Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR402.09 FtUSD366.84 FtCHF426.62 FtGBP479.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz apuci #2612. hozzászólásáraha belepiszkáltak, akkor kihívta maga ellen a sorsot... vannak, akiket nem lehet megmenteni maguktól... ugye ezért van leírva minden gépkönyvbe, hogy állítsa le, kulcsot vegye ki. klímát töltött ürge, ilyen lakás klímás gyerek volt, nincs hozzászokva hogy ott ordít a feje mellett a gép, minden pillanatban azt leste, hogy mikor indul el. percenként elmondta, nehogy sebességbe rakjam. mondom neki tesó, számítógép az egész, én pont akkor fogom észrevenni ha elindul, mikor te. bálázó bemackózik, hozzá nem nyúlok, amíg ki nincs kivéve a kulcs. ha ennyit nem tudsz megtenni, akkor csináld egyedül.
Válasz envagyok2 #2611. hozzászólásáraNekem is furcsa,de ha bele piszkáltak?
Viszont volt a TSZ -ben jd 4630 annak álló helyzetben alapjáraton ha nem volt parkba rakva a váltó bele tudott rázódni sebességbe és akkor taposta a dízel kút fejet is meg mást is!
Válasz apuci #2610. hozzászólásáraszerintem powersiftes gépet menetelésbe rakva, vagyis hogy az irányváltó valamelyíik állásba van rakva, nem lehet beindítani, nem fut le a diagnosztika.
Válasz VMisi #2607. hozzászólásáraAmit a végén mondhatnak.
Tippre rossz volt valami az indítási körben ezért csak kintről indult, tippre csavarhúzóval az önindítón, és ha volt biztonsági kapcsoló a váltónál az már ki volt iktatva.
Lefulladt kiszállt és kintről indította, de elfelejtette üresbe rakni, alacsony fokozatban meg az önindító még sebességben is elindította a motort és maga alá gyűrte.
Nemtom casenel ez kivitelezhető e hogy kintrol beinditja es tarcsazo sebessegben el is indul elugrani meg nem birt.
Volt ilyen kalandom zetorral en megusztam.
60folottiek sajnos tudnak már balfaxkodni rendesen ....pedig elsőre azt gondolta volna ember vlm ficsur aki videozni akart....
Válasz RkTomi #2604. hozzászólásáraSántít a dolog! Este 8 kor jelentették,de órákig feküdt az út szélén! Akkor még világosban kellett hogy történjen!!!!Mindegy hogy volt a biciklin lámpa meg mellény vagy sem!Vagy Battonyán annyi a sötét hogy este 6 kor már nem látni?
Válasz Tom250 #2600. hozzászólásáraJelenleg a Skótoknál van sok víz, napi 200-250 mili eső esik! De aki ekkora barom megérdemli hogy szarrá menjen a gépe, ekkora vízbe belemenni váltóba hidba még a motorba is belemehet a víz! Lehet ekkora víz után mindenhol olajat cserélni!
Válasz Sk Laci #2583. hozzászólásáraKibírja egy rendes pajszer azt, ha leugrik a karika, csak sokan összerakják tisztítás nélkül, úgy gyorsan le tud ugrani.
Válasz Sk Laci #2583. hozzászólásáraa karika szokott általában kirepülni, volt a szomszéd faluban ilyen baleset, a fickó állkapcsát leszakitotta a karika
Menthetetlen volt.
Válasz JOSEY #2580. hozzászólásáraMára már nagyon kevés szétszedhetős felnit használnak. Én még használok BSS 16.12 pótkocsin, de gumicsere után óvatosan fújatom 3 bárig, és figyelem, hogy a karikák vissza e ültek a helyükre. 7 bár nyomást már csak a pótkocsira felszerelt keréknél nyomom bele.
Nem tudom, mennyit tudna megvédeni a szerelővas, mert szerintem a komplett kerék repülne ha elsülne.
Válasz Tom250 #2578. hozzászólásáraLátásból ismerem a srácot, oda szoktam járni gumishoz, de nem is traktor kerék volt, hanem valami kamion állt be, ami csavarhiányos volt amibe 8-9 bar van.
Válasz JOSEY #2580. hozzászólásáraÉn a jd trakival kaptam úgy durr defektet, hogy beálltam a portánkra este az autóm mellé, leállítottam a motort, és akkor durant ell.
Skodán a hátsó és bal hátsó szélvédőt úgy kivitte egy gumi db.
30 éves repedezett szélű, de még nagybordás taurus volt.
Válasz Tom250 #2578. hozzászólásáraUtólag könnyű okoskodni. Szerintem a szerelési nyomásnál túl volt hogy kiugorjon a felnire. Nekem volt olyan hogy az ifa kereken mikor fújtam lenyomta a gyűrűt és repült
Vigyázni kell.
Válasz Sk Laci #2576. hozzászólásáraÍgy megy ez felénk is.
Furakszik, tolakszik.
Nem tudom, hogy mikor meglát egy marha nagy kombájnt vagy traktort szerintem már beléjük van palántálva az utálat.
Siet, mert a bicikli mögötte lóg...
Válasz A.I. #2575. hozzászólásáraMalorkán a traktor, kombájn normális a sztrádán. Még a tábla is ki van téve, hogy számoljanak velük az autósok.
Mindenki türelmesen megkerüli őket, és meg tovább.
Nem úgy mint nálunk /az a sok idegbaj, mert nem tud repülni..../,
Válasz pamko #2574. hozzászólásáraNem.
Ez egyébként nem új dolog, 10 éve is így volt már.
Ahol az van ki téve, hogy trakival tilos, oda behajthatsz, ha a célt csak nagy kerülővel tudnád elérni.
No az autó pálya nem ilyen. Lassú vagy mert oda csak olyan mehet, ami tud minimum 60at, zavarnál is, meg akadályoznál is.
De ha a hírekben szeretnék szerepelni...
Ez vajon fekete rendszámú traktor+vontatott tárcsa kombinacióval ,4 sávos gyorsforgalmi útra felhajtást is lehetővé tenne?
"A mezőgazdasági vontató, lassú jármű, mezőgazdasági erőgép vagy e járműből és pótkocsiból (vontatmányból) álló járműszerelvény vezetője - mezőgazdasági tevékenység végzése érdekében - a táblával jelzett tilalom ellenére behajthat a tilalommal jelzett útszakaszra, ha a munkavégzés helyének megközelítése érdekében ez elkerülhetetlen, vagy egyéb útvonal választása 50%-ot meghaladó mértékű útvonal-hosszabbodást jelentene, amennyiben a behajtás a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti és a forgalmat lényegesen nem akadályozza."
Válasz gazda001 #2563. hozzászólására Régi motoros vagy de vannak akik gyorsak na azok gyorsan meghalnak..."A közlekedés veszélyes üzem, nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem. Ha én hoznám a törvényt sokan nem vezetnének..... nincs bocsánat, meg elnéztem, meg bocsika, meg ilyenek." ha én hoznám akkor egyszerű képlet lenne aki megtanul elindulni tanuljon meg megállni is jól nézne ki Ázsia ilyen jármű vezetőkkel 2 másodpercért a holdig repülnének...
Válasz .Feco. #2555. hozzászólására2017 óta legalabb 4x volt olyan balrakanyarodásom, főutról melékútra, ahol egy pinaszörszálon múllott hogy nem rongyoltak bele az mtz+pót szerelvényembe.
Pedig nappal, jó latási viszonyok, jó műszaki állapotú gép, és még is nyomja neki mibdenki a 60 as táblánál 100-al.
Megfogadtam hogy az éven felkamerázom mind a 3 gépem, de úgy hogy hátra is rakok a pótra!
Ha balra kanyarodok kikel rakni mögém bolyákat Ha fel akarom újitani a jármüvemet neki kel menni egy balra kanyarodó jármünek és őt hozzák ki hibásnak és mehetek a biztositohóz a pénzért
Válasz .Feco. #2555. hozzászólására"a balrakanyarodást mint manővert fokozottan veszélyes üzemnek minősíti, és emiatt akkor sem kanyarodhatsz be veszélyhelyzetet okozva, ha egyébként elsőbbséged van"
2613 hozzászólás
Válasz apuci #2612. hozzászólásáraha belepiszkáltak, akkor kihívta maga ellen a sorsot... vannak, akiket nem lehet megmenteni maguktól... ugye ezért van leírva minden gépkönyvbe, hogy állítsa le, kulcsot vegye ki. klímát töltött ürge, ilyen lakás klímás gyerek volt, nincs hozzászokva hogy ott ordít a feje mellett a gép, minden pillanatban azt leste, hogy mikor indul el. percenként elmondta, nehogy sebességbe rakjam. mondom neki tesó, számítógép az egész, én pont akkor fogom észrevenni ha elindul, mikor te. bálázó bemackózik, hozzá nem nyúlok, amíg ki nincs kivéve a kulcs. ha ennyit nem tudsz megtenni, akkor csináld egyedül.
Válasz envagyok2 #2611. hozzászólásáraNekem is furcsa,de ha bele piszkáltak?
Viszont volt a TSZ -ben jd 4630 annak álló helyzetben alapjáraton ha nem volt parkba rakva a váltó bele tudott rázódni sebességbe és akkor taposta a dízel kút fejet is meg mást is!
Válasz apuci #2610. hozzászólásáraszerintem powersiftes gépet menetelésbe rakva, vagyis hogy az irányváltó valamelyíik állásba van rakva, nem lehet beindítani, nem fut le a diagnosztika.
Válasz _NB_ #2609. hozzászólásáraSzerintem poversift váltó,olajjal hajt,beindítás után épül föl az olajnyomás csak utána indul el a gép.
Válasz VMisi #2607. hozzászólásáraAmit a végén mondhatnak.
Tippre rossz volt valami az indítási körben ezért csak kintről indult, tippre csavarhúzóval az önindítón, és ha volt biztonsági kapcsoló a váltónál az már ki volt iktatva.
Lefulladt kiszállt és kintről indította, de elfelejtette üresbe rakni, alacsony fokozatban meg az önindító még sebességben is elindította a motort és maga alá gyűrte.
Válasz VMisi #2607. hozzászólásáraAz amit mond az öreg.
Nemtom casenel ez kivitelezhető e hogy kintrol beinditja es tarcsazo sebessegben el is indul elugrani meg nem birt.
Volt ilyen kalandom zetorral en megusztam.
60folottiek sajnos tudnak már balfaxkodni rendesen ....pedig elsőre azt gondolta volna ember vlm ficsur aki videozni akart....
Mi volt itt pontosan, tudja valaki?
Szörnyű baleset: mindkét lábát bedarálta egy mezőgazdasági gép – videóval
Súrolta a kombájnt a vonat : https://24.hu/belfold/2024/09/21/kombajnnal-utkozott-a-vonat/
Válasz RkTomi #2604. hozzászólásáraSántít a dolog! Este 8 kor jelentették,de órákig feküdt az út szélén! Akkor még világosban kellett hogy történjen!!!!Mindegy hogy volt a biciklin lámpa meg mellény vagy sem!Vagy Battonyán annyi a sötét hogy este 6 kor már nem látni?
Baleset
https://www.nyugat.hu/cikk/traktor_csuszott_autoszallito_ele_86_os_fout
Válasz Ares 826 #2601. hozzászólásáraKb 10 éve láttam egy videót ahol már már tengeralattjáróként közlekedtek vele..
Mondjuk jó a fülke szigetelése.
Válasz Tom250 #2600. hozzászólásáraJelenleg a Skótoknál van sok víz, napi 200-250 mili eső esik! De aki ekkora barom megérdemli hogy szarrá menjen a gépe, ekkora vízbe belemenni váltóba hidba még a motorba is belemehet a víz! Lehet ekkora víz után mindenhol olajat cserélni!
Nem magyar, de érdekes.
Betonelemekkel zárták le az utat, amit viszont később ellepett a víz, így a traktoros nem láthatta hogy ott vannak.
Válasz ..,-:) #2596. hozzászólásáraRemélem nem férfi volt!
Válasz mtz1221 #2597. hozzászólásáraAz a baj, hogy sok ilyen van kint a forgalomban…..
Válasz ..,-:) #2596. hozzászólásáraDe hogy nem. Bordaeszűeknek szabad.
Válasz Balázs. #2594. hozzászólásáraEz sem jobb…..
https://www.facebook.com/100029495764883/posts/pfbid02LRjREthedvjCyq24m8kZ5aTsB5pgnMTxqJKdvELmtqQ59oX4ogpn5xBFgBZjahNdl/?app=fbl
Válasz Balázs. #2594. hozzászólásáraVan baj a toronyban emberünknél.
Jaj!https://fb.watch/nryuHCrtjl/
https://kekvillogo.hu/durva-utkozes-a-bekotouton-nagy-erovel-csapodott-a-motoros-a-kanyarodo-traktor-oldalaba-helyszini-fotokkal/
Válasz mtz1221 #2589. hozzászólásáraCsak nekem tűnik úgy,hogy a gumi nincs is a helyèn? Ez még fujatja? nincs ott tulfujta,hanem elkrta.
Válasz Tom250 #2590. hozzászólásáraAz a kemény nem a kád széle
Reméljük már jobban van a biciklis.
Lehajtott fejjel biciklizett, parkoló traktornak csapódott egy férfi Lehajtott fejjel biciklizett, parkoló traktornak csapódott egy férfi
Válasz Sk Laci #2583. hozzászólásáraKibírja egy rendes pajszer azt, ha leugrik a karika, csak sokan összerakják tisztítás nélkül, úgy gyorsan le tud ugrani.
Válasz JOSEY #2585. hozzászólásáraHasonló eset volt még a szociban Brünben az autóbuszdepóban. Ott is a karika szétzúzta a gumiszerelő fejét.
Válasz JOSEY #2585. hozzászólásáraNálunk is volt hasonló csak itt a lábát szakította le amikor fujtatta a pótkocsi kerekét. Nagyon vigyázni kell vele.
Válasz Sk Laci #2583. hozzászólásáraa karika szokott általában kirepülni, volt a szomszéd faluban ilyen baleset, a fickó állkapcsát leszakitotta a karika
Menthetetlen volt.
Válasz Büresz #2582. hozzászólásáraOsztott kamaz felni volt, és még csak a leszerelésnél tartott…
Válasz JOSEY #2580. hozzászólásáraMára már nagyon kevés szétszedhetős felnit használnak. Én még használok BSS 16.12 pótkocsin, de gumicsere után óvatosan fújatom 3 bárig, és figyelem, hogy a karikák vissza e ültek a helyükre. 7 bár nyomást már csak a pótkocsira felszerelt keréknél nyomom bele.
Nem tudom, mennyit tudna megvédeni a szerelővas, mert szerintem a komplett kerék repülne ha elsülne.
Válasz Tom250 #2578. hozzászólásáraLátásból ismerem a srácot, oda szoktam járni gumishoz, de nem is traktor kerék volt, hanem valami kamion állt be, ami csavarhiányos volt amibe 8-9 bar van.
Válasz JOSEY #2580. hozzászólásáraÉn a jd trakival kaptam úgy durr defektet, hogy beálltam a portánkra este az autóm mellé, leállítottam a motort, és akkor durant ell.
Skodán a hátsó és bal hátsó szélvédőt úgy kivitte egy gumi db.
30 éves repedezett szélű, de még nagybordás taurus volt.
Válasz Gepi #2579. hozzászólásáraA szerelővast mindig àt kell dugni a felnin keresztbe. De normàlis szervizekben hasznàlnak vèdőketrecet is.
Válasz Tom250 #2578. hozzászólásáraUtólag könnyű okoskodni. Szerintem a szerelési nyomásnál túl volt hogy kiugorjon a felnire. Nekem volt olyan hogy az ifa kereken mikor fújtam lenyomta a gyűrűt és repült
Vigyázni kell.
Mekkora nyomás lehetett abban?!
Szétrobbant traktorkerék miatt amputálni kellett a fiatal férfi lábát
Válasz Sk Laci #2576. hozzászólásáraÍgy megy ez felénk is.
Furakszik, tolakszik.
Nem tudom, hogy mikor meglát egy marha nagy kombájnt vagy traktort szerintem már beléjük van palántálva az utálat.
Siet, mert a bicikli mögötte lóg...
Válasz A.I. #2575. hozzászólásáraMalorkán a traktor, kombájn normális a sztrádán. Még a tábla is ki van téve, hogy számoljanak velük az autósok.
Mindenki türelmesen megkerüli őket, és meg tovább.
Nem úgy mint nálunk /az a sok idegbaj, mert nem tud repülni..../,
Válasz pamko #2574. hozzászólásáraNem.
Ez egyébként nem új dolog, 10 éve is így volt már.
Ahol az van ki téve, hogy trakival tilos, oda behajthatsz, ha a célt csak nagy kerülővel tudnád elérni.
No az autó pálya nem ilyen. Lassú vagy mert oda csak olyan mehet, ami tud minimum 60at, zavarnál is, meg akadályoznál is.
De ha a hírekben szeretnék szerepelni...
Ez vajon fekete rendszámú traktor+vontatott tárcsa kombinacióval ,4 sávos gyorsforgalmi útra felhajtást is lehetővé tenne?
"A mezőgazdasági vontató, lassú jármű, mezőgazdasági erőgép vagy e járműből és pótkocsiból (vontatmányból) álló járműszerelvény vezetője - mezőgazdasági tevékenység végzése érdekében - a táblával jelzett tilalom ellenére behajthat a tilalommal jelzett útszakaszra, ha a munkavégzés helyének megközelítése érdekében ez elkerülhetetlen, vagy egyéb útvonal választása 50%-ot meghaladó mértékű útvonal-hosszabbodást jelentene, amennyiben a behajtás a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti és a forgalmat lényegesen nem akadályozza."
Menet közben az útra billentette a szállított szemes takarmányt egy pótkocsis traktor
"Menet közben az útra billentette a szállított szemes takarmányt egy pótkocsis traktor"
Halálos traktorbaleset Bajót térségében
Permetező borult fel Vásárhely közelében
Válasz gazda001 #2563. hozzászólására Régi motoros vagy de vannak akik gyorsak na azok gyorsan meghalnak..."A közlekedés veszélyes üzem, nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem. Ha én hoznám a törvényt sokan nem vezetnének..... nincs bocsánat, meg elnéztem, meg bocsika, meg ilyenek." ha én hoznám akkor egyszerű képlet lenne aki megtanul elindulni tanuljon meg megállni is jól nézne ki Ázsia ilyen jármű vezetőkkel 2 másodpercért a holdig repülnének...
Válasz .Feco. #2555. hozzászólására2017 óta legalabb 4x volt olyan balrakanyarodásom, főutról melékútra, ahol egy pinaszörszálon múllott hogy nem rongyoltak bele az mtz+pót szerelvényembe.
Pedig nappal, jó latási viszonyok, jó műszaki állapotú gép, és még is nyomja neki mibdenki a 60 as táblánál 100-al.
Megfogadtam hogy az éven felkamerázom mind a 3 gépem, de úgy hogy hátra is rakok a pótra!
Válasz 44claasgarantos #2567. hozzászólásáraEgyszerű a képlet. Úgy tervezem meg az utam hogy csak jobbra kanyarodok elvileg lehet gázolajat spórolni.
Ha balra kanyarodok kikel rakni mögém bolyákat Ha fel akarom újitani a jármüvemet neki kel menni egy balra kanyarodó jármünek és őt hozzák ki hibásnak és mehetek a biztositohóz a pénzért
Válasz .Feco. #2555. hozzászólására"a balrakanyarodást mint manővert fokozottan veszélyes üzemnek minősíti, és emiatt akkor sem kanyarodhatsz be veszélyhelyzetet okozva, ha egyébként elsőbbséged van"
Így igaz.
Azért ezt mindenki nézze meg:
https://www.youtube.com/watch?v=YiiTNeHa2-0
Válasz gazda001 #2563. hozzászólásáraKorrekt!