Fórum

CLAAS kombájncsalád 

Létrehozta: Marci, 2008-05-24 22:32:38

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3133 musits | 2017-02-22 20:32:44

    Válasz dr.T #3131. hozzászólására

    Egy alapos mosás ráfér, mert az elmaradt.

  • Válasz » #3132 musits | 2017-02-22 20:27:14

    Válasz dr.T #3131. hozzászólására

    Pedig jó állapotban van. 5400 üóra van bent. Műszakilag kifogástalan állapotú. Egyébként köszönöm a jókívánságot.

  • Válasz » #3131 dr.T | 2017-02-22 20:16:46

    Válasz musits #3130. hozzászólására

    Hat egy kisse leharcoltnak tunik,mennyi ora van benne?de amugy gratulasmile thumbup

  • Válasz » #3130 musits | 2017-02-22 19:57:01

  • Válasz » #3129 musits | 2017-02-22 19:54:01

    Tegnap hazahoztam a kombájnomat. claas dominator 98sl.

  • Válasz » #3128 musits | 2017-02-10 21:07:25

  • Válasz » #3127 2266 | 2017-02-10 20:57:30

    Válasz musits #3126. hozzászólására

    Akkor vedd meg és használd!! smile whistling

  • Válasz » #3126 musits | 2017-02-10 20:39:57

    Válasz 2266 #3124. hozzászólására

    Nem egy itthoni leharcolt géprőlvan szó.

  • Válasz » #3125 musits | 2017-02-10 20:39:07

    Válasz 2266 #3124. hozzászólására

    Nagyon jó áron tudok egyet itt nem messze tőlem ausztriában. Egy tangazdaságé. Nem sokat arattak vele. Pontos üórát majd csak hétfőn tudok róla.

  • Válasz » #3124 2266 | 2017-02-10 20:15:48

    Válasz musits #3123. hozzászólására

    98 sl Maxirol tudom hogy már réges rég 10 000 üó fölött járnak vele és igen rossz körülmények között használva! Viszont vannak már tőlük modernebb gépek is pl a Megák nem sokkal többért!!smile winksmile whistlingsmile oops

  • Válasz » #3123 musits | 2017-02-10 17:48:56

    Üdv mindenkinek! Információt kérnék tőletek. Mégpedig egy dominator 98-as kombájnról. Hétfőn megyek megnézni egyet. Véleményekre, tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Köszönöm előre is.smile helpsmilie

  • Válasz » #3122 apuci | 2017-02-01 21:33:10

    Válasz szanberg #3120. hozzászólására

    És akkor a Claas Rolls Royce motoros lesz???smile confusedsmile confused

  • Válasz » #3121 Vinkó75 | 2017-02-01 21:26:27

  • Válasz » #3120 szanberg | 2017-02-01 21:14:20

    Válasz Vinkó75 #3119. hozzászólására

    megnyerem a lottót veszek mindkettőből sőt IH-t is aztán majd jól összemérem őketsmile thumbupcool

  • Válasz » #3119 Vinkó75 | 2017-02-01 21:06:43

  • Válasz » #3118 halihó | 2017-02-01 19:39:16

    540-es lexionhoz gépkönyv valakinek?

  • Válasz » #3117 Fergás | 2017-01-25 00:51:40

    Válasz stocklattila #3103. hozzászólására

    208-as megával jobban járnál szerintem, használt árban kb ott van mint a medion, viszont sokkal erősebb strapább kombájn, kalászosban repcèben 510est simàn viszi, naprában meg kukoricában simán tolja maga előtt a 6 sort.

    Nekünk volt èn csak ajánlani tudom, mert szerintem jobban bevált technika mint a medion.

  • Válasz » #3116 szanberg | 2017-01-24 23:03:54

    Válasz Claaastra #3115. hozzászólására

    Akkor 450-es. Tudom én, de arattam együtt egy táblában tritikálét annó még a régi ferguson kombájnnal, kb 2-vel bírt menni a medion énmeg 6-al, rettenetesen zöld dudvás anyag volt és estére ráadásul.
    Az ilyen fogós orrbavágja de rendesen.
    Meg a 6soros adapterrel tényleg kicsi volt a jó kukoricában, majd szét szakadt minden porcikája ellenkezett. Nekünk 4 soros adapter volt a TC56-on de nem is kellett nagyobb a jó anyagban. Ezzel lehetett haladni míg akinek 6soros van az küszködött mindig, illetve az újabb 3dobos 210 lovas TC egészen jól elketyeg már a 6 sorral is, igaz ez már többet tud a mediontól.

  • Válasz » #3115 Claaastra | 2017-01-24 22:19:17

    Válasz szanberg #3111. hozzászólására

    430-as asztal nincs is,450-es lehetett,tudhat az a kombájn is, mienkbe 10000heki felett van igaz 330-as de szinte minden ugyanaz mint a 310,1200ha volt a csúcs amíg csak ő volt a sorban

  • Válasz » #3114 VMisi | 2017-01-24 22:06:29

    Válasz jozef19 #3113. hozzászólására

    Itt mind a kettő 185 LE. Nem tudom honnan veszik azt a 204-et?

  • Válasz » #3113 jozef19 | 2017-01-24 21:58:32

    Válasz szanberg #3112. hozzászólására

    http://konedata.net/puimurit/claas/claas-medion-310-340/

  • Válasz » #3112 szanberg | 2017-01-24 21:39:25

    Válasz VMisi #3110. hozzászólására

    Szerintem a 185 lovas az a Perkins motoros volt, míg a merga motor az 204 lóerő

  • Válasz » #3111 szanberg | 2017-01-24 21:38:18

    Válasz fabia63 #3108. hozzászólására

    310-es merci motoros volt barátoméknak. Jó kis egyszerű strapás gép de bizony az erős termény nagyon megfogta, illetve a gyomos felzöldűlt gabona is. Szecskázva majdnem csak fele akkora teljesítménye volt mint nélküle illetve a fogyasztás is keményen megnőtt.

    6sorral a 10tonnás kukoricában szét akar szakadni, törte a szemet meg eleve esegetett orra is a lemezes régebbi oros adapterrel.

    Ezért vettek egy 350-es Megát. Nem akartak nagy kombájnt csak ami valamennyivel nagyobb, így lett a 350, no ez szépen megy a 6sorral is meg az 510-es asztallal is. Ja igen 430-as volt a medionon doszt elég volt neki!
    Ha nem kell extra nagy teljesítmény de megbízható stabil gép kell akkor az egyik legjobb választás

  • Válasz » #3110 VMisi | 2017-01-24 21:37:20

    Válasz fabia63 #3108. hozzászólására

    Hirdetésekben sokszor 204 LE-t írnak, vagy hogy: 185 LE (Maximum: 204 LE). Akkor most mennyi?

  • Válasz » #3109 stocklattila | 2017-01-24 21:01:50

  • Válasz » #3108 fabia63 | 2017-01-24 20:52:54

    Válasz stocklattila #3103. hozzászólására

    Hello!
    Én dolgoztam ilyennel pár napot gabonában. (tritikálé) 5 ládás gép.Tisztán dolgozik, de C510-es asztal volt hozzá, de az véleményem szerint sok neki. Bőven elég neki egy 3,90-es esetleg 4,30-as asztal. Nem lehet haladni vele. Max 14ha volt a legtöbb amit lelehetett vele vágni rendre aratásnál gyengébb anyagban.Ha erősebb az anyag akkor még ennyit sem tud véleményem szerint az 510-es asztallal 7,5t/ha termésben megállt a 10-11ha-nál szintén rendre aratásnál. ( mennyit tudhat akkor ha megy a Bóra rajt)Motorja 185LE, Merci OM 906. Kezelése egyszerű, nincs elektronikával túl variálva. Szinte ugyan az az elektronikája és a kezelő szervei mint a Dominátor 108SL Maxi. Bár némi újítás van azért. Nem tudom,hogy a 6 soros kukorica adapterrel mennyit tudna. De lehet,hogy megelégedne egy 5 sorossal is.Vezető fülkéje jobb komfort érzetet nyújtott mint anno a 108-asé. Tágasabb, van benne pótülés (padocska) a jobb és baloldali oszlopokban alul is fűt, hűt, nem csak felül a kabin felső részen. van némi eltérés a cséplő rendszerben is mivel a 310-ben "lapátos" szelelő van (anno E512-ben láttam ilyent), nem olyan mint a 106-108-ban. Röviden ennyi lenne, de biztosan adnak több infót főleg akinek ilyen gépe van.

  • Válasz » #3107 VMisi | 2017-01-24 20:43:53

    Válasz stocklattila #3106. hozzászólására

    Te hoznád és intéznéd magad? Milyen költség egy behozatal?

  • Válasz » #3106 stocklattila | 2017-01-24 20:31:26

    Németből hoznám.
    Claas kombájnnal még nem dolgoztam.

  • Válasz » #3105 VMisi | 2017-01-24 20:28:16

  • Válasz » #3104 Vinkó75 | 2017-01-24 18:44:30

    Válasz stocklattila #3103. hozzászólására
    A dominátor típusokat ismerted ?

  • Válasz » #3103 stocklattila | 2017-01-24 18:17:12

    Sziasztok!

    Medion 310-röl tudna valaki pár szót írni, vélemények, gyenge pontok, kezelhetőség, kukorica átszerelés, merci motor?
    2000 motorüzemórást akarok venni, ami csak kalászost vágott. Én kalászosban, repcében, és naprában használnám.
    Válaszokat köszönöm.

  • Válasz » #3102 Ares 826 | 2017-01-18 21:22:18

    Válasz Claaastra #3101. hozzászólására

    Vidd a lóvédat a sok kereskedőnek, azoknak is kell élni meg a sok . ... eu vezérnek is! smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

    Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:33:28

  • Válasz » #3101 Claaastra | 2017-01-18 21:16:24

    Válasz Ares 826 #3099. hozzászólására

    Egyeseknél hat a zagymosás keményensmile thumbup

  • Válasz » #3100 Mfpisti | 2017-01-18 20:26:45

    Válasz Ares 826 #3099. hozzászólására

    menjünk át a "milyen traktort érdemes venni" topic-ba, mert szerintem az áll a legközelebb a témához

  • Válasz » #3099 Ares 826 | 2017-01-18 20:20:34

    Válasz Mfpisti #3095. hozzászólására

    Veled én is vitatkozom mert amit leírtál szerintem sem igaz azt mondom a régi motorok sokkal jobbak voltak mint a maiak. Lehet én így látom te meg úgy hogy az újak a ...ák. Én tuti nem fogok venni ilyen ...om EGR, meg Adblue meg katalizátoros trakit! Ez csak pénzlehúzás a gyártók, persze a fő barom az az eu köcsög vezető azt akarják velünk elhitetni hogy az eu 500 milliós lakossága fogja a földet megmenteni!! Erre csak azt mondom mosópor reklám SOMAT+ Fa tehát a ...OMAT!!smile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

    Moderátor által módosítva: 2017-01-19 12:35:17

  • Válasz » #3098 csferri | 2017-01-18 19:46:15

  • Válasz » #3097 Mfpisti | 2017-01-18 19:36:10

    Válasz csferri #3096. hozzászólására

    smile thumbup Tudom, köszi, de szándékosan nem neki válaszoltam, mert akkor a válasz miatt 3000 évvel tovább égne a tisztító tűzben.
    Csak jót akartam.........

  • Válasz » #3096 csferri | 2017-01-18 19:33:46

    Válasz Mfpisti #3095. hozzászólására

    Ezen a dolgon egyébként, Ares kolléga lovagolt nagyon, én inkább elismerőleg jegyeztem meg hogy az említett Kubota tipus legalább 6000+ cm3-s még ha 4 hengeres is. Mindettől függetlenül köszönjük a tartalmas szakmai információtsmile thumbupcool

  • Válasz » #3095 Mfpisti | 2017-01-18 19:14:14

    Válasz csferri #3062. hozzászólására

    Érdekes amit mondasz, gépész szemmel (füllel) Én is így gondolom, de valójában nem így van. Nem a hang húzza az ekét. Ezt úgy gondolom, hogy ha odapörkölsz egy régi adagolós hat hengeres motornak, akkor ott van hang (meg füst) jó hallgatni. Ha egy mostani négyhengeresnek teszed ugyanezt, akkor el kezded keresni a dugulást. Viszont a számok mást mondanak, és bármennyire is nem ismerjük el, ezek húzzák az ekét. (Tapasztalat) Én elég sokat nyomoztam ezután, és a mai 3800-as CR motorok többet tudnak nyomatékban, teljesítményben, mint egy 15 évvel korábbi 6000-es szívó, vagy akár turbós traktor motor. Tartósságban meg a többszörösét. Ez van. Lehet vitatkozni, de gondolom senki nem azért jár Ladával, mert a karburátoros technika a legegyszerűbb, és a legtartósabb. 30 évvel ezelőtt csodáltuk az 1,6-os, 100-Le teljesítményű benzines Fiat Regatákat. Ma meg ugyenebből a lökettérfogatból dízelben is lazán kihozzák a 130-at, úgy hogy tartósabb is. Tapasztalat: korábbi adagolós dízel szerviz autóim 200 ezer előtt elmentek a háztól, most meg 150 ezer kilométeres autókat veszünk, mert nincs értelme újat venni. Az első CR motoros trafficom, még mindig bontatlan motorral megy egy kollégánál 700 ezer felett. Ezeknél a motoroknál tartósság a lökettérfogat, teljesítmény, olajtöltet (meddig képes lebegésben tartani a szennyeződéseket), és olajcsere intervallum kérdése. Az is elgondolkodtató, hogy simán lefikázódik annak a több 10000 mérnöknek a munkája, aki azon dolgozik keményen nap mint nap, hogy adott motor tökéletesebb, tartósabb, használhatóbb legyen. Nyilván van "élettartam tervezés", a lökettérfogatok is csökkennek, de egyrészt ez a környezetvédelmi normák betarthatóságának köszönhető, másrészt mert a technika azért irtó nagyot fejlődött azóta hogy valaki meglátta az első MTZ motort. Lásd fenti fiat regatás példa. Persze van profit maximalizálás is (kevesebb vas, kisebb előállítási költségek) de valószínűleg nem ez az elsődleges vezér elv. Apropóniló, környezetvédelmi előírások. Azt azért higyje el mindenki, hogy minden gyártónak sokkal nagyobb nyűg ez mint a felhasználóknak. ( lásd megbukott autó gyártók). Az is valószínű, hogy a "szabályozatlan" időszakban minden gyártó traktorja erősebb volt, mint amit leírt. Hiszen nem került többe az előállítás, és így könnyebben nyert a konkurenciával szemben. Úgy kérte a motort, vagy adagolót a beszállítótól, hogy magasabb volt a max. ciklus adag, vagy erősebb volt a motor.
    Példa:
    Pár évvel ezelőtt járt itt egy jó "kolléga", és éppen fel volt akasztva a fékpad a vonóhorogra. Megkértem, mérjünk meg egy-két gépet azok közül, ami az udvaron áll, mert Én sem hiszek a marketingnek, jó azt tudni hogy mégis valójában mit tudunk. Megmértünk pár traktort. Itt volt egy jó barátom, modellt is állt a csoportképhez ami készült a csodálkozáson, fiatal, heves vérmérsékletű. Mondja: mérjük már meg az Ő 190-esét is. Ráállt a fékpadra. Mondom: ne lepődjél meg nagyon. Nézett hülyén. Azt hitte fikázni akarom a 30 éves technikáját, aminek a motorját kb. 2500 órával előtte raktam össze kosárból. Le is tekert szépen 240Le-t. Új mérés.243.
    Nem ez volt az első, amit ebből a szériából láttam, és többet tudott mint a prosi.
    Persze ennek az időknek vége, sajnos normák között élünk. X gyártó nem nyerhet már azzal előnyt hogy a z lóerős traktorja 2szer gyorsabban húzza az ekét, mint a konkurencia.
    Egy gondolat így a végére: elgondolkodott már valaki azon, miért tudja jobban arról a traktorról hogy szar, sőt nagyon szar, sőőőőt! használhatatlan, ami soha nem volt neki, nincs is, és nem is lesz???????
    Az élet nem áll meg, a technika egyre gyorsabban fejlődik. Ezt majd a mai technológiai fejlődésben felnőtt gyerekeink talán könnyebben elfogadják, mint a mi nemzedékünk CSAK A TRABANT(!)-ot komoly technikának elismerő tagjai. ( mondjuk én csak a moszkvicsot, mert azon nőttem fel).
    Bocs az "OFF"-ért.

  • Válasz » #3094 medikus | 2017-01-18 18:50:32

    Válasz dr.T #3091. hozzászólására
    Vettem én a dominatorhoz is szart!6 hektót bírt ki!Olvastunk itt már a claas hoz is gyenge minőségű alkatrészről,de az ára mégis horror volt!

  • Válasz » #3093 Ares 826 | 2017-01-18 17:41:36

    Válasz Claaastra #3089. hozzászólására

    smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupNa végre valamiben egy a véleményünk.

  • Válasz » #3092 Vinkó75 | 2017-01-18 17:22:02

    Ha jól láttam Forráskúton árulnak egy Case 521-et elég szép bőrben van mint látszik.

  • Válasz » #3091 dr.T | 2017-01-18 17:18:08

    Válasz medikus #3090. hozzászólására

    Hat igazad van abban,hogy ha veszel egy 106 arra joval dragabbak az alkatreszek es olyan jo allapotut amire vetel utan nem kell koltened olyan nincs,a 14 meg nagyon egyszeru technika csak hat az alkatresz az mar szar amiket hozza tud venni az ember.

  • Válasz » #3090 medikus | 2017-01-18 17:09:11

    Válasz Claaastra #3089. hozzászólására
    Nem nem:Olvass visszább.514 est cseréltünk 106 ra!! Előtte igen,Medion.

  • Válasz » #3089 Claaastra | 2017-01-18 16:59:30

    Válasz medikus #3086. hozzászólására

    bocsi itt most medionról volt szó,azzal már volt 35-ös napi hektárom többször is (2-3tonnás gabona)na abban 3 nap alatt megvan a pöcsköszörű árasmile thumbup

  • Válasz » #3088 Ares 826 | 2017-01-18 16:55:18

    Válasz medikus #3086. hozzászólására

    A felét az tuti ha minden rendesen működik, 50 heki három nap simán.smile biggrin

  • Válasz » #3087 Ares 826 | 2017-01-18 16:53:02

    Válasz Claaastra #3085. hozzászólására

    Hát lehet annyi alatt nem de egy nyári szezonban szerintem is.smile biggrin

  • Válasz » #3086 medikus | 2017-01-18 16:41:11

    Válasz Claaastra #3085. hozzászólására
    ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓh!100 hektót vágsz le 2-3 nap egy 106-tal?smile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #3085 Claaastra | 2017-01-18 16:31:55

    Válasz medikus #3083. hozzászólására

    csak 2-3 nap alatt megkeresek egy 512-14 árát vele

  • Válasz » #3084 Pippó89 | 2017-01-18 16:30:47

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Väderstad Kft.
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zetor-Vas
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Busa Bt.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Tisza Consult Bt.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vega Fruit Tész Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.