Ismerd meg a LUCAS.G bálabontókat és takarmánykeverő-kiosztókat! – VIDEÓ
A Franciaország legnagyobb állettenyésztési régiójában található LUCAS.G 50 éve...
Becenév:Gergő80
Csatlakozott:2008-11-21 20:18:04
Utolsó belépés:2021-02-10 22:11:27
Fórum hozzászólás:580
három fejes lajta eke jó állapotú kopóalkatrészekkel
Telefon: +36302328115
Ino elite open 190 gyári kardánnal hidraulikus oldal mozgatással hátulra a szűkítőkkel gyár és gyorsított áttétellel 2018 gyártás szinte újszerűek még a gyári...
Telefon: +36302328115
A Franciaország legnagyobb állettenyésztési régiójában található LUCAS.G 50 éve...
Ne hagyja, hogy a gabonaminőséggel trükközzenek vagy megvezessék Önt vagy...
A kerti gépek karbantartása nagyon fontos a tavaszi szezon előtt, szervizelésük...
Sokaknak a tartályos PB-gáz a megoldás arra, hogy elegendő energiával lássák el...
A finn ELHO évtizedek óta meghatározó szereplő a szálastakarmány-betakarító...
Tilos lesz a metszési hulladék szabadban elégetése. Felmerül a kérdés, hogyan...
Fórumhozzászólásai
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-22 18:58:54
Válasz jocek26 #1720. hozzászólására
Az ino csak külön rendelésre gyárt 1000 es tlt hez normál mulcsozót
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-20 08:47:24
Válasz colizoli #74556. hozzászólására
2015 be tettem fel szivattyúval együtt azóta csak olajat meg szűrőt cseréltem még mindig nem ereszt vissza tavaly nyáron 46-os hidraulika olajat öntöttem pótlásnak az nap végére a karoknál kicsit kiizzadta de még teljesen jó előtte egy másfél évente cseréltem
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-12 21:12:36
Válasz Nyomasek Bobo #74321. hozzászólására
jó a ruszki is vonszoló csipesznél ilyet használok tuti nem ugrik szét hacseppenik cserélek egy o gyűrüt
https://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekkepei.aspx?CIKKID=1030
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-12 20:26:10
Válasz Koszi. #74311. hozzászólására
csak paszta nélkül mer pasztázva nem áll még meg csak érzéssel szabad meghúzni a csavarokat képes szétszakadni a tömítés
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-12 20:23:31
Válasz Nyomasek Bobo #74307. hozzászólására
jó a hagyományos csatlakozó ha egy levakolt ellendarab van beledugva
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-11 08:39:33
Válasz envagyok2 #113. hozzászólására
Akár a homlokrakodóra is teheted a fúrót plussz szivattyú meg tartály hátra mert az mtz azzal az egy vödör olajjal nem díjazza egy időbe sokat fúrtam mtz+ bagodi 600 as fúró kombinációval csak a kiemeléshez meg az előbbre járáshoz használtam a hidraulikát szépen melegedett
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-02-10 22:22:02
Válasz ratata-tata #556. hozzászólására

inkább egy bukócsöves 50 -es kormány oszlopot kicsit rövidíteni kell az ülést nem szabad másfajtára cserélni kiskabinos az vállban szűk a bukócsöves kényelmesebb
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-31 21:49:53
Válasz Mtz892.2 #2162. hozzászólására
lényegébe egyik irányba szabadon engedi az olajat visszafele pedig a beállításnak megfelelő keresztmetszeten keresztül ezáltal lassítva a munkahenger működését
de ha nem kell a homlokrakódóhoz az úszó állás pozíció szelepet is be lehet építeni
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-29 09:01:24
Válasz Bzsr #73948. hozzászólására
A rudazaton a két végén lehet állítani az egyik felét le kell kötni a kinyomó csapágyat elég olaj cserekor (200 üzemóra) 1 2 nyomással zsírozni
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-28 20:04:00
Válasz B.Bali #73922. hozzászólására
igen azokat
50-1721 025
50-1721 031
50-1721 041
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-28 19:08:16
Válasz Blahoncio #73910. hozzászólására
3 fogaskereket kell cserélni a darázsderékban
70-1721 025
70-1721 031
70-1721 041
ezek a felező kerekek
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-27 16:43:27
Válasz rudi88 #73858. hozzászólására
könyv szerint a kar végén 1998 kg a maximális emelőképesség 160 bar nyomésesetén
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-27 13:41:10
Válasz Mtz892.2 #2147. hozzászólására
Bovdenek jól vannak beállítva?
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-27 10:22:14
Válasz Mtz892.2 #2145. hozzászólására
Ha minden jó hiába úszós a tömb üres állásba nem szabad engednie
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-27 09:04:35
Válasz Mtz892.2 #2143. hozzászólására
Fojtó vissza csapó szelepet szoktam ge építeni ha csak az eggyik irányba szeretném lassítani a munkahengert
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-23 23:33:28
Válasz Luyi #805. hozzászólására
én zalai vagyok tudok benn segíteni ha nem nagy a távolság
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-23 22:03:42
Válasz atyu80 #73768. hozzászólására
szerintem csapágy alá zsugor kötéssel gyűrű ha csak szimering probléma a fedélbe odébb lehet esztergálni a szimering helyét kettő gyári is simán elfér és érintetlen helyen fut
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-23 21:59:02
Válasz envagyok2 #73763. hozzászólására
nekem 18,4 r30 van hátul 11,2 r20 elől
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-22 16:53:42
Válasz Gumóka #73714. hozzászólására
Töltésnél a régi szabályzót ki iktattad ? Az is tud vicces dolgokat okozni meg az ampermérő
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-22 16:49:36
Válasz Gumóka #73709. hozzászólására
A másik fajta csap tartóba elfér a mechanikus óra én azt jobban szeretem
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-22 13:45:26
Válasz vén cigány #73684. hozzászólására
Ötvenesről volt szó amibe nyolcvanas hütő került abba mechanikus óra van az meg nem fér be másképp ha elektromos óra van bent akkor pontosabb ha a fedél van megfúrva de ha van szerszám jobb a hengerfejen gyári helyére befúrni
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-21 21:38:08
Válasz malisrezso1 #73666. hozzászólására
a hengerfejen az izzítógyertyák felől a fülkefelőli utolsó hengerfejcsavar elött van a hőfok mérőnek helye egy kiemelkedés de ritka esetbe van kifúrva leg gyorsabban a hengerfej fülkefelőli oldalára lehet feltenni egy lemez fedelet kell levenni és feltenni ezeket az alkatrészeket ha mechanikus órád van
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/994/hengerfej_vizcsaptarto_fedel.html
https://webaruhaz.habi.hu/cikkek/lista/pag_cikklista.aspx?SZURES=%20v%C3%ADzcsaptart%C3%B3%20t%C3%B6m%C3%ADt%C3%A9s
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/3757/Vizhuto_kozcsavar_16_18_mechanikus_orahoz.html
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-20 08:40:17
Válasz Bobi82 #73605. hozzászólására
Ugyan olyan alkatrészekből van mint a habis nem rossz saját tapasztalat alapján
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-13 15:24:36
Válasz SanyiII #73501. hozzászólására
fordítsad fel a nyomólapot nézd a kiemelő villák füle az ötvenesnél a nyomólap szélén van
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-11 18:04:53
Válasz vitez0312 #73460. hozzászólására
jó pár éve árulták a netem ezt a fajtát magasságban állítható
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-09 19:54:13
Válasz envagyok2 #304. hozzászólására
gödörfúróhoz vettem hbr nagy hajlásszögűt eddig jó nagyából minden munkagépemen hbr-es kardán van a legöregebb a csörlőn 10 év fölötti a burkolat kicsit viseltes de amúgy hibátlan
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-07 18:33:36
Válasz t-16m #73379. hozzászólására
vezérlés fedél levétele után a meghajtó kereket kell cserélni
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-05 14:04:13
Válasz Sötét Paraszt #73345. hozzászólására
én is rezes tömítést használok tőcsavaros a blokk 240Nm nyomatékkal lehúzva
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 22:03:41
Válasz Gumóka #73247. hozzászólására
nem a bölcsőbe hanem a hídba van a biztosító furat
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 22:02:25
Válasz .Richard. #73246. hozzászólására
A kormányoszlopon kell még irányító kart cserélni meg ha az olajteknő egyenes oldalú nincs az elején a kardánnál letörés akkor az cserés vagy szabadonfutós kardán
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 21:16:54
Válasz nemhektarharcos #73239. hozzászólására
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/12065/Kiralycsap.html?tartozek=1 ez a fajta a nyolcvanasé a nyolcvankettesnél két darabból van a királycsapszeg
a bölcső ugyanaz
villamosság rajzok https://drive.google.com/drive/folders/0B0QGVwMYmygzQ1ZaNTU3UHFGd0E
javítási https://drive.google.com/drive/folders/0B1jTo-_dmv1YNWhaNHZjMzB6R2c
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 17:24:43
Válasz vén cigány #73235. hozzászólására
Igen egy 20 Amperes biztosítékon
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 16:28:48
Válasz kicskagazda #73232. hozzászólására
Nekem békebeli ruszki kapcsolón 3 42W-os van de ha tutira akarsz menni a kapcsoló után teszel egy relét
Ugrás a témához » Gergő80 | 2021-01-02 16:22:22
Válasz Gumóka #73199. hozzászólására
Szerencsére nekem bejött ha nem vált volna be húztam volna a dübelre pár élet mint a tömlővégeken van
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-31 13:48:33
Válasz nemhektarharcos #73193. hozzászólására
én fémdübelt vettem hozzávaló 20 cm végig menetes csavarral anyával fakötésű alátéttel colos krova fej volt a támasztó a dübel kúpját dornival beütöttem a krovafejen átfűzött csavart meghúztam majd az anya segítségével kihuzattam a hüvely igazából nem deformálódott akár vissza is lehetne építeni
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-18 10:49:25
Válasz medikus #72995. hozzászólására
Szivessen
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-17 22:00:36
Válasz medikus #72992. hozzászólására
nagyából igen
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-17 21:45:04
Válasz medikus #72990. hozzászólására
nem a 80 as derékba van nagyobb menet a bakot kéne fúrni csak elgyengül milliméter pontosan passzol a a fülketartó furatok helye kiosztása
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-17 21:13:21
Válasz medikus #72987. hozzászólására
a fülke tartóhoz tőcsavart kell csinálni M10-M12 mert nagyon elgyengülne ha fellenne fúrva kell a hidraulika tartály alá a közlemez emlékeim szerint a váltó alsó tengelyének csapágy tartóját is cserélni kell
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-16 18:41:26
Válasz B.Bali #72959. hozzászólására
teljesen ép berágódás mentes felületre került a szimering egyszerűbb mint kivenni a féltengelyt
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-16 17:02:16
Válasz B.Bali #72957. hozzászólására
a szimering helye a tartóba beljebb lett esztergálva két gyári méretű belefér
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-08 19:04:59
Válasz Nyomasek Bobo #72695. hozzászólására
https://indavideo.hu/video/mtz_50_krpan_5_tonnas_csorlovel
kb így reggel max járatom egy kicsit 25 éve van meg az öreg 20 éve csináltam meg a váltóját és napi használatba volt az erdőn de csak vastag olaj volt a váltójába
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-05 21:28:25
Válasz R Sándor #72594. hozzászólására
ezzel egyet értek de a gyári olajához a sűrűbb olaj hasonlít jobban
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-05 20:46:30
Válasz R Sándor #72591. hozzászólására
azért ne hasonlítsd össze a nyugati szinkronizált kényszer kenésű váltókat a ruszki primitív szóró olajozású tolókerekes váltóval saját tapasztalat a sűrű olajjal csendesebb a váltó finomabban lehet váltani
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-12-05 20:38:18
Válasz Gepi #72588. hozzászólására
én ezt használom
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/6335/Hardt_Oil_TRANSMISSION_SAE_250_GL4_20_l.html
nagyon sokáig ipari hajtómű olajat használtam vg 220 vagy 350 volt felénk himba olajnak mondták
vagy ha más nincs 140 es hajtóműolaj vg 220 láncolajjal fele fele arányba
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-10-14 22:42:01
Válasz kevesa #71844. hozzászólására
sorba van kötve a két tömb így nem befolyásolja egymást a tolattyú lezárja az olaj útját ha a tömb meg a munkahenger között nincs más a kettő közül az egyik a hibás és nagy eséllyel a munkahenger a kapható tömítés készletek ismeretébe
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-10-14 21:20:04
Válasz kevesa #71837. hozzászólására
Az utólagoson mindenképp mérd meg és állítsad be max 160 170 bár közé többet nem igazán szeret a fogaskerék szivattyú
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-10-14 21:15:21
Válasz gyula222 #1096. hozzászólására
Csak a motor eleje alá mint az mtz -énél
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-10-14 15:29:54
Válasz gyula222 #1090. hozzászólására
8 as vagy 10 es kazán lemezből kell a motor meg a váltó közé a közdarabot kivágni a mostani tz 4k kuplungtárcsa külső méretét kell az új kuplungszerkezethez hozzá igazítani a segéd keret a hűtő meg a motor burkolat rögzítése miatt kell
Nem kell túl bonyolítani a dolgokat
Ugrás a témához » Gergő80 | 2020-10-14 15:18:59
Válasz kevesa #71824. hozzászólására
Hány literes az utólagos tömb mennyi a beállított nyomás a rajz szerint kötötted be jónak kéne lenni