Hirdetés
Fórum
Becenév: | Mester József |
---|---|
Csatlakozott: | 2008-12-06 09:06:39 |
Utolsó belépés: | 2023-02-12 23:21:47 |
Fórum hozzászólás: | 12 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Zöldítés, öko-célterület: 2015-ös SAPS (?) alaptámogatások új
- Aranykalászos gazda tanfolyam új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Nordsten vetőgépek új
- Agrárjog új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
Cikkajánló
Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
..ezzel együtt megszüntetésre kerül a kishajtómű, és az osztómű!
Rába-Steiger-ek átalakítása félpower váltósra!
Kiemelném:
akadt váltójavítás, melyben az alkatrészcsereérték nem érte el, a 70e Ft-ot sem!
Ezt utánozza bármely nagymárka!!!
..és még egy:
20 éves váltókban még nem kell csapágyat cserélni!
Az én véleményem:
Gerinhoff: értelmetlenül drága, és nem teljesíti azt, amit 1-2 márkamegszállott terjeszt róla!!
Oros: gyártót keres Szerbiában, de megkockáztatom több országban is, mert teljesen autóalkatrészekre akar a Kanadai tulajdonos állni, ehhez csak a nevét kívánja adni!!!
Megoldás:
TIANREN adapter!!!
A legjobb ár-érték arány, több év teljeskörű garancia, felhasználói pozitív vélemény, akár az Oros-sal szemben is!!!
Előzmény: Ares 826 #300 hozzászólása
Bocsánat, ide szólt:
Természetesen, amikor a traktor áll, és egyetlen lóerőre sincs szüksége, az önvontatáshoz!
Előzmény: Ares 826 #300 hozzászólása
Természetesen, amikor a traktor áll, és egyetlen lóerőre sincs szüksége, az önvontatáshoz!
Előzmény: Roland19 #294 hozzászólása
Szia!
Az olajra, és az olajnyomásra, azt ne használd tovább, ha 8 alá esik!
Erre odafigyelsz, sokáig használhatod!
Előzmény: Ares 826 #2162 hozzászólása
pontosan!
Előzmény: Ares 826 #2159 hozzászólása
Igen így van, különbözik a négyes váltó, a 3-astól, ha ugyan nem sokban, de mégis!
Előzmény: Ares 826 #2155 hozzászólása
Pontosan ugyanaz a váltó, mint a hidro-, csak az első szekrényben mechanikosan válthatóak ugyanazon áttételű fokozatok!
A hidrotengelynek sincs kinyúlása, az elosztó helyén egy vak ablak van felcsavarozva!
Olajszivattyú ugyanúgy van benne, csak mivel nincsenek kuplungok, (melyeken keresztül folyamatosan olajozott a hidrováltó és az olajzuhanyban üzemel) ezért az olajozása nem tökéletes. Illetve az első szekrényben nincs 'álló'-olaj, melyet a folyamatos forgás felvehetne!
Ennek ellenére sokat elmennek, de a nehezen beszerezhető alkatrészeik miatt csak felületes javítással állítják újra üzembe, az elromlott váltót, mely természetesen sokat kibirni nem fog!
Üdv Minden T150 rajongónak!
Kérdésem, kérésem tud valaki katonai váltót valahol?
+36704194342 (csak Viber!!)