Fórum

T-150K 

Létrehozta: Vendég, 2008-02-02 18:00:09

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #2079 Új T150es | 2018-07-19 13:32:39

    Sziasztok!

    Gumit keresek illetve komplett kereket.Ha tudtok valakinél eladót légyszi írjatok!
    Köszönöm

  • Válasz » #2078 Szőlész Zolka | 2018-06-16 06:55:44

    Szép napot!!!

    Tudja valaki hogy a kuplung villát mennyire kell beállítási!!??? Vettem új szerkezetet meg tárcsákat is holnap rakjuk össze! Esetleg a gyári érték megfelelő???

  • Válasz » #2077 Sztanekferi | 2018-06-05 13:27:03

    Köszi ez nagy segítség!nekem eddig csak egy orosz van.

  • Válasz » #2076 Gepi  | 2018-06-05 07:59:19

    Válasz Sztanekferi #2075. hozzászólására

    Itt találsz a javításról könyvet.
    https://drive.google.com/drive/folders/0B0QGVwMYmygzeEEwOW1VWk9rdms

    A biztonság kedvéért ha megakadsz.

  • Válasz » #2075 Sztanekferi | 2018-06-04 21:47:26

    Kivettem már.Az még annyira nem is vészes.A baj h Veszprém megyébe nem igen tudok ilyen szakit.Úgyh sztem marad a rajz alapján.De gondoltam írok ide hátha van pár jótanács amit érdemes követni.

  • Válasz » #2074  F Balázs | 2018-06-04 21:31:11

    Válasz Sztanekferi #2073. hozzászólására

    Vedd le a fülkét, és a hűtőket,a motort húzd előrébb, kardánokat kösd le, emeld ki a váltót.Komplett művelet, nem a kis trükkök közé tartozik. Van aki foglalkozik váltó javítással inkább vidd el neki utánfutón :)

  • Válasz » #2073 Sztanekferi | 2018-06-04 21:15:58

    Üdv a tagoknak!Nemrég vásároltam egy T-150est a hidrováltójában nincs 2.-3. fokozat.Mekkora trükk a lamellasort kicserélni?Mire kell odafigyelni?

  • Válasz » #2072 puki | 2018-06-04 06:39:24

    Válasz Ares 826 #2071. hozzászólására

    Mikor megvettük, 5 gurigát adtunk érte. Mi sokat javítottunk a kinézetén, tettünk bele klímát meg szereztünk hozzá duplakerék garnitúrát. Az akkori árát szeretnénk megkapni , de nem mindenáron eladó, csak ha megkapjuk a általunk gondolt árat.

  • Válasz » #2071 Ares 826 | 2018-06-03 23:16:39

    Válasz puki #2070. hozzászólására

    Mennyi az ár amit kapni szeretnél érte??

  • Válasz » #2070 puki | 2018-06-03 22:42:22

    Kedves Kollégák!
    Ha úgy döntenénk, hogy eladásra kerülne a htz-17021 (új t-150) típusú traktorom , esetleg érdekelne valakit?Várom az édeklődőket.

  • Válasz » #2069 Gepi  | 2018-05-10 21:31:15

    Érdemes még ilyen traktort venni? Annyi gondom van, hogy műszaki mert láttam már piros, zöld és fekete rendszámosat.

  • Válasz » #2068 Szőlész Zolka | 2018-05-09 17:55:54

    Szép napot mindenkinek!!!

    A 150-es trakim kuplungja be dopta a törlközőt. Keresnék olyan szerelőt vagy szerelőket akik kiszállással meg tudnák kuplungozni a masinámat. Illetve milyen jó tanáccsal tudtok szolgálni?? Hogy kéne neki állni mi a menete, mikre kell odafigyelni????

  • Válasz » #2067 puki | 2018-04-16 22:01:58

    Válasz katonaimre83 #2063. hozzászólására

    Tudtommal nemhogy jó , de motorolaj a gyári ajánlás a váltóba. És ugyan htz 17021-est hajtok már egy pár éve , de mióta nálunk van azóta az van benne. Előtte nem tudom mi volt , de még nem volt baj a váltóval.

  • Válasz » #2066 puki | 2018-04-16 21:57:35

    Válasz csoppika #2061. hozzászólására

    Igen azóta sem sikerült.

  • Válasz » #2065 katonaimre83 | 2018-04-16 09:01:36

    Válasz mia motor #2064. hozzászólására

    smile thumbup Ohh köszönöm
    katonaimre83@hotmail.com

  • Válasz » #2064 mia motor | 2018-04-15 13:04:44

    Válasz katonaimre83 #2062. hozzászólására

    Szia irj emailt és meg adom a számom !

  • Válasz » #2063 katonaimre83 | 2018-04-15 11:44:26

    Válasz a2457 #2046. hozzászólására

    Nem tudnád nekem megmondani azt hogy a váltóba milyen olajat kell önteni? Nekem azt mondták,hogy jó a sima motor olaj is mert az nem habzik fel!? smile confused

  • Válasz » #2062 katonaimre83 | 2018-04-15 10:51:06

    Válasz mia motor #2054. hozzászólására

    Szia Lenne egy pár kérdésem T150 es kapcsolatban tudnál e segítem akar telefonom akár itt a fórumon?! Még most kezdek vele ismerkedni mi hogyan működik! smile karateka

  • Válasz » #2061 csoppika | 2018-04-14 22:36:30

    Válasz puki #2060. hozzászólására

    beilleszted, meg minden?

  • Válasz » #2060 puki | 2018-04-14 22:23:32

    Valamiért nem tölti fel a hozzászóláshoz hozzáadott képet.

  • Válasz » #2059 puki | 2018-04-14 22:20:59

    Próba

  • Válasz » #2058 puki | 2018-04-14 22:14:24

    Új szerzemény főpróba.

  • Válasz » #2057 a2457 | 2018-04-14 21:15:36

    Válasz 061284 #2050. hozzászólására

    tömeget rakhatsz rá +ba meglehetősen sokat. de a 160 lovacska karcsú leszen. ekkora terhelésnél nem gazdaságos az üzemeltetése , ősöm szerint.
    szmd motor hűtése amúgyse kielégítő ha agyon van terhelve.

  • Válasz » #2056 gabris22 | 2018-04-14 17:50:18

    Válasz 061284 #2050. hozzászólására

    Szia. szerintem semennyire.6m-es IH x tárcsát elviszi,de a nehéztárcsát felénk rábák húznak.

  • Válasz » #2055 061284 | 2018-04-12 12:15:31

    Válasz mia motor #2054. hozzászólására

    Jol nez ki a szerelveny! Megnezzuk mennyire birja, de vegul is eleg konnyu ledoni a szarnyakat a 6.2-esrol...

  • Válasz » #2054 mia motor | 2018-04-11 12:50:28

  • Válasz » #2053 mia motor | 2018-04-11 12:49:01

    Válasz csoppika #2052. hozzászólására

    Az pont elég neki régen az volt a baj a Kolhoszba utána tették a nagy tárcsát és aszt a normát szabták rá mint a Rábára . Nekem 4 -méteres orosz tárcsa közepe van meg csinálva vének takarosan el tárcsázgatok vele !

  • Válasz » #2052 csoppika | 2018-04-11 12:35:25

    Válasz 061284 #2050. hozzászólására

    Itt IH közepét húzták vele... Kb. 4m...

  • Válasz » #2051 mia motor | 2018-04-11 09:26:23

    Válasz 061284 #2050. hozzászólására
    Én nem kínoznám vele igaz nekem majd csak nem hobbiból van kisebbetsmile sneaky és tovább él a vas !!

  • Válasz » #2050 061284 | 2018-04-11 08:54:56

    Sziasztok! IH 6.2-es neheztarcsat mennyire birja a T-150? Tapasztalatok? Viszonylag kotottebb talajrol van szo.

  • Válasz » #2049 Gepi  | 2018-04-11 08:09:58

    Válasz csoppika #2048. hozzászólására

    A helyi tsz-ben is volt, le volt blindelve a váltókarnál hogy ne tudd betenni.

  • Válasz » #2048 csoppika | 2018-04-11 06:42:50

    Válasz mia motor #2047. hozzászólására

    Két faluval arrébb volt állítólag ilyen... Nem 25-öt ment... A kezelő tesztelte a dűlőúton...csak az utána akasztott tárcsáról maradt le ez-azsmile sweatdrop

  • Válasz » #2047 mia motor | 2018-04-11 05:00:47

    Válasz a2457 #2046. hozzászólására Jól tudod azokba tejesen más sebesség váltó mint a mezőgazdaságiba !

  • Válasz » #2046 a2457 | 2018-04-11 01:04:39

    Válasz gabris22 #2045. hozzászólására

    nem vagyok benne biztos, de azthiszem amik rakétákat voltak hivatottak cibálni mintha azokban lett volna olyan sebesség amiben gyorsabban is bírtak menni.

  • Válasz » #2045 gabris22 | 2018-04-09 18:55:44

    Válasz safranyadam #2044. hozzászólására

    Szia akkor még nagy Szovjetunió voltsmile thumbupcool
    A német exportosak állítólag jobb minőségűek.mint ahogy a német exportos MTZ-k.teljesen elképzelhető,de az enyémbe csak 3x4 sebesség van előre.
    Tárcsáról ígért képek holnap,mert megyek a nehézboronáért a tanyárasmile whistling

  • Válasz » #2044 safranyadam | 2018-04-08 18:27:38

    Válasz gabris22 #2042. hozzászólására

    Amiket anno az ukránok németbe exportáltak, amilyen neked is van, az különbözik valamiben azoktól amiket ide magyarba hoztak? Hallottam valami olyasmit, hogy van amelyikben gyárilag 4 tartomány van, azaz 16 előremeneti sebesség van benne.

    A tárcsádról tudnál felrakni képet? smile laugh

  • Válasz » #2043 a2457 | 2018-04-07 16:05:14

    Válasz Tomszi #2031. hozzászólására

    énis ugyanezt mondom, nem lesz 100% os.
    de tűrhetőre ki lehet hozni.

  • Válasz » #2042 gabris22 | 2018-04-06 18:57:02

    Válasz safranyadam #2022. hozzászólására

    Szia,nem condor,mert olyannal dolgoztam,valamilyen más,de rabewerk.
    A vezérgép 83-as és hidrováltós,német exportossmile thumbupcool

  • Válasz » #2041 Tomszi | 2018-04-06 17:34:53

    Válasz safranyadam #2040. hozzászólására
    Igazából a gumihevederesekre hallottam (nem a derékcsuklós gumihevederes, azért csak hallottam, mert nem dolgoztam olyannal) hogy azt is elviszi, viszont ott nem igazán tudsz ellenkormányozni, illetve tudsz, csak akkor állandóan működik a kormány, és nem hozza vissza egyenesbe, csak mindkét oldala rúg. (most nemtudom máshogy magyarázni, remélem érted mire gondolok).

    Az IH-4,2-es V-t el kell vinnie. De nem mindegy hogy:
    -új rendes méretű levelek vannak-e elöl-hátul, vagy totál levásott kistányér méretűek,
    -milyen földön,
    -mennyire teszed le,
    -sík vidéken vagy dombon.

    Anno újkorában sok helyen az XT-7,6 tárcsát húzták vele, az passzolt hozzá, de az említett IH V-tárcsa az nehéztárcsa, mélyebben lehet húzni, tehát abból bőven elég a 4,2, ha rendesen le is akarod tenni.

  • Válasz » #2040 safranyadam | 2018-04-06 15:43:41

    Válasz Tomszi #2031. hozzászólására

    Igazad van amúgy a V tárcsákkal kapcsolatban.

    Az érdekelt volna, hogy menyivel másabb mikor egy törzscsuklós gép húzza a V tárcsát mint amikor egy hagyományos felépítésű traktor, mert a t-150-nek is könnyebb a hátúlja.

    Az ih 4.2-es nehéztárcsa az megfelelő rá vagy nehéz neki?

  • Válasz » #2039 ND | 2018-04-06 14:30:33

    Válasz Tomszi #2037. hozzászólására

    kolléga talán azt írta, fekete rendszámos az övé.

    Pirosra is korlátozottan vizsgáztatnak mostanában, talán van egy 70-80LE körüli limit,
    amit sztem a t150 meghalad smile whistling

  • Válasz » #2038 csoppika | 2018-04-06 14:28:12

    Válasz Tomszi #2037. hozzászólására

    Nálunk az utolsó zöldrsz móka úgy nézett ki mintha műszakizna a gép. Tehát ha lett volna havernak származási igazolása a pirosra benevezhetett volna...smile blushing

  • Válasz » #2037 Tomszi | 2018-04-06 14:20:58

    Válasz puki #2033. hozzászólására
    Senki nem mondta hogy hülye lennél, de a véleményem továbbra is fenntartom, annál is inkább hogy az azóta beérkezett 2db hozzászólásban egymásnak ellentmondó információkat kaptál (fekete rendszám 5 év műszaki, 2 év műszaki), valamint szerintem, gondolom, talán szintű információkat. Ha fáj az igazság az a te dolgod. A másik hozzászólót sem akarom bántani egyáltalán, de ezzel nem vagy beljebb hogy azt mondták, meg ezt mondták, persze egy fórum erről szól, csakhogy a járművek forgalomban tartását Magyarországon jogszabályok szabályozzák.
    Akkor olvass tovább!

    Magyarországon önjáró géppel ha részt akarsz venni a forgalomban, akkor annak alapvetően 3 módja van:
    1. Piros rendszám=lassú jármű, 5 év műszaki, biztosítás.
    2. Fekete rendszám=mezőgazdasági vontató. Ezt a kategóriát az utóbbi időben többfelé bontották, tehát van olyan amelyik 2 év műszakit kap, valamelyik 5-öt. (tehát igazából mindkét előbbi hozzászólásban volt igazság).
    3. Zöld rendszám. Ez egy ideiglenes rendszám, nem a gépre adják, hanem a tulajdonos kapja, nem kell műszakira vinni, indítási naplót kell vezetni, biztosítás ugyanúgy kell rá, pótkocsit viszont ezzel nem vontathatsz.

    Egyéb dolgoknak, költségeknek, biztosításnak természetesen utána kell nézni, hogy konkrétan rád mi vonatkozik.

    Személyes véleményem szerint legjobban a piros rendszámmal jársz, ha most kell forgalomba helyezni az sem lehetetlen, szintén utána kell érdeklődni több helyen, ha találsz egy normális helyet, velük csináltasd. Egyszer megcsinálod, utána csak 5 évente elviszed műszakira, ez nem nagy ügy, évente fizeted a biztosítást, az se horribilis. Ha akarsz vele pótkocsizni, akkor úgy kell műszakiztatni, hogy annak is megfeleljen (vonószerkezet, fék), ezzel a kategóriával nem húzhatsz 2 pótkocsit, de ezt nyilván tudod, de ha nagyon pótkocsizni akarsz vegyél egyet de nagyobbat.

  • Válasz » #2036 ND | 2018-04-06 14:06:38

  • Válasz » #2035 Tomi81 | 2018-04-06 13:51:39

    Válasz ND #2034. hozzászólására

    Feketét is öt évente kell műszakiztatni.
    A zölddel nem vontathatsz

  • Válasz » #2034 ND | 2018-04-06 13:16:07

    Válasz puki #2033. hozzászólására

    Szia,

    nekem ugyan nincs zöld rendszámos gépem, csak annyi a tudásom amit az erről szóló topicban összeszedtem.
    Fekete rendszámot két évente vizsgáztatni kell
    Pirosat 5évente
    Zöldet nem kell vizsgáztatni, te vagy a felelős a műszaki állapotáért, ha gond van (pl baleset) ebből kifolyólag, akkor rajtad csapódik (sztem műszakis gépek esetén is).

    Gondolom a súlyadó kérdése is változik, mert a feketére ha jól tudom kell, a pirosra nem, gondolom a zöldre sem.

    Meg zölddel talán nem vontathatsz.

    Hogy mi kell az intézéséhez a másik topicban le van írva, de okmányirodája válogatja, ahogy leírják, így célszerű elmenni a tiétekbe.
    Sok helyen meg sem adják a szigorítások óta, mert sokan visszaéltek vele (zöld rendszámos IFA meg terepjáró, pótkocsi és társai)

  • Válasz » #2033 puki | 2018-04-06 13:07:31

    Válasz Tomszi #2032. hozzászólására

    Nem haragszom ,de ezek után én is leírom a véleményem . Nem vok egy nagy tudású emberke , de hülye sem .Ezt én is tudom amit leírtál . Viszont ha egy hasonszőrű ember a saját szavaival leírja 2-3 esetleg 5 mondatban mint amennyit én most írok leírja, akkor könnyebben megérthetem én is. De köszönöm a segítséget , szerintem nem te vagy az én emberem. Nem vártam el senkitől , pláne nem tőled, hogy helyettem dolgozzon csak segítőkész emberek jóindulatára számoltam. De szép világot élünk , gratulálok. Én ezzel lezártnak tekintem a témát.

  • Válasz » #2032 Tomszi | 2018-04-06 08:45:58

    Válasz puki #2029. hozzászólására
    Ne haragudj, de ezt a témát marha könnyen körbe tudod járni. Ha ide tudsz írni akkor van neted. Itt is van ilyen topik, vissza lehet olvasni. Vagy valami netes keresőbe beírod hogy zöld rendszám, fekete rendszám, piros rendszám, elsőre lesz rengeteg találatod, fogod magad, és elolvasod. Nem azért hogy az ember ne segítsen, de ez egy olvasmányos téma könyörgöm, 1 perc alatt megkeresed, elolvasod, döntesz, ha kell, miért várod hogy más dolgozzon helyetted.

  • Válasz » #2031 Tomszi | 2018-04-06 08:41:09

    Válasz a2457 #2027. hozzászólására
    100%-ig nem tudod a V-t kiegyenlíteni, mint írtam is, eddig akárhány emberrel beszéltem ők is ugyanezt mondták és én is ezt tapasztaltam. Ha sikerül is, ahogy beleérsz egy olyan részbe ahol kicsit változik a talaj, vagy jobban belemegy egyik sor, már faral is, ha csak kicsit is.

  • Válasz » #2030 puki | 2018-04-06 05:45:50

    Hidraulika karról vagy alsóvonóról húzátok a tárcsát?

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro Nova Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroinform
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
SzerszámX Webáruház
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bükkhegyi András
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Győri Agroker Zrt.
Használt Agrogép Kft.
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
Intradelog Kkt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
[bezárás x]