Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Szója termesztése új
- S.O.S. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- E-303 kaszáló gép új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
Cikkajánló
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
Gyakorlatorientáltság és érzékletes szemléltetés.
Hirdetés
262 hozzászólás
Válasz Márk_ #36. hozzászólására
Sziasztok!
Megkaphatom én is a leírást az Uhnz750-hez?
Köszönöm!
Válasz T.f. #260. hozzászólására
Köszi.
Vele már beszéltem. Sajnos csak a fele eladó, nekem viszont az egészre lenne szükség.4hüvely 2 fogasléc.
Esetleg valaki más? Valakinek az ismerősének az ismerőse?
Válasz Belsoegesumotor #259. hozzászólására
Itt bontanak egyet .
https://auto.jofogas.hu/tolna/Daru__kcr_4010__kcr_3000__kcr_5000_vezermu_tomb_Hidraulika_alkatreszek_134784769.htm
Sziasztok!
Nem lenne esetleg valakinek eladó KCR4000-es fordító fogasléc házzal együtt?
Üdv. Urak!
KCR 3000 főmunkahenger szétszereléséhez kérnék tanácsot.
Egy zéger gyűrű van rajta, nem menetes. A szártömítést kellene kicserélni, mert ömlik az olaj. Ezt a kivitelt hogyan lehetne roncsolásmentesen szétszerelni? Szemmel látható módon össze van rohadva, egy hete locsolom rá a csavarlazítót, petróleumot, de nem adja meg magát...
A segítő hozzászólásokat előre is köszönöm!
Válasz Bencúr #256. hozzászólására
a 4000-s forditó fogaslécet és házát kell belerakni
Üdv kollégák!
Olvasgatam a fórumban és látom hogy sok szaki van. Kérdésem az lenne hogy Kcr 3000 darum van amit mtz szeretnék fel varázsolni, de ahogy olvastam nem fordul csak 180 fokot (míg a 4010-es pedig 410 fokot) ezt lehet valahogy orvosolni?
Válasz Gergő80 #254. hozzászólására
Azért köszi.
Mostanában elég sok a melóm, ha aktuális lesz, megpróbállak hívni majd...
Válasz Gergő80 #234. hozzászólására
ami volt dokumentáció mind hozzá lett adva a géphez eladáskor nem találtam semmit
Válasz Nyomasek Bobo #251. hozzászólására
a fordítónál legyen meg a kockaszelep négy tömlő megy rá a munkahenger felőli oldalon szűkítettek a közcsavarok , van bent két szelep oldalról amik a fordítót védik a túlterheléstől
az meg teljesen változó mi dolgozik össze mivel vagy mi ereszt vissza találkoztam pár érdekes kombinációval 06302328115
Válasz Nyomasek Bobo #248. hozzászólására
Van csónakázós ismerős, megkérdezem
Válasz Gergő80 #249. hozzászólására
Tehát a főgém munkahengerének a szelepje a forditohoz átengedhet? Vagy mire gondolsz?
Válasz Gergő80 #249. hozzászólására
Akkor csak van ilyen görgős, csak még én nem láttam ...
Válasz Nyomasek Bobo #240. hozzászólására
a toldat 4 pár görgőn csúszik kinyújtott gémmel minimálissat mozdulhat oldalra a kopásokat leggyorsabban úgy lehet megnézni letámasztod a gém végét meghuzatod lefelé hidraulikával majd megemeled többször és mindig más részegységet nézel a fordítónál kell lenni egy kétutas kockaszelepnek ha van lehetőség valami súlyt meg kell emelni össze dolgozik vagy visszaenged tartatni mit csinál figyelni hallgatni a hangokat
Válasz Gumóka #247. hozzászólására
off
Németh J
@nos csónak készitöt ismersz Dunaföldvaron?
Válasz Nyomasek Bobo #245. hozzászólására
Kitolod, aztán látni fogod, hol, meddig érintkezik a kopó a kitolóval, aztán kézrététellel megnézed. De mind mondtam, ezt nem ismerem, kitológémes kombigépnél, traktormarkoló, ki hogy hívja, meg járműre szerelt darunál is műanyag kopók vannak, meg tán van teflonos is.
Ott látszik, ahol fényes, ott mozog.
Válasz Gumóka #242. hozzászólására
Ugye egy ilyen allapotú gémnél valószínű nem az volt az utolsó mozzanat, hogy az uccsó meló után a kopokat 'hama kicserélték
Válasz Gumóka #242. hozzászólására
Azt majd honnét tudom, hogy csak a kopót baszták cserélni, vagy már a gémet is megette a külső cső?
Válasz Maszek Zs #243. hozzászólására
Szerintem nem. A sínen jobban eloszlik a súly, nem pontokon terheli, mint a görgőket. Görgőset még nem is láttam.
Válasz Nyomasek Bobo #241. hozzászólására
Nem lehet,hogy görgős? Ha súly van rajta így könnyebben megbírkózik mintha csak csúszkálna nem??
Válasz Nyomasek Bobo #241. hozzászólására
Sínen csúszik az szerintem. Cserélhető kopókkal. Darunál műanyag, metamid szerintem.
Válasz Gergő80 #234. hozzászólására
A kitoló gém milyen perselyben fut? Ha kikopik, mit lehet vele csinálni?gém
sajnos kepet még mindig nem tudok erre a csoda új oldalra feltölteni...
Válasz Gergő80 #234. hozzászólására
Egy kcr-en mit kell megnézni vétel előtt? Ha esetleg le van tamasztva már, akkor gondolom sok mindent nem.
Ha tratoron van? A kinyújtott gémet ha kézzel próbalom forgatni, kb mennyi a normál mozgása oldalra, és mennyitől szamit gatyának?
A forditó csapágya ha kivan, azt miképp lehet ellenőrizni? A csap kopásokat nagyjából gondolom latni, ha nem hézagoltak szalagmercével v sörösdobozzal... A hidraulikát gondolom meleg olajjal kéne fingatni, mit tud... A vezérlésnél ha gond van, azt mi mutathatja meg?
Válasz Nyomasek Bobo #238. hozzászólására
Azt kiszeded csipkedővel is, ha körmös kanál van. Ott a kisalföldön.
Csak a formázás lesz szarabb, mintha rendes forgókotró csinálná.
Az öregem annó weimarral szedte a kazánházat nálunk, de én homokdombon lakok, csúszózsaluval lett betonozas is, mert magától beszakadt. Meg az aknám is, pedig azt kézzel ástam, épp meglett a szerelőbeton, ráomlott az oldala ...
Válasz Gumóka #236. hozzászólására
Maszekbkis tóhoz is?
Válasz Maszek Zs #228. hozzászólására
Én nem fuvarozok arra, így maradt a posta
Válasz Nyomasek Bobo #229. hozzászólására
Ásott kúthoz, vagy gyűrűs aknához való.
Válasz Nyomasek Bobo #229. hozzászólására
https://youtu.be/s76I-ySpNbg
Válasz Nyomasek Bobo #233. hozzászólására
Körbe nézek mi van meg
Válasz Gergő80 #232. hozzászólására
2000eshez nimcs könyved pdf ben?
Válasz Nyomasek Bobo #229. hozzászólására
Kutat vagy kútalapot ásni a béléscső belsejében ásva szülyesztették el nálam a kutat még az elődjével köteles kanállal ásták ki
Válasz Nyomasek Bobo #210. hozzászólására
Szia. Nemtudom milyen állapotban van az mtz. Elvileg jó,m mivel a marhatelepen dolgozott minden nap reggeltől estig. A manitou elődje volt, ez volt az etetős gép. Ahogy néztem nincs olyan része a gépnek ami ne lenne megerősítve, a hidraulikája is biztos erős mert a körbálákat kettesével pakolta. De ahogy írtad jó messze laksz ide, külön meg biztos nem adják.
Válasz Nyomasek Bobo #229. hozzászólására
Szerintem valami lyuk ásásra, pl kút.
Válasz Gergő80 #227. hozzászólására
Ez mire jó?
https://www.google.com/search?client=firefox-b-m&biw=360&bih=559&tbm=isch&sa=1&q=weimar+%C3%A1s%C3%B3kan%C3%A1l&oq=weimar+%C3%A1s%C3%B3kan%C3%A1l&aqs=mobile-gws-lite..#imgrc=zDLmPbtmA0WTLM
Válasz Gumóka #226. hozzászólására
Személyesen be megyek.
Válasz Nyomasek Bobo #212. hozzászólására
kardán is használható csak a gyorsító házat kell félre fordítani vagy olyat feltenni ami átvezeti hajtást igazából a 2000-est 1 óra alatt kényelmesen saját talpalójával le lehetett emelni a tartókonzolról
törmeléket pakolni lehet vele maga a gömbölyű kanál nem igazán alkalmas ásásra nem olyan a kialakítása
Válasz Maszek Zs #225. hozzászólására
Minőségre jónak tűnik, nem sorjás, nem kemény, a használat meg majd megmutatja. A teljes géphez vettem készletet, szekciókra bontva csomagolja. Csak az bosszant, hogy a henger záródugójához, amit leszorít a végén a csavar, hiányzik a két vékony gyűrű, cserébe adott egy vastagot, ami nem tudom, hova menne. A többit még nem néztem, esténként majd elszórakozok vele a héten.
Rendelést leadod, csak egy visszaigazoló mailt küld, másnap meg hozza a futár, utánvéttel. Kicsit azért pontosabb egyeztetés lehetne, meg jobban komálom az utalást, de egyszerűbb, mint darabonként összeszedni, legyártatni hozzá mindent.
Válasz Gumóka #224. hozzászólására
Meg vagy elégedve a minőséggel? Csak így ránéztéből. Plusz kaphatnék később is infót milyen lett?
Válasz Maszek Zs #223. hozzászólására
Igen.
Válasz Gumóka #222. hozzászólására
Hol vetted a tömítést? Hódmezővásárhelyen?
Válasz mtz1221 #221. hozzászólására
Ennek a lemezes biztosítása van, de rá se volt hajtva...
Simán letekertem kézzel.
Válasz Gumóka #220. hozzászólására
ILYEN van nekem itt a dugattyúban van. Ha van löttye a dugattyúnak a tengelyen, akkor vegyél 0.5mm-el nagyobb O gyűrűt a tengelyre. Anya nekem is mindig letágult, végén szakadásig ráhozott anyánál, be pontoztam a tengelyt, szét szedtem átfúrtam, és raktam bele csőstiftet. Azóta nincs gond.
Válasz mtz1221 #218. hozzászólására
Lemaradt, hogy itt bem a dugattyú közepében van gyűrű, hanem a száron, ahol a dugattyú ül.
Azt hiszem az orosznál van a dugattyúban? Az ukrán is felhúzhatja a cerkájára a gyűrűit, egyszer vettem azt az olcsó c75 felújítót, 1 napot se bírt.
Itt egyébként a minőség ránézésre patent, aztán majd az idő kiadja, mert mennie kell a gépnek bérbe.
Válasz mtz1221 #218. hozzászólására
Készletet vettem a komplett géphez, bár munkahenger házának záróeleméhez pont nincs meg a két gyűrű. Nem nagy pénz, csak bosszantó, ha kompletten veszem, miért nincs meg két gyűrű, aztán van még vissza 7 munkahenger.
Cserébe van hozzá 1 gyűrű, aminek köze nincs a hengerhez.
Itt már egyébként kifelé jött vastagon az olaj, de a koronás anya is laza volt a végén, biztosítva sem volt.
Aztán ne kapjak agybajt...
Válasz Gumóka #217. hozzászólására
Csak arra figyelj hogy a dugattyú közepében is kellene lenni egy O gyűrűnek, engem volt hogy megszívatott mire meg lett hogy ott a gond.
Válasz mtz1221 #216. hozzászólására
Kétirányú. Köszönöm
Válasz Gumóka #215. hozzászólására
Persze kétirányúnál szét felé néznek, a nyitottabb(nagyobb) fele néz az bejövő olaj felé. Azt gondoltam egyirányúról beszélsz, egymás melletti dupla karmantyúval.
Válasz mtz1221 #214. hozzászólására
Oké, de kétirányúnál? Mindkét oldalról kap nyomást.
Vagy úgy nézzem, amelyik irányba emel?
Válasz Gumóka #213. hozzászólására
Minden karmantyú arra néz amerről az olajat kapja.
750-nél a főgém munkahenger dugattyún a két karmantyú egy irányba néz?
Csak azért kérdezem, mert ezen 1 hiányzott...