Hirdetés
Fórum
Becenév: | Aranykalász Mezőgazda |
---|---|
Csatlakozott: | 2017-01-06 20:38:53 |
Utolsó belépés: | 2017-01-18 21:11:08 |
Fórum hozzászólás: | 16 |
Fórumhozzászólásai
- Öko gazdálkodás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Napraforgó-termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Előzmény: Claaastra #75 hozzászólása
KCR-4010 410 fokot fordul nem 360-at.
Előzmény: gabika82 #70 hozzászólása
Nincs benne olaj. Az csak egy felfogatási pont, mert három ponton csatlakozik az alvázhoz.
Előzmény: Myrrdin #1854 hozzászólása
Én is ebből indultam ki.
De kisérletezni meg nem merek. Bár valószínűnek tartom,hogy nem lenne gond, de mivan ha tévedünk?
Előzmény: Matyi50 #1853 hozzászólása
Én erre gondoltam: Mobil Agri Extra 10W-40
,de akkor nézek valami mást a Mobil termékek közül.
Motor: Mobil Dalavac (de melyik a sok közül?)
Hidraulika: Mobilfluid 424
Esetleg motorolajnak még a JD Plus-50 II 15w40 re gondoltam.
Előzmény: sebi01 #1851 hozzászólása
Köszi Csabi!
Utánna nézek.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Megerősítettetek a hitemben, hogy nekem megfelelő választás lessz. Remélem ősszel sikerül hozzájutnom egy viszonylag jó állapotú eredeti motoros rendszámos géphez.
Előzmény: rsándor #1821 hozzászólása
Gyerek koromban a TSZ-ben sokat vezettem, nekem nagyon szimpi gép. Persze nem egy nyugati színvonal, de az ára és ami még fontosabb a javítási költsége sem!
Csak nem én tankoltam!
Most meg akikkel beszélgettem mindenki azt mondta gázolaj temető! Annó 5fejes Rába-IH ekét húzott.
Előzmény: lac* #1819 hozzászólása
A gyári mocis nekem szimpibb, főleg a hidegben indítás végett. A Rába azért hidegben nehezen kel életre, mondjuk ez egy előmelegítővel orvosolható.
Meg a T-150K trakit jobban ki tudnám használni. Én mindenképpen törzscsuklós gépet akarok és itt van tlt is, meg gyors is.
Nyugat gépben nem gondolkozom!
Előzmény: rsándor #1818 hozzászólása
Köszi a választ!
Őszre gondolkodok egy gépben ,de lehet a Rábával jobban járnák. Csak az meg lassú és brutál nagy meg azért drágább is. Talán a Rába mocis lenne még megoldás.
Előzmény: Matyi50 #1849 hozzászólása
Az univerzális STOU olaj miért nem jó?
Nem okoskodás, csak kérdezem!
Hidrokomol P32 olajat meg nem is találok lehet már más néven van.
Csak azért lenne fontos mert más gépekhez most rendelek olajat, és a kedvezmény miatt. Lehet megkérdezem hogy melyik olajjal lehetne kiváltani.
Pedig bíztam benne ,hogy a STOU olaj jó lessz. Íg egyszerűbb lett volna.
Előzmény: Matyi50 #1847 hozzászólása
Köszi a választ, sokat segítettél!
Tavasszal tervezek venni egyet. 516B vagy 517 típust.
A szervóba is hidrokomol megy? Mert úgy tudom annak külön tartálya van, vagy rosszul tudom?
Előzmény: Ares 826 #1815 hozzászólása
Előzmény: Ares 826 #1813 hozzászólása
Ezért is írtam, hogy konkrét tapasztalatok érdekelnének. Mlyen munkaeszközzel mennyi? Persze sok függ a talajtól, munkamélységtől, időjárástól, stb. de azért egy átlag fogyasztás biztos van a "kis kirovec" esetében is.
A STOU "minden az egyben" olajak használatáról az E516/517 kombájnok esetében mi a véleményetek?
Sziasztok!
Az eredeti V6 motoros mennyit fogyaszt? Konkrét tapasztalatok érdekellnének.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ,hogy a gyári gépkönyv milyen olajakat ír elő az IFA V8 motorban és a hidraulikában valamint szervóban és mennyi az olajcserék mennyisége?