Hirdetés
- Poénok új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Napraforgó-termesztés új
- Kukorica és napraforgó vetése új
- Legelő telepítés, gondozás, stb... új
- Massey Ferguson traktorok új
- Agrárkamara új
Cikkajánló

Erre a hírre vártál: ennyit fizetünk holnaptól a tankolásért
Így alakul a benzin és a gázolaj ára csütörtöktől.
Sajtóközlemény
_fill_540x300_0.jpg)
358 hozzászólás
Sziasztok! Még mindig a 303as "úszó" állással vagyok gondban, azt vettem észre, hogy a középső karnál, van úszó állás a kihelyezett körön, de az emelő hidraulikán az istennek sem működik!Mi lehet a gond, hogy egyik körön van a másikon pedig nincs?
mikor kezdtem 5 éve azt hittem kis pénzből elég lesz 1 82es mtz, de a 9 kapás grúbert nem bírta húzni annyira kötött a földem, az lett elcserélve 1az1ben a mostani zt303asra.van még egy zetor 7011, de a zt van talajmunkára
Válasz n.gabor1 #355. hozzászólásáraCrystal váltó és hidraulika olaja.
Ha átalakítod vigyázz nehogy eltörjön ez is!
A síkot ellenőrizni kell!
És miért nem crystal?
Sátoraljaújhelytől lakom 25 km-re szlovákiában. Az olaj specikációja sae90.szerintem a kifufogót én is át fogom alakítani hasonló típusúra mint a tiéd.
Válasz n.gabor1 #353. hozzászólásáraMilyen váltóolajat?
80w90?
Vagy transmisszióst?
A kipufogót én ledobtam róla, úgyis lerázza magáról.
A tiéd azérttört el mert az aki hengerfejezte nemfogattavele össze a fejeket.
Nekem kombájntorok, rezgéscsillapító, 2" vascső, és karmantyú.
Mtz dob.
A gyári torok megvan nekem, merelaksz?
Ha eljösszérte nekedadom.
Válasz rtamas1976 #352. hozzászólásáranem találtam szellőzőt a katalógusban sem. viszont a hidr. rendszerben váltóolajat használok, lehet az gázosodik.beszerzek rá majd valami szellőzőcsavart.
további kérdésem, hogy a kipufogóm kuka és a kipufogó torok is el van törve a 2-3 henger között. az előző tulaj azt mondta ez titpikus zt hiba hogy eltörik a torok. mit tanácsoltok, szerezni hozzá gyárit, vagy inkább pl. kombájn torok + valami kipufogó dob a kabinhoz rögzítve? köszi
Válasz n.gabor1 #351. hozzászólásáraAkkor én olvastam el rosszul.
De a váltóból a levegő a hidraulikába nemkerülhet!
Az két különálló rendszer!
A tartály tetelyén nincs szellőző?
Már nememlékszem.
Válasz rtamas1976 #350. hozzászólásáraA hidraulikus olaj tartályában volt nyomás mikor csavartam ki a nívópálcát. Most is van még egy kis nyomás benne de már sokkal kevesebb.
Válasz n.gabor1 #349. hozzászólásáraAttól függ!
Vanmikor paszta de vanolyan mikor tömítés +paszta.
Így megszünt a nyomás a váltóban?
Válasz rtamas1976 #348. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! levakítottam a csöveket. viszont a hidraulika szivattyú alsó részén és a váltó között szivárog a váltóolaj. gondolom mikor raktam össze akkor megsérülhetett a pakolás. ti összeszereléskor oda tesztek pakolást vagy csak elég a szilikon?
Válasz n.gabor1 #347. hozzászólásáraSzerintem nemlesszvele semmi.
Az l-ll csoportban a hátsófogaskereket erölteti ami a gyengéje.
A levegő a váltóba a nyelestengelyféknél megy bele. A váltó baloldán van 1 dekli amire a kuplung levegője rávan kötve. Ottmegy bele.
Csináld meg mert a szimeringeket kinyírja.
Ha nincs rá időd akkor közsdle róla a csövet és vakold le!
sziasztok!kb. 1éve van zt303as traktorom, 2,2m széles grúbert húzva azt szeretném kérdezni, lehet e/szabad e III/1-es fokozatban húzni hogy meglegyen a kb 10km/h sebesség, vagy az kinyírja a váltót?idáig csak I/3 vagy II/2 húztam. továbbá szimeringet cseréltem a hidraulika szivattyúban, beinditottam a traktort, aztán mikor a nívópálcánál csavartam ki, süvített ki a levegő?nem először találkoztam ezzel a jelenséggel. ez normális?köszönöm
Válasz LovasTomy #345. hozzászólásáraFényképezd le és dobd át!
Így vak vezeti a világtalant!
Válasz rtamas1976 #343. hozzászólásáraLeeresztő jobb oldalon a lemez alatt?
Ilyen 6os csavaros van bal oldalon, csak nekem függőlegesen áll
Válasz LovasTomy #342. hozzászólásáraKerestem egy képet a neten, berajzoltam.

40litert nyugodtan vehetsz, majd elhasználod a motorba.
Válasz LovasTomy #342. hozzászólásáraA tartály alján van leeresztő.
És a motor alatt mögőtt baloldalom.
Egy lemezdekli 6os csavarokkal.
Abbanvan a kormányszervó szűrője is.
Azt is takarízsd ki.
Válasz rtamas1976 #341. hozzászólásáraElég híg olaj van benne ahogy nézem, mennyi olaj kell bele és hol tudom le engedni?
Válasz LovasTomy #340. hozzászólásáraHígabb vagy motorolaj állagú?
A nóta vége ugyanaz.
Kellrá egy szivattyú.
Az időt lehethúzni egy sűrűbb motorolajjal.
20w50
De ha már mostis azvan benne akkor szivattyúcsere!
Válasz rtamas1976 #339. hozzászólásáraNem tudom, ez az olaj volt benne ahogy vettem!
Válasz LovasTomy #338. hozzászólásáraAz az lessz!
Milyen olajat használsz?
Válasz rtamas1976 #335. hozzászólásáraNagyon bele merültem most a zt javitásba, olyan kérdésem lenne, hogy az miért lehet, hogy "hidegen" fajinul emeli a vontatott tárcsát a középső karhoz tartozó körön, de ha tárcsázok vele pár órát már nem, vagy csak alig alig nagy gázzal tudom a tárcsát fel emelni szállítási helyzetbe? Szivattyú haldoklik?
Válasz rtamas1976 #333. hozzászólásáraAz 514 ben a 8 munkahengerre van egy főfékhenger!Az biztos elég a ZT-nek!
Helló -Helló mindenki!
Nagyon bele merültem most a zt javitásba, olyan kérdésem lenne, hogy az miért lehet, hogy "hidegen" fajinul emeli a vontatott tárcsát a középső karhoz tartozó körön, de ha tárcsázok vele pár órát már nem, vagy csak alig alig nagy gázzal tudom a tárcsát fel emelni szállítási helyzetbe? Szivattyú haldoklik?
Válasz LovasTomy #334. hozzászólásáraAzt medikus kollegátol kérdezd!
Ő a nagy 514es guru!
Válasz rtamas1976 #332. hozzászólásáraA kombájn kisebb lehet? Ennek a belseje 25mm kb
Válasz rtamas1976 #332. hozzászólásáraJa és a kombájnban a 4munkahengerhez 2főfékhenger van!
Válasz LovasTomy #331. hozzászólásáraIgen csak az átmérő nemmindegy!
A kombájnban 4db barkas kerékfékhenger van. A ztben 2db robúr kerékfékhenger.
Válasz rtamas1976 #330. hozzászólásáraHa kombájn akkor az ára is csak a fele
Válasz LovasTomy #329. hozzászólására

Válasz LovasTomy #328. hozzászólására
Válasz rtamas1976 #327. hozzászólásáraIlyen
Válasz LovasTomy #326. hozzászólásáraValamikor tőlerendeltem.

Nemtudom van-e még?
De ha szétszeded a hidraulikások csinálnak bele tömítést. Ő is csináltatja velük.
Neked lehet 5000ft, ha veszed 15000ft.
Sziasztok!
Zt 303 főfékhengert egyezik az 514 vagy az 512es kombájn főfékhengerével? Sajnos enyém enged, de zt-hez nem találok felújító keszletet
Válasz t-16m #324. hozzászólásáraHelyileg Nógrád megye Mátraszőlős, ára egyenlőre nincs elképzelés
Válasz LovasTomy #323. hozzászólásáraHelo! Helyileh hol és mennyiért eladó a zt?
Válasz sanyi179 #322. hozzászólásáraNekem is van egy, nem annyira eladó, de egy értelmes összegért lehet eladnám!
Válasz t pisti #321. hozzászólásáraszia 1.3m korul gondoltam . vagy mtz csere
Válasz sanyi179 #316. hozzászólásáraSzia érdekelne zt elérhetőséget kérhetek ?
Válasz sanyi179 #319. hozzászólásáraGyakorlatilag használati értéke van.
5-600000ft ha van aki megvegye papírok nélkül!
Lehet jobban kijössz ha a motort és a kerekeket eladod, a többi méhtelep.
Vagy megtartod virágtartónak.
De csak használati értéke van.
Vagy szépen renbeteszed és gyönyörködsz benne!
Válasz rtamas1976 #318. hozzászólásárapapirja nincs . korahoz kepest jo alapot. gumik jo . mukodik minden
Válasz sanyi179 #316. hozzászólásáraAttól függ!
Papírja van e?
Állapot?
Gumik?
Ócskavas és nemsokkaltöbb között!
Válasz LovasTomy #315. hozzászólásáraHa jólemlékszem, van a 3db kiemelővilla.
A szerkezeten a villák közt félúton van3db állítócsavar. Azokon kell kifelé tekerni.
Mindhármat egyformán, számolva a fordulatokat.
Nesokat egyszerre! 0.5-1fordulatot csak.
Addig kell kicsavarni, hogy a kardánhajtás csak akkorálljon meg ha teljesen kinyomod a kuplungot.( nekem teljesen levolt állítva mert nemhasználtam a tlt hajtás)
erdeklodnek hogy egy zt303 ast menyiert lehet eladni
Válasz rtamas1976 #314. hozzászólásáraHol tudok állítani rajta? Mennyire nagy cumi?
Válasz LovasTomy #313. hozzászólásáraA kuplung nemjólvan beállítva!
Válasz rtamas1976 #312. hozzászólásáraÉn ha annyira be nyomom, hogy a traktor megáll, már a szivattyú se megy meg a kardán sem! Egyszerre old minden
Válasz LovasTomy #311. hozzászólásáraKettósműködtetésű a kuplung.
Ha nemnyomod be addig akkor fog működni.
Lelehet állítani róla de akkor a kardánt nemtudod bekapcsolni.
Sziasztok!
Zt303-nál lehet úgy kuplungolni, hogy a traktor meg áll, de a kardánhajtas és a hidraulika szivattyú tovább működik? Nekem nem, de az akkor miért lehet?
Válasz buti #309. hozzászólásáraVolt 303 és 323a gépem is.
Elég útálatosvolt javítani főleg a váltóját.
Válasz rtamas1976 #308. hozzászólásáraSzerettem a ZT-t ,előrelépés volt az MTZ-80-hoz képest és a zt kereste meg az utána jövő traktor árát, de nem volt egy kiforrott konstrukció.Úgy látom ez ,még inkább igaz a 303-asra, azt nem ismerem, javítani sem javítottam. 323-ast többet is. Nagy böszme alkatrészekből volt mindene, de nem volt nehéz szerelni, legalábbis így utólag megszépülnek az emlékek.