Hirdetés
Fórum
Becenév: | tivadar.horvath.zeg |
---|---|
Csatlakozott: | 2022-02-19 19:06:56 |
Utolsó belépés: | 2022-10-15 23:53:38 |
Fórum hozzászólás: | 1 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Epple Mobil 211 kombájn új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Körbálázót, de milyet? új
- Állami földek értékesítése új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Aranykalászos gazda tanfolyam új
Cikkajánló
Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
Tivadar vagyok! Olvastam véleményeket az LTZ-ről. Többen említették a nyomólapot kiemelő csavar törését. Emiatt én is többször javítottam a traktort. A gyári 8 mm átmérőjű csavarokat vastagabbra, erősebbre, 10 mm-re cseréltem. A hatlapfejű részt a gyárihoz hasonló kalapács formára köszörültem. A nagyobb átmérőjű csavar miatt a nyomókarok és a diók furatait 2 mm-el fel kellett bővíteni, hogy a csavar átférjen rajta és ne feszüljön. Azóta megszűnt a gyakori kuplung állítás. Amit utólag a csavar nyúlásának gondolok. Később a problémáról a YouTubon az alábbi linken a 4:27-esidőpontban lévő képet találtam a problémának a megoldásra. A beépített 10 mm átmérőjű csavarral szembe van helyezve a gyári 8 mm átmárőjű csavart mutatják. Remélem tudtam segíteni! https://www.youtube.com/watch?v=imghHZc-qi0