Válasz Ares 826 #4865. hozzászólásáraHelló!
Ha jól emlékszem, (rég volt )az AdBlue rendszerre utalt. A kormot égette ki magából. Utána el is tűnt a hiba. De másfél hónap után sajnos ki kellett cserélni az ammóniaszenzort és annak a vezérlőjét...
Válasz Diesel Tibor #4860. hozzászólásáraüdv Tibi!elvileg Hódmezővásárhelyen találkozunk.nekem mindenhol jó.Dunaföldváron megyek átt a Dunán.de majd hivni fogom holnap mindenképp,és pontositunk.
Válasz Nskype #4857. hozzászólásáraHa permetezésnél berakod az aktívszenes kabinszűrőt akkor az benyom egy gombot és akkor világít ez a piros háromszög. Ilyenkor megnő a ventilator teljesítménye mert az aktívszenes szűrőn nehezebben megy át a levegő.
Válasz Nskype #4854. hozzászólásáraMiböl van gumi ,müanyag? tegyél már mellé egy gyufás dobozt,amúgy a motorház nyitójára gondolok amikor felnyitod ezt nyomod meg nyitás előtt
Üdv! Segítséget szeretnék kérni van nekünk egy claas axion 820as 2008 as , olyan hiba van vele hogy ha az irányváltot előre rakjuk elindul de utána meg áll és kirija hogy irànyválto hiba , de ha nyomkodom a féket akkor meg elindul , mi lehet az oka hogy ezt csinálja, valaki járt màr így?
Válasz fexco #4844. hozzászólásáraLegközelebb gyereket csinálok akkor inkább erősebbre dolgozok majd mind okosra. Ki fogja neked megmérni hogy mennyit emelkedik a fülke eleje ? Nem akarod tán ezt is behajtani oda ahol a vadiúj kék is fentakadt ?
üdvmindenkinek! axion 820 elsőhid rugozott dana vagy dyna (a mf,cselendzser-eken isilyen van,)az lenne a kérdésem,hogy ennek mekkora a rugóútja a nullára leengedettől a maxra kiemeltig a motorháztetőn vagy a fülke tetejének az első részén??
Válasz fexco #4836. hozzászólásáraDe szerintem a laptopos ember tudná ezt orvosolni.
Nekem a diag még viszi a régi premiumot, ott a nagyfülkésünknél volt, az 5 perces automata leállítás, fogtam, aztán kikapcsoltam szoftveresen.
Válasz Gumóka #4835. hozzászólásáraa 900 az még o.k. de az1550?
nekem is a 900rémlik amugy,ez teljesen rendbe van.talán amikor üzemmeleg,és leesik a nyomás akkor emeli fel talán 1200ra.
ezen a rönön már 2xcseréltek kompletten kipufogót.(asszem másodszor a gyár állta a cekket---mármint az anyagot----a munkadij az exponenciálisan kompenzálta)
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraIgen. Ha 8bar alá esik a nyomás, emel 900-ig azt hiszem, mindegy, hogy hideg-meleg a motor, vagy az időjárás.
Ha meg ilyen hideg van, az adblue fűtése miatt is emel, ha hidegen kezdek vele műszakot, még beérek a gyárba is kevés neki, első körön le sem szoktam állítani. Mert ha kiveszem sebességből is automatikusan visszaemel. Akkor fázik.
Az újak meg lassabban is melegednek fel, mint a régiek.
A mostani újak 2 évesek lesznek, azokkal nincs adblue baj, a 4 évessel elinte sok volt, döcögtem biára 40-el is, meg ott cseréltek komplett kipufogót is, mert kiköpködte a szigetelést magából
Válasz Gumóka #4828. hozzászólásáraaz még oké,most azon agyalok,hogy amikor hidegen beinditod,és mondjuk 0 a levegő,akkor is?én is szoktam menni a mezőfődes rönóval,szegényke mindig biatorbágyon van mostanába.az adblu miatt ilyenkor miért?---olyat még nemcsinált (ez is szinte csak az adblu rendszer miatt van szervizbe,pedig még ez azért egy kicsit nagyobb távokat megy mint ti.)
Válasz Büresz #4826. hozzászólásáraigen!elvileg a tidbe sincs még adblu!?(a tied volt a legutolsó)
c matic:-5fok alatt irányváltót csak szigoruan kuplungpedállal használni!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraA teherautóink is ugyanezt csinálják, csak ott a levegőnyomás esésre emel fordulatot, na meg az adblue miatt, ilyenkor.
Tudod mi a munka, mennek, az öregek már 13e óra felett járnak, kartergáz azért már van, de még nem veszélyes az olajfogyasztása.
Válasz mtz1221 #4825. hozzászólásáradehogy basztatom,elvileg majd tavasszal inditom csak be,tegnap is csak be álltam vele.full gyári belevaló claas c matic olaj van benne.--amúgy kb olyasmi ----BUÉK!+egy szökét+1feketét a fullosból 1xre neked
!!
2013as az axionom,nincs adblu.---de azért van benne elektronika gazdagon----
tegnap odébb álltam vele,beinditom,aztán felemeli 1550es motorfordulatra a motor magát.én meg nézek bután,hogy what a....ma meg olvasom a kezelésibe,hogy -5fok alatt megemeli a forulatot inditáskor,hogy megvédja a váltót a károsodástól.
a motorral ilyenkor mi a gyász van???(pöccre indul,kb 10 másodperc után egyből 1550.)
ja még jó hogy nincs -25fok!! mert akkor egy tappottat se enged mozdulni.....
Válasz Ares 826 #4818. hozzászólásáraPersze vannak jelek, mondjuk vettem egy 697-est 1100 üó-val, nah ott nem tekergettek talán. Szegénykém átfordult, de mai napig nagyon szeretem a 3 közül.
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraDehogy nyomtad ki szerintem a rugó sokat fog rajta! Ezeken nálunk ferga váltón még rugó sincs csak három "perem" az tömít semmi más!
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraEzekben a ferga dyna váltókban kint oldalt nem szimmering van hanem csak egy három élű futógyűrű, még ha túl is zsírozná az ember semmi baj nincs belőle mert kijönne a retkes zsír s semmi gond nincs belőle! De nem lehet túlzsírozni mert van benne akkora hely hogy tuti 5 de inkább 7kg zsír is elfér a házban!
Válasz Ares 826 #4815. hozzászólásáraÉsz megáll. Én a töröknél tűlzsíroztam, nem tudom mi lesz így vele. Csapágy egyik oldalán benne a porvédő, biztos kinyomtam.
Válasz Büresz #4817. hozzászólásáraHát vannak az tuti tekergetős cégek de a kis apró dolgokon lehet látni valamennyire, hogy tényleg annyi-e az óra mint amit mosdanak! Nálam az óra az valós volt csak szar hozzá nem értő a szerelője az axiálnak! Mert csak ők javíthatták nem a traktorosok csak víz ,olaj meg tankolást csinálhattak rajta! most is itt az agrón hirdetnek egy 836 claas valami 6-7 órával szépen festegetve de tuti hogy 10.000 órával több van benne, csak tuti mondják hogy valós az óra benne! de az sem érdekel ha az eladó beperel hogy valótlant állítok, állok elébe! már sok sok trakit láttam így 30+ évesen!
Válasz Ares 826 #4816. hozzászólásáraNem tudok róla, de nagyobb cégek tekergetnek össze vissza, azt mondják amit az ember hallani akar. Kivédeni csak új vásárlással lehet. Persze annak ára is van.
4866 hozzászólás
Válasz Ares 826 #4865. hozzászólásáraHelló!
)az AdBlue rendszerre utalt. A kormot égette ki magából. Utána el is tűnt a hiba. De másfél hónap után sajnos ki kellett cserélni az ammóniaszenzort és annak a vezérlőjét...
Ha jól emlékszem, (rég volt
Válasz KSanyi #4850. hozzászólásáraMeg lett mit takar a hibakód??? Mi volt a baja a gépnek???

Hmm minden xerion elkapkodták itthon és nincs használatban semmi elérhető a régebbi megfizethetőből
Válasz fexco #4862. hozzászólásáraoké
Válasz Diesel Tibor #4860. hozzászólásáraüdv Tibi!elvileg Hódmezővásárhelyen találkozunk.nekem mindenhol jó.Dunaföldváron megyek átt a Dunán.de majd hivni fogom holnap mindenképp,és pontositunk.
Válasz Nskype #4857. hozzászólásáraHa permetezésnél berakod az aktívszenes kabinszűrőt akkor az benyom egy gombot és akkor világít ez a piros háromszög. Ilyenkor megnő a ventilator teljesítménye mert az aktívszenes szűrőn nehezebben megy át a levegő.
Válasz fexco #4858. hozzászólásáraKecskeméten vagy Szolnokon találkozhatnátok,,hol jössz át a Dunán??
Válasz fexco #4858. hozzászólásáraoké
üdv TIBI!akkor hétfőn viszem a csomagot,monnd a gyereknek!!!

Válasz szfery #4856. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, pont ott volt , még egy kérdésem lenne a klímánàl mért világit a piros háromszög?!
Válasz Nskype #4852. hozzászólásáraEz az ékszíjfeszítő csapágyának a belső motor felőli részén lévő porvédő.
Üdv.
Válasz Nskype #4854. hozzászólásáraMiböl van gumi ,müanyag? tegyél már mellé egy gyufás dobozt,amúgy a motorház nyitójára gondolok amikor felnyitod ezt nyomod meg nyitás előtt
Válasz termelo #4853. hozzászólásáraÉn is arra gondoltam, de nem találom a helyét, hogy honnan eshetett volna le...
Válasz Nskype #4852. hozzászólásáraNem valamelyik szíjfeszítő vagy vezető porvédője? A Dayco ból gondolom
Sziasztok! A reggeli légszűrő és hütök fujatása után a traktor (claas 530) alatt találtam , de nem találtam a helyét honnan való?


.
Üdv! Segítséget szeretnék kérni van nekünk egy claas axion 820as 2008 as , olyan hiba van vele hogy ha az irányváltot előre rakjuk elindul de utána meg áll és kirija hogy irànyválto hiba , de ha nyomkodom a féket akkor meg elindul , mi lehet az oka hogy ezt csinálja, valaki járt màr így?
Tisztelt fórumtagok!
Hibakód: EAd 13
Arion 420 2016-os évjárat. Ha valaki tudja,kérem segítsen.
Köszi!
Válasz fexco #4848. hozzászólásáraNe backi, mintha tegnap írtad volna.
Válasz mtz1221 #4846. hozzászólásáraazért nem kicsit repül az idő,annak is már van egy pár éve......(8)
Válasz mtz1221 #4846. hozzászólásáraráhibáztál,majdnem oda...



Válasz fexco #4844. hozzászólásáraLegközelebb gyereket csinálok akkor inkább erősebbre dolgozok majd mind okosra.
Ki fogja neked megmérni hogy mennyit emelkedik a fülke eleje ? Nem akarod tán ezt is behajtani oda ahol a vadiúj kék is fentakadt ?
Válasz fexco #4844. hozzászólásáranem a carraro,hanem a dana(agco)
üdvmindenkinek! axion 820 elsőhid rugozott dana vagy dyna (a mf,cselendzser-eken isilyen van,)az lenne a kérdésem,hogy ennek mekkora a rugóútja a nullára leengedettől a maxra kiemeltig a motorháztetőn vagy a fülke tetejének az első részén??
Válasz fendt309 #4842. hozzászólásáraNemrég lett egy újabb szerzeményem...

Válasz Gumóka #4840. hozzászólásáraJaaa
Köszi
Azt hittem van ott valami claas szerviz.
Válasz fexco #4836. hozzászólásáraDe szerintem a laptopos ember tudná ezt orvosolni.
Nekem a diag még viszi a régi premiumot, ott a nagyfülkésünknél volt, az 5 perces automata leállítás, fogtam, aztán kikapcsoltam szoftveresen.
Válasz fendt309 #4839. hozzászólásáraTeherautó.

Kicsit elkanyarodtunk...
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraSzia!
Milyen Renault?
Mi van Biatorbágyon?
Köszi
Válasz fexco #4829. hozzászólásáraVolt benn de már nincs. Forgalmi 2015-öt ír. Értem köszi. Miért kell úgy?
Válasz fexco #4834. hozzászólásáraIgazad van, egy kutya kölke mind. Akkor máshol csavarozták össze.
Az enyém is 950-ig pörög fel, ha fázik.
Válasz Gumóka #4835. hozzászólásáraa 900 az még o.k. de az1550?
nekem is a 900rémlik amugy,ez teljesen rendbe van.talán amikor üzemmeleg,és leesik a nyomás akkor emeli fel talán 1200ra.
ezen a rönön már 2xcseréltek kompletten kipufogót.(asszem másodszor a gyár állta a cekket---mármint az anyagot----a munkadij az exponenciálisan kompenzálta)
Válasz fexco #4832. hozzászólásáraIgen. Ha 8bar alá esik a nyomás, emel 900-ig azt hiszem, mindegy, hogy hideg-meleg a motor, vagy az időjárás.

Ha meg ilyen hideg van, az adblue fűtése miatt is emel, ha hidegen kezdek vele műszakot, még beérek a gyárba is kevés neki, első körön le sem szoktam állítani. Mert ha kiveszem sebességből is automatikusan visszaemel. Akkor fázik.
Az újak meg lassabban is melegednek fel, mint a régiek.
A mostani újak 2 évesek lesznek, azokkal nincs adblue baj, a 4 évessel elinte sok volt, döcögtem biára 40-el is, meg ott cseréltek komplett kipufogót is, mert kiköpködte a szigetelést magából
Válasz t.romsics #4830. hozzászólásáraez se.biztos vagy benne,hogy teljesen más gyártó????
Válasz mtz1221 #4831. hozzászólására1550!
abba is a original claas.
Válasz Gumóka #4828. hozzászólásáraaz még oké,most azon agyalok,hogy amikor hidegen beinditod,és mondjuk 0 a levegő,akkor is?én is szoktam menni a mezőfődes rönóval,szegényke mindig biatorbágyon van mostanába.az adblu miatt ilyenkor miért?---olyat még nemcsinált (ez is szinte csak az adblu rendszer miatt van szervizbe,pedig még ez azért egy kicsit nagyobb távokat megy mint ti.)
Válasz fexco #4827. hozzászólásáraMotorba gondoltam a vékonyat. megette a fene ha egyből 1500 fordulaton tartja a motort kenés nélkül. BÚÉK.
Válasz fexco #4829. hozzászólásáraTeljesen más gyártó, de indítás után meg sem mozdul, még az olajak el nem érik a 12 fokot…
Válasz Büresz #4826. hozzászólásáraigen!elvileg a tidbe sincs még adblu!?(a tied volt a legutolsó)
c matic:-5fok alatt irányváltót csak szigoruan kuplungpedállal használni!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraA teherautóink is ugyanezt csinálják, csak ott a levegőnyomás esésre emel fordulatot, na meg az adblue miatt, ilyenkor.
Tudod mi a munka, mennek, az öregek már 13e óra felett járnak, kartergáz azért már van, de még nem veszélyes az olajfogyasztása.
Válasz mtz1221 #4825. hozzászólásáradehogy basztatom,elvileg majd tavasszal inditom csak be,tegnap is csak be álltam vele.full gyári belevaló claas c matic olaj van benne.--amúgy kb olyasmi ----BUÉK!+egy szökét+1feketét a fullosból 1xre neked
!!
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraFasza.
nekem másabb a motorháztető, fiatalabb lehet egy évvel?
Válasz fexco #4823. hozzászólásáraTegyél bele 5w-30 olajat ha sokat bactatod télen.
Múltkor volt itt téma az elsőhidrugozásról na,ez rugozik
BUÉK!
2013as az axionom,nincs adblu.---de azért van benne elektronika gazdagon----

tegnap odébb álltam vele,beinditom,aztán felemeli 1550es motorfordulatra a motor magát.én meg nézek bután,hogy what a....ma meg olvasom a kezelésibe,hogy -5fok alatt megemeli a forulatot inditáskor,hogy megvédja a váltót a károsodástól.
a motorral ilyenkor mi a gyász van???(pöccre indul,kb 10 másodperc után egyből 1550.)
ja még jó hogy nincs -25fok!! mert akkor egy tappottat se enged mozdulni.....
Válasz Ares 826 #4818. hozzászólásáraPersze vannak jelek, mondjuk vettem egy 697-est 1100 üó-val, nah ott nem tekergettek talán. Szegénykém átfordult, de mai napig nagyon szeretem a 3 közül.
Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraDehogy nyomtad ki szerintem a rugó sokat fog rajta! Ezeken nálunk ferga váltón még rugó sincs csak három "perem" az tömít semmi más!

Válasz mtz1221 #4819. hozzászólásáraEzekben a ferga dyna váltókban kint oldalt nem szimmering van hanem csak egy három élű futógyűrű, még ha túl is zsírozná az ember semmi baj nincs belőle mert kijönne a retkes zsír s semmi gond nincs belőle! De nem lehet túlzsírozni mert van benne akkora hely hogy tuti 5 de inkább 7kg zsír is elfér a házban!
Válasz Ares 826 #4815. hozzászólásáraÉsz megáll.

Én a töröknél tűlzsíroztam, nem tudom mi lesz így vele. Csapágy egyik oldalán benne a porvédő, biztos kinyomtam.
Válasz Büresz #4817. hozzászólásáraHát vannak az tuti tekergetős cégek de a kis apró dolgokon lehet látni valamennyire, hogy tényleg annyi-e az óra mint amit mosdanak! Nálam az óra az valós volt csak szar hozzá nem értő a szerelője az axiálnak! Mert csak ők javíthatták nem a traktorosok csak víz ,olaj meg tankolást csinálhattak rajta! most is itt az agrón hirdetnek egy 836 claas valami 6-7 órával szépen festegetve de tuti hogy 10.000 órával több van benne, csak tuti mondják hogy valós az óra benne! de az sem érdekel ha az eladó beperel hogy valótlant állítok, állok elébe! már sok sok trakit láttam így 30+ évesen!
Válasz Ares 826 #4816. hozzászólásáraNem tudok róla, de nagyobb cégek tekergetnek össze vissza, azt mondják amit az ember hallani akar. Kivédeni csak új vásárlással lehet. Persze annak ára is van.