Nem, azt akkor vettem amikor megvettem a JD-t és elfogyott a pénzem ,és elmentem kipróbálni a Tsz nagytárcsáját,és nagyon tetszett ,és utána hazamentem,és beültem az MTZ -be h. letárcsázzak 52 ha tarlót,és 1-et kerültem,és nagyon rosszul lettem,és mégy egyet kerültem,és akkor már ujra kellett éleszteni,és akkor megvilágosodtam:nekem nagytárcsa kell.Aznap találtam egy tárcsát,és másiknap délben már otthol volt
az IH csak a kiemelést végzi a barázdás kerékkel! Ha 1 cm-relfeljebb vág az ekevas mint a barázdás kerék akkor kivezeti a kereket a földből.Ha lejjebb,elmerül az egész
biztos h.maszekilag csinálom mert a gyári szerintem nagyon oldalt áll az állítható fogásszélesség miatt(még ezt nekem is meg kell oldani: h.oldalra is állítható legyen)
Olyan közbetétet csinálok h. ne lógjon ki nagyon hátra.Nem is az a lényeg hanem az h.milyen közel tehetem a barázdához h. ne döcögjön ha az ekefej szárazságban szaggatja a földet és feldobálja a talóra a kerék elé
Jó hogy mondod,ki kell próbálnom hány embert bír megemelni(nem igen sokat)mert a kerék majdnem 3q ,nehogy hátra tegyem és ne bírja megemelni,mert akkor rosszul leszek(mindenre gondolni kell,mert lehet hogy ez se állja magán az újjítást mint a Dominátor(mocskos imperialista kapitalisták)
Igen de ez csak az elmélet,illetve a homokon van így.Kötött földön benyomódik a csúszótalp(ekenád) a barázda falába,úgyhogy 5 cm-ert rászámolhatsz fejenként
De már meg is van az első átalakítási feladat rajta:az ötödik ekefej előtt lévő kerék valójában a 3. ekefej mellett van,ami tökéletesen működésképtelenné teszi az erőszabályzót(ami nekem egyáltalán nem tetszik)és ráadásul mégis kijjebb áll az 5. fejtől kb 60 cm-re,úgyhogy nem tudok vele a kökénybokor mellett elszántani,amiért ezt rendeltem,úgyhogy hátra fogom tenni,legalább a szabályzás legyen meg
igazából nem kell széles ,pont azért vettem 5-öst hogy kisebbeket vágjon 1 fej.Igazából még nem tudom hogy fogja vinni a JD,most összevettem teljesen 180 cm-re
Olcsóbban kijönne az a KITE raktárakba van pár beszámolt több éve, jó gép , de tudok olyat aki megégett vele, kite felújított váltós volt a gép, első pár üzemóra utánn 2 milka lett a vége meg a vita hogy ki állja.
Csak hó végén kezdem a szántást.Mit szóltok a 8300-as JD-hoz a traktorhúzón? Az enyimet 4-5 M. -val kéne csak megpótolni,elég szépen ment a motorja és a váltó is ki lett próbálva.Az lenne igazi a Pöttinger elé
Igen ez szerintem is gond lehet,de vagy meg tartja a gép az oldalra húzást ha kicsi,vagy kell egy munkahenger ami a forgáspont mögött megtartja.De ha a vezérlés nem is automatikus,akor is jó lehet mert dűlőzéskor egyszer elindítom a rendszert,megyek 5 kört folyamatosan (ennyivel kész a dűlő) és a végén egyszer felemelem az ekét.Biztos h. meg lehet csinálni
sőt még az sem kell,mert az első ekefej fogásszélessége mechanikusan állítódik,és nem megyel ,legfeljebb az eke egyensúlya megyel,de ezt majd rendesen meg kell tervezni,ha már látom az ekémet
549 hozzászólás
Válasz #348. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=TxiI5qqYJI0&NR=1
Válasz #346. hozzászólásra
Száraz a tarlód?
Ma úgy harapta a tárcsa mint a vajat...
(hehe bizt, több esőm vót mert jobban esőtáncolok... )
Válasz #346. hozzászólásra
AHA !!
akkor ikkerkerék hiánya van szerintem
ég és föld anélkül tényleg pattog az öreg !!:DD
Válasz #343. hozzászólásra
Ha a szántást kell elmunkálni nagyon jól viszi de az idén a száraz tarlón beállt a bakkecske effektus
Válasz #344. hozzászólásra
na sokan átestek hasonló rohamokon !!!!!!:D
és nagyon jó döntöttél !!
Válasz #341. hozzászólásra
Nem, azt akkor vettem amikor megvettem a JD-t és elfogyott a pénzem ,és elmentem kipróbálni a Tsz nagytárcsáját,és nagyon tetszett ,és utána hazamentem,és beültem az MTZ -be h. letárcsázzak 52 ha tarlót,és 1-et kerültem,és nagyon rosszul lettem,és mégy egyet kerültem,és akkor már ujra kellett éleszteni,és akkor megvilágosodtam:nekem nagytárcsa kell.Aznap találtam egy tárcsát,és másiknap délben már otthol volt
Válasz #340. hozzászólásra
a 6.2 IH nehezen viszi ??????????????????????
az nem létezik !!!!
hanydikkal nyögeted neki ??
mélység ???
Válasz #338. hozzászólásra
a vázbehúzást oda állítom ahova akarom.Ugy behúzza a vázat h. az már nem is behúzás hanem kitolás :-))))
Válasz #340. hozzászólásra
A 2. mondaton volt a hangsúly.......
Válasz #336. hozzászólásra
6,2-es IH nehéztárcsa
Válasz #329. hozzászólásra
nálunk kötött a föld sok árok,a földek végei nagyon agyagosak,nem a dombjához kell igazodni hanem a lapossához
Válasz #337. hozzászólásra
Van, azt vágom, de ha kirakod az alvégre, akkor is elég lesz?
Ezt nem vágom.......
Válasz #332. hozzászólásra
van vázbehúzás
Válasz #335. hozzászólásra
Most mi ez az ih?
Most vetted ezt is?
Válasz #328. hozzászólásra
az tetszett ahogy a négyesekét húzta: vagy jössz,vagy letépem a füledet. A 6,2 IH val és a Pöttivel már nem mer így beszélni
Válasz #333. hozzászólásra
Ok. Annyira nem vágom az ágyeke ih-s dolgokat. Én csak azokat láttam dolgozni, de magam már vf-al dolgozok.
Válasz #326. hozzászólásra
az IH csak a kiemelést végzi a barázdás kerékkel! Ha 1 cm-relfeljebb vág az ekevas mint a barázdás kerék akkor kivezeti a kereket a földből.Ha lejjebb,elmerül az egész
Válasz #331. hozzászólásra
Én meg arról h. nemebaxxa oda a fődhöz ha fordítasz........
Válasz #325. hozzászólásra
igen
Válasz #324. hozzászólásra
valójában nekem az sem tetszik h.ha a tr. keréknyomba jön a kerék mert nagyon remeg .Így nem élheti le az életét
Válasz #327. hozzászólásra
Milyen fődjeid vannak h. nem mered kinyitni??????
Válasz #307. hozzászólásra
na mi van ?? miért akarod lecserélni
nem jó az 55-ös ?????????????
Válasz #321. hozzászólásra
biztos h.maszekilag csinálom mert a gyári szerintem nagyon oldalt áll az állítható fogásszélesség miatt(még ezt nekem is meg kell oldani: h.oldalra is állítható legyen)
Válasz #323. hozzászólásra
MÉÉÉ ???? Az ih-is a borozdában járkál a hátsó kerekével. Csak ötletként dobtam be. :-((((
Válasz #322. hozzászólásra
Most Te miről beszélsz?
A mélységállításról?????
Válasz #319. hozzászólásra
Hallod vannak ám neked is kurvakomoly problémáid!
Most dobtam el az agyamat.........
Hány q a JD dekára pontosan???????
Válasz #321. hozzászólásra
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ez jó vicc volt
Válasz #318. hozzászólásra
nem szokott pendülni,nincs neki megengedve!(hidraulikus állítású) Mindenkinek ajánlom,nagyon jó amikor a gépből menet közben állíthatom.
Válasz #319. hozzászólásra
Ha maszekilag csinálnád, akkor inkább a borozdában nem lenne-e jobb ?
Válasz #317. hozzászólásra
És a gerenda kibírja-e ha annyira hátra megy a kerék súlya..........
Válasz #316. hozzászólásra
Olyan közbetétet csinálok h. ne lógjon ki nagyon hátra.Nem is az a lényeg hanem az h.milyen közel tehetem a barázdához h. ne döcögjön ha az ekefej szárazságban szaggatja a földet és feldobálja a talóra a kerék elé
Válasz #317. hozzászólásra
Most épp nem a súlyra gondoltam......
Dehát az is.....
Hanem a végén az átperdülésre...
?????????
Válasz #316. hozzászólásra
Jó hogy mondod,ki kell próbálnom hány embert bír megemelni(nem igen sokat)mert a kerék majdnem 3q ,nehogy hátra tegyem és ne bírja megemelni,mert akkor rosszul leszek(mindenre gondolni kell,mert lehet hogy ez se állja magán az újjítást mint a Dominátor(mocskos imperialista kapitalisták)
Válasz #314. hozzászólásra
Ha meg hátrarakod mennyit fog kilógni bmeg?
1,2at???????
Fordításnál nem lesz izé?????
Válasz #313. hozzászólásra
Igen de ez csak az elmélet,illetve a homokon van így.Kötött földön benyomódik a csúszótalp(ekenád) a barázda falába,úgyhogy 5 cm-ert rászámolhatsz fejenként
De már meg is van az első átalakítási feladat rajta:az ötödik ekefej előtt lévő kerék valójában a 3. ekefej mellett van,ami tökéletesen működésképtelenné teszi az erőszabályzót(ami nekem egyáltalán nem tetszik)és ráadásul mégis kijjebb áll az 5. fejtől kb 60 cm-re,úgyhogy nem tudok vele a kökénybokor mellett elszántani,amiért ezt rendeltem,úgyhogy hátra fogom tenni,legalább a szabályzás legyen meg
Válasz #312. hozzászólásra
32 a min. nem????
5x32 az .........
Válasz #311. hozzászólásra
igazából nem kell széles ,pont azért vettem 5-öst hogy kisebbeket vágjon 1 fej.Igazából még nem tudom hogy fogja vinni a JD,most összevettem teljesen 180 cm-re
Válasz #310. hozzászólásra
Milyen fogással akarsz karcolni?
Válasz #309. hozzászólásra
235 le és kb 120q az pont jó lenne a 6,2 IH tárcsám meg a Pötti elé
Válasz #307. hozzászólásra
Az hány ló?
Minek akkora dög??????
Azok 8asokat visznek má........
Válasz #307. hozzászólásra
Szia!
Olcsóbban kijönne az a KITE raktárakba van pár beszámolt több éve, jó gép , de tudok olyat aki megégett vele, kite felújított váltós volt a gép, első pár üzemóra utánn 2 milka lett a vége meg a vita hogy ki állja.
Csak hó végén kezdem a szántást.Mit szóltok a 8300-as JD-hoz a traktorhúzón? Az enyimet 4-5 M. -val kéne csak megpótolni,elég szépen ment a motorja és a váltó is ki lett próbálva.Az lenne igazi a Pöttinger elé
Válasz #304. hozzászólásra
( megkérdezem Pöttinger Pityutól h. m1 a szántás... )
Hogy m1 a szántás ????
Válasz #298. hozzászólásra
Igen ez szerintem is gond lehet,de vagy meg tartja a gép az oldalra húzást ha kicsi,vagy kell egy munkahenger ami a forgáspont mögött megtartja.De ha a vezérlés nem is automatikus,akor is jó lehet mert dűlőzéskor egyszer elindítom a rendszert,megyek 5 kört folyamatosan (ennyivel kész a dűlő) és a végén egyszer felemelem az ekét.Biztos h. meg lehet csinálni
Válasz #302. hozzászólásra
Cakát!
el mentem aludni. csőőőőő!!!!
Válasz #297. hozzászólásra
sőt még az sem kell,mert az első ekefej fogásszélessége mechanikusan állítódik,és nem megyel ,legfeljebb az eke egyensúlya megyel,de ezt majd rendesen meg kell tervezni,ha már látom az ekémet
Válasz #299. hozzászólásra
Az kicsit bonyolultabb volna :)