Itt meg a véglehajtásban törött a csapágy.Szerencsére haza birtam menni a géppel.Szépen támasztora áll a kerék rajta.Javitás elnapolva vetünk tárcsázunk.Aratást megcsinálja más.
Igazából először csak az irányítókar tört le róla a második körben. Leküzdöttem vele 5 hektárt, viszonylag szépen jött utánam a kerék. Aztán este mikor mentem haza, a sötétben egy bukkanóban sikerült úgy emelkedni neki, hogy kicsúszott a bal hátsóm. MTZ vonólappal alányúltunk, megemeltük és utána három keréken hazagurult
720p a kamera, felesleges itt negatívumokat írni, hiszen ebben az árfekvésben jobbat nem tudsz vásárolni a 7-10 perc idő, az hidd el hogy nagyon jónak számít.
Egyébként youtubon keressél board videót róla MJX T640C vagy MJX T40C névre halgat ez a modell!
Amit te szeretnél azok 89 ezertől indulnak, fél millióig, meg természetesen van ami kimondottan légi felvételekre készítenek egyedi megrendeléssel, azokhoz ezt teljesen felesleges hasonlítani, olyanokat bérleni lehet, elhozza a gazdája és vágatlan videót csinálneked percenként 2500 és 5000Ft között Max hosszúság ott is 5 perc, szóval azok sem vannak a levegőben túl sokat! :(
Ez játszani jó, de a 150m hatótáv nem kevés kicsit egy rendes légi felvételhez, főleg nagyobb tábláknál? A 10 perces repülési időrő terepen elég karcsú lesz. Vagy menet közben kell tölteni a kocsiban, vagy akkut kell cserélgetni benne. A távirányítóban is szerintem fogyóeszköz a 3db ceruza akku. A kameráról sem ír semmit, nem írja hány pixeles felbontása van, mekkora látószögű az optika, ilyen felhasználásnál ezeket nem ártana tudni.
Amúgy az ötlet nagyon jó, mert a légi felvételen sokkal jobban átlátható a terület.
köszi a választ!
a gyári futóművet mindenképpen erősebre kell kicserélni a gyári csak nyugdijas menetben bírja a strapát!
mi a T088 sz trágyaszorónak tettük be az agyait.
azóta már elfelejtettem a tárcsa ezen részét hogy néz ki
igen de nekem valami egyszerű volt, már mnit 2CH-s távirányító és az csak beltérre alkalmas, probéltam kint felemelkedett de nem igazán reagált az irányításra... kültérhez kell 3.5 vagy 4CH távirányító...
Ezért próbálkoztam kint De szobában meglehetősen egyszerű az irányítás, csak úgy nem izgalmas annyira... mint mikor az occó kis hatótávú elhagyja a hatókört és az utolsó utasítás alapján elindul világot látni
Volt már tapasztalat nélkül ilyenem 6900FT-s azt még egy profi sem tudja irányítani!:D
Ezek már Gyroscoposok, elsősorban amatőröknek, és természetesen "törhetetlen" alu és ABS anyagokbol vannak ezek már, rotorokat le lehet törni meg tengelyt de potolható 800 és 1600 FT között vannak a törős pótalkatrészek, utánajártam!
Mi mindig úszóban húzzuk amilyen mélyre csak tud menni és akkor nem csíkoznak a tárcsa kerekei.
Jövőre énis átlapozom mert muszály lesz.
Idén akartam de likviditási gondok végett nem költöttünk feleslegesen, terményt meg akkor még nem adtunk el amikor ez volt tervben. Most van még egy kis tárcsázni való amit lazítani fogok azt letoljuk már vele de jövőre tényleg kap ilyen nagy lapokat.
Vettem az Xtrára ikreket tárcsázunk vele de nagyon nem érezni semmit igaz laposon ment eddig csak. Annyi, hogy második sornál vagy forgóban ahol már hagymafőd van ott nem tapos akkora mélyre a traki.
Ja meg amikor forgásból ráfordulok a fogásra szűken ha sikamlós a pálya kicsit meghúzta keresztbe a farát amíg ki nem egyenesedett a tárcsa meg a gép is. Na most ez nincsen azért csak rásegít a plussz kerék meg súly ugye
Pár száz forint eltérés van ki hol nézni, nálunk az Axiál lett a befuto.
Sima 11.250+fa
Csipkés 12.480+fa
Mindenképpen könnyebb húzni, sokkal később dúr be. Nem tolják a távtartók a földet ha egy kicsit mélyebben kell vele dolgozni, meg ha netán megdúr a széle simán átlépik a nagy lapok.
Duplakerék nélkül 8-9 km/h- val szalad vele a traki vidáman, előtte meg motorból nem bírta még 7-el is alig alig.
Elől hátul csipkés volt rajta előtte, most hátra simát tettünk. Felénk mindenki így használja az IH tárcsákat, mi is ilyenre szereltük.
A keskeny gumik nyoma még mindig megmarad ha puha a talaj, ott nem segített sokat a nagyobb lap, kötöttön jobban megcsinálja.
Csak az a baj tengely, agy,felni,gumi 160+fa/ db lenne a gyártól. :S
És rögtön kell belőle 4, más megoldást meg nem találtunk eddig még, de egyenlőre felfüggesztettük ezt az átalakítást.
31292 hozzászólás
Válasz #15042. hozzászólásra

Épp mesélte fater. Mi is féllábon állunk még
Válasz #15041. hozzászólásra

Az is szép tud lenni. Furcsa mód, télen mikor ott áll a gép, akkor nem romlik el ilyesmi.
Itt meg a véglehajtásban törött a csapágy.Szerencsére haza birtam menni a géppel.Szépen támasztora áll a kerék rajta.Javitás elnapolva vetünk tárcsázunk.Aratást megcsinálja más.

Válasz #15037. hozzászólásra


Nekem a munkahengert tartóbak tört ketté,még jó hogy nem gyors munkát végeztem
Válasz #15039. hozzászólásra

Amíg van külső gumi tartalék, addig nincs nagy gond
Válasz #15038. hozzászólásra
Rakjál bele dupla belsőt, úgy nehezen csípi ki.
Válasz #15037. hozzászólásra

A hazai taurus csillagtöréses lett és ki csípte a belsőt..
Válasz #15035. hozzászólásra
Most mindenkinél a kerék gondok jönnek elő...
Válasz #15035. hozzászólásra

Válasz #15034. hozzászólásra



Itt is, ha nem jön közbe semmi
napokban megy a tárcsázás ezerrel

Válasz #15032. hozzászólásra

Igazából először csak az irányítókar tört le róla a második körben. Leküzdöttem vele 5 hektárt, viszonylag szépen jött utánam a kerék. Aztán este mikor mentem haza, a sötétben egy bukkanóban sikerült úgy emelkedni neki, hogy kicsúszott a bal hátsóm. MTZ vonólappal alányúltunk, megemeltük és utána három keréken hazagurult
Válasz #15031. hozzászólásra
Befejez így 3 kerékkel!?
Remélem nem hagytad darabba a táblát!
Tegnap este lemaradt valami...



Válasz #15029. hozzászólásra
ez most van elösször művelve? elég jó talaj lett..
Itt születnek a rekord termések.Legelő közepén 1.5 ha régi gulya állás.
Válasz #15027. hozzászólásra

köszönöm, ahogy tudok, írok!
Válasz #15026. hozzászólásra
sok sikert a munkában, a beszámolót meg várom!
Válasz #15024. hozzászólásra

még csak két hete vagyok a cégnél, nem voltam még kint a tyúktelepen, de hétfőn kezdjük kiszórni a trágyát, utána már tudok nyilatkozni róla
Mai business!Kettőt egyért.
Válasz #15023. hozzászólásra
komoly cég!
tyúktrágyát hogyan juttatjátok ki?
Válasz #15022. hozzászólásra
gyakornok vagyok :)
Válasz #15020. hozzászólásra
Gyermey Zrt.-nél dolgozol?
Válasz #15019. hozzászólásra
Megrendeltem már, usa bol 3-4 hét...:(
hét eleji meló



Válasz #15016. hozzászólásra


Igen ezt láttam én is 81 cm brutál gépezet, neked már van ilyen?????
Válasz #15017. hozzászólásra
720p a kamera, felesleges itt negatívumokat írni, hiszen ebben az árfekvésben jobbat nem tudsz vásárolni a 7-10 perc idő, az hidd el hogy nagyon jónak számít.
Egyébként youtubon keressél board videót róla MJX T640C vagy MJX T40C névre halgat ez a modell!
Amit te szeretnél azok 89 ezertől indulnak, fél millióig, meg természetesen van ami kimondottan légi felvételekre készítenek egyedi megrendeléssel, azokhoz ezt teljesen felesleges hasonlítani, olyanokat bérleni lehet, elhozza a gazdája és vágatlan videót csinálneked percenként 2500 és 5000Ft között Max hosszúság ott is 5 perc, szóval azok sem vannak a levegőben túl sokat! :(
Válasz #15016. hozzászólásra
Ez játszani jó, de a 150m hatótáv nem kevés kicsit egy rendes légi felvételhez, főleg nagyobb tábláknál? A 10 perces repülési időrő terepen elég karcsú lesz. Vagy menet közben kell tölteni a kocsiban, vagy akkut kell cserélgetni benne. A távirányítóban is szerintem fogyóeszköz a 3db ceruza akku. A kameráról sem ír semmit, nem írja hány pixeles felbontása van, mekkora látószögű az optika, ilyen felhasználásnál ezeket nem ártana tudni.
Amúgy az ötlet nagyon jó, mert a légi felvételen sokkal jobban átlátható a terület.
Válasz #15015. hozzászólásra
Az 81cm hosszú majd egy méter...
Válasz #15012. hozzászólásra


Te ez valami brutál nagy gép lehet.
Válasz #15001. hozzászólásra

köszi a választ!
a gyári futóművet mindenképpen erősebre kell kicserélni a gyári csak nyugdijas menetben bírja a strapát!
mi a T088 sz trágyaszorónak tettük be az agyait.
azóta már elfelejtettem a tárcsa ezen részét hogy néz ki
Válasz #15011. hozzászólásra
Látom vannak is szép nagy tábláid, ami felett reptetheted és videózhatsz:D:DD
Természetesen, parancsolj! :D
De eby rol csak ugy rendeljél meg ha van ismerősöd pl céges aki amugy is rendel usabol!
http://www.ebay.com/itm/MJX-T640C-T40C-3-Channel-2-4GHz-RC-Co-axial-Helicopter-with-CAMERA-Gyro-RTG-/300987202911?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item46143c3d5f
Válasz #15010. hozzászólásra
Üdv!
tudsz egy ebayes linket küldeni?, felkeltette az érdeklődésem egy kicsit :)
Válasz #15009. hozzászólásra
igen de nekem valami egyszerű volt, már mnit 2CH-s távirányító és az csak beltérre alkalmas, probéltam kint felemelkedett de nem igazán reagált az irányításra... kültérhez kell 3.5 vagy 4CH távirányító...
Válasz #15008. hozzászólásra
De szobában meglehetősen egyszerű az irányítás, csak úgy nem izgalmas annyira... mint mikor az occó kis hatótávú elhagyja a hatókört és az utolsó utasítás alapján elindul világot látni 
Ezért próbálkoztam kint
Válasz #15007. hozzászólásra
Ez első nekem gyro nélküli volt, még rotor egyebek elmegy, de levertem egy nek túl olcsó vázát a szekrényről! :DD
Válasz #15005. hozzászólásra
Jó kis kütyük 
Én gyro nélkülit próbáltam, beletellett néhány rotorba és órába, de sikerült kint is irányítani egy idő után
Válasz #15004. hozzászólásra
Itt olvashatsz róla, itt 33E ft bár én ebay rol rendeltem ott kb 18E ft
http://alamodell.hu/?modul=oldal&tartalom=1205466
Válasz #15004. hozzászólásra
Volt már tapasztalat nélkül ilyenem 6900FT-s azt még egy profi sem tudja irányítani!:D
Ezek már Gyroscoposok, elsősorban amatőröknek, és természetesen "törhetetlen" alu és ABS anyagokbol vannak ezek már, rotorokat le lehet törni meg tengelyt de potolható 800 és 1600 FT között vannak a törős pótalkatrészek, utánajártam!
Válasz #15003. hozzászólásra
Ha még nincs tapasztalatod benne kb 3 másodpercet adok és porrá zúzod.
Gyerekek én jövőre igy fogom megnézni a vadkárt meg belvízet stb..
35E ft Helikopter HD kamerával:P
Már megrendeltem!
Válasz #15001. hozzászólásra
Mi mindig úszóban húzzuk amilyen mélyre csak tud menni és akkor nem csíkoznak a tárcsa kerekei.
Jövőre énis átlapozom mert muszály lesz.
Idén akartam de likviditási gondok végett nem költöttünk feleslegesen, terményt meg akkor még nem adtunk el amikor ez volt tervben. Most van még egy kis tárcsázni való amit lazítani fogok azt letoljuk már vele de jövőre tényleg kap ilyen nagy lapokat.
Vettem az Xtrára ikreket tárcsázunk vele de nagyon nem érezni semmit igaz laposon ment eddig csak. Annyi, hogy második sornál vagy forgóban ahol már hagymafőd van ott nem tapos akkora mélyre a traki.
Ja meg amikor forgásból ráfordulok a fogásra szűken ha sikamlós a pálya kicsit meghúzta keresztbe a farát amíg ki nem egyenesedett a tárcsa meg a gép is. Na most ez nincsen azért csak rásegít a plussz kerék meg súly ugye
Válasz #14999. hozzászólásra
Pár száz forint eltérés van ki hol nézni, nálunk az Axiál lett a befuto.
Sima 11.250+fa
Csipkés 12.480+fa
Mindenképpen könnyebb húzni, sokkal később dúr be. Nem tolják a távtartók a földet ha egy kicsit mélyebben kell vele dolgozni, meg ha netán megdúr a széle simán átlépik a nagy lapok.
Duplakerék nélkül 8-9 km/h- val szalad vele a traki vidáman, előtte meg motorból nem bírta még 7-el is alig alig.
Elől hátul csipkés volt rajta előtte, most hátra simát tettünk. Felénk mindenki így használja az IH tárcsákat, mi is ilyenre szereltük.
A keskeny gumik nyoma még mindig megmarad ha puha a talaj, ott nem segített sokat a nagyobb lap, kötöttön jobban megcsinálja.
Csak az a baj tengely, agy,felni,gumi 160+fa/ db lenne a gyártól. :S
És rögtön kell belőle 4, más megoldást meg nem találtunk eddig még, de egyenlőre felfüggesztettük ezt az átalakítást.
Válasz #14996. hozzászólásra

a mikulás "szarvasa" sosem volt olcsó!!
Válasz #14993. hozzászólásra
nagyjából mennyit kérnek a kühne lapokért manapság?
tényleg könnyebb húzni?
a régi hátsó is sima lapú volt?
Válasz #14997. hozzászólásra
Azt sajna nem tudom,a mienk már megvan jó pár éve.
Válasz #14996. hozzászólásra

És az antenna meg a monitor mennyibe kerülhet mostanában
Válasz #14995. hozzászólásra
132+ fa.Ez csak a kábelköteg és a tartó.Ő már a harmadik akit bekábeleztünk.
Válasz #14994. hozzászólásra
Mennyibe fájt ha szabad kérdezni??
Gratula hozzá