Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A sántázó szerek változatos alapanyagokból állnak, van, amelyik 11 komponenst is tartalmaz. Általában kékkő (rézgálic) és timsó keveréke az alap, amihez klórmeszet, oltott meszet kevernek. Ezeket az alapanyagokat porrá törik és összekeverik, van, aki el is égeti. Az így kapott anyaghoz kreolint, formalint adnak. Némelyek, hogy víz ne érhesse a sebet, fakátrányt, vazelint stb. tesznek hozzá, a juhot így nem kell bezárva tartani. Abban is megegyeznek a vélemények, hogy az erős szárító, esetleg maró hatású anyagokat csak nagyon óvatosan lehet adagolni.
„Ahány juhász van, mindnek más a véleménye. Mindenfajta gyógyszert csinálhat, csak erős ne legyen, mert ha a tiszta eleven részt égeti, az nem gyógyul meg. Én öt-hat fajtábúl csináltam, de nagyon vigyáztam, hogy egyikbűl se tegyek annyit, hogy túl erős legyen, mert ha sok, összemarja. Kékkő, timsó, ezt összeégetve, lisztté őrölve, aztán egy kevés oltott meszet, én műtrágyát is tettem hozzá meg formalint, de abból csak keveset. Ezt egy-két juhon kipróbáltam, ha gyengére sikeredett, tettem még bele.”
„Fél kiló klórmész, egy kiló timsó, egy kiló kékkő, ezt egy tepsibe berakták a kemencébe, leégették, utána egy rossz edénybe összedörzsölték, erre ecetet öntöttek. 1951-ben volt egy juhásztalálkozó, ott ismerte meg édesapám valamelyik dunántúli embertől a formalint, azóta azt használják.”
Most eszembe jutott,hogyha kevés az olaj nyomás ,akkor a gardán megtud csúszni ,tegyél rá valami gardános gépet,hogy azt viszi-e,de ez csak olyan megérzés.
Nekem volt egy T160-as,ami elég sokszor kiírta L422 kódot ez azt jelzi kevés a levegő ,ránéztem az órára 7 bár mondom ez nem kevés ,és nem törődtem vele egy idő után elvette a csoporton belüli váltást ha erre sem reagáltam akkor levette a fordulatot,és egy újra indítás megoldott mindent.
Most ez csak azért sikerült mért én elég pozitíven állok a dolgokhoz,es ez átment a rendszerenA valtrák azon gépek egyike amelyik újra indításnál törlik a hiba kódokat, tehát ha újra előjön a hiba addig ne állítsd le míg rá nem nézel a kijelzőre.
Kistelek hirdet 3db fend kombájnt,felétek nincs belőle? ,állítólag ferguzon koppintás,a szememnek jól mutat,csak még nem láttam egyet sem élőben dólgozni.
Igen,,,,, ,letépte a villa részét ,gyárilag nincs zsírzógomb ,megy ameddig megy 5000üó-nál megadta magát ,amit küldtek helyette azon már van zsírzó gomb.
Ugyan az mint egy teleszkópos ,elől hátul kormányzott,az első királycsapszeg nekem már mozog,ezért mondtam ,hogy azt nézd meg.Váltó,,a nívó üveg cső látod benne a szintet meg a minőségét ,érdemes 1000üó cserélni az olajat, amit kiveszel mtz elfogyasztja vagy a bálázó.Az,hogy nem elterjedt azzal ne nagyon törődj,majd te elterjeszted azért jó ha közelben van axiál vagy valamiféle szervíz aki hajlandó ránézni szükség esetén,cebiszes laptopos ember kell hozzá.Ha évi 200üó ra veszed 10év kell ,hogy menjen 2000üó-t,addig meg sok víz lefolyik a Tiszán.Mondom még szakember nem látta mecsinálom egyedül.Kisgardán 500000ft Németországból 3nap alatt addig kint ált a földön tele tankkal kövesút mellett a föld közepén,persze ott vadásztam mellette az erdőmben.Nagyobb cégek már nem veszik meg a kicsik meg ockodnak tőle,ezért nehezebb eladni,amikor én vettem akkor ez volt a második Hajdú-Biharban,az elsőt újjonnan vették,50km -re hozzám.
Meg van mégMég nem javítottam lényeges dolgokat rajta-.....Hazudtam kisgardánt már cseréltem lazítózás közben.Ebbe még 7000üó van ,mindene működik.Vásárláskor az első tengely király csapját kellene megnézni ,de ehhez megkellene emelni a gépet máskülönben nem látsz semmit.A rábának a munka gépeit simán elviszi.
Én már vetettem, ,hozzá se kezdj,eleve el kell menned Mosonmagyaróvárra,nekem 380km,kevés magot adnak ,szerintem pont a duplája kell,szárasság türőnek monják de vetés évében nem bírja a szárasságot,állat bördős szára van, ríva eszi meg a tehén.
Itt nem messze Nagyhegyesen vettek egy új 3800-as xeriont és az első téli szántásban megadta magát az első híd ,garancia ,,,,új híd kell a német lehozta az új hidat beszerelte ,és elment szántani a söfőrrel,8 fejes váltva forgatós eke barázdában járós,egy óra múlva ,azt mondta mehetünk haza ,és vegyenek partonjárós ekét és megírta az új garancia levelet amiben kizárta a barázdában járó eke vontatást ,,,,azóta működik hiba nélkül.
Előzmény: vénkabi #367 hozzászólása
Mér, már elmúltál 40?????
Előzmény: Zoli 63 #362 hozzászólása
Most is azért megyünk,lehet megkerüljük a balcsit,már,hogy rendesen kiégjen,de már másik az auto.
apuci 2fő
VMisi
szanberg
BNC01 18fő
Bobo
Czanik Sándor+ 1fő
ermike
Zoli 63
lala1
golyó2
Diesel Tibor 2fő ott alvással
rabszolga
Bárány 2 fő (6-os szoba stipstop
Előzmény: Zoli 63 #354 hozzászólása
Hú de jó ezt így látni.
Ketten megyünk én és az óldalkocsi ,ott alvással
Előzmény: ..MZ/X.. #322 hozzászólása
már most ezek is 10évvel öregebbek
Előzmény: Gatti #575 hozzászólása
Én is itt vagyok, de csak olvasgatok
Előzmény: baloghzoltan565 #1 hozzászólása
Mert a jobb oldala nehezebb .minden cycló 800-as jobbra dől,,felemeled vízszintes ,leengeded vízszintes.
Előzmény: egynyelvetbeszelunk #3309 hozzászólása
Előzmény: egynyelvetbeszelunk #3303 hozzászólása
Előzmény: A.I. #3022 hozzászólása
tárcsa egy menetben gutler hengerrel 90%-ban pusztulás
Előzmény: endypapa_20120 #11534 hozzászólása
Ezek össze vissza írogatnak itt hülyeségeket azért kell emelni mert versenyezni kell az olcsó ukrán búzával,,itt velemi sántít.
Előzmény: mtz1221 #15922 hozzászólása
mert állva szeretnéd
Előzmény: fexco #4505 hozzászólása
Gratulálok ,,,egészséggel nyűdd el
Előzmény: mtz1221 #4492 hozzászólása
De szép válasz
Előzmény: Balázs. #29153 hozzászólása
egy műhelyben igen
Előzmény: Bán Zsolt #57367 hozzászólása
ma reggelre 30mm
65mm,,,,,,,, az eleje jeges volt
Előzmény: Koczka József #10848 hozzászólása
Ez úgy szól,hogy .... nincs olyan kár .hogy valakinek ne használna.
A fiamnak nincs 1 heki följe sem viszont van 300heki bérleménye ,akkor is áll ez a 10 heki vásárlás vajon.
Előzmény: Mtz 550E #8250 hozzászólása
https://hirdetmenyek.gov.hu/ a keresésbe beírod a faludat és adja magát
Előzmény: Diesel Tibor #10468 hozzászólása
Búza 25éve nem volt ilyen.
Előzmény: Bárány #10465 hozzászólása
Ide tartozom én is,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,búzát a szalmáért termelem, a búza a mellék termék.
Előzmény: Sk Laci #24093 hozzászólása
Mindenkinek ilyen
Előzmény: rongyos #12762 hozzászólása
Ez addig igaz amíg lesznek állattartók ,aztán ez is bedől.
Előzmény: boldizsár1988 #2215 hozzászólása
4-6 leveles korig amíg a kukorica szem rajta van a gyökéren,aztán meg a csövezés kezdetétől aratásig.
Előzmény: csabahegeszt #4207 hozzászólása
A sántázó szerek változatos alapanyagokból állnak, van, amelyik 11 komponenst is tartalmaz. Általában kékkő (rézgálic) és timsó keveréke az alap, amihez klórmeszet, oltott meszet kevernek. Ezeket az alapanyagokat porrá törik és összekeverik, van, aki el is égeti. Az így kapott anyaghoz kreolint, formalint adnak. Némelyek, hogy víz ne érhesse a sebet, fakátrányt, vazelint stb. tesznek hozzá, a juhot így nem kell bezárva tartani. Abban is megegyeznek a vélemények, hogy az erős szárító, esetleg maró hatású anyagokat csak nagyon óvatosan lehet adagolni.
„Ahány juhász van, mindnek más a véleménye. Mindenfajta gyógyszert csinálhat, csak erős ne legyen, mert ha a tiszta eleven részt égeti, az nem gyógyul meg. Én öt-hat fajtábúl csináltam, de nagyon vigyáztam, hogy egyikbűl se tegyek annyit, hogy túl erős legyen, mert ha sok, összemarja. Kékkő, timsó, ezt összeégetve, lisztté őrölve, aztán egy kevés oltott meszet, én műtrágyát is tettem hozzá meg formalint, de abból csak keveset. Ezt egy-két juhon kipróbáltam, ha gyengére sikeredett, tettem még bele.”
„Fél kiló klórmész, egy kiló timsó, egy kiló kékkő, ezt egy tepsibe berakták a kemencébe, leégették, utána egy rossz edénybe összedörzsölték, erre ecetet öntöttek. 1951-ben volt egy juhásztalálkozó, ott ismerte meg édesapám valamelyik dunántúli embertől a formalint, azóta azt használják.”
Előzmény: kis Zombi #2199 hozzászólása
A fácánt terroristának olvastam
Előzmény: ZZ #1789 hozzászólása
És a sekátorhoz mit szólsz
Előzmény: Bobo77 #23639 hozzászólása
Jövöre küldök vagy 25000db libát neked.
Előzmény: nemerdőmérnök #4438 hozzászólása
Előzmény: Diesel Tibor #15857 hozzászólása
Most eszembe jutott,hogyha kevés az olaj nyomás ,akkor a gardán megtud csúszni ,tegyél rá valami gardános gépet,hogy azt viszi-e,de ez csak olyan megérzés.
Előzmény: Diesel Tibor #15856 hozzászólása
Nekem volt egy T160-as,ami elég sokszor kiírta L422 kódot ez azt jelzi kevés a levegő ,ránéztem az órára 7 bár mondom ez nem kevés ,és nem törődtem vele egy idő után elvette a csoporton belüli váltást ha erre sem reagáltam akkor levette a fordulatot,és egy újra indítás megoldott mindent.
Előzmény: R Sándor #15855 hozzászólása
Most ez csak azért sikerült mért én elég pozitíven állok a dolgokhoz,es ez átment a rendszerenA valtrák azon gépek egyike amelyik újra indításnál törlik a hiba kódokat, tehát ha újra előjön a hiba addig ne állítsd le míg rá nem nézel a kijelzőre.
Előzmény: R Sándor #15853 hozzászólása
A motort nem szokták (,T160),,a váltót viszont igen
Előzmény: R Sándor #15850 hozzászólása
Hiba kódot nem ír?
Előzmény: Ares 826 #9297 hozzászólása
Ez már döfi
Előzmény: falugazdász22 #1160 hozzászólása
Ma hallottam ,hogy az orvosoknak nem lesz kötelező a kamara tagság
Előzmény: BNC01 #1393 hozzászólása
Mi szombaton megyünk ,kaja pia legyen ,és kérnék két jegyet a portára,mert ezek a nagy cégek,már lese xarnak bennünket.
Előzmény: .Feco. #4410 hozzászólása
Csak röviden mert még meszólnak itt bennümket,,szabad ilyet venni?,amúgy ez világos zöld.
Előzmény: Sk Laci #4407 hozzászólása
Kistelek hirdet 3db fend kombájnt,felétek nincs belőle? ,állítólag ferguzon koppintás,a szememnek jól mutat,csak még nem láttam egyet sem élőben dólgozni.
Előzmény: Ares 826 #4405 hozzászólása
Igen,,,,, ,letépte a villa részét ,gyárilag nincs zsírzógomb ,megy ameddig megy 5000üó-nál megadta magát ,amit küldtek helyette azon már van zsírzó gomb.
Előzmény: Sk Laci #4402 hozzászólása
Ugyan az mint egy teleszkópos ,elől hátul kormányzott,az első királycsapszeg nekem már mozog,ezért mondtam ,hogy azt nézd meg.Váltó,,a nívó üveg cső látod benne a szintet meg a minőségét ,érdemes 1000üó cserélni az olajat, amit kiveszel mtz elfogyasztja vagy a bálázó.Az,hogy nem elterjedt azzal ne nagyon törődj,majd te elterjeszted azért jó ha közelben van axiál vagy valamiféle szervíz aki hajlandó ránézni szükség esetén,cebiszes laptopos ember kell hozzá.Ha évi 200üó ra veszed 10év kell ,hogy menjen 2000üó-t,addig meg sok víz lefolyik a Tiszán.Mondom még szakember nem látta mecsinálom egyedül.Kisgardán 500000ft Németországból 3nap alatt addig kint ált a földön tele tankkal kövesút mellett a föld közepén,persze ott vadásztam mellette az erdőmben.Nagyobb cégek már nem veszik meg a kicsik meg ockodnak tőle,ezért nehezebb eladni,amikor én vettem akkor ez volt a második Hajdú-Biharban,az elsőt újjonnan vették,50km -re hozzám.
Előzmény: Diesel Tibor #4399 hozzászólása
Ezt meg elfelejtettem ,,szakemberek még nem javították
Előzmény: Sk Laci #4397 hozzászólása
Meg van mégMég nem javítottam lényeges dolgokat rajta-.....Hazudtam kisgardánt már cseréltem lazítózás közben.Ebbe még 7000üó van ,mindene működik.Vásárláskor az első tengely király csapját kellene megnézni ,de ehhez megkellene emelni a gépet máskülönben nem látsz semmit.A rábának a munka gépeit simán elviszi.
Előzmény: Géza bácsi #12332 hozzászólása
Én már vetettem, ,hozzá se kezdj,eleve el kell menned Mosonmagyaróvárra,nekem 380km,kevés magot adnak ,szerintem pont a duplája kell,szárasság türőnek monják de vetés évében nem bírja a szárasságot,állat bördős szára van, ríva eszi meg a tehén.
Előzmény: Zizi80 #4313 hozzászólása
Azért csak hívd ki az axiálos gyereket és a leptop megmondja,
Előzmény: Ares 826 #4306 hozzászólása
Itt nem messze Nagyhegyesen vettek egy új 3800-as xeriont és az első téli szántásban megadta magát az első híd ,garancia ,,,,új híd kell a német lehozta az új hidat beszerelte ,és elment szántani a söfőrrel,8 fejes váltva forgatós eke barázdában járós,egy óra múlva ,azt mondta mehetünk haza ,és vegyenek partonjárós ekét és megírta az új garancia levelet amiben kizárta a barázdában járó eke vontatást ,,,,azóta működik hiba nélkül.
Előzmény: Nagy Attila_32027 #4304 hozzászólása
Barázdában nem járhat!!!!!!