Fórum

Mezőgazdasági balesetek 

Létrehozta: jd /4650, 2009-02-13 08:19:59

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #2027  d-032a | 2020-07-26 22:50:44

    Arról nem is tudunk, hogy a felvezető Nissanon volt-e egyáltalán sárga figyelmeztető villogó.
    Ha lett volna, akkor nyilván jobban lassít, fékez a szerencsétlen Mazdás.
    Ha nem volt figyelmeztető sárga, akkor a Mazda nem tudhatta, hogy esetleg meg kell állnia a védett úton. (Eddig én nem hallottam róla)
    Bizosan igy is lassított amikor a lámpája oldalról megvilágított egy autót. De először hihette azt, hogy csak valaki tököl az áthaladással a kereszteződésben.
    Amikorra a Nissan jobbra kilőtt előle a kereszteződésből akkor teljesen el is vonhatta a figyelmét a balodalról érkező traktorról.
    A traktor még nem is volt annyira szem előtt, mert nem a Mazda elé hajtott ki, hanem oldalról ment bele az autóba.

  • Válasz » #2026 Gandhy | 2020-07-26 22:43:25

    kb. 10 km-es távon hordta a szalmát egész nap, bérmunkában, amikor mögötte mentem reggel, akkor megállt a kereszteződésben, szerencséjére a védett úton haladónak, de 2 km-en keresztül nem tudtam megelőzni, mert nem húzódott le, vagyis inkább csak nem tért vissza a sávjába, nem igazán érdekelte, hogy többen vagyunk már mögötte autóval

  • Válasz » #2025 szantofold22 | 2020-07-26 22:32:37

  • Válasz » #2024 szantofold22 | 2020-07-26 22:30:48

    Válasz szantofold22 #2023. hozzászólására

    Ez lemaradt.Elég húsba vágó!

  • Válasz » #2023 szantofold22 | 2020-07-26 22:11:39

    Válasz Hús Futár #2015. hozzászólására

    Atjött az..A lefagyás ellen a rutin és a forgalomban eltöltött idő az orvosság.Már én sem megyek úgy mint suhanc koromba apám zsigajaval warjujával.Fiataloknak nem való erőss jármü kesz. Mindenki atesik a tűzkereszten csak van akinek ez rosszul sül el.Ha megyek is gyakran tavolra is tekintek lehet latni a hulyeket raelőz már zsigerbol.Húzodni lassitani gyakran 30 ra főuton..Nincs már kézifékes farolás.S ha pl sietni kell s sok a biciklis gyalogos reggel iskolaidőben rohangaló gyerekek szülők.Felteszem magamba nem eri meg akár 20 ig lassitok ott és meg is állok.Nem anyázok minek leszek előrébb hogy mint a hangyák mennek? Csak azért esetleg a kocsi alól szedjem ki az embert?Isten ments.Este jó soproni radler fotel család Piedone film ,Vagy rendörség villogók biróság büntudat.E mellett kell érvelni mindenkinek. Még ha mü vg nélkül is jár egy villanynak lenni kell rajta . Volt már kazaltűz is villámcsapással fiatalként én voltam a soros őrködni a telehelyen tök egyedül.Kis 80 as Mtz val tudtam letolni az egő szénát.Mák volt nem közepébe vágott.Pánikkal nem megyünk előre.Letoltam 10 et 100 megmaradt,s az égők közül kivettem a meg nem égőt.Pár elégett elég nagy stressz volt ,fiatalon 20 évesen de helyt kell allni. Kozben arra is vigyazni kellett bele ne ragadjak a kazalba elég a gép. Sokan jöttek akkor is a lefagyással .De igen gödröt kell választani nincs mese.Fontos az is hogy belenevelődjön az ember.Ugye itt az is lehet alkalmazottként nincs az hogy kezdi az ember egy szarral s vegig keccsolja a szerelést fejlesztést.S tudja értékelni a szép új gépet amit nem taposok állat mód mert megbecsülöm.
    Ez önmagában is egy fékező erő.40 et megy a traktor de 30 32 nél nem megyek gyorsabban érződik üvölt aztán javitás stb nem éri meg...

  • Válasz » #2022 envagyok2 | 2020-07-26 21:58:46

    Válasz bandigh #2006. hozzászólására

    szerintem meg az volt a deal, hogy a felvezető autó megállítja a forgalmat, ez meg csak átrongyol a kereszteződésen, megállás nélkül, így a leggyrsabb, napi 10 fordulónál ha ez bejön, az kiadja a 11. is. gondolom így nyomták egész nap, most is arra számított, hogy majd a felvezető megállítja a kocsit, de az valamiért nem állt meg, a felvezető meg kiugrott előle a kereszteződésből, ő meg ott volt 5 méterre. lehet megfékezte, táskája ráesett a gázpedálra, vagy valami rágurult, azt ennyi, nyomhatod neki a féket, ha full gázon, fordulaton megy a szerelvény...
    a dolog másik oldala, a kocsiból szerintem látni kellett, hogy jön a traktor, este a fényeket látnia kellett, ott van pár fa, de át lehet látni rajta. ha nem, akkor is van még 70 m, kiérek a fák mögül, látom hogy balról nsél gázon jön egy traktor, előttem áll valami, hát biztos beleállok a fékbe. nem lehet tudni fékezett-e a kocsi, de neki is kötelessége elkerülni az ütközést, hiába megy védett úton... traktoros meg gondolom akkor vette észre a kocsit, mikor kiért a fák mögül, ha kocsi jött 100zal 70 métert, akkor ő lehetett 25 méterre a kereszteződéstől 35tel surranva, esélye nincs megállni, akármit csinál. az is lehet kézigáz rajta volt, lehet ráugrott a fékre, pót elkezdte rángatni, azért ugrált, azt durr.

  • Válasz » #2021 Gumóka | 2020-07-26 21:57:45

    Válasz Magister #2017. hozzászólására

    Az utolsó mondatodra utalva ebben egyetértek, de vajon jobb e úgy leélni egy életet, hogy a hibájából halt meg egy ember, egy kisgyerek pedig hatványozza ezt szerintem.

    Én azt mondom, gépet, eszközt lehet pótolni, de emberéletet nem. Annál értékesebb nincs.

  • Válasz » #2020 Ares 826 | 2020-07-26 21:53:08

    Válasz Gandhy #2019. hozzászólására

    Hát tuti nem 10 km sebességgel ment hogy ennyire szét kapta a személygépkocsit!!smile whistling

  • Válasz » #2019 Gandhy | 2020-07-26 21:47:29

    nem volt ott műszaki gond, benézte és ütközött, fronthidraulika karok kitolva, az kapta ki a gyerekülést, ennyi, sajnos

  • Válasz » #2018 .Richard. | 2020-07-26 21:36:50

    Válasz Magister #2017. hozzászólására

    Az egy kicsit furcsa, hogy villogtatásra a kisérő megy a kereszteződésbe. Az embernek az jut eszébe, hogy megáll azt megkérdi minek villogatsz? De tudva a hibát igy beállok azt valami lesz.Nem nyilatkozik a kísérő ?

  • Válasz » #2017 Magister | 2020-07-26 21:24:08

    Kár vitatkozni kollégák.
    Sajnos ami megtörtént nem fordítható vissza.
    A traktor vezető vélhetően hibázott, még akkor is, ha műszaki meghibásodás volt.
    Sajnos, sok fiatal szerez jogosítványt úgy, hogy vezetni nem tanítják meg őket, csak vizsgázni,- vizsgára készítik fel őket.

    Logikusan felmérni a helyzeteket, veszélyeket nem tudják.

    Ez akár lehet generációs probléma is.
    Hányan vannak itt akiknek van birodalma, meg is él belőle, de már a gyerekeire nem tud rá bízni semmit, persze ezt nem szellőztetik.

    Ahogy mi mondjuk nem ér a bőrük semmit.

    Persze: TISZTELET A KIVÉTELNEK.

    Másik oldal, hogy bele hajtják őket a balesetbe, a munka adónak csak az a lényeg hogy minél több legyen a haszon.
    Ha kárt tesz, akkor a ugrik a fizetés és kipofozzák belőlük a kártérítést.

    Amúgy is kis pénzért hajtják a melósokat.

    Szerintem meg sem fordult a fejében, hogy az árokba fektesse a gépet.
    Az életében nem tudná kifizetni a traktor és a kocsi árát.


  • Válasz » #2016 Hús Futár | 2020-07-26 21:04:26

    Válasz kisfelho001 #2002. hozzászólására
    Próbáltam általánosítani de úgy néz ki nem jól kezdtem hozzá . Amit látok tapasztalok hogy az emberek nagy része inkább teljesen cselekvő képtelen lesz necces helyzetekben .

  • Válasz » #2015 Hús Futár | 2020-07-26 21:00:54

    Válasz szantofold22 #1996. hozzászólására

    Látom nem jön át még mikor lefagysz nem gondolkodol ilyenen meg főleg ha már ilyesmire gondolsz akkor képben és teszel valamit .

    Amire én próbáltam rámutatni sok ember lefagy vagy szinte kövé dermed és meg sem mozdul nem reagál semmire néha még az eset után akár 5-10 percig sem .

  • Válasz » #2014 gjoni | 2020-07-26 20:36:00

    Válasz Ares 826 #2008. hozzászólására

    Pontosan ,nagyon meg kell gondolni műszaki hibára hivatkozni ,mert a vég számla lesz pár Milla ,a kicsi lányt ez sem hozza vissza ,eszetlen barom ez smile hammersmile hammer

  • Válasz » #2013 vén cigány | 2020-07-26 20:24:52

    Válasz 44claasgarantos #2011. hozzászólására

    Hát ez az!!! A fékrendszert folyamatos kontroll alatt kell tartani.

  • Válasz » #2012 vén cigány | 2020-07-26 20:23:43

    Válasz Ares 826 #2009. hozzászólására

    Egyenes útszakaszon biztosan meg kellet volna fogni a traktornak.
    Egyik ismerősöm járt pár éve így (mtz 892) nem fogott a fék a kereszteződés előtt, sőt még az út is lejtett rendesen. Nem tudott mást csinálni, gázt adott és induló autók előtt még áttért.

  • Válasz » #2011 44claasgarantos | 2020-07-26 20:21:37

    Száguldás az hogy állok meg az senkit nem érdekel néha egy fékpedál mozditás levegő rendszer teltsége órára nézni apró dolgok A gáz pedál lenyomásához nem kel ész megálláshoz a hoz igen az hogy hány tona van mőgőtem nem mindegy

  • Válasz » #2010 fexco | 2020-07-26 20:07:13

    irányváltó:powershuttle.hátravágni,a gép meg teszi a dolgát.ennyi.simán meg kell hogy állitsa nullára,anélkül,hogy besatuzik bármelyik kerék.

  • Válasz » #2009 Ares 826 | 2020-07-26 20:01:44

    Válasz vén cigány #2007. hozzászólására

    Ha még szar a fék is a póton ekkora trakinak meg kell állítani a kocsit! Sajnos én is jártam úgy hogy a fékszelep fennakadt bekerült valami a fékszelepbe és a körforgalom előtt nem fogott a póton a fék, igaz már csak 15-20 mentem a körforgó előtt de a 17 tonnát megfogta a traki saját féke, mert 14 Km alatt összekapcsolja az első kereket is a röncsi és minden kereket fékez olyankor! Nem kicsit rinyáltam hogy meg fog-e állni de szerencsére sikerült és semmi gond nem lett belőle, pedig közel voltak a kiskocsik!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

  • Válasz » #2008 Ares 826 | 2020-07-26 19:56:14

    azt nyilatkozta hogy tudja ő a hibás de műszaki ok miatt történt ami történt! Hát el kell hogy szomorítsam a csávót ezen nyilatkozata miatt a rendőrség a gyártó céggel azok mérnökeivel fogja darabokra szedetni a gépet hogy tényleg volt-e műszaki hiba a gépen! Ha kiderül hogy nem a gép volt hibás a balesetért hanem ő, még az összes szakértői lovettát is beszedik rajta az tuti!! smile blinksmile blinksmile blink

  • Válasz » #2007 vén cigány | 2020-07-26 19:26:12

    Válasz vén cigány #1993. hozzászólására

    Nekem az gyanúm, hogy a pótkocsin nem volt jó a fék és így küldte ki a forgalomba főnöke.

  • Válasz » #2006 bandigh | 2020-07-26 19:18:39

    Nem láttam hogy milyen az a kereszteződés, de azt nyilatkozta, hogy amikor beért a kerszteződésbe, akkor az utolsó pillanatban látta meg az oldalról érkező autót. Az autó nyilván jött normál tempóval, végülis ő védett úton közlekedett, fel sem merült benne hogy a traktor nem áll meg. Gondolom rosszul belátható a kereszteződés nem tudta hogy érkezik egy autó. Csak feltételezem.
    Szerintem amikor érezte hogy valami oknál fogva nem tud megállni, akkor arra gondolt, hogy balra befordítja a szerelvényt, az útra, és majd ott megáll valahogy. Remélte hogy pont abban a pillanatban nem jön senki. Meg ugye ott volt a felvezető autó is, remélte hogy befordul balra, aztán majd azon az úton megáll valahogy aztán megnézik a gépet. Nem az volt az első gondolata hogy direkt belevezeti az árokba. Aztán az autó nem hamarabb jött egy másodperccel, vagy kesőbb 10-zel, hanem pont akkor smile sad
    Csak gondolom, hogy így lehetett. Ha jól belátható lett volna, akkor nyilván nem hajt ki az autó elé, hanem valami másfelé kormányoz, vagy bármi más, csak ne ez

  • Válasz » #2005 Sz_Pisti | 2020-07-26 18:51:44

    Válasz kisfelho001 #2003. hozzászólására

    Fiatal alkalmazott gyerek, valószínűleg hamarabb futott át a fején, hogy megvigyázza a gépet, az állását mint, hogy baj lehet belőle.

    Sajnos egyre nagyobb a forgalom az utakon, és sok a türelmetlen/kapkodó söfőr is, pl. múltkor egy gázpalackos kamion úgy előzött meg, hogy a szembe jövőnek lassítania kellett, és így is alig fért be előttem

  • Válasz » #2004 Sk Laci | 2020-07-26 18:31:52

    Válasz Nyomasek Bobo #1999. hozzászólására

    Ott van még a kuplungpedál. Azzal is szét tudod kapcsolni a hajtásláncot.

  • Válasz » #2003 kisfelho001 | 2020-07-26 17:46:46

    Válasz szantofold22 #1996. hozzászólására

    Megb*szhatod a gépet meg a hiteled, ha miattad valaki meghalt és mész a sittre.

    Ilyen helyzetben nem a gépet kell menteni, hanem az ember életet.

  • Válasz » #2002 kisfelho001 | 2020-07-26 17:37:03

    Válasz Hús Futár #1988. hozzászólására

    Ne haragudj, de nekem az jött le, hogy nekem is szólt.

    Értem mire célzol, van olyan ember is biztos, de szerintem a többségünk tudná a dolgát pláne, ha lenne 10-15 mp végiggondolni.

  • Válasz » #2001 Ares 826 | 2020-07-26 17:36:44

    Válasz Nyomasek Bobo #1999. hozzászólására

    ne legyél már béna ott az irányváltó a kormánynál és egy pillanat alatt be lehet tenni üresbe! csak azt ne mond hogy az is összeszarja magát! Az irányváltónak pont az szokott lenni a hibája hogy ha szar benne a mikrókapcsoló sebességben is üresbe rakja a gépet, cseréltem már ez miatt kapcsolót kompletten! tele volt a tököm azzal hogy tárcsázás közepette 1800 fordulatnál bedobta a kapcsoló hibája miatt üresre! A kapcsolóban 200-300-500 ft kis fos kapcsolók vannak mint a JCB irányváltóban, azt is szoktam cserélni ezen hiba miatt!

  • Válasz » #2000 Ares 826 | 2020-07-26 17:31:58

    Válasz szantofold22 #1975. hozzászólására

    Na ezért nem szabad kicsi pótot venni mert olcsó és "szarrá" pakolni, én háromtengelyest szoktam húzni 16T a terhelhetősége és még zöld bálából is csak 22 van rá felrakva csomagolás előtt ami kb. 100q csak! szalmából vagy száraz szénából meg a 30 db max 90q, olyan a fék rajta hogy ha hármas fokozatra rakom a fékszelep karját biztonsági öv bekapcsolása nélkül egy komoly satu fékezésnél beugranék az első ablakba fajest!smile blink

  • Válasz » #1999 Nyomasek Bobo | 2020-07-26 17:31:43

    Válasz Ares 826 #1998. hozzászólására

    És ha nem tudja visszavenni a gázt(esetleg nincs ideje), és kivenni üresbe, akkor is megfogja?

  • Válasz » #1998 Ares 826 | 2020-07-26 17:22:27

    Válasz csuti0 #1985. hozzászólására

    Ha nem reagál a lábfék akkor ott a kézifék a röncsin! hidraulikus a lábfék a kézi meg bovdenes, valahogy ezzel a fos kis bálázóval meg kell állnia gépnek még kézifékkel is! süket duma volt a nyilatkozat valaki részéről!

  • Válasz » #1997  d-032a | 2020-07-26 16:14:39


    Na az a nem mindegy, hogy úgy állok-e hozzá, hogy jajj mi lesz a 20 millás traktorral.
    Vagy pedig úgy hogy miattam ne haljon meg senki, hanem inkább törjem össze a traktort is meg magamat is.

    Persze megértem én hogy qurva fontos a traktor, de akkor olyan biztosítást kell kötni. Vagy esetleg nem 12 órát hajtani egyseggen.

    Az egy dolog, hogy lefagy, bepánikol az ember.
    De igenis, valamilyen szinten lehet készülni az embernek.
    Ahogy csuti is írta. Néha bele kell gondolni útközben, hogy mit tennék most ha...

    Van akinek meg ez nem akar átmenni.

  • Válasz » #1996 szantofold22 | 2020-07-26 15:38:09

    Válasz Hús Futár #1988. hozzászólására

    Nekem átjött utólag okoskodik mindenki mikor meg baja van be van szarva s ugyanúgy nem tudna mit csinálni. S vacillálna azon ,hogy a 20 m hitellel terhelt gépet akkor most bele a gödörbe?Mi lesz utána a bank a javitás a stb.Az az igazság hogy először az összes baszott nagy árkot be kellene temetni az út mentén.Ja vizfogo akkor meg beleful valaki ha fejjel érkezik.Sajnos sok autós baleset is azért frontáslis mertott az út szélén egy hatalmas árok!De mi a faxnak.!Fél az ember beleborulnin100 al. De traktorral meg könnyen ki is zuhan és alákerülhet a pilóta.
    Nagy szerencsétlenség ami történt szarrá ment két különböző élet.

  • Válasz » #1995 apuci | 2020-07-26 15:21:29

    Válasz d-032a #1990. hozzászólására

    Sőt ha jól rémlik akkoriban úgy tanították hogy a mentő, tűzoltó, rendőr autó kék fénye amíg hangjelzéssel(sziréna) nem együtt használják addig csak figyelmeztető jelzés!

  • Válasz » #1994 szantofold22 | 2020-07-26 15:05:48

    Válasz Sk Laci #1983. hozzászólására

    Szia!Nem vétett civil rendőr jelzés nelküli.Van egy skcio a "Pofatlan tanitás" ahol a maguktól eszált seggfejekre brutális román komvojokra záróvonalon autópálya leállóban és egyébb helyen tolakodókra vadásznak.Elképesztő ami az utakon folyik. You tuben van csomo ilyen nevű video egész jó mikor a kivagyi kisköcsögök büntetőfékesek koppannak bevoják a jogsit 300 eft kiséretében.

  • Válasz » #1993 vén cigány | 2020-07-26 15:01:12

    A lábfék megnyomásakor a pótkocsin is be kell fékeznie a keréknek. Tehát, hogy a fék is és az elektronika egyszerre romlik el az nonszensz. Egyébként lehet, hogy a munkaadó utasította a traktorost, hogy a rossz géppel közlekedjen.

  • Válasz » #1992 csuti0 | 2020-07-26 14:51:09

    Válasz _NB_ #1989. hozzászólására

    Ez így igaz ahogy írod.
    "A másik egyszerű szabály is ehhez kapcsolódik, hogy lejtő előtt azt a fokozatot kell kapcsolni, amivel felfelé tudtál haladni, ha rakottan országút 1-ben ment fel az emelkedőn, úgy hogy volt még gázreakció, akkor lejtmenetnél is ezt a fokozatot kell választani, és motorfékkel lemenni."

    Ez még annyival egészíteném ki,hogy lejtmenetben nem babráljuk a váltót,és azt figyeljük mi a megfelelő menekülő út abban az esetben ha mégis meglódulna a szerelvény.(Legyen ez akár az árok,vagy épp egy kerítés!) Még mielőtt irányíthatatlanul pattogva meglódulna lefelé!

  • Válasz » #1991 Gandhy | 2020-07-26 14:30:54

    igaz, bár csak arra utaltam, ha ott villog a kereszteződésben egy sárga figyelmeztető jelzés, balszeg megállt volna az autós

  • Válasz » #1990  d-032a | 2020-07-26 13:56:16

    Válasz Gandhy #1986. hozzászólására

    Lehet,hogy csak véletlenül írtad el, de fontos tisztában lenni vele, hogy a sárga villogó az nem megkölönböztető jelzés. (Tehát, ez nem pont neked szól.)

    A sárga villogó az CSAK figyelmeztető jelzés. És ahogy a nevében is benne van nem biztosít előjogokat a közlekedésben.
    A sárga villogóval a túlméretes járművünkre (vagy az esetleg csigatempóra) mint veszélyforrásra hívjuk fel a figyelmet.
    De a forgalmat tartósan nem akadályozhatjuk. A többi jármű közlekedését lehúzódással elő kell segíteni.
    Sokan vannak abban a tévedésben, hogy a sárga figyelmeztő jelzésüknek az a jelentése, hogy a több közlekedő tűnjön el a búbánatba.


  • Válasz » #1989 _NB_ | 2020-07-26 13:53:40

    Válasz csuti0 #1985. hozzászólására


    Sajnos kell legyen az emberben egy kis mechanikai érzék, hogy jó sofőr legyen, ha végig gondolod mekkora és hol van a traktor fékje egyértelmű, hogy nem lehet úgy terhelni, mint egy teherautó léghűtéses tárcsafékjét.

    A traktor fékje vagy száraz vagy nedves fék, de a fő dolog, hogy zárt helyen van így hűtése nem az igazi.

    Nekem még tanították és az öregek is magyarázták akik még Csepel-eken, Zil-eken, IFA-kon ...stb szocializálódtak, hogy motorfék és a üzemifikkel együtt lassítunk, csak féket használni teherszállításnál tilos!

    A másik egyszerű szabály is ehhez kapcsolódik, hogy lejtő előtt azt a fokozatot kell kapcsolni, amivel felfelé tudtál haladni, ha rakottan országút 1-ben ment fel az emelkedőn, úgy hogy volt még gázreakció, akkor lejtmenetnél is ezt a fokozatot kell választani, és motorfékkel lemenni.

  • Válasz » #1988 Hús Futár | 2020-07-26 13:41:06

    Válasz kisfelho001 #1961. hozzászólására

    Látom neked sem jött át a mondani valóm .

  • Válasz » #1987 Hús Futár | 2020-07-26 13:40:19

    Válasz atisgyulai #1976. hozzászólására

    Úgy látom neked sem jött át a mondani valóm de nagyon sok hozzászólást elolvastam itt is és máshol is és arra próbáltam reagálni hogy mindenki a gép mögül meg a fotelból tolja hogy azonnal viszem az árokba meg a fának vagy bárhova aztán ha kicsit is élesedik a helyzet lefagy a sofőrök nagy része szinte teljesen . erre meséltem a magam példáját hogy két necces szitu után is még a másodikban sem tudtam azonnal árokba vinni vagy feldönteni a szerelvényt pedig aki átesik a tűzkeresztségen egyszer az könnyebben dönt ilyenről azt mondják .
    Sofőrt nem akarom mentegetni mert benne volt a keze nem kicsit de én még most is fenn tartom hogy tudták hogy traktor nem százas és nem hiába volt ott a felvezető autó . Bár azért a felvezető autóst is elővenném mert ugyanolyan sáron mint a traktoros ha volt műszaki hiba ha nem .

  • Válasz » #1986 Gandhy | 2020-07-26 13:19:57

    Válasz Szabi. #1978. hozzászólására

    ha volt felvezető autó és beállt a kereszteződésbe, ahogy írták és bekapcsolta a sárga megkülönböztető jelzést, tuti megállt volna a Mazdás.
    Én aznap reggel kilenckor 1-2 km-en mentem emögött a szállító mögött, mert végig az út közepén kóválygott és nem tudtam megelőzni a kereszteződésig(keskeny út, belógó fákkal) és az valós, hogy ment előtte egy pickup.
    Akkor még minden rendben volt vele, mivel meg is állt a kereszteződésben. Kérdés, hogy váltottak-e sofőrt, mert ha nem, akkor a cca. reggel 7-kor beszálló sofőr, este 10 körül már eléggé ki lehetett feszülve.

  • Válasz » #1985 csuti0 | 2020-07-26 12:52:31

    Sziasztok!
    Ha jól tudom. lejtmenetben itt is elszállt a fék, és a váltó sem reagált a váltásra,nem volt mit tenni a kőfallal kellett találkozni!



    Viszont a bálaszállítás mifelénk is hajmeresztő mutatvány egyeseknél, a minap egy JD kb. 30 guriga lucernával 50-nel repesztett előttem a városban, forgalmas szűk főutcánk van. Kész szerencse,hogy eddig még nem lett tragédia.Ne a traktoros hibázzon,de azért adjon esélyt a vétkesnek a korrigálásra!
    Üdv.:Csuti

  • Válasz » #1984 Tom250 | 2020-07-26 12:04:48

  • Válasz » #1983 Sk Laci | 2020-07-26 11:35:34

    Válasz szantofold22 #1982. hozzászólására

    Itt a videót készitő sofőr saját maga is megsérti a szabályt, amikor a teherjármüvet előzi /gyorított rész a videón/. Ahelyett hogy másokat megy kioktatni, ankáb saját maga tartsa be a jogyszabályokat.

  • Válasz » #1982 szantofold22 | 2020-07-26 08:47:39

    Itt van baj , nincs külön egy Mg i út elválasztva a főúttól. Pl a 4 esen Szolnok környékén is simán le lehetne aszfaltozni egy vacak csikot s nem agyig sáros ápolatlan gányba menne a veretés. A közút meg leskelőfikna sár miatt .Német országban van külön mg i út , s nem kellene keveredni egy lassú jármünek egy M5 ös Bmw vel vagy egy 500 lovas Scania sóderes vontatóval.. (mondjuk itt a bebaszott motoros hatalmi)

  • Válasz » #1981 feri6 | 2020-07-26 08:25:38

    Azon sem csodálkoznék ha nem lábbal nyomta a gázt, oda volt adva motorfordulat tartó vagy kézigáz aztán meg azt se tudta hová nyúljon.....

  • Válasz » #1980 Szabi. | 2020-07-26 08:20:46

    Válasz karesz68 #1979. hozzászólására

    Ezen nem 125-ös volt, amit legalább is lehet látni. Ezekből a “puffokból” meg simán tesznek erre felénk 3 iker sort egymásra.
    Értelmesebb körbálázóval azért lehet súrolni 30 db-al azt a 11T-t.

  • Válasz » #1979 karesz68 | 2020-07-26 08:15:14

    Válasz szantofold22 #1975. hozzászólására

    Tuti nem túlsúlyos. Főleg, szalmából. Ha jól látom ez egy PRONAR T023 bálaszállító, amire 11,3tonnát lehet rakodni. 30-at vitt, tehát 125-ös a bála. A 125-ös szalmabála akármilyen tömör 240-nél nem nehezebb. A 30 jó ha megvan 72q.

  • Válasz » #1978 Szabi. | 2020-07-26 06:51:18

    Válasz atisgyulai #1976. hozzászólására

    Ami még nagy divat, szólt a tucc-tucc/tamm-tank és még esetleg a füles is be volt tolva és ment a story.......
    De ha volt felvezető kocsi, akkor az is hibázott nem kicsit.

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]