Fórum

ArmaTrac traktorok 

Létrehozta: hód, 2010-09-23 13:24:58

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #246 ND | 2020-01-19 21:03:54

    Válasz service1 #241. hozzászólására

    E szerint csak Euro5 hozható idéntől forgalomba, ha jól értem, teljesítménytől függetlenül?
    Az Arma meg max IIIA vagy esetleg B ahogy néztem

  • Válasz » #245 mtz1221 | 2020-01-19 12:43:05

    Válasz tibcsi1 #244. hozzászólására
    Egyik ismerősnek van 854-es 13,6-os gumikkal ott összeforgatták gond nélkül 1400-ra.Szerintem a 18.4-es(420 vagy 460 széles) gumira írja az 1500-at.

  • Válasz » #244 tibcsi1 | 2020-01-19 11:38:07

    Válasz mtz1221 #243. hozzászólására
    Már azért kérdeztem mert a 654-esnél ott 1400-tól írja és ott 14,9-30-as kerék van.

  • Válasz » #243 mtz1221 | 2020-01-19 10:42:53

    Válasz tibcsi1 #239. hozzászólására

    A 13,6r38 (vagy r36 gyári művelőkerékkel) hátsó kerékkel összelehet 1400mm-re.

  • Válasz » #242 service1 | 2020-01-19 08:26:51

    Válasz tibcsi1 #239. hozzászólására

    Üdvözletem!

    Őszinte leszek ezt nem tudom megmondani. Én személy szerint még sosem állítottam rajtuk nyomtávot. Leellenőrzöm és majd megmondom.

  • Válasz » #241 service1 | 2020-01-19 08:23:47

  • Válasz » #240 service1 | 2020-01-19 08:22:52

    Válasz ND #238. hozzászólására

    Üdvözletem,

    Belinkeltem egy leírást ha minden igaz.

    Azért annak a fruitgarden traktornak utána nézek. Volt már rá érdeklődés több alkalommal.

  • Válasz » #239 tibcsi1 | 2020-01-19 07:59:19

    Válasz service1 #232. hozzászólására

    Üdvözlöm!
    Olyan kérdésem lenne hogy ez 804 lux típusnak a nyomtávot 1500 mm-re írja, hogy ezt nem lehet semmiféleképp 1400 mm-re állítani, és mennyi lenne ennek a végsebessége?

  • Válasz » #238 ND | 2020-01-19 07:11:45

    Válasz service1 #236. hozzászólására

    Pedig az a 804 fruitgarden nagyon tetszetős.
    Nálunk milyen kategóriájú motorral lehet forgalomba hozni?

  • Válasz » #237 mtz1221 | 2020-01-18 22:50:50

    Válasz service1 #236. hozzászólására
    Ezt nem tudtam,azt gondoltam a kisebbekre nem vonatkoznak az előírások.

  • Válasz » #236 service1 | 2020-01-18 22:23:43

    Válasz mtz1221 #235. hozzászólására

    Csak azt is figyelembe kell venni, hogy melyik hozható forgalomba nálunk. Sajnos itt másabbak az előírások mint nálatok...

  • Válasz » #235 mtz1221 | 2020-01-18 22:20:22

  • Válasz » #234 service1 | 2020-01-18 20:41:10

    Válasz ND #233. hozzászólására

    Sajnos az eddigi ismereteim alapján nem áll rendelkezésre ilyen keskeny traktor fülkével.

  • Válasz » #233 ND | 2020-01-18 20:31:50

    Válasz service1 #232. hozzászólására

    Kedves service1,

    Van belőle ültetvény traktor is?
    Max 160cm széles, fülkés.

  • Válasz » #232 service1 | 2020-01-18 20:15:23

    Válasz pangi #229. hozzászólására

    Szerintem össze sem hasonlítható a két márka. Legyen szó fapadosabb Armatrac verzióról vagy nem. Az eddigi ügyfelek döntő többsége mtz helyett veszi, mert vagy sokallják az újak árát vagy megelégelték a minőségi és vezetői körülményeket.
    Nyílván drágábbak viszont úgy gondolom megfizethetőbb és fent tarthatóbb egy kisebb gazdaság számára mint egy hasonló kategóriájú nevesebb márka gépe.
    Nem szándékozom senkire rábeszélni, mert minden ember el tudja dönteni mire vágyik mit tud megfizetni, de eddigi tapasztalataink és visszajelzések az ügyfelek részéről pozítiv. És többen vannak akik már többet is vásároltak. Gondolom nem véletlenül.

    Ha komolyan érdekel küldj egy emailt és szívesen adok pontos árajánlatot részedre.

  • Válasz » #231 service1 | 2020-01-18 20:05:57

    Válasz jozef19 #228. hozzászólására

    Az ár erősen felszereltség függő. Az Ön által belinkelt 1104-es egy régebbi kiadás. Nálunk is volt ilyen, hasonló áron.
    A motor sem mindegy, hogy Deutz vagy Perkins.
    Ez a modell nem légrúgós csillapítású vezetőfülkével van ellátva, nincs hidraulikus 3. pont, analóg műszerfal sebesség kijelzés nélkül és a hidraulika köröknél sincs úszó illetve rögzíthető állás. Többek közt ezen tényezők is erősen befolyásolják az árképzést, ami szerintem minden márkánál így működik.

  • Válasz » #230 jozef19 | 2020-01-18 19:40:12

  • Válasz » #229 pangi | 2020-01-18 19:21:44

    Válasz jozef19 #228. hozzászólására

    A 1104-esre nem láttam árat nála.
    Csak a 120 lovasra.
    Amúgy szerinted jó lehetne egy ilyen...?Mtz helyett?

  • Válasz » #228 jozef19 | 2020-01-18 18:52:34

  • Válasz » #227 service1 | 2020-01-18 08:31:08

    Válasz envagyok2 #222. hozzászólására

    Esetleg Agromashexpora nem látogat el? Mert ha igen szeretettel várom standunknál és részletes információt tudom adni, mert többek közt 2 db 1254-es modell is bemutatásra kerül.

  • Válasz » #226 service1 | 2020-01-18 08:29:18

    Válasz envagyok2 #220. hozzászólására

    Üdv,

    Nyugodtan kattints a nevemre vagy akár itt Agroinform keresőjébe rákeresel az Armatracra és le van írva ár több típusra is. Az én hirdetéseim nagy részében a leírás alján lehet árat olvasni.

    Az hogy kinek mi a drága már más kérdés. Javaslom mindenkinem, hogy nézzen körbe több márkával kapcsolatban és azon információk alapján hasonlítsa az árakat össze.Én úgy gondolom vállalható.
    Első sorban azért is ajánljuk kisebb gazdaságoknak, önkormányzatoknak, mert úgy gondoljuk megfizethető.

    Mint leírtam és ezt fent tartom, hogy minőségben bármelyik márka mellé oda merném állítani és megállja a helyét.
    És hozzáteszem én első sorban a szerviz résszel foglalkozom, nem mint kereskedő. Szóval tudom miről beszélek.

    Mtz1221 elég tájékozott, ahogy látom és úgy gondolom az ő szavára lehet adni! És igen Szerbiába nagyon sok talál gazdára, úgy gondolom nem véletlenül. Van ismeretségünk ott!

    Szép napot!


  • Válasz » #225 mtz1221 | 2020-01-18 00:31:22

    Válasz envagyok2 #222. hozzászólására
    Nem hinném hogy nagyon mellé lehetne vele nyúlni.Nálunk a támogatásoknak hála,az elmúlt 3-4 évben elment belőlük 700+ darab.És meglepően nem hallani róluk egy két gyerekbetegségen kívül nagyobb panaszt,pedig az elsők között eladotokban 6-7000 órák vannak.Fél éve átvette a tulajdonjogot a mahindra náluk,és őket ismerve még jobban meg fognak erősödni.Az én kis vackomba 500 óra szaladt bele(elejében voltak kétségeim,nem is kevés) de most hogy kiismertem meg a szerviz+forgalmazót is,biztos vagyok hogy a 82-es helyett fog egy 704-es jönni pár éven belül.smile thumbupMeg nem kell itt senkinek sem hinni,hanem ráírni valakire a youtube-on akinek már van 8-10 éve,és elmenni személyesen megnézni.

  • Válasz » #224 jozef19 | 2020-01-17 22:00:42

    Válasz envagyok2 #222. hozzászólására

    A használt gép ára az egekbe van,mert az újakat addig emelik,ameddig csak lehet...

  • Válasz » #223 ND | 2020-01-17 21:57:53

    Válasz envagyok2 #220. hozzászólására

    Rákattintasz a nevére, és van fent 3 hirdetése árral

  • Válasz » #222 envagyok2 | 2020-01-17 21:44:20

    Válasz jozef19 #221. hozzászólására

    mellé már mindenki nyúlt, én csak belenyúlni nem szeretnék...
    nem talajozni kéne valami ilyen 120+, hanem kiszolgálni, zöld takarmány, állatok, ilyesmi, nem akarnám megszakasztani, de már minden nap egyre nehezebb bemászni az ivánba, és ez a folyamat már nem ma kezdődött, nem tudom hol lesz a vége...

  • Válasz » #221 jozef19 | 2020-01-17 21:41:05

    Válasz envagyok2 #220. hozzászólására

    Attól hogy ZF meg Cararo stb.még nem kell elájulni,azok is nyultak már mellé nem kicsit...

  • Válasz » #220 envagyok2 | 2020-01-17 21:32:59

    Válasz jozef19 #219. hozzászólására

    jah, ez is annyiba kerül, hogy leírni már ezt sem meri senki?

  • Válasz » #219 jozef19 | 2020-01-17 20:50:33

    Válasz service1 #217. hozzászólására

    Csak van egy kicsi baj,fapadosat csillagászati áron eladni...

  • Válasz » #218 envagyok2 | 2020-01-17 20:36:35

    Válasz service1 #217. hozzászólására

    ez a 125 mi pénz, kb, tudom, felszereltség, de amit leggyakrabban visznek, az kb mi pénz?

  • Válasz » #217 service1 | 2020-01-17 15:41:18

    Válasz Balazs514 #214. hozzászólására

    Üdvözletem!

    MTZ, HATTAT ÉS ARMATRAC traktorokról tudok véleményt mondani, mert mint márka képviselő eddig életemben velük dolgoztam.
    MTZ-t nem javaslom. Ne menjünk bele a miértekben, mert napokig írhatnám. Sajnos az újak minőségben szerintem messze elmaradnak a régi szinttől.
    Hattat. Jó és megbízható traktornak tartom. Mai napig áruljuk igaz nem Magyarországon. Sajnos a T széria ára eléggé magas megítélésem szerint.
    Armatrac. Bátran ajánlom. Nagyobb modell kínálat mint a Hattat traktoroké, és ár érték arányban szerintem össze sem lehet hasonlítani a T szériás Hattatokat velük.Értékesítettünk 1104 Lux-ot és 1254 Lux modellt is. Az észrevételünk az, hogy a 1254-es egyre több darabszámba gazdára talál. Nem mondom, hogy hibátlanok, mert azért manapság mi az, viszont eddig akik ilyen gépet vásároltak elégedettek lettek a választásukkal.
    Deutz motor, ZF váltó, Bosch hidraulika. Mindent tud mint egy nyugati jóval kedvezőbb áron.
    Esetleg ha Agromashexpot meglátogatja szeretettel várjuk az Armatrac standunkon és ott meg lehet nézni több modellt.

    A többi márkáról nem írnék véleményt, mert nincs tapasztalatom velük.

    Ha bármi kérdés van, keressen bizalommal!

  • Válasz » #216 mtz1221 | 2020-01-14 10:40:05

    Válasz Balazs514 #214. hozzászólására

    https://armatrac.com/tractor/170/1104-lux-cabin Aki mást mond hazudik.Kicsikben meg max 85 lóerőig.Amúgy forgalmazótól függ az egész.Nálunk az egyik legnagyobb cég kezében van,nagyon jó a nekiállásuk mestereik is,pár éven belül váltani fogja az mtz-t mindenhol.Ha nem vagy messze vajdaságtól,akkor nincs gond itt vannak a határ mellett.

  • Válasz » #215 Ká01 | 2020-01-14 09:52:14

    Válasz Balazs514 #214. hozzászólására

    A kérdés nem hozzám szólt,de amit tapasztaltam azt leírom a témában.Az MTZ-t személy szerint vállalhatatlannak tartom a többi mellett,nem mertem a megélhetésem egy ilyen gépre alapozni,nekem csak rakodós,és tartalék traki.A Farmtrac-ot megnéztem vásárlás előtt,de kicsinek találtam a cm3-t,nekem túl van bonyolítva a füstgázkezelés,vmint szerintem nem megfelelő a mechanikai védelem a gép alján.Az Arma már egy nagyon jó választás,bár itt volt olyan tulaj,aki a légszűrővel nem elégedett-ezt vhogy orvosolni kell,és akkor sztem a legolcsóbb jó választás.Mikor én vásároltam trakit,akkor az Ursus egy Hattat-ot árult más színben("A" széria),most vmi más típusa van,ezt nem ismerem,de a hírek csődről szólnak vele kapcsolatban,úgyhogy a jövő most bizonytalan.Végül az én választásom a Hattat "T" széria.Talán ez volt a legdrágább az adagolós szegmensben,de elégedett vok vele-újra megvenném,bár a gyártó felé is volna néhány filléres javaslatom,ami javítana a megítélésen.Remélem tisztábban látsz egy kicsit a kérdésben.smile cowboy

  • Válasz » #214 Balazs514 | 2020-01-13 16:10:55

    Válasz service1 #206. hozzászólására

    Üdvözlöm
    Gép vásárlás előtt állok. Érdekelne 100-110 lóerős kategóriába melyik a leg inkább bevált típus. Armatrac,hattat,farmtrac,ursus vagy esetleg MTZ?
    Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel Nagy Balázs.

  • Válasz » #213 iron23 | 2019-09-01 17:51:47

    Szeretnék véleményt kérni az ArmaTrac traktorokról. Főleg olyanoktól akik évek óta használják. Én a 110-120 le Deutz motorost nézegetem. Jó lenne pár infó. Érdekes, hogy a márka jelen van már lassan 10 éve az országban és egy eladó használt gépet sen találtam sehol. Mi lehet az oka? Senki sem veszi ezeket a gépeket vagy meg vannak elégedve vele?

  • Válasz » #212 rollinswocott | 2019-04-29 13:42:49

    Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.


    kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
    • Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
    • Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
    • Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
    • Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
    • áthelyezés,
    • Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
    • Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
    • Munkaengedélyt is végezünk.

    Skype == (rollins.wocott)

    WhatsApp: == (+ 447459294174)

    Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)

    E-mail: furykrecon@gmail.com


    Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
    Hiteles Belgium vezetői engedély
    Hiteles Bulgária vezetői engedély
    Hiteles Albánia vezetői engedély
    Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Ausztria vezetői engedély
    Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Izlandi vezetői engedély
    Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
    Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
    Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
    Hiteles Románia vezetői engedély
    Hiteles Oroszország vezetői engedély
    Hiteles horvát vezetői engedély
    Hiteles Ciprus vezetői engedély
    Hiteles Csehországi vezetői engedély
    Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
    Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
    Hiteles Litvánia vezetői engedély
    Hiteles luxemburgi vezetői engedély
    Hiteles San Marino vezetői engedély
    Hiteles Szerbia vezetői engedély
    Hiteles Szlovákia vezetői engedély
    Hiteles Szlovénia vezetői engedély
    Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
    Hiteles Svédországi vezetői engedély
    Hiteles Svájc vezetői engedély
    Hiteles Ukrajna vezetői engedély
    Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
    Hiteles Máltai vezetői engedély
    Hiteles Moldovai vezetői engedély
    Hiteles Monaco vezetői engedély
    Hiteles Montenegró vezetői engedély
    Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
    Hiteles Észtországi vezetői engedély
    Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
    Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
    Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
    Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
    Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
    Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)

  • Válasz » #211 mtz1221 | 2019-04-25 23:00:38

    Válasz csoppika #208. hozzászólására
    Hogy tiszta por a belső is,sőt még az is átereszt.smile hammer Ma meg úgy jártam vele hogy lent maradt a kuplung pedál kint a földön.Befogta úgy por hogy wd40-et kellet hogy hozzanak utánam.Mindig szidtam az mtz-t hogy nem tudnak passzentosan illeszteni,hát jobb is.Ezek tudnak csak a zsírzó csecsről még nem hallottak sajnos.smile cursing

  • Válasz » #210 _NB_ | 2019-04-25 22:12:46



    A papírbetétes traki légszűrük két lépcsősek, belül van egy vékonyabb, kívül egy nagyobb.
    Itt jól látnia és bemutatják a takarítást is a "célszerszámmal" smile lol


    Lehet MTZ1221-nek nem illeszkedik jól, azaz nem tömít a pereme?

  • Válasz » #209 .Richard. | 2019-04-25 12:47:34

    Válasz mtz1221 #207. hozzászólására

    Ez mi?bogàrcsapda? Vagy gàzolaj beöntő szűrő?

  • Válasz » #208 csoppika | 2019-04-25 12:46:11

    Válasz mtz1221 #207. hozzászólására

    Mi a bajod ezzel a Donaldson szűrővel???smile confusedsmile laugh

  • Válasz » #207 mtz1221 | 2019-04-25 11:11:35

    Válasz service1 #206. hozzászólására
    Minőségi dolgokból,meg minden porcikája is tesztelve van az európai piacra.smile nononosmile nononosmile nonono

  • Válasz » #206 service1 | 2019-04-24 13:33:34

    Üdvözletem!

    Nem kell azért annyira megijedni az Armatractól. Egy elég minőségi kis gép, minőségi dolgokból összeszerelve, és nyugodtan elhihetitek az a Carraro váltó gyári Carraro, voltam nem egy alkalommal a gyárba és szabad szemmel láttam. Én eddig akárkivel beszéltem aki Armatracot vásárolt csak dícsérték, és több db 10000 üzemóra feletti gép szaladgál komolyabb meghibásodás nélkül. Ár érték arányba teljesen megfizethető, nyilván van az úgy nevezett Lux modell, melynek a felszereltsége másabb mint az olcsóbb Carraro váltós modellnek. És sajnos el kell felejteni, hogy manapság tökéletes traktorokat gyártanak, mint ahogy semmi sem olyan már mint régen, csak sajnos sok gazdálkodónak figyelembe kell venni a szerviz szolgáltatás költségeit, mert némely típusnál horrorisztikus árak vannak szerintem, az alkatrészekről nem is beszélve. Személyes véleményt tudok mondani Belarusról, Hattatról és Armatracról bármikor bárkinek őszintén.

  • Válasz » #205 mtz1221 | 2019-04-12 17:09:03

    Válasz csoppika #204. hozzászólására
    Itt még a szigetelő szalagon is spóroltak.smile cursing Csak úgy lebegnek a semmiben,vagyis nem a semmiben mert 3 darabot találtam amit a kuplung és fék megcsipkedett.smile censored

  • Válasz » #204 csoppika | 2019-04-12 16:57:01

    Válasz mtz1221 #198. hozzászólására

    NYugi... Mikor megvettem a Dacia-t, azon is látszott pl a spórolás. A kábelkötegek nem bandázsban futnak, hanem szigetelőzve itt-ott...

  • Válasz » #203 Sk Laci | 2019-04-12 15:48:06

    Válasz pamu #202. hozzászólására
    Egy márka se nincsen, ami nem romolna el. Nekem is volt gondom mindegyik traktorral, amiket újonan vettem, az öregekel még több, pedig mindent megadok nekik, ami kell. A NH és a JD motorolajcseréi le vanak húzva a felére, eléb cserélem. És mégis sikerült kifognom zsebbenyúlós javítást gyári hiba /szerelési figyelmetlenség/ miatt.

  • Válasz » #202 pamu | 2019-04-12 13:30:18

    Válasz Sk Laci #200. hozzászólására

    Nálunk a kis 90-es Landiniket például nagyon dicsérik. Aztán a szomszédban volt egy Zetor amit a gazda agyon szidott most JD-je van de azzal is van baj. Tegnap egy két éves 40 milliós Steyr váltóját babrálta két kocsinyi szerelő két napsmile whistling
    Csak azért írom ezt le mert mindenhol megvannak a hibák főleg ha nem a megfelelő ember ül a gépben.
    Hogy mi lesz a 1054-el kiderül rövidesen. Először meglátjuk mennyit kínálnak az YTO-ért, aztán majd döntünk.
    Addig is figyelem a fórumokat hátha tanulok valami okosat.smile thumbup

  • Válasz » #201 mtz1221 | 2019-04-12 09:49:48

    Válasz .Richard. #199. hozzászólására
    Én is abban bízom hogy a többi dolga tartós lesz,ezért is lett ez a kicsi.Ha rámerik az első difit váltót tenni a 105 lóerősre,akkor az 58 majdcsak nem tépi szét.smile winkAz elektromos részét meg majd átköttetem garancia után rendesen.Amúgy én rendesen átnézegettem őket vásárlás előtt,és ha valaki rendeset akar kicsiben akkor a solis 60 és 75 lóerős néz ki a legjobb választásnak.Ott is a carraro 506up van a 60/75/95 lovason is,csak a gyári olasz mindenhol rajta a biléta is. Viszont abból is a 90 lovasat nem ereszteném be az udvarba,mert minden porcikája egyezik a 60 lovaséval,annyi hogy tettek rá nagyobb kerekeket segéd munka hengert a hidraulikára és a motor kapott turbót/interculert.

  • Válasz » #200 Sk Laci | 2019-04-12 09:15:04

    Válasz pamu #189. hozzászólására

    Az igaz, hogy nagy az árkülönbség, de magadnak veszed. A használók közül nem dicsérik agyon a márkát. Ide a fórumra jobban azok írnak, akiknek olyan amilyen tapasztalatjai vanak az adot gépel.
    Amikor a Zetort vettem átszámitva az is 13,5 milka volt, és csak 35 ha-om volt. Drágábat nem engedhetem meg, de viszont nem választotam olyan márkát, aminek olcsób volt az ára, de semilyen tapasztalatal nem rendelkeztek róla a környékemen.
    Amilyen gyorsan megjelent nálunk a Landini márka, mára olyan gyorsan el is tünt.

  • Válasz » #199 .Richard. | 2019-04-12 06:04:26

    Válasz mtz1221 #198. hozzászólására

    Ezzel most nagyon nem tàmogatod ezt a típust!smile lol a motor meg a mögötte lèvő holmik azért lehet, hogy tartósak. Vagy úgy nèz ki az sem közelíti meg egy otthon poraibol Feltàmasztott 50es mtz tartòssàgàt? Nem lètezik,hogy szar! Talán amit làtsz,csak szapora Niger munka.

  • Válasz » #198 mtz1221 | 2019-04-11 22:48:28

    Válasz .Richard. #197. hozzászólására
    Csodák nincsenek,várat sem sz@rból építünk.Nekem 3 munkaóránál szétégett a leállító elektromágnesem.Mikor levették a műszerfalat abban a pillanatban megbántam hogy nem mtz-vettem.smile cursingOlyan összevisszaság van az elektronikájában mint ha egy 5 éves gyerek dobálta volna bele.smile hammerArról nem is beszélve hogy azóta kb darabokra szedtem a traktort,és mindent átszigeteltem kötögetőztem mert legalább 100 pontja volt ahol tűzveszélyes volt.smile censored

  • Válasz » #197 .Richard. | 2019-04-11 21:48:03

    Válasz mtz1221 #190. hozzászólására

    Akkor az MTZ fejlesztést vették alapul? mint, hogy Az 50es váltóra 100lovas motort? smile lol

Fórum szabályzat

Elolvasom »

[bezárás x]