Csak az nem kényelmes utazós kocsi hanem sportgépezet...
Én úgyvagyok vele, hogy a pickuppal járok átlag 9 literrel és ha mennikell akkor megyek vele bárhová autópályán is.
Innentől kezdve mindegy, hogy benzin vagy dízel mert nem kis fogyasztás, cserébe még lassan is megyek.
Namost ha beleülök egy 2.0Tfsi audiba akkor 10 literből 180-al utazok ha akarok szóval kb ugyanannyi elfogyasztott naftából kicsit mást kapok.
Az 5 literes dízelfogyasztástól elkell tekinteni mert most sem olyannal jársz Te sem.
de a selymes járás egyszerűen nulla hang és vibráció viszont kemény teljesítmény kisgázról uganúgy mint egy dízelnél, engemet megfogott.
Nagyonjó barátomnak van A4 kombi 2.0Tdi Quattro Sline 177lovas szerkezet.Volt nálam is vagy két napig, kérte a navarámat trélerezni így cseréltünk kicsit. 7liter alatt nemtud fogyasztani ha úgy mentem ahogy én akarok 8,5 lityó felé ment a fogyasztás vidéki utakon!!! nem városban.
Azt mondja ez ilyen. De a quattro az tényleg fain!
Ami egyszerűbb autó de legalább annyira kényelmes presztizs és fain az a Volvo S60 vagy ha nagyobb kell S80.
2,4D5-ös motorja nem annyira rakéta mint a 3literes audi, bár nem túl sokkal gyengébb de cserébe jóval kevesebbet fogyaszt és egyszerű tartós nagyon bevállt technika. Ja igen 5hengeres soros motor.
Futóműve nem sok alu lengőkaros mint az audi, egyszerűbb, szilentek cserélhetőek benne meg minden alkatrésze, az audit meg csak úgy lehet rendberakni, hogy komplett lengőkarokat veszel meg.
Plusz 3literes dízelben csak automata váltó van audinak úgy tudom.
Nem leszólni akarom nekem nagyon bejön az A6-os, igaz én maradi vagyok és a régebbi gömbölyű seggű teccik a legjobban valamiért nem bírom elfelejteni, de kényesebbek az ilyen spéci alkatrészeik megoldásaik miatt a rossz magyar utakon!!!
Ja meg ültem 2.0Tfsi benzinesben és úgy megy mint a szél! Legalább olyan gyors mint a 3.0dízel!
Aki nem próbálta ki nem is hinné el, már a régi 1,8T benzinesek is szaladtak mint állat, mi innen miskolc felett vagyunk de siófokra 2,5óra alatt leértünk egy régebbi ilyennek most nyáron barátokkal.
Fogyasztás számít persze, de ha ilyen 2008utáni autókban gondolkodsz az sok pénz, ha ilyet megtudsz venni szerintem nem okoz gondot ha 2literrel több lemegy a torkán, legalábbis úgy gondolom.
Imádom a dízel motorokat de ha odaérünk hogy kitudom cserélni a jó öreg dízel autónkat (Focus 1,8Tddi 510.000 km-el maga mögött) én szerintem benzines autót fogok venni!
TFSI-t vagy Volvo T5-ös motort. Ezek lentről kisgázról ugyanúgy tolnak mint egy dízel, cserébe nincsen kerepelés, rezonancia, símán járnak selymesen, gyorsak piszkosúl ezek a turbó benzinesek, nagyon hamar bemelegednek fűtenek ésatöbbi.
Én beleszerelmesedtem ezekbe, pedig majdnem mindegyik nagy gyártó csúcsragadozó dízeléhez is volt már szerencsém, van ismerősi körben mindegyikből.
Ha maradunk audinál akkor egy automata váltós 3.0Tdi annyit fogyaszt mint egy kéziváltós 2.0Tfsi, tehát nincsenek itt nagy különbségek.
7-8-as átlagokat szoktam menni vele. Ennél kilehet hozni kicsit kevesebbre is mert nekem nehéz a lábam meg sokat járok városban. Pl. pályán 150 tempomattal 6,3-6,5. Ezt stabilan tudja.
Nemrég voltam egy 850km -es úton. Azt direkt lemértem mert kíváncsi voltam. Kocsiban két ember, kocsi mögött egy futó. Futón pedig 1100kg dióbél Így volt a 850-en kerek 10-es átlag. Több mint fél távon főúton sok várossal. A másik fel pedig pálya.
Szerintem ha nyugisabb sofőr vagy kalkulálhatsz 7-es vegyes átlaggal, ha kicsit dinamikusabb akkor 8-al.
Egyébként ha Audi akkor szerintem csak Quattro. Az nagyon jó dolog. A fogyasztást kicsit növeli a szervizköltségeket viszont már nem igen. Mert nagyon ritka, hogy bármelyik quattro részegységnek baja legyen millió km-en innen
Viszont nagyon jó dolog! Érezhetően stabilabb az autó minden körülmények között. Az asszony fogalmazta meg egyszer jól. Olyan a kanyarokban mintha valami sínen húznák És tényleg
Nekem A6-van. 2008-as 3.0 V6 TDI Tiptronic Quattro.
Bitang jó kocsi csak az a baj rengeteget hoznak be külföldről hatalmas futásteljesítménnyel aztán szépen visszatekerik. Így könnyen belelehet szaladni egy leharcolt példányba. Pláne, hogy a beltere nagyon strapabíró így 400-500-600 ezer km-es futás nem igazán hagy benne észrevehető nyomokat. Ekkora futásnál pedig már sok fődarab cseréje lehet benne a pakliba. Pl. kettős tömegű lendkerék, magasnyomású szivattyú, stb. Ezek pedig rohadt drágák. A futóműve az érzékenyebb típusok között van. Ha sokat jársz rossz utakon akkor a légrugós mindenképpen kerülendő. A szervizekre elég igényes típus. Egy elhanyagolt szerviz ennél a típusnál sokkal nagyobb károkat okoz mint másoknál. A 2.7-es motor kerülendő. Nekem nem volt, de több helyről halottam, hogy elég problémás. A 2.0 TDI nagyon jó, csak szerintem picit gyengus. A benzinesek meg sokat esznek. Szerintem a legjobb motor a 3.0. Nagyon jó fogyasztást lehet vele kihozni. Közben meg megy mint a barom
Ha Audit akarsz én azt tanácsolnám, hogy mindenképpen igazolt előéletűt keres! Valamint vásárlás előtt SZAKSZERVIZBEN nézesd át. Ha minden rendben találnak akkor bátran megveheted Élvezni fogsz minden benne töltött percet, keveset fogsz fizetni a tanklásért és vállalható szervizköltségeid lesznek. De ha bevásárolsz valami műszakilag lelakott verdát akkor egy feneketlen pénztemető lesz.
Az enyémben egyébként 250 ezer km-van. 1 éves kora óta van nálam. A kopóalkatrészeken kívül, egy meghibásodás volt. Egyszer a klíma ment tönkre. 30 ezerért megcsinálták. Más baja soha nem volt. Teljesen üzembiztos szerkezet.
607-es Peugeot-ja a feleségemnek volt. Röviden-tömören egy rakás sz@r! Könyvet írhatnék arról, hogy mik hibásodtak meg rajta. Soha többet nem engedek be francia kocsit a portára!
Válasz #259. hozzászólásra
Nekem egyik sem volt ezt letisztázom az elején. Egy kis barátomnak volt A6. Nagyon szerette, csak a felénk általános zergebaszta utak leamortizálták teljesen a futóművét. Nem volt olcsó mulatság a csere. Egyébként nem panaszkodott. A rokonságban van egy 607, nagy kényelmes autó, de az elektronikája egy kalap xar. A franciák inkább maradtak volna a sajtgyártásnál, és az elektronikát bíznák a japókra. Én renault teherautóval járok, nekem is az elektronika a gyenge pont, bár ezek csak bosszantó kis hülyeségek. Mazdáról nem tudok semmit. Nem sok segítség ez, de kiindulásnak ezeket nem árt megnézni vásárláskor. Hátha lesz olyan akinek vannak ezekből a paripákból, és tudnak hathatósan segíteni.
Autóvásárlás előtt állok. E dizel 1,7 opel kadettból szeretnék átülni valami komolyabba. Nem volt részem még autóvásárlásba, szóval most nagyon lázban égek, de borzasztóan parázok is, nehogy bevásároljak valami rettenetet.
Ami külsőre megfogott az egyenlőre a Mazda 6 2008 utáni kiadás.
Az Audi A6 2007 utáni.
Vagy esetleg a Peugeot 607.
Van valakinek esetleg személyes tapasztalata a felsorolt autókkal kapcsolatosan? Előnye, hátránya, konstrukciós hiba bármi.
Vagy esetleg hasonló kaliberű autó más amire esetleg nem gondoltam az is szóba jöhet.
Minden megtisztelő választ előre is köszönök.
mert 11 éves,és a 2,2 dci motorok nem bírják,amúgy rönó párti vagyok,de lagúnám nem volt a palettábol,a többit kipróbáltam és használtam(lom)most 6 fut a családban gond nélkül 2db 1,5 dci idáig jók (75és 120ekm),2dci 2db(105és 160ekm)és 2 benzines amik fiatalok,ja és a pizzafutár clió 240ekm 1,2 benzin semmi gond 15éves
Jé, tényleg :-D
Kár, hogy se a Previám, se a LandCruiserem, se a SAABom nincs benne, sőt még az XM-em is csak határesetben (motor+váltó OK, de semmi más) :-)
Igen csak a dízelekkel általában 2x 3x annyit mennek mint a benzinesekkel azért veszik persze vannak kivételek.Ha bármit kinézel szaki nézze meg műhelyben sok turpisság kiderülhet.
Miért fontos,hogy dízel legyen?Én jártam 1.6d golf2vel céges kocsi volt 4,7l/100km-re jöttem ki városi használat nem volt csak országút.Mint ahogy a kolléga írta csodát ne várj ezek már huszonéves kocsik korrózió lesz rajta itt-ott.Amúgy egyszerű könnyen javítható gépek.
Válasz #223. hozzászólásra
Nem rosz kocsik de sokat azért nevárjál.Tipikus golf betegség a gát repedés.nekem 5 évig volt,szerettem,mert jó volt vele közlekedni, de valami mindig elromlott rajta, azt az évi 50-60 ezret mindig rákellett költeni minden évben .a külömbséget akkor éreztem mikor utánna vettem egy 1.7D Astrát ami egy sivatagi teve hozzá képest a maga 4.5-5l fogyasztásával és tényleg, tankol és megy, tankol és megy.Javítások nélkül probléma mentesen.Most hogy itt a másik kocsi így ez is eladó lett 350 ért viheted.
Segítségeteket szeretném kérni!
Úgy néz ki, hogy nemsokára eljön az idő, hogy autót vegyen a család.
Használt I-es vagy II-es golfot szeretnék venni diesel motorosat olyan 1.6-os motorig nézegetem a használt autókat max 350000Ft-ig.
Abban kérném a segítséget, hogy a vásárláskor mire figyeljünk oda és mit nézzünk meg?
Ugye ezek az autók még anyagból vannak?
Tudom h ezekbe az autókba már sok km van, de csak 2-3 évre tervezzük míg a gazdaság ki nem termi egy komolyabb autó árát, meg mivel friss a jogsim valamin tanulni is kell. :)
Köszi a segítséget!
6069 hozzászólás
Válasz #268. hozzászólásra
Csak az nem kényelmes utazós kocsi hanem sportgépezet...
Én úgyvagyok vele, hogy a pickuppal járok átlag 9 literrel és ha mennikell akkor megyek vele bárhová autópályán is.
Innentől kezdve mindegy, hogy benzin vagy dízel mert nem kis fogyasztás, cserébe még lassan is megyek.
Namost ha beleülök egy 2.0Tfsi audiba akkor 10 literből 180-al utazok ha akarok szóval kb ugyanannyi elfogyasztott naftából kicsit mást kapok.
Az 5 literes dízelfogyasztástól elkell tekinteni mert most sem olyannal jársz Te sem.
de a selymes járás egyszerűen nulla hang és vibráció viszont kemény teljesítmény kisgázról uganúgy mint egy dízelnél, engemet megfogott.
Válasz #266. hozzászólásra
Én ha benzinest vennék csakis ILYET vennék.
Válasz #265. hozzászólásra

Nagyonjó barátomnak van A4 kombi 2.0Tdi Quattro Sline 177lovas szerkezet.Volt nálam is vagy két napig, kérte a navarámat trélerezni így cseréltünk kicsit. 7liter alatt nemtud fogyasztani ha úgy mentem ahogy én akarok 8,5 lityó felé ment a fogyasztás vidéki utakon!!! nem városban.
Azt mondja ez ilyen. De a quattro az tényleg fain!
Quattro-t a népnek
Válasz #264. hozzászólásra
Ami egyszerűbb autó de legalább annyira kényelmes presztizs és fain az a Volvo S60 vagy ha nagyobb kell S80.
2,4D5-ös motorja nem annyira rakéta mint a 3literes audi, bár nem túl sokkal gyengébb de cserébe jóval kevesebbet fogyaszt és egyszerű tartós nagyon bevállt technika. Ja igen 5hengeres soros motor.
Futóműve nem sok alu lengőkaros mint az audi, egyszerűbb, szilentek cserélhetőek benne meg minden alkatrésze, az audit meg csak úgy lehet rendberakni, hogy komplett lengőkarokat veszel meg.
Plusz 3literes dízelben csak automata váltó van audinak úgy tudom.
Nem leszólni akarom nekem nagyon bejön az A6-os, igaz én maradi vagyok és a régebbi gömbölyű seggű teccik a legjobban valamiért nem bírom elfelejteni, de kényesebbek az ilyen spéci alkatrészeik megoldásaik miatt a rossz magyar utakon!!!
Ja meg ültem 2.0Tfsi benzinesben és úgy megy mint a szél! Legalább olyan gyors mint a 3.0dízel!
Aki nem próbálta ki nem is hinné el, már a régi 1,8T benzinesek is szaladtak mint állat, mi innen miskolc felett vagyunk de siófokra 2,5óra alatt leértünk egy régebbi ilyennek most nyáron barátokkal.
Fogyasztás számít persze, de ha ilyen 2008utáni autókban gondolkodsz az sok pénz, ha ilyet megtudsz venni szerintem nem okoz gondot ha 2literrel több lemegy a torkán, legalábbis úgy gondolom.
Imádom a dízel motorokat de ha odaérünk hogy kitudom cserélni a jó öreg dízel autónkat (Focus 1,8Tddi 510.000 km-el maga mögött) én szerintem benzines autót fogok venni!
TFSI-t vagy Volvo T5-ös motort. Ezek lentről kisgázról ugyanúgy tolnak mint egy dízel, cserébe nincsen kerepelés, rezonancia, símán járnak selymesen, gyorsak piszkosúl ezek a turbó benzinesek, nagyon hamar bemelegednek fűtenek ésatöbbi.
Én beleszerelmesedtem ezekbe, pedig majdnem mindegyik nagy gyártó csúcsragadozó dízeléhez is volt már szerencsém, van ismerősi körben mindegyikből.
Ha maradunk audinál akkor egy automata váltós 3.0Tdi annyit fogyaszt mint egy kéziváltós 2.0Tfsi, tehát nincsenek itt nagy különbségek.
Válasz #264. hozzászólásra
Így volt a 850-en kerek 10-es átlag. Több mint fél távon főúton sok várossal. A másik fel pedig pálya.

És tényleg 
7-8-as átlagokat szoktam menni vele. Ennél kilehet hozni kicsit kevesebbre is mert nekem nehéz a lábam meg sokat járok városban. Pl. pályán 150 tempomattal 6,3-6,5. Ezt stabilan tudja.
Nemrég voltam egy 850km -es úton. Azt direkt lemértem mert kíváncsi voltam. Kocsiban két ember, kocsi mögött egy futó. Futón pedig 1100kg dióbél
Szerintem ha nyugisabb sofőr vagy kalkulálhatsz 7-es vegyes átlaggal, ha kicsit dinamikusabb akkor 8-al.
Egyébként ha Audi akkor szerintem csak Quattro. Az nagyon jó dolog. A fogyasztást kicsit növeli a szervizköltségeket viszont már nem igen. Mert nagyon ritka, hogy bármelyik quattro részegységnek baja legyen millió km-en innen
Viszont nagyon jó dolog! Érezhetően stabilabb az autó minden körülmények között. Az asszony fogalmazta meg egyszer jól. Olyan a kanyarokban mintha valami sínen húznák
Válasz #263. hozzászólásra
Fogyasztásba mit tud a quattrod? Szemezek vele, de én félek a fogyasztásátol.
Válasz #259. hozzászólásra

Élvezni fogsz minden benne töltött percet, keveset fogsz fizetni a tanklásért és vállalható szervizköltségeid lesznek. De ha bevásárolsz valami műszakilag lelakott verdát akkor egy feneketlen pénztemető lesz.
Könyvet írhatnék arról, hogy mik hibásodtak meg rajta. Soha többet nem engedek be francia kocsit a portára!

Nekem A6-van. 2008-as 3.0 V6 TDI Tiptronic Quattro.
Bitang jó kocsi csak az a baj rengeteget hoznak be külföldről hatalmas futásteljesítménnyel aztán szépen visszatekerik. Így könnyen belelehet szaladni egy leharcolt példányba. Pláne, hogy a beltere nagyon strapabíró így 400-500-600 ezer km-es futás nem igazán hagy benne észrevehető nyomokat. Ekkora futásnál pedig már sok fődarab cseréje lehet benne a pakliba. Pl. kettős tömegű lendkerék, magasnyomású szivattyú, stb. Ezek pedig rohadt drágák. A futóműve az érzékenyebb típusok között van. Ha sokat jársz rossz utakon akkor a légrugós mindenképpen kerülendő. A szervizekre elég igényes típus. Egy elhanyagolt szerviz ennél a típusnál sokkal nagyobb károkat okoz mint másoknál. A 2.7-es motor kerülendő. Nekem nem volt, de több helyről halottam, hogy elég problémás. A 2.0 TDI nagyon jó, csak szerintem picit gyengus. A benzinesek meg sokat esznek. Szerintem a legjobb motor a 3.0. Nagyon jó fogyasztást lehet vele kihozni. Közben meg megy mint a barom
Ha Audit akarsz én azt tanácsolnám, hogy mindenképpen igazolt előéletűt keres! Valamint vásárlás előtt SZAKSZERVIZBEN nézesd át. Ha minden rendben találnak akkor bátran megveheted
Az enyémben egyébként 250 ezer km-van. 1 éves kora óta van nálam. A kopóalkatrészeken kívül, egy meghibásodás volt. Egyszer a klíma ment tönkre. 30 ezerért megcsinálták. Más baja soha nem volt. Teljesen üzembiztos szerkezet.
607-es Peugeot-ja a feleségemnek volt. Röviden-tömören egy rakás sz@r!
Mazdánk nem volt. Így arról nem mondok semmit.
Válasz #259. hozzászólásra
Ha átolvasod, kezdetnek nem rossz:
http://nepitelet.hu/autok/
Válasz #259. hozzászólásra
audiba a 2.0-ás motort kerüld
Esetleg C-s vagy E-s merci??
Válasz #259. hozzászólásra
Nekem egyik sem volt ezt letisztázom az elején. Egy kis barátomnak volt A6. Nagyon szerette, csak a felénk általános zergebaszta utak leamortizálták teljesen a futóművét. Nem volt olcsó mulatság a csere. Egyébként nem panaszkodott. A rokonságban van egy 607, nagy kényelmes autó, de az elektronikája egy kalap xar. A franciák inkább maradtak volna a sajtgyártásnál, és az elektronikát bíznák a japókra. Én renault teherautóval járok, nekem is az elektronika a gyenge pont, bár ezek csak bosszantó kis hülyeségek. Mazdáról nem tudok semmit. Nem sok segítség ez, de kiindulásnak ezeket nem árt megnézni vásárláskor. Hátha lesz olyan akinek vannak ezekből a paripákból, és tudnak hathatósan segíteni.
Autóvásárlás előtt állok. E dizel 1,7 opel kadettból szeretnék átülni valami komolyabba. Nem volt részem még autóvásárlásba, szóval most nagyon lázban égek, de borzasztóan parázok is, nehogy bevásároljak valami rettenetet.
Ami külsőre megfogott az egyenlőre a Mazda 6 2008 utáni kiadás.
Az Audi A6 2007 utáni.
Vagy esetleg a Peugeot 607.
Van valakinek esetleg személyes tapasztalata a felsorolt autókkal kapcsolatosan? Előnye, hátránya, konstrukciós hiba bármi.
Vagy esetleg hasonló kaliberű autó más amire esetleg nem gondoltam az is szóba jöhet.
Minden megtisztelő választ előre is köszönök.
Válasz #257. hozzászólásra


Nem jött össze , egy ww bogár hátulja lett volna amit egy ló húzott.
http://https://www.facebook.com/photo.php?fbid=673944562638797&set=a.445268822173040.104948.445268402173082&type=1&theater
Válasz #248. hozzászólásra
ha a toyotára gondoltál akkor azok elmennek, de a vw nem nagyon
olyankor már füst van nem kicsi..
Válasz #244. hozzászólásra
Azért mert Renault.Nekem is ilyen van többek között ha érdekel ěrok róla.
Válasz #253. hozzászólásra
A hirdetőlapon nincsen már fent, esetleg ha fészbukkon valahol megmaradt még akkor előkeresi az akinek van ilyenje
Válasz #252. hozzászólásra

Nyomjátok má be ha még létezik .......
Válasz #251. hozzászólásra


Áá az nagyon nagy volt .
Válasz #250. hozzászólásra



jobb mint az apriliás
Válasz #245. hozzászólásra



LEÍRÁS
Válasz #246. hozzászólásra
abban még nem is gondolkodtam majd megnézem mennyiért vesztegetik őket
Válasz #245. hozzászólásra
köszi gondoltam vmi ilyesmi Passat TDI-k állítólag 6-700ezret is elmennek
Válasz #246. hozzászólásra



Üdv celeb !
Reggel végre láttalak már a tv-ben is............
Keresel még olyan szögelfordulás mérő potit ????
Válasz #244. hozzászólásra




Ha veszel szerintem magas építésű autót vegyél Renault-ba, pl: gran senicet, vagy 5 de inkább a 7 személyest 1,9 dci motorral a második szériást!!
Válasz #244. hozzászólásra
mert 11 éves,és a 2,2 dci motorok nem bírják,amúgy rönó párti vagyok,de lagúnám nem volt a palettábol,a többit kipróbáltam és használtam(lom)most 6 fut a családban gond nélkül 2db 1,5 dci idáig jók (75és 120ekm),2dci 2db(105és 160ekm)és 2 benzines amik fiatalok,ja és a pizzafutár clió 240ekm 1,2 benzin semmi gond 15éves
Tudja valaki hogy a 2002-2003as Lagunák miért ilyen olcsók? mondjuk gondolom nem azért mert annyira jók
Na ezt valamiért


nem lehet meg nézni!
http://https://www.facebook.com/photo.php?fbid=541603612543319&set=a.167579969945687.26107.154685134568504&type=1&theater
http://www.vezess.hu/vezetunk/vaz_2101_magyar_rendszam_kaliforniaban/44445/#
Válasz #239. hozzászólásra



Nem tudom.....te rendelted!
Válasz #238. hozzászólásra




Burrago,vagy Matchbox
Válasz #235. hozzászólásra

Köszönöm a rendelésed,MPL viszi,amint utalod a zsééééét!
Válasz #234. hozzászólásra

De gondolom egy ..... suzuki benne van
Milyen nyári gumi márkát lenne érdemes venni amelyik nem öregszik el ?
Tehát km nem megy sok de évek mulva is tapadjon mint a ..... !!!
Tegnap megrendeltem



Válasz #232. hozzászólásra
Jé, tényleg :-D
Kár, hogy se a Previám, se a LandCruiserem, se a SAABom nincs benne, sőt még az XM-em is csak határesetben (motor+váltó OK, de semmi más) :-)
Válasz #230. hozzászólásra
Ismerősnek van ilyen munkaautónak hasznŕlja ,megbízható jó kis kocsi.
Válasz #230. hozzászólásra
Ha regisztrálsz a Netrisk oldalán, akkor ingyen megnézheted az eladandó autód eurotax értékét.
http://www.vezess.hu/magazin/top_10_keleti_blokk/44426/
az ujfajta suzuki swift röl van valakinek tapasztalat??? mennyit érhet egy 2005 ös 52e km rel ????
Válasz #228. hozzászólásra
Igen csak a dízelekkel általában 2x 3x annyit mennek mint a benzinesekkel azért veszik persze vannak kivételek.Ha bármit kinézel szaki nézze meg műhelyben sok turpisság kiderülhet.
Válasz #227. hozzászólásra
Én azt érzem egy diesel motor megbízhatóbb mint egy benzines egyszerűbb a működése stb és kevesebbet eszik mint a benzines ha jól tudom.
Válasz #223. hozzászólásra
Hali Dénes!
Miért fontos,hogy dízel legyen?Én jártam 1.6d golf2vel céges kocsi volt 4,7l/100km-re jöttem ki városi használat nem volt csak országút.Mint ahogy a kolléga írta csodát ne várj ezek már huszonéves kocsik korrózió lesz rajta itt-ott.Amúgy egyszerű könnyen javítható gépek.
Válasz #223. hozzászólásra
Nem rosz kocsik de sokat azért nevárjál.Tipikus golf betegség a gát repedés.nekem 5 évig volt,szerettem,mert jó volt vele közlekedni, de valami mindig elromlott rajta, azt az évi 50-60 ezret mindig rákellett költeni minden évben .a külömbséget akkor éreztem mikor utánna vettem egy 1.7D Astrát ami egy sivatagi teve hozzá képest a maga 4.5-5l fogyasztásával és tényleg, tankol és megy, tankol és megy.Javítások nélkül probléma mentesen.Most hogy itt a másik kocsi így ez is eladó lett 350 ért viheted.
Válasz #224. hozzászólásra
azért írtam h max de olyan 250-300 között látom a szépeket amiket ránézésre azt mondom megérné
Válasz #223. hozzászólásra
ennyiből III Golf is kijön
Segítségeteket szeretném kérni!
Úgy néz ki, hogy nemsokára eljön az idő, hogy autót vegyen a család.
Használt I-es vagy II-es golfot szeretnék venni diesel motorosat olyan 1.6-os motorig nézegetem a használt autókat max 350000Ft-ig.
Abban kérném a segítséget, hogy a vásárláskor mire figyeljünk oda és mit nézzünk meg?
Ugye ezek az autók még anyagból vannak?
Tudom h ezekbe az autókba már sok km van, de csak 2-3 évre tervezzük míg a gazdaság ki nem termi egy komolyabb autó árát, meg mivel friss a jogsim valamin tanulni is kell. :)
Köszi a segítséget!
Válasz #220. hozzászólásra
segítek..
Válasz #220. hozzászólásra
Mama autózgat?
http://www.youtube.com/watch?v=9Yqn-heJSLkezek is jól összehozták

