Gázolaj árak 584 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 401.45 Ft USD 346.62 Ft CHF 427.35 Ft GBP 470.81 Ft

Fórum

Becenév: Gergő80
Csatlakozott: 2008-11-21 20:18:04
Utolsó belépés: 2024-01-30 08:16:02
Fórum hozzászólás: 722

A felhasználó hirdetései

3.000.000 Ft
2025. május 26. 16:51 Agromehanika Zala, Letenye
Agt 830 traktor eladó, az ár irányár. A traktorhoz tartozó eszközök is eladók: kultivátor, eke, talajmaró, borona, sorhúzó, szártépő,
Használt 300 LE 2007 Üzemóra: 00 Nem Hagyományos traktor Érvényes okmányokkal Fordulatszám: 540/1000 Tolófogaskerekes váltó

Fórumhozzászólásai

Előzmény: mtz1221 #92577 hozzászólása



a 9 sebességesbe simán az irány váltót a felező helyére lehet betenni es az alsó nagy csapágytartón van a fordító fogaskerék ami a kétfokozatú tlt csapágytartóval azonos méretbe de mivel mtz némi méricskélés esztergálás után meg lehetne oldani hogy jó helyen legyen a tengelyen a csapágy és irány váltó meg gyorsított 540 is megoldható lenne elméletben

Előzmény: mtz1221 #92575 hozzászólása



az 1000 es miatt más de a darázsderékba berakható ez is ha nem szinkron váltós vagy irány váltós

Előzmény: Gumóka #92572 hozzászólása


Nincs mit

Előzmény: Gumóka #92570 hozzászólása


igen az is cserélni kell az lemaradt a listáról mert volt itthon és nem volt a számlán annak a cikkszáma 50-1601331

Előzmény: R Sándor #92561 hozzászólása



kókány sufni tuning de működik ha kell a gép nincs idő le lehet hegeszteni javításnál így is úgy is cserélni kell a tengelyt is nekem évekig így működött a gép és napi szinten hajtotta a csörlőt szártépőt gödörfúrót
Meglepetés pedig lesz nem löködi ki a hajtás eltörni ütni nem fog

Előzmény: Gumóka #92567 hozzászólása


Kisebb az 50 es meghajtó kerék és lemez nélkül ér össze a szivattyú hajtással, a csapágyház a tengely miatt más máshova esik a csapágy hely és ha marad a nyolcvanas nem megy össze a váltóval

Előzmény: Gumóka #92286 hozzászólása


Szívesen
a tengelyen csak a bordák tetejét három helyen megfogja de még bontható kolléga körbe hegesztette a darázs derék is el let dobva

Előzmény: mtz1221 #92281 hozzászólása



én már kidobtam az ezres hajtás(szórta az 540 et kellett a gép lehegesztettem a kacsolóhüvelyt 10 év múlva meg elő kotortam a kocsis szótár első kötetét míg a bordák tetejéről lefaragtam a hegesztést) így kisebb motor fordulaton megvan az 540 a cserélendő alkatrészek:
50-1601026
70-1601028
70-1721022
50-1601088
50-1601021
50-1601331
össze rakásnál a hidraulika tartály alá nem kell a plusz lemez

Előzmény: Maszek Zs #92256 hozzászólása


ez jó az önindítóhoz

https://www.fer-vill.hu/315-rezsaruk?&p=1&n=12&orderby=date_add&orderway=DESC&p-from=&p-to=&filter_434_19327%5B%5D=10x9%2C5

Előzmény: norb7909 #92071 hozzászólása


eredeti orosz már nem kapsz mind után gyártott
nekem még eredeti robur csúcs volt a gépembe sd2z45 eredeti már ebböl se nagyon van de van bosch helyettesítője OE DN 40 S 2 — BOSCH
https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/oem/sd2z45?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=21722779383&gadw=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoJC-BhCSARIsAPhdfShHfzBEKyctyHXCiz4WEhp7QvdkU4mFmWwW-Q-3naf-obJtEYsj2HsaApEHEALw_wcB

Előzmény: nemhektarharcos #91558 hozzászólása


kell alá a gumilap meg az oldalán a kivágást a kiskör irányába fordítani

Előzmény: nemhektarharcos #91517 hozzászólása


nekem ez a fajta van bent kell alá a gumilap is gyárilag nem jó mert 70 foknál kezd nyitni de 90 foknál nyit ki teljesen és nyáron terhelésnél mindjárt 100fok felett van de ha az állító csavar le van forrasztva és átvan állítva hogy 60 foknál kezdjen nyitatni akkor már jó nyáron 85-90 fokon van a motor terhelve is télre igényel egy kis takarást
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/1925/MTZ_Termosztat_regi_70_.html

Előzmény: Gumóka #2125 hozzászólása


nem csak a furat de a csavar is megkopik csavart anyát kapával együtt érdemes cserélni ahol kengyelre van feltéve ott a kengyelt is kell cserélni mer gyorsan elrepülnek tudnak szépen rendezkedni

Előzmény: sulla #2123 hozzászólása


veszélyes próbálkozás hamar kitörik nagy darabokba meg nehéz is úgy össze hozni hogy ne rázzon

Előzmény: misi007 #83879 hozzászólása


Párhuzamos kötés esetén ez a dugó kell nincs a tömbbe szabad átáramlás de kell még egy elsőbbségi szelep is emlékeim szerint de nagyon régen találkoztam ezzel a megoldással a sorba kötés szerintem stabilabb megoldás amihez ez a fajta csavar kell
https://www.rositeh.si/carry-over-c2xp80-

Előzmény: mtz1221 #83865 hozzászólása



a traktor gyári tömbjén nem szokott lenni de nem gond a plusz tömbbel kell kezdeni a sort az legyen sorolható a Tartályba vissza menőket minden további nélkül össze lehet kötni

itt is egy vissza folyó volt a két tömbtől meg még voltak bent apró huncutságok hogy az egy körös munkahenger is gyorsan fojtás nélkül működjön

Előzmény: Gumóka #83862 hozzászólása



a P a szivattyútól
a T a tartály
a T1 vagy N a soroló csavar innét a következő tömb P csatlakozója
ha nincs külön jelölve a T csatlakozónál a tömb oldalán lévő menetbe kell behajtani a soroló csavart de máshova nem is passzol (nem ahol a munkahenger csatlakozások vannak)

Előzmény: Mtz 550E #83845 hozzászólása



ha jót akarsz kicserélteted a tömböt legalább 75 literesre és kérsz hozzá soroló csavart


működni fog úgyis hogy a P a szivattyúval a T a traktor tömbjével van össze kötve mivel a legtöbb tömb szabad átfolyású és csak ekkor épül fel a nyomás ha agy tolattyút megmozdítasz de a tartósan és jól csak akkor fog működni ha a tartály ágon nincs nagyobb nyomás 5-10 bárnál ezért kell a soroló csavar mert az választja ketté a tömb belsejébe a két olaj csatornát ami 1 a biztonsági szeleptől + a tolattyúktól visszajövő 2 a szabadon átáramló olajat vezeti
a 75 liter meg azért kell ,hogy meg legyen a belső keresztmetszet ne legyen fojtva a rendszer ne forralja a gyári tömb is 75 lteres

Előzmény: atyu80 #83683 hozzászólása



nekem turbós van és hármat teszek bele igaz a kemény barna réteget lefejtem róla mert csak így fér el az alsó felső műanyag rács meg így pattanik helyére rögzítő meg 20W50 olajat öntök a szűrőbe is

Előzmény: Gepi #83681 hozzászólása



az enyém gyors váltós melegszik kicsit de nem vészes kétévente cserélem a csapágyat mert arra megkopik de olajjal se bírt többet

Előzmény: Selvin #83678 hozzászólása


https://webaruhaz.habi.hu/termekek/19079/MTZ_Tamasztek_komplett_fix.html
ez már fix és van a közepébe egy cső ami a két csatlakozó karimába megy bele így nem lötyögnek nekem bevált kis átalakítás után a nívó csavar fölé tettem egy zsírzó gombot meg nullás zsírral tömtem meg

Előzmény: envagyok2 #83116 hozzászólása



van mar vagy 20 éve akkor számoltuk az erdeti könyv alapján amit Jakabjóska be linkelt milyen fordulatú hidro motor kell ha minden igaz 50 liter nyelésű hidromotor volt 50 es motor 1200-1400 fordulaton kényelmes gyalogos tempóba vitte csak a szabályzó szelep nem volt benne

Előzmény: envagyok2 #83098 hozzászólása


Az alváz oldalára volt felfogatva a hidro motor kardánnal össze kötve a váltóóldalán a kapcsolóval a váltó üresbe az elsőhajtás bekapcsolva a hidro motor vitte előre ha kikapcsoltam a váltó nem tudta vissza hajtani az első hajtás kapcsolóból ki voltak szedve az automata hajtás görgői tuti csak
bekacsolt és kikapcsoltállás van

Előzmény: envagyok2 #83088 hozzászólása



Gödörfúróztam régen elég sokat mezítlábas volt a gép a váltóra fel volt téve az első hajtás kapcsolója azon keresztül hajtattam a kereket hidromotorral ha nem kellett csak kikapcsoltam a hajtást

Előzmény: Nyomasek Bobo #82072 hozzászólása



460/85R30 a váltóméret

Előzmény: Nyomasek Bobo #82050 hozzászólása




18,4 x30 gumival sokkal kényelmesebb mint a gyári gumi nem pattog vele 11,2x20 első gumival nem feszül össze a hajtás igaz az én felnim úgy lett átalakítva be állítottam a nyomtávot nem ér bele semmibe

Előzmény: Gumóka #81446 hozzászólása


Én a vízpumpát szoktam levenni

Előzmény: Gumóka #81408 hozzászólása



Tedd át a motor tetejéről a kartergáz kivezetőt

Előzmény: mtz1221 #80851 hozzászólása


mi tettünk fel 100-as pótkocsi fékmunkahengert +egy rugót ami a kikapcsolásért felel 5 bártól nem csúszik meg a szalag a kapcsolóra bejövő levegő cső van szűkítve

Előzmény: lekvar83 #80160 hozzászólása


hátul a munkahenger alatti fedél alatt ami kikapcsolt állapotba laza azon kell beljebb tekerni de jó lenne tudni melyik fajta tlt van bent bukócsöves 50 vagy későbbi

Előzmény: mtz1221 #79612 hozzászólása



akkor ez egy bevált letesztelt megoldás egy újabb amit el kell menteni

Előzmény: mtz1221 #79609 hozzászólása



jobb ha egy pontból van megtáplálva az erőszabályzó meg a traktor tömbje mer a "résolaj csövön" keresztül befolyásolják egymást eléggé tud hisztizni gyári állapotában is nem még ha bele kever az ember

Előzmény: VW passat #79608 hozzászólása


ne külön ágon hanem megfelelően sorba kötve hogy a rendszerbe semmi se károsodjon az mtz meg a rakódó tömbje is szabad átfolyású tömb csak a karok működtetése esetén épül fel a nyomás de csak a rakódó tömbje olyan kialakítású ,hogy egy speciális közcsavarral (szét választja a tolattyúktól nyomásszabályzótól visszaérkező munkát végzett olajat a szivattyútól szabadon áramló olajtól) lehessen utána sorba kötni másik tömböt
a képen is látható módon szivattyútól a rakódó tömb P csatlakozója a T a tartályba N a nyomás átvezető csavaron keresztül a következő tömb P csatlakozójához de mivel a helyzet erő szabályzó a traktor tömbjével egy összekapcsolt rendszer gyárilag is közös pontból vannak megtáplálva ezért a rakódó tömb N pontjából érkező olajat el kell osztani így ugyan úgy fog működni mint a rakódó felszerelése elött de nem terheli feleslegesen a rakódó tömbjét ha jó liter áteresztő képesség méretezése nem fogja melegíteni az olajat

Előzmény: VW passat #79604 hozzászólása




A szivatyúról elöször a rakódó tömbjére kell vinni az olajat onnét egy a tartályba a másik a nyomás átvezető csavaron keresztül T elosztóval mehet az erőszabályzóra meg a saját tömbre

Előzmény: bodazsolt67 #79603 hozzászólása



Hőfokmérő a hengerfej bal hátsó sarkánál van bekötve
Főtengely jeladó nincs nem is volt a mechanikus fordulatszám mérő a motor elejéről a főtengely ékszíjtárcsa fölött van bekötve

Előzmény: Salas #79595 hozzászólása



pepecs meló de a műanyag fedél is csavarozva van a behúzó tekercshez csak a csavar fejek tömítővel el vannak takarva meg az önindító felöli nagy csavar mellett van egy vezeték amit ki kell forrasztani meg a gyújtáskapcsolótól jövőcsatinál is kell forrasztani

Előzmény: Gumóka #79591 hozzászólása


először amit néztem hengerként izzításos rajzot azon csak rb1 relé volt indító relé megnevezéssel most nézem a DR Antal Géza féle javításit ott már van indító relé

Előzmény: Salas #79587 hozzászólása


melyik csavarokat zártad össze a két nagyobbat ? egy próba lámpával meg lehet nézni ki jön e az önindítóhoz a kapcsolótól áram lehet rossz a kapcsoló vagy az önindító behúzó tekercse vagy a tekercs által mozgatott érintkező ami a két vastag réz csavart kapcsolja össze indításkor

Előzmény: Gumóka #79585 hozzászólása


az indító relé elvileg a ráindítástól véd ha megjelenik a töltés megszakad a kapcsolat az indító kapcsoló meg az önindító behúzó tekercse között

Előzmény: Salas #79581 hozzászólása



ez meg feszültség szabályzó volt

Előzmény: Salas #79579 hozzászólása



izzítás előtétellenállás

Előzmény: antalocz #79561 hozzászólása


kikapcsolt állásba laza a hajtó szalag úgy állíts rá de a rugóerő tárolóra is rá szoktam állítani erővel keljen átváltani

Előzmény: antalocz #79545 hozzászólása



Nyomást mérés nélkül nem célszerű állítani a fogaskerék szivattyú 180 bárnál többet nem bír ki melegedni akkor szokott ha valahol fojtás van a rendszerbe a munkahengert közvetlenül a tömbbel kösd össze de arra is rákéne nézni a bálázón vissza enged e a munkahenger

Előzmény: Géza15 #79538 hozzászólása



gombát órát együtt szoktuk cserélni de én inkább cserélem mechanikusra

Előzmény: antalocz #79532 hozzászólása



teljesen iktasd ki a csöveket közcsavarral kösed össze a tömb oldaláról a résolaj csövet kösed vissza a tartályba

Előzmény: Géza15 #79533 hozzászólása


a hengerfejen lévő a hőfok mérő a termosztátházon forráspont jeladó van

Előzmény: antalocz #79530 hozzászólása



cseréld ki a két gyorscsatlakzót meg nem ártana mérni egy nyomást

Előzmény: antalocz #79519 hozzászólása


szűrő ,tartály , munkahenger volt takarítva? olaj cserélve új tömb átfújkodva levegővel van e benn forgács mert a rendszerből bárhonnét megindulhat a retek és kiékeli a nyakas szelepet meg felelő e vezértömb

Előzmény: Maszek Zs #79517 hozzászólása



nézzél rá a golyótól az eredeti furatok irányába kiadja e méretet új furatokkal ha hegeszteni nincs lehetőség

Előzmény: Maszek Zs #79499 hozzászólása


nincs mit fontos a villamosság füsttel működik ha kiszökik baj van

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Milyen szerepe van a vetésidőnek és tőszámnak a búzatermesztés sikerében? + VIDEÓ
Milyen szerepe van a vetésidőnek és tőszámnak a búzatermesztés sikerében? + VIDEÓ
Akár 3 tonnát is nyerhetsz, ha jól időzíted a vetést – kísérleti eredmények...
Ez fájni fog a magyar gazdáknak: 8 pontban a közel-keleti konfliktus hatásáról
Ez fájni fog a magyar gazdáknak: 8 pontban a közel-keleti konfliktus hatásáról
Hamarosan durva energiaár-emelkedés sújthatja az európai mezőgazdaságot a...
Rozmital Rendképző
Rozmital Rendképző

600.000 Ft

NIEMEYER RS 425-DA Super tandem rendsodró
NIEMEYER RS 425-DA Super tandem...

980.000 Ft

CLAAS Markant 40 kiskocka bálázó
CLAAS Markant 40 kiskocka bálázó

1.180.000 Ft

GÖWEIL BTGME bálaszállító villa
GÖWEIL BTGME bálaszállító villa

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]