Fórum

New Holland traktorok 

Létrehozta: Maszek, 2008-03-21 19:47:11

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3465 KLiFF | 2020-01-25 18:06:44

    Válasz lac* #3464. hozzászólására

    Igen, csak egy régebbi típusé.
    Nem dörzsöl semmilyen vezetéket,csövet stb.
    Nekem is volt hasonló, sajnos csak összegorják és minden cső vagy vezeték úgy áll ahogy sikerül épp. Egy zacskó gyorskötözővel megoldható a probléma.

  • Válasz » #3464 lac* | 2020-01-25 17:16:55

    Válasz KLiFF #3463. hozzászólására

    Ez a rugós egység ua, mint a rugózott fülkéseken van?
    És néztétek, nem dörzsölődik ki semmi?
    Nekem a rugózott fülke kidörzsölte a fékcsövet hátul,+ kilyukadt a fülke is.

  • Válasz » #3463 KLiFF | 2020-01-25 14:46:55

    Válasz lac* #3462. hozzászólására

    Valóban 1,5-2cm tud mozogni, de azt észre sem venni menet közben (a gyári gumibak ennyit enged). Nincs hely a lengőkarnak, annyira össze van zsúfolva a hátulja. Az újabb gépeken más a fülke tartó kialakítása ezért tudják betenni a lengőkart. A TG-ken a hátsó híd fedél egybe van öntve a fülke tartóval, drága mulatság vele babrálni. Nincs mit lekoppintani, nem volt rugózott kabinos verzió.
    Egy szezon után kiderül kell-e még valamit változtatni.

  • Válasz » #3462 lac* | 2020-01-25 13:26:46

    Válasz KLiFF #3461. hozzászólására

    Ezzel így csak az a gond,h oldalirányban is mozog a fülke,nem csak függőlegesen. A gyárit kellene lekoppintani.

  • Válasz » #3461 KLiFF | 2020-01-25 11:51:21

    TG285 Fülke rugózás

  • Válasz » #3460 s z e k k a | 2020-01-15 20:39:23

    Válasz CNHS #3459. hozzászólására

    Hidegen 7 ohm ellenállás mérhető az összes tekercsen, legalább is nálam. Amikor megállt akkor fel volt melegedve, leszedtem őket, felraktam a kazán tetejére. Lézeres mérővel megvártam ameddig elérték a 60 fokot, megmértem újra, a hátramenetén 90ohm volt a többin 8. kinéztem a manuáljából melyik a tlt tekercse (szántáshoz nem kell) és felcseréltem őket, úgy raktam vissza őket. Azóta működik szépen. Ma megjött az új tekercs de még nem raktam bele.

  • Válasz » #3459 CNHS | 2020-01-15 19:51:56

    Válasz s z e k k a #3458. hozzászólására

    Egy kicsit bővebben lehetne?

  • Válasz » #3458 s z e k k a | 2020-01-15 18:59:07

    Válasz s z e k k a #3457. hozzászólására

    Hiba meglett tekercs csere lett a vége. smile wink

  • Válasz » #3457 s z e k k a | 2020-01-09 09:14:54

    Tegnap szántottam volna de helyzet ugyanaz, váltót kalibráltam előtte mindent átfújtam átmozgattam.

    Kb fél óra munka után hátramenetbe kapcsoláskor megállt. Most viszont van hibakód is F1P. Előre megy de csak B csoportban ha hátramenetbe teszem akkor N villog egyébként üresben hagyva is írja az F1P-t.Kb fél óra állás után megint működik minden kb 15 percig.

    A lenti képen a bekarikázott tekercs a hátrameneté?


  • Válasz » #3456 Agrárteenager | 2020-01-02 21:43:46

    Válasz t.peti #3455. hozzászólására

    Már írtam, ha elviszik smile thumbupcoolcsak akkor lesz...

  • Válasz » #3455 t.peti | 2020-01-02 21:38:09

    Válasz Agrárteenager #3454. hozzászólására

    Valami rémlik mintha mondta volna a szervizes is mikor először látta a gépet hogy ez már a jobbik verzió mert erősebb a hátulja.

    A miénknek a munkahenger 80 mm az átmérője, illetve a vonótengely is erősebb kivitelű.

    Ennek már elektromos mindene a hidraulikánál, a szivattyú is dugattyús.

    Mi lett helyette a nagyobb gép ?

  • Válasz » #3454 Agrárteenager | 2020-01-02 21:21:06

    Válasz t.peti #3453. hozzászólására

    Szimering csepegett, nem elég a csapágy és szimering csere, mert a tengelyen kopás van.. Ennyi..
    Persze mechanikus erő és helyzetszabályozás van, plusz lift o matic..

  • Válasz » #3453 t.peti | 2020-01-02 21:14:44

    Válasz Agrárteenager #3452. hozzászólására

    Mi lett a vonótengellyel ?

    Erőszabályzós a Delta is ?

  • Válasz » #3452 Agrárteenager | 2020-01-02 21:07:40

    Válasz t.peti #3451. hozzászólására

    Most volt nagyszervíz és vonótengely csere, szerencsére költségmentes már..
    Ha megfizetik vihetik, egyébként megmarad... smile wink

  • Válasz » #3451 t.peti | 2020-01-02 20:59:13

    Válasz Agrárteenager #3445. hozzászólására

    Nekünk egy 6020Elite van 2012 évjárat és 1900 órás volt tavaly ősszel.

    11.5-et nem akartak adni érte, így megmaradt.

    Mikor már eldöntöttük hogy marad, akkor hívtak hogy akkor 11.5 ért csak elvinnék...

    Így az mtz nyugdijazva lett, vízhordó státuszba került smile cowboy

  • Válasz » #3450 Agrárteenager | 2020-01-02 20:36:49

    Válasz lala #3449. hozzászólására

    Rendeltetésszerűen használd... smile thumbup

  • Válasz » #3449 lala | 2020-01-02 20:28:40

    Válasz Agrárteenager #3448. hozzászólására
    Váltónál mire érdemes figyelni?

  • Válasz » #3448 Agrárteenager | 2020-01-02 20:23:40

    Válasz lala #3447. hozzászólására

    Én beraktam, 47 ha-t csinálok vele, csak permetez és egy 3 m Carriert cibálok vele. Többi bérmunkában..

  • Válasz » #3447 lala | 2020-01-02 20:15:36

    Válasz Agrárteenager #3446. hozzászólására

    sorba befér?
    vetéshez pemetezéshet +kis talajmuna pótozás?

  • Válasz » #3446 Agrárteenager | 2020-01-02 20:14:01

    Válasz lala #3444. hozzászólására

    Az enyémről tudok nyilatkozni, arról kérdezd a tulajt... smile wink

  • Válasz » #3445 Agrárteenager | 2020-01-02 20:11:26

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #3443. hozzászólására

    Semmit, ha nem kell senkinek marad... smile thumbup

  • Válasz » #3444 lala | 2020-01-02 20:05:07

    Válasz Agrárteenager #3442. hozzászólására

    Érdekelne mennyire bevált gép?
    vannak e rigolyáai?érdemes e egy kb 4000 órás gépet nézegetek

  • Válasz » #3443 F-A-R-M-E-R \ | 2020-01-02 20:00:40

  • Válasz » #3442 Agrárteenager | 2020-01-02 19:56:43

  • Válasz » #3441 t.peti | 2020-01-02 19:39:27

    Válasz Wilde #3439. hozzászólására

    Nekün T6020 van, a kezelési írja hogy mikor kell szelephézagot állítani, ipari motorokban nem láttam még hidrotőkés motort.

  • Válasz » #3440 lala | 2020-01-02 19:36:25

    New Holland 6050 Delta traktorról van valakinek tapasztalata?

  • Válasz » #3439 Wilde | 2019-12-29 13:59:09

    sziasztok.tudja e valaki,hogy t6-ban 6 hengeres magasnyomású t6 155 szelepvezérlés milyen.könyv állítást ír 1200 óránként.nem hidrotőkés véletlenül?

  • Válasz » #3438 Hús Futár | 2019-12-29 13:39:22

  • Válasz » #3437 Sk Laci | 2019-12-29 13:33:59

    Válasz Hús Futár #3436. hozzászólására
    Sajnos nincsen. Földes udvaron tudnám csinálni, az is partos. Ráadásul a "kis" udvaromban van bent minden gépem.

  • Válasz » #3436 Hús Futár | 2019-12-29 13:29:19

    Válasz Sk Laci #3434. hozzászólására

    Ja értem azt hittem van géptárolód vagy magtárad ahova betudnál állni .

  • Válasz » #3435 s z e k k a | 2019-12-27 17:58:44

    Válasz Dns8 #3428. hozzászólására

    Kalibráltam meg átmozgattam a vezetékeket a tekercseknél és a csatikat, nem jött be 1 óra szántás után megint megállt hátramenetben kapcsolás után. Csak B csoport van előre hátramenetbe kapcsolva N villog. Holnap felszedem a szőnyeget és ott is szétnézek.

  • Válasz » #3434 Sk Laci | 2019-12-27 09:27:23

    Válasz Hús Futár #3430. hozzászólására
    Az a baj, hogy nekem otthon nincsen betonplacom, ahol nyugodtan szét tudnám húzni a traktort.

  • Válasz » #3433 Sk Laci | 2019-12-27 09:26:08

    Válasz bandigh #3431. hozzászólására
    Jobban nyárra fog kelleni, de akadna munka neki kora tavasztól is. Ha a kompaktorozáshoz nem lenne kész, a két kisebb traktor közül valamelyik megcsinálná a vetőágyat nehézfogassal.

  • Válasz » #3432 Hús Futár | 2019-12-26 13:52:57

    Válasz bandigh #3431. hozzászólására

    Nekem szerencsém a Bajai Agrotec szerelőkkel jóban vagyok meg az egyik szomszéd városban él
    És az öreg G-s javítását úgy oldjuk meg hogy kuli munkát én csinálom a spécibb melókat meg ők . Pl mikor első difiben kellet fogaskerekeket cserélni szétkaptam az egész első hidat a difit bevittem ott kicserélték amit kellet meg megfelelő nyomatékkal össze húzták utána összerakni is én raktam össze meg javítottam fel híd többi részét .

  • Válasz » #3431 bandigh | 2019-12-26 13:33:38

    Válasz Hús Futár #3430. hozzászólására

    Annyiból megérné, hogy ha valami bonyolultabb javítás kell, fel lehet rá készülni. Mindenesetre akkor kell csinálni, hogy komplikáció esetén is kész legyen a gép mire kell.

  • Válasz » #3430 Hús Futár | 2019-12-26 12:47:31

    Válasz Sk Laci #3429. hozzászólására
    Én már széttoltam volna a helyedben és megcsinálnám magam vagy legalábbis kuli munkát a java komoly belső munkát meg csinálja a szervíz .

  • Válasz » #3429 Sk Laci | 2019-12-26 10:42:31

    Válasz ND #3426. hozzászólására

    Diagnózis: fordulóban hirtelen elment a húzóereje a traktornak, de a motor pergett. Hasonló, mint amikor kinyomott kuplungal áll a traktor. 9,10,15,16 sebességeknél csinálta. Úton is mintha üresben lenne az említett sebességeken, ami power váltónál lehetetlen. Amíg sürü az olaj, úgy ahogyan vitte a traktort az említett fokozatok, de nagyon gyengén. Bemelegedett olajnál már végkép. Hiába volt kalibrálva.
    A hidraulika szürő levétele után a szürőből ki lehett szedni pár lamellamaradványt. Nagyon kevés volt a szürőben, meglehet a többi a sebváltó alján van lerakódva. Használni nem használom a traktort, nehogy nagyobb baj legyen.
    Árak: függ attól ki javítja. Hatalmas különbségek vannak az árajánlatokban amiket kaptam. A legdrágáb szerviz nem szégyelt elkérni egy új 80Le MTZ árát a lamellacserékért. Ide biztosan nem viszem.

  • Válasz » #3428 Dns8 | 2019-12-26 09:25:42

  • Válasz » #3427 Cowboy | 2019-12-25 21:41:41

  • Válasz » #3426 ND | 2019-12-25 20:36:04

    Válasz Sk Laci #3420. hozzászólására

    Reméljük a legjobbakat, h elsőre és gyorsan összejön a javítás.
    Bontás előtt mi a diagnózis?
    Ha az, kB mibe fog fájni?

  • Válasz » #3425 CNHS | 2019-12-25 16:17:04

    Válasz s z e k k a #3421. hozzászólására

    Cseréltem, valószínű csak az egyiket kellett volna de mivel egyformák úgy voltam vele egyszerre megoldom és le van tudva. Nem lehet tudni hogy a másik sokkal bírja e tovább.Valóban nem feltétel a tank le szerelés de így jobb a hozzáférés, és látni lehet a feladatot.A "B" csoport és a hátra menet együtt van, de nem tudni hogy a kettő szabályozó közül melyik mit kontrolál.A hátramenet működött nálam de a kijelző hasonlót produkált a tiéddel.
    Cikk sz:87605247

  • Válasz » #3424 s z e k k a | 2019-12-25 11:59:04

    Válasz gergő07 #3422. hozzászólására

    A padló volt felszedve 2 hónapja volt egy zárlatunk kidörzsölődött 2 vezeték hidrtaulika letiltott szintén nem ment hátra összkeréket nem tudtam oldani biztosítékot verte kifele. Az meg lett csinálva akkor egy ideig jó volt aztán kezdte ezt nem megyek hátra dolgot. Érdekelne az érzékelő próba. Köszi!
    Írok privátban is.

  • Válasz » #3423 gergő07 | 2019-12-25 11:33:23

    Válasz gergő07 #3422. hozzászólására

    Csinálnak már magyarba új vezetékköteget a váltóhoz. A gyári br 500e körül van.

  • Válasz » #3422 gergő07 | 2019-12-25 11:21:58

    Válasz s z e k k a #3416. hozzászólására

    Küzdök én is vele ritkán. Elsőként azt ajánlanám hogy a fülkébe vedd fel a szőnyegeket, lemezt és az összes vezetéket/csatlakozót mozgasd át és a váltó jobb oldalánál lévőket. Nekem még mindég bevált. Cseréltem ilyen érzékelőt is amit CNHS kollégánk ír de nem lett jó, persze ez nem azt jelenti hogy nálad nem az a gond.Próbára tudnák adni egyet hogy kiszűrd az e a baja (tőled kb 40km nyugatra). Szűk a hely, de tank levétel nélkül kilehet cserélni. A hátramenet és a B csoport egy érzékelőn van, ezért gondolom hogy nem az a baj, mivel hátra nem megy elöre viszont B-be igen, de semmi sem lehetetlen.

  • Válasz » #3421 s z e k k a | 2019-12-25 10:37:18

    Válasz CNHS #3419. hozzászólására

    Cikkszámot vagy képet tudszt esetleg mondani hogy megkeressem és rendeljek ilyeneket? Ezek szerint már cseréltetek ilyeneket, tünet hasonló volt? Köszi!

  • Válasz » #3420 Sk Laci | 2019-12-25 08:56:26

    Válasz ND #3418. hozzászólására

    Szia! Nyuszi tavaszig áll az udvaron. Márciusra van betervezve a javítása. Nekem csak áprilisban fog kelleni leghamaráb kompaktor elé. Így a jótállás kitart szeptemberig. Augusztusban megkapja a sebváltó a rendes próbát. 42 ha repce alá fog lazítani. Így legaláb jótállás idején lessz az éles próba. Aratás utántól úgy is húzza az 5 m-es rövidtárcsát, ott is kap próbát a javított sebváltó.
    Lehet mások máskép csinálnák, de én így találtam a legjobbnak.

  • Válasz » #3419 CNHS | 2019-12-25 00:40:11

    Válasz s z e k k a #3416. hozzászólására

    Csak ötlet szinten, a jobboldalon az önindító előtt és alatt van 2 db elfordulás érzékelő ami a fokozatokat is érzékeli valamelyik lehet rossz.Négy szögletes kis műanyag elektromos kütyük. Egyformák együtt érdemes cserélni, kb 50 ezer a kettő.Szereléskor a tankot le kell venni.

  • Válasz » #3418 ND | 2019-12-24 20:45:45

    Szia SK Laci,

    A lesántult Nyusziddal mi lett?
    Hol tartotok vele?

  • Válasz » #3417 agrárproletár | 2019-12-12 15:50:46

    Valakinek dymanic commanddal van tapasztalata?

  • Válasz » #3416 s z e k k a | 2019-12-12 15:34:54

    New holland 8560 vagy tm mindegy is. Range command 18x6 váltó nem megy hátra, hibakód nincs kiírja a fokozatot beteszám hátramenet pár másodperc múlva az üresjelző villog "N" kiteszem vissza megint írja a fokozatot.
    A csoport sincs előre ugyenezt írja B és C csoport előre működik. Ötlet?

Fórum szabályzat

Elolvasom »

AGROmashEXPO

[bezárás x]