Válasz #9675. hozzászólásra
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Köszi Árpi!
Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
Nem kell kivenni semmit, csak a szűrőház tetejét szavarozd le + a munkahenger olajcsövének a rögzítését, szépen ki fog jönni a szűrő. (Múlt héten pucoltam én is ki.)
A hidraulika szüröje tényleg szar helyen van kitudom ugy venni ,hogy nem kell bontani az ülést és az alatta lévö padlo lemezt?
Vagy vegyem le a szüröházat a hidro házrol teljesen ? itt van ni
Azért van a sonkákon a sok leeresztő, feltöltő csavar, mert lehet forditani a sonkán a traki magasságának variálása miatt. Így minden helyzethez van leeresztő, feltöltő, csavar. Ha megnézed az első tengelynél is van több lehetőség az összecsavarozásra.
Amikor feltöltöd a képet, utána nem rakja be az írt szöveghez azonnal.
Mikor feltöltötted, utána mutatja alul a feltöltött képet piciben és mellette van egy olyan, hogy "link1" ha minden igaz.
Arra katt és már be is illesztette a hozzászólásba!
Az olajcsere a váltóban oké,bár a felöntési helyek ill. az ellenörző nyílás kicsit másképp van mint mondtátok de attol megoldódott !
Hátra van még a hátsó lehajtás +a hidraulika olaj!
És sikerült az adagolóba is lecserélni az olajat !
Párkép róla !
Katt rá a nevemre és ha mész lefelé, lesz egy kép, amin láthatod a szűkítő elhelyezkedését!
2 fül van meghajtva rajta gyárilag, amit ráhúzól a ventilátor peremére.
Sziasztok!
Nekem nincs szűkítőm a hűtőventillátornál.
A hőfok nem is áll jó helyen.
A ventillátor elé szoktam rakni egy ponyvaszerüséget.
Csinálnék szűkítőt csak nem tudom milyen a gyári.Láttam most fent 2 képet.De nem tudom h hova kell tenni azt a tárcsát.
Tudtok segíteni?
Esetleg képekkel.
köszi
Válasz #9658. hozzászólásra
Szerintem ne te gyakorolj az adagoló,vagy töltés beállításával,inkább valami hozzá értőnek kellene,de van ,hogy még annak sem megy simán.
Hellosztok!Multkor érdeklöttem t25 adagolo beállitásával kapcsolatba,hogy gyenge volt a motor.Ma beállitottam az ékszijtárcsán lévő jelre és ellégé kopogos hangja lett!! A ékszijtárcsán van egy jel meg pár centivel arréb 3 jel van melyikre kellene állitani??Köszönöm elörre is!
Neked igen,de ha mindenért fizetni kell.Lehet hogy a felhegesztés sem megy simán,az esztergálás is lehet probléma,ha mindent a szerelő intéz nem annyiból jön ki mint neked.És akkor még nem új,csak felújitott.Láttam én már olyat, hogy olyan szorosra csinálta az esztergályos,hogy alig lehetett tekerni a kormányt.Sokszor a leves többe kerül mint a HÚS.
Válasz #9653. hozzászólásra Én nem azt mondtam,hogy nem jó hanem azt nem a legjobb.Szerintem jobb ha a géphez viszonyitva van állítva a vonó úgy mint az MTZ -nél.
Válasz #9607. hozzászólásra Az X megoldás szerintem sem a legjobb.Én most szereltem fel MTZ vonót függesztővel,kereszttengellyel eggyütt.Szerintem ha visszamentek Atti212{2011-09-02, 12:56}-os hozzászólásához az a legmegfelelőbb.Én így csinálom meg csak egy kis módosítással.Ha kész lesz teszek föl képeket.
Válasz #9643. hozzászólásra
Hali! A megkopott tengelyre nem tudsz esztergálni perselyt,csak ha előtte felhegeszted,utána esztergán felszabályozni,és majd ezután a perselyt.De az új könyöktengely 5-6e; a persely meg 0,8-1e ft . Nem biztos hogy megéri fel hegeszteni stb.
25342 hozzászólás
Jó éjt mindenkinek !

http://indavideo.hu/video/JO_ejt_VIDEO_6
Válasz #9675. hozzászólásra
A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.
Válasz #9688. hozzászólásra

Márk Téged a jó isten küldött ide !!!
Megprobálom kiszedni,ha nemjönn akkor nincs más hátra mint elöre !
Köszi Árpi!

Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
Válasz #9690. hozzászólásra

Nehogy komolyra vedd !
Válasz #9685. hozzászólásra
Bocs.
Válasz #9687. hozzászólásra

ÓÓÓÓÓÓ köszönöm a gépem nevében !
Egyébként saját gyártmány a sárvédöszélesités !
Válasz #9682. hozzászólásra
Nem kell kivenni semmit, csak a szűrőház tetejét szavarozd le + a munkahenger olajcsövének a rögzítését, szépen ki fog jönni a szűrő. (Múlt héten pucoltam én is ki.)
Válasz #9677. hozzászólásra


Kíváncsi voltam, hogy T-25-nek hogy áll a VTZ sárvédő szélesítési. Nagyon jól! 
Tényleg a "beilleszt" -re kell..elnézést kérek. A "link" szócska beugrott, de a beilleszt nem.
A lényeg, hogy sikerült!
Amúgy nagyon frankók a hátsó sárvédő szélesítéseid a trakin!
Helló srácok azt szeretném meg tudni,hogy mibe különbözik t-25 a t-16 a kinézetén kívül motor, váltó,difi,lehajtás stb. ilyenre gondolok



Válasz #9684. hozzászólásra

Sanya mondták már hogy határozot egyéniség vagy ?
Válasz #9682. hozzászólásra
Ki kell szedni az ülést.
Nem jó írtam!
Válasz #9682. hozzászólásra Levetem az egészet.
Válasz #9681. hozzászólásra
Vegyem le a szüröházat is?
Vagy ami van benne szürö kifér felfele a padlolemeztöl?
Válasz #9679. hozzászólásra
Szed le a kereket és hozzá férsz.
Válasz #9678. hozzászólásra
Most ,hogy mondod tényleg !
De gondolom most tök mindegy hogy melyiken eresztem és ellenörzöm ?!
Válasz #9646. hozzászólásra

itt van ni 
A hidraulika szüröje tényleg szar helyen van kitudom ugy venni ,hogy nem kell bontani az ülést és az alatta lévö padlo lemezt?
Vagy vegyem le a szüröházat a hidro házrol teljesen ?
Válasz #9670. hozzászólásra
Azért van a sonkákon a sok leeresztő, feltöltő csavar, mert lehet forditani a sonkán a traki magasságának variálása miatt. Így minden helyzethez van leeresztő, feltöltő, csavar. Ha megnézed az első tengelynél is van több lehetőség az összecsavarozásra.
Árpy összejött !
Kép mellet van olyan hogy beilleszt arra kat és teszi !
Válasz #9674. hozzászólásra

Megprobálom!
STEFI69!
Valahogy így?
A vonószerkezetednél az alsó kazánlemez egy szintben van a vonólappal? Csak a felső lemez néz picit felfelé?
Válasz #9673. hozzászólásra
Amikor feltöltöd a képet, utána nem rakja be az írt szöveghez azonnal.
Mikor feltöltötted, utána mutatja alul a feltöltött képet piciben és mellette van egy olyan, hogy "link1" ha minden igaz.
Arra katt és már be is illesztette a hozzászólásba!
Képek nem akarnak menni , tul nagyok lennének?
Válasz #9671. hozzászólásra
Lehajtásra gondoltam !
Hátul mért van az a rengeteg leeresztő ill. szintjelző elöl hátul felül mindenütt ???
Az olajcsere a váltóban oké,bár a felöntési helyek ill. az ellenörző nyílás kicsit másképp van mint mondtátok de attol megoldódott !


Hátra van még a hátsó lehajtás +a hidraulika olaj!
És sikerült az adagolóba is lecserélni az olajat !
Párkép róla !
Válasz #9667. hozzászólásra
Katt rá a nevemre és ha mész lefelé, lesz egy kép, amin láthatod a szűkítő elhelyezkedését!
2 fül van meghajtva rajta gyárilag, amit ráhúzól a ventilátor peremére.
Sziasztok!
Nekem nincs szűkítőm a hűtőventillátornál.
A hőfok nem is áll jó helyen.
A ventillátor elé szoktam rakni egy ponyvaszerüséget.
Csinálnék szűkítőt csak nem tudom milyen a gyári.Láttam most fent 2 képet.De nem tudom h hova kell tenni azt a tárcsát.
Tudtok segíteni?
Esetleg képekkel.
köszi
Stefi69!
A vonólapodnál a vonószerkezet vonócsapjánál a furatok 25-ös furatok?
Hellosztok!Adagolo előtöltés beállitásához kérnék segitséget fontos lenne kopog és gyenge is!!Köszönöm!!
Köszi fiuk !
Megyek olajat cserélni !
Link lemaradt!
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2248076/Kombinator.html#
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a kombinátorról? Elbírja a 2,1m-es kombit?(hegyre fel - hegyről le mert akadnak dombocskák felénk)

hello!uj az adagolo meg a porlasztocsucsok is ujjak méghozzá öt jukassat vettem bele!esetleg tudsz ajánlani aki ért hozzá?
Válasz #9659. hozzászólásra
Vadkerti vagy?
Válasz #9658. hozzászólásra
Szerintem ne te gyakorolj az adagoló,vagy töltés beállításával,inkább valami hozzá értőnek kellene,de van ,hogy még annak sem megy simán.
Hellosztok!Multkor érdeklöttem t25 adagolo beállitásával kapcsolatba,hogy gyenge volt a motor.Ma beállitottam az ékszijtárcsán lévő jelre és ellégé kopogos hangja lett!! A ékszijtárcsán van egy jel meg pár centivel arréb 3 jel van melyikre kellene állitani??Köszönöm elörre is!
Válasz #9656. hozzászólásra
Én csak egy tippet adtam hogy lehet feljavítani.
Válasz #9655. hozzászólásra
Sokszor a leves többe kerül mint a HÚS.
Neked igen,de ha mindenért fizetni kell.Lehet hogy a felhegesztés sem megy simán,az esztergálás is lehet probléma,ha mindent a szerelő intéz nem annyiból jön ki mint neked.És akkor még nem új,csak felújitott.Láttam én már olyat, hogy olyan szorosra csinálta az esztergályos,hogy alig lehetett tekerni a kormányt.
Válasz #9648. hozzászólásra
Szerintem meg éri fel hegeszteni mert kevesebb mint a feléből meg lett a két tengely csinálva.
Válasz #9653. hozzászólásra Én nem azt mondtam,hogy nem jó hanem azt nem a legjobb.Szerintem jobb ha a géphez viszonyitva van állítva a vonó úgy mint az MTZ -nél.
Válasz #9649. hozzászólásra
Vagy csak ránézésre nem szimpi.
Mert miért nem jó? Az elmúlt 15-20 évben olyan sok gondot okozott?
Válasz #9650. hozzászólásra Külön leeresztője nincs.Én csak kimostam, de legközelebb csere lesz.Külön lehet venni bele szűrőt.
AZ enyém ilyen gúzsláncok nélkül:
Válasz #9646. hozzászólásra
köszönöm !
Ha jol értem akkor a hidraulikának nincs is külön leeresztöje? És ahidro szüröbe kell betét vagy csak simán pucolni?
Válasz #9607. hozzászólásra Az X megoldás szerintem sem a legjobb.Én most szereltem fel MTZ vonót függesztővel,kereszttengellyel eggyütt.Szerintem ha visszamentek Atti212{2011-09-02, 12:56}-os hozzászólásához az a legmegfelelőbb.Én így csinálom meg csak egy kis módosítással.Ha kész lesz teszek föl képeket.
Válasz #9643. hozzászólásra
Hali! A megkopott tengelyre nem tudsz esztergálni perselyt,csak ha előtte felhegeszted,utána esztergán felszabályozni,és majd ezután a perselyt.De az új könyöktengely 5-6e; a persely meg 0,8-1e ft . Nem biztos hogy megéri fel hegeszteni stb.
Válasz #9595. hozzászólásra Bocsi!Elfelejtettem Kb:7liter hidraulika olaj megy bele.