Válasz Ares 826 #4405. hozzászólásáraIgen,,,,, ,letépte a villa részét ,gyárilag nincs zsírzógomb ,megy ameddig megy 5000üó-nál megadta magát ,amit küldtek helyette azon már van zsírzó gomb.
Válasz Sk Laci #4402. hozzászólásáraUgyan az mint egy teleszkópos ,elől hátul kormányzott,az első királycsapszeg nekem már mozog,ezért mondtam ,hogy azt nézd meg.Váltó,,a nívó üveg cső látod benne a szintet meg a minőségét ,érdemes 1000üó cserélni az olajat, amit kiveszel mtz elfogyasztja vagy a bálázó.Az,hogy nem elterjedt azzal ne nagyon törődj,majd te elterjeszted azért jó ha közelben van axiál vagy valamiféle szervíz aki hajlandó ránézni szükség esetén,cebiszes laptopos ember kell hozzá.Ha évi 200üó ra veszed 10év kell ,hogy menjen 2000üó-t,addig meg sok víz lefolyik a Tiszán.Mondom még szakember nem látta mecsinálom egyedül.Kisgardán 500000ft Németországból 3nap alatt addig kint ált a földön tele tankkal kövesút mellett a föld közepén,persze ott vadásztam mellette az erdőmben.Nagyobb cégek már nem veszik meg a kicsik meg ockodnak tőle,ezért nehezebb eladni,amikor én vettem akkor ez volt a második Hajdú-Biharban,az elsőt újjonnan vették,50km -re hozzám.
Válasz Sk Laci #4402. hozzászólásáraRajtad azért nehéz elmenni. Vagy önsanyargató vagy, vagy pedig inkább magaddal tekersz ki csak hogy olyan géped legyen aki másnak nincs a környékeden.
Válasz Diesel Tibor #4399. hozzászólásáraKöszi szépen!
Mivel kormányozható a hátulja is, a csonkok nem mennek tönkre, hogy fordulnak? Mert kb majd 400 paciról van szó, nem kis gépek vontatására használhatták.
Sebváltóról tudsz mondani valami közelebbit?
Amint néztem olyan kar van benne, mint a Lexion kombájnokban.
Tiszta hidrosztatikus a meghajtás, vagy mechanikus csoportok + hidro meghajtás van?
Ez amit néztem Xerion 3800.
Kicsit zavar a majd 9000 óra, viszont az 55 000 euró talán nem túl sok érte. Viszont nem szeretnék ócskavasat. Több mint 1 éve hirdetik. Hogy miért nem vette meg még valaki.... baja e van, vagy mifelénk a Claasok nem elterjedtek azért
Véleménykérésre Claas szerelők kilőve, mert ellenértéknek van beadva új gép vásárlása miatt.
Saját foglalkoztatójuk ellen nem fognak menni.
Ilyen géppel még nem volt szerencsém.
Akit meg tudok, hogy volt neki ilyen, annál még a 6000 órát se bírta ki, mert tönkrevágták. őket nem tudom érdemes e megkérdezni.
Válasz Sk Laci #4397. hozzászólásáraMeg van mégMég nem javítottam lényeges dolgokat rajta-.....Hazudtam kisgardánt már cseréltem lazítózás közben.Ebbe még 7000üó van ,mindene működik.Vásárláskor az első tengely király csapját kellene megnézni ,de ehhez megkellene emelni a gépet máskülönben nem látsz semmit.A rábának a munka gépeit simán elviszi.
Válasz Ares 826 #4396. hozzászólásáraÜdv ! Esetleg próbáld meg a helyzeterő szabályzó csapjainak a csatlakozóit széthúzni ! Azok is tudnak hasonlót produkálni !
Válasz Diesel Tibor #3744. hozzászólásáraSzia!
Meg van még a Xerionod?
Több év használat után, milyen véleményel vagy a traktorról?
Mik a gyenge pontjai? Mit érdemes jobban megnézni-kipróbálni vásárlás előtt?
Érdemes majd 9 000 órás Xerionnal foglalkozni?
Sokat nálam nem menne, jobban az ereje érdekelne.
Viszont nem szeretném, ha egyfolytában javítani kellene.
Kollégák a renault 566-os trakim kezelőpultja letilt sűrűn villog a közepén a kis piros égő és kiírja az Er 9 kódot. Találkozott már vele valaki mit lehet a gond?? A a biztik jók mind a sárvédőben lévő gombokat cseréltem mindet onnét működig a hidraulika megy le és fel is, generátort is cseréltem, kezelőpultot is s mégis szar, mit kellene cserélni hogy jó legyen??? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.
Válasz ..,-:) #4393. hozzászólásáraArányaiban még sem tud annyival többet, okát ne kérdezd, lóerő megvan 7250R 250et lead tengelyen, talajon valahogy karcsú a 6R-hez képest. Arányaiban!
Válasz Sk Laci #4387. hozzászólására8220 JD van itt 2db is a környéken,semmi baj nincs velük.
Egyikbe 16000 óra van,motorhoz még nem volt nyulva.Gaspardo lazitó van mind 2 után.400ha csinálnak az egyikkel,és csak ő van egyedül nagygép.
Tsz be chiptuningot is kapott,na azt nem birta a motor
Szerintem jó gépek
Válasz Sk Laci #4384. hozzászólására6,8-as motorral nem egy büszke, mindenre jó csak talajmunkára korlátozottan. Meg tud torpanni könnyen. Jól fordul, keveset eszik szállításban, vetésben.
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólására2013 as van, vásárlás előtt volt próbára 7050 vagy 60 as new hooland, ugynabban a földben ugyanazzal az ekével, nem tudta tartani a nh a fordulatot és 4 literrel többet is evett, claas lett... 820 as. Nincs vele gond, kapja ami elő van írva. Üzemóra olvasható motor vezérlőből is ha nem volt cserélve, meg a váltó agyából is nyilván, szikráztatós bikázástól meghal a motorvezérlő, ugyhogy azt kerülni kell.
Válasz RARGAkèny #4388. hozzászólásáraEgyik ismerős vett 17000 órás 6630-ast. Meg van neki 8000 órás 6620-sa. Egymás mellé állítva nem mondod meg az üzemórát, rendes gazdája munkása volt a 6630-nak. Annyi hogy az 300 munkaóránként elfogyaszt 3 liter motorolajat, de azon kívül semmi különbség nem látszik, még a függesztőkarokon sem.
Válasz Sk Laci #4387. hozzászólásáraNagyon rávagy akadva ezekre az üzemórákra, szerintem ez mellékes sok esetben, láttam már agyonba..ott 4000 órást is, meg 10000 órás patika állapotú gépet, csak úgy mondom.
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólásárahello én nézelődnék a john deere 8200 as sorozat felé régi gépek de még mindig megbízhatóak.
John deere 8220és hasonlók.
Válasz RARGAkèny #4381. hozzászólásáraMai traktorgyárak /JD,CNH, AGCO,.../ a 6,7-6,8 L-es motorokat 300-310 Le húzzák fel és rakják traktorokba, kombájnokban.
Hogy milyen lessz az élettartama
Válasz RARGAkèny #4381. hozzászólásáraelvileg 240 vagy 250 lóerős volt, TLT-n valószínű le is adta, mert repült a kockabálázóval...
A Fendt-et a váltó viszi el a hátán, a vario bármikor megeszi a lóerőben ugyanakkora powershift-et, a teljesítménye sem lesz kicsi, leadja az erőt a kisebb cm3-ből is, csak nem lesz tartós...
Válasz .Feco. #4380. hozzászólásáraA Konedata szerint a 2013-ig gyártott 850 Axion 225 LE, valóságban mennyit adhat le?? És csak 6.8 JD motor van benne.
2005-ös FENDI 930-as mit tudhat a MAN 6.8 motorral?? 300LE leadhatja?? Két gép közül melyik lehet a jobb, csak talajmunkára??
Fendt 15cm rövidebb a tengelytáv, súlyban kb. 1formák...
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólására2012-ben volt nálunk éves bérletben 850-es, 7260R volt mellette. Szállításban, bálázásban a Claas volt a jobb, nehéz talajmunkákban durván alulmaradt a JD-hez képest mind teljesítményben, mind fogyasztásban...
Használ itt valaki 2008-2010-ben gyártott Claas Axion 820-830 traktort?
Érdemes velük foglalkozni?
Mik a gyenge pontjai?
Képes lenne legalább olyan teljesítményt leadni, mint a NH T 7040 - 7050 traktorok?
Van Claas Axionon a monitoron kívül máshol is motoróra számláló, ahol meg lehet tudni a valós órákat?
Válasz balu92 #4364. hozzászólásáraNem tudom segít e, de nálunk (én is a tavasszal) ilyen gondokkal küzd a c....rail-os autókkal, mióta az ár stoppos üzemanyag van. Valami feloldja a koszt a tankban, és vagy beáll valami nyomásszabályozó szelep a rendszerben, vagy amelyiknek van a szelep előtt picike szűrője, azt ultrahangal ki kell pucolni.
Válasz balu92 #4357. hozzászólásáraEzen egy gázolaj szűrő van ? Most fogok egy ARES-ba beépíteni egy plusz vízleválasztós szűrőt. Valami brutál ami a leülepedett gázolajban van. Moslék a tartály alján ! Gyakorlatilag át kellett fejteni a gázolajat egy másig tatrályba.
4857 hozzászólás
Válasz Diesel Tibor #4404. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm.
2023-ig gondolkodok, mit is lépjek.
Vonóereje nem lenne rossz,......
Válasz Ares 826 #4405. hozzászólásáraIgen,,,,, ,letépte a villa részét ,gyárilag nincs zsírzógomb ,megy ameddig megy 5000üó-nál megadta magát ,amit küldtek helyette azon már van zsírzó gomb.
Válasz Diesel Tibor #4404. hozzászólásáraAz a kiskardán hol van rajta ami beszarik a motor s a váltó között???
Válasz Sk Laci #4402. hozzászólásáraUgyan az mint egy teleszkópos ,elől hátul kormányzott,az első királycsapszeg nekem már mozog,ezért mondtam ,hogy azt nézd meg.Váltó,,a nívó üveg cső látod benne a szintet meg a minőségét ,érdemes 1000üó cserélni az olajat, amit kiveszel mtz elfogyasztja vagy a bálázó.Az,hogy nem elterjedt azzal ne nagyon törődj,majd te elterjeszted
azért jó ha közelben van axiál vagy valamiféle szervíz aki hajlandó ránézni szükség esetén,cebiszes laptopos ember kell hozzá.Ha évi 200üó ra veszed 10év kell ,hogy menjen 2000üó-t,addig meg sok víz lefolyik a Tiszán.Mondom még szakember nem látta mecsinálom egyedül.Kisgardán 500000ft Németországból 3nap alatt addig kint ált a földön tele tankkal kövesút mellett a föld közepén,persze ott vadásztam mellette az erdőmben.Nagyobb cégek már nem veszik meg a kicsik meg ockodnak tőle,ezért nehezebb eladni,amikor én vettem akkor ez volt a második Hajdú-Biharban,az elsőt újjonnan vették,50km -re hozzám.
Válasz Sk Laci #4402. hozzászólásáraRajtad azért nehéz elmenni. Vagy önsanyargató vagy, vagy pedig inkább magaddal tekersz ki csak hogy olyan géped legyen aki másnak nincs a környékeden.
Válasz Diesel Tibor #4399. hozzászólásáraKöszi szépen!
baja e van, vagy mifelénk a Claasok nem elterjedtek azért
Mivel kormányozható a hátulja is, a csonkok nem mennek tönkre, hogy fordulnak? Mert kb majd 400 paciról van szó, nem kis gépek vontatására használhatták.
Sebváltóról tudsz mondani valami közelebbit?
Amint néztem olyan kar van benne, mint a Lexion kombájnokban.
Tiszta hidrosztatikus a meghajtás, vagy mechanikus csoportok + hidro meghajtás van?
Ez amit néztem Xerion 3800.
Kicsit zavar a majd 9000 óra, viszont az 55 000 euró talán nem túl sok érte. Viszont nem szeretnék ócskavasat. Több mint 1 éve hirdetik. Hogy miért nem vette meg még valaki....
Véleménykérésre Claas szerelők kilőve, mert ellenértéknek van beadva új gép vásárlása miatt.
Saját foglalkoztatójuk ellen nem fognak menni.
Ilyen géppel még nem volt szerencsém.
Akit meg tudok, hogy volt neki ilyen, annál még a 6000 órát se bírta ki, mert tönkrevágták. őket nem tudom érdemes e megkérdezni.
Válasz siposs #4398. hozzászólásáraKöszi a tanácsot megnézem azokat is!
Válasz Diesel Tibor #4399. hozzászólásáraEzt meg elfelejtettem ,,szakemberek még nem javították
Válasz Sk Laci #4397. hozzászólásáraMeg van még
Még nem javítottam lényeges dolgokat rajta-.....Hazudtam kisgardánt már cseréltem lazítózás közben.Ebbe még 7000üó van ,mindene működik.Vásárláskor az első tengely király csapját kellene megnézni ,de ehhez megkellene emelni a gépet máskülönben nem látsz semmit.A rábának a munka gépeit simán elviszi.
Válasz Ares 826 #4396. hozzászólásáraÜdv ! Esetleg próbáld meg a helyzeterő szabályzó csapjainak a csatlakozóit széthúzni ! Azok is tudnak hasonlót produkálni !
Válasz Diesel Tibor #3744. hozzászólásáraSzia!

Meg van még a Xerionod?
Több év használat után, milyen véleményel vagy a traktorról?
Mik a gyenge pontjai? Mit érdemes jobban megnézni-kipróbálni vásárlás előtt?
Érdemes majd 9 000 órás Xerionnal foglalkozni?
Sokat nálam nem menne, jobban az ereje érdekelne.
Viszont nem szeretném, ha egyfolytában javítani kellene.
Más hozzászóllását is szivesen fogadom
Kollégák a renault 566-os trakim kezelőpultja letilt sűrűn villog a közepén a kis piros égő és kiírja az Er 9 kódot. Találkozott már vele valaki mit lehet a gond?? A a biztik jók mind a sárvédőben lévő gombokat cseréltem mindet onnét működig a hidraulika megy le és fel is, generátort is cseréltem, kezelőpultot is s mégis szar, mit kellene cserélni hogy jó legyen??? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.


Válasz ..,-:) #4393. hozzászólásáraArányaiban még sem tud annyival többet, okát ne kérdezd, lóerő megvan 7250R 250et lead tengelyen, talajon valahogy karcsú a 6R-hez képest. Arányaiban!
Válasz Sk Laci #4387. hozzászólására8220 JD van itt 2db is a környéken,semmi baj nincs velük.
Egyikbe 16000 óra van,motorhoz még nem volt nyulva.Gaspardo lazitó van mind 2 után.400ha csinálnak az egyikkel,és csak ő van egyedül nagygép.
Tsz be chiptuningot is kapott,na azt nem birta a motor
Szerintem jó gépek
Válasz Drisa #4392. hozzászólására6R-ekben sincs nagyobb cm3.
Válasz Sk Laci #4384. hozzászólására6,8-as motorral nem egy büszke, mindenre jó csak talajmunkára korlátozottan. Meg tud torpanni könnyen. Jól fordul, keveset eszik szállításban, vetésben.
Válasz mtz1221 #4389. hozzászólására
Na erről beszélek
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólására2013 as van, vásárlás előtt volt próbára 7050 vagy 60 as new hooland, ugynabban a földben ugyanazzal az ekével, nem tudta tartani a nh a fordulatot és 4 literrel többet is evett, claas lett... 820 as. Nincs vele gond, kapja ami elő van írva. Üzemóra olvasható motor vezérlőből is ha nem volt cserélve, meg a váltó agyából is nyilván, szikráztatós bikázástól meghal a motorvezérlő, ugyhogy azt kerülni kell.
Válasz RARGAkèny #4388. hozzászólásáraEgyik ismerős vett 17000 órás 6630-ast. Meg van neki 8000 órás 6620-sa. Egymás mellé állítva nem mondod meg az üzemórát, rendes gazdája munkása volt a 6630-nak. Annyi hogy az 300 munkaóránként elfogyaszt 3 liter motorolajat, de azon kívül semmi különbség nem látszik, még a függesztőkarokon sem.
Válasz Sk Laci #4387. hozzászólásáraNagyon rávagy akadva ezekre az üzemórákra, szerintem ez mellékes sok esetben, láttam már agyonba..ott 4000 órást is, meg 10000 órás patika állapotú gépet, csak úgy mondom.
Válasz dasistmyname21 #4386. hozzászólásáraNagyon szimpatikus a 8x20-30 sorozat, de 10 000 óra alatt nem nagyon akad, és az ára is nagyon magasan kezdődik.
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólásárahello én nézelődnék a john deere 8200 as sorozat felé régi gépek de még mindig megbízhatóak.
John deere 8220és hasonlók.
Válasz Sk Laci #4384. hozzászólásárami nagyon szerettük, szerintem jó gép volt, csak nagyot kell venni, 9.0L motorral, autopower-el!
Válasz .Feco. #4380. hozzászólására7xxxR sorozatokról nem egy helyről hallom, hogy a 7 sorozatot ne is nézzem.
Válasz RARGAkèny #4381. hozzászólásáraMai traktorgyárak /JD,CNH, AGCO,.../ a 6,7-6,8 L-es motorokat 300-310 Le húzzák fel és rakják traktorokba, kombájnokban.
Hogy milyen lessz az élettartama
Válasz RARGAkèny #4381. hozzászólásáraelvileg 240 vagy 250 lóerős volt, TLT-n valószínű le is adta, mert repült a kockabálázóval...
A Fendt-et a váltó viszi el a hátán, a vario bármikor megeszi a lóerőben ugyanakkora powershift-et, a teljesítménye sem lesz kicsi, leadja az erőt a kisebb cm3-ből is, csak nem lesz tartós...
Válasz .Feco. #4380. hozzászólásáraA Konedata szerint a 2013-ig gyártott 850 Axion 225 LE, valóságban mennyit adhat le?? És csak 6.8 JD motor van benne.
2005-ös FENDI 930-as mit tudhat a MAN 6.8 motorral?? 300LE leadhatja?? Két gép közül melyik lehet a jobb, csak talajmunkára??
Fendt 15cm rövidebb a tengelytáv, súlyban kb. 1formák...
Válasz Sk Laci #4379. hozzászólására2012-ben volt nálunk éves bérletben 850-es, 7260R volt mellette. Szállításban, bálázásban a Claas volt a jobb, nehéz talajmunkákban durván alulmaradt a JD-hez képest mind teljesítményben, mind fogyasztásban...
Használ itt valaki 2008-2010-ben gyártott Claas Axion 820-830 traktort?
Érdemes velük foglalkozni?
Mik a gyenge pontjai?
Képes lenne legalább olyan teljesítményt leadni, mint a NH T 7040 - 7050 traktorok?
Van Claas Axionon a monitoron kívül máshol is motoróra számláló, ahol meg lehet tudni a valós órákat?
Válasz Csavarkulcs #4377. hozzászólásáraA lehet a kiváló BIO része a gázolajnak az a repceolaj amit belekevernek az idióta eu-s követelmény miatt!
Válasz Ares 826 #4373. hozzászólásáraEgy tiszta üvegbe kiteszel pár napra némi naftát. Az alján ott a trutyi, az az errefelé nem ritka.
Válasz Ares 826 #4375. hozzászólásáraA tank után van egy elzáró csap, a csap és az első szűrő között.
Válasz balu92 #4368. hozzászólásáraHol volt dugulás a szűrőház valamelyik könyökében???
Válasz balu92 #4368. hozzászólásáraErről beszéltem én is!
Válasz Csavarkulcs #4369. hozzászólásáraMi is a baj vele szerinted??? Kíváncsi lennék a tapasztalataidra???
Válasz GEORGOSZ #4371. hozzászólásáraVannak ott kísérletezgető szerelők!
Válasz balu92 #4359. hozzászólásáraA Jaltest látja... Azért ez szégyen az Axira nézve...
Válasz balu92 #4368. hozzászólásáraKb..másfél milla a zsebedben maradt.
Válasz Ares 826 #4365. hozzászólásáraMoslék ez nem gázolaj.
Meglett a hiba. Dugulás volt a rendszerben, elég durva.
Válasz balu92 #4364. hozzászólásáraAkkor semmi. Sötét zöld cég sem tudja diagolni a motort?
Rail cső nyomás szenzor?
Válasz balu92 #4364. hozzászólásáraNem tudom segít e, de nálunk (én is a tavasszal) ilyen gondokkal küzd a c....rail-os autókkal, mióta az ár stoppos üzemanyag van. Valami feloldja a koszt a tankban, és vagy beáll valami nyomásszabályozó szelep a rendszerben, vagy amelyiknek van a szelep előtt picike szűrője, azt ultrahangal ki kell pucolni.
Válasz Csavarkulcs #4360. hozzászólására
Mi a fost tankoltak abba hogy ennyire szar a gázolajuk, vagy nem azt tankoltak bel???
Válasz Celtises #4363. hozzászólásáraIgen
Válasz balu92 #4351. hozzászólásáraEz már common rail?
Válasz Csavarkulcs #4360. hozzászólására3 szűrő van rajta.
Válasz balu92 #4359. hozzászólásáraŐzike nem egyszerű.
Válasz balu92 #4357. hozzászólásáraEzen egy gázolaj szűrő van ? Most fogok egy ARES-ba beépíteni egy plusz vízleválasztós szűrőt. Valami brutál ami a leülepedett gázolajban van. Moslék a tartály alján ! Gyakorlatilag át kellett fejteni a gázolajat egy másig tatrályba.
Válasz Csavarkulcs #4358. hozzászólásáraAz idegesítő az hogy az axiál a laptopon nem látja a motorvezérlőt így nem látják a hibát.
Válasz balu92 #4357. hozzászólásáraOtt a pont...volt már egy felesleges,másfél millás javítás,egy üzemanyagcső miatt. A tuaj kpködött rendesen.