Hirdetés
Fórum
Becenév: | Hajnalgabó |
---|---|
Csatlakozott: | 2011-09-20 22:59:58 |
Utolsó belépés: | 2023-01-22 09:51:38 |
Fórum hozzászólás: | 15 |
Fórumhozzászólásai
- Agrárjog új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- E-303 kaszáló gép új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Cirok termesztése új
- Napraforgó-termesztés új
Cikkajánló
Hirdetés
Elgondolkodtam én is egy masinán.
Hesstont kihagynám inkább a 120-125cm-esekben gondolkodok.
Mire érdemes figyelni?
Millió körül a keret, anyagilag 70-80Le a gép
Hevederes változókamrásbat szeretnék
Tudom foglalkozós lesz erősen, meg valószínű csak maddzagos, de talán kezdésnek/tanulni megteszi.
Elgondolkodtam én is egy masinán.
Hesstont kihagynám inkább a 120-125cm-esekben gondolkodok.
Mire érdemes figyelni?
Millió körül a keret, anyagilag 70-80Le a gép
Hevederes változókamrásbat szeretnék
Tudom foglalkozós lesz erősen, meg valószínű csak maddzagos, de talán kezdésnek/tanulni megteszi.
Előzmény: ND #754 hozzászólása
Ezt nem tudom, de azoknak talán van már valami papírja. Legalább is a nagyrészüknek. Azzal nincs gond ha uniós országból jött.
Ha máshonnan, biztos büdösebb a füstje, vagy nem tudom
A másik amit még ki kéne nyomozni hogy kinti papírral adnak e I-pirosat. Nem akarom vele évekig használni, csak hazajönni festőhöz erre arra meg bedöcögni hatóságira. Csak egyszerűbb, olcsóbb lenne mint trélerezgetni.
Ha még az október végieket sem értesítették a decemberiről húsvét előtt nem kell számítani. ?
Előzmény: Maszek Zs #748 hozzászólása
Amint lesz időm energiám utánajárok. Lehet személyesen lenne az is jobb.
megosztom ha valamit megtudtam
2012ben helyezttem forgalomba egy zetor 5611-et.
1db adás-vételi szerződéssel.
Biztosítás, nkh egyedi forgalombahelyezési engedély okmány iroda. Első kérte volna származását igazoljam újkoráig, másik simán adott rendszámot nyilatkozattal hogy nem igazolt a származása.
Múlt héten felhívtam őket, a hölgy korrektül mondta hogy elvileg ez megy még így, de a gép vagy magyar gyártmány legyen, vagy 99 előtt kellett az országba érkeznie, az emisszió miatt, de kérdezzem meg az nkh-t mivel kell igazolni hogy mikor jött, lehet elég egy adásvételi.
Van valakinek friss tapasztalata?
Baranya Somogy Tolna esetleg Bács-Kiskun jöhet szóba vizsgahelynek
Előzmény: mtz1221 #624 hozzászólása
Azért a golftól kicsit odavalóbbra gondoltam, de igazából az is kell működjön. Fordulat a fele, cm3 a duplája így a füst ami hajtja kb ugyan annyi. Nem alarok belőle 300++t mint a golfosok, egy 10-15 nagyon max 20%-ot azt csak el kell bírja
Előzmény: R Sándor #622 hozzászólása
Van valami rossz tapasztalat, vagy csak vélemény?
A423 motor van egy Mf 284s-ben sima szívó 68Le gondolkodok a turbósításon. Adagolóra + anyag szabályzón kívül kell még valami a motorba? + dugattyúhűtés, nagyobb olajszivattyú, vagy vaéami egyébre gondolok.
Turbónak nyilván kell olajzás, visszafolyó, talán egy cooler sem ártana.
Van valakinek tapasztalata ezügyben?
Előzmény: kisromoda #587 hozzászólása
66-os évjáratú Claas Europa nedvesperselyes
Üdv Mindenkinek!
Nem régen lettem Zetor 5611 tulajdonos és most műszaki előtt szeretném átnézni és egy-két dolgot kicserélni rajta és a hiányzó dolgokat pótolni,ebben szeretném a segítségeteket kérni:legyen szíves valaki, készítsen nekem egy képet a fülke alatti fékszerelvényekről mert fogalmam sincs hogy hova és hogyan fogassam föl a taposószelepet ez ugyanis hiányzik a gépről az előző tulaj se tudott mondani semmit mert nem használta. Előre is köszönöm! További szép napot Mindenkinek!
Üdv mindenkinek! A kuplung problémám megoldódott. legyen szíves valaki csináljon nekem egy képet a a fülke alatti fékszerelvényekről mer fogalmam sincs hogy hova és hogyan fogassam föl a taposószelepet ez ugyanis hiányzik a gépről az előző tulaj se tudott mondani semmit mer nem használta.
Nem tudom. a tárcsákat nem láttam csak be szerettem volna állítani rendesen és úgy nem működik. kopáson kivül mi lehet még a gond?
Üdv mindenkinek! Januárban lettem 5611 tulajdonos. A kuplunggal bajlódok. Csak úgy tudom sebességbe tenni (Járó motornál) ha mind a 6 kiemelővillát a kinyomócsapágytól pár mm-re állítom. mi lehet a baj? Valamint örülnék pár képnek amin a taposó szelepet látom felfogatva (a helyét se találom a gépen) szereztem már egyet csak félek hogy forgalomba helyezésnél belekötnek ha egyszerűen hegesztek neki egy konzolt.