsir.A gyárin máshogy van a furat. Ott dugóval lezárták a hátoldalonVagy furj egy lyukat a csapágy közepénél a tengely felé. Ez nem a legjobb megoldás, de jobb, mint zsir nélkül. Tehát egy furat a bal csapon + a csapágynak.
Válasz Adrián m #24217. hozzászólására
Válasz Adrián m #24216. hozzászólására
itt láttam
Válasz Lala5995 #24215. hozzászólásáraHa a hazát kifurom a csapagyba hogy jut zsír
Válasz Adrián m #24214. hozzászólásáraA csapágy külső része egy vékony lemez. abba menetet vágni, anyát ráhegeszteni sem lesz egyszerú. A bejutó hő és kosz kinyirja a csapágyat.Üsd le és furd ki a házat, vagy vegyél egyet!
Válasz Lala5995 #24213. hozzászólásáraMind a kettőre külön tennék??!
Válasz Adrián m #24212. hozzászólásáraUtána eldobhatod. Ha sikerülne, mi zsirozza a hüvelyt?
Válasz Lala5995 #24211. hozzászólásáraGondolom a csapagyra hegeszteni kell zsírzó gombot vagyis huvelyt amibe bele csavarom
Válasz Adrián m #24210. hozzászólásáraCsere, vagy fursz lyukat. Csapágyat és a hüvelyt is lehet azon keresztül kenni.
Válasz Lala5995 #24209. hozzászólásáraNem tudtam h az is jó bele már megvettem amilyen volt benne villát meg huvelyt + csapagyat is
Válasz Lala5995 #24208. hozzászólásáraHa nagynak találod a 4-est, furd 3-sal!
Válasz Adrián m #24207. hozzászólásáraNem régebbi! De nem a gyári.Üsd le a csapágyat és vegyél hozzá eredeti csapágyházat. Amely ki ven furva. Vagy furd ki te. Menetet is tudsz vágni. Bal oldali csapo teljesen átfurod 4-es furóval. Majd a csapágy helyén is, amig a kéte furat találkozik. Utána belefursz a 6-os menetnek a furatok találkozásáig. Menet és zsirzógomb. Vagy vehetsz egy olyant, amiben van.
Válasz Lala5995 #24206. hozzászólására
enyém a régebbi
Válasz Adrián m #24205. hozzászólására
Válasz Lala5995 #24204. hozzászólásáraZsírzót érdemes a kinyomo csapagyba tenni? Ha igen h működik a be illesztése??
Válasz Adrián m #24203. hozzászólásáraA kupak biztositva van egy alátéttel. A fület visszahajtva, kupakot le. Majd utána lehet állítani.
Válasz Lala5995 #24202. hozzászólásáraAzt hogy lehet állítani??
Válasz Adrián m #24201. hozzászólásáraIgen. Ott is lehet kosz. Valószinüleg állítani is kell majd.
Válasz Adrián m #24200. hozzászólásáraOlaj nyomás szabályozott is levegyem?
Válasz Lala5995 #24199. hozzászólásáraHabinal van komplett arra kicserélem
Válasz Adrián m #24198. hozzászólásáraNem kell. De ne lógjon a tengelyen a himba! Fel lehet ujitani.
Válasz Adrián m #24197. hozzászólásáraHengerfej szelephimba rogzitesenel kell “0” gyűrű??
Válasz Lala5995 #24196. hozzászólásáraVégre johir köszönöm
Válasz Adrián m #24195. hozzászólásáraNem gond!. Ha nehezen menne a helyére, akkor érdemes lenne edzeni! Kissé zsugorodik, tartósabb lesz. Amennyiben most jó, szereld össze vele és sokáig birja majd!
Válasz Lala5995 #24194. hozzászólásáraAz elsőt cserelem amit fotozatam passzol minden hol csak acél persely az nem gond ?
Válasz Adrián m #24193. hozzászólásáraBelepróbáltad az acélperselyeket?
Válasz Lala5995 #24192. hozzászólásáraVezérmű persely maradhat?? Másik kettő bronz perselyt dorzsaraztam a ballasztnal sonkanal ezt esztergalyossal szedetem ki
Válasz Adrián m #24190. hozzászólásáraMire gondolsz?
Válasz Adrián m #24187. hozzászólásáraTalán itt is dörzsáraznod kell!? Amig a perselyek, csapo helyére kerülnek, addig a főtengely maradjon a polcon!