Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 404.04 Ft USD 358.94 Ft CHF 431.97 Ft GBP 477.78 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11620 hozzászólás
#6569 tomsics
2016-10-12 13:46:20

Válasz T.f. #6566. hozzászólásáraSzia!
Ha nem nagy kérés,átküldenéd mind kettőt?
Köszönöm
tomsics@velvet.hu

#6566 T.f.
2016-10-11 21:36:06

Válasz tomsics #6559. hozzászólásáraSzia. "0"-sorozathoz csak kezelésim van , de az"1"-sorozathoz van szervizkönyvem (elég nagy a hasonlóság ). PDF - kb:600Mb

#6565 T.f.
2016-10-11 21:20:11

Válasz Márton László_82839 #6565. hozzászólásáraSzia. Adj egy E-címet (akár privátban is ) és átküldöm.

Nincs profilkép
#6564 Márton László_82839
2016-10-11 21:07:21

Helló mindenki! Segítségeteket szeretném kérni Zetor/ZTS 16245-el kapcsolatban.Szükségem lenne a traktor elektromos rajzára, vagy vezetéktervére, természetesen nem kívánom ingyen. Előre is köszönöm ha tud valaki sgíteni!

Nincs profilkép
#6563 némedi
2016-10-11 16:20:53

Ha valaki tud 7701-es motorkódú zetor motort eladót kérem jelezze! +36 302025030

Üzemképtelen is érdekel!smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#6562 Sk Laci
2016-10-11 10:11:23

Válasz *** HM *** #6560. hozzászólásáraHeci, ha tudsz Zetor forterát 11441 és erősebbet kevés motorórásat jó árban, ne tartsd vissza, megnézném én is smile rolleyes

#6561 stabilan
2016-10-10 06:47:14

Válasz *** HM *** #6560. hozzászólásáraszántás vetés 6-7 milll,de 120lE alatt nem nagyon gondolkodom MTZ-T szeretném kiváltani mert kevés a bicepsz.

#6560 tibcsi1
2016-10-09 21:26:08

Üdv.
Érdeklődnék nem éppen traktor de Zetorhoz kapcsolódik, nincs véletlen valakinek elfekvőbe egy Zetor motoros hegesztődinamó váza amit már nem használ vevő lennék rá.

#6559 *** HM ***
2016-10-09 20:18:47

Válasz stabilan #6556. hozzászólásáraMire kell?
Mennyi pénzért?

#6558 tomsics
2016-10-09 20:00:15

Hát 12045-ből 8011 lett a vége.
Van esetleg valakinek hozzá szerelési könyve?

#6557 tomsics
2016-10-08 21:09:23

Válasz T.f. #6553. hozzászólásáraKöszi,de ez is kilőve.Nem hiába árulja olyan régóta.Motornak már 1 sincs az olaj nyomása.Váltója cserélve volt 3 sebességesre,olaj szivattyú is valami mtz-ből való....

Nincs profilkép
#6556 MIHI10045
2016-10-08 19:07:58

Válasz -Jaffa- #6554. hozzászólásáraHellóka tömítés nincsen egy szégergyűrű tartja vagy inkább csak acéldrótsmile wink

#6555 stabilan
2016-10-08 19:05:21

szevasztok nemtud valaki forterra zetor 120 le körüli eladót.

#6554 Myrrdin
2016-10-08 19:00:50

Válasz -Jaffa- #6554. hozzászólásáraEbben sajnos nem tudok segíteni, nekem ilyen nincs benne.

Nincs profilkép
#6553 -Jaffa-
2016-10-08 15:57:13

Válasz Myrrdin #6544. hozzászólásáratudom észrevettem hogy 3 hengeresé, csak a vége lett volna a lényeg, meg van a termosztátom is, és bele teszem odáig eljutottam, a kérdés az, hogy van e alatta tömítés, és hogy hogyan van belefogatva a házba?

#6552 T.f.
2016-10-08 07:49:05

Válasz tomsics #6550. hozzászólásáraA turbós motor alapja azonos a szívóval, az bármikor vissza alakítható.
Ha más aggályod nincs , vedd meg nyugodtan és az adagolót vetesd vissza kb 130 LE-ig és lesz egy jó motorod. (a későbbi szériában gyárilag létezett csökkentett teljesítményű turbós változat (14145) ,4 sebességes váltóval szerelve ).

#6551 csoppika
2016-10-08 00:41:34

Válasz tomsics #6548. hozzászólásáraVan itt egy régi 120-as... Hogy éppen eladó-e? 4 éve az volt papír nélkül 1.8 volt egy 4-es heger ekével... Most van rajta rsz...
A gyerekkel az a baj, hogy vmit megjavít rendesen ha van hozzá cucc...de amit nem kap gyàrit fene tudja hogy hozza össze... szivattyúkat csereberélt akkoriban a gyomrában...
A traktor pár évig ágdarálót hajtott. A magára hagyott "hozzáértő" személyzet miatt volt motorcsere. A daráló miatt kardán generál. A többit nem tudom...
Egy öreg vette kb 20 éve erdészettől. Tőle a srác 10 éve kb... 5 ha túrt vele 3 évig. Aztán 2-3év darálás... Azóta pihen kb...

#6550 csoppika
2016-10-08 00:34:01

Válasz tomsics #6550. hozzászólásáraA nagyobb motort biztosan nem bírja olyan soká...ha ki akarják használni a többlet lóerőt...
A kérdés ugyanaz, ami nálam... a dobot meg a szivattyút időben cserélték-e, vagy a váltó kényszerolajzásos része már megsínylette a dolgot???
Nálam a motor is gyanús, de meglátom majd...smile confused

#6549 tomsics
2016-10-07 23:13:16

Válasz csoppika #6549. hozzászólásáraNekem mostanra jött össze a pénz sajnos.Még szántásba is csúszva vagyok,ezért kellene vennem valamit mihamarabb,csak már nem tudom mit,12045-ök elfogytak,vagyis 1-et nem kérdeztem még.12045,de 160 lovas turbos motor van bele rakva.Nem tudom a váltó ezt a többlet teljesítmény,hogy bírhatja?
Új nyomaték váltó és hidraulika szivattyú van benne

#6548 csoppika
2016-10-07 22:44:06

Válasz tomsics #6548. hozzászólásáraÉn is azért vettem meg 2hete amit, mert most már meló van...

#6547 tomsics
2016-10-07 22:01:52

Válasz T.f. #6547. hozzászólásáraBeszéltem vele is.Ő egy érdekes ember.Első hívásnál minden okés volt.Majd ma délbe hívom,hogy mennék délután 5-re.Erre azt mondja,hogy vetés van az 5 nem jó,menjek korábban mondjuk 4-re.Jó oké legyen,4-re ott vagyok.Fél óra múlva vissza hív,hogy most nem tudja eladni,mert el kell vetnie 80 hektárt,és ha beszarik a másik traktor akkor nincs mivel vessen?!De 2 hét múlva eladó lesz...
Kb 2 hónapja hirdeti és még nem esett le neki,hogy ha eladja csak 1 gépe marad?Nem értem komolyan mondom...

#6546 T.f.
2016-10-07 21:05:22

Válasz tomsics #6546. hozzászólásáraEzt két helyen is hirdetik még:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-12045-elado/h_6665178?ref=cf885d74
http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=207229&k=23485182&kref=23485182

#6545 tomsics
2016-10-07 20:37:13

Sziasztok.
Nincs valakinek eladó,meg nem hirdetett 8045,8145,12045-ös eladó gépe?2 millió a keretem.Az összes hirdetéses oldalt már végig néztem,telefonáltam,de ami megfelelő lenne azt már mind eladták.
Meg vagyok lőve,hogy mit vegyek most.Gondolkodom már a zt 323-on is,de fosok tőlük,sosem ültem zt-ben.
Valami tipp esetleg?

#6544 csoppika
2016-10-07 19:46:37

Válasz _NB_ #6543. hozzászólásáraHolnap dolgozok vele...majd viszek egy szép karton lapot... Most nincs időm a termosztátot babrálni...amúgy sincs itthon...
Ma óra háttér világítást szerkesztettem a duda kábeléről... A haver nem ért rá a héten szerelni: "most ne mert: Ma fúj a szél... ma csöpög az eső... ma hideg van... csináljuk inkább szombaton..." Nos nekem szombaton dolgoznom kell a trakival(elvileg)smile lol
Sajnos légkondis fedett műhelyt nem tudok prezentálni... hiába no...az Audi AG elkényelmesíti az embert...

#6543 Myrrdin
2016-10-07 19:23:18

Válasz -Jaffa- #6539. hozzászólásáraMire gondolsz?smile confused Mert ez valami 3 hengeres motoré lesz. Leveszed a gumicsövet és belerakod

#6542 _NB_
2016-10-07 18:33:46

Válasz csoppika #6527. hozzászólásáraOtt valami nem okés, tessék bepótolni leckétsmile biggrin
-link

#6541 csoppika
2016-10-06 21:26:14

Válasz T.f. #6540. hozzászólásáraAkkor mtz lesz... Nem mértem oda az ekét, csak tippeltem...smile biggrin
Felülre meg a labanc gyártmány... Az eke végülis marad a régi...

#6540 T.f.
2016-10-06 21:16:36

Válasz T.f. #6540. hozzászólásáraEz felelne meg neki:
http://www.kramp.com/shop-hu/hu/599515/501482/1091684/TL4503623KR+Fels%C5%91+t%C3%A1mr%C3%BAd+gocsap+gocsap

#6539 T.f.
2016-10-06 21:07:22

Válasz csoppika #6537. hozzászólásáraEredeti gyári : M36 l:800/600 mm (csapközépen mérve )
Oldaltámnak nekem tökéletes az MTZ.

Nincs profilkép
#6538 -Jaffa-
2016-10-06 16:33:28

Sziasztok, ebbe az 5611-es víztorokba, hogyan lehet belerakni a termosztátotsmile confusedtorok

#6537 csoppika
2016-10-06 14:31:05

Válasz csoppika #6537. hozzászólásáraAz alsó kar stabilizátornak ki mit tett be? 40-60cm között kéne mozognia. Mtz orsó teljesen összetekerve 58cm körüli...kicsit a határon van...most nekem egyik felől vmi TZ4k lehet bennsmile biggrin

#6536 csoppika
2016-10-06 14:28:19

12245.
Felső támasztó orsó tól-ig hosszát lemérhetné valaki. Olyanom sincs. Nem tudom a labancoké jó é amit elcseréltem egy ruszkival...

#6535 Filler
2016-10-06 13:25:02

Válasz csoppika #6534. hozzászólásáraHa a hidraulika kör mellett gondolod az első kart ami szintén félkörben van akkor annak elviekben lennie kell úszó állásának. Így néz ki alulról felfelé. 1. nyitott szelep/úszó állás/zárt állás/2. nyitott szelep.

#6534 T.f.
2016-10-06 08:18:07

Válasz csoppika #6534. hozzászólásáraSzia. Fékmh. kintről látható ,a kiegyenlítő légfék működtető csapja már necces és ott is tud ereszteni!
Kuplungmh. ha kicsit ereszt azt nem látod ,ha megindul akkor a kuplungházból fog csöpögni. Cserélni elvileg kintről a szivattyúk kiszerelése után lehet (jövő héten cserélem , utána biztosat is tudok).
Hidraulika belsőkör :( előre tolva és onnan vissza ) alsó csat ny. - úszó - semleges (zárt) - felső csat ny.
Fék beállítás:
-Saját m.:szétkapcsolt féknél ,egy pedál benyomva kb. 40% kemény , utánna ugyan ez a másik oldallal is (a két oldal egyformára állítva). Próba - két lábbal külön nyomva hintáznak a pedálok és az alsó állásuk egyforma.
-Leírás sz.:megemelt keréknél az állító csavart fogás határig húzni majd 2 ford. visszaengedni , ugyan ezt megismételni a másik oldallal is.

#6533 csoppika
2016-10-05 23:39:22

Válasz csoppika #6533. hozzászólásáraA fékmunkahenger, ha folyat az kintről látható ha minden igaz.
Ha a kuplung mh kicsit beteg azt hol látom? Kintről cserélhető? (Kicsit alacsony volt a szint a tartályban...)
Az egyik hátsó kihelyezett körön vki gaszán megtépte a csatit...pedig a kupnak már csak az emléke vansmile unsure holnap kap újat.
Ami ilyen félkör mellett mozog kihelyezett kör vezérlő kar, ott van úszó?

#6532 csoppika
2016-10-05 20:58:50

Remélem már meggyógyul a fékem. Ez a kiegyenlítő cumiztatja a tulajt...
Ha együtt használod a pedálokat, akkor utána szétcsatolva is egyformát mutat. Ma egyből külön néztem, mindjárt kiderült, hogy a balos alig mozdul, a jobbos meg 3x annyit... Állítottam vissza a baloson, majd holnap próba... talán már nem fog büdösödni...

#6530 T.f.
2016-10-05 07:31:20

Válasz csoppika #6527. hozzászólásáraSzia.
Az adagolót nem jó otthon piszkálni !
A fekete füst rossz égés jele :
-nem megfelelő porlasztás
-túl sok üzemanyag
-kevés levegő (légszűrő tisztasága ! )
A termosztát ha nincs bent akkor hidegen is mozog a víz a hűtőben , terhelve azért 80 fölé kellene mennie.

#6529 csoppika
2016-10-05 00:22:34

Válasz Filler #6528. hozzászólásáraPorlasztót megpróbálom otthon...van mérőm...ha még nem rohadt be...

#6528 csoppika
2016-10-05 00:12:58

Válasz Filler #6528. hozzászólásáraLehet, mert hidegen jön nèha enyhe ifa szag...smile sneaky

#6527 Filler
2016-10-04 23:54:30

Válasz csoppika #6527. hozzászólásáraSzerintem valami nincs rendben akkor. Nem tudom mennyire bonyolult de én inkább szakemberre bíznám. Lövesd be az adagolót és a porlasztókat. Szerintem valamelyik henger nem meg rendesen azért füstöl több az anyag neki vagy nem porlasztja el rendesen.

#6526 csoppika
2016-10-04 23:04:03

Válasz Filler #6526. hozzászólásáraHali.
A 120-as adagolóban mennyire bonyolult anyagot adni neki?
Az enyém kicsit gyanús. T/3-ban pipál kicsit feketén. O/1-ben meg elég jól füstöl, de felveszi a fordulatot rendesen. Feketén nyomja... (víz akkor sem megy 70 fölé) Viszont egy minimális pipálás mindig van...

#6525 Filler
2016-10-04 22:27:52

Válasz tomsics #6525. hozzászólásáraPont ez a lényege "terhelés alatt kapcsolható váltó" azaz kuplung nélkül áthúzód és gyorsul.

#6524 tomsics
2016-10-04 21:50:54

Válasz Filler #6524. hozzászólásáraCsak simán teher,terhelés nélkül is megindul?
Buta kérdés,de kell de kuplunggal vagy nélküle is mehet?

#6523 Filler
2016-10-04 21:17:16

Válasz tomsics #6522. hozzászólásáraA nyúl békának keményen kell húznia. Ha áthúzod és csak gyorsulgat az nem jó. Ha gyorsított akkor 2/3-ban húzasd meg és lökd fel nyúlba ott megmutatja mit tud. Hasonló a hidraulika mint az 5611-ben csak nehezebb.

#6522 tomsics
2016-10-04 21:14:33

Válasz tomsics #6522. hozzászólásáraBocs,az lemaradt,hogy meg van hozzá a rendes lámpa tartós eleje is.
Ha jó minden a külseje nem zavar,hegesztő vagyok,ki karosszériázom és lefestem.
Szerkezetileg ne legyen egy szar darab.Bár ennyi idősen,ennyi pénzért csodát sem kell várnom

#6521 tomsics
2016-10-04 21:11:44

Válasz Filler #6521. hozzászólásáraKöszönöm szépen.Igazából az első kerék hajtás és a nyúl békán kívül ezek szerint nincs olyan komolyabb dolog az 5611-hez képest (van egy)
Motornál ezeket mindenképp megnézem,csak egy olaj nyomásra voltam kíváncsi.Hidraulikát is megpróbálom majd teherrel megnézni,bár ha enged az se lenne nagy próbléma,5611-en is karmantyúztunk mrá,gondolom hasonló a felépítése,meg szerzek hozzá könyvet is.
A nyomaték váltót teher nélkül is ki tudom próbálni?Azt olvastam,hogy meredek emelkedő vagy teherrel lehet csak.
Jön majd velem egy falubeli aki dolgozott crystalon a tsz-ben,igaz 16045-ön és fordított vezető résszel,cukor répa fejezővel,de gondolom ettől még meg tudja majd nézni nekem.Még egyszer köszi

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Rendszerszemlélet a fenntartható és gazdaságos termelés érdekében.
Hirdetés
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A hazai szójatermesztés térnyerése új növényvédelmi kihívásokkal jár.
Épület szerkezetek , Acél szerkezetek , Csarnok vázak gyártása
Épület szerkezetek , Acél szerkezetek ,...

650 Ft

John Deere 3050
John Deere 3050

7.500.000 Ft

Volvo 6x6 rönkszállító teherautó-0%Áfa-Leszállítva
Volvo 6x6 rönkszállító...

27.000.000 Ft

Axiál permetező 200 l Krobath
Axiál permetező 200 l Krobath

285.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]