Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak650 FtEUR394.48 FtUSD370.23 FtCHF407 FtGBP458.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Nekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Annak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
Érdekes, nekünk a kotró csinálta ezt, mikor nem gyári olaj került bele, de nem tudtuk meg miért.
Olajcsere intervallum végén kezdte el a gyárit is csipegetni.
Elonye a 440 esnek h hatul a motor konfort fulke cebis
Csukhato asztallal nem emelgeti a hatuljat
Tudja azt amit a 360 mega .
Cater motor tobb elektronika
Van elonye hatranya . Kivancsi lennek ki mit mondana 20m ft ig.
Voltak ilyen gondok, de szerintem a nívó pálcával volt baj. A miénk is azt csinálta hogy a felső nívóról leette az alsóra. Két évig etettük vele az olajat. Aztán kipróbáltuk hogy alsó alá sosem ette le, simán kibírta az olajcserét utántöltés nélkül. Régi motoros kezelő aggódott hogy felsőig fel kell önteni, kétnaponta hordta bele az olajat. Mint kiderült feleslegesen.
Üdv! Én 450 est hajtok egy ideje C9 es CAT motorral ,kutya baja. Nagyon szeretem jó gép! Hozzáteszem régebben volt itt a közelben egy ugyan ilyen, arra panaszkodtak hogy nagyon ette a motorolajat.
Egy 204-es? zúzós hatos asztallal egy 120q-s kukoricában lépésben bírt menni, még szecskázó nélkül is....
azon kezdtem 23 éve az aratást, hidd el tudom mit különbség 211 lóerő meg 492 lóerő között! és ezek újkori adatok, a mi megánk volt kb az utolsó gyártott 204-es, szóval 25-30 éves gépről beszélünk...
Ennek száraz anyag kell főleg ha naprafordót is aratnál vele. Néztük mi is az 580-at..bár én a 600-ast szerettem volna. Mára a jelenlegi melókhoz az is elég ami van.
550 vagy 560…..
Bár amik vannak a piacon, állítólag nagyon gatyák….
Ezek paneljai már jobbak. Leginkább a 400-asoknál voltak/vannak ilyen gondok.
Rotorost max újban vennék de még lehet abban sem…..
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására
Nagyon jó nagyonszép,multiméter,kontakttisztító,darab vezeték azért legyen nálad meg a váltó tetejét rendszeresen takarítani bár ez az összes 500 as sorozatra érvényes.
Jó nagyot léptek… miért ne egy jópofa 550-560? Ladas gépek nem olyan szomjasak, és ugyanakkor kezdheti meg fejezheti be a napot mint a mega… hülyén nézne ki az egyik géppel ki kell állni a másik meg meg dolgozik 3 órát… kukoricat meg kifejezett vicces lesz vágni hogy a mega 3-al a lexion meg 13-al megy a fogasban!
Amúgy a legutolsó is 10+ éves már, szóval inkább konkrét gépet nézd meg, nem az számít hogy kinek milyen tapasztalata volt vele valamikor…
Nincs agyon kopva a szerkezet!
Ha az lenne, vennék újat.
Előző tulaj cserélte, azóta nem sokat ment. Feltételezésem szerint nem rögzítették rendesen, fellazult, és vergődött ott benn a helyén. Hozzáért középen az alsó- felső rosta közötti összekötőhöz. (3D-s rostaszekrény)
Ott sérült, és elég kókány módon javították.
Pár sor lamella volt kitörve azt kellett pótolni. Kb 5 éve csinálták, azóta rendben van. Nem tudom már az árat, de volt vészes a javítás, meg nem kellett kétszer oda-vissza vinni messzebbre a rostát.
Kérj kb. árat ezektől a cégektől, meg amit még kidob a google, meg mi van esetleg a közeledben.
Arra figyelj hogy a pálcák átvezető furatai is kikopnak, ezt a kom-belt cseréli, de egy vékony dupla hajlított lemezre , ami aztán nagyon gyorsan megeszi az új pálcákat is. Nekem volt ilyen felújított rostám de 2 év és hányta ki magából a lamellákat.
Honlapjukat néztem.
Készleten nem sok tételt találtam, inkább csak komplett rosták vannak.
Én inkább javítanék. Egy alsó lamella hiányzik, ill. a felsőnél kettőnek a"lába" törött le.
Láthatóan régi sérülés "utóhatása".
(nem jól rögzíthették a rostát, és vergődött)
7159 hozzászólás
Válasz ÁdámZoltán #7108. hozzászólására
Kevés volt a fordulat?
Tucano 440 ledőlt búzát vágott vonult szalma náddal, a szecskázó péppé verte az anyagot és eldugott. A medion ugyanebben az anyagban ment rendesen.
Mi lehet a baj?
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólására
Fülke tetején el van dugulva a radiátor!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólására
Megtaláltuk a hibát ugyanez volt forgószitánál nyaka megrepedt!
Megforrasztottuk ezüstel.
Válasz hashtagtiltas #7104. hozzászólására
Nemrég volt töltve, de attól lehet, hogy ereszt
Válasz Senkialfonz #7103. hozzászólására
Lehet kevés a gáz benne
Szintén klíma problémánk van, 204-es mega, alapjáraton nem hűt, teljes gázon működik, de nem az igazi. Mi lehet a probléma?
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólására
Festesd meg,az majd megmutatja!
Válasz Mrx5 #7100. hozzászólására
Köszönöm!
Válasz ÁdámZoltán #7099. hozzászólására
Nekem a motornál a forgószitánál eresztett. A felső a klímahűtő és ahogy rámegy a felső cső ott engedett. Megkeményedik a cső és ahogy nyitogatod az ajtót úgy feszíti a nyakában és megreped. Nekem ezüsttel megforrasztották azóta jó.
Tegnap vettünk tucano 440-est, a klíma el volt benne romolva. Amikor elindultúnk feltöltöttem gázzal, úgy jöttünk haza. Kibírta a 8 órás utat. Esetleg kinek mi baja lehetett a klímával hol szivároghat el a gáz? Pedig még csak 7 éves.
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására
Annak vissza kellene állnia alaphelyzetbe? Akkor nekem is el van törve, de mivel még mással nem arattam, így fel sem tűnt.
És így rugó nélkül rosszabb kezelni? Mindenképp vissza akarod rakni?
Köszönöm!
Válasz A. Ákos #7095. hozzászólására
2db kis laprugó, benne van a cikkszám katalógusba, kar a laján feszítőhüvelyt ki kell ütni akkor eljön a kar annyirra, h némi killódással cserélhető.
Segítséget szeretnék, hogy Medion-ba a linde kart milyen rugó (mehanika) húzza vissza 0 középállásba. Eltörhetett valami rugó mert ha kihúzom balra középállásba akkor ottmarad.
Robbantott rajzon nem találtam semmi lehetséges választ.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon nem ide illik, de nincs erre külön topic. Claas 516 rakodóhoz esetleg nincs valakinek kapcsolási rajza? Rakodáskor a gém kint maradt. Manuálisan lehet üzemeltetni, szóval nem szelep gond, de joysticról nem akar. Joystic tányér részének elektronikája cserélve. Jó lenne tudni mi hova kapcsolódik.
Köszönöm!
Sziasztok!
Claas 86 dominatorra keresek használható 3,6m gabona asztalt,esetleg hiányos is érdekel ha a lemezelése, behordó csigája jó.
Üdv.: Csuti
Nincs esetleg valakinek eladó pótülése Medionba?? A gyerekek nagyon szekálnak :)
Buenos días, me he cruzado con esta comunidad y la verdad que muy interesante, me gustan la <a href="https://giligroup.com/">maquinaria agrícola</a>
Válasz Gumóka #7089. hozzászólására
Persze azt használtuk több évig aztán jd olajat, de mindkettővel ugyanazt csinálta, alsó nívóig leette...
Válasz Drisa #7087. hozzászólására
Gyári Cat Deo olajat használtatok?
Érdekes, nekünk a kotró csinálta ezt, mikor nem gyári olaj került bele, de nem tudtuk meg miért.
Olajcsere intervallum végén kezdte el a gyárit is csipegetni.
Elonye a 440 esnek h hatul a motor konfort fulke cebis
Csukhato asztallal nem emelgeti a hatuljat
Tudja azt amit a 360 mega .
Cater motor tobb elektronika
Van elonye hatranya . Kivancsi lennek ki mit mondana 20m ft ig.
Válasz Lajos #7086. hozzászólására
Voltak ilyen gondok, de szerintem a nívó pálcával volt baj. A miénk is azt csinálta hogy a felső nívóról leette az alsóra. Két évig etettük vele az olajat. Aztán kipróbáltuk hogy alsó alá sosem ette le, simán kibírta az olajcserét utántöltés nélkül. Régi motoros kezelő aggódott hogy felsőig fel kell önteni, kétnaponta hordta bele az olajat. Mint kiderült feleslegesen.
Válasz Cs.M.I #7084. hozzászólására
Üdv! Én 450 est hajtok egy ideje C9 es CAT motorral ,kutya baja. Nagyon szeretem jó gép! Hozzáteszem régebben volt itt a közelben egy ugyan ilyen, arra panaszkodtak hogy nagyon ette a motorolajat.
Válasz Cs.M.I #7084. hozzászólására
Bár a Merci motort jobban szeretem..de jó választás.
Üdv lexion 440 es2003 cat motoros 3600 oras kinek mi a véleménye? 3000nél
Dobfelujitas volt patika a gép, vagx ki mit ajanlana 6ládásba 20m ft ig ?
Válasz .Feco. #7080. hozzászólására
Csak sajnos nem mindenhol terem 120g kucca hekinként oda meg mi a fasznak közel 500 lovas masina???
Válasz Gazda12 #7081. hozzászólására
Sőt ment a szecskázó is rajtuk!
Válasz .Feco. #7080. hozzászólására
Hát nem tudom,nekünk vágot máskor szolgáltatásban mega is meg 108 sl MAxi is! 13 tonnásban is mentek 6km/h körül!
Válasz Ares 826 #7074. hozzászólására
Egy 204-es? zúzós hatos asztallal egy 120q-s kukoricában lépésben bírt menni, még szecskázó nélkül is....
azon kezdtem 23 éve az aratást, hidd el tudom mit különbség 211 lóerő meg 492 lóerő között! és ezek újkori adatok, a mi megánk volt kb az utolsó gyártott 204-es, szóval 25-30 éves gépről beszélünk...
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására
Ennek száraz anyag kell főleg ha naprafordót is aratnál vele. Néztük mi is az 580-at..bár én a 600-ast szerettem volna. Mára a jelenlegi melókhoz az is elég ami van.
Válasz ..,-:) #7076. hozzászólására
7000 óra van a 460-ban a panelnak semmi gondja.
Válasz ..,-:) #7076. hozzászólására
Mi nem tetszik neked a rotorosban?
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására
550 vagy 560…..
Bár amik vannak a piacon, állítólag nagyon gatyák….
Ezek paneljai már jobbak. Leginkább a 400-asoknál voltak/vannak ilyen gondok.
Rotorost max újban vennék de még lehet abban sem…..
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására
Nagyon jó nagyonszép,multiméter,kontakttisztító,darab vezeték azért legyen nálad meg a váltó tetejét rendszeresen takarítani bár ez az összes 500 as sorozatra érvényes.
Válasz .Feco. #7073. hozzászólására
A MEGA sem 3-al vágja a kukoricát, ennyire ne vetíts!
Válasz petyus160 #7072. hozzászólására
Jó nagyot léptek… miért ne egy jópofa 550-560? Ladas gépek nem olyan szomjasak, és ugyanakkor kezdheti meg fejezheti be a napot mint a mega… hülyén nézne ki az egyik géppel ki kell állni a másik meg meg dolgozik 3 órát… kukoricat meg kifejezett vicces lesz vágni hogy a mega 3-al a lexion meg 13-al megy a fogasban!
Amúgy a legutolsó is 10+ éves már, szóval inkább konkrét gépet nézd meg, nem az számít hogy kinek milyen tapasztalata volt vele valamikor…
hello 204-es mellé szeretnénk venni egy 580-ast valaki tudna mondani róla véleményt megbízhatóságra milyen....?
Válasz VMisi #7068. hozzászólására
Közelben max axial.
Körbe érdeklődöm.
Aratásra remélem elkészül.
Válasz csferri #7067. hozzászólására
Köszi!
Válasz medikus #7066. hozzászólására
Nincs agyon kopva a szerkezet!
Ha az lenne, vennék újat.
Előző tulaj cserélte, azóta nem sokat ment. Feltételezésem szerint nem rögzítették rendesen, fellazult, és vergődött ott benn a helyén. Hozzáért középen az alsó- felső rosta közötti összekötőhöz. (3D-s rostaszekrény)
Ott sérült, és elég kókány módon javították.
Válasz atisgyulai #7064. hozzászólására
Pár sor lamella volt kitörve azt kellett pótolni. Kb 5 éve csinálták, azóta rendben van. Nem tudom már az árat, de volt vészes a javítás, meg nem kellett kétszer oda-vissza vinni messzebbre a rostát.
Kérj kb. árat ezektől a cégektől, meg amit még kidob a google, meg mi van esetleg a közeledben.
Válasz atisgyulai #7063. hozzászólására
Arra figyelj hogy a pálcák átvezető furatai is kikopnak, ezt a kom-belt cseréli, de egy vékony dupla hajlított lemezre , ami aztán nagyon gyorsan megeszi az új pálcákat is. Nekem volt ilyen felújított rostám de 2 év és hányta ki magából a lamellákat.
Válasz atisgyulai #7063. hozzászólására
Ha 1 lamella eltört,a többi is elfog.Elkopik lötyög-
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólására
Kom-belt Kft javítja.
Válasz VMisi #7062. hozzászólására
Mit kellett javítani, és nagyságrendileg mennyibe fájt?
Minőségi munka volt?
Válasz medikus #7061. hozzászólására
Honlapjukat néztem.
Készleten nem sok tételt találtam, inkább csak komplett rosták vannak.
Én inkább javítanék. Egy alsó lamella hiányzik, ill. a felsőnél kettőnek a"lába" törött le.
Láthatóan régi sérülés "utóhatása".
(nem jól rögzíthették a rostát, és vergődött)
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólására
Axiál hozta-vitte. Azt nem tudom, hogy ők javították vagy mással csináltatták. Árban elfogadható volt.
Válasz atisgyulai #7060. hozzászólására
Kom-Belt?
Sziasztok!
Rosta felújításban van valakinek tapasztalata?
Alkatrészt, rosta lamellákat forgalmazó cég?
Vagy aki foglalkozik ilyennel?