- CLAAS kombájncsalád új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Poénok új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kasza?! új
- Hogyan lehet 2 körös légféket egykörösre csinálni??? új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények új
- Fortschritt E-514 kombájn új
Cikkajánló
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
Hárítsuk el a fertőzést még a gombák megjelenése előtt!
A modern növénytermesztésben nincs helye a kockázatnak – válassza a biztos...
724 hozzászólás
Szevasztok! Érdeklődnék valakitől (MAXX nevezetűt látom ,hogy többféle gépet ismer ) ,hogy melyik gép tudná leváltani leginkább a Zetoromat (16145-ös). Klímás 60 mázsa körüli 130-150LE-ős gépet keresek Lamborghini , Landini , vagy Deutz Fahr a megfizethető nekem ebben a kategóriában. Esetleg Case IH maxxum 110-es .Persze 4-5 milkóért 6-7000 üzemórásakat talál az ember de a fő probléma ,hogy felénk ezekből a típusokból mutatóban sincs (csak JD meg Fendt).Kérdezném ,hogy az említett típusokból melyik bírná legjobban ezt a rettenet kötött talajt felénk? A Lambónak olyan vékonyka az első hajtása , a Deutz rövid traktor majori gépnek való , a Landini hosszú és masszívnak tűnik de azt meg ócsárolják mindenütt ! Ha valaki tud infót megköszönném 4

üdvözlet mindenkinek segítségre lenne szükség.
agrotron 6.45 -ön a kijelzőn E2 hibakód villog a motor
jár de akármit csinálok üresben van és meg nem mozdul a gép valaki járt már így? elöre is köszi
Válasz #171. hozzászólásra
Grat.
Na akkor ez is megoldódott.
Szevasztok
A Deutz-Fahr problémám meg oldódott a porlasztó csúcsok voltak vissza égve és csak pisáltak a porlasztók mert 180 BAR helyett 150-n nyitottak de csak hugyozva szal csere mind a 4 ha netán vkinek ilyen problémája lenne ez is befolyásolhat és a csúcsok BOSCH típusúak ne vezessen félre senkit a csúcs tartó házak h Brazíliában készültek a csúcsok száma BOSCH 0 433 171 842 de nem ez lesz rá írva hanem h DLLA 150P 1352 fél nap keresgettem de meg lettek remélem vkinek jól jön a szenvedésem és segítettem neki!!!ha kérdés lenne írjatok bátran
Válasz #169. hozzászólásra

Na megnézem, ha eláll az eső.... Köszi
Válasz #168. hozzászólásra
az eloszton ahova ahová a kézi kipelö karok menek be vagy csap vagy áthuzo kis rud
Válasz #167. hozzászólásra
Nem tom,hogy vonít-e mert én még nem billentettem vele, de az biztos, hogy érződik a rendszeren, hogy nyomja az olajat a szivattyú... de lehet mindjárt körbejárom, meghúzogatok rajta mindent, meg megtekergetek... hátha
De hol az a valahol?.... olyan egyszerű mint a faék... oszt mígis eltévedek rajta...
Válasz #166. hozzászólásra
valahol kel leni kis karnak amivel 1irányut csinálsz belöle,uszod akor sem lesz de nem vonyit a szelep leeresztéskor
Hali!
Igaz nem Deutz, hanem Lambo, de hátha tud valaki segíteni.... A fater most vett egy 2003-as 1060-as prémiumot.. A kérdés a következő:
A kihelyezett szelepek csak kétirányúak? Egyszerű "úszó" funkció nincs bennük? Így a pótkocsi platóját csak nyomva tudja leereszteni. Saját súlyától nem jön le. Vagy csak valahol hibádzik a "rendszer"?
csáó
A Deutz-Fahr ügyében nem tud vki segíteni???
Válasz #163. hozzászólásra
Elektromos leállító szelep van rajta de azzal nincs baj.
Amikor elvittem az adagolóshoz, elmondtam neki ezt a tünetet és azt mondta, hogy maga az adagoló rendben van. És a leállító szeleppel lesz gond. Egyre tanácstalanabb vagyok.
Válasz #162. hozzászólásra
kézel nem probáltad kivülrö leálitani.nehogy a leálitohuzal legyen megrojtosodva valahol,de biztos hogy az adagolo nem lehet ludas?
Válasz #157. hozzászólásra
Meglestem a résolajvezetéket. Sajna nem ott van a hiba.
Válasz #160. hozzászólásra
delphi adagolós
Válasz #159. hozzászólásra
akor nem szoltam ha nincs torokizitás,lucas adagoloval van?csak ot lesz a baj valahol
Válasz #157. hozzászólásra
A porlasztók újjak, adagoló volt padon. ugyanakkor ha adok egy nagy gázfröccsöt, a hirtelen gázelvétel hatására dob egy kék pamacsot és fogy az olajam is.
egyébként nem füstől.
a visszafolyó cső elméletileg oké, mert egyszer szétugrott a tankba menő ág és ott nyomta rendesen a gázolajat, vagy esetleg azért nyomta volna szét mert a tankban lenne eldugulva? hmmm ezt meg kell lesnem...
bepisál a melegítő gyertya? ez mit jelent? hol és mit nézzek meg? torokizzításra gondolsz? ennek nincs olyan.
üdv. p.
Melegít
Válasz #154. hozzászólásra
porlasztó? füstöl is?
Válasz #154. hozzászólásra
nincs neked véletlenül becsipva valahol a viszafojo csöved?
Válasz #155. hozzászólásra
bepisál a melegitö gyergya
hali,
és az mitől lehet perkins motoros gépnél, hogy amikor leállítanám akkor nem áll le csak nehezen, szinte le kell fojtanom. van ugy hogy percekig el ketyereg 3-400-as fordulat körül mire le áll. leállító szelepet már cseréltem.
üdv, köszi
Köszi a válaszokat de nekem már új az AC,az üllepítő pohár,a "visszacsapószelepek",üzemanyag szűrő,szívócső és ha 800 alá engedem a fordulatot terhelésnél már nem pörög vissza hanem csak le áll és fél perces tekertetés után indul újra! 1 szóval kézi gáz 1000 fordulat és úgy a jó de így meg szét szakad nekem idő előtt! ??? thnx
Válasz #150. hozzászólásra
Nekünk a Perkins motor csinált ilyet, mikor az AC pumpájában szálltak el a "visszacsapószelepek", néha ment órákat néha meg 20 percenként levegősödött.
Válasz #150. hozzászólásra
szűrőket is lesd meg az is szokott eldugulni!durva nem annyira a finom szűrő annál jobban!!!
Válasz #150. hozzászólásra
lehet hüjeség de nekem a torpedom ami a dajc licence volt,akor produkált iljet mikor elszált az acszivatyuja
Szevasztok!
Kellene egy kis segítség!
Van 1 Deutz-Fahr Agrofarm 81-s traktorom állandóan levegő kerül az üllepitő pohárba kicseréltem minden tankot levettem a búvárcsövet meg nyomattam levegővel nem enged sehol, a szívó csövet is kicseréltem és még mindig jut bele levegő!!! Akinek volt ilyen problémája a vassal légyszi azonnal írjon sürgős lenne! Előre is köszi. :/
Válasz #148. hozzászólásra




oszt minem misz alunni?
ül a fénék a hátadon?
Bemutatták a legújabb Deutz-Fahr traktorokat (+Videó, Képek)

http://www.agroinform.com/aktualis/Gephirek-Bemutattak-a-legujabb-Deutz-Fahr-traktorokat-+Video-Kepek/20120830-19904/
Válasz #101. hozzászólásra
Szia Azt azért ne feledjük el hogy az agrokid,agrofarm agrotron k Treviglio ban olaszországban készül az Agrotron M,Agrotron ttv,és Agrotron L Agrotron X pedig már Lauingenben és van külömbség!!!!!!!!A Német javára. Üdv
Válasz #144. hozzászólásra
Szia Nekem Deutz-Fahr om van ugyan ez a motor de ilyet hála istennek még nem tapasztaltam halottam már Same diamond 260 as nál. Nem nagy a turbó nyomás? Ajánlanám a bebo 21 bt-t vagy a dr motort kft-t ezek Deutz motorokat javítanak és értenek is hozzá!!!!!!
Válasz #135. hozzászólásra
Szia Helyesen Dojc fár vagy Dajc fár a Német is ezt a két kifejezést használja!
Üdv!
Olyanba kérnék a segitségeteket van egy R7 Deutz-Fahr motoros 7100köbcentis Common-Rail lambom!Ösz öta nem tudok vele dolgozni mert felizik a kipufogó a turbóval együtt!650 fokos világit a sötétben!turbó fel lett javitva hengerfej meg lett csinálva kompreszio jo szelephézag jo inyektorok jok az agya jo!2000 üz ora van benne!Megterhelve a traktor 200 méter után a kipufogo sor vörös!
Valakinél nem volt még ilyen gond?Valaki tudna nekem ebben segiteni megköszöném!
Nagyon faxán megoldódott a dolog. 39000ft + két cserehenger és kaptam két fúrott hengert belevaló új dugókkal, gyűrűkkel, csapszeggel. Ha ennyiből feláll a motor akkor faxa lesz!
Válasz #140. hozzászólásra

Hello, [link1] is írjál, lehet hogy tudnak segíteni
Válasz #140. hozzászólásra

Hello, IDE is írjál, lehet hogy tudnak segíteni
Nem tud valaki véletlenül F2L912es deutz motorra két hengert dugóstól gyűrűstöl? Bontott is érdekelne.
Válasz #138. hozzászólásra

Kérdeztek itt már ettől nagyobb hülyeséget is nyugi...
Válasz #136. hozzászólásra

Köszi szépen!
Válasz #136. hozzászólásra

felénk legalább is....
Válasz #135. hozzászólásra
dojc fár
Sziasztok!




Bugyuta kérdés, de valaki írja már le nekem, hogy hogyan mondjuk-ejtjük helyesen azt, hogy Deutz Fahr ?
Senkinek sem volt ilyen traki?
kár!
Hali
Ha valakinek van/volt 2000 előtti Deutz Agroton 150-es traktora, írja már meg észrevételeit, tapasztalatait a géppel kapcsolatban.
Köszönöm!
Válasz #124. hozzászólásra
Szia!
Mire gondolsz az egyszerű problémák, gyermekbetegségek tekintetében az Agrofarm 100 esetében? Elektronika, váltó, hidraulika mennyire megbízhatóak? Főleg könnyebb, esetleg kiszolgáló munkákra tervezném: vegyszerezés, termény szállítás, vetés szemenként vetőgéppel, kultivátorozás, stb.
Válasz #130. hozzászólásra
délután néztem végig ,(dögrováson vagyok),aztán rád gondoltam
Válasz #128. hozzászólásra
Jönnek a megkeresések, de lehet hogy maradok a Zetornál, igaz ilyenkor szokott az lenni szerelem az első látásra,, s már pöfögünk is hazafelé.
Válasz #127. hozzászólásra
Nézegetem szinte minden hirdetési oldalt, de meg kell várnom a jan 1-t az áfa visszalépés miatt.
Válasz #127. hozzászólásra



a landira a deutzra,kubotára gondoltam
Válasz #126. hozzászólásra
az agrosat aprókat nézted? van neked való traki
Válasz #125. hozzászólásra
Most jöttem..
CZ Sanyi bácsi vagy még?