Igen azt tudom csak, ha jól tudom 72 (102*110) a 77 (102*120) nem tom elfér e az a 10mm .Az igaság ,hogy csak télen lesz szerintem belőle valami,mert akkor minden kép motor generál és egy kosszal meg probálnám.
Úgy hogy mentem az úton és a kereszteződésben vissza akartam kapcsolni 4.-be de nem bírtam kivenni 5.-ikből. Próbáltam a rudat mozgatni de csak 1 kicsit lehetett. Így hát 5.-be kellett hazajönnöm :-((, (csak 500m-re voltam, és szerencsére csak szólóban :-))))),)
Válasz #1464. hozzászólásra
Hali Paldoo.Valóban így van a viszonylag kis darabszámú speckó gépekkel,hogy drágák.Olyan mint a gyerek cipője fele annyi anyagból készül mint az enyém,de ugyan az az ára.Az 5243 esetében a többi Zetor tipusba is szerelt kompatibilis alkatrészek a nagyobb darabszám miatt úgy godolom nem lehetnek extra drágák.A fórumozók között írja valaki,hogy Goldoni traktorhoz hónapok óta nem kap kuplungtárcsát! Ez vicc!Az biztos,hogy amire és ahogy használnám,nekem örök életű lenne mint 1 Svájci óra.Köszi B Peti.
Megbízhatóság?
Szinte tök ua., mint a 52-esek.
Azok meg ügyes kis járgányok az ide-oda munkára.
Ellátás?
Miért ne lenne ami kell? Sztem. lóvé ha van akkor még az ördögöt is eléd hozzák.
Északi gyerek vagy, átugrasz a Dunán és hozol onnét ha az itteniek szivatnak.
Árak?
Csak az mtz ... stb. tulajok szívóznak mindig ezzel az ár dumával. Annyi az ár amennyi. Kikell fizetni és kész.
200-as Fendtre való cuccnak mennyi lehet az ára????
Ahhoz képest ingyen javítod míg világ a világ...
Aha.
És ez drágának számít mi?
Ez van ezekkel a spec. gépekkel, kis xar de mégse olcsó.
Beszéltem régebben 1 ism.el annak is van ilyesmi speckó kistr. -ja nahát szidta az árát rendesen. :-)))))))
Dehát muszáj volt vennie, nem volt mese...
Válasz #1459. hozzászólásra
Az országban szinte minden suliban zetor az oktatógép mert egyik gépnek sincs ekkora fülkéje mint a régi zetoroknak. Amúgy ha fele annyira strapabíróak az új zetorok mint a régiek akkor nem lessz gond . A régieket az örökké valóságnak tervezték
Válasz #1458. hozzászólásra
Hali Boss.Ha belegondolok,hogy a megye legerősebb sulijában(Csukás)is Zetorok az oktatótraktorok,igazad lehet.Gyúrta minden tanuló,kezdő vezető de bírták a kiképzést.Csáó B Peti.
Hali KOPPÁNY.
A zetorokról csak úgy általában .Sok évvel ezelőtt dolgoztunk egy brigádban mtz 82, zetor 5748,zetor 6011.A két zetor együtt most kb 70 éves de ma is megy mindegyik.
Szerintem nagyon jó gépek.Ha lett volna kisseb én is azt választottam volna.
Üdv:the boss
Hali Paldoo.Komáromi Zetor-West-nél néztem 2 éve 1 ilyen trakit,ami bemutató gép volt talán 50üórával.Akkor az ára 5,6+áfa volt.Most is hirdetnek az aprók között 3,7 misiért 1500üórával.
Válasz #1454. hozzászólásra
Nos valóban nem sok futkározik,felénk még 1 sem.Érdekelne a megbízhatóság,alkatrészellátás,és alkatrészár.Szimpatikusabb mint bármi a kategóriában,mivel az 50 le motor teljesítmény mellett bő 2,5 tonna az önsúja.Használtan az ára duplája 1 jó karban lévő VTZ-éhez képest de gondolom minőségben fényév a különbség.Hali B Peti.
Ma délelőtt beraktuk a váltót a 8011-es alá . Gondoljátok el mekkorát szívtam ezzel a géppel mert ez még az első szériák közül való és nyúl béka bolygó műve még nem sok ricnis aggyal van hanem 12 bordás és itt a déli részen seholnincs hozzá alkatrész de még azzal sem bíztattak hogy rendelésre lenne . Bontottan sem találtunk semmit így egy új bolygóműből kiesztárgáltattuk az agyat meg régiből is és belehegesztettük a régi agyat az új bolygóműbe . Délután kezdem rárakni a pedálokat meg ami az oldalára való .
Válasz #1420. hozzászólásra
Engem is érdekel a proxima pwer mert homlokrakodózni akarok traktort venni és szeretem a zetorokat de ez egy teljesen uj váltó és kuplung félő hogy nem kiforrot dolog.Nem tudom mernék e venni.
Én ma voltam a Sasformnál ezen a zetor napon de itt csak ilyen nyílt nap jelleggel volt . Nem volt gépbemutató meg próba lehetőség viszont tömeg sem volt mert csakmi 3-an voltunk akik mentünk de legalább egy jót beszéltünk a főszervizessel . Átbeszéltük hogy mi lehet a baja a mi 9540-esünknek meg az új zetorokat át néztük átbeszéltük . Megnéztem a vakondot is . Tavaly is voltam zetornapon és akkor volt próba lehetőség is , én akkor negyon megküldtem a 10541-es proxima pluszt homokban friss szántáson 3,2-es ásóboronával 2. nyúlban . Csak úgy pattogott az eladó ott mellettem .
11636 hozzászólás
Válasz #1486. hozzászólásra
Valahogy úgy.
Pl. venni kell 1 77S turbóst. :-))
Válasz #1485. hozzászólásra
Szerintem a 7745-ös turbójának vonalán indulj tovább .
Csak azért, hogy könyebben huzza az ekét.
Válasz #1483. hozzászólásra
Akkor majd elmondja ő, ezeket már biztos tudja.
Válasz #1482. hozzászólásra
Majd fütyül a traktoros.
( decsak ha jól berépázik! )
Válasz #1481. hozzászólásra
De akkor nem fog fütyülni!!!!!!!!!
Válasz #1480. hozzászólásra
Akkor kell rá festeni párducmintát.
Azzal tuti vadállat lesz. :-)))
Válasz #1479. hozzászólásra
Hogy vadállat legyen :)
Válasz #1476. hozzászólásra
De minek akarod aztat turbózni?
Minek minek minek??????
Igen azt tudom csak, ha jól tudom 72 (102*110) a 77 (102*120) nem tom elfér e az a 10mm .Az igaság ,hogy csak télen lesz szerintem belőle valami,mert akkor minden kép motor generál és egy kosszal meg probálnám.
Válasz #1476. hozzászólásra
Hát nem tudok róla de a 7745-ösben létezett gyári turbós és annak is 102-es dugója van
Hallott, vagy próbált már valaki kis zetort turbozni. Konkrétan egy 6045-ös 7201 motkod.
Válasz #1474. hozzászólásra
Igen az apja meg a fia!
Válasz #1473. hozzászólásra
Megcsinálták!
Válasz #1472. hozzászólásra
Nem is igaz! :-(( De már különben is jó, mert hétfő délután megcsináltuk. :-))))))))))
Válasz #1471. hozzászólásra
Már megint tomboltál.
Válasz #1468. hozzászólásra
Úgy hogy mentem az úton és a kereszteződésben vissza akartam kapcsolni 4.-be de nem bírtam kivenni 5.-ikből. Próbáltam a rudat mozgatni de csak 1 kicsit lehetett. Így hát 5.-be kellett hazajönnöm :-((, (csak 500m-re voltam, és szerencsére csak szólóban :-))))),)
Válasz #1467. hozzászólásra

Nekem o a helyetesem
Válasz #1468. hozzászólásra
Nekünk meg ma került fel a 8011-esre a motor . Az idősmeg a két szerelő rakta ma össze mert én közben permeteztem a búzákat az 5611-essel .
Válasz #1466. hozzászólásra
Ezt meg hogy sikerült összehozni ?
Képek arról, hogy semmit sem lehet elég korán kezdeni!A jó öreg ZETOR a gyerekek kedvence,ez Jólaci kisfia,szegény gyerek zetorban. :-))))
Az 5748-asnak eltört a váltórudazata, pont a 4. és az 5. fokozaté, mingyárt a kapcsolóvilla után.


Válasz #1464. hozzászólásra
Hali Paldoo.Valóban így van a viszonylag kis darabszámú speckó gépekkel,hogy drágák.Olyan mint a gyerek cipője fele annyi anyagból készül mint az enyém,de ugyan az az ára.Az 5243 esetében a többi Zetor tipusba is szerelt kompatibilis alkatrészek a nagyobb darabszám miatt úgy godolom nem lehetnek extra drágák.A fórumozók között írja valaki,hogy Goldoni traktorhoz hónapok óta nem kap kuplungtárcsát! Ez vicc!Az biztos,hogy amire és ahogy használnám,nekem örök életű lenne mint 1 Svájci óra.Köszi B Peti.
Válasz #1455. hozzászólásra
Megbízhatóság?
Szinte tök ua., mint a 52-esek.
Azok meg ügyes kis járgányok az ide-oda munkára.
Ellátás?
Miért ne lenne ami kell? Sztem. lóvé ha van akkor még az ördögöt is eléd hozzák.
Északi gyerek vagy, átugrasz a Dunán és hozol onnét ha az itteniek szivatnak.
Árak?
Csak az mtz ... stb. tulajok szívóznak mindig ezzel az ár dumával. Annyi az ár amennyi. Kikell fizetni és kész.
200-as Fendtre való cuccnak mennyi lehet az ára????
Ahhoz képest ingyen javítod míg világ a világ...
Válasz #1457. hozzászólásra
Aha.
És ez drágának számít mi?
Ez van ezekkel a spec. gépekkel, kis xar de mégse olcsó.
Beszéltem régebben 1 ism.el annak is van ilyesmi speckó kistr. -ja nahát szidta az árát rendesen. :-)))))))
Dehát muszáj volt vennie, nem volt mese...
Válasz #1461. hozzászólásra
nem ismerem az ültetvény trakikat pedig már pár zetorral volt dolgom de ilyennel még nem
Válasz #1460. hozzászólásra
Hali Húsfutár.Van valami használható infód a Zetor5243-as ültetvénytraktorról?Cső B Peti.
Válasz #1459. hozzászólásra
Az országban szinte minden suliban zetor az oktatógép mert egyik gépnek sincs ekkora fülkéje mint a régi zetoroknak. Amúgy ha fele annyira strapabíróak az új zetorok mint a régiek akkor nem lessz gond . A régieket az örökké valóságnak tervezték
Válasz #1458. hozzászólásra
Hali Boss.Ha belegondolok,hogy a megye legerősebb sulijában(Csukás)is Zetorok az oktatótraktorok,igazad lehet.Gyúrta minden tanuló,kezdő vezető de bírták a kiképzést.Csáó B Peti.
Válasz #1457. hozzászólásra
Hali KOPPÁNY.
A zetorokról csak úgy általában .Sok évvel ezelőtt dolgoztunk egy brigádban mtz 82, zetor 5748,zetor 6011.A két zetor együtt most kb 70 éves de ma is megy mindegyik.
Szerintem nagyon jó gépek.Ha lett volna kisseb én is azt választottam volna.
Üdv:the boss
Hali Paldoo.Komáromi Zetor-West-nél néztem 2 éve 1 ilyen trakit,ami bemutató gép volt talán 50üórával.Akkor az ára 5,6+áfa volt.Most is hirdetnek az aprók között 3,7 misiért 1500üórával.
Válasz #1455. hozzászólásra
Szabi haverunk haverjának van ilyen.
De Szabi haverunk lese bagózza a fórumot.
Ígyhát 1 infóforrás kilőve ...
Válasz #1454. hozzászólásra
Nos valóban nem sok futkározik,felénk még 1 sem.Érdekelne a megbízhatóság,alkatrészellátás,és alkatrészár.Szimpatikusabb mint bármi a kategóriában,mivel az 50 le motor teljesítmény mellett bő 2,5 tonna az önsúja.Használtan az ára duplája 1 jó karban lévő VTZ-éhez képest de gondolom minőségben fényév a különbség.Hali B Peti.
Válasz #1453. hozzászólásra
Írjál konkrét kérdést, aztán hátha vlk. ...
Nincs belőle vlm. húdesok szem előtt.
Hali.Zetor 5243 ültetvénytraktorrol keresek infót.Bármi érdekel mivel a műszaki paramétereken kívűl semmit nem tudok a gépről.Köszi B Peti.
Majd napokban megnézem de az alkatrészekből itélve első szériákegyikéből való .
Az 5611-esünk az kereken 70-es kiadású
Válasz #1450. hozzászólásra
A kabinban is van olyan izé asszem, amire rávan írva az ilyesmi...
Válasz #1449. hozzászólásra
Akkor max 75-ig lehet ez a gép . Nyugati exportos gép lehetett
Válasz #1448. hozzászólásra
68-ban.
De az azért merev lenne...
Válasz #1447. hozzászólásra
Nem találtam a forgalmiját meg azt se tudom mikor kezdték gyártani de az biztos hogy az elsők közül való
Válasz #1446. hozzászólásra
Semmi?
70-es vége lesz az nem?
Pontosan nem tudom de igencsak a 3.x felett jár de megnézem pontosan .
Válasz #1444. hozzászólásra
Hányas az öreg csotrogány?
Ma délelőtt beraktuk a váltót a 8011-es alá . Gondoljátok el mekkorát szívtam ezzel a géppel mert ez még az első szériák közül való és nyúl béka bolygó műve még nem sok ricnis aggyal van hanem 12 bordás és itt a déli részen seholnincs hozzá alkatrész de még azzal sem bíztattak hogy rendelésre lenne . Bontottan sem találtunk semmit így egy új bolygóműből kiesztárgáltattuk az agyat meg régiből is és belehegesztettük a régi agyat az új bolygóműbe . Délután kezdem rárakni a pedálokat meg ami az oldalára való .
Válasz #1442. hozzászólásra
És még fog is pár napig.
Habár, kaptam 1 fülest, h. már berreg vlmerre 1. :-))))
Gyilkolás címszó alatt.
Válasz #1424. hozzászólásra
Ez a Maxterrás ámítás már vagy nyolc éve megy.
Válasz #1420. hozzászólásra
Engem is érdekel a proxima pwer mert homlokrakodózni akarok traktort venni és szeretem a zetorokat de ez egy teljesen uj váltó és kuplung félő hogy nem kiforrot dolog.Nem tudom mernék e venni.
Én ma voltam a Sasformnál ezen a zetor napon de itt csak ilyen nyílt nap jelleggel volt . Nem volt gépbemutató meg próba lehetőség viszont tömeg sem volt mert csakmi 3-an voltunk akik mentünk de legalább egy jót beszéltünk a főszervizessel . Átbeszéltük hogy mi lehet a baja a mi 9540-esünknek meg az új zetorokat át néztük átbeszéltük . Megnéztem a vakondot is . Tavaly is voltam zetornapon és akkor volt próba lehetőség is , én akkor negyon megküldtem a 10541-es proxima pluszt homokban friss szántáson 3,2-es ásóboronával 2. nyúlban . Csak úgy pattogott az eladó ott mellettem .
Válasz #1434. hozzászólásra
Azt azért eléggé kilehet zárni. :-))))))))))
Ott magyarul csak az beszél aki innét m1 oda! :-)))))))
Viszont lehet ám más Eperjes is...
Válasz #1436. hozzászólásra
Igazad van, akkor tévedtem.